Restaurant 't Ambachthuys

Kerkstraat 10 3054 NC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Ambachthuys

Beleef haute cuisine in dit historische pand. Beleef de klassieke Franse keuken maar voel ook de warme gastvrijheid die hierbij hoort! Proef hier de meest fantastische traditionele gerechten waar altijd een creatieve draai aan wordt gegeven. Net even anders maar nog steeds erg herkenbaar. En smakelijk natuurlijk! Speciaal: neem plaats aan de Chef’s table en geniet van een real life cooking experience!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Ambachthuys

Candice O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een fijn restaurant met heerlijke gerechten die er ook mooi uitzien en waar je aimabel wordt bediend. Was onze eerste keer bij Het Ambachtshuis, maar voelt alsof we er vaker waren geweest.
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
wij hebben het 4 gangen menu genomen en alle gerechten waren heel lekker en de wijn was heerlijk. De atmosfeer was heel goed mede door de bediening en de persoonlijke aandacht. Wij komen zeker terug!!!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Top restaurant, gezellig en goed eten, prima bediening.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gegeten aan de Chefs table. Onvergetelijk!
Ongedwongen vragen mogen stellen.
Heerlijk gegeten.
Alles klopt.
Perfectionisten!
Zelfs de toilet is super hygienisch en sfeervol.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prettig restaurant, heerlijk rustig, zachte muziek, je kunt een gesprek voeren. Bediening zeer voorkomend, kwaliteit eten goed.
Veel ervaring met buitenshuis eten.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het was voor ons de tweede keer in deze hele mooie zaak in het menu konden we ons niet in vinden.
Dus werd het een keuze van de kaart noordzeetong in verhouding tot de voorgerechten niet duur,
een leuke amuse van de chef en we vroegen brood met smeersels van de echte Bakker. [smeersels boter] te simpel.
Maar de vis is duur betaald het voormaat is echt voor deze prijs onderdemaat hoofdgerecht ???
Ons verzoek nog een kan water is niet gehonoreerd en bij de kaasplank de port dito met 4 mensen in de bediening moet dat toch kunnen
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Geweldige ontdekking voor ons , in de buurt van waar wij wonen. Het eten was echt top , evenals de bediening. We hadden een menu in het kader van de restaurantweek; het was werkelijk boven verwachting ! We komen zeker terug.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Top restaurant, parkeren is wel even lastig. Maar zeker de moeite waard. De gerechten zijn echt kustwerkjes maar vooral smakelijk.
Leontine Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wel, dit was genieten. Met zessen heerlijk kunnen tafelen. Mooie gerechten uit het menu en van kaart. Zeer attente bediening, niets ontgaat ze. Lekkere zit en huiswijnen zijn perfect en koffietractaties . Wij zijn geen Michelin mannetjes maar een klein sterretje wat ons betreft.
bram L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
2e kerstdag hier met 4 man genoten van het kerstdiner met dien verstande dat "het genieten "niet was wat we er ons van voorgesteld hadden Met name het hoofdgerecht "medallion van fazant hen "viel bitter tegen Was taai en niet smakelijk en 2 van ons aten zelfs 50% van dit gerecht niet op maar een klacht hierover werd niet mee gedaan Ook nagerecht vonden we niet geweldig maar kan een kwestie van smaak zijn Al met al viel dit restaurant ons niet mee , zeker ook wat je ervoor moet betalen,en hebben we voorgaande jaren elders aanmerkelijk meer genoten Jammer !!
Jaron A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Mooie locatie, goede bediening en echt heerlijk eten. Komen hier zeker terug, aanrader!
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
zeer leuke bediening wat de sfeer zeker ten goede komt.
enige nadeel is de akoestiek die totaal niet aan de eisen voldoet.
Jean Bart J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een feest was het om hier te eten! Verrukkelijke eerlijke gerechten met een super bediening. Ster waardig! Kom zeker weer een keer terug.
toon V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Uitstekend en vriendelijke ontvangst. Service was strak en vriendelijk. Geen lange wachttijden. Mooie gerechten. Leuke combinaties met wijn. Aanrader.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heel erg lekker en gezellig gegeten in een mooie ambiance. Zeker een bezoek waard!
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede bediening en klant vriendelijk .
Ewout S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prachtig restaurant in het luxere segment. 4 gangen met wijnarrangement gegeten; uitstekend!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten . Wat een prachtige inrichting, vriendelijke deskundige bediening en prachtige heerlijke gerechten. Alles wordt hier met zorg gedaan en je bent echt een avond uit. Een echte aanrader.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
pareltje voor rotterdam, zeer smaakvolle gerechten.
mooie opmaak en een fantastisch wijnarrangement.
vriendelijk personeel met kennis van zaken.