Over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Restaurant Swing (Delft)

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteravond met vrienden bij Swing gegeten. Een prettig restaurant om een avond door te brengen. Bediening vriendelijk, eten prima, sfeer gezellig, kortom, wij komen hier vaker ook met een Social Deal bon. Het verschil is niet te merken! Zeker een aanrader!
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten, leuke bediening.. wij hadden alle tijd en dat werd gerespecteerd.
Kon den zelf aangeven wanner wij de volgende gang wilde.
Mochten kiezen uit heel de kaart.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Swing. Vooral de cheesecake is een aanrader! Daarnaast een uitstekende service en een leuke locatie.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekkere high tea gegeten. Het restaurant was gezellig gevuld, waardoor het geen hotelsfeer had. Een tomatensoepje vooraf en daarna een plateau met allemaal lekkere hapjes. Aardige bediening.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Na een tafel uitgezocht te hebben, 30 minuten wachten voordat het drankje kwam met de menu kaart.
Gamba's waren droog en verbrand, nooit meer.
mar-go .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten met de korting van AH. Jonge medewerkers die erg hun best doen het de gasten naar de zin te maken. Ook in geval 1 van de tafelgenoten niet alles kan eten, is men op de hoogte en doet zijn best met alternatieven te komen.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Swing. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs en een goede service (speciale dank aan Felicia voor de goede zorg). Ook mooi dat het personeel de 2 minuten stilte met elkaar beleegde. Een aanrader in Delft!
Marber .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren weer eens bij Swing gegeten, het was weer vanouds, genieten van heerlijk eten , gezellige sfeer en mooi uitzicht over Delft.
Vooral het voorgerecht kalfslende met tonijnsaus en het verrassing- dessert overtroffen onze verwachting, jammie!
Wij werden geholpen door Felicia een lief, aardig en attent meisje, een aanwinst voor het restaurant Swing!
Rein H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We zijn hier 2e paasdag geweest voor de High Tea met de AH actie.
De ontvangst was vriendelijk.
We waren iets te vroeg maar dat was geen probleem.
Na een heerlijk glas prosecco kwam een mosterd soepje.
De start was veelbelovend. Lekker soepje.
Toen kwam er een plateau met allerlei lekkere hapjes.
Men heeft bij Swing een eigen invulling van de hapjes bij een High Tea gegeven.
Er waren warme en koude gerechtjes.
Verschillende soorten thee.
We hebben ervan genoten alles smaakte goed.
Ook de bediening was attent en vriendelijk.
Zonder te vragen werd het warme water aangevuld zodat we nog meer thee konden drinken.
Voldaan zijn we Delft nog in gegaan.
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Had heel wat verwacht nadat ik de cijfers had gezien op Iens. Dat viel echter tegen.
We hadden het gevoel alsof we in de zaal zaten waar 's ochtends het ontbijt van het hotel werd geserveerd. De bediening vergat het bestelde brood te leveren. Dat kan natuurlijk gebeuren, niks mis mee. Maar dat we dan later ook nog eens een keer extra om de wijn moesten vragen vonden we wel heel vervelend. De kaasbitterbal was niet bijzonder, leek op een gewone vleesbitterbal. De gnocci was te pittig. Dit had men echt moeten melden. De rib eye smaakte prima, maar de beloofde portsaus zat er niet bij. De Flammkuchen vond ik wel lekker. Bij het weggaan werd vriendelijk gedag gezegd, maar we hadden wel verwacht dat onze hadden zouden worden gebracht. Kortom, de uitkomst van een 5 is misschien iets te mager, maar meer dan een 6 is het echt niet waard.
jacquesvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het eten was goed en de bediening en entourage perfect. We komen hier graag nog eens terug, ook goed te bereiken en parkeermogelijkheden op eigen parkeerplaats.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Vandaag gedrieën bij "Swing", in Delft gegeten. Niet alleen vriendelijk ontvangen, óók heerlijk gegeten! Carpaccio van heilbot, fantastisch. Als hoofd gerecht snoekbaars, niet eerder gegeten, prima klaargemaakt. Gaan heel graag nog eens terug!
denHaag2012 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een 3 gangenmenu genuttigd. Was allemaal erg lekker zowel het vlees als de vis.
Ook een heel vriendelijke bediening en leuk decor.
Echt een aanrader.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten, goede bediening, alleen duurdechet ontzettend lang voordat we iets kregen. Ook de ober maakte zijn belofte niet waar"ik ben Mo, uw gastheer van vanvond", vervolgens verscheen de een na de andere aan onze tafel.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk. Goede smaak, lekker mals vlees en prima porties. Jammer dat de bediening er niks van bakte.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Al eerder hadden we hier met een AH-bon gegeten en dat was erg goed bevallen. Ook nu weer was het een heerlijke avond. Je kunt vrij uit de kaart kiezen. De kaart was wat gewijzigd, maar niet minder lekker. Je zit op de tweede etage met mooi uitzicht op Delft.
Na een amuse had ik gekozen voor een trio van wildsnacks, die lekker en goed op smaak waren. Hierna een lekkere snoekbaarsfilet met een pittige salsa. We hadden er ook frites bij besteld,
Het romige verassingsdessert was leuk gevarieerd en erg lekker. We komen zeker terug, alleen letten we dan nog wat beter op waar we parkeren. Helaas hadden we niet gezien dat we vergunningplichtig stonden, wat ons 90 € extra kostte... (kan het restaurant niets aan doen, maar de lezer zij gewaarschuwd).
gvangies .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met dank aan de AH-actie hebben we dit restaurant kunnen vinden, wat net buiten het centrum ligt en niet opvalt als je erlangs rijdt. De gerechten waren van topkwaliteit. Alles met aandacht en veel smaak klaargemaakt. Dat proef je. Ook de aankleding is zeer sfeervol en de bediening was vriendelijk. Kortom, we komen zeker terug.
Andrea C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij zijn voorstander van lokale producten op de kaart. De fantastische Rib Eye kwam vast van de Bieslandse polder. Trainee Rik viel ons op als GEBOREN horecaman!!!
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten en wij hebben een geweldige service gehad van Mino.
Voorgerecht: kalfslende en heilbot
Hoofdgerecht; rib eye en zeebaars
Nagerecht: kaasplank en chocolade likeur cake

Bij beide visgerechten werd er savignon blanc gedronken en bij het hoofdgerecht en de kaasplank een heerlijke pinot noir.

Ons zoontje had friet met kroket met als nagerecht een heerlijke combinatie van ijs en vers fruit.