Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Subliem

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Subliem

kummetje .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Bij Subliem eten is altijd subliem! Heerlijk eerlijk en biologisch eten. Een kok vol passie maakt heerlijke gerechten!
Met de AH-restaurantactie is het verrassingsmenu goed te betalen! Zonder actie/korting zou ik niet zo veel betalen om te gaan uit eten!
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten goede service vriendelijk geholpen!!!
F.B P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Sfeervol, goed verantwoord eten, prettige bediening
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat een feest voor mijn vleesetende dochter en mijn veganistische levensstijl! We hebben ons laten verrassen en dat is echt een aanrader.
ChantalNicole07 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed gegeten met de AH restaurant actie, 3-gangen verrassingsmenu. Hierbij werd moeite gedaan voor een allergie! Erg vriendelijke en nette bediening. Netjes alles uitleggen wat je geserveerd krijgt en bijv. de jassen aangeven/meelopen tot de deur. Klasse! Zonder de actie hadden wij de totaalprijs alleen wel te hoog gevonden.
Wanda R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben via Albert Heijn actie zegel geboekt. Zowel het 3 gangenmenu als de wijn waren van zeer goede kwaliteit. We hebben genoten van de smaken van het verrassings 3 gangen menu. Je mocht kiezen tussen vis , vlees of vegetarisch. We hebben gevarieerd gekozen. Alleen een minpunt. De hoeveelheden van het hoofdgerecht en desert vonden we te weinig. Dit had iets meer aangevuld gekund met wat meer groente, rijst of aardappelen. Je gaat tenslotte met het idee van twee voor de prijs van een. Maar We gaan zeker weer terug zonder de AH actie.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij kwamen voor het eerst bij Subliem, met de ah aktie.Door het verrassingsmenu hebben wij veel van de a la carte gerechten kunnen proeven en die waren allemaal lekker.Het viel ons op dat het restaurant helemaal vol zat ( in tegenstelling met de naast gelegen zaken) , en de meeste gasten aten a la carte.Wij komen zeker terug na deze zeer geslaagde proeverij.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Subliem doet zijn naam alle eer aan! Heerlijk gegeten en een top-bediening in een aangename omgeving. Zeer zeker een aanrader en we komen hier heel graag nog eens terug.
Denk jij bij een biologisch restaurant ook altijd aan een informele, alternatieve setting? Subliem laat zien dat het ook heel anders kan!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Subliem was alweer even geleden voor ons, maar het was weer helemaal genieten. Perfect voor een intiem avondje met zn 2-en voorzien van informele nette service en een fantastische chef.
hhw.thamm .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Dit is een sublieme avond geworden. De passie en beleving van het personeel is top! Het eten zalig en de wijnen verrassend.
amharting .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hebben ons laten verrassen met vis en vlees in zowel voor- als hoofdgerecht, beiden andersom gekozen, zodat er vier verschillende maaltijdonderdelen op tafel kwamen. Waren heel tevreden en hebben er van genoten.
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Keurig en vriendelijk ontvangst. Eten vers en goed op smaak. Prijs/Kwaliteit is wat aan de hoge kant.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu was super. Mijn partner is engels, desondanks draaide de bediening hun hand er niet voor om om de gerechten in het engels te presenteren. Bediening super en vriendelijk. Wachttijd vond ik persoonlijk te lang, vanaf aankomst tot we het desert kregen was 2 uur. Wat mij betreft te lang voor een 3 gangen menu. Desondanks super gegeten en ik kom hier zeker terug.
Lisar .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met de AH actie hebben wij gekozen voor Subliem. Het was dan ook een fantastische avond met heerlijk eten en hele aardige bediening! We komen zeker nog eens terug!
Irna R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voortreffelijk gegeten, in een woord "subliem". Dit is een echte aanrader! Wij hadden het verrassingsmenu, nou ik ben nog nooit zo aangenaam verrast, chapeau!!!! Prima rekening gehouden met glutenvrij dieet! Een dikke tien.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Zoals de naam al zegt: SUBLIEM! Vooe een ieder volop aandacht, leuke ontvangst, goede bediening.
Om gauw weer terug te gaan en zeer aan te bevelen!
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Bijzonder leuk gegeten bij Subliem. De ontvangst was erg vriendelijk, brood was heerlijk en de style van opdienen (op houten planken) erg mooi. Het AH menu bestond uit allemaal kleine proefjes, wat ons erg aansprak. Voorgerechten met vis heel lekker (soep had meer smaak kunnen hebben) en hoofdgerecht met vis was ook heel mooi. (Aardappels waren niet helemaal gaar en zalm een beetje te gaar). Groenten perfect. Toetje fantastisch. Wel de moiete waard.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij hebben een heerlijk verrassingsmenu gegeten. Het was subliem. Bediening was zeer vriendelijk. De wijnen waren heerlijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fantastisch lekker gegeten in een redelijke maar zeker niet buitengewone ambiance. Geen grote porties maar wel uitblinkend in kwaliteit. Eeen goede uitleg over de gerechten.
itsmee1 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was een ah verrassingsmenu met veel klassiekers. De vis bij hoofdgerecht was perfect klaar gemaakt. Voorgerecht: vlees was te droog. Dat was jammer. Conclusie: ik vond het eten lekker, maar voorgerecht te droog. De kok maakt klassieke gerechten zoals het hoort, maar voegt niets van zichzelf toe. Daarom vind ik het geen 8.7 waard. Ik heb in restaurants voor dezelfde prijs gegeten, waar eigen touch het bijzonder maakte. Inrichting viel mij tegen. Het kan wel opknapbeurtje gebruiken en doek aan plafond maakt het kleiner/benauwen en donker voor gevoel. Dat zou ik weghalen.