Restaurant Swing (Delft)

Koepoortplaats 3 2612 RR Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Restaurant Swing (Delft)

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Swing (Delft)

Bart P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
goed ontvangst ,goed eten ,voldoende, herhaling waard
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
mooie amuse en lekker, verrassend voorgerecht en prima zalm op een heel mooi opgemaakt bord. over het grand dessert kan ik nog dagen praten en vergat er zelfs een foto van te maken, zo indrukwekkend fraai en smaakvol.
Amc R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
heerlijk gegeten, goede service
C.J.flipsen F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Er zaten allerlei groenten bij het hooft gerecht, maar de stukjes wortel, paprika en groene boon waren te hard.
dickdejong .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Jammer, na eerdere bezoeken een tegenvaller, kwaliteit redelijk maar ook niet meer dan dat, dacht dat bij het vorige bezoek de kaart uit gebreider was, bediening moet nog een hoop leren, bestel je een fles wijn, prima wijn, en water wordt er een fles aangepraat terwijl er later aan de andere tafels een karaf kraanwater wordt geserveerd , stokbroodje vooraf,prima kregen alleen niet de kans om dit op ons gemak te nuttigen, voorgerecht stond er al,
Voorgerecht op, niet vragen of het hoofdgerecht door mag, nee gewoon doen, hoofdgerecht op gelijk de vraag of we nog een toetje wilde, antwoord:even dit laten zakken dan kijken we verder, even later opnieuw de vraag met een licht getik van de menukaart op de tafel , toen thee en koffie besteld voordat mijn vrouw de thee ophad kwam de vraag of we wilde afrekenen. Aangegeven dat hij de rekening kon op gaan maken, krijgen we als antwoord hier heb ik hem al, toen afgerekend en direct weg, de ober door mijn vrouw hier nog over aangesproken, sorry mevrouw als antwoord, kortom met een ruim uur weer buiten. Niet echt een succes
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We zaten heerlijk aan het raam, met mooi uitzicht over Delft. Verder was het eten voortreffelijk en het tempo was ook prima, niet te snel en niet te langzaam.
G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Uitstekend gegeten, alle gerechten waren enorm goed voorbereid. Ook lof voor het personeel voor meedenken met het voeden en verschonen van een baby tussen de gerechten door en het 'vasthouden' van de gerechten tot we weer klaar waren.
JP D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk genieten van voortreffelijk eten in een prettige en relaxte sfeer. Ook erg vriendelijke bediening. Onze vegetarische lasagne met aubergine smaakte verrukkelijk! Kortom een echte aanrader!
R.F. R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Alle gerechten waren dik in orde, maar het hoofdgerecht zeker niet. Wij hadden sliptongen besteld en gevraagd om deze door te bakken. We kregen droge bleke tongetjes, die aan de onderkant zeker niet gaar waren. Als garnituur wat blaadjes sla en 2 misvormde bolletjes koude aardappelpuree. Ons misnoegen geuit aan de ober, die het aan de keuken doorgegeven heeft. Excuses. Verder niets. Bij Swing al eerder problemen gehad met flammkuchen, waar we soortgelijke reacties kregen. Nu dus tijd voor een review.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Supersfeer heerlijk gegeten. Bediening gezellig, ook leuk tegen de kids. Decor tikje hotellerig maar doet niets af van de kwaliteit van het eten. Onverwachts pareltje in Delft!!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Komen regelmatig eten bij Swing, Heerlijk eten, geen grote kaart maar keuze genoeg! Borden zien er altijd mooi opgemaakt uit. De bediening is uitstekend en ook de prijs. Kortom ga het zelf eens proberen! Het uitzicht op Delft is er prachtig en de auto mag achter het hotel op eigen parkeerterrein.
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
geen duidelijkheid over gerechten die beschikbaar waren Bestelde ingrediënten werden niet geserveerd korting niet berekend Wel als compensatie 2x fris en 1 thee niet berekend
Michel .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Regelmatig komen we in dit gezellige restaurant. De kaart is zeer uitgebreid en de gerechten van een uitstekende kwaliteit! Voorbeelden zijn, het Duo van Makreel en de Ravioli.
Complimenten voor Mimo en Manon voor hun uitstekende bediening!
Groet, Michel Mac Gillavry
Charell S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De eerste twee gangen duurde veel te lang, waarna het hoofdgerecht erg taai was. Service was matig. Geen aanrader voor het bedrag waar we voor hebben gegeten.
Mitchel B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was taai en niet gaar. De service viel tegen duurde erg lang 2 uur voor 1 voorgerecht en 1 tuasengerecht. De bediening leek niet op elkaar afgestemd.
Al met al zonde van de tijd en het geld
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Prima eten, prima service!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Ik ben helaas niet onder de indruk. Twee keer in korte tijd hier geweest (toevallig vanuit 2 verschillende groepen hier uitgenodigd) en zeer grote verschillen in de 2 avonden. De eerste avond was de bediening ontzettend onervaren, het begon al met het feit dat ik vroeg om een bob-arrangement en toen een vol glas aperitief kreeg. Vervolgens gaf ik aan dat ik graag halve glazen zou ontvangen en werd er aangegeven, oh mevrouw maar dit is geen wijn maar prosecco. Juist? Eten was die eerste avond lekker, maar wel belachelijk grote porties en soms ook gekke combinaties. Waarom worden er nog gebakken aardappelen bij de lasagne geserveerd of wordt er witte chocolade-ijs bij een bramencheesecake geserveerd? De tweede avond was het weer heel anders! Bediening was perfect (volgens mij kregen wij toen de manager, een blonde vrouw) maar eten niet op smaak en weer gekke combinaties. Gerechten die ik de eerste avond had gezien werden nu ook totaal anders uitgeserveerd, ook op andere borden en de porties waren veel kleiner. Ik zou hier niet snel terugkomen..
Dana K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijke stoelen, goed eten en live muziek!
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vrolijk ontvangst en prima 3 gangen menu. alles in alle rust kunnen genieten van ons menu. ik wil vooral de medewerkers Felicia, Jolijn, Tobias, Ame bedanken voor de prettige bediening en uitleg. En uiteraard het keukenpersoneel die de heerlijke gerechten voor ons maakten ( trouwens mooi opgemaakte borden ) Mo, Jamiro, Cannia en Frederique...wij komen zeker terug !!!
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Super lekker eten, heerlijke carpaccio vooraf, een bavette met veel groente als hoofdgerecht en een lekker jutje en achteraf een heerlijke cheesecake. Veel ook dus je gaat zeker niet met honger naar huis en dat voor een mooi prijsje! Ja dit is zeker voor herhaling vatbaar!