Restaurant Stoom

Willemsoord 60D 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Stoom

Restaurant Stoom is een hip en trendy a-la-carte restaurant. Een plaats voor iedereen om te tafelen, te werken, te ontmoeten en vooral te genieten in een persoonlijke ambiance.
Restaurant Stoom ligt op een unieke plek in een prachtig monumentaal pand op Willemsoord, dat vroeger dienst deed als scheeps- en onderhoudswerf van de Koninklijke Marine. Het is op loopafstand van het station en heeft ruime eigen parkeergelegenheid. Glas, baksteen, hout en staal zijn de oorspronkelijke elementen die je tegenkomt in Restaurant Stoom. Stoer en robuust, zoals het vroeger op de werf was.
Restaurant Stoom beschikt over 60 zitplaatsen. Naast een groot zonnig terras aan het werfkanaal met 100 zitplaatsen heeft Restaurant Stoom nog een serre met haard, met nog eens 60 zitplaatsen. De Serre is uitermate geschikt voor besloten feesten en/of recepties. Onder leiding van Chef Marcel Boshoven worden hier (h)eerlijke gerechten vol smaak geserveerd. Hij maakt hierbij gebruik van verse en duurzame streekproducten, die met zorg zijn geselecteerd. Naast de reguliere kaart worden er ook theatermenu’s en -arrangementen na afloop van de voorstellingen Theater de Kampanje geserveerd.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stoom

