Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Restaurant Swing (Delft)

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Na lang zoeken besloten dit restaurant te reserveren maar voor ons geen herhaling. We hadden helaas beter verwacht.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gezellige sfeer en voortreffelijk gedineerd bij Swing.Zeer gastvrij.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Vriendelijke bediening. Het duurde wel lang voor de bestelling werd opgenomen en het eten werd geserveerd. Bij een aantal van ons was het hoofdgerecht koud/lauw toen het op tafel kwam. Portobello en rösti werden wel vervangen. Ook de lava cake van het nagerecht was niet warm genoeg dus er droop geen gesmolten chocolade uit het cakeje. Jammer.
MArtin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
we hebben heerlijk gegeten. Luxe ivm andere restaurants in Delft. Je voelt je echt verwend. Personeel is vriendelijk. Top dat je daadwerkelijk proeft minder vet, zout en suiker en toch lekker. Volgens mij weer opgefrist qua interieur. De stoelen zaten heerlijk.
I O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Swing. Helaas was de kruidenboter bij het brood bevroren.
Via ah actie hadden we gereserveerd en er was ook voor een kinderstoel gezorgd en extra ruimte bij onze tafel.
Wat erg jammer was dat het serveren van het eten zo lang duurde. Voor een 3 gangen menu hebben we 3 uren in het restaurant gezeten. Zeker met een kleintje erbij was dat te lang.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Prijs/kwaliteit is hier super, zeker met ah-aanbieding! Personeel wordt goed opgeleid. Mijn voorgerecht met gemarineerde zalm was zalig, hoofdgerecht Tempura had ik beter niet kunnen kiezen. Veel nagerechten worden niet zelfgemaakt, maar de cheesecake is hier wel een aanrader. Goed voor een gezellige avond!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de AH aktie. al eens eerder geweest en deze keer heel goed. Goed keuze menu.
Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het is de 3e x dat we hier geweest zijn maar deze keer viel het tegen. De ontvangst was wel vriendelijk. Helaas waren er tot 2x toe bepaalde etenssoorten op. De kaasballetjes bij de proeverij/ voorafjes werden tot 2x tot bevroren aangeleverd. De steak zou medium komen maar die was rauw gebakken. De portobello's waren nog hard, Geen toevoeging qua (gebakken) aardappel of patat of wat groente erbij. Beetje karig allemaal. Bij de nagerechten waren er ook weer gerechten niet op voorraad en moest er weer wat anders bedacht worden. Er waren handjes te kort in de keuken en bij de bediening. Excuses van het personeel kwamen wel, zij vonden het ook vervelend, maar een compensatie (zoals een extra glaasje wijn of zo) was er niet. Jammer, deze slaan we voorlopig even over.
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het wachten op de volgende gang duurde te lang.
Anica W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
De sfeer is gezellig, het eten is verrukkelijk en de service vriendelijk. Soms moesten we alleen wat langer wachten tussen de gerechten door.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We aten er via Social Deal en dat is een goede deal. Prettige ontvangst, uitbundige Kerst decoratie , lekker eten met ruime keuze. Echt veel minder is de extreme wachttijd tussen de gangen, mijns inziens is er te weinig personeel. Het bedienend personeel moet alles doen, de bar, bestellingen opnemen en brengen en bijspringen in de keuken. De irritatie bij ons en bij meerdere aanwezigen nam duidelijk toe. Een dikke min,
Gabriela L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Iets te veel rood van de kerstversiering en wat te veel rauwe ui in amuse en voorgerecht en iets wat minder groente bij het hoofdgerecht maar zeer netjes, correct bediening , inrichting en atmosphere en heel lekker eten, absoluut.
Henrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Zal niet snel nog een keer hier gaan eten.
Verkeerd hoofdgerecht met te papperige risotto en net anders dan omschreven nagerecht.
Onduidelijke info over parkeergelegenheid in de avond.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Met de AH-actie gegeten, waarbij uit de hele gevarieerde kaart gekozen kan worden. Met aandacht voor duurzame producten zoals MSC vis en biologisch. Alleen wel opvallend dat tweemaal een ingrediënt niet in het gerecht was gebruikt, terwijl dat wel expliciet in het menu werd vermeld. Zo ontbraken de krokante shi-take champignons bij de koolvis en hebben we geen rode ui bij de zalm aangetroffen. Alle drie de gangen waren verder prima op smaak, maar belofte maakt schuld. Puntje van aandacht. Wel complimenten voor de aankleding tijdens de feestdagen en de vriendelijke bediening.
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Echt geweldig lekker gegeten! Volop keus met de AH actie.
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten en geven niet alleen daarom een goede beoordeling. We voelden ons als gast uitstekend behandeld.

Het restaurant is op de eerste etage in een hotel waar we netjes en heel beleefd werden ontvangen door Jasper en zijn collega kelners.

Het eten werd keurig en netjes opgemaakt gepresenteerd met uitleg over de gerechten. Zelfs de rode wijn die we per glas bestelden mochten we voorproeven.

Achter het hotel is een ruime parkeerplaats waar we kosteloos parkeerde.

Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde hier.
T.C.. W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Een gezellige omgeving, vriendelijke bediening én heerlijk eten!
Ankieoostingh O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, gezellige ambiance, leuke kerstsfeer. Kortom, een geslaagde avond!
Jopie O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten en bediening was ook prima. Was gezellig en ook leuk versierd ivm Kerstmis.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het eten was prima Het was alleen jammer dat we zo ontzettend lang moesten wachten Het was echt te lang