Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Subliem

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima restaurant
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg prettig restaurant met prima bediening. Vanaf het begin liep alles soepel en was de staf zeer attent. Het eten kwam snel en was van gewelidige kwaliteit. Ook de opmaak op de borden was erg mooi waardoor de gerechten nog beter tot hun recht kwamen. Wij hadden buiten de kaart om Tonijn die erg goed was. Een voorgerecht van gegratineerde geitenkaas op vruchtenbrood en een nagerecht van kaneelijs in marsepein zorgden voor een prachtig diner.
Carlos L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Alhoewel bij IENS staat dat we niet kwamen opdagen, klopt dit niet. Mijn moeder en ik hebben hier erg lekker gegeten. Met een pinot noir en carpaccio als voorgerecht en de Aberdeen steak als main, beviel het mij zeer. De mensen die die avond werkten hebben het goed verzorgd. Toen we weggingen zat het helemaal vol. Zeker een aanrader en met de kortingen die er nu zijn, is het helemaal een feest!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Voelden ons echt te gast. Oog voor details en klant wordt in de watten gelegd. Dit was derde keer en zeker laatste keer niet.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gisteravond weer heerlijk genoten van een avond Subliem.....
Dit keer gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu......Top.
Verschillende kleine gerechten prachtig opgemaakt op een houten plank....zo kan je op een leuke manier met een gedeelte van de kaart kennismaken.
Bij alle gangen werd kundig uitgelegd wat het was.
Fijn is ook dat je ondanks de drukte(gister vol) altijd rustig met elkaar kan praten.....
Dank staf Subliem.....????
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Via Iets hier gegeten. Uitstekend restaurant. Carpaccio en kreeftensoep vooraf welke prima waren. Gevolgd door Angus steak voor tafelgenoot en mijzelf. Uistekend! Goede Syrah erbij. Een heel goed restaurant. Ja het duurde allemaal best wel lang maar het was dan ook helemaal vol. Gaan er zeker nog wel eens eten.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom zeer goed gegeten. Degelijke gastheer. De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is prima, de wijnen en water mogen minder.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Uitstekend gegeten bij Subliem, wachttijd voor de bestelling van het eerste drankje was te lang maar daarna liep het eigenlijk prima door. Bediening bleef (ogenschijnlijk) zeer ontspannen serveren en maakte geen gehaaste indruk ondanks dat het druk was in het restaurant. Gerechten waren goed tot uitstekend klaargemaakt en netjes opgediend. Al met al zeer tevreden.
Len D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en alles zag er uit als kunstwerkjes!Gaan zeker nog eens terug.Zeer vriendelijke bediening zonder opdringerig te zijn.De chef die het dessert aan tafel nog afmaakt vonden wij ook erg leuk.
Jorine W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk om zo een proeverij te krijgen via de Ah actie.
Kon je kleine beetjes proeven.
Leuk klein restaurant
Goede kwaliteit
Leuk dat ook de kok aan tafel kwam.
lavoo .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben al eens eerder gegeten en beloofd dat we terug zouden komen omdat het zo gezellig is daar en het overheerlijke eten!
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij zijn met de AH-actie naar dit restaurant gegaan en hebben hier zeker subliem kunnen eten. De proeverij van drie gerechten maakt eten altijd leuker. Het restaurant is uitermate geschikt om me uw partner naar toe te gaan. Bij het hoofdgerecht krijg je het eten namelijk geserveerd op een enkele plank. Dit is als u met uw partner gaat natuurlijk geen probleem, maar kan misschien wat minder geschikt zijn als u met vrienden gaat - maar dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn! Ik had bij het hoofdgerecht vis, en ik moet zeggen; ik heb nog nooit zulke lekkere vis op. Ook het nagerecht met de "hemelse modder" was verrukkelijk. Een groot voordeel aan dit restaurant vond ik ook dat je na afloop niet zo vol zat dat je met buikpijn naar huis ging. Ik had gewoon goed gegeten en ging met een lekkere volle, maar nog geen pijnlijke buik naar huis!
Vivianne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Subliem gegeten goed rekening gehouden met allergieën menu perfect in balans niet te veel te vet of zout komen zeker terug ook zonder ah zegels
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
goed eten, minder was het flirten van beide obers met vriendin tijdens eten. onprofessioneel.
van avondje met meiden onder elkaar, werd ergernis. Kom niet meer terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontvangst en service goed, maar wel wat erg vlot en zakelijk
Kwaliteit eten goed
Met AH actie goede prijs/kwaliteitverhouding
Daenary S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker eten en top service, maar het duurde vrij lang tussen gerechten, (3-gangen) hadden wij. Begon om 7 pm en klaar om 10:30 pm..
j.r. W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Hoofdgerechten,vegetarisch én vleesgerecht op één PLANK serveren kan écht niet!!
Een plank is sowieso erg onhygienisch. Slecht schoon te maken!!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met de AH actie gegeten bij Subliem. Zowel voor en hoofdgerecht keuze uit proeverij van vega, vis of vlees. Dessert ook een proeverij. Heerlijke gerechten, mooi gedecoreerd, personeel heeft duidelijk verstand van lekker eten.
Subliem gegeten!
Het enige dat ik niet snapte in de zaak was het doek aan het plafond.. kan wat mij betreft stijlvoller. Verder voor herhaling vatbaar.
BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het driegangen verrassingsmenu bleek een verrassing in positieve zin. Voor aanvang aangeven welke gang vis of vlees mocht zijn in gespannen afwachting achterblijven. Voorgerechten met of zonder vis vielen goed in de smaak. De hoofdgerechten werden vervolgens geserveerd op één lange plank, waarop vis, vlees en garnituur als proeverij waren gedresseerd. Wederom verrassend én bijzonder smakelijk. Nagerecht werd voor vier personen geserveerd in één grote schaal, waar ieders portie aparte deel van het geheel lag te zijn.
Subliem bleek een positief verrassend etablissement, zeker voor herhaling vatbaar.