Restaurant Stoom

Willemsoord 60D 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Stoom

Restaurant Stoom is een hip en trendy a-la-carte restaurant. Een plaats voor iedereen om te tafelen, te werken, te ontmoeten en vooral te genieten in een persoonlijke ambiance.
Restaurant Stoom ligt op een unieke plek in een prachtig monumentaal pand op Willemsoord, dat vroeger dienst deed als scheeps- en onderhoudswerf van de Koninklijke Marine. Het is op loopafstand van het station en heeft ruime eigen parkeergelegenheid. Glas, baksteen, hout en staal zijn de oorspronkelijke elementen die je tegenkomt in Restaurant Stoom. Stoer en robuust, zoals het vroeger op de werf was.
Restaurant Stoom beschikt over 60 zitplaatsen. Naast een groot zonnig terras aan het werfkanaal met 100 zitplaatsen heeft Restaurant Stoom nog een serre met haard, met nog eens 60 zitplaatsen. De Serre is uitermate geschikt voor besloten feesten en/of recepties. Onder leiding van Chef Marcel Boshoven worden hier (h)eerlijke gerechten vol smaak geserveerd. Hij maakt hierbij gebruik van verse en duurzame streekproducten, die met zorg zijn geselecteerd. Naast de reguliere kaart worden er ook theatermenu’s en -arrangementen na afloop van de voorstellingen Theater de Kampanje geserveerd.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stoom

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stoom

Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening en netjes.
De drie gangen lunch werd met gepaste tussen posen geserveerd.
Het eten was verrassend en van goede kwaliteit.
Voor herhaling vatbaar .
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mooi restaurant, met een leuke kaart.
Het eten was goed en de wijnen waren ook erg lekker.
Ook aantrekkelijke keuzemenu's voor een doordeweekse dag.
Aanrader dus!!
Jorica C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten! Dagmenu was heerlijk. Voor de kinderen waren er uitstekende kindermenu's. Hoeveelheid was goed (best veel!) Ruime plaatsen, speelruimte voor de kinderen. Bediening was erg attent en vriendelijk. Kortom: aanrader! Ik kan geen enkel punt van kritiek bedenken. (ja wel een kleintje: het bierflesje dat op de tafel stond bevatte water! Bleek bij thuiskomst nadat wij er een gekocht hadden.)
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben een heerlijke avond genoten, het menu en de bediening was voortreffelijk.
Het was onze eerste keer dat wij kennis hebben gemaakt met het restaurant, en zeker niet de laatste keer.

Met vriendelijke groet,
Fam van der Meijden.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik was er met mijn vriendin en hadden een menu van de AH restaurant zegels.................ik kan alleen maar zeggen..TOP `TOP```TOP......... en zo veel gr Ria Dorseln
gredevries9 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten
Het personeel was attent en vriendelijk. Er werd goed uitleg gegeven over de gerechten.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was goed alleen dat je zolang moet wachten is niet goed geregeld zelfs op het dessert hebben we een half uur moeten wachten terwijl het niet eens zo druk meer was en met afrekenen worden fouten gemaakt zo hadden wij een rekening van iemand anders die wij hadden betaald niet goed als je op deze manier wilt uit eten daar
melindakok1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Sfeervol en fantastisch eten. Tevens bijzondere locatie Willemsoord. Bij mooi weer heerlijk aan het water vertoeven. Aanrader!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, was fantastisch. Het personeel is altijd attent en aardig. We hadden een mooi plekje bij het raam . Alleen jammer dat we uiteindelijk nog met zijn tweeen over bleven. Dat we kwamen om 18.00 uur was er een jong stel met baby die rond 19.00 uur weg gingen en in de andere zaal liep het feestje af en zit je uiteindelijk als enige gasten in een grote ruimte. Wij gingen om 20.15 uur weg. Jammer want het maakt het minder gezellig om te komen eten.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goede en prettige bediening en de kwaliteit, van het eten was zowel de presentaie, de hoeveelheid en de smaak uitstekend. Een kompliment aan kok en personeel
JJ D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
alles perfect! alle lof! Goede bediening lekker eten hoefde niet zo lang te wachten op het eten, TOP....................
jack54 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We kregen een hartelijk welkom in een prettige rustieke omgeving. Het voorgerecht was verrassend goed en veel. Een grote kom broccolisoep met brood en kruidenboter, ludiek geserveerd op een broodplankje. Ons hoofdgerecht bestond uit varkensoester met seranoham. De oester was groot, maar ietwat te gaar. Het nagerecht was een parfait van bosvruchten. Dit was in een woord geweldig. Prettig was dat er Texels Skuumkoppe uit het vat geschonken werd.
Cassandra K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Dit is nu mijn favoriete restaurant in Den Helder! Het eten is altijd heerlijk, er is veel keuze en is betaalbaar. Hele goede service en een fijne sfeer. Ik raad dit restaurant aan iedereen aan!
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Mooie entourage in Willemsoord.
Heerlijk gegeten, prima bediening. Mooie entourage in Willemsoord.
chuurman .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
3 gangen menu met de AH actie. Heerlijk gegeten . Vonden het jammer dat we het niet op konden omdat we zo vol zaten, zo lekker vonden we het. Erg leuk opgediend ook!!
Zeker voor herhaling vatbaar als we in de buurt zouden wonen
anna-johanna .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Dit was voor ons de eerste keer dat we gegeten hebben bij Stoom. Absoluut voor herhaling vatbaar
Het is leuk uitproberen dmv de AH restaurantactie, het 3 gangen menu was ruim voldoende.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Met ah spaarkaart gegeten. Schrokken even dat we geen kaart kregen, maar de gerechten horend bij de actie hebben ons uitstekend gesmaakt.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten in Restaurant Stoom met de AH-actie. Complimenten voor het bedienend personeel maar zeer zeker voor de kok, het was erg smaakvol en mooie gerechten. Voor herhaling vatbaar!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Geen vriendelijke ontvangst, geen uitleg over het menu, 9x gevraagd of we iets nog iets wilden drinken(hoogst irritant) slechte bediening, heel erg lang wachten op je eten, kortom hier gaan wij nooit meer naar toe!
Personeel moet nog heel veel leren hoe om te gaan met klanten.
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
heel goed restaurant eten was voortreffelijk ook wat zoutloos betreft en de bediening was ook goed.
en ook buiten eten was voortreffelijk een goed stekkie.