Restaurant Sweet Harbour

Dorpsdijk 26 4354 AC Vrouwenpolder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sweet Harbour

Al het goede uit Zeeland

Bij Sweet Harbour komt de vis voor de lekkerbekjes en kibbeling van vishandel in Vlissingen. Het Zeeuwse land weten ze ook goed te benutten. Zowel de kippetjes als de groenten komen 'gewoon' bij boeren uit de buurt vandaan. Het restaurant heeft bovendien een fijn terras, dus kom vooral eens langs om het allemaal te proeven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Sweet Harbour

Maandag en Dinsdag 12:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Dignis V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker hamburgers en oer frieten gegeten. Waren de enige eters deze avond. Goed bediend. De hoeveelheid was genoeg. Mooie plek midden in het dorp, dat nu erg rustig was, zal 's zomers wel anders zijn. We konden de ingang van het restaurant niet goed vinden...
Frits N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een prettige bediening. Gekozen voor een heerlijk hoofdgerecht en dessert, die samen meer dan voldoende waren. Inrichting van de zaak is eenvoudig.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Het was erg koud binnen, voorgerecht matig, hoofdgerecht niet bijzonder, nagerecht weinig keuze. Maar één soort wijn, tussen zoet en droog in, dus voor niemand echt lekker. Geen afgestemd driegangenmenu, waardoor het erg veel was. Erg lange wachttijden vooraf en tussen de gangen in.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Als vooraf piri piri in olie met knoflook en weliswaar een van de beste ooit op! Als hoofdgerecht de mexican burger die heerlijk pittig was. Super! De angus steak was ook perfect bereid alleen miste we wat groente er bij. Met het toetje erbij .....heerlijk gegeten
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eten was prima! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nagerecht was wel aan de kleine kant. Het was niet echt druk, maar dat vonden wij niet erg.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Superleuk restaurant, hele lekkere burgers (de voorgerechten waren overigens ook heerlijk (garnalen, sweet potato en chicken wings)). Mijn zoon zei "beste hamburger ooit gegeten".
Bediening was vriendelijk en snel (en gaf goede adviezen). Wanneer we weer naar Zeeland gaan, gaan we zeker weer naar Sweet Harbour.
Rednellie .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Samen met vrienden Lekker gegeten voor een redelijke prijs met leuke bediening. Via Albert Heijn actie. Voor herhaling vatbaar.
mlvantuijl .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik denk dat de keuze van dit restaurant verkeerd was van ons.
Wij houden niet van hamburgers en veder staat er niet zoveel op de kaart.
jalvrolijk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was prima smaakvol
De bediening was vriendelijk maar nog niet zo ervaren ( werkt er nog maar kort de ik )
De lokatie is mooi
bernadet67 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen weekend hier wezen eten....hambugers waren prima echt goed. De sfeer was goed zaten buiten op het terras. Wat zeer tegen viel was de wc....wat was die vies en goor. Je stond met je voeten in het water in de wc en zag er niet echt schoon uit. Jammer. De rest was prims
fayem89 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gegeten bij Sweet Harbour te Vrouwepolder.
Bij aankomst wilden we graag binnen zitten, helaas was volgens de bediening binnen alles al gereserveerd ?????? Wij hadden toch ook gereserveerd...? Afijn, buiten plaatsgenomen, al bleek later bij het afrekenen heel de zaak binnen leeg te zijn. Erg jammer.

Keuze van de gehele menu kaart (3gangen).
Voorgerechten (Gamba's en kippenkluifjes) waren prima.
Als hoofdgerecht de Black Angus Steak. Iets te ver door gebakken, maar verder prima.

Recensies over de hamburgers zijn wel goed dus mogelijk gaan we in de toekomst nog eens terug voor een burger.

Wie voor een 'simpele hap' maar met een gevulde buik wil gaan, kan hier goed terecht.
p.v.dongen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het is meer een brasserie, vrij grote portie en niet echt een driegangenmenu. Voor onze zeer warme zomeravond een uitgelezen gelegenheid.
hannekewesterhout .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening maar we moesten erg lang wachten op ons eten. Vervelend met twee kleine kinderen!
jonabonanees .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ging hier laatst eten met mijn vriendin. We houden allebei van unieke eetgelegenheden, en zodoende kwamen we bij Sweet Harbour. Ontzettend leuk ingericht (wel wat open, iets knusser zou kunnen). Modern hipster restaurant in (uiteraard) Amerikaanse stijl.

Het eten was heerlijk; De bbq- kipvleugels zijn mijn persoonlijke favoriet geworden. Hamburgers waren ook heerlijk en na de maaltijd waren we goed verzadigt.

De bediening was helaas redelijk. Vriendelijkheid en aardigheid ontbraken er niet aan, onkunde wel... De kaart heeft de gehele avond op de tafel gelegen (in tegendeel tot het gebruikelijke meenemen van de kaart na het kiezen van een gerecht) en ons werd alleen aan het begin van de avond gevraagd om een drankje. Aandachtspunt voor het bedrijf!

Ik ga hier zeker nog eens heen. Het zou fijn zijn als de bediening tegen die tijd professioneler is :)
gezinvanacht .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Een supergezellig restaurantje, heerlijk eten en vlotte bediening. Dat alles tegen een heel schappelijke prijs! We hebben een geweldige avond gehad!
JoaJac .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer gastvrij ontvangen. We mochten kiezen uit de hele menukaart.
Vooraf hummus eenvoudig maar lekker gerechtje. Als hoofdgerecht stoofburger. Zeer lekkere burger met stoofvlees. Persoonlijk vonden we de friet aan de dikke kant. Flinke hap, we waren van tevoren gewaarschuwd. Echte mayonaise zou beter zijn dan geserveerde fritessaus. Coleslaw perfect. Ook desserts waren in onze ogen zeer goed. Lady sorbet en dame blanche.
matjevandijk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het weer liet toe dat we buiten konden zitten,
dat was prettig. De bediening was uitstekend, een vriendelijke ober, die ons meteen vertelde dat we door overcapaciteit in de keuken uit de hele menukaart konden kiezen, ondanks onze reservering met de AH spaar kaart.
Het eten was heerlijk. Hier komen we graag nog eens terug!
MariaVerhoeven1970 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Garnalen met knoflook en olie en pitabroodjes waren heerlijk. De burgers (Amerikaanse en Mexicaanse) waren erg lekker. Ook de toetjes waren prima. Goede vlotte bediening.
Reinout K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. Je merkt echt dat hamburgers de specialiteit zijn, die zijn hier dan ook uitstekend! Ook een lekker voorgerecht, gamba's. Wat betreft nagerecht, de frozen tiramisu zou ik afraden, teveel ijs en weinig verfijning. Verder een heel leuk restaurant!
deheusjan .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Classic Hamburger was TOP,alles was uitstekend! Service was ook uitstekend. Prima lokatie ook om met een grote groep uitstekend te kunnen eten. Gr Jan en Christiane