Restaurant Stalpaert

31-205232217

Meer informatie over restaurant Restaurant Stalpaert

Betty V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het was niet druk in Stalpaert en er was voldoende personeel. Maar ik ging met twijfels de deur weer uit. De dagverse appeltaart was flauw en leek uit de diepvries te komen. Mijn kleindochter bestelde het bootje worst. Leuk bakje in de vorm van een bootje (weggooi plastic). Het broodje was klef en de worst leek uit een blikje te komen. Niet leuk aangekleed. De limonade was erg waterig. Geen servetje erbij. Dus na afloop naar toilet om de handen te wassen.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Behalve dat het Scheepvaartmuseum een museum is waar je meer dan eens kan komen en telkens weer wat nieuws ziet, bleek het eten bij restaurant Stalpaert verrassend goed. Ik heb er geluncht en het broodje met humus en gegrilde groenten was echt heerlijk. Daarnaast vond ik de bediening echt prima en snel. Het was heel druk, er stond zelfs een rij, maar dat werd heel goed geregeld.
Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Je hoeft hier niet alleen te komen, wanneer je het museum bezoekt, want werkelijk waar.. je vindt hier een perfect restaurant. Ik heb hier pak en beet rond de opening wat gegeten en dat was toen verrukkelijk. Wederom hier plaats genomen, en je staat gewoon versteld van de kwaliteit die ze leveren. Prima service, je wordt snel, netjes en correct bediend. Waar ik vorige keer een menu had gekozen, had ik deze keer alleen voor de vissoep gekozen. Goeie keuze, want die was echt ontzettend lekker. Vaak is die iets te zout of mist het aan zuring, in dit geval was het beiden goed! Mijn tafelgenoot had een tomatensoep en die was ook bovengemiddeld. Daarbij lekker versbrood met een goede kruidenboter. Al met al voor een snelle lunch een perfecte kwaliteit! Zeker wanneer je ook op de prijs let
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Ne een verrassend mooi rondje Scheepvaart Museum, drinken we nog even thee en koffie. De service is vriendelijk ondanks de grote drukte. Koffie is goed en heet. Dit kan van de thee niet gezegd worden. Die wordt als onbestemd lauw / warm aangeboden met een prachtige theezakje overigens. Appeltaart weer uitstekend en je proeft zelfs bijna niet dat ie uit de vriezer komt. De bestelde tostie was van onbestemde kwaliteit. Voor een museum absoluut geen slecht restaurant maar op een stand alone basis toch net niet.
FijnProeverInEetcafe .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Tijdens ons bezoek aan het scheepvaartmuseum moest er ergens ook worden geluncht. We rekenden op een veredelde kantine, maar troffen een werkelijk prachtig restaurant. Met bediening in tafel.

De kaart van het Stalpaert is voldoende groot om voor elk wat wils te vinden. Voor de kinderen zijn er grappige gerechtjes zoals een tosti in de vorm van een walvis, een broodje knakworst of een gewone boterham met pindakaas, jam of honing. Voor de groteren staan er op de kaart heerlijk belegde broodjes (kippendijen, pastrami, venkelsalami, etc), salades en quiches.

Wij aten pastrami, vegetarische quiche, bruin brood met zalm en een walvistosti. Alles ging schoon op. Het smaakte gewoon heerlijk.

De bediening was zeer behulpzaam. Eén van de tafelgenoten heeft een allergie en daarmee werd erg lief rekening gehouden. Dat gebeurt niet vaak in Nederland helaas. Wel waren de 'hulpkrachten' naast 'onze' serveerster erg bleu en liepen zij vooral rond zonder duidelijk doel.

Het decor van het restaurant is prachtig. Het hele museum is prachtig verbouwd en het restaurant is daarbij overduidelijk niet vergeten. Zeer verzorgd, zeer modern, zeer gezellig.

Wij vonden het Stalpaert een ontdekking en zullen er vaker te vinden zijn.
Ingmar S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Samen met mijn ouders en partner hier gegeten. Na ons bezoek aan Het Scheepvaartmuseum (wat een indrukwekkend gebouw en bijzondere tentoonstellingen) zijn wij in het museumrestaurant gaan lunchen. Ondanks het restaurant helemaal vol zat, werden wij zeer vriendelijk en snel geholpen. Op de menukaart staan lekkere salades en broodjes. De Croque Amsterdam (met Old Amsterdam kaas) is een absolute aanrader.