Restaurant Steakhouse Grill-ig

6,7
7,1
VBeurden .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Sinds enige tijd hebben we weer hier gegeten, maar het is er behoorlijk in kwaliteit op achter uitgegaan. Eten is van slechte kwaliteit, veel gerechtjes zijn simpel en komen uit de frituur. Personeel is onvriendelijk, ongeïnteresseerd en onprofessioneel. Nooit meer voor ons.
PeterVervers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Tapas gegeten met 8 personen. We zaten achterin het restaurant. Personeel heeft geen enkele keer spontaan het briefje met de bestellingen opgehaald. We moesten hier telkens om vragen. Bij afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was. Extra drinken werd wel spontaan gevraagd. Tafel in midden deel restaurant staan veel te dicht op elkaar. Eten wel prima, veel keus en meeste gerechten zijn lekker.
Liza D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wij zijn met zijn 4en geweest. Nog nooit zo smerig gegeten. Saté koud, na terugsturen ontbrak de helft van het eten. De hamburger was op een armoedig zacht broodje met wat smakeloze koude champignons. Echt GEEN aanrader.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk met 12 man tapas gegeten.
Uitstekende bediening,gezellige sfeer en heerlijk gegeten.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar
Frank .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Eten viel tegen, garnalencocktail waren waterige Noorse garnalen zonder enige smaak en de rib-eye was heel vettig. Het broodmandje was wel oké.
Suusvis .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Het eten is het net allemaal net niet....(tapas). Het eten is soms echt niet lekker.....champignon saus wat zeker niet naar champignon smaakt. Garnalen waar een knoflooksaus op hoort te zitten is een botersaus, zonder knoflook etc. etc.
Een fijne avond met z'n tweeen gehad, maar voor ons is grillig niet voor herhaling vatbaar.
Nee, het is het net niet....jammer.
Shar O.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Na lange tijd niet meer hier te zijn geweest,weer even bezoekje gebracht. Het eten was lekker maar niet allemaal even warm.na subtiel dit te hebben opgemerkt tegen mijn tafelpartner kreeg ik het eten wel warm.bediening was goed en vriendelijk.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wij aten er met een verjaardag. Een leuk concept met kleine gerechten op de kaart zoals het tapas idee. De service was vriendelijk en goed. De inrichting is gezellig en goed. De kwaliteit van het eten is daarentegen niet heel hoog. Sommige gerechten was goed anderen slecht. Je kan je wel aardig vol eten als je wilt voor de prijs. Ik eet toch liever a la carte gezien de kwaliteit dan vaak wel wat hoger ligt.
Danoontje-Monatoetje .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Met negen mensen à la carte gaan eten, omdat etablissement op nogal wat goede beoordelingen kon rekenen op andere sites.
We kozen voor verschillende voorgerechten (Ceasar Salade, salede met vis, carpaccio vlees en meloen met ham vooraf) eten was lekker, maar ook niet meer dan dat, vervelend was wel dat voorgerechten niet gelijktijdig werden uitgeserveerd. Het eten van de kinderen kwam tegelijk met de voorgerechten van de volwassenen - hierom was gevraagd, dus correct, maar er kwam een verkeerd gerecht op tafel voor één van hen, ondanks dat tot twee maal toe was aangekondigd dat dit een ander gerecht moest zijn. Foutje van de computer... Ehh, wie klopt dat gerecht dan in die computer?
Bij hoofdgerecht van volwassenen ook twee verkeerde gerechten (vleesspies ipv hamburger geserveerd - ook hier weer verkeerd ingevoerd; begrijpelijk, want de namen van de gerechten lijken ook erg veel op elkaar..........tja). Verder was de biefstuk van één persoon uit ons gezelschap gortdroog doorbakken, terwijl hij toch echt medium-rare had moeten zijn volgens bestelling. Gevolg: de ene helft van het gezelschap had zijn hoofdgerecht al half opgegeten, terwijl de andere helft nog moest beginnen. Geen pluim voor het personeel dus.
Nog een tip: als drie kinderen komen vragen of ze iets te spelen kunnen krijgen en ze krijgen vier identieke kleurplaten en twee etuis, wordt dat geheid geen succes. Het onbegrip van onze kant wordt dan nog groter, wanneer aan het einde van het etentje blijkt, dat er wel degelijk een speelhoek aanwezig is.

