Restaurant St. Lambert

Markt 2 5701 RK Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant St. Lambert

Eenvoudige en krachtige gerechten

Bij Restaurant St. Lambert kan iedere bourgondiër zijn hart ophalen. Ontdek de verrassende menukaart waarvan de gerechten altijd bereid zijn met de meest verse ingrediënten. De gerechten zijn eenvoudig en puur, waarmee de chef wil laten zien dat heerlijke gerechten niet altijd ingewikkeld hoeven te zijn. Krachtige smaken die voor zichzelf spreken en elkaar versterken. Hier krijg je alleen het allerbeste voorgeschoteld.

Meer informatie over restaurant Restaurant St. Lambert

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant St. Lambert

Serena K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We komen hier met regelmaat en elke keer is het eten gewoon goed. Wat je ook neemt het smaakt altijd lekker. Eenvoudige betaalbare keuken. Broodmandje vooraf op tafel met vers brood en smeersels.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Hier op zaterdag avond gegeten,na een middagje winkelen.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen er was keuze uit een tafeltje in de serre bij het raam of in de serre achterin , wij gingen voor het raam.

Het geluk was ons goed gezind, namelijk sinds vrijdag de dertiende waren er Asperges op de kaart dat vereenvoudigde de keuze aanzienlijk omdat wij namelijk van Asperges houden en hier in het verleden ook Asperges hebben gegeten.

Eerst kwam er brood met tapenade en kruidenboter.

Eerste gerecht was voor mijn vrouw Asperges soep met gerookte zalm , deze soep is een klassieker en is heerlijk mede door de zalm maar er zat ook voldoende stukjes Asperges in.

Ik had de Asperges salade met een heerlijke kaas en diverse sla en mooie stukje Asperges , mooi/lekker gerecht weet niet of deze vorig jaar ook op de kaart stond maar mag er zeker op blijven.

Het hoofdgerecht voor mijn vrouw kabeljauw met Asperges en gekookte krielaardappeltjes met Hollandaisesaus saus , een mooi stuk kabeljauw met 5 PRACHTIGE Asperges ,volgen mijn vrouw een heerlijk gerecht .

Ik had de runder bavet met Asperges en gebakken krielaardappeltjes heerlijk ook de zelfde Asperges als mijn vrouw.

Wij nemen altijd verschillend met seizoen gerechten zodat als het lekker is de volgende keer anders om eten ,dus de volgende keer ik de soep en mijn vrouw de salade en zo ook met het hoofdgerecht.

De wijn was een bijpassende Pinot Grigio , lekker wijntje dat heerlijk bij de Asperges paste.

Als afsluiter gewoon koffie , hier eten wij graag omdat het gemoedelijk is en vriendelijke bediening .

Tot de volgende keer
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Sfeer is altijd goed. Lekker rustig en altijd vriendelijk personeel. Daar doen ze echt hun best om iedereen naar zijn zin te maken. Ik ben erg blij dat deze restaurant er is. Ook omdat je in de zomer heerlijk kan zitten en genieten buiten in de zon met een glas wijn.
c.wildenberg .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
blijft een goed restaurant ook na meerdere bezoeken. zo is het genoeg anders verval ik in herhalingen
een twee drie vier vij
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zoals altijd heel goed en zeker prijs waardig
Betsie M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Goede service en vriendelijk personeel.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Toevallig in Helmond en vanwege goede Iens scores bij dit restaurant gaan eten. Helaas, het was allemaal inspiratieloos. Wat voorbeelden: de runderbouillon had inderdaad wat verse ingredienten (bosui en paddestoelen) maar was veeeel te zout en daardoor smaakloos. De carpacio was taai en zonder enige verrassing. Het vistaartje samengesteld van supermarkt gerookte zalm, paling en Hollandse garnalen met wat sla. Zo saai dat ik het mijn gasten niet zou durven voorzetten. Bediening was vriendelijk. Advies: ga eens inspiratie opdoen in de randstad.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Het was weer fijn om terug te zijn in Lambert en dat we precies konde aangeven hoe we onze mosselen wilde hebbben!
carla B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Dit restaurant is onze favoriete eet gelegenheid. Regelmatig komen wij hier eten en het bevalt ons iedere keer weer . Dank u wel
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben lekker rustig gegeten.
Zoals ik gewend ben is het goed en rustig geniet en de bediening is goed.
ansjan M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
het was gezellig, we hebben lekker gegeten. het voorgerecht een salade met eend was heerlijk, de tournedos was heerlijk mals en de truffeljus was uitstekend. de hertenbiefstuk uitstekend en het wildzwijn was perfect. De filet mignon was iets minder, 2 stukjes de ene heel mals de andere viel tegen. De portjus smaakte niet naar port. het was niet slecht maar niet zo goed als de rest. De desserts waren weer heerlijk. De bediening was vriendelijk en de muziek was rustig.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Hier gegeten op een donderdag avond gewoon tussendoor omdat wij hier gewoon goed hebben gegeten in het verleden no nonsens.

