Restaurant St. Lambert

Markt 2 5701 RK Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant St. Lambert

Eenvoudige en krachtige gerechten

Bij Restaurant St. Lambert kan iedere bourgondiër zijn hart ophalen. Ontdek de verrassende menukaart waarvan de gerechten altijd bereid zijn met de meest verse ingrediënten. De gerechten zijn eenvoudig en puur, waarmee de chef wil laten zien dat heerlijke gerechten niet altijd ingewikkeld hoeven te zijn. Krachtige smaken die voor zichzelf spreken en elkaar versterken. Hier krijg je alleen het allerbeste voorgeschoteld.

Meer informatie over restaurant Restaurant St. Lambert

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant St. Lambert

lecram67 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten alleen jammer dat je niet van alles kan bestellen. Voor de rest was het prima. Is zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gisteravond snel even binnengelopen bij de restaurant Sint Lambert. We konden lekker snel even een hapje doen. We mochten meteen aan tafel, we hebben lekkere tomatensoep gegeten en de lekkere biefstuk en natuurlijk een carpaccio. Eten was lekker en we hebben weer lekker genoten
c.wildenberg .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We eten regelmatig in dit restaurant, gewoon lekker en goed tegen een schappelijke prijs. Personeel vriendelijk en correct
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
uitstekend gegeten. Eten was goed en er lagen 4 of 5 soorten groenten op het bord. Dit zie je tegenwoordig niet zoveel meer in restaurants.
robin017 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was prima voor een schappelijke prijs. De bediening was jammer genoeg van een geheel andere kwaliteit, met als 'climax' een rekening die twee minuten nadat die op tafel was gelegd, werd vervangen door een andere (hogere) rekening, die evenmin klopte.
Riek R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten was lekker mooi opgemaakt mooie borden ,vriendelijke bediening ,we hebben ervan genoten voor herhaling vatbaar.
jterhorst .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
een gezellige locatie nette en snelle bediening en zeer smaakvol gegeten (ah actie) een echte aanrader voor herhaling vatbaar
plusje .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Er was een speciaal AH menu en een goede keus voor iedereen.
De borden werden mooi gepresenteerd en de gerechten waren smaakvol.
Het restaurant was gezellig en de prijs kwaliteit kwam goed overeen.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Weer zo lekker gegeten. Sfeer is heel goed. Enthousiaste bediening. En het is heerlijk om heerlijk te eten ontspannen en van de lekkere wijntje te genieten. Restaurant is echt een aanrader, zit op een ideale plek in het centrum
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben weer lekker snel wat gegeten en weer super vriendelijk team vandaag bij st lambert. Varkenshaas was heerlijk
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Drie-gangen AH-menu op terras genuttigd. Genoeg keuze-mogelijkheden, heerlijke gerechten die er ook nog eens
heel mooi en kleurrijk uitzagen. Prima restaurant dus en goede service.
E V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, een tijd tussen de gerechten, goede vriendelijke bediening, prima prijs qualitijd, en zeker voor herhaling vatbaar..
avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Met AH bon bij Lambert gegeten. Keuzemenu is prima met goede verhouding. Het bleek niet mogelijk om met drieën gebruik te maken van AH bonnen. Jammer, want dit maakt in principe niet uit. Zeker als je 2 bonnen gebruikt. Dus 1 persoon maar a la carte. Prijs komt dan ook bij 3 gangen uit op zo'n 30 euro. Bediening etc. prima en netjes. Kortom weer lekker gegeten.
Angeline G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was ontzettend lekker en we hebben dan ook flink genoten gedurende ons verblijf aldaar.
Wij gaan hier beslist nog eens terug !
P T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten. We hadden vrij laat gebeld om te vragen of we een uur later konden komen. Dat was geen probleem, maar omdat er op dat moment ook een grote groep gereserveerd had zou het allemaal wat langer kunnen duren. Eenmaal daar zagen we dat de serveersters het inderdaad erg druk hadden, maar wij hebben geen moment het gevoel gehad dat we langer moesten wachten dan normaal.
c.wildenberg .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
lekker gegeten bedienend personeel vriendelijk en correct.
Keuze uit AH Menu is goed
Aan te bevelen, fijn restaurant
Ik moet het kort houden.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
Het personeel gaf goed advies over de gerechten.
Wij raden hotel St. Lambert bij iedereen aan en zeer vriendelijk personeel.
Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij zijn met vrienden voor de AH restaurantactie op 10 augustus geweest. Het is ons zo goed bevalen dat mijn man en ik daags daarna nogmaals geweest zijn. Gezellig zitten en AH menu was heerlijk. Zeker aan te raden.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima verzorgde maaltijden. Goede service. Vriendelijk personeel. Mijn vrouw en ik hebben genoten van de uitstekend bereide gerechten en de manier van bediening door het personeel.
Harrie M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
goede kwaliteit prijs verhouding, porties ook naar behoren.
uitnodigend voor een volgende keer, vriendelijk personeel.
niet opdringerig voor de drankjes.