Restaurant Sweet Harbour

Dorpsdijk 26 4354 AC Vrouwenpolder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sweet Harbour

Al het goede uit Zeeland

Bij Sweet Harbour komt de vis voor de lekkerbekjes en kibbeling van vishandel in Vlissingen. Het Zeeuwse land weten ze ook goed te benutten. Zowel de kippetjes als de groenten komen 'gewoon' bij boeren uit de buurt vandaan. Het restaurant heeft bovendien een fijn terras, dus kom vooral eens langs om het allemaal te proeven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Sweet Harbour

Maandag en Dinsdag 12:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In een eetcafe achtige sfeer hebben we goed gegeten. Een warme tapasschotel voor twee personen was goed, maar wel veel voor een voorgerecht. Het hoofdgerecht met garnalen was heerlijk. De vegetarische burger was ook goed en weer veel.
Ijs met aardbeien en slagroom maakte decmaaltijd helemaal af.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben buiten op het terras gegeten en dat was heel goed. Met degene die ons hielp hebben we een heel geanimeerd gesprek gehad. Een heel aardige, open jongeman.
pauline-meijers .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Hartelijke, gezellige bediening. Fijne sfeer. Hamburger had iets langer gebakken mogen worden, dan was het voor ons een 10 geweest. Lekker eten kan ook simpel zijn, dat weten ze hier waar te maken. We gaan zeker weer terug.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voorgerecht prima. Hoofdgerecht ook goed. Nagerecht ook prima. Kortom lekker gegeten en prima bediening. Aardige bedrijfsleider.
gebuis .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima voorgerechten de gamba's en pita's met smeersels, De hoofdgerechten Mexican hamburger en de kogelbiefstuk(supermals) met vlaamse frieten waren uitstekend.De nagerechten Dame Blanche was goed maar de sorbet was minder(korrelig ijs).Kortom Sweet Harbour is een echte aanrader!
j.a.p.m.jansen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het voorgerecht voor mij was chicken wings en van mijn vrouw gambas.Was allebei prima.Als hoofdgerecht hadden wij beiden angus biefstuk met een gepofte aardappel.Er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk gebakken wilden hebben.Het hoofdgerecht vonden we matig.Het toetje was dame blanche .Was voor ons teveel.
Als ik een punt mag geven een 7.
mgr.
j.jansen
euwijk .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben met de AH-actie bij Sweet Harbour gegeten: een leuk eetcafé met gezellige achtergrondmuziek. Het eten was prima. We hadden chicken wings en mini-pita broodjes met smeersels als voorgerechten. Als hoofdgerechten hadden we een heerlijke Angus beef steak en een klassieke hamburger van 225 gram. Als afsluiting frambozen sorbet ijs met slagroom en een nougatine ijstaartje. Ook de bediening was zeer vriendelijk en attent. Zeker een aanrader!
Dignis V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker hamburgers en oer frieten gegeten. Waren de enige eters deze avond. Goed bediend. De hoeveelheid was genoeg. Mooie plek midden in het dorp, dat nu erg rustig was, zal 's zomers wel anders zijn. We konden de ingang van het restaurant niet goed vinden...
Frits N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een prettige bediening. Gekozen voor een heerlijk hoofdgerecht en dessert, die samen meer dan voldoende waren. Inrichting van de zaak is eenvoudig.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Het was erg koud binnen, voorgerecht matig, hoofdgerecht niet bijzonder, nagerecht weinig keuze. Maar één soort wijn, tussen zoet en droog in, dus voor niemand echt lekker. Geen afgestemd driegangenmenu, waardoor het erg veel was. Erg lange wachttijden vooraf en tussen de gangen in.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Als vooraf piri piri in olie met knoflook en weliswaar een van de beste ooit op! Als hoofdgerecht de mexican burger die heerlijk pittig was. Super! De angus steak was ook perfect bereid alleen miste we wat groente er bij. Met het toetje erbij .....heerlijk gegeten
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eten was prima! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nagerecht was wel aan de kleine kant. Het was niet echt druk, maar dat vonden wij niet erg.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Superleuk restaurant, hele lekkere burgers (de voorgerechten waren overigens ook heerlijk (garnalen, sweet potato en chicken wings)). Mijn zoon zei "beste hamburger ooit gegeten".
Bediening was vriendelijk en snel (en gaf goede adviezen). Wanneer we weer naar Zeeland gaan, gaan we zeker weer naar Sweet Harbour.
Rednellie .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Samen met vrienden Lekker gegeten voor een redelijke prijs met leuke bediening. Via Albert Heijn actie. Voor herhaling vatbaar.
mlvantuijl .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik denk dat de keuze van dit restaurant verkeerd was van ons.
Wij houden niet van hamburgers en veder staat er niet zoveel op de kaart.
jalvrolijk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was prima smaakvol
De bediening was vriendelijk maar nog niet zo ervaren ( werkt er nog maar kort de ik )
De lokatie is mooi
bernadet67 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen weekend hier wezen eten....hambugers waren prima echt goed. De sfeer was goed zaten buiten op het terras. Wat zeer tegen viel was de wc....wat was die vies en goor. Je stond met je voeten in het water in de wc en zag er niet echt schoon uit. Jammer. De rest was prims
fayem89 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gegeten bij Sweet Harbour te Vrouwepolder.
Bij aankomst wilden we graag binnen zitten, helaas was volgens de bediening binnen alles al gereserveerd ?????? Wij hadden toch ook gereserveerd...? Afijn, buiten plaatsgenomen, al bleek later bij het afrekenen heel de zaak binnen leeg te zijn. Erg jammer.

Keuze van de gehele menu kaart (3gangen).
Voorgerechten (Gamba's en kippenkluifjes) waren prima.
Als hoofdgerecht de Black Angus Steak. Iets te ver door gebakken, maar verder prima.

Recensies over de hamburgers zijn wel goed dus mogelijk gaan we in de toekomst nog eens terug voor een burger.

Wie voor een 'simpele hap' maar met een gevulde buik wil gaan, kan hier goed terecht.
p.v.dongen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het is meer een brasserie, vrij grote portie en niet echt een driegangenmenu. Voor onze zeer warme zomeravond een uitgelezen gelegenheid.
hannekewesterhout .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening maar we moesten erg lang wachten op ons eten. Vervelend met twee kleine kinderen!