Restaurant Stoom

Willemsoord 60D 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Stoom

Restaurant Stoom is een hip en trendy a-la-carte restaurant. Een plaats voor iedereen om te tafelen, te werken, te ontmoeten en vooral te genieten in een persoonlijke ambiance.
Restaurant Stoom ligt op een unieke plek in een prachtig monumentaal pand op Willemsoord, dat vroeger dienst deed als scheeps- en onderhoudswerf van de Koninklijke Marine. Het is op loopafstand van het station en heeft ruime eigen parkeergelegenheid. Glas, baksteen, hout en staal zijn de oorspronkelijke elementen die je tegenkomt in Restaurant Stoom. Stoer en robuust, zoals het vroeger op de werf was.
Restaurant Stoom beschikt over 60 zitplaatsen. Naast een groot zonnig terras aan het werfkanaal met 100 zitplaatsen heeft Restaurant Stoom nog een serre met haard, met nog eens 60 zitplaatsen. De Serre is uitermate geschikt voor besloten feesten en/of recepties. Onder leiding van Chef Marcel Boshoven worden hier (h)eerlijke gerechten vol smaak geserveerd. Hij maakt hierbij gebruik van verse en duurzame streekproducten, die met zorg zijn geselecteerd. Naast de reguliere kaart worden er ook theatermenu’s en -arrangementen na afloop van de voorstellingen Theater de Kampanje geserveerd.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stoom

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00
John R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een prima restaurant met een zeer goede keuken. Helemaal aan te raden als je naar het theater gaat.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Een drie gangen lunch: voorgerecht was er redelijk snel en was lekker, het was soep ...een mes voor bij het brood hebben we zelf gepakt want die kregen we niet. Daarna een ruim uur gewacht op het vervolg. Na de dame er opaan te hebben gesproken was het er heeeel snel, gevolg: het was op het bord gekwakt en mijn kroket was koud van binnen en die van mijn moeder hooguit lauw. Nagerecht heb ik afgeslagen, mijn trek was volledig bedorven. Hoe moeilijk is het om een kroket te bakken? Een ruim uur wachten is naar mijn mening echt veel te lang! Ik vond de jongen die stage liep ten eerste meer dan slecht gekleed, een oude spijkerbroek met een duidelijke bouwvakkersspleet en vieze afgtrapte gympen (echt not done) en ten tweede had hij absoluut geen begrip voor de situatie en naar zijn mening was het onmogelijk dat de kroket koud was. Hij wilde er verder niets aan doen...ik ga er niet meer eten, ik voelde me niet welkom.
Masja V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hele leuke plek,mooie entourage, zeer vriendelijke bediening. Eten werd mooi gepresenteerd maar had wat ons betreft meer op smaak gebracht gemogen; was wat flauw.
Anita MC J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
proeverijtje was lekker en verrassend van smaak.
Hoofdgerecht kippendij spies mals ......mag van mij ook wel ipv friet met bijv zoete aardapel of rijst
prijs/kwaliteit is oke

