Restaurant 't Eethuysje

Dorpsstraat 53 1901 EJ Castricum Nederland Kaart
31-251652043

Over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Internationaal dineren in Castricum

Culinair genieten van smaakvolle gerechten, in een gezellige sfeer, doe je bij Restaurant ‘t Eethuysje. Gelegen op een prachtige locatie aan de Dorpstraat in Castricum is ‘t Eethuysje de ideale locatie voor een lekkere lunch of een heerlijk diner. De keuken is geïnspireerd op de verfijnde internationale keuken en bereidt de lekkerste gerechten met veel smaak en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Eethuysje

NS station op 5 minuten lopen.
  • : Gratis parkeren in de buurt & gratis parkeergarage

Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte gerechten. Geen grote porties maar voor ons prima en zeker genoeg.
Trudie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Uitstekend gegeten, de serveerster mag iets vriendelijker zijn, geen lachje gezien!
K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zoals gewoonlijk was het weer een erg aangenaam en het diner voortreffelijk. Wij, echtpaar, bevelen dit restaurant dan ook ten zeerste aan.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor drie gerechten van het driegangenkeuzemenu had de kok bijna drie uur nodig. Later bleek dit verklaarbaar, want er stond maar één kok voor 18 gasten! De kwaliteit was redelijk goed, de hoeveelheid - zelfs voor een zeer kleine eter als betrokkene - aan de beperkte kant. Het toetje kwam er het beste uit.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We eten hier altijd met veel plezier, maar vandaag viel het wat tegen. Eerst waren ze vergeten ons een broodje bij de amuse te geven. Wenken hielp niet. Alleen opstaan en vragen.
Het voorgerecht was echt erg aan de magere kant. Wel heel lekker, maar een minimale portie. Hoofdgerecht prima en het aardbeientoetje had 2 aardbeien, ook wat magertjes, maar wel weer heel lekker.
Bij afrekenen stond er een glas wijn teveel op de rekening. Ook erg vervelend. Helaas was het niveau niet zoals we gewend waren
M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerliijk gegeten! Met twee stellen hier neergestreken. Twee mensen namen het driegangenmenu, de andere twee gingen voor a la carte. Voldoende keuze binnen het menu. Wij kozen voor een tussengerecht als voorgerecht. Hoofdgerecht was lekker mals. Al met al een aanrader dit restaurant!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Uitstekend eten en daarbij ook nog erg mooi opgemaakt, erg vriendelijke ontvangst en bediening. Prima wijnkeuze bij de diverse gerechtjes. Een aanrader.
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt een aanrader als je lekker ontspannen wilt genieten van mooie gerechten!
Keuken en bediening werd niet nerveus van last minute dieetwensen en heeft dit prettig opgelost. Kortom: echte professionals.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij voelen ons thuis...,! Daarom nemen wij onze kinderen, familie en Vrienden mee. Bediening is uiterst behulpzaam en denkt mee.
Tja, het eten?....t’geeft niet wat je kiest.
Lekker, mooi en graag terug komen gevoel.......!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijke baksels gegeten tijdens de high tea, leuk tentje, fantastische service! Ze hebben zelfs iets heerlijks weten te maken voor iemand die streng op koolhydratenarm dieet was. Klein puntje dat het nóg beter zou maken, zou losse thee in plaats van standaard zakjes zijn.
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Verrassend menu. Prima bediening op rustig terras. Goede prijs/kwaliteit verhouding!
Geertje P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
‘t Eethuysje is ons prima bevallen. Vriendelijke en vakkundige bediening. De gerechten worden opgediend in een verfijnde creatie en smaken prima, ware het een drie-sterren resteurant. Dit restaurant is zeker een aanrader voor fijnproevers in een rustige en sfeervolle omgeving. Wij komen er in ieder geval terug.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Er worden tegenwoordig erg weinig koolhydraten geserveerd bij de gerechten. Als diabeet heb ik die echter juist nodig. Erg vriendelijk dat extra broodje werd aangeboden ter compensatie. Koffie complet was aangename verrassing.
Tanja C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik was er voor een high tea, dat was erg lekker! Maar doordat het zo rustig was werd er weinig aan ons gevraagd of we iets wilden, maar het personeel was zeker vriendelijk.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten! Was wel te weinig. Vrij duur en weinig keus op de kaart.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
een beperkte keuze voor een menu, niet erg. een zeer beperkte wijnkaart, niet leuk.
Guus G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Van een hartelijke en gastvrije ontvangst tot aan de verschillende smaakvolle gerechten en lekkernijen, in een woord geweldig. Komen hier graag terug om van de kaart te eten.
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk weer! Ik ben gek op de tartaar als voorgerecht en ook de eend als hoofdgerecht was heerlijk.