Restaurant 't Doelhuys

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

Louis J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Weer eens op mijn oude opleiding gegeten met mede oud-studiegenoten. Het aspergemenu was heerlijk! De soep had iets meer smaak mogen hebben. Bediening vlot en paste zich goed aan aan ons als gasten (niet te deftig en volgens alle etiquette.

Hoofdgerecht van asperges met zalm heerlijk. Minpuntje was de Hollandaise saus die te veel leek op variant o.b.v. een halffabrikaat (saus uit een pakje!).
Liesbethveen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Echte aanrader om eens een keer te lunchen (of dineren) in het restaurant van de middelbare hotelschool te Den Haag ( het Doelhuys). Het begon al bij de garderobe waar we keurig werden ontvangen. We hadden een tafel van 6 gereserveerd en nog een ronde ook! Voorgerecht was wild zwijn met gekonfijte uitjes daaroverheen een heerlijke saus. Hoofdgerecht: hertenbiefstuk met puree, gestoofde peer, rode kool met een heerlijke portsaus. Nagerecht: Passievrucht bavaroise met daarbij een bolletje ijs geserveerd op een chocolademandje. Dit alles voor maar 9,50 exclusief drankjes. De service was perfect, maar ja dat kan ook niet anders, want hier leert men wat echt gastvrijheid en service is!
Iamcamiel .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Eten bij 't Doelhuys, één van de leerbedrijven van ROC Mondriaan, is een aparte beleving. Omdat het een lessituatie is, is er veel bediening voor het aantal gasten. Het enthousiasme van de studenten is erg leuk om te zien. Enkele gerechten op de kaart waren denk ik iets te hoog gegrepen, het lukte niet om een goede risotto op tafel te krijgen (bij de eerste risotto was de rijst niet gaar, bij de tweede poging was de rijst gaar, maar gortdroog). De andere gerechten waren wel goed, maar geen echte toppers. Al met al net een voldoende voor het eten, maar een hele dikke 9 voor de bediening.