Restaurant 't Ambachthuys

Kerkstraat 10 3054 NC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant 't Ambachthuys

Beleef haute cuisine in dit historische pand. Beleef de klassieke Franse keuken maar voel ook de warme gastvrijheid die hierbij hoort! Proef hier de meest fantastische traditionele gerechten waar altijd een creatieve draai aan wordt gegeven. Net even anders maar nog steeds erg herkenbaar. En smakelijk natuurlijk! Speciaal: neem plaats aan de Chef’s table en geniet van een real life cooking experience!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant 't Ambachthuys

• MasterCard
  • Bar
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant 't Ambachthuys

bram L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
2e kerstdag hier met 4 man genoten van het kerstdiner met dien verstande dat "het genieten "niet was wat we er ons van voorgesteld hadden Met name het hoofdgerecht "medallion van fazant hen "viel bitter tegen Was taai en niet smakelijk en 2 van ons aten zelfs 50% van dit gerecht niet op maar een klacht hierover werd niet mee gedaan Ook nagerecht vonden we niet geweldig maar kan een kwestie van smaak zijn Al met al viel dit restaurant ons niet mee , zeker ook wat je ervoor moet betalen,en hebben we voorgaande jaren elders aanmerkelijk meer genoten Jammer !!
Jaron A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Mooie locatie, goede bediening en echt heerlijk eten. Komen hier zeker terug, aanrader!
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
zeer leuke bediening wat de sfeer zeker ten goede komt.
enige nadeel is de akoestiek die totaal niet aan de eisen voldoet.
Jean Bart J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een feest was het om hier te eten! Verrukkelijke eerlijke gerechten met een super bediening. Ster waardig! Kom zeker weer een keer terug.
toon V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Uitstekend en vriendelijke ontvangst. Service was strak en vriendelijk. Geen lange wachttijden. Mooie gerechten. Leuke combinaties met wijn. Aanrader.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heel erg lekker en gezellig gegeten in een mooie ambiance. Zeker een bezoek waard!
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede bediening en klant vriendelijk .
Ewout S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prachtig restaurant in het luxere segment. 4 gangen met wijnarrangement gegeten; uitstekend!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten . Wat een prachtige inrichting, vriendelijke deskundige bediening en prachtige heerlijke gerechten. Alles wordt hier met zorg gedaan en je bent echt een avond uit. Een echte aanrader.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
pareltje voor rotterdam, zeer smaakvolle gerechten.
mooie opmaak en een fantastisch wijnarrangement.
vriendelijk personeel met kennis van zaken.
Orlanda A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooie ambiance en fantastisch professioneel personeel. Geweldig uitleg bij ons wijnarrangement. Bas Middeldorp heeft onze avond compleet gemaakt, zijn gepassioneerde uitleg over het eten en de wijn was fantastisch. Ik kan iedereen aanraden om daar te gaan genieten van een heerlijk diner!
Judith C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie plek, vriendelijke en professionele bediening
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima restaurant, mooie producten, chef heeft zaken op orde (rust in de keuken).
Taco K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Superaardige en adequate bediening.
Heerlijke verse gerechten.
Gerwin P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten, sfeer en inrichting was zeer goed. Echt een aanwinst voor H'berg en gelukkig weer een goed restaurant op deze zeer mooie locatie. De service echter haalde net niet het niveau dat je van de prijzen mag verwachten. Het lag niet zo zeer aan de Maitre maar meer de ondersteundende staf, waar een aantal steekje vielen: brood werd veel te laat gebracht en wel heel karig, drankjes werden vergeten. Maar overall hadden we een zeer goede avond en komen we zeker een keer terug.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Uitstekend gegeten met vrienden. Het zes gangen menu hebben we aan de chef overgelaten en we zijn niet teleurgesteld. Iedere gang werd, voor wie wou, vergezeld van een goed glas wijn. Het was heerlijk, leuke zaak, aardig en kundig personeel. Daar gaan we nog een keer naar toe.
vakantie .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een aanwinst voor Hillegersberg. Prachtig pand (het oude raadhuis) Mooi ingericht en heerlijk eten. We hebben genoten. Top