Goede accommodatie....genoeg privacie....zeer vriendelijk personeel
aanrader
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De reservering was daar niet bekend al had ik wel een bevestiging gehad via de mail. Maar geen enkel probleem en hadden een mooie plek.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
jammer dat er geen keuze is in gerechten. Alles is een verrassing Toch lekker gegeten hoewel niet alles beliefd.
De broodjes die over waren hebben we meegenomen en zijn een dag later lekker opgegeten.
h.steenhoek .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben met z'n achten lekker geluncht, het tempo had iets hoger gekund.
We waren er om 12.15, om 14.45 moest ik gehaast weg i.v.m. een volgende afspraak.
De niet vleeseters onder ons werden ook goed verwend.
gredevries9 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten, goed aangekleed, waren heerlijk. Goede kwaliteit en voldoende voor iedereen.
Vooral de gegrilde kippendijen waren heel lekker.
Het nagerecht, verrassing van de kok, was ook verrassend lekker!!
Lammy W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gezellig lekker eten, voor herhaling zeker
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
je kon helemaal niet kiezen, als je iets niet lust kan je voor meerprijs 1 ander gerecht krijgen..
cp27vader .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
zijn met de ah kaart geweest, vooraf champigone soep met brood en kruidenboter, daarna kippendij op spies met patat en salade,en als toetje een schaaltje met ijs en annanas blokjes, de dames die bediende waren vriendelijk en goed met bedienen, het was een fijne avond!!
cp27vader .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
met onze ah kaart hebben we lekker gegeten, vooraf champigone soep met brood erbij en kruidenboter, daarna kippen dijenspies met patat en salade als toetje een schaaltje met twee stukjes ijs en blokjes annanas, de bediening was vriendelijk en goed, was een fijne avond,gr fam v.d. pruik
Verametselaar M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een feest om daar onze lunch te hebben genuttigd de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, de lunch was mooi opgemaakt en goed geserveerd het smaakte voortreffelijk
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het ontvangst was netjes en hartelijk inrichting is gezellig het eten smaakt goed hoifdgerecht kippendijen met patat en salade apart op het bord iets gegaarde groente mag iets meer smaak hebben, minder is het voorgerecht die bestaat uit een kom soep ziet er gewoon uit niks mis mee maar sls je het upgradet met 3.50 pp is het een beetje teleurstellend 3 mini hapjes en een mini kopje soep die je in een slok opdrinkt prijsverhouding teveel geld voor dit gerecht. De lunch die ik daar ook een keer genoten heb was lekker goede gerechten alleen te duur 19.50 dit is wel prijzig voor een lunch.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
goede, behulpzame bediening. Jammer dat er maar één voorgerecht (soep) en hoofdgerecht (kipspies) werd aangeboden. Een aanpassing (werd uit zichzelf al aangeboden) kostte resp. € 3,50 en € 5,00 p.p. extra.
Dit nog niet eerder in andere restaurants met een AH diner meegemaakt. Wel gebruik gemaakt van de aanpassing,
jeannine R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijn plekje!! Goed eten! Echt genoten! Jammer dat er niet wat meer mensen zaten, maar zeker aanrader.
liliannieuwstad .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
we hebben 7 jan heerlijk genoten van een 3 gangen lunch van de AH restaurantactie. alles smaakte prima en het was zo veel dat we 's avonds niet meer hoefde te eten. in 1 woord perfect! de chardonnay smaakte heerlijk bij deze lunch. we komen zeker nog een terug en dan voor een diner????
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Derde keer dat ik bij Stoom ben geweest. De eerste twee keren tevreden over het eten, ontevreden over de service. Continu moest er gevraagd worden of we nog wat konden bestellen. Maar gister een totaal andere ervaring gehad: super bediening! Eten kwalitatief goed, prijs van de kaart wat aan de hoge kant ( maar tov kwaliteit is dat het waard). Leuke inrichting en prettige diner muziek. Ik zal hier zeker vaker heen gaan voor diner, na deze ervaring.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
we zouden eerst knolselderij soep krijgen maar dat lustten we niet, toen kregen we tomaten soep dat alleen bestond uit een warme soep zonder bal of wat dan ook, een beetje goedkoop dus. De kippedij-spies was ok en het toetje was ook ok, een soort cake met ijs. Wij hadden hier meer dan genoeg aan maar ik denk dat grote eters hier absoluut veel te kort aan hebben.O ja, de sla was erg zuur er zat volgens mij zuurkool in. Niet echt lekker. Patat was ook ok. We geloven niet dat we hier ooit terugkomen om te eten. Nu was de prijsverhouding wel ok.
shamrockdays .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
het was erg duur naar de verhouding wat je krijgt, ondanks dat je met ahboekjes komt eten ga je toch zorgen dat de mensen blijven komen, dan moet je wel veranderen en niet die hele kleine portie's geven met als opvulling een beetje groeten de patat was zelf gemaakt die was erg donker en vreselijk slap en klef, de kippen dijtjes was als enigste lekker mals maar daar bleef het bij. het enigste wat erg lekker was , was het dessert niks mis mee.
al met al erg duur €29.90 voor zo weinig eten als je iets wil opbouwen dan moet er wel wat worden veranderd