Restaurant Su

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Ik en mijn zoon hebben hier gegeten.
Het was de eerste keer dat we Teppan Yaki Grill deden.
We waren vrij vroeg binnen maar dat was geen probleem.
Er werd uitgelegd hier het werkte met de Teppan Yaki Grill en de knijper, wokken en alles wat al klaar was.
Als je Iets van de Teppan Yaki Grill nam moest je een knijper gebruiken en op het schaaltje doen.
De knijpers lagen op tafel. Dan neerzetten bij de kok en die maakte het.
Het werd dan aan tafel geserveerd,
Het voordeel was dat je, je eigen frisdrank kon pakken.
Ik begon met zalm, scholfilet een kipspies en biefstuk voor op de grill.
Jason begon met kipspies, lamsvlees en Entrecote.
Het duurde wel een tijdje voordat het kwam maar het was echt heel lekker.
Er was ook sushi.
Ik had ook iets van rundvlees die een beetje pittig was, varkensvlees en groente loempia`s.
Er was keuze genoeg het was alleen jammer dat er niet bij stond wat het was.
Wel bij het vlees en vis voor het grillen en wokken maar bij de rest niet.
Ik ging toen wokken, varkenshaas, beef, uien, broccolie, champignons en tomaten.
Kon bij de kok de saus kiezen, en het werd klaargemaakt.
Ik pakte er bami bij maar die zag er niet lekker uit en was plakkerig.
Ik vond het wokgerecht niet lekker, geef mij de grill maar.
Jason vond dat ook. We hebben alleen de grill en de dingen die al klaar waren gegeten.
Als toetje nog een lekker ijsje.
Voor de wok zou ik hier niet terugkomen maar voor de grill wel.
De service is echt prima, hele aardige mensen.
Ozzy E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het is echt hier onmogelijk om te parkeren vanwege werkzaamheden. Het eten is gewoon standaard wok eten. Niet echt speciale smaken geproefd maar herkenbaar voldoende qua smaak. Sommige ingrediënten zijn wel vers. Zonde dat hier veel gebruik word gemaakt van geen verse groente en dergelijke. Dessert smaakte niet goed. Bediening was behoorlijk traag. Alleen de restaurant ziet er keurig uit.
Friesestabij69 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat ik daar gegeten heb was goed en de uitleg over wat ik met mijn voedselallergie mocht eten was ook goed, maar de keuze die overbleef voor mij was zeer beperkt. Dat vond ik wel jammer.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Restaurant Su is een all you can eat restaurant. We kwamen rond 21:00 uur aan en mochten plaatsnemen. We wisten van te voren niet wat voor soort restaurant het was, maar van buiten zag het er wel mooi uit, dus daarom gingen we er naar binnen. Het is een netjes ingericht restaurant en de tafels staan niet in een grote zaal, waardoor je niet het idee hebt dat je in een enorme "vreetschuur" zit. De gerechten zijn over het algemeen de standaard gerechten die je bij meer van dit soort restaurants hebt: sushi, wok, warme gerechten zoals nasi en bami, patat en gefrituurde snacks en een uitgebreid dessert buffet. Er is ook een tepanyaki gedeelte en wat minder standaard gerechten zoals broodjes bapao en dim sum gerechten. Drankjes zijn inbegrepen in de prijs en die kun je ook zelf pakken (niet uit een automaat, maar gewoon flesjes).

Omdat wij wat later waren, denk ik dat de meeste gerechten niet meer ververst werden, waardoor je soms wat eten had, wat er al een tijdje had gestaan. De sushi was daardoor iets minder vers. Verder was de kwaliteit van de gerechten redelijk tot goed.
Yvonne1980 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Na zoveel posten te lezen op FB moesten we er ook heen..dat is gisteren dus gebeurt...
tja wat zou ik zeggen...t eten/wokken/tapan is prima niks speciaals moet eerlijk bekennen...voor 27.50 Euro.

Ik weet niet of ik zelf nog een keer terug kom..maar je buikje vol eten haat daar prima!

Wat ik wel een plus punt vind ik het Dessert heel veel keuzes 2 chocolade fonteins veel fruit potten candy en bakken ijs..Dus mochten je een dessert mens zo'n. .zit je daar meer dan goed. .

Elmar84 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Aansluitend op de vorige recensie jammer dat parkeren duur en betaald is.. Eten is heerlijk redelijk goed aanbod en vers. Bediening wat afwezig en zie je niet vaak, wel snel met lege borden halen! Eten is goed, wel mag het aanbod iets uitgebreider en vaker bijgevuld worden..en is het wat achteruit gegaan kwa kwaliteit en bereiding vooral de teppan in vergelijking met vorige keren.

