Restaurant St. Lambert

Markt 2 5701 RK Helmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Pistache-ijs | Perzik | Frambozen
      Bosvruchten | Yoghurt-ijs | Rood fruit

Over het restaurant Restaurant St. Lambert

Eenvoudige en krachtige gerechten

Bij Restaurant St. Lambert kan iedere bourgondiër zijn hart ophalen. Ontdek de verrassende menukaart waarvan de gerechten altijd bereid zijn met de meest verse ingrediënten. De gerechten zijn eenvoudig en puur, waarmee de chef wil laten zien dat heerlijke gerechten niet altijd ingewikkeld hoeven te zijn. Krachtige smaken die voor zichzelf spreken en elkaar versterken. Hier krijg je alleen het allerbeste voorgeschoteld.

Meer informatie over restaurant Restaurant St. Lambert

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant St. Lambert

• Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de albertheijn bon, carpaccio en de kip met kaassaus was heerlijk..
Lean D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heel vriendelijke bediening, het eten was perfect. Complimenten aan de kok en bediening.
MiekeD D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Hadden AH restaurant actie menu. Voorgerechten lekker.. vlees van partner taai ( 6.50 ,€ extra voor zijn keuze : tournedos). Nagerecht lekker. Wachttijden tussen gangen vrij lang.
Mirella S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
er werden verse producten gebruikt van alles voldoende zeer nette opmaak top
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Een mooi en smakelijk keuze-dinertje van de AH actie. Zeker een aanrader! Daarbij kozen we ook nog eens een goede fles Pinot Blanc. Over een karaf kraanwater hierbij wordt in dit restaurant niet moeilijk gedaan. Dat is in veel restaurants -onterecht- wel anders. Sfeer en bediening zijn top!! Wij zijn dik tevreden en komen zeker terug!
Lilian A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was heerlijk!
komen zeker nog eens terug!
De tafel van Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooi geserveerd. Genot voor het oog en voor de smaakpapillen.
Christel V.
Weer heerlijk gegetn, fijne bediening en goede gerechten!
John K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
AH Actie. Keuze in menu was goed. Jong personeel maar redelijk klantvriendelijk en behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Altijd goed en lekker
Serena K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We komen hier met regelmaat en elke keer is het eten gewoon goed. Wat je ook neemt het smaakt altijd lekker. Eenvoudige betaalbare keuken. Broodmandje vooraf op tafel met vers brood en smeersels.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Hier op zaterdag avond gegeten,na een middagje winkelen.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen er was keuze uit een tafeltje in de serre bij het raam of in de serre achterin , wij gingen voor het raam.

Het geluk was ons goed gezind, namelijk sinds vrijdag de dertiende waren er Asperges op de kaart dat vereenvoudigde de keuze aanzienlijk omdat wij namelijk van Asperges houden en hier in het verleden ook Asperges hebben gegeten.

Eerst kwam er brood met tapenade en kruidenboter.

Eerste gerecht was voor mijn vrouw Asperges soep met gerookte zalm , deze soep is een klassieker en is heerlijk mede door de zalm maar er zat ook voldoende stukjes Asperges in.

Ik had de Asperges salade met een heerlijke kaas en diverse sla en mooie stukje Asperges , mooi/lekker gerecht weet niet of deze vorig jaar ook op de kaart stond maar mag er zeker op blijven.

Het hoofdgerecht voor mijn vrouw kabeljauw met Asperges en gekookte krielaardappeltjes met Hollandaisesaus saus , een mooi stuk kabeljauw met 5 PRACHTIGE Asperges ,volgen mijn vrouw een heerlijk gerecht .

Ik had de runder bavet met Asperges en gebakken krielaardappeltjes heerlijk ook de zelfde Asperges als mijn vrouw.

Wij nemen altijd verschillend met seizoen gerechten zodat als het lekker is de volgende keer anders om eten ,dus de volgende keer ik de soep en mijn vrouw de salade en zo ook met het hoofdgerecht.

De wijn was een bijpassende Pinot Grigio , lekker wijntje dat heerlijk bij de Asperges paste.

Als afsluiter gewoon koffie , hier eten wij graag omdat het gemoedelijk is en vriendelijke bediening .

Tot de volgende keer
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Sfeer is altijd goed. Lekker rustig en altijd vriendelijk personeel. Daar doen ze echt hun best om iedereen naar zijn zin te maken. Ik ben erg blij dat deze restaurant er is. Ook omdat je in de zomer heerlijk kan zitten en genieten buiten in de zon met een glas wijn.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zoals altijd heel goed en zeker prijs waardig
Betsie M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Goede service en vriendelijk personeel.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Toevallig in Helmond en vanwege goede Iens scores bij dit restaurant gaan eten. Helaas, het was allemaal inspiratieloos. Wat voorbeelden: de runderbouillon had inderdaad wat verse ingredienten (bosui en paddestoelen) maar was veeeel te zout en daardoor smaakloos. De carpacio was taai en zonder enige verrassing. Het vistaartje samengesteld van supermarkt gerookte zalm, paling en Hollandse garnalen met wat sla. Zo saai dat ik het mijn gasten niet zou durven voorzetten. Bediening was vriendelijk. Advies: ga eens inspiratie opdoen in de randstad.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Het was weer fijn om terug te zijn in Lambert en dat we precies konde aangeven hoe we onze mosselen wilde hebbben!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Dit restaurant is onze favoriete eet gelegenheid. Regelmatig komen wij hier eten en het bevalt ons iedere keer weer . Dank u wel
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben lekker rustig gegeten.
Zoals ik gewend ben is het goed en rustig geniet en de bediening is goed.
ansjan M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
het was gezellig, we hebben lekker gegeten. het voorgerecht een salade met eend was heerlijk, de tournedos was heerlijk mals en de truffeljus was uitstekend. de hertenbiefstuk uitstekend en het wildzwijn was perfect. De filet mignon was iets minder, 2 stukjes de ene heel mals de andere viel tegen. De portjus smaakte niet naar port. het was niet slecht maar niet zo goed als de rest. De desserts waren weer heerlijk. De bediening was vriendelijk en de muziek was rustig.