Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Proeverij van diverse desserts
      Proeverij van diverse desserts

Over het restaurant Restaurant Stedelijk

Bij Restaurant Stedelijk in Amsterdam aan het Museumplein en in het hart van het museumkwartier kan je van heerlijke internationale gerechten genieten. Elke bezoeker van jong tot oud, nationaal en internationaal kan hier terecht. De diverse seizoenen zijn omgetoverd in heerlijke gerechten en dagelijkse specials. Er worden uitsluitend verse en duurzame ingrediënten gebruikt. Door de diversiteit wordt op elk moment van de dag voor de juiste beleving gezorgd.

Vanaf 08.00 uur staat er al een heerlijk ontbijt klaar. De kok maakt deze vanaf een live cooking setting bij de ingang van het restaurant. Tijdens de lunch is het genieten van verschillende sandwiches, salades, maar ook een heerlijke hamburger of romige risotto staat op het menu. Voor het diner presenteren we smakelijke voorgerechten met aansluitend een hoofdgerecht. Uiteraard mag een heerlijk dessert of lekkere kop koffie niet ontbreken. Ook aan de kleine eters onder ons is gedacht want zij kunnen uit bijna alle gerechten kiezen voor een kleine of een grote variant. We bieden een diversiteit aan vlees, vis of vegetarische gerechten!

Restaurant Stedelijk is een bruisende ontmoetingsplek voor zowel de museum- als de stadsbezoeker. Gastvrijheid, kwaliteit en service zullen voor een culinair hoogtepunt zorgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Stedelijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m woensdag: tot 21.00 (keuken tot 20.00)
Donderdag & zaterdag: tot 22.00 (keuken tot 21.00)
Vrijdag: tot 23.00 (keuken tot 22.00)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stedelijk

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Prijs....kwaliteit eten....totaal niet in overeenstemming.
Zeer simpel broodje voor 8 euro.....en de bediening "gooide" het "beleefd " op tafel.
Zeer teleurstellend!!!
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Ik had gereserveerd maar stond evengoed op te schuiven in een lange rij. Geen rij voor mensen die geresrveerd hebben.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het was niet druk en we werden leuk ontvangen door een oost Europese meneer. De gerechten waren lekker en de porties voldoende. Dessert was een feest met een aanbevolen whiskey.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Helaas kregen we een voorgerecht dat toch nog veel zout bevatte, ondanks het feit dat ik had vermeld dat 1 persoon praktisch zoutloos was. Bij de reservering werd mij gezegd dat ze hier mee rekening zouden houden en desnoods iets anders zouden serveren dan de zoute visgerechten. Verder smaakte het eten voortreffelijk!! Met een prachtig uitziend dessert (en lekker ) met voor de jarige het woord "gefeliciteerd" erop. Leuk!
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We maakten gebruik van de actie van AH. Kregen een verrassingsmenu, waarbij we konden kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Het verrassingsmenu met vis was heerlijk! Ook heel prettig: de bijzonder vriendelijke en professionele bediening. Kortom: een aanrader.
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was een hele gezellige avond. Leuke ontvangst en uitleg hoe het geregeld was.
Leuk door hun bedacht voor- en nagerecht. Het hoofdgerecht kon gekozen worden. Vis of vlees. Beide heel goed.
Rusteige omgeving en geen haast.
E.H. J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Toetje met ijs was goddelijk
Kati T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Vriendelijk en attent personeel!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
3personen hadden de vissalade, gewoon slecht. 1persoon een broodje pekelvlees, zo maak het voor mijzelf als ik haast heb. O.K. Was het broodje kroket.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening. Mag wel wat sfeervoller worden ingericht.
Marius R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
ruime, sfeervolle zaal met mooi uitzicht op omgeving. de gerechten waren origineel , uitstekend van smaak
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heel heel heel matig eten.. Geen aanrader. De kwaliteit van het eten dat ze daar serveren is echt ondermaats.
Bediening is wel vriendelijk.
Dani A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Tevreden.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het is altijd een feest om neer te strijken op het terras van het Stedelijk. Naar mijn mening één van de beste plekken om rustig te lunchen midden in de drukte van de stad. Afgelopen zaterdag heb ik weer mogen genieten van lekker eten en goede service. Het is een heerlijke plek om mensen te kijken. Aanrader dus!
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eerlijk eten, vriendelijke bediening en heerlijke plek. Je zit midden in de drukte, maar toch weet het restaurant een oase van rust te creëeren midden op Museumplein.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bediening kwam laat op gang. De salade caesare bevatte onevenwichtig veel kip, te weinig sla en ander zaken die de salade moest bevatten.
Franka D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Was warm buiten, zaten binnen, dachten dat dat de service zou bekorten. eten viel een beetje tegen, we werden uiterst vriendelijk bediend en ontvangen.
Gepke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Als altijd prima
kris84 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ik kwam hier om te lunchen en bestelde een BLT broodje voor 8 euro. Het broodje was letterlijk bedolven onder een berg uitgebakken bacon met ergens een blaadje sla verstopt en drie tomatenschijfjes. Veel te veel geld voor een broodje dat zo uit balans is . De bediening was prima verder.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten , en geholpen door zeer vriendelijke medewerkers .
Wij gaan zeker nog een keer terug .