Restaurant 't Eethuysje

Dorpsstraat 53 1901 EJ Castricum Nederland Kaart
31-251652043

Over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Internationaal dineren in Castricum

Culinair genieten van smaakvolle gerechten, in een gezellige sfeer, doe je bij Restaurant ‘t Eethuysje. Gelegen op een prachtige locatie aan de Dorpstraat in Castricum is ‘t Eethuysje de ideale locatie voor een lekkere lunch of een heerlijk diner. De keuken is geïnspireerd op de verfijnde internationale keuken en bereidt de lekkerste gerechten met veel smaak en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Eethuysje

NS station op 5 minuten lopen.
  • : Gratis parkeren in de buurt & gratis parkeergarage

Dinsdag t/m Donderdag 17:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer goed gegeten! Een erg gezellig klein restaurant met een mooie gevarieerde kaart, zalige wijn en prima service! Top!!
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten! Alles klopt de bediening is vriendelijk,de sfeer is goed.En het restaurant ligt op een prima locatie. Wel aan een weg maar daar merk je niets van binnen.
Echt een gezellige avond gehad!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik woon in Castricum en kom hier graag. Dit keer met vrienden. De inrichting is knus en de bediening vriendelijk. De menukaart is altijd gevarieerd. Op de borden wordt een feestje gepresenteerd. Prachtig om te zien, heerlijk om van te proeven. Mooie bijpassende wijnen en dit alles voor een gunstige prijs kwaliteitsverhouding. Een gezellige avond als resultaat. Dank jullie wel!
C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ik vind het restaurant aan de dure kant. Ik wist dit van te voren maar had wel gehoopt met een voldaan gevoel en volle buik te vertrekken, de porties waren klein. Er werd heel veel aandacht besteed aan de opmaak van de borden en allerlei zogenaamd chique gerechten geserveerd. Ik denk dat het restaurant ook gewoon niet bij ons past. Wij houden van liever wat simpelere gerechten en niet moeilijk doen om interessant te lijken. Mochten de gerechten nou van dermate hoog niveau zijn had ik het misschien nog begrepen maar het was niet eens buitengewoon lekker. Het was wel ok, en in dit geval hadden we er dus wel héél wat meer van verwacht. Tevens duurde het wachten erg lang tussen de gangen door. In totaal zijn wij 2,5 uur in het restaurant verbleven. Wat in onze ogen best lang is. Wij komen hier niet meer terug.
Liek V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg lekker gegeten bij 't Eethuysje. € 24,50 is wel een beetje aan de hoge kant voor een hoofdgerecht, maar de kwaliteit was erg goed.

De bedienende dames waren erg vriendelijk maar ik kreeg wel een beetje een opgejaagd gevoel in het begin; naar mijn idee was ik nog niet gaan zitten of de kaart werd al uitgelegd. Daarom vind ik dat de bediening iets meer ontspannen mag zijn en ook wat oplettender wanneer ze je aanspreken. Ik voelde me af en toe wat gestoord in ons gesprek.

Dat neemt niet weg dat ik graag weer een keer aanschuif bij 't Eethuysje!
Guda W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Al vaker hier geweest En ook vanavond weer top ! Heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt met bijpassende wijn Ook de bediening is prettig
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
een plezierig en kwalitatief goed restaurant met vriendelijke bediening.De gerechten waren plaatjes op het bord en smaakten uitstekend.
Met bijzondere wensen ging de bediening zeer soepel mee om.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd en prachtige opmaak van de borden. Vriendelijke bediening en ontspannen sfeer. Echt een feestje.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We kunnen niet anders zeggen dan dat we heerlijk hebben gegeten. De grootte van de porties is ook uitstekend. Het bijpassende wijnarrangement was in orde, maar ik vond niet echt dat de wijnen en gerechten elkaar versterkten (behoudens dessert). Meer dan uitstekende avond gehad!
jose' D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een bijzondere belevenis.Prachtig opgemaakte gerechten mooi geserveerd door de vriendelijke bediening en zooooo heerlijk en verrassend.Wij komen hier een paar keer per jaar en elke keer gaan wij weer met een fijne herinnering aan t'Eethuysje naar huis.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De high tea was werkelijk fantastisch. De geserveerde gerechtjes zeer hoog van kwaliteit en uiteraard huisgemaakt. Niet te zoet ook, wat nog wel eens het geval is. Aan alles merk je dat men dit met liefde doet. Zeker een aanrader en om nog eens terug te komen. Het enige minpunt vond ik zelf de Nederlandse manier van thee serveren, met zakjes en glazen, in plaats van een pot gezette thee en kopjes, maar dat is natuurlijk persoonlijk en komt mede door mijn Engelse achtergrond. Nogmaals de zeer hoge kwaliteit van het eten maakte dit ruimschoots goed!
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Goede sfeer. Er zou iets aan de akoestiek gedaan moeten worden want als alle tafels bezet zijn is het moeilijk een rustig gesprek te voeren. Met als gevolg dat iedereen harder gaat praten.
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ik kan niets anders dan een 10 geven. De gastvrijheid is subliem en zo warm en persoonlijk. De gerechten zijn geniaal. Wat een smaaksensatie! En de kleinschaligheid van het restaurant maakt het knus en warm,: sit back, relax and Enjoy.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was voortreffelijk maar wel advies om iets aan de wanden te doen.
jute behang misschien.
wij vonden het heel rumoerig en konden letterlijk horen wat de buren vertelden.
Ella M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De gastvrouwen waren bijzonder vriendelijk. De bediening was vlot. De gerechten waren ontzettend lekker, vooral de voorgerechten en het dessert, en heel mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen waren goed gekozen. Omdat het restaurant niet zo heel groot is, was er een soort 'huiskamergevoel. Aan alles was veel zorg besteed.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner gegeten met groep van 5 personen. Voortreffelijke gerechten, heel mooi geserveerd. Tafel leuk versierd in kerstsfeer en zeer vriendelijke bediening. Uiterst tevreden.
CMStam .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldig Kerstdiner! Prima kwaliteit en niet te veel of te weinig. Zeer goede bediening. Wij hebben genoten! En natuurlijk gratis parkeren in de garage onder het Bakkerspleintje.
Ayolt V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij hebben hier gegeten met onze Rotary club (kerstgala). De ontvangst, het eten en de ambiance waren uitstekend, vandaar de bijzonder goede beoordeling. De keuken is in staat binnen een korte tijdspanne 25 couverts te serveren, van hoge kwaliteit. Verder geeft de bediening de nodige aandacht aan de gasten. Al met al een fantastisch restaurant, een verrijking voor Castricum.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima eten, uitstekende wijnkeus. Ik zou het restaurant wat gezelliger maken, het doet wat kil aan. De kwaliteit van eten en drinken, en de prima bediening, maakt het echter helemaal goed.