Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Subliem

Restaurant Subliem in Haarlem staat voor bijzondere mediterrane gerechten van verse biologische producten. Hier staat respect voor de natuur centraal, dus alle heerlijke gerechten zijn biologisch.

Op de menukaart staan de lekkerste mediterrane klassiekers. Ze vullen het menu geregeld aan met nieuwe, verrassende combinaties. Je kunt er zowel als liefhebber van traditionele gerechten alsmede als vegetariër en veganist uitstekend terecht.

Subliem is karakteristiek, kleinschalig en gastvrij. Je eet er lekker en divers, terwijl je weet dat het meeste wat op je bord ligt, is geproduceerd met respect voor de natuur. Waarom zou je het laten? Bovendien kopen ze zo veel mogelijk ingrediënten in bij lokale boeren, telers en andere leveranciers in de omgeving van Haarlem. En bij Subliem altijd voor een eerlijke prijs.

Benieuwd naar alle (h)eerlijke gerechten? Kom snel eens langs!

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De tafel van Jos F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima ontvangst. Wachttijd helaas erg lang tussen voorgerecht en hoofdgerecht. De logistiek van de keuken is niet afgestemd op een volledig bezet restaurant. Voorgerecht van bieten carpaccio was aardig, maar de geitenkaas bij het gerecht was wel erg zuinig bijgevoegd. Hoofdgerecht met zalm was prima. Bij de dame blanche zou het advies zijn om de warme chocoladesaus apart te serveeen, want nu lag die gestold onderin bij het ijs, Smaak was echter wel in orde.
Anneke S.
Lize V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Fantastisch, wat een ervaring. Heerlijk eten, gastvrijheid als in een sterrenrestaurant en leuke ambiance. Komen hier zeker nog een keer terug.
Corinne P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ontzettend lekker, vers eten en hele gezellige sfeer. Aardige bediening! Zeer gastvrij! Topavond gehad!
Cheryl R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zelden zo heerlijk getafeld. Ontzettend goede en persoonlijke service, een verrassende kaart en heerlijke gerechten. Zeker een aanrader voor iedereen! Niets meer als lof voor deze Sublieme beleving!
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Leuk restaurant met verrassend goede en lekkere gerechten. Leuke opmaak ! Toetje was erg leuk gedaan met verrassende elementen.
Zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Goed eten, personeel vriendelijk maar traag. We hebben 20 minuten gewacht tot we een menukaart kregen. Het opruimen en meenemen van de borden duurde ook erg lang.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fijne sfeer en heerlijk eten, super aardige bediening
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten! proeverij gekozen was gevarieerd en uitgebreid. Goede kwaliteit. Leuke attente bediening. We hebben een gezellige avond gehad.
Gladdys W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
2 keer hier gegeten met m’n man.
Was weer heerlijk. Je krijgt geen grote porties, echter wat ze serveren is erg lekker. Vooral de grand dessert is n aanrader.
Drank is daarentegen wel wat duurder. Kopje thee is €3, vind ik aan de prijs voor heet water met n ‘gewoon’ theezakje.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker eten en er wordt omgegaan met persoonlijke wensen.
Steffen G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vleesgerecht (rib-eye) was wat klein (ik denk 100 gram) en het vlees bevatte veel vet.
Gerechten waren verder goed verzorgd en smakelijk en de bediening was goed.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gezellige sfeer, hele aardige bediening en heerlijk gegeten.
Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
aangename sfeer, gezellig druk. Toch goede snelheid van uitserveren.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het eten was lekker en fraai verzorgd. Kortom prima avond gehad. Wim Verlinden
David V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
We vieren hier elk jaar ons verlivingsjubileum en zouden naar geen ander restaurant willen. Van ambiance tot service en het eten zelf, alles is perfect. En dat al het eten ook nog biologisch is, is natuurlijk een grote pré!
Max W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst en attente bediening. De gerechten die wij gekozen hebben waren smaakvol.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Afgelopen donderdag weer eens in Subliem gegeten. Wat was weer heerlijk . We waren met vier personen en werden hartelijk ontvangen en zo gastvrij ,de jassen werden aangenomen. Dan voel gelijk de aardige en vriendelijke persoonlijke bediening. Keurig uitleg en proeven van de diverse speciale wijnen die ook per glas zijn te bestellen.We kozen als voorgerecht de baby inktvisjes zeer creatief opgediend. Mijn mede gasten hadden een carpaccio en vitello tonato, vers gesneden en droop gelukkig niet in de saus werkelijk een top creatie. Als hoofdgerecht de zalm mooi van smaak en opmaak. Tevens als specialiteit van de dag de Iberico met geitenkaas zeer verrassende en heerlijke combinatie`. Als toetje een mooie en wel gevulde kaas plank met vijgenbrood. Het was weer echt een prima avond in Subliem. Hulde en alle lof voor dit kleine maar o zo fijne restaurant.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Aangenaam verrast!! Heerlijk gegeten, drie-gangen arrangement. Prima prijs voor een heerlijke menu!
Enig minpuntje vind ik absoluut de prijs van de wijn. € 5,75 voor een glas huiswijn is echt teveel!!!
Dit staat zeer in contrast met de kwaliteit/prijs verhouding van het eten.
Verder een geweldig restaurant wat ik iedereen aan kan raden.