Restaurant Stern

Meer informatie over restaurant Restaurant Stern

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. De keuze was eigenlijk te veel van het goede. Door de enorm grote balzaal is de sfeer jammer genoeg wat minder...hier zou dus wat aan gedaan moeten worden.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Restaurant qua sfeer is ok maar ontvangst slecht de jongste kok achter de wok deed het super vriendelijk. Maar verder kan er geen lachje af en eten is zeer matig. Weinig vis en droog vlees.
GKamphuis .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij zijn met ons vieren wezen eten bij De Stern, ik had al geboekt voordat ik de recensies had gelezen. Dus we gingen echt zo van we zien wel. Nou ik snap niet waar die negatieve recensies zijn ontstaan. Wij hebben heerlijk gegeten, alles was top in orde en warm wat warm moest wezen. Er zoveel veel verscheidenheid aan eten, dat je bijna niet kan beslissen waar je mee begint. En dat je zelf je vuile bordjes moet wegbrengen, vonden wij totaal niet storend, zo houd je het wel betaalbaar en het geld wat ze daarmee aan personeel uitsparen vind je in de kwaliteit weer terug. De buffetten zagen er ook schoon en netjes uit.
Ons zien ze zeker weer terug, en ik zou zeggen hou die kwaliteit vast.
Heel erg bedankt voor deze mooie recensie. Hier worden we vrolijk van. Super!!
Toos1304 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Weer heerlijk genoten, wat een keuze. Als je hier iets te kort komt ligt het echt aan jezelf. Was weer met mijn familie, 21 personen en allemaal zeer positief. Gestoofde peertjes een echte aanrader.
Doortjeberg1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Weer heerlijk bij de Stern wezen eten. We komen toch weer altijd op hetzelfde adres terug. Is altijd goed verzorgd, en ondanks dat het er groot is altijd een vriendelijk woord van de eigenaresse. Voor ons helemaal TOP
Jedaro .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Zondag 1 november hebben we met 4 personen in de Stern gegeten.
Bij binnenkomst werden wij gastvrij ontvangen en werden wij naar onze tafel begeleid waar we nog een duidelijke uitleg kregen over hoe het buffet werkte.
Alle buffetten van voor tot nagerecht hebben een uitgebreide keuze.
Ook het drankenassortiment is ruim, alleen persoonlijk zou ik een glaasje melk wel op prijs stellen, maar een kniesoor die daar op let.
wij vonden alle de gerechten erg lekker en de bediening bij de wok en de grillplaat vriendelijk.
Persoonlijk vond ik de jachtschotel zeker een aanrader.
Ons voornemen is dan ook zeker om hier nog eens terug te komen en kunnen wij dit restaurant met een gerust hart aanbevelen.
Ook wij hadden dit geboekt via vakantieveiling maar konden geen onderscheid vinden met de gasten die het volle pond betaalde.
chapoo De Stern, ga zo door.
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gezellig met vrienden gegeten bij restaurant de Stern in Epe.
Bij binnenkomst werd er gevraagd of wij van te voren wilden afrekenen.
Dit was niet storend wegens het vaste bedrag dat je betaald voor al het eten en drinken.

Voordat wij begonnen kwam iemand van het personeel ons vertellen wat de bedoeling was.
Dit hebben ze goed bedacht en scheelt een hoop verwarring in een selfservice restaurant.

De indeling van het lopend buffet is erg ruim opgezet.
Er is ontzettend veel keus uit warm en koud eten.
Daarnaast is er de mogelijkheid om te laten grillen en wokken.

Het eten was prima. De warmhoudbakken werden regelmatig bijgevuld en het buffet was echt groot. Het gegrilde vlees werd met aandacht bereid en was goed.

Jammer was wel dat het vlees in de warmhoudbakken wat droog was en dat je erg lang moest wachten bij het wokken.

Voor de rest lekker en gevarieerd gegeten.
Zeker een aanrader voor grote groepen.

