Restaurant Stoom

Meer informatie over restaurant Restaurant Stoom

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00
Verametselaar M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een feest om daar onze lunch te hebben genuttigd de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, de lunch was mooi opgemaakt en goed geserveerd het smaakte voortreffelijk
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het ontvangst was netjes en hartelijk inrichting is gezellig het eten smaakt goed hoifdgerecht kippendijen met patat en salade apart op het bord iets gegaarde groente mag iets meer smaak hebben, minder is het voorgerecht die bestaat uit een kom soep ziet er gewoon uit niks mis mee maar sls je het upgradet met 3.50 pp is het een beetje teleurstellend 3 mini hapjes en een mini kopje soep die je in een slok opdrinkt prijsverhouding teveel geld voor dit gerecht. De lunch die ik daar ook een keer genoten heb was lekker goede gerechten alleen te duur 19.50 dit is wel prijzig voor een lunch.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
goede, behulpzame bediening. Jammer dat er maar één voorgerecht (soep) en hoofdgerecht (kipspies) werd aangeboden. Een aanpassing (werd uit zichzelf al aangeboden) kostte resp. € 3,50 en € 5,00 p.p. extra.
Dit nog niet eerder in andere restaurants met een AH diner meegemaakt. Wel gebruik gemaakt van de aanpassing,
jeannine R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijn plekje!! Goed eten! Echt genoten! Jammer dat er niet wat meer mensen zaten, maar zeker aanrader.
liliannieuwstad .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
we hebben 7 jan heerlijk genoten van een 3 gangen lunch van de AH restaurantactie. alles smaakte prima en het was zo veel dat we 's avonds niet meer hoefde te eten. in 1 woord perfect! de chardonnay smaakte heerlijk bij deze lunch. we komen zeker nog een terug en dan voor een diner????
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Derde keer dat ik bij Stoom ben geweest. De eerste twee keren tevreden over het eten, ontevreden over de service. Continu moest er gevraagd worden of we nog wat konden bestellen. Maar gister een totaal andere ervaring gehad: super bediening! Eten kwalitatief goed, prijs van de kaart wat aan de hoge kant ( maar tov kwaliteit is dat het waard). Leuke inrichting en prettige diner muziek. Ik zal hier zeker vaker heen gaan voor diner, na deze ervaring.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
we zouden eerst knolselderij soep krijgen maar dat lustten we niet, toen kregen we tomaten soep dat alleen bestond uit een warme soep zonder bal of wat dan ook, een beetje goedkoop dus. De kippedij-spies was ok en het toetje was ook ok, een soort cake met ijs. Wij hadden hier meer dan genoeg aan maar ik denk dat grote eters hier absoluut veel te kort aan hebben.O ja, de sla was erg zuur er zat volgens mij zuurkool in. Niet echt lekker. Patat was ook ok. We geloven niet dat we hier ooit terugkomen om te eten. Nu was de prijsverhouding wel ok.
shamrockdays .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
het was erg duur naar de verhouding wat je krijgt, ondanks dat je met ahboekjes komt eten ga je toch zorgen dat de mensen blijven komen, dan moet je wel veranderen en niet die hele kleine portie's geven met als opvulling een beetje groeten de patat was zelf gemaakt die was erg donker en vreselijk slap en klef, de kippen dijtjes was als enigste lekker mals maar daar bleef het bij. het enigste wat erg lekker was , was het dessert niks mis mee.
al met al erg duur €29.90 voor zo weinig eten als je iets wil opbouwen dan moet er wel wat worden veranderd
Louisa A D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening gastvrij. Mooie inrichting met prachtig gedekte tafels. Al met al wij komen terug.
Hartelijke groeten Louisa A de Jong-Bron
Tantetam .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben heerlijk geluncht met de Albert Heijn actie. Helaas waren we zo ongeveer de enige klanten, maar dat had eigenlijk nauwelijks effect op onze beleving. Bediening was keurig en goed. Soepje vooraf was simpel maar goed van smaak en leuk gepresenteerd met brood. Vooral het toetje was erg de moeite waard. Wij vonden het voor herhaling vatbaar!
joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk geluncht met de familie, drie gangen! Dagsoep vooraf, 12 uurtje en een heerlijk riant toetje na, een echte aanrader!
P B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We vonden alle vier de soep voortreffelijk (echt lekker)
Hoofdgerecht heel goed evenals het nagerecht,bediening vriendelijk dus al met al zeer tevreden.

Goed gedaan Chef
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben geluncht en het eten was heerlijk zag er ook voor het oog goed uit de bediening is zeer vriendelijk en erg goed deze vrouwen krijgen van mij een dikke 10 zeker voor herhaling vatbaar.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super, mooie locatie en prima eten! Bediening uitstekend, professioneel en niet opdringerig.
Buiten donker binnen fijne sfeer. Kortom een aanrader!
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige entourage, oude fabriek die vast zit aan een theater heel mooi ingericht,er was geen keus met de AH aktie.je kon voor 29.50 alleen soep,spies van kippedij en een verrassingsdessert krijgen.je kon deze maaltijd ook upgraden voor 3.50 per gang.wij hadden gekozen voir het standaard menu wat goed was te doen.alleen het nagerecht was minder.de bediening was heel gezellig.
RAA .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima ontvangst, vriendelijke bediening en uitstekende gerechten. Mijn partner heeft een notenallergie maar kreeg alsnog een dessert met noten. Na 1000 maal excuses kreeg ze een heerlijk wijntje van de zaak. Zeer tevreden en absoluut de moeite waard. Wij gaan er zeker nog eens eten.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
weer zeer vriendelijke ontvangst. Menu uitgebreid met proeverij. Erg lekker met vis en vlees, klein maar toch redelijke hoeveelheden. Wijn en rose erg lekker. Hoofdgerecht vis of kippendijen, allebei zeer goed. En afgesloten met proeverij toetjes, allemaal lekker!
joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wat hebben we genoten van de driegangenlunch na terugkomst van Texel, mooi restaurant met prachtige moderne inrichting in een monumentaal pand. Heerlijk gegeten!
apj V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten,lekker soepje vooraf,daarna een kippespiesje van kippedijen lekker mals met een vers reepje kroepoek en verse salade erbij,smaakte heerlijk!en als slot een over heerlijk toetje heel leuk geserveerd,en erbij hadden we een heerlijk wijntje (merlot) voor dat we weggingen nog even een heerlijk bakje koffie.voor herhaling vatbaar.
ajp.bakker .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Voor de derde keer geluncht via de AH-restaurantactie. Hoewel er niets mis was met de kwaliteit van de gerechten was het minder 'af' dan de voorgaande keren. Vooraf een lekker soepje, een tosti en een uitsmijtertje en wel hetzelfde lekkere toetje met verschillende proeverijtjes. Voorgaande keren was er een broodje kroket, zalm- of tonijnsalade en een heerlijke groenteomelet. Het was net wat verfijnder.
De bediening was onveranderd vriendelijk en attent.