Restaurant Stiel

Markt 23 1741 BS Schagen Nederland Kaart
31-224820222

Over het restaurant Restaurant Stiel

Als het maar ambachtelijk is

Stiel betekent ambacht. En dat laten ze zien met hun elegante internationale gerechten. Denk aan huisgemaakte patisserie, bourgondische maaltijden of tapas die meer als kunst dan als maaltijd op het bord verschijnen. De bar biedt een unieke kijk op de keuken. Een gebouw met allure door de baksteen en de bogen en een haardvuur, en verder een chique uitstraling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stiel

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stiel

Frank B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk verrassingsmenu gegeten. Mooi opgemaakt. Prima personeel.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Stiel dreigt ten onder te gaan aan zijn eigen succes. De gerechten zijn heerlijk, maar men perst het restaurant zo vol op de zaterdagavond, dat de wachttijden op de gangen onacceptabel worden. De keuken kan het aantal gasten niet meer bijbenen. Dit heeft concullega restaurant TOV toch iets beter onder controle. Tevens is door de drukte de aandacht voor de klant ver te zoeken; men loopt zich een slag in de rondte. Erg jammer, wij zouden het aantal gasten beperken; kwaliteit boven kwantiteit graag!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Wij hadden verrassingsmenu 5 gangen. Was uitstekend, vooral de presentatie van het eten op het bord. Bijgaand wijn arrangement dikke voldoende. Wij komen zeker nog een x terug.
Restaurant zat helemaal vol. Is ook goed teken.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De rode wijn werd te koud geserveerd en de wachttijden waren soms iets te lang.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Neem eigenlijk altijd het verrassings menu en dat verast mij weer iedere keer ga zo door Stiel en personeel.
Marloes F.
Heerlijk gegeten
Vlotte en leuke bedinning
A. D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Eenvoudig eten, maar goed. Wat mij betreft zeker geen 9,3 waard, eerder een 7,5. Zoek je dit wel, ga dan naar TOV in Schagen, zij maken dit wel op alle fronten waar. Hier aten wij, zonder dat per gerecht gevraagd werd wat wij erbij wilden drinken, geen uitleg bij de wijn, geen al te vriendelijke bediening en erg lawaaiig. De gerechten misten authenticiteit en creativiteit. Ook de verlichting doet niet romantisch aan, erg fel verlicht. Wellicht kritisch, maar eerlijk.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten.
En prachtige accomodatie
Aart K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
geweldige dames in de bediening vlot en goede uitleg van wat er geserveerd wordt.
echt top dames.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk en gezellig gegeten bij Stiel. Wel een beetje jammer dat achter ons een zeer luidruchtige grote groep zat, meerdere gasten in het restaurant irriteerde zich hieraan. Het was sowieso een erg drukke avond waardoor de menukaarten werden vergeten en het bestellen wat chaotisch ging. De gerechten waren zoals altijd weer verrassend en zeer smaakvol en het personeel heel vriendelijk.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Prettig restaurant, prettige bediening
H V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastisch verrassingsmenu!
Heerlijk en bijzonder eten. heel aardige bediening, Wat een geweldige avond, zelde zo lekker gegeten.
H.Holla
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Echt een avondje uit! Het eten was super lekker, we hadden het verrassingsmenu gekozen en we waren heel blij verrast. Ook met de wijnkeuze waren we goed geholpen! Ik zou hier zeker nog eens heen gaan!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Iedere hap is een feestje op de tong. Prima bediening, mooie wijnen, sfeervolle entourage. Helemaal
top!
Haiko K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Geweldige avond gehad! Een 5 gangen diner met bijpassende wijnen. Deze waren zorgvuldig gekozen door de sommelier. Zij wist het ook erg leuk te vertellen. Wij komen zeker nog eens terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten , gevarieerde smaken , die elkaar aanvullen, van zoet tot zuur ! Attentente bediening ! Sfeervolle rustige uitstraling, met open keuken ! Restaurant Stiel is een aanrader !
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018