Yoeri12 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij de Stern in Epe. Ruim voldoende keuze, voor ieder wat wils.
Ook de wok is een echte aanrader en een verrijking voor het restaurant. Eindelijk een kindvriendelijk restaurant met en ruime speelhoek. Voor ons was het helemaal top!!!!
Marco_68 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Voor de eerste keer bij de Stern gegeten, het vooraf afrekenen verbaasde mij en beschouw ik als zeer klantonvriendelijk, zelfs beledigend. Als er een probleem is van niet betalende klanten, los het dan anders op maar scheer niet alles over 1 kam. Nadat ons onze tafel werd gewezen werd er een vers ingestudeerd verhaaltje opgesomd wat niet echt van betrokkenheid getuigt, zaal is behoorlijk groot en ook zo ingericht, weinig sfeervol. Rest van het bezoek geen service van personeel meer kunnen ontdekken, ik zag een kind een gebroken glas zelf opruimen ? Wat er was aan eten was redelijk maar niet al te warm, veel bakken waren niet meer voldoende gevuld of geheel leeg. De route van het buffet was niet echt logisch en praktisch ingericht. Vlees van de bakplaat vond ik persoonlijk te zout. In totaliteit veel keuze maar gezien als enkel wok of bourgondisch weer te weinig keuze, en met lege bakken houd het al snel op. De 2 uur maar niet vol gemaakt want het is echt geen genot om er even na te tafelen, met rennende en spelende kinderen tussen de tafels. Voor ons dus eens en nooit weer.
Wij laten in ons restaurant geen korting afdwingen ook niet als u van te voren aangeeft een slechte recensie te zullen plaatsen. Wij zijn een kindvriendelijk restaurant en kinderen komen bij ons op de eerste plaats, als u zich daar aan stoort is ons restaurant niet geschikt voor u. De rest komt over als een zielig verhaal, want van de ruim 400 gasten die gisteren geweest zijn heeft zich niemand aangemeld dat de buffetten zogenaamd leeg waren en het eten koud zou zijn. Jammer voor u maar met zo`n recensie kunnen wij helaas helemaal niets.

Reactie van proever:

Restaurant Stern, u heeft het over korting afdwingen en het tevoren aangeven van een slechte recensie ? Vreemd reactie, ik had vooraf gereserveerd om 18:30u, op verzoek netjes vooraf betaald zonder ook maar te zeuren of kortingsbon, ook niets aangegeven over recensies plaatsen Ik ben het helemaal met u eens dat uw restaurant voor mijn gelegenheid niet geschikt was, wel vreemd vind ik dat in uw kindvriendelijke restaurant niemand van het personeel ingrijpt als een kind een glas laat vallen en zelf op gaat ruimen. Ik geef hier gewoon mijn eerlijke mening over mijn tegengevallen ervaring in uw restaurant, als u dit als een "zielig" verhaal bestempeld is mij dat prima hoor. Evenals dat u het jammer voor mij vind dat u met mijn recensie niets kunt, dat is geheel aan u. Als u zich geroepen voelt te reageren op recensies is dat uw goed recht maar reageer dan professioneel of niet. Ik wens u verder dan nog veel succes met uw restaurant.
SamEpe .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Donderdag voor het eerst geweest. Bij binnenkomst vooraf betalen is als klantonvriendelijk ervaren. Dit doet men waarschijnlijk om het weglopen zonder te betalen tegen te gaan. Het risico dat dit gebeurd is zeer groot als de soepen koud zijn, de friet slap, bakken niet bijgevuld worden, en de loop naar het buffet verhinderd word door rondrennende kinderen.
Het filmpje op de site ziet er rooskleuriger uit dan het in werkelijkheid is, zo hebben we toch nog even kunnen 'proeven' van hoe het eigenlijk had moeten zijn.
Kritiek bij desbetreffende eigenaar valt niet goed.
G2404 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Na vernieuwing besloten om eens bij de Stern in Epe te eten. Bij binnenkomst kregen we een uitleg waaruit overduidelijk bleek dat het meisje precies opdreunde waar ze avonden hard op gestudeerd had. Je vuile servies mag je zelf afruimen, en verder is het zelfbediening zoals je ziet bij elk buffet restaurant.
Helaas voor ons was dit eens en niet weer. Het koude buffet was erg lekker, wel jammer dat er warme borden naast stonden waar je dan je koude salade op legde. Ruime keus en het zag er smakelijk uit. Het warme buffet daarentegen oogde een stuk minder smakelijk. Hamburgers leken verbrand, eten zwom in het vet en het zag er uit alsof het er al de hele avond lag.
De wok was ook niet veel bijzonders, de man vergat ook steeds welke saus men graag wilde hebben. Er is ook een bakplaat waar je vlees en vis kan laten bakken, deze was dan weer goed. Het toetjesbuffet liet helaas ook wat wensen over. De citroenmousse (en ook de chocolademousse helaas) hadden lang gestaan en een uitgedroogd laagje bovenop. Het schepijs en het verse fruit zag er ook niet al te fris meer uit.
Al met al prima bediening en vriendelijk geholpen. We hebben anderhalf uur gezeten maar de sfeer moet je er wel zelf maken. Geen restaurant om nog eens naar terug te gaan voor zo'n 25 euro.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Enorme keuze uit koude en warme gerechten 3 x geweest de tweede keer waren er meer schalen leeg dan de eerste en derde keer De enige domper was dat ik gemaild heb dat ik maagpatiënt ben en daardoor heel weinig kan eten, geen probleem ik kreeg korting als ik dat kon aantonen. Wij er in dezelfde week nog naar toe en ik verteld van de mail en de korting, dat kon niet volgens die mevrouw achter de kassa want er was nu een aktie en dan hadden we al korting ik nog gezegd dat we nu dan duurder uit waren als met de gewone prijs en mijn korting maar ze bleef volhouden dat het niet kon. vandaar mijn 6 voor service want de rest was top
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij zijn tijdens onze vakantie hier geweest. Het eten was heel goed en heel gevarieerd. De bediening was ook goed. Goede variatie in drank en ook in toetjes. Zeker een aanrader.
Hartelijk bedankt voor deze leuke recensie, daar worden we heel blij van!!!!

