Restaurant Swing (Delft)

Koepoortplaats 3 2612 RR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Restaurant Swing (Delft)

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
JP D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk genieten van voortreffelijk eten in een prettige en relaxte sfeer. Ook erg vriendelijke bediening. Onze vegetarische lasagne met aubergine smaakte verrukkelijk! Kortom een echte aanrader!
R.F. R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Alle gerechten waren dik in orde, maar het hoofdgerecht zeker niet. Wij hadden sliptongen besteld en gevraagd om deze door te bakken. We kregen droge bleke tongetjes, die aan de onderkant zeker niet gaar waren. Als garnituur wat blaadjes sla en 2 misvormde bolletjes koude aardappelpuree. Ons misnoegen geuit aan de ober, die het aan de keuken doorgegeven heeft. Excuses. Verder niets. Bij Swing al eerder problemen gehad met flammkuchen, waar we soortgelijke reacties kregen. Nu dus tijd voor een review.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Supersfeer heerlijk gegeten. Bediening gezellig, ook leuk tegen de kids. Decor tikje hotellerig maar doet niets af van de kwaliteit van het eten. Onverwachts pareltje in Delft!!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Komen regelmatig eten bij Swing, Heerlijk eten, geen grote kaart maar keuze genoeg! Borden zien er altijd mooi opgemaakt uit. De bediening is uitstekend en ook de prijs. Kortom ga het zelf eens proberen! Het uitzicht op Delft is er prachtig en de auto mag achter het hotel op eigen parkeerterrein.
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
geen duidelijkheid over gerechten die beschikbaar waren Bestelde ingrediënten werden niet geserveerd korting niet berekend Wel als compensatie 2x fris en 1 thee niet berekend
Michel .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Regelmatig komen we in dit gezellige restaurant. De kaart is zeer uitgebreid en de gerechten van een uitstekende kwaliteit! Voorbeelden zijn, het Duo van Makreel en de Ravioli.
Complimenten voor Mimo en Manon voor hun uitstekende bediening!
Groet, Michel Mac Gillavry
Charell S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De eerste twee gangen duurde veel te lang, waarna het hoofdgerecht erg taai was. Service was matig. Geen aanrader voor het bedrag waar we voor hebben gegeten.
Mitchel B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was taai en niet gaar. De service viel tegen duurde erg lang 2 uur voor 1 voorgerecht en 1 tuasengerecht. De bediening leek niet op elkaar afgestemd.
Al met al zonde van de tijd en het geld
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Prima eten, prima service!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Ik ben helaas niet onder de indruk. Twee keer in korte tijd hier geweest (toevallig vanuit 2 verschillende groepen hier uitgenodigd) en zeer grote verschillen in de 2 avonden. De eerste avond was de bediening ontzettend onervaren, het begon al met het feit dat ik vroeg om een bob-arrangement en toen een vol glas aperitief kreeg. Vervolgens gaf ik aan dat ik graag halve glazen zou ontvangen en werd er aangegeven, oh mevrouw maar dit is geen wijn maar prosecco. Juist? Eten was die eerste avond lekker, maar wel belachelijk grote porties en soms ook gekke combinaties. Waarom worden er nog gebakken aardappelen bij de lasagne geserveerd of wordt er witte chocolade-ijs bij een bramencheesecake geserveerd? De tweede avond was het weer heel anders! Bediening was perfect (volgens mij kregen wij toen de manager, een blonde vrouw) maar eten niet op smaak en weer gekke combinaties. Gerechten die ik de eerste avond had gezien werden nu ook totaal anders uitgeserveerd, ook op andere borden en de porties waren veel kleiner. Ik zou hier niet snel terugkomen..
Dana K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijke stoelen, goed eten en live muziek!
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vrolijk ontvangst en prima 3 gangen menu. alles in alle rust kunnen genieten van ons menu. ik wil vooral de medewerkers Felicia, Jolijn, Tobias, Ame bedanken voor de prettige bediening en uitleg. En uiteraard het keukenpersoneel die de heerlijke gerechten voor ons maakten ( trouwens mooi opgemaakte borden ) Mo, Jamiro, Cannia en Frederique...wij komen zeker terug !!!
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Super lekker eten, heerlijke carpaccio vooraf, een bavette met veel groente als hoofdgerecht en een lekker jutje en achteraf een heerlijke cheesecake. Veel ook dus je gaat zeker niet met honger naar huis en dat voor een mooi prijsje! Ja dit is zeker voor herhaling vatbaar!
John G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben hier op een dinsdag met 4 personen gegeten. Het was wat chiquer dan verwacht dit was geen probleem.
De bediening was erg vriendelijk en het eten was lekker, zeker voor de prijs (30% korting via iens).
We hebben het drie gangen menukaart gekozen.
We komen zeker terug!
Kawieta R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten en service waren zeer goed. Lekker gegeten.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Goed vertoeven, goed eten echter geen culinaire hoogstand.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We verbleven 3 dagen in het Hampshire Hotel waar de service en klantvriendelijkheid gewoon subliem was; eigenlijk nog nooit - vanaf het moment van reservatie tot de laatste dag van het verblijf - een dergelijke hotelservice gehad.

We hebben drie maal enorm genoten van het 3 gangen menu in het restaurant 'Swing'.
Eerst en vooral werden we telkens hartelijk onthaald door de ober 'Mimo' die meer dan zijn beste deed om het iedereen naar zijn zin te maken en een aangename avond te bezorgen. Hij was een heuse gastheer die ons onthaalde en bediende alsof hij - denk ik - thuis vrienden zou ontvangen.
Eerst en vooral was er toelichting bij de kaart en wijnkaart zodat je toch al enkele deskundige tips had om eten en gekozen gerechten te doen 'matchen'. En 'Mimo' - blijkbaar van alle culinaire markten thuis - gaf ons gewoon weg super advies op dit vlak. Het hele plaatje klopte.
Naast de meer dan uitstekende service, waren ook maaltijden enorm verzorgd, gaande van presentatie tot smaak(combinatie) met voldoende ruime porties. Ik kan moeilijk een gerecht aanbevelen, want alles was van dezelfde topkwaliteit. Niemand van ons gezelschap die ook maar de minste negatieve opmerking gaf.
Het kader - zoals het volledige hotel altijd met een link naar muziek en een bijhorende 'quote' - gaf het geheel een uniek cachet. Dit kader leent zich trouwens voor alle gelegenheden wat mij betreft: van zakenlunch tot familiefeest over een gezellige vakantie verblijf binnen het pitoreske stadje Delft.
Ook nog een dank aan Mimo en zijn team voor de leuke attentie ter gelegenheid van de verjaardag van onze jongste zoon !
Finaal kunnen we alleen maar zeggen dat we hoe meer we in Nederland op vakantie gaan, we telkens meer overtuigd geraken van vooral de hartelijkheid van onze Noorderburen (wij in België kunnen er gerust een voorbeeld aan nemen), de meer dan uitgesproken klantvriendelijkheid en dito klantenservice en de cultuur daar in globo.
Het Hampshire Hotel in Delft, inclusief het Restaurant Swing', zijn meer dan waardige ambassadeurs voor Nederland !
Mimo en team, bedankt niet alleen voor de meer dan aangename ervaring op culinair vlak gedurende 3 avonden maar ook voor de vriendelijkheid en hartelijkheid waarmee jullie ons ontvangen hebben !
Wij keren dus zeker terug ... !
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service ????
Will B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Zeer vriendelijk en kundig personeel, zeer goed en perfect gepresenteerd eten in een prettige, gezellige omgeving. Ga zo door !!!