Restaurant Sweet Harbour

Dorpsdijk 26 4354 AC Vrouwenpolder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sweet Harbour

Al het goede uit Zeeland

Bij Sweet Harbour komt de vis voor de lekkerbekjes en kibbeling van vishandel in Vlissingen. Het Zeeuwse land weten ze ook goed te benutten. Zowel de kippetjes als de groenten komen 'gewoon' bij boeren uit de buurt vandaan. Het restaurant heeft bovendien een fijn terras, dus kom vooral eens langs om het allemaal te proeven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Sweet Harbour

Maandag en Dinsdag 12:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sweet Harbour

hansl58 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
leuk restaurantje met prettige bediening. Burgers hadden iets meer gekruid kunnen zijn. Maar prijs kwaliteitsverhouding is goed. Zou er best nog een keer teruggaan .
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuke tent, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten met de AH restaurantbon...........................................
A. N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening! Muziek stond hard, maar werd meteen veel zachter gezet op ons verzoek! Kortom, een genoeglijke avond gehad!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima ontvangst, gezellige sfeer, goede prijs/kwaliteitsverhouding! Hebben erg lekker gegeten en heerlijk kunnen tafelen. We gaan absoluut weer een keer terug.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We zijn gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer.
De tapas vooraf waren heerlijk en ook de biefstuk was prima, al had er één iets langer gebakken mogen worden maar een kniesoor die daar op let.
De crème brûlée was lekker, jammer dat ze er een bolletje ijs op hadden gelegd, al was het ijs heerlijk, zelf had ik dat bolletje er graag naast gehad in een ander schaaltje.
Maar alles bij elkaar hebben we er gezellig gezeten zo'n twee uur.
Helaas hadden ze geen invalide wc, maar de tafels waren wel goed te benaderen met de rolstoel.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten bij Sweet Harbour. Goede en vlotte service ! Prima naar de zin gehad en redelijke prijs voor het gebodene.
renaissanceflower .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten wij hebben een voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht gegeten en ze waren alledrie dik in orde.
De sfeer was prima en de bediening uitmuntend,wij komen zeker weer !!
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gisteren erg lekker gegeten op het mooie overdekte terras. Zorg dat je grote trek hebt want het zijn flinke gerechten. Vooraf het warme tapas plankje genomen, veel verschillende lekkere hapjes. Als hoofdgerecht de angus steak. De mijne had wel wat peesjes, maar die van mijn moeder niet. Gepofte aardappel was perfect. Als toetje crème brûlée, top.
ASed .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geweldig restaurant, met lekker eten en uitstekende service op een mooie locatie in Vrouwenpolder. Reservering via AH restaurantactie. Er kan van de gehele kaart gekozen worden en het eten is op Amerikaans Spaanse basis. Er wordt meer dan voldoende geserveerd. We hebben bijna drie uren genoten op het terras van "Sweet Harbour" voor een redelijke prijs.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wíj waren een half uurtje vroeger dan de afspraak, Maar konden gewoon een plaatsje zoeken! Aardige bediening en lekker eten en met de AH aktie voordelig uit!????
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben genoten van de vriendelijke bediening en het heerlijke eerlijke eten! Bedankt????

