Restaurant Stammineeke

Meer informatie over restaurant Restaurant Stammineeke

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peet N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Zijn ook hier op valentijnsdag wezen eten was toen mijn eerste keer, nu echt een favoriet geworden, het eten is hier echt super, de service kan eigenlijk niet beter, prachtige locatie in mijnsheerenland
Lprins .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Een restaurant waar heerlijk eten de standaard is. 9 jaar geleden vierden wij hier ons diner en trouwfeest en het niveau is nog steeds super. Ons jaarlijkse etentje is telkens een succes. Veel vaste personeelsleden, niet allemaal jonkies maar mensen die het horeca vak en gastvrij zijn echt verstaan.
Ieder paar jaar wordt een ruimte gerenoveerd, afgelopen jaar is het restaurant gerestyled. Afgelopen keer de carpartio klassieker geprobeerd, echt heerlijk, vers en goed vlees. Ook het hoofdgerecht, de gebakken zalm was goed gebakken (niet droog) de tiramisu zag er prachtig uit ( en was lekker). Restaurant is erg sfeervol en rustig tafelen, zonder teveel lastig gevallen te worden, de serre heeft ook een kleine menukaart waar bij de gerechten lekkere salades huzaren en rauwkost zitten ipv warme groente. Net iets betaalbaarder als je niet de hele avond wil tafelen. Eigenlijk niks op aan te merken...
Miep H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Weer heerlijk gegeten bij Stammineeke. Heerlijke combinatie van diverse soorten vis met asperges.
Bediening is altijd correct en vriendelijk.
Kortom een restaurant om regelmatig te bezoeken????
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Prima restaurant. We hebben het drie-gangen-diner gekozen. Voorgerecht met asperges op drie verschilende wijzen (ook los te bestellen) was erg lekker. Hoofdgerechten (één maal asperges met ham en één maal met vis) was ook prima. Nagerecht van aardbeien met pepertjes en bokkenpootjes was een mooie afsluiter. Alles werd ook erg mooi opgediend. Bij binnenkomst kregen we twee keer brood met smeersels, zonder dat dit in rekening is gebracht. Spa rood zonder bubbels (!) werd direct vervangen door een nieuw glas.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Het restaurant is mooi gerenoveerd. Als voorgerecht kunnen we de carpaccio aanbevelen en in de hoofdgerecht is keuze genoeg. De bediening was iets minder, zo werd er bijvoorbeeld niet gevraagd of u nog wat te drinken moet maar moest u dit zelf gaan vragen. Wij zaten in gezelschap van 10 man en kregen 2 kleine schaaltjes patat, dus hebben aantal keer om extra portie moeten vragen.
J V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Mosselavond bij het Stammineeke, dit is een heerlijk restaurant waar je je over kan geven aan de zorgen van het personeel
De mosselen waren heerlijk en de verzorging heel goed
Schoonvader met glutenvrij dieet ook zeer tevreden
Wij komen zeker weer terug
Duchain .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
2 maart j.l. onze verjaardag gevierd het was fantastisch alles goed georganiseerd buffet heerlijk de bediening uitstekend
Op 31 maart 2013 hebben wij daar een paasbrunche gehad niets maar dan ook niets op aan te merken zo'n uitgebreide brunche in een woord voortreffelijk. fam Verschuren