Over het restaurant Restaurant Subliem

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

Irma136 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben met onze twee zoons gegeten met de ah actie. We werden warm ontvangen en de sfeer was prima. we kregen een leuke tafel achter in het restaurant. Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten maar het is ons goed bevallen dus ze zien ons nog wel een keertje terug. Alles werd goed uitgelegd en er werden ook wat grapjes gemaakt wat mijn zoon wel leuk vond. Er was een heerlijk verrassing menu van vis of vlees en alles smaakte perfect. We waren zeer voldaan over de avond waar je overigens wel de tijd voor moet hebben, we kwamen om 19 uur aan en stonden om 22.30 weer buiten.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Al en aantal keren heerlijk genoten van het goede eten bij restaurant Subliem.
Dit keer een 5 gangen verrassings kerstmenu.
Elk gerecht had zijn oorsprong uit een ander land.....
Heerlijk bereid en mooi op de borden gepresenteerd.....Top.....!!!
Dank team Subliem voor weer een geweldige avond.....????
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het was voor zowel; onze kinderen ( 12 en 16 en ons een heuse heerlijke verrassing!) Voor herhaling vatbaar!
WHB-Bartelds .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We kwamen bij dit restaurant uit door de AH actie. Half uur rijden. We werden niet teleurgesteld. Leuke middag met museum bezoek en vervolgens heerlijk eten. We hadden de keuze tussen drie soort gerechten bij het driegangenmenu diner: vlees, vis, vegetarisch, en dat per gang. De rest was dus verrassing, en dat pakte zeer goed uit. Gerechten waren kunststukjes en bijzonder lekker klaargemaakt. Ook goede bij passende wijn. We zaten tegen de keuken aan, vond ik wel wat minder maar we konden ondanks dat het er erg druk was een goede conversatie voeren. Erg attente bediening, die op een onnavolgbare wijze een gerecht dat nog niet compleet was aan tafel aanvulde. alsof het er bij hoorde. Het enige nadeel was dat het behoorlijk regende ;-)
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar! Reken alleen goed wat tijd ervoor want het is niet even een snelle hap bij Subliem. Tussen ons voorgerecht en ons hoofdgerecht zat bijna een uur.
Reneetje85 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Zou wel iets verfijnder kunnen allemaal, ze doen heel hard hun best maar het mist toch nog wel een tikje finesse hier en daar. Voorgerechtje, proeverij van vis, lekker maar niet spectaculair. Hoofdgerecht, de proeverij van vlees van lauw, qua smaak prima maar niet super bijzonder. Dessert miste echt wat aan diepgang, tiramisu was enigszins smaakloos... Ook moet moet je geen haast hebben. Ze trekken 'groepjes' mensen tegelijk qua serveertijden, wat betekende dat wij ruim 3,5 uur hebben gezeten voor een driegangen menuutje.... Dat vonden wij toch wel echt heel erg lang... Kortom voor een avondje met een AH bon best prima, maar zonder deze korting vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal redelijk.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het restaurant doet zijn naam eer aan: een subliem verrassingsmenu. vriendelijk personeel, vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we eens a la carte eten. de menukaart is zeer uitdagend.
Chapeau, Subliem!
rolandaxel .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben met de AH actie gegeten, waarbij je een drie gangen menu kreeg met keuze vis voor en vlees hoofd of andersom. Het was erg lekker, de bediening was uitstekend.
Enige minpuntje zou kunnen zijn dat de 2 persoons tafeltjes nogal dicht op elkaar staan.
Dat hoeft niet zo erg te zijn, maar toevallig hadden wij buren, die nogal luid spraken.
elche .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten met AH restaurant actie. Zowel de vegetarische als de vleesgerechten waren waren tong- en oogstrelend. Het vis hoofdgerecht bestond uit 3 vissen, waarvan 2 (tong en kabeljauw) uit de zee kwamen. De zalm was helaas niet wild. Smaak en kleur kwamen niet overeen met die van wilde zalm, terwijl de ober verteld had dat ze geen gekweekte vis serveerden, zelfs geen biologische.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten met de AH restaurantactie. Daarbij heel aardig en relaxed personeel, totaal niet opdringerig maar wel steeds in de buurt als je ze nodig hebt. Echt een aanrader!
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was heerlijk, de tafeltjes staan heel erg dicht bij elkaar. Maar dat doet niet af aan de lekkere gerechtjes.
We gaan er vast nog eens maar toe.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer goede ontvangst. Uitleg over de gerechten was zeer gedetailleerd. En nogmaals complimenten voor de chefkok. Alleen de kleden/doeken aan het plafond doen wat oudbollig aan.
lucille H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ik was er met de AH restaurantactie. - 2e menu gratis klopt niet, want ze hebben het menu verhoogd (met 10 euro) tot 38,50 euro. Dat was het echt niet waard. Het voorgerecht was ok. De uitjes bij de zalm iets te grof. Als hoofdgerecht had ik vis en mijn partner vlees. Het was allemaal iets te droog. Het nagerecht was goed.
De wijn, pinot noir, was goed. Wij waren over het geheel genomen niet onder de indruk. Service was ok, hoewel het menu beetje werd opgedreund. De inrichting van het restaurant was een beetje oubollig, en het publiek dat er zat ook!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goed gekozen wijnarrangement welke perfect aansloot bij de gerechten. Bediening en gastheer verstaan hun vak. Aanrader. Wij gaan absoluut terugkomen.
Niek78 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bij toeval bij dit restaurant terecht gekomen tijdens een weekend Haarlem en we hebben heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt, porties zijn goed en het personeel is vriendelijk en kundig. Het enige minpuntje is dat de tafels wat dicht op elkaar staan maar gelukkig hadden we leuke buren :-).
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zoals m'n moeder zei..alles was een gedicht..jemig wat een feest om hier te eten..wat een waardevolle avond voor ons..dank je wel allemaal en met name Cees..alles met aandacht en liefde gemaakt...
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
een echte aanrader, we komen zeker terug, wijnkeuze groot, idee en uitvoering voor-hoofd-en nagerecht als proeverij te doen top!
rolandaxel .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
we hebben heerlijk gegeten met de AH actie.
en uitermate vriendelijk en attent personeel, dus zeker voor herhaling vatbaar