Restaurant Stoom

Willemsoord 60D 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Stoom

Restaurant Stoom is een hip en trendy a-la-carte restaurant. Een plaats voor iedereen om te tafelen, te werken, te ontmoeten en vooral te genieten in een persoonlijke ambiance.
Restaurant Stoom ligt op een unieke plek in een prachtig monumentaal pand op Willemsoord, dat vroeger dienst deed als scheeps- en onderhoudswerf van de Koninklijke Marine. Het is op loopafstand van het station en heeft ruime eigen parkeergelegenheid. Glas, baksteen, hout en staal zijn de oorspronkelijke elementen die je tegenkomt in Restaurant Stoom. Stoer en robuust, zoals het vroeger op de werf was.
Restaurant Stoom beschikt over 60 zitplaatsen. Naast een groot zonnig terras aan het werfkanaal met 100 zitplaatsen heeft Restaurant Stoom nog een serre met haard, met nog eens 60 zitplaatsen. De Serre is uitermate geschikt voor besloten feesten en/of recepties. Onder leiding van Chef Marcel Boshoven worden hier (h)eerlijke gerechten vol smaak geserveerd. Hij maakt hierbij gebruik van verse en duurzame streekproducten, die met zorg zijn geselecteerd. Naast de reguliere kaart worden er ook theatermenu’s en -arrangementen na afloop van de voorstellingen Theater de Kampanje geserveerd.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stoom

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Bar , Engels gesproken
Hilda K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Mijn vriendin en ik hebben een heerlijk lunch gehad, alles zo er erg mooi uit, maar het was vooral heerlijk. Ga zo door met de vriendelijke bediening.
susanvanderzwaluw .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Jammer dat met de AH restaurantactie nog maar 1 hoofdgerecht beschikbaar was. Dit kwam omdat op het laatste moment nog veel mensen met de AH actie geboekt hadden. Beetje raar, onze reservering was al een week eerder gemaakt!
Ernest M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Was erg rustig dus bediening was snel. Wat een prachtig pand en top ingericht. Een goede mix tussen industrieel pand en sfeervol ingericht. Eten was goed vooral voorgerecht met gamba's in hete dressing. De rest was ok maar niet uitzonderlijk. We wisten dat de keuze met AH bon beperkt was. Bij een volgende bezoek hoop ik dat het wat drukker is.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima gegeten in een bijzondere ambiance met een industriële uitstraling. De kaart is vrij beperkt, als je van een goed stuk vlees houdt is de keuze beperkt tot een tournedos. Dien dan wel weer heel lekker is !
Het kaasplankje - zeg maar plank - is een aanrader.
Babs M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vriendelijke en behulpzame bediening, lekker gegeten. Voldoende keus. Mooie strakke inrichting.
Kom zeker nog eens terug.
Aartje J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
dit restaurant is echt een aanrader.
vriendelijk en behulpzaam personeel.
erg lekker eten en het toetje was super,was de verrassing van de chef.
Gepke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Stoom
Hier Aparte AHactie kaart
tevens kan je met iets bijbetaling nog voor andere gerechten kiezen
Top keuken en vriendelijke bediening
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hadden de aktie van AH. De soep was voortreffelijk. Het hoofdgerecht was ontzettend goed, evenals het dessert.
Locatie is erg leuk (aan het water). Daar er optredens waren in diverse zalen, was het wat rumoerig.
Al met al: Zeker een aanrader.
Apolonia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Het eten was goed en je kon ook naast de kaart van AH voor een kleine vergoeding ook wat anders bestellen. Het toetje was een verassing, maar erg lekker.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezellig, leuke en vlotte bediening; zeer lekkere lunch met een verrassing. Gaf ook uitleg over het gebouw.
Genoeg parkeergelegenheid. Helemaal Top
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lunch was prima verzorgd. Jammer dat de Yakatori-spiesjes en de soep tegelijk worden opgediend: één van beiden is niet meer goed warm als je aan het tweede warme gerechtje begint. Ondanks dat was de smaak echter prima! Het dessert was voor ons iets te overdadig qua hoeveelheid (soort grand dessert, van alles wat). De variatie en combinatie in smaken waren goed op elkaar afgestemd.
klaaspol .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Moderne inrichting gecombineerd met de historie van het gebouw is geweldig goed gelukt. Prettig personeel. Eten was uitstekend. Niet te weinig, iets te veel. (positief)
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mooie rustige, goed verzorgde en schone omgeving. Mooie smaakvolle inrichting.
Leuk personeel.
Gelukkig gewoon kraanwater toen ik erom vroeg.
Govert W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke medewerkers. Het was mogelijk de voor ons gereserveerde plaats te wisselen voor een betere. Het was fijn het AH menu tegen bijbetaling aan te passen. De gerechten werden goed verzorgt opgediend. Verder mooie locatie met prima parkeergelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
Geen lange wachttijd. We gaan zeker nog eens terug.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Geweldige ontvangst en super lunch!
Dit was niet onze eerste keer dat wij bij Stoom hebben gegeten en wij
komen zeker weer terug!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk restaurant op het terrein van de voormalige Rijkswerf. Modern ingericht maar toch sfeervol. Een ruime keus aan gerechten van goede kwaliteit. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Zeker een plek om nog eens terug te komen!
E. S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Bij aankomst was ik niet blij met de gereserveerde tafel. Toen ik daar iets van zei werd er direct gekeken of er een andere tafel beschikbaar was. Het werd dus keurig opgelost. Ik kan de vis-trio van harte aanbevelen. Overheerlijk en mooi opgemaakte borden. Tenslotte het dessert.... lekker met goede eigengeklopte slagroom en geen kant-en klare rommel uit een spuitbus. Daarmee kun je je dus onderscheiden en dat doen ze dus ook.
Ik zou er zeker nog eens gaan eten!
Sentina H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De champignonnensoep was smakelijk maar erg waterig
Kip in het pannetje was flauw. De krieltjes kip en groenten waren gewoon gekookt met een beetje saus.Jammer maar we moesten het zelf op smaak brengen met peper en zout. Nagerecht was goed
Jammer van het interieur. Je zit op houten keukenstoelen.
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen, heel gastvrij! Heerlijk gegeten! Mooie locatie en entourage.
Geweldig mooi pand, ook nog een rondleiding door het theater (inpandig) gekregen.
Zeker een aanrader, wij komen van te ver weg om daar nog een keer vaker te gaan eten.