Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht
      Grand dessert
      Grand dessert

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Subliem

Restaurant Subliem in Haarlem staat voor bijzondere mediterrane gerechten van verse biologische producten. Hier staat respect voor de natuur centraal, dus alle heerlijke gerechten zijn biologisch.

Op de menukaart staan de lekkerste mediterrane klassiekers. Ze vullen het menu geregeld aan met nieuwe, verrassende combinaties. Je kunt er zowel als liefhebber van traditionele gerechten alsmede als vegetariër en veganist uitstekend terecht.

Subliem is karakteristiek, kleinschalig en gastvrij. Je eet er lekker en divers, terwijl je weet dat het meeste wat op je bord ligt, is geproduceerd met respect voor de natuur. Waarom zou je het laten? Bovendien kopen ze zo veel mogelijk ingrediënten in bij lokale boeren, telers en andere leveranciers in de omgeving van Haarlem. En bij Subliem altijd voor een eerlijke prijs.

Benieuwd naar alle (h)eerlijke gerechten? Kom snel eens langs!

Meer informatie over restaurant Restaurant Subliem

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Subliem

Hester D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Veel te duur voor hetgene wat je krijgt er werd €90,- gerekend voor 2 personen dat is het echt niet waard hoewel je voor de 2de persoon niets betaald is dat nog veel te veel , heel jammer dat geeft ook geen aanleiding om nog een keer terug te gaan dan word het zeker een dure avond
Franziska Y.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het was heerlijk eten. Wij mochten genieten van het drie gangen verrassingsmenu (ah actie). Als advies zou ik aanraden om het hoofdmenu op 1 keuze te beperken ipv 3 kleine hapjes. Voor het entree en desert is het juist heel fijn om 3 kleine hapjes te mogen proeven.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heel gastvrij ontvangen. Heel prettige attente bediening. Drie-gangen-diner-tweede-gratis van AH was een geweldige verrassingsproeverij. Keuze uit vis-, vlees- of vegetarisch voor- of hoofdgerecht. Alles prachtig opgemaakt en van super kwaliteit. Het toetje was ook een proeverij van drie verschillende nagerechten. Een fijne avond, voor herhaling vatbaar!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle maar vooral vriendelijke omgeving. Nemen echt de tijd voor hun gasten!!
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk en bijzonder eten.
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Niks op te merken. Heerlijk gegeten. En goede bediening.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Snelle bediening, heel vriendelijk en klantgericht. Lactose en glutenvrij was geen enkel probleem voor hen ook zonder vermelding vooraf gaand
Trude V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Restaurant Subliem heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het menu dat ik gekozen heb was voortreffelijk. Nu moet ik weer een keer hier terugkomen om de andere gerechten te proeven!
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Dit restaurant is de 8.9 zeker waard. Goede gerechten, mooie bijpassende wijnen, goede bediening. Ik kom zeker terug!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De inrichting vonden wij wat oubollig. Eten goed. Niet super veel, wel voldoende. Wij hebben het ah menu gehad. Leuk dat het een verassingsmenu was!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Een restaurant dat een goede recensie verdient! Bij Subliem werden we warm ontvangen en de bediening wist wie we waren en dat we met de AH actie kwamen. Prettige en erg lekkere gerechten, een heuse proeverij en heerlijke wijnen. Een volgende keer zou ik weer het zelfde bestellen want alles was even lekker waardoor kiezen moeilijk is. Een open en vrolijk praatje met de bediening en genoeg tijd tussen de gangen. Een andere tafel had een jarige die in het zonnetje gezet werd en zelfs de kok zong happy birthday mee. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Uitstekend gegeten bij een meer dan prettige bediening! Aanrader.
Aleksandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker eten en drinken. Ik wist niet wat was lekkerste. Heel professionele en vriendelijk personeel
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Subliem gegeten met professionele service!
JM J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
verrassingsmenu's waren uitstekend
Jelly M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wijn en water behoorlijk aan de prijs!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Zeker een reden om terug te komen
Wietze A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Kan alleen maar zeggen dat wij een fantastische avond hebben gehad bij Subliem. Echt een aanrader.
Kuijperjc K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima restaurant goede service en goed eten