Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Restaurant Swing (Delft)

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Marilyn V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De prijs/kwaliteit is prima. De gerechten smaken heerlijk en het geheel is heel betaalbaar. De bediening is vriendelijk.
Stijn D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goed eten. Vooral de zalm als voorgerecht was fantastisch.
bramenhennie .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima gegeten voor herhaling vat baar.prima prijs voor het gebodene,we hadden bonnen van ah en mochten. Gewoon van de kaart eten
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben voor de zoveelste te keer heerlijk gegeten, de bediening is heel vriendelijk en correct zoals altijd.
Na onze vakantie gaan we zeker weer, zijn al een keer met onze zoons met partners eerst met de ene en toen met de ander waren alle twee ook zeer te vrede
Een aanrader voor wie uit eten willen
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gisteren gegeten met vrienden uit Maasland. Heerlijke keus en geweldig bediend door Mimo. Een compliment op zijn plaats voor de vrienlijkheid en geen gezeur over onze kortingskaarten van de ah etenskaarten. Chapeau voor Swing het muziekrestaurant,
Riek T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Was heel gezellig heerlijk eten en een fantastische bediening, dank je Felicia. Riek Tetteroo en vriendinnen . We komen zeker terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben met onze vrienden een heerlijke avond gehad. Er was genoeg keuze, alles smaakte heerlijk en we konden op het gemak eten en bijpraten. Bedankt Mimo voor je gastvrijheid.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
prima eten voor een goede prijs. personeel was vriendelijk en deskundig.
Minpuntje: de twee persoonstafels stonden te dicht op elkaar, zodat er nauwelijks privacy was
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik heb hier met collega's gegeten voor een afscheid van twee collega's het eten was heerlijk de bediening erg vriendelijk.
Zeker de moeite waard om nogmaals te gaan eten bij Swing Delft.
De wacht tijd tussen de gerechten was prettig rustig de tijd om met elkaar te praten. Was gezellig
tokonaki .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar.Het was een geweldige ervaring.Wij bevelen het sterk aan voor een gezellig en heerlijk uitje.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
heerlijke gerechte en attente bediening!
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk high wine arrangement gehad met heerlijke gerechten (zowel vlees als vis en toetje). De bediening was erg vriendelijk en nam alle tijd voor een praatje en uitleg over de gerechten. Complimenten, speciaal voor de kok, en bediening Anne, Mo en Jason.
p.g.devries .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben al vele keren bij Swing een dinertje gereserveerd.Ook deze maal was het weer uitstekend.Heerlijk gegeten,prima bediening.Een restaurant om aan te bevelen.Zij krijgen van ons een dikke tien.
P.de Vries
Dory R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Complimenten voor de chef en de
bediening was fantastisch.
We komen zeker weer terug.

hennyverhoeff .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten ! Heel vriendelijk personeel ! Felicia en Jolijn jullie hebben je best gedaan !
Vriendelijke groet Joke Dujardin en Henny Verhoeff
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heb via AH restaurantaktie dit restaurant gevonden. Het is gelegen in een hotel.
3-gangen menu besteld, waarbij de meeste gerechten van de kaart konden worden gekozen.
Voorgerecht mosterdsoep, garnalenkroket en quiche waren smakelijk en deden meer verwachten.
Helaas. Het hoofdgerecht Coquiles werd uiterst lauw geserveerd. De Coquilles waren net niet rauw en er zaten vol met gruis. Mijn vriendin had de vegetarische quiche als hoofdgerecht gekozen. Zij vond het erg zout en vond er een ondefinieerbare, niet snijbare rode massa in, wat waarschijnlijk ooit een zongedroogde tomaat was.
Het nagerecht met o.a. cheesecake was wel weer correct en smakelijk uitgevoerd.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
In juni met AH restaurantactie geweest. Hier betekent dat uit de kaart kiezen. We waren al eerder geweest, maar ook deze keer weer goed bevallen. Vanuit het team verzorgde Mimo ons weer vriendelijk en attent zonder overdeven uitbundigheid. De gerechten en het eten zijn hier per periode verschillend, maar keer op keer verzorgd en lekker. In afwijking van het AH-menu koos mijn zoon voor een aantal flammkuchen. Hier gingen ze zeer flexibel mee om, zeer klantvriendelijk! Swing heeft een aparte menukaart hiervoor en niet zonder reden. Ze maken ze met een aparte bodem: licht en knapperig. Zeer aan te raden! Mijn zoon weer buitengewoon enthousiast.. Wellicht volgende keer weer!

We komen terug (alweer opnieuw gereserveerd)
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prima ontvangst en bediening ondanks dat wij rijkelijk laat arriveerden.
Met onze AH boekjes kan je gewoon van de kaart kiezen en daarmee heb je een ruime keuze.
Prima prijskwaliteit verhouding en het restaurant biedt een leuke sfeer.
Een aanrader!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was gezellig druk, zeer vriendelijke en amicale bediening. Met de AH aktie waren de prijzen acceptabel zonder deze aktie was het in verhouding te duur.