Restaurant Stern

Meer informatie over restaurant Restaurant Stern

• Kom je met de auto?
    aan de rondweg te Epe
  • : Gratis parkeren in de buurt is gratis

donderdag alleen geopend van mei t/m aug
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00
Maandag dinsdag en woensdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stern

Andre V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Ruime keuze ook voor vegetariërs. Goede prijs kwaliteit verhouding.
ilona93 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
vanavond ben ik wezen eten bij de Stern. Bij binnenkomst werden wij heel gastvrij ontvangen. Wij werden naar de tafel gebracht en kregen wij een keurige uitleg. Het eten was erg lekker en er was ontzettend veel keus! Wij komen zeker snel weer terug!!
Hartelijk bedankt!!
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Ben er al een paar keer geweest als we op een vakantiepark verblijven in de buurt van het restaurant vind het er geweldig goede ontvangst
iedereen is vriendelijk heerlijk eten veel keus smaakt allemaal goed word op tijd bij gevuld eigenaresse kwam vragen of het smaakte niks op het restaurant aan te merken zal er zeker weer gaan eten als ik weer in de buurt ben
Hartelijk bedankt!!
Devany K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij binnenkomst enthausiast, vriendelijk ontvangen en de zaak zag er mooi en leuk uit.
Het eten was ronduit slecht. Ondefinieerbaar en de biefstuk was net rubber. De kwaliteit van het eten is bagger slecht. De koekjes (welke dan ook) van bv ijs etc waren helemaal slof, je kon erin knijpen alsof het klei was!
Kortom, slecht!
Joey12345 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
18/2-16 wezen eten met 4 personen rond 17/17.30 uur. Met een bon verkregen via een website.

Ik was samen met mijn partner en oma en opa. Ontvangst is prima, netjes en alles is duidelijk uitgelegt. Diverse keuse aan vlees vis groente salades en teveel om op te noemen. TOP. Ziet er allemaal nesjtes en verzorgt uit. Waar ik heel blij van werd, is dat mijn oma het niet goed begreep, en een medewerker (Man op leeftijd) me oma netjes vertelde hoe het wel werkte nogmaals TOP. Je kan er heerlijk je biefstuk of varkenshaas laten grillen of zelf op de bbq gooien, en als dat nog niet genoeg is, heft het restaurant ook nog een wok waar je gerechten kan laten klaamaken. Ik ben eerlijk want plaats ook nog wel is een slechte recensie, het enige wat ik hier kan bedenken, dat ik misde dat medewerkers niet komen vragen of het smaakt. Daarmee kan je goed signaleren wat gasten van uw zaak vinden en verbeteringen meenemen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. De keuze was eigenlijk te veel van het goede. Door de enorm grote balzaal is de sfeer jammer genoeg wat minder...hier zou dus wat aan gedaan moeten worden.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Restaurant qua sfeer is ok maar ontvangst slecht de jongste kok achter de wok deed het super vriendelijk. Maar verder kan er geen lachje af en eten is zeer matig. Weinig vis en droog vlees.
GKamphuis .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij zijn met ons vieren wezen eten bij De Stern, ik had al geboekt voordat ik de recensies had gelezen. Dus we gingen echt zo van we zien wel. Nou ik snap niet waar die negatieve recensies zijn ontstaan. Wij hebben heerlijk gegeten, alles was top in orde en warm wat warm moest wezen. Er zoveel veel verscheidenheid aan eten, dat je bijna niet kan beslissen waar je mee begint. En dat je zelf je vuile bordjes moet wegbrengen, vonden wij totaal niet storend, zo houd je het wel betaalbaar en het geld wat ze daarmee aan personeel uitsparen vind je in de kwaliteit weer terug. De buffetten zagen er ook schoon en netjes uit.
Ons zien ze zeker weer terug, en ik zou zeggen hou die kwaliteit vast.
Heel erg bedankt voor deze mooie recensie. Hier worden we vrolijk van. Super!!
Toos1304 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Weer heerlijk genoten, wat een keuze. Als je hier iets te kort komt ligt het echt aan jezelf. Was weer met mijn familie, 21 personen en allemaal zeer positief. Gestoofde peertjes een echte aanrader.
Doortjeberg1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Weer heerlijk bij de Stern wezen eten. We komen toch weer altijd op hetzelfde adres terug. Is altijd goed verzorgd, en ondanks dat het er groot is altijd een vriendelijk woord van de eigenaresse. Voor ons helemaal TOP
jedaro .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Zondag 1 november hebben we met 4 personen in de Stern gegeten.
Bij binnenkomst werden wij gastvrij ontvangen en werden wij naar onze tafel begeleid waar we nog een duidelijke uitleg kregen over hoe het buffet werkte.
Alle buffetten van voor tot nagerecht hebben een uitgebreide keuze.
Ook het drankenassortiment is ruim, alleen persoonlijk zou ik een glaasje melk wel op prijs stellen, maar een kniesoor die daar op let.
wij vonden alle de gerechten erg lekker en de bediening bij de wok en de grillplaat vriendelijk.
Persoonlijk vond ik de jachtschotel zeker een aanrader.
Ons voornemen is dan ook zeker om hier nog eens terug te komen en kunnen wij dit restaurant met een gerust hart aanbevelen.
Ook wij hadden dit geboekt via vakantieveiling maar konden geen onderscheid vinden met de gasten die het volle pond betaalde.
chapoo De Stern, ga zo door.
veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gezellig met vrienden gegeten bij restaurant de Stern in Epe.
Bij binnenkomst werd er gevraagd of wij van te voren wilden afrekenen.
Dit was niet storend wegens het vaste bedrag dat je betaald voor al het eten en drinken.

