Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Proeverij van diverse desserts
      Proeverij van diverse desserts

Over het restaurant Restaurant Stedelijk

Bij Restaurant Stedelijk in Amsterdam aan het Museumplein en in het hart van het museumkwartier kan je van heerlijke internationale gerechten genieten. Elke bezoeker van jong tot oud, nationaal en internationaal kan hier terecht. De diverse seizoenen zijn omgetoverd in heerlijke gerechten en dagelijkse specials. Er worden uitsluitend verse en duurzame ingrediënten gebruikt. Door de diversiteit wordt op elk moment van de dag voor de juiste beleving gezorgd.

Vanaf 08.00 uur staat er al een heerlijk ontbijt klaar. De kok maakt deze vanaf een live cooking setting bij de ingang van het restaurant. Tijdens de lunch is het genieten van verschillende sandwiches, salades, maar ook een heerlijke hamburger of romige risotto staat op het menu. Voor het diner presenteren we smakelijke voorgerechten met aansluitend een hoofdgerecht. Uiteraard mag een heerlijk dessert of lekkere kop koffie niet ontbreken. Ook aan de kleine eters onder ons is gedacht want zij kunnen uit bijna alle gerechten kiezen voor een kleine of een grote variant. We bieden een diversiteit aan vlees, vis of vegetarische gerechten!

Restaurant Stedelijk is een bruisende ontmoetingsplek voor zowel de museum- als de stadsbezoeker. Gastvrijheid, kwaliteit en service zullen voor een culinair hoogtepunt zorgen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Stedelijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,9
7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Stedelijk

Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heel heel heel matig eten.. Geen aanrader. De kwaliteit van het eten dat ze daar serveren is echt ondermaats.
Bediening is wel vriendelijk.
Dani A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Tevreden.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het is altijd een feest om neer te strijken op het terras van het Stedelijk. Naar mijn mening één van de beste plekken om rustig te lunchen midden in de drukte van de stad. Afgelopen zaterdag heb ik weer mogen genieten van lekker eten en goede service. Het is een heerlijke plek om mensen te kijken. Aanrader dus!
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eerlijk eten, vriendelijke bediening en heerlijke plek. Je zit midden in de drukte, maar toch weet het restaurant een oase van rust te creëeren midden op Museumplein.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bediening kwam laat op gang. De salade caesare bevatte onevenwichtig veel kip, te weinig sla en ander zaken die de salade moest bevatten.
Franka D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Was warm buiten, zaten binnen, dachten dat dat de service zou bekorten. eten viel een beetje tegen, we werden uiterst vriendelijk bediend en ontvangen.
Gepke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Als altijd prima
kris84 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ik kwam hier om te lunchen en bestelde een BLT broodje voor 8 euro. Het broodje was letterlijk bedolven onder een berg uitgebakken bacon met ergens een blaadje sla verstopt en drie tomatenschijfjes. Veel te veel geld voor een broodje dat zo uit balans is . De bediening was prima verder.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten , en geholpen door zeer vriendelijke medewerkers .
Wij gaan zeker nog een keer terug .
R.A. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een heel adequate en doelmatige service van een heel vriendelijke jonge vrouw. Top!
Korte wachttijden voor de gerechten.
Aart F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Iets drinken, voorafgaand ann proeverij elders: bij witte wijn was wijn van de week afwezig, rode wijn van de week ,pinot noir, kwam in voor pinot noir te klein glas met lipstick er op, niet erg genereus gevuld en viel tegen voor €6,50. De gemberthee kwam met één dun schijfje gember, dat na klacht aangevuld werd, zodat er ook daadwerkelijk gembersmaak aan zat. Water en een schijfje gember kosten niets, maar ja. Naast ons gingen 2 hamburgers terug de keuken in. Hier komen we niet terugjammer.leuke zaak.
Dulci W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ze hadden de reservering niet maar er was genoeg plaats.
Jos En Ger S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat je noemt een toerist trap- helaas . De bediening heeft geen enkele opleiding , weet niet hoe een fles opengemaakt moet worden, kijkt over de hoofden heen en zien het gezwaai- veel te laat- en gaan cynisch terugzwaaien . Bij een groot gezelschap met champagne en oesters werd de fles op tafel geplempt , mochten ze zelf open maken en geen koeler erbij . Om te bestellen moet je echt moeite doen. Dat irriteert , vooral als alle obers je straal voorbij lopen. Menukaart moet je om vragen . Het ontbreekt aan aan leiding en opleiding. Brrr
de1ejanwillem .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Hier tijdens een zakenlunch afgesproken. Ruime locatie die goed bezet was. Doch snelle, scherpe en vriendelijke bediening. Lekker gegeten (salade/ carpaccio/ truffelkroketten/old amsterdam) en daarbij erg(!) goede koffie.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Vijf jaar na de heropening van het Stedelijk is dit restaurant zo'n spectaculaire aanfluiting dat het eigenlijk een must is er eens te gaan zitten.
Over de veel te hoge prijzen hadden anderen het al. Over de vaak matige kwaliteit van het eten ook. Maar de ambiance... muziek die rechtstreeks van radio 538 lijkt te komen, belazerd meubilair, losse kabeltjes en stekkertjes van de apparatuur op de balie, toiletten waarin een bom lijkt te zijn afgegaan. Het zou een visitekaartje voor de stad moeten zijn, het is een bron van gêne.
hellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Een kleine ceasar salade gegeten voor 13! Euro. Het was echt een mini bordje. Volstrekt belachelijke prijzen. Jammer want verder is het een top plek en een fantastisch museum.
Co-en A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlihk middagje stedelijk gedaan. Daarna veel zin in een drankje met een frietje. Heel gezellig idee... zou je denken. Wat een onaardige bediening. Iemand aankijken terwijl je praat is erg lastig. Maar goed, we hadden dorst en trek. Gelukkig kwam het drinken snel. Toen dat ongeveer op was kwamen de frietjes in een gezellige frietzak. Na de eerste hap leek t wel een soort puree met een korstje. Dan maar een tweede. Het werd viezer en viezer. Ober geroepen of ze deze zakken friet van 4.50 per stuk weer wilde meenemen. Niet te doen wat een vies eten. En dan ook nog eens helemaal niets daar over zeggen. Wij gaan hier dus nooit meer naar toe. Echt! Wat een slechte zaak. Arme toeristen. Gatver!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Onze dag begon met: "Willen jullie hier zitten? Jullie moeten NU kiezen?" Hartelijk dank vriendelijke gastheer. Vervolgens kregen wij een Caesar salade geserveerd in een bordje wat het atrium van de UvA ook serveert voor een rauwkostsalade'tje. On the side, kregen wij een in boter druipend Van der Valk bordje met seizoensgroente wat net uit het HAK potje geschonken was. Tijdens mijn bezoek aan het Stedelijk museum vroeg ik mij af wie er aansprakelijk zou zijn als ik deze vreselijke salade weer uitkotste. Volgende keer eet ik weer in het verzorgingstehuis van mijn opa, dat is smakelijker dan deze bende. Behalve de vriendelijke dame achter de bar, kan het personeel ook nog wel wat lessen ontvangen op het gebied van gastvrijheid.
corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
het witte brood zowel als de witte bolletjes hebben kraak nog smaak. Over de krabsalade kan ik niet meer opmerken dan dat'ie fris was, of de kroketjes van krab of kreeft waren was onduidelijk en hamburger (met onsmakelijke groentjes en dito frites) krijgt een 6. toen ik los van onze smoothies een glas kraan,water vroeg kreeg ik dat in zo'n klein glaasje dat ik het lachen niet onderdrukken kon. de bediening is matig. de locatie is het enige positieve.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Op het terras, onder de "badkuip".
Een wel heel erg klein glaasje koffie, een kopje thee en twee appelgebak voor € 15,50.
Bespottelijk duur !
Daarbij een vies tafeltje, 2 plastic rode kuipstoeltjes.
Nee, nooit meer .