Kortom: eten kan zeker ermee door (de eigen hamburger was zelfs heel goed) maar het niveau en de service van het personeel - hoe aardig of welwillend ook - zorgt ervoor dat we toch een wat minder fijne nasmaak hieraan overhouden. Voor ons dus geen nagerecht meer en ook geen tweede keer.
Nini V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Afgelopen week ben ik met een aantal collega's gaan eten in dit restaurant. Uiteindelijk is het een totale desillusie geworden. Zeker voor degene die het had gereserveerd. Allereerst liet de bediening nogal op zich wachten. Wij hadden vooraf om 2 mandjes brood gevraagd. Dit duurde erg lang. Vlak voordat wij ons hoofdgerecht geserveerd kregen kwamen de mandjes op tafel.
Een aantal van ons hadden de kipsaté. Tevens had iemand pasta met champignons besteld en nog iemand een schnitzel. De kipsaté (deze had ik zelf) was nog te doen (was niet echt lekker). Bovendien droop de groenten die erbij zaten van de satésaus. Ik snap niet waarom er satésaus over de groenten wordt gegooid. De collega van mij die de schnitzel had besteld was ook niet heel erg blij. De randen waren echt zwart en het midden was helemaal sponzig. Dan was er ook nog een collega die de pasta had genomen. Zij gaf al snel aan dat ze het echt niet lekker vond. Ze vond het duidelijk te zoet en gaf dat ook aan bij de bediening. Ook vroeg ze waarom er geen champignons bijzaten aangezien dit duidelijk op de menukaart stond. De serveerster kwam terug met een verhaal dat het erg hard was gegaan met de champignons en dat deze op waren. Daarom hadden ze er wat extra wortel in gedaan. Gek trouwens, want de collega met de schnitzel had wel champignons erbij. Met onze klacht werd verder niks gedaan. Toen we aangaven dat we niet tevreden waren en zeker niet voor de pasta wilden betalen (deze was bijna onaangeroerd gebleven) wilde men daar niet in tegemoet komen. Vandaar het bijzonder slechte cijfer voor de service. Het decor krijgt overigens een voldoende. Was in orde, maar niet echt spannend. Ik weet zeker dat wij hier niet meer terug komen. Niet in de werksfeer, maar ook niet in de privésfeer.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
We hebben hier all you can eat tapas gegeten; concept is leuk: kleine porties al zijn het vrijwel geen Spaanse gerechten (mini hamburger, loempia, mini worstje, etc). Veel keuze en hele snelle uitservering. En het is all you can eat, je mag 7 rondes!
Als je de toetjes erbij neemt (hadden we ook gedaan), dan krijg je volwaardige toetjes, geen tapas portie. houd hier rekening mee.

Dan de nadelen: eten werd snel uitgeleverd, maar was koud, oud, vlees was droog en leek opgewarmd in de magnetron. Overal sweet chili saus over gooien om er smaak aan te geven doet niet veel goeds. Als Gordon Ramsay mee was dan hadden we nog een mooi programma kunnen maken. O ja: portie niet opeten betekent 2 euro boete, dus niet teveel tegelijk bestellen!