Voordat wij begonnen kwam iemand van het personeel ons vertellen wat de bedoeling was.
Dit hebben ze goed bedacht en scheelt een hoop verwarring in een selfservice restaurant.

De indeling van het lopend buffet is erg ruim opgezet.
Er is ontzettend veel keus uit warm en koud eten.
Daarnaast is er de mogelijkheid om te laten grillen en wokken.

Het eten was prima. De warmhoudbakken werden regelmatig bijgevuld en het buffet was echt groot. Het gegrilde vlees werd met aandacht bereid en was goed.

Jammer was wel dat het vlees in de warmhoudbakken wat droog was en dat je erg lang moest wachten bij het wokken.

Voor de rest lekker en gevarieerd gegeten.
Zeker een aanrader voor grote groepen.

yoeri12 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij de Stern in Epe. Ruim voldoende keuze, voor ieder wat wils.
Ook de wok is een echte aanrader en een verrijking voor het restaurant. Eindelijk een kindvriendelijk restaurant met en ruime speelhoek. Voor ons was het helemaal top!!!!
Marco_68 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Voor de eerste keer bij de Stern gegeten, het vooraf afrekenen verbaasde mij en beschouw ik als zeer klantonvriendelijk, zelfs beledigend. Als er een probleem is van niet betalende klanten, los het dan anders op maar scheer niet alles over 1 kam. Nadat ons onze tafel werd gewezen werd er een vers ingestudeerd verhaaltje opgesomd wat niet echt van betrokkenheid getuigt, zaal is behoorlijk groot en ook zo ingericht, weinig sfeervol. Rest van het bezoek geen service van personeel meer kunnen ontdekken, ik zag een kind een gebroken glas zelf opruimen ? Wat er was aan eten was redelijk maar niet al te warm, veel bakken waren niet meer voldoende gevuld of geheel leeg. De route van het buffet was niet echt logisch en praktisch ingericht. Vlees van de bakplaat vond ik persoonlijk te zout. In totaliteit veel keuze maar gezien als enkel wok of bourgondisch weer te weinig keuze, en met lege bakken houd het al snel op. De 2 uur maar niet vol gemaakt want het is echt geen genot om er even na te tafelen, met rennende en spelende kinderen tussen de tafels. Voor ons dus eens en nooit weer.
Wij laten in ons restaurant geen korting afdwingen ook niet als u van te voren aangeeft een slechte recensie te zullen plaatsen. Wij zijn een kindvriendelijk restaurant en kinderen komen bij ons op de eerste plaats, als u zich daar aan stoort is ons restaurant niet geschikt voor u. De rest komt over als een zielig verhaal, want van de ruim 400 gasten die gisteren geweest zijn heeft zich niemand aangemeld dat de buffetten zogenaamd leeg waren en het eten koud zou zijn. Jammer voor u maar met zo`n recensie kunnen wij helaas helemaal niets.

