Restaurant Stoom

Meer informatie over restaurant Restaurant Stoom

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00
P B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We vonden alle vier de soep voortreffelijk (echt lekker)
Hoofdgerecht heel goed evenals het nagerecht,bediening vriendelijk dus al met al zeer tevreden.

Goed gedaan Chef
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben geluncht en het eten was heerlijk zag er ook voor het oog goed uit de bediening is zeer vriendelijk en erg goed deze vrouwen krijgen van mij een dikke 10 zeker voor herhaling vatbaar.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super, mooie locatie en prima eten! Bediening uitstekend, professioneel en niet opdringerig.
Buiten donker binnen fijne sfeer. Kortom een aanrader!
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige entourage, oude fabriek die vast zit aan een theater heel mooi ingericht,er was geen keus met de AH aktie.je kon voor 29.50 alleen soep,spies van kippedij en een verrassingsdessert krijgen.je kon deze maaltijd ook upgraden voor 3.50 per gang.wij hadden gekozen voir het standaard menu wat goed was te doen.alleen het nagerecht was minder.de bediening was heel gezellig.
RAA .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima ontvangst, vriendelijke bediening en uitstekende gerechten. Mijn partner heeft een notenallergie maar kreeg alsnog een dessert met noten. Na 1000 maal excuses kreeg ze een heerlijk wijntje van de zaak. Zeer tevreden en absoluut de moeite waard. Wij gaan er zeker nog eens eten.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
weer zeer vriendelijke ontvangst. Menu uitgebreid met proeverij. Erg lekker met vis en vlees, klein maar toch redelijke hoeveelheden. Wijn en rose erg lekker. Hoofdgerecht vis of kippendijen, allebei zeer goed. En afgesloten met proeverij toetjes, allemaal lekker!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wat hebben we genoten van de driegangenlunch na terugkomst van Texel, mooi restaurant met prachtige moderne inrichting in een monumentaal pand. Heerlijk gegeten!
Apj V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten,lekker soepje vooraf,daarna een kippespiesje van kippedijen lekker mals met een vers reepje kroepoek en verse salade erbij,smaakte heerlijk!en als slot een over heerlijk toetje heel leuk geserveerd,en erbij hadden we een heerlijk wijntje (merlot) voor dat we weggingen nog even een heerlijk bakje koffie.voor herhaling vatbaar.
Ajp.bakker .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Voor de derde keer geluncht via de AH-restaurantactie. Hoewel er niets mis was met de kwaliteit van de gerechten was het minder 'af' dan de voorgaande keren. Vooraf een lekker soepje, een tosti en een uitsmijtertje en wel hetzelfde lekkere toetje met verschillende proeverijtjes. Voorgaande keren was er een broodje kroket, zalm- of tonijnsalade en een heerlijke groenteomelet. Het was net wat verfijnder.
De bediening was onveranderd vriendelijk en attent.
D2016 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Bij Stoom gegeten met de actie van AH. Ik heb een allergie, dus mijn lunch werd aangepast. Qua eerste gang was er weinig verschil met mijn tafelgenoten. Knokselderij soep met brood en aioili. De tweede gang kregen mijn tafelgenoten 2 broodjes, 1 met een kroket en 1 met een omelet en een salade. Ik kreeg een broodje gegrilde groente (biet, courgette en tomaat). Er stond behoorlijk wat wind op het terras en de kroepoekjes op het bord waaiden weg. Er werd geen nieuwe gehaald, wel werd er sorry gezegd. De derde gang kregen mijn tafelgenoten 1 bolletje ijs, slagroom, stukje chocoladecake, chocolademousse en fruit. Ik kreeg 1 bolletje ijs, beetje fruit en wat rozijntjes. Het eten was opzich prima. In vergelijking met mijn tafelgenoten was mijn menu 'goedkoop' en met weinig fantasie van de kok. Ik mocht evenveel betalen als mijn tafelgenoten. Ik ga hier niet meer zo snel eten!
Yvonnesk .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wat een prachtige locatie! Goede kaart (vis, vlees en vega!) en vriendelijke bediening. Mooie aanwinst voor Den Helder en omstreken.
Yolandamaarsen55 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en hadden een heerlijke avond,complimenten aan het prrsoneel,was echt top.vonden de proeverei ook geweldig,1 opmerking,de stoelen krijg je het van in je rug.
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekkere luch genoten van de Ah dinerbon. Heerlijke gerechten drie gangen. Kwaliteit prima personeel zeer klantvriendelijk.
R.pereira.do.tanque .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met een woord een fantastische restaurant. Eten is lekker en betaalbaar. Bediening tot met de kok heel erg vriendelijk. De sfeer is ook fijn en rustgevend. De restaurant heeft een sjieke uitstraling. Ik raad een ieder om langs te gaan. Zij zijn een vette 10 waard
Annebree1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De hele lunch was heerlijk en gevarieerd en zeer prettige bediening, duidelijk, hartelijk en ruim twee uur hebben we geluncht met pauzes er tussen in . Fijne locatie ,lekker licht en veel te zien in de wateren er om heen. Kortom dikke 9 voor de Stoom, we zullen er zeker terug gaan.
Fam. de Kruijter.
Ajp.bakker .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hadden een lunch via de AH-restaurantactie.
Vooraf een heerlijk soepje met warm stokbrood en truffelcrème, twee heerlijke knapperige broodjes met omelet en tonijnsalade en een verrukkelijk toetje met brownie, cheesecake, chocolademousse en rabarberbavaroise.
Opvallend waren de zeer attente bediening en de afwerking van het eten. Het was allemaal net even wat meer verzorgd dan je doorgaans aantreft in restaurants. Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Ook de uitstraling van het restaurant is zeer rustgevend en fraai.
P.eelman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was lekker, prijs-, kwaliteitverhouding is prima. Bediening vriendelijk, als je meer groenten of frieten wilde kon je daarom vragen, zonder bijbetaling. Sfeer in het restaurant is goed.
Al met al een aanrader.
EdBaten .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prima gegeten. Mooie omgeving en zeker aanrader als je den Helder aandoet. Erg leuk ingedeeld en natuurlijk in prachtige omgeving. Keus uit 4 wijnen per glas. De twee die wij hadden waren prima. Miste alleen Bio wijnen op de kaart. Personeel heel attent en verdient zeker extra compliment. Geen vraag teveel en lekker ontspannen sfeer en professionele attitude. Bij geweldig dessert werd een zeer bijzondere sherry geserveerd die via de passito methode is gemaakt. Zoete bom die prachtig bij het gerecht past.
Tip zet ook bio wijn op kaart en bij elk gerecht de aanbevolen wijn. Help graag hierbij.
Dank voor een heerlijke avond.
Mary.schippers .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De verrassingslunch was lekker, broccolisoep en brood met kroket en ei. Helaas te veel voor mij.
Jammer dat we in een bijna leeg restaurant zaten om 12.30....
Mhnkoning .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Voor een kleine bijdrage kon je het naar iets luxer upgraden. Wij hebben echt genoten met z'n vieren.