Fam Smith

....................….….........................::...............................................................................
Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig informeel restaurant. Vlotte, nette en vriendelijke medewerkers. Kwaliteit van de gerechten is heel goed en de porties zijn groot, voor ons te groot. Vooraf hadden wij een tapas plank (warm) voor 2 personen, zeer gevarieerd en lekker! Mijn man koos daarna voor de American burger en ik voor de gamba's in pittige knoflookolie. We bestelden er een portie oerfrites bij, maar eigenlijk was dat (voor ons) te veel. Als toetje ijs met aardbeien: twee smaken ijs, verse aardbeien en een lekkere toef slagroom. Heerlijk! Je auto kan je vlakbij parkeren (gratis). Het sanitair is schoon, het enige minpuntje is een handdoek i.p.v. papieren handdoekjes of een handblower. Wij hebben een fijne avond gehad.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De ambiance is minder. Harde stoelen, banken. Harde muziek, maar buiten had je er minder last van. Anders hadden we wel gevraagd de muziek wat zachter te zetten, wat ze zeker gedaan zouden hebben. Erg aardige bediening!!!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was een gezellige avond en we hebben heerlijk gegeten. Ook voor de kinderen was er een leuk speelhoekje. Het personeel was aardig en behulpzaam
Livia T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Kindvriendelijk (kleurplaat en spelletjes), leuke en vlotte bediening en lekker eten in een klein gezellig restaurantje. Het hoofdgerecht was bij 1 van ons misgegaan. (Fouten zijn menselijk) We kregen driemaal over welgemeende excuses.
Keurig! Absoluut een aanrader.
Maj1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
we zijn afgegaan op de reviews maar helaas voor ons geen tweede bezoek waard. Het terras zag er gezellig uit. Muziek stond te luid.Wij hebben 1.5 uur getafeld maar alleen buiten waren er mensen om te drinken,geen eters gezien al die tijd. Wij hadden waarschijnlijk beter voor hun specialiteit gegaan; een hamburger. Het voorgerecht bestond uit 2X stokbrood kruidenboter. Werd lekker en knapperig bevonden. Wij hadden twee steaks; 1 rare-taai(hoe kan dit?) 1 medium- was goed. 2 zalm- lekker mals.Flink stukje maar totaal geen smaak en teveel vocht in het schaaltje.de boerenfrites waren lekker;geen twijfel.Als nagerecht konden we alleen kiezen uit vanille-ijs met aardbeien of Tiramisu-ijs. Ik gaf aan geen fan van vanille-ijs te zijn en een allergie voor aardbeien te hebben en geen alcohol te gebruiken.Maar met het AH menu was er geen andere mogelijkheid,werd aangegeven.Aangezien de ijssalon welke aan hen vastzit ook van hen is had ik wel een lekkere ijscoupe verwacht van daar. Het was absoluut geen roomijs,.Niet smakelijk.Twee personen vonden de aardbeien wel lekker. Moesten ze dit ijs serveren in hun ijssalon,zouden er weinig mensen voor die prijs kopen,ben ik bang.Toch is er nog 6.00€ p/p berekend voor het ijs. Daarom krijgt dit nagerecht een dikke onvoldoende. Het Tiramisu-ijs was een gewone Tiramisu-cake maar dan uit de vriezer. Niet helemaal naar verwachting maar werd smakelijk bevonden,ook door een andere proever.
beagletjes .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gisteren hier heerlijk gegeten (met de ah aktie) en we mochten van de hele kaart kiezen. Het voorgerecht een tapasplankje voor 2 personen was rijkelijk voorzien van 9 verschillende tapas en stuk voor stuk heerlijk.
De classic hamburger was inderdaad "the best burger in town"! En de zoete frietjes niet te versmaden, tel daar de gastvrijheid vd bediening bij op en je hebt een fantastische avond.
kees C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gereserveerd via de Iens / A.H. actie , doordat het weer niet echt meewerkte , genoodzaakt om binnen te gaan zitten. Ik moet zeggen dat het nou niet bepaald zweervol is ingericht , maar goed het gaat om het eten. De bediening was niet op de hoogte van wat mogelijk was met de actie kaart , zodat ik mijn keuze van het voorgerecht moest veranderen ( volgens het meisje konden we alles van de kaart bestellen) , de gerechten die we besteld hadden waren goed , maar meer ook niet , ok het is dan ook niet duur , en je kan daar dan ook goed terecht voor een snelle hap. ( als je van het strand op weg naar huis bent, en geen zin meer heb om te koken ),We zijn er vorig jaar ook eens geweest en het was toen wel beter .Zoals gezegd voor een snelle hap , kan je daar goed terecht. En daar is de prijs/kwaliteit verhouding dan ook naar.
mamaleine .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Garnalen in knoflookolie vooraf, Classic American Hamburger isbMEGA groot en mega lekker. (Blij dat ik er geen portie friet bij besteld had). IJs met aarbeien als dessert: alles smaakte super lekker. Vriendelijke bediening! Keuken gaat dicht van 16u30 tot 17u00 zodat de kok/keukenpersoneel zelf iets kan eten.
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In een eetcafe achtige sfeer hebben we goed gegeten. Een warme tapasschotel voor twee personen was goed, maar wel veel voor een voorgerecht. Het hoofdgerecht met garnalen was heerlijk. De vegetarische burger was ook goed en weer veel.
Ijs met aardbeien en slagroom maakte decmaaltijd helemaal af.