Restaurant St. Lambert

Markt 2 5701 RK Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant St. Lambert

Eenvoudige en krachtige gerechten

Bij Restaurant St. Lambert kan iedere bourgondiër zijn hart ophalen. Ontdek de verrassende menukaart waarvan de gerechten altijd bereid zijn met de meest verse ingrediënten. De gerechten zijn eenvoudig en puur, waarmee de chef wil laten zien dat heerlijke gerechten niet altijd ingewikkeld hoeven te zijn. Krachtige smaken die voor zichzelf spreken en elkaar versterken. Hier krijg je alleen het allerbeste voorgeschoteld.

Meer informatie over restaurant Restaurant St. Lambert

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant St. Lambert

Johan H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Hier gegeten op een donderdag avond gewoon tussendoor omdat wij hier gewoon goed hebben gegeten in het verleden no nonsens.

Eerst een witte huiswijn en ik een Omer bier , gewoon goede wijn en ik alternatief bier ,in plaats van een la Trappe Quadrupel omdat deze te koud stond.

Daarna kwam een broodplankje met een zoute boter en een tapenade .

Het eerste gerecht was voor mijn vrouw een taartje van vis(koud) met onder andere Rijpelaal , zalm, garnaaltjes en salade

Ik had een heerlijke wildboullion van gevogelte jonge prei en heerlijke paddenstoeltjes (diverse)gewoon ben ik geen liefhebber van gevogelte maar dit was gewoon lekker.

Mijn vrouw dronk hierbij een witte huiswijn en ik een bier Omer.

Het hoofdgerecht was voor mijn vrouw een moot Zalm(gebakken) met boontjes en uitjes door elkaar met gebakken aardappeltjes , lekkere zalm en een mooi gerecht

Ik had de Hazenpeper met een puree met katenspek ,spruitjes, en rodekool dit is een gerecht dat men tijdens het jachtseizoen elke dag/nacht mij waker mag maken ik vind dit wel zo lekker, hier dronk ik een lekkere volgens mij een Malbeq

Het nagerecht was een Armagnac met koffie , meer ging er niet meer in omdat wij gewoon goed en lekker hadden gegeten.

Tot de volgende keer.
c B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een restaurant waar een rustige sfeer hangt . Dit restaurant is zeker aan te bevelen .
Over enige tijd zullen wij zeker weer terug komen
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom een lekkere culinair sneller maar wel een hele lekkere hap. Bediening was wederom super goed. We hebben snel effe iets te gegeten en weer lekker genoten.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en gelukkig geen geleur of je iets nog zou willen drinken.
Wel vragen of het lekker smaakt en geen opdringerigheid!!! Groot pluspunt!
niekvddungen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij binnenkomst bleek dat men vergeten was onze reservering in het boek te vermelden. Het restaurant was volledig bezet. Gelukkig hebben we, na 10 minuten wachten, alsnog de gewenste tafel gekregen. De sfeer in het restaurant was gezellig en rustig. Sommige tafeltjes staan wat dicht op elkaar, waardoor de privacy enigszins te wensen overlaat.
Het bedieningspersoneel was zeer aardig en de bediening verliep vlot en correct. De Hollandse garnalen met toast en cocktailsaus waren een streling voor de tong! De tournedos met truffeljus smaakte heerlijk en was lekker mals gebakken. De varkensmedaillons waren precies goed gebakken en smaakten prima. Als dessert namen we een pastel met sorbetijs en vruchten met slagroom. De kwaliteit/prijsverhouding was alleszins redelijk. We hebben een verrukkelijke maaltijd gehad en zullen hier zeker terugkomen!
Bina V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten was niet de eerste keer
peterbeppie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad lekker gegeten en leuke bediening . Het was heel drik maar er hing een gezellige sfeer . Het was prima.
w.voort34 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We vonden het eten prima het bedienings personeel erg vriendelijk.
We komen vast nog wel een keertje terug
en over de prijs viel ook niets op aan temerken.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. De gerechten mooi gepresenteerd. We hebben genoten.
Zeer vriendelijk personeel!!! Zeker voor herhaling vatbaar.
fvangrunsven .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een aanrader. Het eten was goed en het was erg gezellig in het restaurant. De bediening was alert en vriendelijk.
Er hing een gemoedelijke sfeer.
Gonny L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en het eten was prima. Wij hebben genoten.
Het voorgerecht was apart en lekker, hoofdgerecht met heerlijk mals vlees en lekker knapperige frietjes en
nagerecht, ijs, was heerlijk, zowel de Dame Blanche als het yoghurtijs.
Voor herhaling vatbaar!
P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vlotte bediening.
Voor ons mocht het rustiger, hebben we ook aangegeven en is naar gehandeld.
Heerlijk gegeten.
Daarna lekker door stad gewandeld ,want het hotel ligt er midden in.
Sjef F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
het AH menu bij Hotel Lambert in Helmond was zeer goed daar kun je alleen maar positief over zijn zo goed was het zeer vriendelijk personeel goed eten netjes opgedient in een mooi tempo
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
goed restaurant. Lekker gegeten. Goede vriendelijke bediening. Goede uitleg over de gerechten. Zeker de volgende keer weer.
antoon H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We gaan er zeker nog een keer naar toe Het eten was prima goede sfeer het was leuk gezellig en goed voor herhaling vatbaar.
Beppy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij kwamen eten met de spaaractie van AH. We hadden voldoende keuze, het was een heerlijk menu en alles smaakte voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten leuke bediening in een mooie entourage met veel gasten en lekkere wijn.
Hier kwamen we nog bekenden tegen van mijn vroegere werkgever.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met AH restaurantactie geweest. Het was prima ! lekker gegeten. vriendelijke bediening.
We waren tevreden. We komen hier nog 'ns terug.
johan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer beslist de moeite waard , bijzonder lekker gegeten , en zeer relaxt , prettige sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding , geen absurde prijzen
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was heel gezellig en heerlijk gegeten, de bediening was ook zeer goed!
Fine ruime tafel en de bediening was ook heel goed!!
Voor herhaling vatbaar!!!