Reactie van proever:

Restaurant Stern, u heeft het over korting afdwingen en het tevoren aangeven van een slechte recensie ? Vreemd reactie, ik had vooraf gereserveerd om 18:30u, op verzoek netjes vooraf betaald zonder ook maar te zeuren of kortingsbon, ook niets aangegeven over recensies plaatsen Ik ben het helemaal met u eens dat uw restaurant voor mijn gelegenheid niet geschikt was, wel vreemd vind ik dat in uw kindvriendelijke restaurant niemand van het personeel ingrijpt als een kind een glas laat vallen en zelf op gaat ruimen. Ik geef hier gewoon mijn eerlijke mening over mijn tegengevallen ervaring in uw restaurant, als u dit als een "zielig" verhaal bestempeld is mij dat prima hoor. Evenals dat u het jammer voor mij vind dat u met mijn recensie niets kunt, dat is geheel aan u. Als u zich geroepen voelt te reageren op recensies is dat uw goed recht maar reageer dan professioneel of niet. Ik wens u verder dan nog veel succes met uw restaurant.
SamEpe .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Donderdag voor het eerst geweest. Bij binnenkomst vooraf betalen is als klantonvriendelijk ervaren. Dit doet men waarschijnlijk om het weglopen zonder te betalen tegen te gaan. Het risico dat dit gebeurd is zeer groot als de soepen koud zijn, de friet slap, bakken niet bijgevuld worden, en de loop naar het buffet verhinderd word door rondrennende kinderen.
Het filmpje op de site ziet er rooskleuriger uit dan het in werkelijkheid is, zo hebben we toch nog even kunnen 'proeven' van hoe het eigenlijk had moeten zijn.
Kritiek bij desbetreffende eigenaar valt niet goed.
g2404 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Na vernieuwing besloten om eens bij de Stern in Epe te eten. Bij binnenkomst kregen we een uitleg waaruit overduidelijk bleek dat het meisje precies opdreunde waar ze avonden hard op gestudeerd had. Je vuile servies mag je zelf afruimen, en verder is het zelfbediening zoals je ziet bij elk buffet restaurant.
Helaas voor ons was dit eens en niet weer. Het koude buffet was erg lekker, wel jammer dat er warme borden naast stonden waar je dan je koude salade op legde. Ruime keus en het zag er smakelijk uit. Het warme buffet daarentegen oogde een stuk minder smakelijk. Hamburgers leken verbrand, eten zwom in het vet en het zag er uit alsof het er al de hele avond lag.
De wok was ook niet veel bijzonders, de man vergat ook steeds welke saus men graag wilde hebben. Er is ook een bakplaat waar je vlees en vis kan laten bakken, deze was dan weer goed. Het toetjesbuffet liet helaas ook wat wensen over. De citroenmousse (en ook de chocolademousse helaas) hadden lang gestaan en een uitgedroogd laagje bovenop. Het schepijs en het verse fruit zag er ook niet al te fris meer uit.
Al met al prima bediening en vriendelijk geholpen. We hebben anderhalf uur gezeten maar de sfeer moet je er wel zelf maken. Geen restaurant om nog eens naar terug te gaan voor zo'n 25 euro.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Enorme keuze uit koude en warme gerechten 3 x geweest de tweede keer waren er meer schalen leeg dan de eerste en derde keer De enige domper was dat ik gemaild heb dat ik maagpatiënt ben en daardoor heel weinig kan eten, geen probleem ik kreeg korting als ik dat kon aantonen. Wij er in dezelfde week nog naar toe en ik verteld van de mail en de korting, dat kon niet volgens die mevrouw achter de kassa want er was nu een aktie en dan hadden we al korting ik nog gezegd dat we nu dan duurder uit waren als met de gewone prijs en mijn korting maar ze bleef volhouden dat het niet kon. vandaar mijn 6 voor service want de rest was top
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij zijn tijdens onze vakantie hier geweest. Het eten was heel goed en heel gevarieerd. De bediening was ook goed. Goede variatie in drank en ook in toetjes. Zeker een aanrader.
Hartelijk bedankt voor deze leuke recensie, daar worden we heel blij van!!!!

