Restaurant Stoom

Willemsoord 60D 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Stoom

Restaurant Stoom is een hip en trendy a-la-carte restaurant. Een plaats voor iedereen om te tafelen, te werken, te ontmoeten en vooral te genieten in een persoonlijke ambiance.
Restaurant Stoom ligt op een unieke plek in een prachtig monumentaal pand op Willemsoord, dat vroeger dienst deed als scheeps- en onderhoudswerf van de Koninklijke Marine. Het is op loopafstand van het station en heeft ruime eigen parkeergelegenheid. Glas, baksteen, hout en staal zijn de oorspronkelijke elementen die je tegenkomt in Restaurant Stoom. Stoer en robuust, zoals het vroeger op de werf was.
Restaurant Stoom beschikt over 60 zitplaatsen. Naast een groot zonnig terras aan het werfkanaal met 100 zitplaatsen heeft Restaurant Stoom nog een serre met haard, met nog eens 60 zitplaatsen. De Serre is uitermate geschikt voor besloten feesten en/of recepties. Onder leiding van Chef Marcel Boshoven worden hier (h)eerlijke gerechten vol smaak geserveerd. Hij maakt hierbij gebruik van verse en duurzame streekproducten, die met zorg zijn geselecteerd. Naast de reguliere kaart worden er ook theatermenu’s en -arrangementen na afloop van de voorstellingen Theater de Kampanje geserveerd.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stoom

Woensdag t/m zondag vanaf 11.00 uur
Zondag 24 dec. geopend tot 18.00 uur.
Eerste Kerstdag gesloten - Tweede Kerstdag geopend voor Kerstbrunch tussen 12.00-15.00 uur,
u dient hier voor te reserveren.
Maandag 1 en dinsdag 2 januari gesloten.

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stoom

Stefan C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Super plek rn super eten! Echt een aanrader????????
JMC M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Goed restaurant en smaakvol ingericht. Alleen de harde stoelen zijn niet echt comfortabel. Kussen is wel verkrijgbaar. Ook nog meer gordijnen zouden de accoustiek verbeteren.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wel soms wat fris
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Er was aandacht besteed aan de presentatie van het eten. De bediening was keurig en vriendelijk!
Fam. M. D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We komen zeker nog een keer terug!
A D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
ik had gereserveerd voor 2 personen.verheugd en vol verwachting van het diner kwamen we tot de ontdekking dat het restaurant gesloten was.dikke teleurstelling en vreemd dat het via Iens toch mogelijk is te reserveren op die dag.Op dinsdag gesloten dus
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk om een dagje in Den Helder te zijn en Willemsoord te bezoeken! Restaurant Stoom zit in een van de gerenoveerde havengebouwen. Aantrekkelijk ingericht, vriendelijk personeel en een heel lekkere lunch met soep, club sandwich en dessert. Een aanrader!
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Stoom ligt op een mooie nautische locatie. Ik vond de bediening en service prima ! Voorgerecht en dessert waren uitstekend en verrassend ! Hoofdgerecht van de lunch was goed. Tip: zorg dat er boter op tafel blijft staan.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettig restaurant met een fijne bediening en mooi uitzicht op de binnenstad met water en schepen. Hier geluncht eind oktober. De club sandwich was goed en het voorgerecht mocht wat hartigers maar zout en peper stond op tafel.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben een heerlijke lunch gekregen, de bediening was vriendelijk, de lokatie is gezellig, gelegen aan het water.
En daarna is het nog even fijn wandelen, op Willemsoord. Een aanrader !
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lunchen bij Stoom. Erg vriendelijke en attente bediening. Mogen iets vaker langs komen om drankjes te vernieuwen. De 3-gangen lunch is overdadig. In hoeveelheid , maar zeker ook in kwaliteit. In steden als Den Haag en Amsterdam tref je dat niet of je betaalt rustig het dubbele. De entourage is ook uitstekend. Veel ruimte, mooie aankleding en een erg leuk en mooi uitzicht uit een industrieel erfgoed.
W,F. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Service en bediening waren correct. Wij werden netjes en geduldig geholpen en het eten was smakelijk. Wij wensen restaurant met personeel veel succes en op deze manier doorgaan. Met vriendelijke groeten van de 4 dames op 25 oktober 2017. . Wel regelmatig komen vragen of we nog iets willen drinken!
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening en netjes.
De drie gangen lunch werd met gepaste tussen posen geserveerd.
Het eten was verrassend en van goede kwaliteit.
Voor herhaling vatbaar .
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mooi restaurant, met een leuke kaart.
Het eten was goed en de wijnen waren ook erg lekker.
Ook aantrekkelijke keuzemenu's voor een doordeweekse dag.
Aanrader dus!!
Jorica C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten! Dagmenu was heerlijk. Voor de kinderen waren er uitstekende kindermenu's. Hoeveelheid was goed (best veel!) Ruime plaatsen, speelruimte voor de kinderen. Bediening was erg attent en vriendelijk. Kortom: aanrader! Ik kan geen enkel punt van kritiek bedenken. (ja wel een kleintje: het bierflesje dat op de tafel stond bevatte water! Bleek bij thuiskomst nadat wij er een gekocht hadden.)
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben een heerlijke avond genoten, het menu en de bediening was voortreffelijk.
Het was onze eerste keer dat wij kennis hebben gemaakt met het restaurant, en zeker niet de laatste keer.

Met vriendelijke groet,
Fam van der Meijden.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik was er met mijn vriendin en hadden een menu van de AH restaurant zegels.................ik kan alleen maar zeggen..TOP `TOP```TOP......... en zo veel gr Ria Dorseln
gredevries9 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten
Het personeel was attent en vriendelijk. Er werd goed uitleg gegeven over de gerechten.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was goed alleen dat je zolang moet wachten is niet goed geregeld zelfs op het dessert hebben we een half uur moeten wachten terwijl het niet eens zo druk meer was en met afrekenen worden fouten gemaakt zo hadden wij een rekening van iemand anders die wij hadden betaald niet goed als je op deze manier wilt uit eten daar
melindakok1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Sfeervol en fantastisch eten. Tevens bijzondere locatie Willemsoord. Bij mooi weer heerlijk aan het water vertoeven. Aanrader!