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00
Govert W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke medewerkers. Het was mogelijk de voor ons gereserveerde plaats te wisselen voor een betere. Het was fijn het AH menu tegen bijbetaling aan te passen. De gerechten werden goed verzorgt opgediend. Verder mooie locatie met prima parkeergelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
Geen lange wachttijd. We gaan zeker nog eens terug.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Geweldige ontvangst en super lunch!
Dit was niet onze eerste keer dat wij bij Stoom hebben gegeten en wij
komen zeker weer terug!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk restaurant op het terrein van de voormalige Rijkswerf. Modern ingericht maar toch sfeervol. Een ruime keus aan gerechten van goede kwaliteit. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Zeker een plek om nog eens terug te komen!
Menton .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Bij aankomst was ik niet blij met de gereserveerde tafel. Toen ik daar iets van zei werd er direct gekeken of er een andere tafel beschikbaar was. Het werd dus keurig opgelost. Ik kan de vis-trio van harte aanbevelen. Overheerlijk en mooi opgemaakte borden. Tenslotte het dessert.... lekker met goede eigengeklopte slagroom en geen kant-en klare rommel uit een spuitbus. Daarmee kun je je dus onderscheiden en dat doen ze dus ook.
Ik zou er zeker nog eens gaan eten!
Sentina H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De champignonnensoep was smakelijk maar erg waterig
Kip in het pannetje was flauw. De krieltjes kip en groenten waren gewoon gekookt met een beetje saus.Jammer maar we moesten het zelf op smaak brengen met peper en zout. Nagerecht was goed
Jammer van het interieur. Je zit op houten keukenstoelen.
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen, heel gastvrij! Heerlijk gegeten! Mooie locatie en entourage.
Geweldig mooi pand, ook nog een rondleiding door het theater (inpandig) gekregen.
Zeker een aanrader, wij komen van te ver weg om daar nog een keer vaker te gaan eten.
Leonie J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een hele leuke avond gehad, het eten was goed en de bediening geweldig! Restaurant ruim opgezet en heeft een prettige sfeer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Voorgerecht soep van de dag aspergesoep was prima van smaak en temperatuur met lekker vers wit en bruin brood. Bediening netjes gevraagd of het hoofdgerecht gelijk na of wat later opgediend kon worden na het voorgerecht. Hoofdgerecht Kip in het pannetje werd opgediend op een bord wat een beetje vreemd overkwam. Het gerecht was goed van smaak en voldoende. Het nagerecht een proeferij van zoetigheid was smaakvol en voldoende. Tijdens het nagerecht werd de bediening gehalveerd van vier naar twee einde dienst , daardoor langere wachttijd met afruimen en bestellen van koffie en thee. Daarom geen koffie en thee besteld
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
het was erg rustig in het restaurant, hebben toch goed gezeten en lekker gegeten. Maakten gebruik van de AH restaurant actie, dus beperkte keuze. Vriendelijk geholpen en de juiste keuzes waren aanwezig. Tegen kleine bijbetaling kon je ook afwijken van het AH menu. Restaurant leuk gelegen op Willemsoord in Den Helder.
T D.
Was toppie
Fabian K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Fantastisch complete lunch. Waar veel aandacht en toewijding vanuit gaat. De bediening (Babs?) Fantastisch! Vriendelijk, meedenkende en werkelijk een fantastisch gastvrouw. Jammer genoeg alleen niet voldoende kinderstoelen.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gelunchd met AH-restaurant-actiebonnen. Een lekker kopje soep, een prima clubsandwich, een redelijke kipsaté (miste knapperigheid) en uitgebreid verrassingsdessert voor 20€. De eerste 3 elementen werden tegelijk opgediend. Dat zag er heel mooi uit maar de saté is dan koud zodra je de soep op hebt. Dit werd wel keurig opgelost door de prettige bediening. De "quenelle" van slagroom in het dessert ziet er mooi uit maar levert niet bepaald een smaaksensatie. Het bitterkoekje en de mini-brownie deden dat wel. De locatie en inrichting is trouwens schitterend.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten is na ook deze 2de kans geen aanrader. Gewoon niet echt lekker lijkt geen zorg asn besteed. Inrichting is goed, bediening is netjes.
We gaan hier niet meer heen
Marja van der Graaf .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wat een overheerlijke drie gangen lunch werd hier geserveerd door een ontzettend vriendelijke ober/eigenaar,en wat een geweldige locatie! Voor herhaling vatbaar en als wij zo de diner kaart bekeken gaan wij daar zeker ook nog eens dineren!
John R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een prima restaurant met een zeer goede keuken. Helemaal aan te raden als je naar het theater gaat.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Een drie gangen lunch: voorgerecht was er redelijk snel en was lekker, het was soep ...een mes voor bij het brood hebben we zelf gepakt want die kregen we niet. Daarna een ruim uur gewacht op het vervolg. Na de dame er opaan te hebben gesproken was het er heeeel snel, gevolg: het was op het bord gekwakt en mijn kroket was koud van binnen en die van mijn moeder hooguit lauw. Nagerecht heb ik afgeslagen, mijn trek was volledig bedorven. Hoe moeilijk is het om een kroket te bakken? Een ruim uur wachten is naar mijn mening echt veel te lang! Ik vond de jongen die stage liep ten eerste meer dan slecht gekleed, een oude spijkerbroek met een duidelijke bouwvakkersspleet en vieze afgtrapte gympen (echt not done) en ten tweede had hij absoluut geen begrip voor de situatie en naar zijn mening was het onmogelijk dat de kroket koud was. Hij wilde er verder niets aan doen...ik ga er niet meer eten, ik voelde me niet welkom.
Masja V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hele leuke plek,mooie entourage, zeer vriendelijke bediening. Eten werd mooi gepresenteerd maar had wat ons betreft meer op smaak gebracht gemogen; was wat flauw.
Anita MC J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
proeverijtje was lekker en verrassend van smaak.
Hoofdgerecht kippendij spies mals ......mag van mij ook wel ipv friet met bijv zoete aardapel of rijst
prijs/kwaliteit is oke

Goede accommodatie....genoeg privacie....zeer vriendelijk personeel
aanrader
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De reservering was daar niet bekend al had ik wel een bevestiging gehad via de mail. Maar geen enkel probleem en hadden een mooie plek.