Restaurant STROOP

Meteorenweg 272 1035 RN Amsterdam Nederland Kaart
31-619154937

Over het restaurant Restaurant STROOP

STROOP is een uniek pannenkoekenrestaurant in Amsterdam. STROOP geeft de traditionele pannenkoek een heel nieuw gezicht. Verrassend, duurzaam en lekker!

De menukaart verandert met de seizoenen mee en is daarom heel divers. Verschillende, smakelijke zoete en hartige pannenkoeken vullen de kaart (en je maag!). Zo stel je je eigen pannenkoek samen met smakelijke ingrediënten. Van verschillende soorten kaas, vlees en groenten tot fruit, jam, walnoten, granola en slagroom.

Naast deze 'gewone' pannenkoeken, staan er ook bijzondere en unieke varianten op het menu, geïnspireerd door andere landen en culturen: de 'wereldpannenkoeken'. Van Amerika tot Korea en van Vietnam tot Finland.

STROOP werkt met biologische en duurzame producten. Zo gebruikt het restaurant zoveel mogelijk producten van het eigen terrein, zoals spek van de Buitengewone Varkens en groente uit de moestuinen op NoordOogst. Daarnaast haalt STROOP ook duurzaam geproduceerde producten uit de nabije omgeving.

Geniet op het zonnige houten terras van verrassende, lekkere én duurzame pannenkoeken bij STROOP in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant STROOP

maandag en dinsdag: gesloten
woensdag, donderdag en vrijdag: 11.00 - 21.00
zaterdag en zondag: 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant STROOP

P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Aardig personeel en vlotte bediening. Met de 5 kleinkinderen was dit voor de hele familie een leuk verjaardagsfeest succes!! Voor herhaling vatbaar?
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We werden leuk ontvangen en de service was prima.

Wij konden het niet zo snel vinden (wandelend in de regen) en ik heb even gebeld. Er werd mij vriendelijk uitgelegd hoe we moesten lopen. Bij aankomst werden we erg vriendelijke onthaald. Kortom; een leuke ervaring en we komen zeker nog een keer.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Bestellen van hamburgers was niet mogelijk ivm de drukte. Na het bestellen hebben we ruim 45 minuten moeten wachten voordat het eten kwam. 1 dame in ons gezelschap heeft zelfs een uur moeten wachten.
Leuke dames en heren in de bediening.
Als je een volle zaak hebt moet je ook voldoende keuken en bedienend personeel inzetten.
We komen wel een keer terug maar dan op een doordeweekse middag.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prachtige plek!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lekkere ongedwongen plek. Meer voor de pannekoeken, maar ze hebben ook een paar andere gerechten.
Buiten een heerlijk ruim terras op het westen voor als het mooi weer is, maar binnen ook prima toeven.
Ennn met als onderburen een bierbrouwerij (lekkere pilsjes) en buiten de eerste amsterdamse wijngaard (hopelijk dus ook lokale wijn binnenkort).
oh ja en ook nog heel vriendelijk personeel.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Heb er al een aantal keer gegeten de afgelopen jaren. Als de zon schijnt en het warm genoeg is kun je er heerlijk buiten zitten. De bediening is aardig. Het eten is duur en ondermaats. Mijn dochter had de zomerspecial, een pannenkoek met aardbei en slagroom, waarbij je dan verwacht dat het echte slagroom is (omdat slagroom uit een spuitbus direct smelt op een warme pannenkoek), maar helaas bleek dat niet zo te zijn. De ingrediënten werden wel geserveerd in een kleine bakjes maar het was voor een grote pannenkoek echt te weinig. Ik had een Indiase volkoren pannenkoek met Indiase lamscurry die beide echt smakeloos waren. De combinaties bij elkaar in dit gerecht waren ook niet lekker. Ik moest 44 euro betalen en maakte daar 47 euro van waarop degene bij wie ik betaalde vroeg: 48,-? Ik was hier oprecht verbaasd over..... Geen Stroop meer voor ons in ieder geval....
P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Leuke lokatie, grappige inrichting, vriendelijk personeel prima eten voor een redelijke prijs! Ik kom hier graag nog een keer terug.
Henrike L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Prima restaurant. Goede service en vriendelijke bediening. Voldoende keuze op de menukaart. Buiten was er niet zoveel te doen voor grote kinderen, maar wordt aan gewerkt volgens mij. Heerlijk gegeten.
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Wat een fantastische plek om lekker van de zon te genieten, de kinderen te laten spelen en relaxed te kunnen eten. Hier komen we vaker!
Frenk W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij vonden de bediening heel erg aardig. Het eten hebben we ruim een uur op moeten wachten en dat is best lang met een peuter. Wij kregen een pannenkoek die behoorlijk aangebrand was en beperkt belegd. We hebben wel heel netjes korting gekregen. Verder zouden wij het leuk vinden als er buiten iets van een speeltoestel zou zijn voor de kleintjes. Grotere kinderen kunnen zicht prima vermaken met de omgeving. De ranja was super waterig. Normaal prima maar 1,70 vond ik wel aan de prijs. Plek met potentie dus hopelijk komt er verbetering!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben met 8 personen heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en het eten is gewoon smakelijk en orgineel. Lekkere drankjes ook. Het zelfgebrouwen bier en de zelfgemaakte limonade zijn top. Ook voor vegetariers en veganisten keuze genoeg. Een aanrader.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De kwaliteit van de gerechten is gewoon super, de bediening goed en de sfeer erg gemoedelijk.
Het is wel ff zoeken, maar gewoon een Oase naast de Coentunnel.
RJ D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
heerlijk gegeten en meer dan alleen pannenkoeken! Kinderen konden zich ook goed vermaken, zowel binnen als buiten. Mooi gelegen, gratis parkeren en super bediening!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Superaardig personeel, heel kindvriendelijke plek, lekker gegeten en ze hebben ook nog een goed terras
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij STROOP! De hamburger was echt verrukkelijk. Leuke en snelle bediening en grappige locatie ook zeker voor kinderen.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Fijn om ergens een pannenkoek te kunnen eten als je niet tegen eieren en suiker kunt vanwege een voedingsintolerantie. Dan kan ik hier gewoon een veganistische pannenkoek met groenten bestellen!
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Gegeten met vrienden en onze kinderen op een heerlijk zonnig terras. Eten is lekker, maar moesten lang wachten op bediening en naar verhouding erg duur. Waren met z'n vieren 120 euro kwijt voor een paar pannenkoeken, drankjes en wat borrelhappen. Erg Amsterdamse prijzen en dat verwacht je niet op een plek als deze.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was gezellig en warm. Het eten was voor kinderen en volwassenen goed. Vriendelijk personeel.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heel aardig personeel, goede pannenkoek en een prima speelhoek voor de kinderen. We komen hier zeker terug! Buiten ziet er ook heel leuk uit, zeker iets om in de zomer naar toe te gaan
vegastef .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Naast de klassieke pannenkoeken wederom een lekkere en verrassende verzameling wisselgerechten. De ruimte kan nog worden verbeterd door een gordijn voor de voordeur te hangen tegen de tocht. Maar verder perfect.