Ze hebben ook a la carte, wellicht beter om te proberen mocht je dat durven. Wij komen iig niet meer.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Afgelopen weekend hier onbeperkt tapas gegeten. Tapas is niet een geheel toepasselijke naam aangezien het ging om kleine hapjes zoals spare-ribs en kibbeling, kortom niks Spaans aan. Wel een leuk idee maar de uitvoering kan nog stukken beter. Heel veel verschil in de grote van de porties, hier en daar geserveerd in schaaltjes waar de saus/marinade nog vanaf druipt en al met al niet de best kwaliteit eten (kant en klare gehaktballetjes die half opgewarmd waren etc). Maar voor de prijs die ervoor gevraagd wordt kan je ook niet heel veel anders verwachten. Voor de rest wel zeer snelle service en leuke ambiance. Overigens hebben ze ook gewoon een a la carte meun wat volgens mij bestaat uit wat luxere gerechten. Gerechten hiervan kunnen dus stukken beter zijn in kwaliteit.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Gekozen voor het onbeperkt tapas eten. We verwachten dan iets meer Spaans/Mediteraanse invloeden. We aten o.a. varkenshaas met roomsaus, carpaccio, spare-ribs, wrap, gamba en gehaktballetjes. Alle gerechtjes zijn OK.
Niets springt er helaas uit. Wel een opvallend leuke ambiance. Sfeervolle inrichting met leuke, vlotte en attente bediening. Schappelijke prijzen. Voor alsnog maakt de bediening het goed!!
Wanneer de smaken een iets meer Spaans karakter krijgen en de portionering beter op elkaar afgestemd word kan dit een toppertje worden.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Geen aanrader. De soep moest terug naar de keuken omdat die koud was. Sausjes zowel bij het stokbrood als bij het hoofgerecht waren waterig. Weinig smaak aan het hoofdgerecht. Absoluut geen aanrader voor wie culinair wil genieten. Wil je veel op je bord en kijk je niet naar kwaliteit, ja dan kan het er mee door. Maar voor een avondje uit eten. Kijk dan even verder.
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Gisteren zijn wij voor de tweede maal onbeperkt tapas gaan eten bij Grill-ig. We hebben erg lekker gegeten. De porties die je krijgt zijn aan de kleine kant, maar dat maakt wel dat je lekker veel dingen kunt proberen en dit is voor ons dus geen enkel probleem. Daarbij kun je gerechten die god bevallen natuurlijk gewoon nogmaals bestellen. De wijn smaakte heerlijk bij het eten en ook het nagerecht 'gefrituurd ijs' is een aanrader. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed te noemen. Ook het personeel is netjes en vriendelijk. In december hebben we voor het eerst tapas gegeten en toen konden we een bon meenemen om 10% korting te krijgen voor een volgend bezoek, maar die waren we toen vergeten. Toen ik dat gisteren aangaf werd er gelijk gezegd dat we dan een nieuwe bon in mochten vullen. Een klein verbeterpuntje is wel dat er meer eenheid mag komen n de presentatie van de gerechten. Mijn had had bv in december meloen met ham en dat waren toen slices meloen en gisteren bestelde hij hetzelfde en kreeg hij kleine blokjes meloen. Toen we naar huis gingen kregen we nog een pasje mee waarmee we kunnen sparen voor leuke cadeaus zoals een fles wijn bij het eten. Dit pasje kan ook gebruikt worden voor Duinlust. Daar zijn wij zomers vaak te vinden op het terras. Er is een leuke speeltuin bij een zwembad voor kinderen. En bij beiden gelegenheden (van dezelfde eigenaar) merk je dat ze er alles aan doen om het de klanten naar hun zin te maken. Wij vinden Grill-ig (en Duinlust) een aanwinst voor Kaatsheuvel.
Mdonders .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
We hebben hier laatst onbeperkt tappas gegeten, maar deze vielen erg tegen. Bijna al deze gerechtjes leken kant en klaar gerechtjes uit een supermarkt. De tomaten saus bij de gehaktballetjes bijv leek wel normale ketchup. Ook de biefstuk stukjes waren erg droog en doorgebakken. Erg jammer dat de tappas zo tegenvielen, want uit ervaring weten we dat je in dit restaurant a la carte wel super lekker kunt eten. Tapas eten doen we hier dus niet meer.
Broek .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Na een bezoek aan de WinterEfteling zijn we hier neergestreken. We waren met 6 volwassenen en 2 kinderen (4,5 en 2,5 jaar).
Voordat we aan het diner begonnen, hebben we eerst een aperitief genomen bij de brandende open haard: zeer sfeervol. De verdere entourage was leuk en apart te noemen: kerstbomen aan het plafond met de top naar beneden. Zeer bijzonder effect en het levert meer ruimte op.
Voor de kinderen was er een prima ingerichte speelkamer en waren er Kerstkleurplaten: ze vermaakten zich uitstekend.

Het eten was keurig verzorgd en de kwaliteit was prima, op de frites na dan, want die had niet lang genoeg in het hete vet gelegen.

Over de bediening niets dan lof: zeer aardige, vriendelijke en behulpzame jonge dames.

We hebben een prima avond gehad.
Hermy V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Voor het eerst hier tapas gegeten, het is onbeperkt maar niets was lekker genoeg om nog een keer te bestellen. Veel balsamicoazijn en heel veel chilisaus, jammer de serveerster was vriendelijk en de entourage gezellig, nu de keuken nog !
AstridPlugge .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
We hebben dinsdagavond na een bezoek aan de Efteling heerlijk gegeten bij Restaurant Grill-ig.
Het personeel was bijzonder vriendelijk, met name voor onze drie kleine kinderen die mee waren, en we voelden ons echt welkom geheten.

Het is zeker een aanrader om dit restaurant te bezoeken.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Zoals je van een steakhouse verwacht goed gegeten voor een redelijke prijs. Hebben eventjes moeten wachten voordat we een tafeltje kregen toegewezen maar verder vriendelijk en correct personeel