Eerst een witte huiswijn en ik een Omer bier , gewoon goede wijn en ik alternatief bier ,in plaats van een la Trappe Quadrupel omdat deze te koud stond.

Daarna kwam een broodplankje met een zoute boter en een tapenade .

Het eerste gerecht was voor mijn vrouw een taartje van vis(koud) met onder andere Rijpelaal , zalm, garnaaltjes en salade

Ik had een heerlijke wildboullion van gevogelte jonge prei en heerlijke paddenstoeltjes (diverse)gewoon ben ik geen liefhebber van gevogelte maar dit was gewoon lekker.

Mijn vrouw dronk hierbij een witte huiswijn en ik een bier Omer.

Het hoofdgerecht was voor mijn vrouw een moot Zalm(gebakken) met boontjes en uitjes door elkaar met gebakken aardappeltjes , lekkere zalm en een mooi gerecht

Ik had de Hazenpeper met een puree met katenspek ,spruitjes, en rodekool dit is een gerecht dat men tijdens het jachtseizoen elke dag/nacht mij waker mag maken ik vind dit wel zo lekker, hier dronk ik een lekkere volgens mij een Malbeq

Het nagerecht was een Armagnac met koffie , meer ging er niet meer in omdat wij gewoon goed en lekker hadden gegeten.

Tot de volgende keer.
carla B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een restaurant waar een rustige sfeer hangt . Dit restaurant is zeker aan te bevelen .
Over enige tijd zullen wij zeker weer terug komen
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom een lekkere culinair sneller maar wel een hele lekkere hap. Bediening was wederom super goed. We hebben snel effe iets te gegeten en weer lekker genoten.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en gelukkig geen geleur of je iets nog zou willen drinken.
Wel vragen of het lekker smaakt en geen opdringerigheid!!! Groot pluspunt!
niekvddungen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij binnenkomst bleek dat men vergeten was onze reservering in het boek te vermelden. Het restaurant was volledig bezet. Gelukkig hebben we, na 10 minuten wachten, alsnog de gewenste tafel gekregen. De sfeer in het restaurant was gezellig en rustig. Sommige tafeltjes staan wat dicht op elkaar, waardoor de privacy enigszins te wensen overlaat.
Het bedieningspersoneel was zeer aardig en de bediening verliep vlot en correct. De Hollandse garnalen met toast en cocktailsaus waren een streling voor de tong! De tournedos met truffeljus smaakte heerlijk en was lekker mals gebakken. De varkensmedaillons waren precies goed gebakken en smaakten prima. Als dessert namen we een pastel met sorbetijs en vruchten met slagroom. De kwaliteit/prijsverhouding was alleszins redelijk. We hebben een verrukkelijke maaltijd gehad en zullen hier zeker terugkomen!
Bina V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten was niet de eerste keer
peterbeppie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad lekker gegeten en leuke bediening . Het was heel drik maar er hing een gezellige sfeer . Het was prima.
w.voort34 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We vonden het eten prima het bedienings personeel erg vriendelijk.
We komen vast nog wel een keertje terug
en over de prijs viel ook niets op aan temerken.
fvangrunsven .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een aanrader. Het eten was goed en het was erg gezellig in het restaurant. De bediening was alert en vriendelijk.
Er hing een gemoedelijke sfeer.