Reactie van proever:

Toen we op vakantie waren hebben we eerst de recensies gelezen en dachten toen dat het niet veel zou zijn. Maar bij aankomst in jullie restaurant was alles op en top in orde. De recensies klopten dus niet. Jammer dat jullie de oude recensies er niet uit kunnen halen. Heel veel succes met jullie restaurant.

anf 2e reactie van restaurant:

Ja, dat is waar Carin, ook als iemand je niet mag of een loer wilt draaien plaatsen ze een slechte recensie. Zelfs collega restaurateurs zijn hier toe in staat. Leuk dat jullie dat ook door hebben. Nogmaals bedankt !!!!
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Vanavond gegeten bij restaurant De Stern. Voor dat we gingen heb ik natuurlijk de recensies gelezen. Wat mij opviel was de negatieve reactie op slechte recensies, iets wat mij erg tegen de borst stuit en hetgeen ik erg onprofesioneel vind. Onze eigen ervaring is dat ook wij verschillend eten van het warmbuffet niet warm genoeg vonden en het gegrillde van de bakplaat wat flauw vonden. Daarentegen waren andere dingen weer heerlijk van smaak, bijv. de mosseltjes, de spareribs, de verschillende salades en het ijsbuffet. Omdat wij minder betaald hebben i.v.m. een bon van "etentjeveilen" kan ik weinig zeggen over de prijs/kwaliteit verhouding. Echter ben ik blij dat ik niet het volle pond heb betaald, dat vond ik het niet waard.
Geachte dame, heer,
Hartelijk dank voor uw recensie, wij proberen hier wat van op te steken.
Het staat ons natuurlijk ook vrij om op recensies te reageren, net zoals u vrij bent een recensie te plaatsen. Dat is niet onprofesioneel maar betrokken.
Het moet niet uit maken of u met een bon van vakantieveilingen komt of een normaal betalende gast bent. TIP, u had even bij de bakplaat aan kunnen geven dat u kruiden wou. Wij bakken neutraal omdat niet iedereen van veel kruiden houd.

