Restaurant Stiel

Markt 23 1741 BS Schagen Nederland Kaart
31-224820222

Over het restaurant Restaurant Stiel

Als het maar ambachtelijk is

Stiel betekent ambacht. En dat laten ze zien met hun elegante internationale gerechten. Denk aan huisgemaakte patisserie, bourgondische maaltijden of tapas die meer als kunst dan als maaltijd op het bord verschijnen. De bar biedt een unieke kijk op de keuken. Een gebouw met allure door de baksteen en de bogen en een haardvuur, en verder een chique uitstraling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stiel

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stiel

Francien A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gezellige bediening. Eten was goéd op smaak.Jammer dát er bij een 4 gangen chef menu bij het dessert niet gevraagd word óf de gast voorkeur heeft voor kaas óf ijs. De akoestiek in het restaurant was vreselijk. Als je mét een gezelschap zit kun je elkaar nauwelijks verstaan.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten en prima service!
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heb lekker gegeten, het verassingsmenu bestond uit iets te kleine porties. De inrichting van het restaurant vind ik erg mooi en het personeel is prima opgeleid en sympathiek. Wij hebben een leuke avond gehad.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, erg blij met de ronde tafel. Fijne bediening. Een mooi avondje uit.
Raschida V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekkere en verrassende gerechten Vriendelijke bediening
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten maar wel te kleine hoeveelheden (zelfs voor mijn vriendin die een kleine eter is), na het 4 gangen menu nog maar ff langs de snackbar.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastisch gegeten, schilderijtjes op het bord en fijne hoeveelheden! De gastheer is heel enthausiast over wijn en weet bij elk gerecht de juiste wijn te adviseren. Het enige wat wellicht iets minder is, zijn de stoelen. Wij zaten in de groene stoffen stoelen. Voor een avond echt lekker aanzitten zijn ze (naar onze mening) net niet comfortabel genoeg.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een feestje. Keurige ontvangst, verrassende combinaties. Echt een avondje uit. Vooral als je de combinatie maakt met het bovengelegen Hotel van Schagen. Heerlijk gegeten. Enige verbeterpunt was het toetje. De variant van baba au rhum was hard en droog. Met de feedback deed de keukenbrigade niets, jammer.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer tevreden, niets op aan te merken!
Jozina S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Een heel prettig restaurant. Rustig, vriendelijk, sfeervol. Beslist aan te bevelen. Correcte en vriendelijke bediening.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Gelukkig zijn er ook deskundigen en journalisten die Stiel hebben beoordeeld.
Van - Het was lekker 10 en Heerlijk gegeten 10 moet ik het niet hebben. Weten wij wel wat een 10
betekent ? De goed opgeleide eigenaren/koks hadden het bij de oprichting helemaal begrepen.
Niets stelt hier teleur. Ik koos voor 3 kleinere gerechten en alle drie waren indrukwekkend.
Er wordt natuurlijk bij het Hoge School koken ook veel gefriemeld. Teveel smaken op het
bord doen niet altijd goed aan het gerecht. Integendeel. Erg populair is een zuurtje maar pas op met
te zuur. Bediening van de dames "Bretelli" is puik. Goede wijnen. Ook de huiswijnen.
Karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
eten was prima, de bediening was slecht, er werden dingen vergeten te serveren, salades waren vergeten, wijn was vergeten en de rekening was ook vergeten. er waren zeer lange wacht tijden zonder overleg.
mooi gebouw, heel lekker gegeten maar totaal geen aandacht voor de klant
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Super lekker gegeten
Annelotte Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Goede service, heeerlijk eten!!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk , een aanrader
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zeer goed ook vegetarisch personeel heeft goeie kennis van de gerechten.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Originele kaart. Uitstekende uitvoering.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Vlak na mijn verjaardag voor de tweede keer bij Stiel gegeten. De inrichting van Stiel is rustig, warm en modern. De presentatie van het eten is mooi en consistent. Ik heb 3 hoofdgerechtjes en een dessert gekozen. De gerechten waren op één na erg goed in balans. Zo ook de gerechten van mijn man. Het dessert was om je vingers bij af te likken. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Als ik dan toch één minpuntje moet benoemen: het is een lange zit. Maar wat wil je als je vier zo mooi gepresenteerde gangen krijgt!
sjaan B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De gerechten zijn net kleine schilderijtjes en zeer smaakvol. Voor herhaling vatbaar