Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Subliem

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was top. Aanrader.
Katja L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wat een fijn adres! Hier hebben ze er veel voor over om het de klant naar de zin te maken. Na een kleine verbouwing van het terras hadden wij een tafel in het 'rookgedeelte' . Zo hinderden we anderen niet (tafeltjes op het terras staan dicht bij elkaar).. Het eten is uitstekend (én wordt fraai gepresenteerd). De chef kwam het hoofdgerecht zelf brengen. Ook altijd leuk.
Jantine1964 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een gezellig restaurant, met erg goed eten. Zeker voor herhaling vatbaar. We zaten buiten, maar ook binnen ziet het er gezellig uit. En een goede indeling
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, het menu degustation gekozen met allemaal proeverijen. Heerlijke verfijnde gerechten, en op verzoek met een minimum aan koolhydraten samengesteld. Enige minpuntje zou de lange wachttijd kunnen zijn (3,5 uur voor 3 gangen met koffie) ware het niet dat we genoeg hadden te bespreken om daar helemaal geen last van te hebben. Aanrader !
Lysandra Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De gerechten werden mooi opgediend, waren bijzonder en smaakten heerlijk! de sfeer was vriendelijk en ontspannen. Kortom: een geslaagde avond!
Selma P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met 4 moeilijke eters (veganist, vegetariër, glutenvrij en een "gewone" eter) hebben we de kok voor een uitdaging gesteld, maar stuk voor stuk waren alle gerechten voortreffelijk (we hebben wel van te voren gebeld). Alles was met bijzonder veel aandacht bereid, je kon proeven dat er niet zomaar ingrediënten waren weggelaten (zoals in veel veganistische/vegetarisch gerechten) maar dat er nagedacht is over hoe het gerecht het beste tot zijn recht zou kunnen komen, en dat gold voor zowel het hoofd- als nagerecht. Bediening was bijzonder vriendelijk en heel geduldig. Voor ons echt een ontdekking en hier gaan we zeker nog eens naartoe.
resy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
prima gegeten, goede service, vriendelijk personeel.
prima bediening, mooie opgemaakte borden.
zag er top uit.
zeker een aanrader.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Subliem is een kleinschalig restaurant en toch voldoende ruimte tussen de tafels. Bij ontvangst werden de jassen aangenomen en konden we met 2 personen plaatsnemen aan een 4 persoons tafel. we kregen het 3 gangen degustatiemenu, waarbij we konden kiezen uit vlees, vis of vegetarisch, waarna de chef er een proeverij van maakte. Vooraf vis: in rode biet gemarineerde zalm, kreeftensoep en garnaaltjes met avocado. Hierna vlees: eendenborst, black angus in rode portsaus en varkenshaas met geitenkaas. Het dessert bestond uit panna cotta, tiramisu en chocolademousse. Alles mooi op smaak en aandacht voor de opmaak. Goede begeleidende wijnen, prettige en deskundige bediening (ook de chef komt af en toe aan tafel) en gratis tafelwater, zoals het eigenlijk hoort. Toen ik mijn recensie van 1,5 jaar geleden over dit restaurant terug las, viel me op dat de samenstelling van de proeverijtjes niet veel is veranderd. Volgende keer maar zelf een keuze maken.
Walter H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
heerlijke gerechten. Lange wachttijd tussen de gerechten door. Wel steeds komen vragen of we nog wijn wilden. We vroegen ons af of er een verband tussen die twee was...
tondieben .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vanwege dat er volgens ons maar een persoon in de keuken staat is de wachttijd tussen de gerechten redelijk lang. Verder was het buiten zitten zeer aangenaam, mede door het fraaie weer.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
heerlijk gegeten, goede kwaliteit met oog voor details bij de opmaak.
gastvrij ontvangen en bediening is zeer goed op de hoogte wat zij serveren. Prima keuze, aanrader
IensAnke .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend menu. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader! En nu moet ik nog meer schrijven, maar ik heb al gezegd wat ik wilde zeggen.
Anne-Babette D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De bediening was voortreffelijk, erg gastvrij en heel kundig! De inrichting was gezellig, niet lawaaiig of iets dergelijks.
Idie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Met een collega gegeten bij Subliem - tweede 3-gangen menu gratis (AH-actie). Een lekker broodje vooraf, we hadden keuze tussen vlees, vis of vegetarisch. Zeer vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten.
Alle gerechten waren mooi opgemaakt en ruim voldoende. Heerlijke witte wijn.
We zaten buiten op een rustige plek, totdat de overbuurman ging slijpen en boren. Maar dat was misschien een incident. Verder vonden wij alles geweldig!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Alles perfect in orde, zowel het eten, drinken, als de bediening, we hebben een erg prettige avond gehad.
Gaan vast weer een keer terug
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Subliem doet hun naam eer aan, want wat ik voorgeschoteld kreeg, was werkelijk subliem. Als participant van de AH-actie kreeg ik een staalkaart van hun gerechten aangeboden en het prikkelt mij zeker hier binnenkort terug te keren.
Ik kan deze restaurant van harte aanbevelen! Alles was perfect bereid en de gerechten origineel.
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zoals de site al zei, kregen we bij elke dis een proeverij. Deze waren heerlijk en voldoende. Wij hebben er erg van genote.
Machla D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten restaurants de bediening zijn echt top.
De mensen die er werken weten gewoon echt wat ze doen en de koks die maken het eten met zoveel liefde en passie klaar dat ik me borden heb lopen aflikken
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Haute cuisine, maar wel afgepast....je gaat niet hongerig weg.
Kwalitatief hoogstaand voedsel...alles wordt zelf gemaakt door de kok. met onbespoten groenten, etc.
De prijs voor drank viel alleen een beetje tegen.
Marleen_ G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ontvangst was vriendelijk en het eten echt super. Helaas duurde het even lang voordat de lege borden opgeruimd werden (10 min per keer) maar dat was alleen bij ons tafeltje zo - zouden AH mensen anders behandeld worden dan 'echte' gasten?