Reactie van proever:

Natuurlijk is het uw goed recht om te reageren op recensies, alleen vind ik de manier waarop u dat doet soms wat negatief overkomen. Ik schrijf zelf een recensie om mijn blijk van waardering te tonen of om opbouwende kritiek te geven. Ik heb er een hekel aan als mensen een restaurant willen "afbranden". Daarom heb ik mijn negatieve- maar ook mijn positieve ervaringen gedeeld. Ik hoop alleen maar dat dit door jullie en komende gasten gewaardeerd wordt.
Lammert R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
eerste kerstdag daar gegeten mm wat zal ik zeggen niks bijzonders bediening achter de bakplaat erg traag daar door telang rijen en te lang wachten het buffet erg matig cafetaria niveau en niks speciaals van wegen de kerst op een wilde zwijnen haasje na kortom ik vond het slecht ,
ontvangst was wel vriendelijk
Wouter1648 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Vanavond bij de stern gegeten.
viel ons niet mee, van ons gezelschap was er eentje slecht ter been, maar wij kregen een tafel verweg van het buffet. Want als we niet het volle pond wilden betalen (via vakantieveiling) kregen we ook niet de beste tafel natuurlijk, werd ons medegedeeld.

nou oke, eten was redelijk, maar veel warme gerechten waren lauw of koud.
een borreltje beerenburg moest extra worden betaald, was voorheen gratis.
ijs was al gesmolten bij het ijsbuffet.

kortom wij gaan niet weer, een beter alternatief is fusion plaza in hulshorst.
Beetje flauw deze reactie. Wij hebben nu eenmaal bepaalde tafels voor vakantie-veilingen gereserveerd.
Dit om een ieder de kans te geven bij ons te komen eten. Rond de €50,00 voor 4 personen. Als meneer teleurgesteld is over de aangewezen plaats is het jammer dat er ineens niets meer goed is. En dan ook nog verwachten dat Berenburg en sterke dranken gratis zijn. Je moet maar lef hebben. Ik vind voor u Hulshorst een prima alternatief!!!!!

Ramonb10 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Super goed eten in een gezellige setting , vriendelijk personeel en gastvrije eigenaren :-) kijk nu al weer uit naar de volgende keer , wat btw alweer veel te lang geleden is .

