Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Subliem

Restaurant Subliem in Haarlem staat voor bijzondere mediterrane gerechten van verse biologische producten. Hier staat respect voor de natuur centraal, dus alle heerlijke gerechten zijn biologisch.

Op de menukaart staan de lekkerste mediterrane klassiekers. Ze vullen het menu geregeld aan met nieuwe, verrassende combinaties. Je kunt er zowel als liefhebber van traditionele gerechten alsmede als vegetariër en veganist uitstekend terecht.

Subliem is karakteristiek, kleinschalig en gastvrij. Je eet er lekker en divers, terwijl je weet dat het meeste wat op je bord ligt, is geproduceerd met respect voor de natuur. Waarom zou je het laten? Bovendien kopen ze zo veel mogelijk ingrediënten in bij lokale boeren, telers en andere leveranciers in de omgeving van Haarlem. En bij Subliem altijd voor een eerlijke prijs.

Benieuwd naar alle (h)eerlijke gerechten? Kom snel eens langs!

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Subliem

Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Hebben hier heerlijk gegeten met de Ah actie. Vonden het heerlijk en leuk opgediend. Ondanks de korting viel de rekening toch tegen. We hebben het er niet vanaf gegeten.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Super goed gegeten, drie gangen verrassingsmenu. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Bediening was goed, erg vriendelijk personeel. Leuke ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service en vriendelijk personeel . Bij elk gerecht een bijpassende wijn, waarbij ook meer over de wijn wordt verteld.
Het eten is lekker, anders dan anders.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten, goed verzorgd.
Echte gastheren en dame.
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat hebben we heerlijk gegeten zeg! We hadden een drie gangen verrassings menu. Normaal is dat voor mij lastig, omdat ik veel voedselallergieen heb. Maar hier werd elke gang met ons doorgenomen, en zat er iets bij dat ik niet mocht? Dan werd het vervangen! Naast de geweldige service en enorme vriendelijkheid van het personeel was het eten ook nog eens heerlijk. Echt een aanrader dus!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Vanavond hier met z’n tweeën gegeten, kreeftensoep was lekker, servetring in beschadigde emaille pannetjes niet zoals het hoort, de brie vooraf net te weinig gesmolten. Hoofdgerecht black angus steak medium, was een beetje taai, niet wat ik ervan verwachtte. De kalslever voor mijn tafelgenoten was prima, het groente garnituur was identiek en wat karig, de aardappeltjes waren te hard, te lang in de pan vermoed ik. Als toetje het kaasplankje, prima kaas en royaal, alleen die Gouwenaar uit een wekpot met wat rook, dat was flauwekul, dame blanche van ega was prima, de bonbon bij de koffie (noir) was vreselijk, niet doen of goed doen. Bediening was niet attent genoeg, te lang wachten tussen de bedrijven. De stoelen oogden goed, maar waren niet comfortabel voor een langere zit. Meeste recensies vinden dit restaurant top, wij vinden het wat minder een zes à zeven van de tien punten. jammer.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Met een vriendin uit eten en het was gweldig. Zeer vriendelijke ontvangst, bediening en uitleg van de gerechten. Heerlijk gegeten. Wát een kok. Nóóit meer wegdoen! Om nog eens vaker terug te komem.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten en fantastische service. Vanaf het moment dat je binnenkomt tot vertrek wordt er uitstekend voor je gezorgd. Het totaalplaatje is compleet!
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Weekendje Haarlem was gepland maar waar ga je dan eten? Ik had nog een AH spaarkaart en koos voor restaurant Subliem. Echt super lekker gegeten! Goede bediening ook. Een toppertje!
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Voor alle gangen een proeverij gedaan van drie gerechtjes. Daarnaast een heerlijke wijn erbij. Personeel had ook veel kennis van de verschillende soorten wijn en was erg vriendelijk. Echt voor herhaling vatbaar!
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Samen met familieleden een heerlijke culinaire avond doorgebracht in een mooie ambiance met mooie en voortreffelijke gerechtjes.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De naam zegt het al. Subliem
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Hier terechtgekomen via de AH actie maar ga zeker nog eens terug om à la carte te eten.
Personeel is zeer aardig en behulpzaam. De inrichting is niet mijn smaak, maar in goed gezelschap let je niet op de inrichting.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Zonder meer goed leuke sfeer.
Nita D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk eten tegen een goede prijs en een hele vriendelijke bediening. Zeer aan te bevelen. Als we weer in Haarlem zijn gaan we er zeker weer eten !!!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten in dit gastvrije restaurant!! Super
FAW R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Met 4 personen genoten van de AH actie. Drie gangen. Voorgerecht en hoofdgerecht keuze vlees vis of vegetarisch. Alle gerechten mooi opgediend en prima bereid. Vriendelijke en sttente service. Entourage gezellige bistro. Klein terras voor het pand. Al met al heel tevreden. Voor herhaling vatbaar.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prima eten, vriendelijke bediening. Uitleg van het eten ook altijd leuk
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fantastisch eten, uiterst vriendelijke bediening en de gerechten waren heel mooi opgemaakt en gepresenteerd. Het restaurant zat propvol en dat is logisch, want wie wil hier nu niet eten? Ondanks de drukte wordt je vlot en uiterst vriendelijk geholpen. Ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken, behalve misschien de stof draperie aan het plafond. Dat is niet echt mijn smaak, maar ja, hoe belangrijk is dat. Voor de rest is het restaurant gezellig ingericht. We gaan hier zeker terugkomen