Restaurant St. Lambert

Markt 2 5701 RK Helmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Pistache-ijs | Perzik | Frambozen
      Bosvruchten | Yoghurt-ijs | Rood fruit

Over het restaurant Restaurant St. Lambert

Eenvoudige en krachtige gerechten

Bij Restaurant St. Lambert kan iedere bourgondiër zijn hart ophalen. Ontdek de verrassende menukaart waarvan de gerechten altijd bereid zijn met de meest verse ingrediënten. De gerechten zijn eenvoudig en puur, waarmee de chef wil laten zien dat heerlijke gerechten niet altijd ingewikkeld hoeven te zijn. Krachtige smaken die voor zichzelf spreken en elkaar versterken. Hier krijg je alleen het allerbeste voorgeschoteld.

Meer informatie over restaurant Restaurant St. Lambert

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Restaurant St. Lambert

W. D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Garnalen dreven in de olie en de knoflook. Hoofdgerecht : de vis was erg droog. Nagerecht was prima
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima gegeten. Wat lang moeten wachten op hoofdgerecht maar werd prima gecompenseerd en volop verontschuldigingen.
Anne Marie S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prima eten wij komen nog een keer terug
Riekske B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Wij hebben met vieren gezellig , rustig, lekker genietend van het eten ,met een perfecte bediening, genoten van ons avondje uit. Dit is voor herhaling vatbaar.
Riek R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker gegeten ,gaan nog zeker een keer terug.
Dimmy V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We aten met de AH menu-actie. We konden per gang 4 keuzes maken. Alles wat we hadden besteld was heerlijk en mooi opgemaakt! We hebben erg genoten en komen zeker nog eens terug.
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het AH menu was wel erg zuinig.
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Restaurant in het centrum van Helmond, naast de kerk, met een leuk terras buiten en een net modern interieur. We waren met familie en hadden een tafel in het midden van het restaurant, prima plek! Bediening (jonge knul met krullen) was heel vriendelijk en correct. Kwam op de juiste momenten vragen voor drinken. Eten kwam in een goede tijd na elkaar op tafel, zodat er ruimte was om te praten en niet alleen om te eten. Goed verzorgt en lekker gegeten. (Kalfsmuis als voorgerecht, tournedos als hoofdgerecht en meloen met ijs al dessert voor mijzelf) We zouden er zeker nog eens terug gaan :)
Hen-rik G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Met 4 personen heerlijk gegeten. Goed AH keuze-menu.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Mooie sfeervolle eetgelegenheid. Bediening was heel goed en de gerechten smaakte heel goed.
Dymphe B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Als je aan het raam zit is het gezelliger. Het eten was prima
Anske B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Een restaurant waar je zeker naar teruggaat !!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
leuke plek, goede keuken, attent personeel
Christian P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Op de menukaart van de diner-actie stond niet vermeld dat voor sommige gerechten een meerprijs in rekening zou worden gebracht. Het werd ook niet door het personeel mondeling vermeld bij bestelling. Voor de tournedos die mijn man bestelde werd maar liefst € 6,50 meerprijs in rekening gebracht waardoor de rekening een stuk hoger uitviel. We wisten dat we de drankjes moesten betalen, dat is prima maar we hadden geen informatie gehad dat de tournedos een stuk duurder zou zijn. Dit is misleidend en hoort vermeld te zijn op de kaart of mondeling. Schandalig. We hebben de 2e reservering van onze vierde dinerkaart dan ook geannuleerd want dit vinden wij heel erg onbeschoft.
Christian P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Misleiding dat op de menukaart die voor de actie van Albert Heijn in het restaurant wordt gehanteerd de meerprijs van sommige gerechten niet wordt vermeld en de gasten verrast worden door een veel hogere prijs. Het is bekend dat we de drankjes extra moeten betalen maar als er niet bij staat dat voor sommige gerechten tijdens de actie een meerprijs wordt berekend noem ik dat misleidend en niet correct en gastvrij naar de gasten toe. Schandalig!
Corry Mirkes Negenman M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Een fijn restaurant goede keuken, zeer tevreden.
R V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Eten is lekker en goed verzorgd. Wil je een biefstukje moet je naar verhouding veel bijbetalen.
Ca.lonterman L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en waren verplicht een menu te nemen van 32 euro. Niet duur dus. We nemen twee keer hetzelfde gerecht.
We begonnen met een carpaccio die redelijk was. Niet bijzonder smaakvol, maar redelijk. Het hoofdgerecht, een tournedos was goed. Het vlees was smakelijk en de patatjes heerlijk. De bijlagen waren ok. We schrokken echter van het nagerecht. Twee minuscule bolletjes ijs, waarvan er al een van het plankje was afgegleden. Twee kleine aardbeien en twee bramen en enkele bessen. Geserveerd op een zwart leiplankje, vermoedelijk om het iets te laten lijken. Waar we nog meer van schrokken was de afrekening. We moesten voor het menu niet 32 maar 44 euro betalen. Een opslag van 2 * 6 euro. Dat bleek voor de tournedos te zijn. Terwijl wel op de menukaart stond dat voor de championsaus een kleine opslag gerekend zou worden.
Erg jammer.
Goede morgen heer/mevr. Lonterman,

Allereerst wil ik u bedanken dat u ons restaurant heeft bezocht. Ik vind het heel vervelend dat het u is tegen gevallen, daar wij toch doorgaans erg goede recensies krijgen en de koks hun uiterste best doen. Het verhaal omtrent de opslag die er wordt gerekend voor de tournedos klopt gewoon en die prijs in inclusief de champignonsaus/pepersaus.
Mvg.
Joop Boers
Hotel Restaurant St. Lambert
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We maakte gebruik van de AH restaurantactie. Lange wachttijden gemiddeld 40 minuten tussen de gerechten, geen service en kleine porties. Prijs/kwaliteit erg slecht. Ons gaan ze er niet meer zien.