Restaurant 't Eethuysje

Dorpsstraat 53 1901 EJ Castricum Nederland Kaart
31-251652043

Over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Internationaal dineren in Castricum

Culinair genieten van smaakvolle gerechten, in een gezellige sfeer, doe je bij Restaurant ‘t Eethuysje. Gelegen op een prachtige locatie aan de Dorpstraat in Castricum is ‘t Eethuysje de ideale locatie voor een lekkere lunch of een heerlijk diner. De keuken is geïnspireerd op de verfijnde internationale keuken en bereidt de lekkerste gerechten met veel smaak en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Eethuysje

NS station op 5 minuten lopen.
  • : Gratis parkeren in de buurt & gratis parkeergarage

Dinsdag t/m Donderdag 17:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk en verrassend gegeten!
Prachtige opmaak van de gerechten,een dikke 10
jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het is altijd weer dat we met plezier terug komen. Leuk gevarieerd menu. Tot grote vreugde van 1 tafelgenoot was er ook mooi rood vlees. Kaasplankje was goed gevarieerd. Het eten is een plaatje en smakelijk. Tot volgende keer!
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een bijzondere ervaring een fijne kennismaking met de liefde voor het koken en de producten van de chef.
Erg genoten op elk vlak.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en ontvangst. Voldoende privacy om gezellig te kunnen praten. Interieur een beetje kil . Dat viel ons op na binnenkomst toen er nog niet zoveel gasten waren.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten goed maar wat saai en voorspelbaar. Mis de sprankeling en creativiteit. Was vroeger beter...
What happened to the spirit?!
Ari S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Klein eethuisje met lekkere gerechten en goede bediening.
Absoluut ongeschikt voor ouderen of mensen met een lichamelijke beperking.De wc gaat via draaitrap naar beneden.
Lies N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer gastvrij en de lunch was op Ster niveau. We hebben een fantastische soep en een voorgerecht gegeten. Culinair hoogstandje. Goede inrichting en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prachtig menu! Mooi op het bord, maar vooral fantastisch en smaakvol gekookt en daardoor erg lekker! We hebben een gezellige avond gehad en culinair genoten.
p.m.j.degraaf .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel vriendelijke bediening, top kwaliteit van gerechten, professionele uitleg van de wijnen kortom: perfecte locatie voor familie, vrienden en kennissen!
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Uitstekend gegeten, zeer smakelijke gerechten, mooi geserveerd. Vriendelijke bediening. Komen hier graag weer terug. Wij waren zeer tevreden!
Nikki R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ik had plastic in mijn eten. Ik heb dit laten weten. Hier is niet klantvriendelijk mee omgegaan. Bij het afrekenen werd er nergens meer naar gevraagd en ging het nogal vreemd met afrekenen.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
3 gangen menu uitstekend op elkaar afgestemd. Prijs kwaliteit verhouding goed. Goed tempo en vriendelijke bediening. Vis ,vlees en vega menu aanwezig
Met zoveel tafels in een kleine ruimte wordt het gauw rumoerig.
Ongedwongen sfeer en vlotte bediening.
Stefana .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hele leuke zaak, heerlijk genoten van een high tea met alleen maar verse hapjes. Ik zou de thee nog iets specialer maken, maar dit doet niet af van sfeer en smaak
wijnandprins .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben ons jaarlijkse bestuursdiner op voorspraak van één van onze leden bij het Eethuysje genoten.
Wij hebben genoten van de heerlijke keuzemenu's en de uitstekende huiswijnen. Wij bevelen het restaurant van harte bij u aan!
f2hbartok43 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Aangenaam verrast telkens door de mooi opgemaakte schotels en verscheidenheid aan smaken,
daarbij was prettig de uitleg door de allervriendelijkste bediening van de 'gebruikte ingrediënten.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Avontuurlijke gerechten van hoge kwaliteit. Vriendelijke en professionele bediening.
wijnandprins .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een voorrecht om bij jullie te gast te mogen zijn! Uit alles spreekt liefde voor het vak en jullie gasten.
Wij hebben genoten van de prachtige gerechten die de keukenbrigade voor ons heeft klaar gemaakt en de warme aandacht van de dames in de bediening. Wij komen graag weer! Chapeau!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De gerechten zien eruit als een plaatje en dat niet alleen: ze smaken verrukkelijk. We hadden 3 gangen vis. Ook het vegetarische hoofdgerecht was origineel en lekker. We hadden een gezellige avond met heerlijk eten in een prettige omgeving. De bediening was hartelijk en deskundig.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg lekker gegeten, de kwaliteit was prima. Er werd ook een goede wijn geschonken. Het enige minpuntje was dat we elkaar slecht konden verstaan. Maar of dat nu heel erg is....
S K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jammer dat er een gezin met een baby waarvan heel erg veel geluid storend werd!