Ramon & Chantal
Super bedankt voor deze leuke recensie, zijn we blij mee!!!!!!!
Marina550 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Normaal schrijf ik nooit recensies, maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering, ook omdat het me opviel hoe weinig er eigenlijk over te vinden is. Vandaag voor het eerst hier gegeten, met ons gezin van 5 personen. Wij waren ontzettend benieuwd! De verwachting was hoog en wij kwamen helemaal uit Amsterdam. Het restaurant bestaat nu 5 jaar, en dat vieren ze met (als ik me niet vergis) 3 dagen terug naar de 'oude' prijs waar ze ooit mee begonnen (volwassenen € 19,95 en kinderen € 1,00 per levensjaar). De website zag er veelbelovend uit, en mijn moeder werd erg enthousiast om mijn verjaardag daar te vieren. Na ongeveer een uur rijden (valt eigenlijk best mee) kwamen wij netjes op de gereserveerde tijd aan bij de Stern, en moesten heel even wachten tot wij geholpen werden aan de bar/balie. Je betaalt vooraf, en krijgt 2 uur onbeperkt eten en drinken. Heerlijk! Met veel honger gingen we aan tafel, en na een korte uitleg door een vriendelijke gastvrouw mochten we op onderzoek uit gaan. Wát een keus! Allemaal verschillende soorten soep, groente, salades en aardappeltjes, maar ook talrijke soorten vis en vlees. Boven het gehele buffet kun je lezen wat de gerechten zijn die je voor je ziet, heel netjes en duidelijk. Alles zag er vers en heerlijk uit, we wisten niet waar we moesten beginnen. Soep had ik overgeslagen, nadat ik had gezien hoeveel keus er was in heerlijke gerechtjes (zoals gevulde champignons, zalm-wraps, varkenshaas in champignonsaus en kipsaté mmm...) en vlees en vis, die voor je neus bereid worden op een grill. Ik heb meerdere keren vlees laten klaarmaken voor mezelf, zo geweldig was het! Pepersteak was zalig, en ook de rib-eye is aan te raden. Er was ook een wok, waar je ook vis en vlees met verschillende groente kon laten wokken, daar heb ik een hele kleine portie laten bereiden omdat ik al zo vol zat. Ook dat was lekker! Drank is ook onbeperkt, bier, wijn en fris in overvloed. Zelfs chocomel en slush waren aanwezig! Dessert-bar was ook niet niets, heerlijke kleine cheesecakejes, lekker fruit en ijs, mousse etc. meer dan genoeg keus! Ijs-machine waar je lekker ijshoorntjes mee kon vullen, of lekker op je aardbeien een toefje ijs kon maken. Maar er was ook schepijs, in veel smaken. Er was zoveel keus, dat wij in deze 2 uur lang niet alles hebben kunnen proeven wat we wilden. We werden ontzettend verrast door de veelzijdigheid, keus en kwaliteit van dit restaurant. Er was ook een erg leuke kinder-speelhoek, met race-simulators en een flipperkast. Ook een paar spelcomputers, de speelhoek is gericht op kindjes vanaf ongeveer 8 jaar. Wij komen gegarandeerd terug, zulk kwaliteit en variatie hebben we nog nooit ergens gezien voor een betaalbare prijs. Misschien is het eerlijk om even te melden dat wij waren geweest met een groepje enorme carnivoren, en ik niet heel erg heb gelet op de hoeveelheid vegetarische gerechtjes, dat zou misschien wel iets kunnen tegenvallen. Decor was aangenaam, niet zo duister als de indruk die je krijgt van hun website. Genoeg ruimte tussen tafels, grote ruimte en twee drank-plekjes (heel slim!) waar je zelf bier, wijn en fris kan tappen, maar ook flesjes van bijvoorbeeld Royal Club en non-alcoholisch bier kan pakken uit de koeling. Bij de grill stond vandaag een hele vriendelijke jongeman, die met een glimlach jouw (heerlijk malse) vlees voor je bereidt. Aan het eind van de avond vroeg ik me af of dit restaurant überhaupt nog winst kan maken met dit enorme aanbod aan kwaliteitsproducten, want ik had het gevoel zeker voor 50 euro gegeten en gedronken te hebben. Het is een steakhouse, wok en bourgondisch buffet in één. Al met al: een dikke aanrader! Dit restaurant moet je bezoeken met grote honger, en je zult gegarandeerd tevreden (en met een volle buik!) naar huis vertrekken.
Beste Marina,
Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo`n uitgebreide recensie te schrijven.
Wij zijn erg blij met uw positieve reactie dit geeft ons een extra drive om nog beter ons best te doen en waar nodig verbeteringen aan te brengen.
Ook geeft dit extra motivatie voor ons personeel.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Een tijdje geleden hebben we hier als gezin met elkaar gegeten, niet als eerste keer maar wel voor mij de eerste keer als vegetariër. Het eten in het algemeen is in vergelijking met een paar jaar geleden zeker wel verbeterd, maar voor vegetariërs zeer matig! Het assortiment zou voldoende zijn, maar zou toch mogen verwachten dat het assortiment wat uitgebreider en specialer mag zijn dan röstirondjes, champignonsoep met stokbrood, patat en kaassoufflé, wat ik thuis ook krijgen kan. Erg jammer dus!
Beste Hanneke 30,
Jammer dat u pas een half jaar na dato reageert.
U heeft waarschijnlijk niet gemeld dat u vegetarisch bent, want dan hadden wij u doorgestuurd naar onze chef kok. Het is bij ons gebruikelijk dat deze dan in overleg met u een vegetarisch maaltijd bereidt. vrgr Peter Rest de Stern

Beste Peter,

Ik heb idd gemeld dat ik vegetarier ben, en er is toen een menu voor mij samen gesteld. Misschien had ik dit direct moeten melden bij de chefkok, maar als klant mag je er toch vanuit gaan dat dit 'vegetarische menu' standaard groter is.
vr gr
Yoeri C.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Zeer uitgebreid buffet met voor ieder wat wils. Schoon en verzorgde ruimtes met een geweldige kinder speelhoek. Vlees en vis van de grill was super. De wok is ook een aanrader. Het perfecte restaurant om met een groep vrienden en/of familie heen te gaan! Scherpe prijs en gastvrije service...