Is zeker een leuke tent voor de prijs, maar ze moeten wel de touwtjes wat aantrekken om te blijven onderscheiden.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Su is een fraai en modern ingericht restaurant. Veel plaatsen in verschillende delen van het restaurant dus het komt toch niet massaal over zoals vaak bij de concurrentie. Su onderscheidt zich door uitstekende hospitality en bovengemiddelde kwaliteit van de producten: supervers en steeds (zoals de sushi) on the spot bij- en klaargemaakt. We zijn al diverse malen met vrienden maar ook voor verjaardagen geweest (de jarige eet gratis) en in vergelijking met de concurrentie bevalt ons vooral de versheid van de gerechten. Service en assortiment zijn prima: als liefhebbers van oesters, hoefden we maar te vragen en ze werden voor ons apart neergezet. Verse jus d'oranges is ook zo'n voorbeeld voor hun keuze voor kwaliteit.
Wij zijn meer van de Teppan (dan van de Wok) en die is prima; ook handig dat je niet hoeft te wachten maar een knijpertje met je tafelnummer achterlaat bij de kok en er dan aan tafel geserveerd wordt. Onbeperkt frisdrank en drie biertjes of wijntjes bij de all-in prijs inbegrepen. Wij kwamen en komen vaker terug!
Kevnovius .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Leuke wok. Jammer dat parkeren niet gratis is . Groot gemis voor een wok. Eten is gewoon standaard wok eten. Niet veel nieuwe smaken maar herkenbaar voldoende qua smaak. Wokken is ook goed. Sommige ingrediënten zijn wel vers. Jammer dat wel hier veel gebruik wordt gemaakt blik vruchten en blik groente. Toetjes smaken niet lekker. Jammer dat je hier maar 2 bier of wijn kan krijgen. Borden worden niet zo snel door bediening opgehaald. Jammer.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Heel mooi restaurant met een nooi interieur en aardige mensen. Eten is simpel en niet spectaculair in smaken maar gewoon okay en simpel. Je komt hier om je maag op te vullen met simpel maar lekker eten. Wok en bakplaat smaken gewoon okay. De sushi heeft om eerlijk te zijn geen smaak ongeacht welke je ook pakt wat heel jammer is. De jongen achter de bar lijkt wel zijn dag niet te hebben want hij kijkt niet blij en komt humeurig over. Aardige wok in Hilversum
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We waren erg benieuwd na goeie verhalen over dit restaurant. Redelijk goed gegeten en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Toch zou ik hier niet zo snel meer naar toe gaan. Als je voor een vrijgezellenavond uit eten wilt is dit een toptent maar als je van iets meer rust houd en wat minder van een vreet schuur, zijn er andere all u can eat formules die daar beter bij passen. We hebben voor 27,50 pp echt uitstekend gegeten en gedronken, maar toch zouden we de volgende keer liever iets meer willen betalen om net even dat beetje extra te krijgen. Maar das persoonlijke smaak!!! Voor ons geen aanrader maar ook zeker geen afrader! Ga zelf eens proberen, wij zijn zeker niet teleurgesteld!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
een all in concept leuk voor grote groepen niet als je gezellig wil gaan dineren. vaak groepen met kids en daar is ook goed rekening mee gehouden in assortiment. veel keus in eten, van wok, teppan yaki tot sushi. Ook in dessert een ruime keus en alles zelf pakken, bediening voor drankjes is oké.
een oke restaurant dus
EHKoomen .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We zijn hier inmiddels 2 keer wezen eten. In één woord geweldig! De teppanyaki is om te smullen! Het personeel is behulpzaam. Niets dan lof. Binnenkort gaan we weer, dit keer met de kinderen die waarschijnlijk flink van de desserts gebruik zullen maken. ALS ze dat nog lusten na al dat lekkers. Het is allemaal zo heerlijk dat je gewoon niet weet wat je moet kiezen.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Het is all you can eat/drink dus hou hier rekening mee qua kwaliteit.
Het vlees en vis wat vers ter plekke voor je wordt klaargemaakt is wel top. De sushi is daarintegen wel wat minder ( rijst vaak te stevig opgerolt )
Ik heb hier nu al een keer of 5 gegeten en kom er graag, let niet op de reviews van de omhoog gevallen mensen
Veltje .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten. Het assortiment is ten opzichte van de vorige keer uitgebreid. Gezellig restaurant met het inmiddels all you can Eat recept, zoals zovelen. Waarom kiezen voor Su? Bij Su mag je 3 uur blijven zitten, in tegenstelling tot velen anderen, waar je na 2 of 2 1/2 uur al bij mag betalen. Het personeel is vriendelijk, eerste drankje wordt voor je gehaald, daarna is dit zelfbediening (maar als je om een drankje vraagt, wordt het direct voor je gehaald). Het wasknijpersysteem, bij de teppan lever je je ingrediënten in op een bordje met een wasknijper. Je tafelnummer staat op de wasknijper. Je hoeft niet in de rij te wachten, zodra het gerecht klaar is, wordt deze bij je aan tafel gebracht. Het dessertbuffet is vrij uitgebreid, met zowel witte als een bruine chocoladefontein. De verse jus d'orange, slushpuppy voor de kids, vele grote potten gevuld met snoep, maken het buffet helemaal af. Natuurlijk blijft het een all you can Eat concept en valt er geen culinaire hoogstandjes te verwachten! Maar prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!
Laididi .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Wij zijn al vaker bij Su geweest maar waren gisteren zeer aangenaam verrast! Het Sushi assortiment is uitgebreid, hoera! Waar men voorheen slechts een vijftal verschillende sushi had staan staat nu een uitgebreid assortiment, zelfs een met een half kwarteleitje!
Ook een grote verrassing is de verse jus d'orange machine, heerlijk vers sap!
De teppan gerechten werden heerlijk bereid met veel knoflook en natuurlijk aan tafel gebracht.
Als je hier gaat eten houd dan zeker rekening met plaats in je maag reserveren voor het nagerechtenbuffet: heerlijk vers fruit, ijs en natuurlijk de sensationele chocoladefonteinen!!!
We hebben wederom genoten en komen gauw weer terug!
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Een all-you-can-eat en drink concept. Je krijgt waarvoor je betaald. Onbeperkt eten, dus je moet ook geen geweldige kwaliteit verwachten. De wok en grill zijn OK. voordeel van de grill/teppan is dat je een bord met je tafelnummer kunt achterlaten wat later bezorgd wordt. De bediening is heel attent, maar je krijgt wel een soort van vreetschuur idee. Sushi is echt niet lekker, maar wil je voor een vaste prijs eten en drinken of je bent met een grote groep die gewoon zelf wilt rondlopen, dan is dit prima!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Met een groep vrienden heb ik bij Restaurant Su een tijdje geleden gegeten, de uitstraling van het restaurant is mooi en verzorgd!

