Restaurant St. Lambert

Markt 2 5701 RK Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant St. Lambert

Eenvoudige en krachtige gerechten

Bij Restaurant St. Lambert kan iedere bourgondiër zijn hart ophalen. Ontdek de verrassende menukaart waarvan de gerechten altijd bereid zijn met de meest verse ingrediënten. De gerechten zijn eenvoudig en puur, waarmee de chef wil laten zien dat heerlijke gerechten niet altijd ingewikkeld hoeven te zijn. Krachtige smaken die voor zichzelf spreken en elkaar versterken. Hier krijg je alleen het allerbeste voorgeschoteld.

Meer informatie over restaurant Restaurant St. Lambert

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Lekker gegeten, lekker rustig en we hebben heerlijk gegeten. Restaurant ligt in het centrum van Helmond. Je kunt binnen en buiten zitten
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Erg lekker gegeten in een relaxte sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
De bediening was ook zeer vriendelijk............
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Goed gegeten, betaalbaar, hele nette zaak en hele nette bediening zeker voor herhaling vatbaar.
N R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vandaag met mijn partner gegeten bij Lambert. Vooraf een heerlijke carpaccio en als hoofdgerecht een super malse tournedos. Leuke bediening en het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Qua prijs-kwaliteit een van de betere restaurants in de regio!
proefah .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was weer erg lekker TOP! komen zeker weer terug. weer adres erbij ook voor onze vrienden super....................................
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
27-1-2017 met vrienden lekker gegeten van AH menu. Wel jammer dat voor tournedos €6,50 moest worden bijbetaald. Bediening was goed en de presentatie van de gerechten was ook knorde. Het oog wil ook wat????
Rene
René V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier genoten van het AH menu. Jammer dat je voor voor de tournedos € 6,50 moest bijbetalen.

We hebben wel lekker gegeten.
René
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Veel gasten, maar niet rumoerig. Prettige bediening, vroeg om aan te geven wanneer we de volgende gang wilden. Alle tijd. Bij twijfel over de wijn kreeg ik beide te proeven. Tournedos was prima, wel erg ongelijke stukken. Meerprijs was behoorlijk, uiteindelijk toch geen goedkoop etentje van AH
Wel voor herhaling vatbaar.
hendriks.huub .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gewoon goed gegeten in het centrum van Helmond. De bediening was vriendelijk en de gerechten werden erg snel geserveerd. Er was een rock&roll feestje bezig een zaal verderop maar daar hadden we weinig tot geen last van. Het maakte het zelfs gezelliger.
H.J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
de wachttijden waren veel te lang , dat is jammer want het eten was zeer goed.
toch houd je daardoor een "nare bijsmaak" over .
(2 mensen in de bediening terwijl het erg druk was)
honden2014 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het eten was prima, voldoende en mooi opgemaakt netjes geholpen voor herhaling vatbaar en met de ah actie een mooi bedrag
Zant .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten was lekker, maar dat was het dan ook wel
De presentatie was goed
De bediening was attent
Het eten was niet hoog op smaak en de truffel heb ik niet geproefd
Kortom, huiselijk eten wat ik zelf ook zou maken, maar niets bijzonders
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met AH actie hier gegeten. Heerlijke carpaccio, prima soepje, royaal vis hoofdgerecht en een simpele dame blanche. Kortom, prima maaltijd.
will-i-am .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met AH actie. Waarschijnlijk hadden we het slecht getroffen daar er een grote luidruchtige groep binnen zat.
Wellicht was het daardoor dat we in een razend tempo onze gerechten kregen. iets langer dan 1 uur over 3 gangen is voor mij geen lekker gezellig avondje uit eten. bedienend personeel moest schreeuwen om boven de groep uit te komen. Jammer! Vond ook de extra kosten voor de tournedo niet echt de moeite waard daar hij niet zo mals was als verwacht. gerechten werden wel correct opgediend. Maar al met al viel het een beetje tegen.
marleen K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk maar het duurde wel ontzettend lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Personeel Was wel vriendelijk
boss_woman .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het restaurant was toen we kwamen er vol. Veel geluid ook. Gelukkig werd het steeds rustiger wel moesten wij erg lang tussen hoofd en nagerecht wachten.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was goed en lekker en ook de service was goed. Alleen hadden we voor het voorgerecht brood besteld en dat werd niet gebracht. Het brood hoefden we niet meer en hebben we ook niet betaald. Het Albert Heijn menu was ook prima en niet extra duur.
corinne L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Leuke locatie midden in het centrum. Bediening is ongedwongen en vriendelijk. Rustige sfeervolle omgeving. Redelijk gevarieerd menu, speciaal voor AH actie. Gebruikelijke kaart ziet er ook goed uit. Zeker iets om vaker te proberen.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hadden gereserveerd voor 18.30 uur maar waren al veel eerder in Helmond. Dit was geen probleem. Het was er gezellig druk. Bestelling opnemen ging vrij snel alsook het opdienen van ons eten. Personeel was ook erg vriendelijk. Kortom dit restaurant is zeker aan te raden.
j.verberne3 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker gegeten met het AH menu, was helemaal prima en ruim voldoende, gaan zeker nog terug.
De bediening was uitstekend en ondanks d drukte was het prettig zitten.