Restaurant 't Eethuysje

Dorpsstraat 53 1901 EJ Castricum Nederland Kaart
31-251652043

Over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Internationaal dineren in Castricum

Culinair genieten van smaakvolle gerechten, in een gezellige sfeer, doe je bij Restaurant ‘t Eethuysje. Gelegen op een prachtige locatie aan de Dorpstraat in Castricum is ‘t Eethuysje de ideale locatie voor een lekkere lunch of een heerlijk diner. De keuken is geïnspireerd op de verfijnde internationale keuken en bereidt de lekkerste gerechten met veel smaak en passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Eethuysje

NS station op 5 minuten lopen.
  • : Gratis parkeren in de buurt & gratis parkeergarage

Dinsdag t/m Donderdag 17:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Eethuysje

Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten was lekker en we zaten prima! We waren hier al eerder en komen zeker nog een keer terug.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Uitermate heerlijk gegeten zoals altijd. We komen hier al jaren, maar elke keer worden we weer verrast door de smakelijke, bijzondere en prachtig opgemaakte gerechten.
S.c.f. N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
zalsaltijd goed gegeten in prettige sfeer met goede bediening
Wendela W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We hebben weer heerlijk gezeten en genoten! De borden gingen allemaal schoon terug richting de keuken en de wijnen bij de gerechten waren top! wat is het toch altijd een feestje om bij jullie te eten!
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Leuk en intiem restaurant. Uitstekende bediening en een culinair hoogstandje. Een pareltje in de omgeving.
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De gastvrouw kon goed adviseren en ook uitleg geven over de gerechten. We komen zeker nog eens terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bijzonder smakelijk eten, prachtige ingrediënten en ziet er top uit. Verschillende wijnen per glas. Vriendelijke bediening. Tempo goed, Het gezellige interieur heeft een basic uitstraling. Het eten is verre van basic. Mooie avond gehad. Bedankt.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
fantasievolle gerechten met verrassende smaakbalansen, mooi gepresenteerd en: smakelijk! Dit alles voor bescheiden prijzen. Een sterke aanrader!
Meta U.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk op het buiten terras gezeten. Mooi uitzicht op de oude kerk en een prettig rustige hoek. Het eten was goed. De bediening vriendelijk, maar mocht best wat meer initiatief tonen. De inrichting binnen is vrij krap zag ik en mag best wat frisser/ chiquer in stijl. Ik ga zeker een keer terug om te ervaren hoe het binnen is want qua eten waren we erg tevreden.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Erg lekker gegeten. De gerechten zagen er prachtig uit. Vriendelijke en attente bediening. Een mooie avond gehad!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We zaten aan de voorkant van het restaurant om dat alle schaduwplekken aan de zijkant bezet waren vandaar dat ik rumoerig heb ingetikt. Misschien zijn een aantal parasollen een idee.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ik zit nu te kijken om te reserveren en lees wat recensies. Ik bedacht mij dat recensies toch wel belangrijk zijn bij de keuze en wil daarom nog even 't Eethuysje een recensie geven.

Wij zijn een jaar geleden met zn 2-en uit eten gegaan. Qua uitstraling dachten wij eerst dat er voornamelijk oudere (lees 65+) stellen zouden eten. Het is een knus, gezellig en misschien ook wel romantisch restaurant (mijn mening).

De bediening was super. Ik weet nog goed dat zij zich aanpaste aan ons. En zeg nou zelf, hoe vaak herinner je nou het gedrag van de serveerster een jaar terug.

Het eten was super! Aanrader: Laat hen de wijn uitkiezen die past bij het eten! We hebben heerlijk gegeten, en heerlijk gedronken! En nu ik dit schrijf weet ik al zeker dat ik hier weer ga reserveren :)
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten bij t Eethuysje; verrassingen op je bord, smaaksensaties in je mond. Tot snel!
G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Uitstekend gegeten. Culinair hoog niveau. Prijs-kwaliteit in verhouding.
Zoervleis W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Iedere gast is speciaal bij het Eethuisje, het eten is zeer gevarieerd, heerlijk en met zorg bereid, en dat proef je! Ook is het een feest om je prachtig opgemaakte bord te krijgen! Zeker genieten en in de watten gelegd door mensen die hun vak verstaan!
JohnOttenhoff .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een sfeervol restaurant! We zijn hier eerder geweest en het was weer helemaal volgens verwachting.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Een prettige restaurant waar wij graag komen, een goed menu met lekkere gerechten en aardige bediening.

Kortom een aanrader!
Jippedemus .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Onlangs weer gegeten bij 't Eethuysje. Het was wederom heerlijk. De steak tartaar van het Ierse Black Angus als voorgerecht en de kreeft als hoofdgerecht waren fantastisch. We hebben genoten!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Bediening weet waar ze mee bezig zijn, mooie en goede presentatie heerlijke gerechten. Overall een correcte en gezellige ambiance. Nodigt uit tot een volgend bezoek.....
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte gerechten. Geen grote porties maar voor ons prima en zeker genoeg.