Het eten was goed voor een all you can eat restaurant: is genoeg variatie in het eten. Een leuk extraatje is dat bestelde gerechten van de grill-plaat door de bediening naar de tafel werden gebracht. De bediening is erg attent, ik heb leuk met ze gepraat en kreeg zelfs een likeurtje van het huis!
Dominique1991 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
2 weken geleden prima gegeten hier. Je moet geen smaaksensaties verwachten, maar de prijs/kwaliteitverhouding is echt prima. Omdat we daar gingen eten met een grote groep, was het wel heel erg fijn dat we precies van de voren wisten hoeveel iedereen kwijt was. 27,50 voor onbeperkt eten en drinken en nog 3 biertjes/ wijntjes van het huis(wat ik niet nam). De bediening is erg attent voor een all you can eat restaurant en de tafels zijn op ruime afstand van elkaar in vergelijking met andere all you can eat restaurants. Ik kom hier zeker terug terug!
Bunga Y.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Hier ging ik vorige week eten met mijn vriend. We werden goed verwelkomd door de bediening en het werd ons ook goed uitgelegd hoe het werkt. Heerlijke wok gerechten die je zelf kan samen stellen. Alles was vers en goed bereid, vriendelijke kok, uitgebreid assortiment aan frisdrank wat bij de prijs inbegrepen zit. Ik ben zelf gek op fruit en vond het zo prettig dat er veel verse fruit aanwezig was. Het is mij en mijn vriend zeer goed bevallen. Ik zou de sfeer omschrijven als ontspannen, open en gezellig. Het restaurant bevindt zich op 3 minuten lopen van Hilversum centraal station. Wij gaan zeer binnenkort zeker terug.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Zolang Su er is...en daarvoor komen wij daar. Wij komen er graag. Leuke mensen en goed verzorgd!! Je kan niet verwachten voor € 25.00 dat ze je ook nog gaan bedienen. Wij vinden het juist leuk om wat heen en weer te lopen. Met name in het weekend als er ruim 100 mensen zitten ?
Het is nog meer keuze dan ervoor. Er is voor ieder wat wils , ook voor de kinderen. Als het wat minder druk is, word je drankje gebracht en wat loempias met saus en de rest mag je zelf doen. Vond ik heel normaal..het is een buffet he :) Kan het alleen maar aanbevelen. Voor mensen die aan tafel bediend willen worden ..ga dan elders :)