Reactie van proever:

Toen we op vakantie waren hebben we eerst de recensies gelezen en dachten toen dat het niet veel zou zijn. Maar bij aankomst in jullie restaurant was alles op en top in orde. De recensies klopten dus niet. Jammer dat jullie de oude recensies er niet uit kunnen halen. Heel veel succes met jullie restaurant.

anf 2e reactie van restaurant:

Ja, dat is waar Carin, ook als iemand je niet mag of een loer wilt draaien plaatsen ze een slechte recensie. Zelfs collega restaurateurs zijn hier toe in staat. Leuk dat jullie dat ook door hebben. Nogmaals bedankt !!!!
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Vanavond gegeten bij restaurant De Stern. Voor dat we gingen heb ik natuurlijk de recensies gelezen. Wat mij opviel was de negatieve reactie op slechte recensies, iets wat mij erg tegen de borst stuit en hetgeen ik erg onprofesioneel vind. Onze eigen ervaring is dat ook wij verschillend eten van het warmbuffet niet warm genoeg vonden en het gegrillde van de bakplaat wat flauw vonden. Daarentegen waren andere dingen weer heerlijk van smaak, bijv. de mosseltjes, de spareribs, de verschillende salades en het ijsbuffet. Omdat wij minder betaald hebben i.v.m. een bon van "etentjeveilen" kan ik weinig zeggen over de prijs/kwaliteit verhouding. Echter ben ik blij dat ik niet het volle pond heb betaald, dat vond ik het niet waard.
Geachte dame, heer,
Hartelijk dank voor uw recensie, wij proberen hier wat van op te steken.
Het staat ons natuurlijk ook vrij om op recensies te reageren, net zoals u vrij bent een recensie te plaatsen. Dat is niet onprofesioneel maar betrokken.
Het moet niet uit maken of u met een bon van vakantieveilingen komt of een normaal betalende gast bent. TIP, u had even bij de bakplaat aan kunnen geven dat u kruiden wou. Wij bakken neutraal omdat niet iedereen van veel kruiden houd.

Reactie van proever:

Natuurlijk is het uw goed recht om te reageren op recensies, alleen vind ik de manier waarop u dat doet soms wat negatief overkomen. Ik schrijf zelf een recensie om mijn blijk van waardering te tonen of om opbouwende kritiek te geven. Ik heb er een hekel aan als mensen een restaurant willen "afbranden". Daarom heb ik mijn negatieve- maar ook mijn positieve ervaringen gedeeld. Ik hoop alleen maar dat dit door jullie en komende gasten gewaardeerd wordt.
Lammert R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
eerste kerstdag daar gegeten mm wat zal ik zeggen niks bijzonders bediening achter de bakplaat erg traag daar door telang rijen en te lang wachten het buffet erg matig cafetaria niveau en niks speciaals van wegen de kerst op een wilde zwijnen haasje na kortom ik vond het slecht ,
ontvangst was wel vriendelijk