Speciale deals

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Restaurant Swing (Delft)

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Kim B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kabeljauw was rauw van binnen. Toen ik een nieuwe kreeg was het weer rauw van binnen. De derde was goed maar toen was mijn partner al klaar met eten.. erg jammer
Chantal R.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kabeljauw was rauw. Tot 2x toe een nieuwe moeten krijgen eer dat het gaar was. Toen had mijn vroend z’n eten al op.. jammer
Kawieta R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Weer gegeten bij Swing. Eten en service was zeer goed net als voorgaande keren.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben erg goed gegeten in Swing, dat samen met het hotel prachtig in kerstsfeer gedecoreerd was. Jammer dat we zelf moesten constateren dat de loyaliteitspunten van Iens niet in de rekening waren verwerkt, maar dit werd snel opgelost.
josevanderhelm .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooie plek, mooie (kerst) decoratie.
6 menukaarten voor 10 personen. Bij de soep bestelde we wat extra brood. Dat werd geserveerd toen de soep al lang en breed op was. 5 personen kozen een lunchgerecht met zalm. Na 25 minuten kwam de mededeling dat de zalm op was.
De tweede keus verliep ook niet erg soepel. 1 persoon moest nog ongeveer 10 minuten wachten.
De jus d' orange was niet vers geperst. Was wel gezegd.
De koffie was niet echt heet.
Mijn gerecht, flammkuchen vond ik ook niet om over naar huis te schrijven.
Alles duurde erg lang.
Wat mij ook vreselijk stoorde is dat de ober steeds weer zijn blad hete gerechten, boven de hoofden van mijn 1 jarige tweeling - achterkleinkinderen zwaaide als hij ging serveren. Wij hebben hem hier een paar keer op opmerkzaam gemaakt. Zonder resultaat.
Jammer. Beetje meer aandacht voor de zaak zou een hoop kunnen verbeteren.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Keurig restaurant met goede keuzes en fijne bediening
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Op zich prima gegeten. De aardappelschijfjes bij de zalm (dagmenu) smaakte taai. Crème Brule smaakte heerlijk.
ankieoostingh O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vanavond weer bij Swing gegeten. Dit maal met vrienden, heel gezellig , mede door de buitengewoon vriendelijke en bekwame bediening. Heerlijk gegeten, carpaccio vooraf, bavette en kabeljauw als hoofdgerecht en na een grand dessert. Ook de wijn is van zeer goede kwaliteit. Wat een fantastisch restaurant is dit toch!
Meike O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vriendelijk personeel, eten zag er verzorgd uit én smaakte heerlijk, soms iets langer op drankjes moeten wachten. Fijn dat alles zo goed verzorgd was, idee dat we dezelfde service / gerechten kregen als mensen zonder deal en dat is fijn als je een restaurant voor het eerst uitprobeert!
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Bediening zeer vriendelijk, maar het was erg druk en daardoor duurde het allemaal erg lang.
Kwaliteit was goed
Els R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten in gezellig restaurant.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heel gezellig restaurant met eigen parkeerplaatsen. Zeer sfeervol. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en goede prijs/kwaliteit. We komen hier zeker nog een keer!
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met vrienden bij restaurant swing een hele gezellige avond gehad. De bediening was keurig netjes. Ondanks dat het die avond behoorlijk druk was, werd het eten op tijd geserveerd. Het eten was heerlijk . Al met al een gezellige restaurant met lekker eten. We komen zeker weer een keer terug. Swing is met name de aankleding ook echt “swingend”. Succes verder
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het is dat het zo goedkoop was, de service was redelijk teleurstellend. Nadat we binnen kwamen en het hele restaurant nog zo goed als leeg was werd ons verteld dat we een tafeltje aan het raam konden kiezen. Nadat we dat gedaan hadden kwam de serveerder naar ons toe om te zeggen dat we een tafeltje moesten verplaatsen, omdat deze voor 2personen was opgedekt en het tafeltje achter ons (even groot) voor 2. Naar mijn mening kan je dan beter dat couvertje verplaatsen in plaats van gasten vragen te verplaatsen. Nadat we een kwartier zaten en er al om gevraagd te hebben zelf de kaart gaan vragen. Die moest uitgelegd worden dus de bediening zou hem alsnog komen brengen. Veel uitgelegd werd er niet, bleek nadat de tafel achter ons een hele vriendelijke en uitgebreide uitleg kreeg over de chefs special en andere bijzonderheden. Aangezien wij die niet te horen hadden gekregen vroegen we hiernaar, daar werd op geantwoord met ''Dat heb ik niet uitgelegd want mevrouw had nogal haast''. Dat vond ik uiterst onbeschoft.
ankieoostingh O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Als altijd weer heerlijk en gezellig gegeten bij Swing. Voor deze avond was de restaurantruimte nu beneden en niet op de eerste etage. Ook hier sfeervol gedecoreerd. Het is altijd weer een feestje om hier te dineren. Het eten was ook weer verrukkelijk, de mosterdsoep van het voorgerecht is meer dan zalig, echt een aanrader.
F P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vorige week hier gegeten met 50% IENS korting. Leuk restaurant met goed eten en goede wijn. Gastvrije bediening en prettige sfeer. Sashimi van zalm vooraf was erg lekker. Hoofdgerecht lekkere hamburger met Franse frietjes. Toetje (sorbetijs) was oké, niet heel bijzonder. Brood met smeersels alleen erg eenvoudig (leek een afbak baguette) en de smeersels waren te hard (direct uit koelkast) en dus niet smeerbaar. Maar al met al wel een succes en leuk met 50% korting, maar anders wel wat aan de dure kant. Komen nog wel een keer terug!
Marfrans E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Mijn verwachting was misschien te hoog, maar ook bij mijn partner viel het geheel wat tegen. De chorizokroketjes waren lekker, het rabarbersausje was voornamelijk zoet. De gevogelteterrine was aardig. De lamskoteletten waren heerlijk. Ik keek uit naar het nagerecht: een petit grand dessert. Dat stelde echt niet veel voor: een bol ijs, een ( te lang uit de koeling) soesje, een 'zure' smoothy en een klein stukje apfelstrudel. Jammer. Volgende keer beter.
Tim P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Top!, goede service en erg attent.
Bie G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ondanks de drukte op zaterdagavond, werden we heel goed bediend. De porties waren ruim én smakelijk !