Restaurant 't Eethuysje

Dorpsstraat 53 1901 EJ Castricum Nederland Kaart
31-251652043

Over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Internationaal dineren in Castricum

Culinair genieten van smaakvolle gerechten, in een gezellige sfeer, doe je bij Restaurant ‘t Eethuysje. Gelegen op een prachtige locatie aan de Dorpstraat in Castricum is ‘t Eethuysje de ideale locatie voor een lekkere lunch of een heerlijk diner. De keuken is geïnspireerd op de verfijnde internationale keuken en bereidt de lekkerste gerechten met veel smaak en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Eethuysje

NS station op 5 minuten lopen.
  • : Gratis parkeren in de buurt & gratis parkeergarage

Dinsdag t/m Donderdag 17:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Marja R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Elk gerecht was een smaakexplosie, de Ierse Angus tartaar als voorgerecht, de hertenbiefstuk, heilbot en eend als hoofdgerecht en geroosterde ananas en crème brulee als dessert. Zelfs de amuse met witte chocola, zout en notencreme was een feestje.
Enig minpuntje kan zijn dat het allemaal wat langzaam ging, al was het niet té. Maar de bediening was verder ook vriendelijk en kon de gerechten kundig toelichten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gisteravond heerlijk gegeten. We hadden een drie-gangenmenu genomen. We kregen ook nog broodjes en een klein voorafje. De gerechten waren verfijnd van smaak en heel mooi opgemaakt, Service was prima. Gastvrijheid ook prima. Een aanrader!!
F.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Mijn vrouw maakte een andere menu keus en was meer tevreden dan ik.
Kritieken: de twee ronde tafeltjes passen niet bij het interieur m.i.
Mijn steak zat wat zeen- achtige stukjes in.( Onprettig uit de mond terug op bord leggen ) ) Ik miste wat groenten erbij.
Zo was het erg kaal met een half spruitje.
Bij het verlaten restaurant vergat ik mijn pet ( dom ) maar ook de juffrouw corrigeerde dit niet ( niet goed )
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Genoten van een 6 gangen kerstdiner. Heerlijk! Alles klopte gewoon. Bediening zeer attent en gastvrij. Aanrader voor een heerlijke avond uit.
T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Goed en gezellig. Ontspannen sfeer. Het was erg druk en we zaten in de midden waardoor het een beetje rommelig of rumoerig om ons heen leek. we hadden geen 'last' van andere gasten. Personeel was erg attent.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We kennen het restaurant en vonden het altijd goed. Vanavond helaas erg teleurstellend. Het eten wad lekker, mqar het duurde eeuwig. 25 minuten gewacht voor dat we het eerste drankje hadden. Het 5 gangen menu duurde gerust 3,5 uur. Niet acceptabel. Helaas niet aan te bevelen met de kerst....
René N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten in dit gastvrije restaurant. De crew maakt er een waar smaakfeest van
Magda R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
De 1e kennismaking met dit restaurant, buiten verwachting, heerlijk gegeten! Wij kozen het wildmenu. Een aanrader, bovendien in onze woonomgeving.
Benno H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Met 21 personen een heerlijke en gezellige avond gehad, het eten was zoals we meerdere keren hebben ervaren weer heerlijk met veel smaak bommmetjes en een prachtige opmaak. Er was zelfs een aangepaste menukaart voor ons gemaakt. Wij komen zeer zeker terug.
Liana T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten en de diverse gangen werden zeer smaakvol opgediend
corspil .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We gaan zelden uit eten, maar als we gaan bezoeken wij dit restaurant, omdat je dan verzekerd bent van bijzondere en heerlijke gerechten. Bovendien zijn het personeel en de eigenaren zeer attent.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben gezellig gegeten en troffen mooie gerechten. Beetje puzzelen op het aanbod op de kaart, 3-gangen 2-gangen etc wat valt waar onder..
Het duurt wel even voordat de gerechten doorkomen maar gelukkig, we vermaakten ons prima.
Bedankt
S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Goed geholpen, het was redelijk vol dus het duurde soms wat langer dan ik had gehoopt. we weten hoe het af en toe kan lopen, dus zo moeilijk zijn wij er niet over. In ieder geval hebben mijn vriendin en ik ons prima vermaakt. we komen hier elk jaar wel een keer sinds we samen zijn. jullie hebben namelijk het hele jaar door oesters en daar zijn wij dol op <3

groetjes

Frank Stuvel
K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De gerechten die hier worden gemaakt zijn erg mooi, lekker en kwalitatief goed. Wij komen er met veel plezier! Er wordt rekening gehouden met speciale voorkeuren zoals zwangerschap. De aankleding is niet overweldigend maar het eten is er erg lekker en de bediening is aardig en gastvrij.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Geweldige smaken! Smaakjes. Porties soms te klein..... maar dat komt door die geweldige smaken! Je wilt meer!!!!!
Een biertje is een BierTJE; zet je leesbril op maar hij smaakt niet minder lekker. Vraag geen biertje maar een Vaas! Geen Vaas-je want dat ligt er volgens mij net tussenin. Prachtig met liefde gekookt... Subliem opgemaakte bordjes met in elke millimeter nieuwe smaken en na een toetje ga je volmaakt gelukkig naar huis. Minpunt(je) de entourage. Sinterklaaspoppetjes in de vensterbank; het licht net te weinig gedimd...muziek? Zeer vriendelijke, mooie (meiden), doch iets te gemakkelijk geklede gastvrouwen. En als je dan de zaak verlaat; je ziet dat twee mensen zich achter een PC buigen over hun inkopen en smaken van morgen, dan ga je gelukzalig naar huis met het idee; er bestaat nog passie! Een diepe buiging voor dit team van het Eethuisje en ik vraag; 'Mag ik het rekeningetje?'. Niet geschrokken want met liefde gemaakt! Vanaf nu; gaan wij eens per half jaar een keer GOED uit eten i.pv. zes keer per jaar VEEL tot ons nemen. Jullie hebben ons een Beetje VEEL geleerd! Komen zeker terug.
Ga zo door!
Marianne en Berry - Gejut Egmond aan zee
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
De dinerkaart is klein maar biedt toch voldoende keuze. Allemaal bijzondere gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten. Ons compliment voor de koks.
René N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Weer fantastisch gegeten bij MIchiel en z'n crew. Elke keer wordt je weer verrast door de prachtige compositie op je bord en de smaakexplosie van de verschillende gerechten.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker eten, vriendelijk personeel en goede service. Fijne avond gehad.
V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Bij toeval hier terecht gekomen en aangenaam verrast. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance waar je echt als gast behandeld wordt. Wij hadden een heerlijke avond. Aanrader!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellig klein restaurant in het centrum van Castricum.
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.