Over het restaurant Restaurant Subliem

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Andre D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben ontzetten genoten van de goede bediening en de geweldige keuken. Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk. De prijs voor een menu is misschien iets hoger dan gemiddeld, maar daar krijg je dan ook een geweldige kwaliteit voor. Een aanrader !
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Subliem was voor ons een hele prettige verrassing in het Haarlemse. We hebben buitengewoon lekker gegeten, ook de vegetarische gerechten waren zeer smaakvol en origineel en alles werd mooi opgediend. Wij vonden het erg leuk dat de schaal soms in het midden van de tafel werd neergezet en dat we die met 2 of 3 personen deelden. Er werd veel rekening gehouden met onze allergie- en dieetwensen, de bediening was betrokken, goed geïnformeerd en zorgzaam. Kortom: een aanrader en wij komen zeker terug.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wij maakten gebruik van de AHrestaurantaktie, er werd duidelijk uitgelegd hoe het werkte en wat de keuzes waren.Bij zowel het voor als hoofdgerecht kon je kiezen tussen vis, vlees of vegetarisch, wat de gerechten uiteindelijk werden was een verrassing!!! Gerechten zagen er prachtig uit!! En de smaak was, zoals de naam van het restaurant al deed verwachten SUBLIEM. Het enige kleine minpuntje was, dat het voor en nagerecht voor twee personen op 1 bord werd geserveerd, we hadden het wat makkelijker eten gevonden als ieder zijn eigen bord had gehad. Bediening was vriendelijk en vrolijk zonder al te joviaal te worden. Wij bevelen dit restaurant zeker aan!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We waren hier met de restaurantactie en hadden ons zeer verheugd op het verassingemenu. We kozen beide voor vlees en dat smaakte heerlijk, maar wij vonden het hoofdgerecht te weinig. Het leek alsof de nadruk lag op de aardappelen en niet op het vlees. De aberdeensteak, eend en varkenshaas waren allemaal heerlijk bereid met verschillende sausjes maar van ieder kreeg je per persoon 2 plakjes dat vonden wij te weinig als je keek naar de 6 halve grote aardappelen die erbij werden geserveerd.
Na het 3 gangenmenu met brood vooraf hadden wij niet een vol gevoel terwijl wij normale eters zijn.
tjtess .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Je kon keuze maken uit een vlees, vis of vega proeverij(ah menu). Wij kozen vlees en vega. Super lekker gegeten. Vooral voor vegetariërs erg aan te raden. Een keer geen pasta of risotto. Maar echt heerlijke gerechten. Een aanrader!
Okke D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik had niets verteld maar aan de manier van bediening leek het wel of de ober wist dat dit diner ter ere van ons 12 jarighuwelijksfeest was. Zeer attent, accuraat en met erg veel extra informatie over de gerechten werden we bediend. De kwaliteit van het eten was uitstekkend en ook het bijpassende wijnarrangement smaakte overal lekker bij. Ook de gasten om ons heen schenen zich prima te vermaken. Kortom we hebben een heerlijke avond gehad!
Aranka V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We werden keurig bediend en hebben hier heerlijk gegeten. We hadden als voor- en hoofdgerecht een proeverij (keuze uit vis/vlees/vegetarisch) en een grand dessert met de restaurantactie van Albert Heijn.
johnenpetra .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eten is goed met de ah actie verrassingsmenu prima, bedieding erg goed geinformeerd over de maaltijd en goede bijpassende wijnen.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten wel weinig groenten bij het hoofdgerecht
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Irritant als je via Iens met 30% korting reserveert men bij het afrekenen net doet of men gek is en als je er naar vraagt zegt dat dit niet in het weekend geldt. Terwijl ik zeker weet dat dit bij de boeking wel het geval was.
Verder duurt het allemaal wel heel erg lang, 20.15 uur aan tafel en pas na 22.00 uur het hoofdgerecht!
Hajo D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een leuk restaurant als je intiem en gezellig wilt dineren. De kaart was gevarieerd maar niet over de top uitgebreid. Er was een goeie balans tussen vegetarische gerechten en vlees gerechten. De bediening was zeer goed en uitermate vriendelijk.
Hajo D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
super lekker gegeten. goeie bediening en een bewust goed gekozen kaart. vriendelijke mensen. precies genoeg keuze. schoon toilet
Gérard K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Als voorafje partner een prima carpaccio(gelukkig niet met veel dressing zoals elders vaak), zelf gegratineerde brie op een geroosterd broodje (ook hier de toegevoegde vijgencompote precies in de goede verhouding. Als hoofdgerecht eendenborst precies goed gegaard en heerlijk ingekookte saus. Het kaasplankje van partner was ook keurig op orde met vier soorten ruim geportioneerd. Mijn ijsje werd opgediend in een wekfles; heerlijk maar eet niet gemakkelijk uit zo'n glazen potje.
Al met al prima op orde. Niet in de laatste plaats door de attente en vriendelijke bediening.
Mattanja V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
wij hebben ongelofelijk lekker gegeten. Je proeft de tijd en aandacht die is besteed aan het maken van de gerechten. Vriendelijke, snelle en goede bediening. Wij hebben er een favoriet bij en komen absoluut vaker terug!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hebben met z'n vieren heerlijk
gegeten. goede service in een goede ambiance. voor herhaling vatbaar.....Echt gezellig....
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Prima 3 gangen menu voor een prima prijs. Lekkere wijnen en een gezellige sfeer. Alleen een tip voor het dessert , " hoe leuk ook opgemaakt en hoe prima van smaak" het is niet handig om voor 6 personen alles op een plankje te serveren.
We komen zeker nog eens terug.
Yuri S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Geweldig fijn restaurant, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk verzorgd
Emanuel J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Leuk kleinschalig restaurant lekker eten
en leuke mensen, het eten is van een goed niveau,wellicht vanwege de geringe grote iets minder geschikt voor grotere groepen.
lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima restaurant wanneer je met z'n tweeën wilt dineren, vrij rustige ambiance. Wel wat stijfjes door bediening, die het goed en (te?)correct werkte. Het voorgerecht gerookte zalm is een aanrader en smelt op de tong. De hele dorade als hoofdgerecht is goed, ik miste alleen de bijgerechten. 4 halve krieltjes en een paar stukjes groente mee gegaard bij de vis vond ik veel te weinig. Deze kunnen beter apart geserveerd worden. We kwamen per ongeluk bij Subliem terecht en komen mogelijk nog eens terug.