Restaurant Sukade

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sukade

ilonkaatje1 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wij hebben ons laten verrassen door de chef. Je kunt aangeven welke ingredienten niet gewenst zijn en krijgt dan een heerlijk menu voor geschoteld. Behoorlijk culinair maar wat betreft portionering prima. Na 4 gangen zaten we echt goed vol.

Service is prima, goede bediening.

Als je zin hebt in een culinaire verrassing in een mooi restaurant dan is dit zeker een aanrader. Wel wat duurder dan een gemiddeld restaurant maar is het zeker waard gezien niveau van koken en verzorging.
Nic M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Kwaliteit is goed, vooral kunstig, maar prijs kwaliteit versus kwantiteit is uit balans. Het ontbrak aan een wijnkaart waardoor wij niet zelf een biologische wijn konden kiezen.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Toprestaurant in Meppel, nu drie keer geweest en drie keer succes, mooie inrichting, werkelijk supervriendelijke bediening en waar het om gaat "the food" helemaal verwennerij, mooi op de borden en heerlijk van smaak met verrassende combinaties. Wijnarrangement ook zeker aan te bevelen.
Ingrid1959 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad! Echt genoten van het eten en de speciale manieren waarop verschillende groenten zijn bereid, echt steeds weer een verrassing en nog heerlijk ook! Vriendelijke mensen, prachtig pand en allemaal voor een redelijke prijs! Wij komen hier zeker weer!!
MMD .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
27012018: heerlijk gegeten in een superleuk restaurant. Ons laten verrassen met het menu. Heerlijk en eerlijk eten, topsmaken, geweldige combinaties en voortreffelijk mooi opgediend. Heel hartelijke bediening. Een avondGENOTEN. En de wachttijden zijn helemaal prima.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk 8 gangen Kerstdiner gegeten met heerlijke bijpassende wijnen. Uitstekende bediening. Een echte aanwinst voor Meppel.
Sita78 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prachtig en sfeervol restaurant met bijzondere gerechten, vriendelijk en vlot personeel en heerlijke wijnen! Eén voor op de to-go-list!
Robert .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat bij Sukade meteen opvalt is de enorm enthousiaste en jonge brigade. Complimenten. Het concept is vooral gericht op een verrassingsmenu en je kiest alleen het aantal gangen. Wij gingen voor 5 gangen en een wijn arrangement. Voor dit feest begon zijn we gestart met een glas bruisend Meppel. Helaas geen mouserende wijn uit Meppel, maar wel heel lekker om de avond mee te beginnen. Ieder gerecht en iedere wijn kreeg een mooi verhaal. Hoewel de brigade snel is, heb je niet het idee dat ze haastig zijn. Je zit er echt een hele avond te genieten. De wijnen waren prima, de combinatie met het eten was veelal goed. De vis, het vlees, de groente, alles was zoals het hoorde. Top en tot ziens.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hadden al eens gelezen over dit restaurant en nu we in de buurt waren konden we het eens gaan proberen. Diner was helaas al vol maar de lunch ging nog wel. Een prachtig mooie zaak in een verbouwd pakhuis. Erg toegankelijk. De medewerkers zijn ook heel vriendelijk en professioneel. We hadden een 3-gangen lunch, zowel vegetarisch als vlees en vis. Heerlijke wijn erbij. Echt geweldig, kan het niet anders omschrijven. Michelin waardig. Ik zou hier iedere week willen eten, maar helaas wonen we te ver weg!
Judith1979 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We zijn de afgelopen periode regelmatig gaan eten bij dit geweldige restaurant. Gisteravond hebben we met vrienden genoten van een overheerlijk viergangen diner. Het voorgerecht met tonijn en granité van limoen en komkommer was een absolute topper. We hadden alle vier het wijnarrangement met zeer verassende bijpassende wijnen. Hier was de topper een volle Negroamaro uit Puglia die geweldig combineerde met de eendenborst. De service is wat ons betreft altijd perfect! Er is veel tijd en aandacht van zowel gastheer als gastvrouw. De locatie is prachtig. We blijven hier absoluut komen.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Fantastisch eten op een fantastische locatie. Minpunt vonden we wel dat het hoofdgerecht van de Sunday Roast nogal karig was: voor iedereen een paar happen vlees en één aardappelpartje. Toch meer een lunch dan een diner, die Sunday Roast, vermoeden wij. Voor- en nagerecht waren overigens prachtige proeverijen.
