Restaurant Sudersee

Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met familie feest hier gegeten, met een man of 30. Konden duidelijk de hoeveelheid mensen niet aan. Gastheer onaardig en bot. Er is veel fout gegaan in de bediening. We hebben een leuke dag gehad en restaurant is leuk gelegen, maar we komen niet meer terug.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wat een heerlijkheid om hier te kunnen eten. Waarom? Omdat het eten verrukkelijk is, de bediening erg vriendelijk en de omgeving erg mooi. De langoustines zijn heerlijk en leuk om te pellen en te eten. Een vistrio als hoofdgerecht is eveneens erg lekker met verse sla en heerlijke friet en als je dan nog plek over hebt is het grand dessert ook weer van alle markten thuis. Nog een heerlijke kop cappuccino en het diner is compleet de moeite waard om vaker te doen.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
wat een geweldig ontvangst niet moeilijk doen als we tafels aan elkaar wilden schuiven , wat een lief personeel en wat het belangrijkste was het eten, uit de kunst we waren met 7 personen met meerdere keuze menu`s iedereen was zo tevreden over wat hij had besteld ,het toetjes was helemaal een verassing door het personeel samen gesteld we lieten ons verassen en dat was zeker een verassing wel 15 verschillende kleine toetjes we hebben gesmuld en gezellig gezeten buiten op het terras , personeel en kok bedankt xxx
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Op een zonnige dag besloten we hier te gaan eten, de bediening is vlot en je kan zelf je 3 gangen samenstellen voor 25euro. Als hoofdgerecht hadden we een Runderstoof potje en Mixt grill met zelfgemaakte frieten, boontjes met spekjes erin en een salade die lekker aangemaakt was (dit ontbreekt elders nog wel eens) Jammer dat de borden niet warm waren want dan is alles zo gauw koud en vooral als de meeste stukjes vlees nogal klein zijn, na mijn opmerking hierover zou dit aan de kok doorgegeven worden, maar de ober die uit serveerde moet dit toch gevoeld hebben. Een beetje rare opmerking vond ik, en de fritessaus in een zakje vind ik tijdens zo'n diner ook niet naast de frietjes passen een lekkere aangemaakte mayonaise had hier beter bij gepast. En nu nog karaffen kopen voor het kraanwater, dit staat leuker dan een bierpul. Het eten was goed maar het zijn de kleine dingen die heel belangrijk zijn en een groot verschil kunnen maken.

Jelldekema .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Heerlijk eten en leuke sfeer bij open haard, de bediening is uitermate vriendelijk en we kregen lekkere verse vis en een fijn nagerecht. Na afloop kwam de gastheer nog even langs om te vragen of het had gesmaakt. Het was top!
Josje J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Stel je geen eisen aan bediening of het eten, dan kan je hier gerust heen gaan....anders echt vermijden!!!
Bij binnenkomst werden we wel begroet, maar duurde lang voordat iemand de bestelling kwam ophalen. Kaart niet veel soeps en weinig keuze. Uiteindelijk werd bestelling opgenomen, maar vieze kopjes bleven staan en werd niet gevraagd of wij wat wouden drinken....ook geen voorgerecht aangeboden. Eten was redelijk...vis smakeloos en meer water dan vis. Vlees gerecht was wel redelijk. Mayo krijg je in een zakje....groenten erg weinig. Bediening heeft 1x gevraagd of we iets wouden drinken...verder weinig bevlogenheid met het werk....
Voor mijn absoluut niet voor herhaling vatbaar......