Restaurant 't Eethuysje

Dorpsstraat 53 1901 EJ Castricum Nederland Kaart
31-251652043

Over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Internationaal dineren in Castricum

Culinair genieten van smaakvolle gerechten, in een gezellige sfeer, doe je bij Restaurant ‘t Eethuysje. Gelegen op een prachtige locatie aan de Dorpstraat in Castricum is ‘t Eethuysje de ideale locatie voor een lekkere lunch of een heerlijk diner. De keuken is geïnspireerd op de verfijnde internationale keuken en bereidt de lekkerste gerechten met veel smaak en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Eethuysje

NS station op 5 minuten lopen.
  • : Gratis parkeren in de buurt & gratis parkeergarage

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Els T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Er worden tegenwoordig erg weinig koolhydraten geserveerd bij de gerechten. Als diabeet heb ik die echter juist nodig. Erg vriendelijk dat extra broodje werd aangeboden ter compensatie. Koffie complet was aangename verrassing.
Tanja C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik was er voor een high tea, dat was erg lekker! Maar doordat het zo rustig was werd er weinig aan ons gevraagd of we iets wilden, maar het personeel was zeker vriendelijk.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten! Was wel te weinig. Vrij duur en weinig keus op de kaart.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
een beperkte keuze voor een menu, niet erg. een zeer beperkte wijnkaart, niet leuk.
Guus G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Van een hartelijke en gastvrije ontvangst tot aan de verschillende smaakvolle gerechten en lekkernijen, in een woord geweldig. Komen hier graag terug om van de kaart te eten.
wendy P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk weer! Ik ben gek op de tartaar als voorgerecht en ook de eend als hoofdgerecht was heerlijk.
Azarja G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Top service en heerlijk gegeten. Ook de optie voor een half glas wijn vind ik getuigen van meedenken met de klant. Al met al een geweldige avond gehad.
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Eens in het jaar is dit ons favoriete restaurant om samen wat te vieren. Heerlijk rustig tafeltje, zodat een goed gesprek mogelijk is, zonder dat we gestoord worden door anderen of geluiden. Het eten is gewoon fantastisch.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Mooi aangeklede borden en zeer lekkere amuse van kabeljauw om mee te beginnen. Prima porties, niet te groot niet te klein. Vriendelijke bediening.
René N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wijn en spijs avond zeer geslaagd. Laat de volgende maar komen. Heerlijke gerechten en fantastische wijnen erbij geserveerd
nveld .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
High tea arrangement is uitstekend bevallen. Alles huisgemaakt en overheerlijk. Van scones tot zalm sandwiches.
Aanrader!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Hele fijne rustige en plezierige avond gehad met uitstekende gangen
Marino P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Zeer verfijnde gerechten, mooie opmaak, uitstekende smaak.
Vriendelijke bediening met toelichting op geserveerde gerechten.
Passend wijnmenu bij gerechten.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Als altijd weer heerlijk gegeten! Ik volg tijdelijk een tamelijk beperkend dieet maar daar werd zeer zorgvuldig mee omgegaan: ik kon kiezen wat ik wilde en zij zorgden voor een versie die binnen mijn dieet paste. Zelfs een toetje lukte! Geen moment heb ik het idee gehad dat ik een dieet volgde. Ik heb gewoon heerlijk gegeten; prachtige smaken, heel bijzondere texturen, fantastische combinaties. Ook op het bord van mijn man! En een fijne, aardige ontvangst en persoonlijke, ontspannen bediening.
Kasper S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellige ontvangst en daarna heel goed en vooral geduldig geadviseerd over de diner- en wijnkaart. Hoe het smaakte? Heerlijk! Dit alles heeft gezorgd voor een prima avondje uit met vrienden.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We komen al langere tijd naar het Eethuysje en worden nooit teleurgesteld. Altijd een leuke vlotte bediening, het eten is gewoonweg heerlijk en wordt ontzettend kunstzinnig op de borden gepresenteerd. Het feit dat we regelmatig terugkomen geeft aan dat we elk bezoek weer een feestje vinden.

Bert & Marja.
jose' D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.Culinair hoogstandje.Zeer vriendelijke bediening die ons goed uitleg gaf over de geserveerde gerechten en bijpassende wijn. Onze mannen vonden de speciale biertjes ook erg lekker Wij komen zeker terug.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Aparte smaken en de gerechten zagen er ook nog geweldig uit. Prettige en sfeervolle ambiance! Een aanrader
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer goed gegeten! Een erg gezellig klein restaurant met een mooie gevarieerde kaart, zalige wijn en prima service! Top!!