Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Over het restaurant Restaurant Subliem

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Mattanja V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hebben met z'n vieren heerlijk
gegeten. goede service in een goede ambiance. voor herhaling vatbaar.....Echt gezellig....
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Prima 3 gangen menu voor een prima prijs. Lekkere wijnen en een gezellige sfeer. Alleen een tip voor het dessert , " hoe leuk ook opgemaakt en hoe prima van smaak" het is niet handig om voor 6 personen alles op een plankje te serveren.
We komen zeker nog eens terug.
Yuri S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Geweldig fijn restaurant, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk verzorgd
Emanuel J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Leuk kleinschalig restaurant lekker eten
en leuke mensen, het eten is van een goed niveau,wellicht vanwege de geringe grote iets minder geschikt voor grotere groepen.
lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima restaurant wanneer je met z'n tweeën wilt dineren, vrij rustige ambiance. Wel wat stijfjes door bediening, die het goed en (te?)correct werkte. Het voorgerecht gerookte zalm is een aanrader en smelt op de tong. De hele dorade als hoofdgerecht is goed, ik miste alleen de bijgerechten. 4 halve krieltjes en een paar stukjes groente mee gegaard bij de vis vond ik veel te weinig. Deze kunnen beter apart geserveerd worden. We kwamen per ongeluk bij Subliem terecht en komen mogelijk nog eens terug.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alleen al voor de voorgerechten wil ik hier weer terug komen. De gerookte zalm was ongelooflijk lekker. Zelden zo lekker gehad. Ook de carpaccio was erg goed. Ook met de hoofdgerechten en het nagerecht was echt niets mis. En wat een vriendelijke bediening. Daar kunnen heel veel mensen nog wat van leren. Gewoon een topavond gehad.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker en mooi eten, er wordt goed rekening gehouden met dieet of allergieën. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Leuk dat je ook in de keuken kunt kijken.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Niet echt enthousiast na ons etentje bij Subliem.
De bediening was heel erg van de etiquette maar dit was wel erg overdreven en paste niet echt bij de setting. Daarnaast vroegen ze al of je een nieuw drankje wilde als je glas nog half vol was, meerdere malen. Sfeer was beetje koel terwijl het een intiem kleine retaurantje is.
De menukaart was weinig verrassend en de gerechten zelf zagen er ronduit saai uit. De bietencaprccio met geitenkaas was niet meer dan een plakje biet, de geitenkaas was zo weinig en klein dat deed niets met de smaak. De steak was lekker maar iets te ver doorbakken en die paar sperziebonen erbij stelden niets voor.
Wel een bakje aardappeltjes erbij maar serveer en dan ook wat mayo bij.
Dessert erg lekker maar vreselijk onhandig. 3 personen dessert hadden ze in 1 grote schaal gedaan waar we met z'n drieen uit moesten eten. Vooral voor degene van wie het dessert in het midden lag was het erg ongemakkelijk eten. Die suikerdraden bovenop waren smaakloos en geen toevoeging. Eten op zich dus van oke kwaliteit maar er zijn veel leukere restaurant in Haarlem.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
M'n Zuz en ik hebben een SUPERavond gehad, rustige, intieme sfeer, geweldige, vriendelijke en kundige bediening! Zalig gegeten, goede porties, erg smaakvol en mooi opgemaakt, op advies een heerlijk wijntje gedronken. Er leuk detail: de kok maakte suikerdraden = engelenhaar voor bij het (verrukkelijke) grand desert en kwam dit, omdat wij interesse toonden, gewoon even bij ons aan tafel voordoen. Kortom: dit was het Grote Genieten, zeker voor herhaling vatbaar!!
Strovrouw .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Werden aardig ontvangen en het verrassingsmenu van AH was super. Echt heerlijk gegeten en leuke gerechten mooi opgediend. Ook de wijn was erg lekker, dus helemaal tevreden.
Irma136 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Keuze uit Vis , vlees of vega,Ik had Vis en vriend Vlees allebei heerlijk.
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Dikke pluim!!
Wietze D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bij subliem gegeten met de AH actie. Leuk knus restaurant. We kregen een verassingsmenu. Vlees of vis was de keuze. Leuke bijzondere gerechten op een mooie manier geserveerd. Bediening was ook top! Goed verstand van het eten en de wijn. Subliem bedankt voor een voortreffelijke avond.
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben met onze twee zoons gegeten met de ah actie. We werden warm ontvangen en de sfeer was prima. we kregen een leuke tafel achter in het restaurant. Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten maar het is ons goed bevallen dus ze zien ons nog wel een keertje terug. Alles werd goed uitgelegd en er werden ook wat grapjes gemaakt wat mijn zoon wel leuk vond. Er was een heerlijk verrassing menu van vis of vlees en alles smaakte perfect. We waren zeer voldaan over de avond waar je overigens wel de tijd voor moet hebben, we kwamen om 19 uur aan en stonden om 22.30 weer buiten.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Al en aantal keren heerlijk genoten van het goede eten bij restaurant Subliem.
Dit keer een 5 gangen verrassings kerstmenu.
Elk gerecht had zijn oorsprong uit een ander land.....
Heerlijk bereid en mooi op de borden gepresenteerd.....Top.....!!!
Dank team Subliem voor weer een geweldige avond.....????
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het was voor zowel; onze kinderen ( 12 en 16 en ons een heuse heerlijke verrassing!) Voor herhaling vatbaar!
WHB-Bartelds .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We kwamen bij dit restaurant uit door de AH actie. Half uur rijden. We werden niet teleurgesteld. Leuke middag met museum bezoek en vervolgens heerlijk eten. We hadden de keuze tussen drie soort gerechten bij het driegangenmenu diner: vlees, vis, vegetarisch, en dat per gang. De rest was dus verrassing, en dat pakte zeer goed uit. Gerechten waren kunststukjes en bijzonder lekker klaargemaakt. Ook goede bij passende wijn. We zaten tegen de keuken aan, vond ik wel wat minder maar we konden ondanks dat het er erg druk was een goede conversatie voeren. Erg attente bediening, die op een onnavolgbare wijze een gerecht dat nog niet compleet was aan tafel aanvulde. alsof het er bij hoorde. Het enige nadeel was dat het behoorlijk regende ;-)
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar! Reken alleen goed wat tijd ervoor want het is niet even een snelle hap bij Subliem. Tussen ons voorgerecht en ons hoofdgerecht zat bijna een uur.
Reneetje85 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Zou wel iets verfijnder kunnen allemaal, ze doen heel hard hun best maar het mist toch nog wel een tikje finesse hier en daar. Voorgerechtje, proeverij van vis, lekker maar niet spectaculair. Hoofdgerecht, de proeverij van vlees van lauw, qua smaak prima maar niet super bijzonder. Dessert miste echt wat aan diepgang, tiramisu was enigszins smaakloos... Ook moet moet je geen haast hebben. Ze trekken 'groepjes' mensen tegelijk qua serveertijden, wat betekende dat wij ruim 3,5 uur hebben gezeten voor een driegangen menuutje.... Dat vonden wij toch wel echt heel erg lang... Kortom voor een avondje met een AH bon best prima, maar zonder deze korting vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal redelijk.