Robdea D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
In volle verbazing de recensies gelezen hoe geweldig het allemaal is.
Ik kan mij hier niet in vinden.Aan tafel wordt er door de kok eigenlijk al van uitgegaan dat we een verrassingsmenu willen hebben.
Een menukaart krijgen we niet te zien.
Een wijnkaart schijnt er ook niet te zijn.Als we een glas witte wijn bestellen is er keuze uit Sauvignon blanc of Chardonnay.
Het bleef bij witte wijn. Ook bij het verrassingsvlees kwam er geen rode wijn aan te pas.Slechte gastheer.Iets meer aandacht was wel op zijn plaats geweest.Personeel te jong en onervaren.Nog nooit van Drambuie gehoord.Kreeg Grand Marnier. Daarvoor had ik de moed al verloren om nog iets te zeggen.Het eten was redelijk.Omdat wij uitgenodigd
waren hebben we geen commentaar geleverd tijdens het eten.
Maar Sucade moet zo niet doorgaan daar het anders niet goed komt.
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Schitterende locatie en stijlvol ingericht. Vriendelijke en nette bediening. En dan het eten... GE-WEL-DIG!!! Er is een overzichtelijke kaart met seizoensproducten die dus regelmatig variëren. Maar wij namen de keuze van de chef, die begroette ons persoonlijk aan tafel en gaf uitleg. Er kwam een geweldig 5-gangen menu voorbij met diverse en bijzondere smaken. Alles is AF en er is oog voor detail. Een absolute aanrader en we komen zeker terug!
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Dit is onze 46e recensie voor Iens in twee jaar en dit restaurant scoort voor ons de absolute top. Maakten zondag gebruik van de "Sunday Roast" bestaande uit drie gangen voor de prijs van € 25 p.p. Zeer vriendelijke ontvangst door Jasmijn, prachtig terras aan het water, een heel mooi gebouw waar oud en nieuw is gecombineerd en dan het eten : absoluut top !! Eerst een proeverij van voorgerechten geserveerd op een plank, toen een meer dan voldoende heerlijke "roast" en afsluitend met een proeverij van "toetjes". Alles vers en fantastisch bereid en gepresenteerd door de keuken. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles tongstrelend en doet niet onder voor een sterrenrestaurant. Wat hebben wij genoten. Wil je een leuke culinaire middag dan moet je hier boeken. Top, top, top !!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gewoon top heerlijk eten sfeer super bediening oprecht en vriendelijk je voelt je er welkom een aanrader en zeker voor herhaling .
Janneke F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten in het mooie Meppel op een hele mooie plek, fantastische bediening en mooi ingericht en verbouwd. Een echte aanrader!
Jenna H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Alles goed in orde. Mooie inrichting, goede en vriendelijke bediening en het belangrijkste: het eten is erg goed en bijzonder. De kok komt speciaal aan tafel om te overleggen. Het verrassingsmenu is een aanrader. Probeer ook de zelfgemaakte ijsthee, heerlijk :)!
Appie48 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Grandioos, verrassend, verfijnd, smakelijk, bekwame en uiterst vriendelijke bediening, betaalbaar en juiste prijs/kwaliteitverhouding.
Bovendien gevestigd in een historisch pand op een gouden plek aan één der Meppeler grachten; een aanwinst voor Meppel!
Men werkt met plaatselijke leveranciers die o.a. heerlijke ingrediënten leveren voor de gerechten, een puike bakker die desembrood levert en dan de koffie ... uitmuntend!!!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een ontdekking van smaken, meegenomen door een reis van enthousiasme in de wereld van Sukade. 5 gangen genieten van al het goeds wat met passie is bereid. Dit merk je in alle facetten binnen dit bedrijf. Na onze reis kwamen we bij, met een glas Gulpener aan de bar, terwijl buiten het water aan ons voorbei stroomt.. Ga zo door en tot snel!

Extra pluspunt de geweldige verzorgingsproducten in de toiletten!