Restaurant Stiel

Markt 23 1741 BS Schagen Nederland Kaart
31-224820222

Over het restaurant Restaurant Stiel

Als het maar ambachtelijk is

Stiel betekent ambacht. En dat laten ze zien met hun elegante internationale gerechten. Denk aan huisgemaakte patisserie, bourgondische maaltijden of tapas die meer als kunst dan als maaltijd op het bord verschijnen. De bar biedt een unieke kijk op de keuken. Een gebouw met allure door de baksteen en de bogen en een haardvuur, en verder een chique uitstraling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stiel

Treinstation op loopafstand

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 10:00 - 0:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
inge.roelofs R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Geweldig mooi restaurant met heerlijk culinair eten! Zondag voor het moederdagmenu gekozen,prachtig drie gangen diner met amuses,alle bordjes zagen er prachtig opgemaakt uit en smaakte verrukkelijk, heerlijk aperatiefje vooraf en passende wijnen bij de gerechten! Zeker voor herhaling vatbaar voor ons!
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten!!!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We waren vanavond voor het eerst bij Stiel. We hadden mooi zicht op de open keuken waar de chefs druk, maar ook zeer georganiseerd in de weer waren. We hebben heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. De gangen worden bewust 'behapbaar' gehouden, een beetje tapasachtig. Het was goed bereid en werd mooi opgediend. Super!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig gehad alleen werd het in snel tempo achter elkaar nadat we dat hadden aangegeven ging het goed komen zeker terug.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima concept en heerlijk gegeten, allemaal mooie gerechtjes. Vooral de coquilles! Halverwege de avond waren ze ons even vergeten....
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Genoten van heerlijk eten. Twee kleinere gerechtjes genomen. Een genot voor het oog en de smaakpapillen. We hadden slecht 1 uur om te eten en werden goed geadviseerd wat we dan het beste konden bestellen. We stonden ook daadwerkelijk op tijd weer buiten. Wij gaan zeker weer terug.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, een ware proeverij
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Prima gegeten, mooie gerechten, goede bediening.
Goed restauarant.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Een perfecte avond gehad met mijn vrouw in restaurant Stiel Schagen, perfecte bediening, geweldig gegeten, goede huiswijnen en een prima entourage tegen een zeer acceptabele prijs.
Echt een aanrader voor iedereen.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi opgediende gerechten en vriendelijk personeel. Niet goedkoop maar wel value for money.
MasterchefLangedijk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond gegeten bij Stiel. Goede stoelen, grote ronde tafel. We waren vroeg maar het liep al snel goed vol. Kleine amuse en daarna heerlijk brood met boter en olijfolie. Ieder twee gerechtjes besteld, kabeljauw, tonijn, varkenshaas, USA steak, tournedos en sliptong. Allemaal perfect opgemaakt en prima van smaak. Porties zijn niet groot maar wel allemaal buitengewoon smaakvol. Nagerecht met chocolademuffin was in combinatie met zure mat en bosbessen ongeëvenaard. Enige puntje van aandacht: het duurde nogal lang voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. Zelf maar even gemeld dat we wilden bestellen.
Heerlijk gegeten. Prijs is aan de hoge kant maar de kwaliteit is er ook naar. Geen spijt van onze keuze om Stiel aan te doen.
ed F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Perfecte verzorging en heerlijk gegeten.
Elles P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De gerechten waren heerlijk en verrassend van smaak.
Ook goede aanpassingen mogelijk voor kinderen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Stiel is uniek! Wij hebben hier een geweldige avond op 2e kerstdag mogen genieten. Een ware smaaksensatie verdeeld over 5 gerechten en 3 amuses. Daarbij zeer goed passende wijnen geserveerd door een sommelier met goede kennis en veel enthousiasme. Stiel zat helemaal vol en door de aankleding met akoestisch plafond is het geluid zeer prettig ook aan de tafels naast de keuken. De keuken is volledig open en de koks zijn zeer toegankelijk. De prijs is normaal en het zeker waard. Wat een aanwinst voor Schagen.
David S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten en de wijn was zeker van bovengemiddeld niveau. Vooral voor de wijn was de prijs ook van bovengemiddeld niveau. De gerechten waren smakelijk en geserveerd in de juiste portiegrootte. Het personeel was er in voldoende, maar wel erg jong. Ze werkten flink door en waren erg behulpzaam. Het is een mooi en fijn restaurant met mooie comfortabele tafels en stoelen. Ruimte voor verbetering zit hem in de akoestiek. Je zit aan de tafel ver van elkaar af en je moet hard praten wil je elkaar verstaan. Met de muzak op de achtergrond denk ik dat dit een punt van aandacht is. Het eten en het personeel zijn dus erg goed en daarom vind ik het een aanrader om te gaan eten. zeker een restaurant dat waarde toevoegt aan de Kop van Noord Holland.
Em52 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gegeten bij Stiel in Schagen. Mooie omgeving, leuk personeel.. We hebben alle drie ,3 verschillende gerechten geprobeerd : verrassend lekker, en erg goede presentaties. Leuke avond.
Fijn te horen dat u een leuke avond heeft gehad en bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit via deze weg ook aan andere kenbaar te maken. Hopelijk tot heel gauw ziens!

Vriendelijke groet,

Team Stiel
Loode .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijke avond bij Stiel gehad. Ruime keuze op de kaart, genoten van voortreffelijk gegaard stukje konijn, sint jackbsschelpen, bouillebaisse en afgesloten met een zalig kaasbordje van de ruim gesorteerde kaaswagen. Tel daarbij op de goede wijnen en de attente ongedwongen bediening en je hebt eenvoudigweg een heel geslaagde avond.
Wil je regelmatig eten bij Stiel? Doen! Ze wisselen regelmatig van kaart, waardoor je telkens verrast wordt.
Tom_Angelique .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond lekker gegeten bij restaurant Stiel. Het restaurant is sfeervol, leuk en netjes. De bediening is vriendelijk. We namen het 3-gangen verrassingsmenu. Het voorgerecht was echt heerlijk; een goede combinatie van vis, groentes en kleine salade. Ook erg mooi opgemaakt. Het hoofdgerecht van vlees, ganzenlever en diverse garnering was lekker, maar de combinatie van smaken was niet top. Bijgeserveerde patat was lekker, de salade wel oké. Het toetje 'open tompouce' met room , fruit en ijs was bijzonder en lekker.
Jacob K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij Jaap en Trucs Kok hebben ons Goudenhuwelijks feest gevierd bij Restaurant Stiel. Het is voor ons een topdag geweest. Wat was het voormekaar. Het restaurant,de keuken met koks en de bediening alles was voortreffelijk. En dan het eten, hoe krijgen ze het voormekaar om voor zo'n grote groep personen zo'n voortreffelijk maaltijd klaar te maken. Het was top. Bedankt.