Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Subliem

Restaurant Subliem in Haarlem staat voor bijzondere mediterrane gerechten van verse biologische producten. Hier staat respect voor de natuur centraal, dus alle heerlijke gerechten zijn biologisch.

Op de menukaart staan de lekkerste mediterrane klassiekers. Ze vullen het menu geregeld aan met nieuwe, verrassende combinaties. Je kunt er zowel als liefhebber van traditionele gerechten alsmede als vegetariër en veganist uitstekend terecht.

Subliem is karakteristiek, kleinschalig en gastvrij. Je eet er lekker en divers, terwijl je weet dat het meeste wat op je bord ligt, is geproduceerd met respect voor de natuur. Waarom zou je het laten? Bovendien kopen ze zo veel mogelijk ingrediënten in bij lokale boeren, telers en andere leveranciers in de omgeving van Haarlem. En bij Subliem altijd voor een eerlijke prijs.

Benieuwd naar alle (h)eerlijke gerechten? Kom snel eens langs!

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Subliem

Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Lekker gegeten. Met proefmenu van alles kunnen proeven.
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, mooie lokatie in het centrum van Haarlem. We hebben een heerlijke avond gehad.
Benita W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk genoten van het 3 gangen verrassingsdiner, mooi opgemaakt, heerlijk van smaak, prettige bediening en goede uitleg. Kortom, de moeite waard om nog eens terug te komen! Complimenten voor allen!
Eveline E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk concept prima wijn maar wel aan de prijzige kant erg vriendelijke correcte bediening op een paar schoonheidsfoutjes werd correct gereageerd maar zonder de kortingsactie zou het voor ons de verkeerde prijs kwaliteit verhouding hebben
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Niet een super ervaring. Eten was prima, maar wat flauw naar mijn mening (en er stond geen zout op tafel om dit aan te passen). Om 20.00 uur werden wij verzocht om buiten onze thee/koffie op te drinken zodat de volgende shift aan tafel kon. Nergens zie ik dat dit restaurant in shifts werkt en de prijs is er zeker ook niet naar. Voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.
Renate W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goed en lekker gegeten. Bediening was prima! Met albertheijn bon gegeten maar dit menu was absoluut geen €45,00 waard. (2=1). Daar had ik toch wat meer van verwacht. Jammer, want met deze aktie hoef ik niet meer naar Subliem.
Lukie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Bijzondere fijnproeverijtjes, die mooi waren opgediend en heerlijk smaken
Josephine R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Van de website niet duidelijk wat de AH actie inhoudt, dwz een proef menu,echter was het wel goed samengesteld.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten met korting AH. Goede uitleg van het verrassingsmenu. Leuke gerechten, goede presentatie. Alleen de huiswijnen voor € 5,75 aan de hoge kant.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Topplek qua bediening en eten, zowel smaak als hoe het was opgemaakt. En dit was binnen de AH-actie!
Valentine K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Gastvrije ontvangst en bediening. Kwaliteit van het eten is goed, uitleg van de gerechten (verrassingsmenu), voldoende tijd tussen de gangen, gezellige sfeer, kortom, een aangename kennismaking met dit restaurant. Wij komen zeker terug.
Edith J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke gerechten, goed gastheerschap, een feestje om te eten. Heerlijke avond gehad.
P B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Uitgebreid 3 gangen "kleine gerechtjes" menu gegeten. De keuken toont hier haar veelzijdigheid. Keuze was vis of vlees voor zowel voor-, als hoofdgerecht. Tot slot een heerlijk desert met panacota (zeer goed) en chocolade mousse/hemelse modder. Ondanks de drukte was de bediening vlot en attent.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de één vlees en de ander vis bij voor- en hoofdgerecht en lekker gedeeld. De kwaliteit van de producten was goed. Ik miste de peper en zout op tafel. Ik eet zelf graag hartig al is dat natuurlijk heel persoonlijk. Ook op de aardappeltjes miste ik wat zeezout, maar verder heerlijk gegeven. De bediening was goed en geïnteresseerd, de wijnen heerlijk, dus een mooie avond gehad. De inrichting vind ik ietwat saai.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Erg goed restaurant.
Mooi en heerlijk eten.
Goede, prettige bediening.
Gezellig en warm.
'Open' keuken, er wordt zichtbaar met plezier gewerkt.
Wij komen graag weer.
Ivon J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Verrassingsmenu was een aanrader.
Bedankt
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Vriendelijke en snelle service ondanks een vol restaurant. Eten was erg smaakvol en leuk opgediend. Wel één tip, leg het vlees snel op je verwarmde bord want anders koelt het snel af op de plank.
Carlijn O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben ons laten verassen en alle drie de gangen heerlijk gegeten! We konden aangeven wat we graag wilden eten per gang vlees/vis/vega en op basis daarvan kregen we allemaal kleine hapjes zodat we van heel de kaart konden proeven. Het eten was echt heerlijk, de locatie was leuk en de service was erg goed. Ik zou dit zeer aanraden aan andere!
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fantastisch eten met goede service.
Irenee R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Terzake doende, juist gedoseerde, informatie van een zeer voorkomend personeel.