Restaurant Stiel

Markt 23 1741 BS Schagen Nederland Kaart
31-224820222

Over het restaurant Restaurant Stiel

Als het maar ambachtelijk is

Stiel betekent ambacht. En dat laten ze zien met hun elegante internationale gerechten. Denk aan huisgemaakte patisserie, bourgondische maaltijden of tapas die meer als kunst dan als maaltijd op het bord verschijnen. De bar biedt een unieke kijk op de keuken. Een gebouw met allure door de baksteen en de bogen en een haardvuur, en verder een chique uitstraling.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stiel

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stiel

H V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastisch verrassingsmenu!
Heerlijk en bijzonder eten. heel aardige bediening, Wat een geweldige avond, zelde zo lekker gegeten.
H.Holla
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Echt een avondje uit! Het eten was super lekker, we hadden het verrassingsmenu gekozen en we waren heel blij verrast. Ook met de wijnkeuze waren we goed geholpen! Ik zou hier zeker nog eens heen gaan!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Iedere hap is een feestje op de tong. Prima bediening, mooie wijnen, sfeervolle entourage. Helemaal
top!
Haiko K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Geweldige avond gehad! Een 5 gangen diner met bijpassende wijnen. Deze waren zorgvuldig gekozen door de sommelier. Zij wist het ook erg leuk te vertellen. Wij komen zeker nog eens terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten , gevarieerde smaken , die elkaar aanvullen, van zoet tot zuur ! Attentente bediening ! Sfeervolle rustige uitstraling, met open keuken ! Restaurant Stiel is een aanrader !
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ga zo door .
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten en de service waren perfect, niks op aan te merken. Maar wij vonden het jammer dat het een erg kleine kaart was. En het is exclusief en daar betaal je ook echt naar, met 4 mensen waren wij rond de 250€ kwijt met voor- hoofd en nagerecht.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Stiel. Eén van onze favorieten. Het Chinees brood was te hard, helaas werd hier niets mee gedaan door de bediening. Dupont Fahn Viognier is een aanrader. Prima avond gehad. Tot volgende keer
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Fantastisch eten ! Vriendelijke bediening en goede uitleg . Hiervoor komen we terug .

Wat ons wel nu voor de derde keer opvalt is de akoestiek.
Het geluid blijft erg hangen waardoor , als de zaak volzit, je luid moet praten aan tafel om elkaar te verstaan. Helemaal met bv vier personen .
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Helaas kon ik niet van Iens en/of AHactie gebruik maken, dus dat was wel teleurstellend. Ze deden er niet aan mee.
Overigens was het eten prima!
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Bij de gerechten vermelden: koud c.q.warm gerecht zou zinvol zijn.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, ondanks een groot evenement buiten, goede bediening binnen. Een restaurant om terug te komen.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Kan beter voor de prijs
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We gaan regelmatig goed uit eten, en dit restaurant komt zeker in de top 5! Naast een top “normaal” 4-gangen menu, was het vega menu ook fantastisch. Er was echt aandacht besteed aan alle gerechten. Wat ons bij blijft zijn de geitenkaaspoffertjes die bij een van de gerechten zaten. Heerlijk licht. Verder was het vlees goed bereid en had je bij alle gerechten het gevoel dat je meer wilde. Dan is een restaurant voor mij geslaagd. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen,
Ghis C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening op het gezellige terras.
Francien A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gezellige bediening. Eten was goéd op smaak.Jammer dát er bij een 4 gangen chef menu bij het dessert niet gevraagd word óf de gast voorkeur heeft voor kaas óf ijs. De akoestiek in het restaurant was vreselijk. Als je mét een gezelschap zit kun je elkaar nauwelijks verstaan.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten en prima service!
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heb lekker gegeten, het verassingsmenu bestond uit iets te kleine porties. De inrichting van het restaurant vind ik erg mooi en het personeel is prima opgeleid en sympathiek. Wij hebben een leuke avond gehad.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, erg blij met de ronde tafel. Fijne bediening. Een mooi avondje uit.