Restaurant Spui

Westsingel 48 3811 BB Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Spui

Verrassende keuken in Amersfoort

Spui in Amersfoort houdt ervan zijn gasten te verrassen. Met een internationaal menu en heerlijke wijnen waar ze meer dan trots op zijn, schotelen ze je de lekkerste gerechten voor. Niet alleen smaakvol, maar ook boordevol vitamines en variatie. In ieder geval staat de personeel van Restaurant Spui voor je klaar om je in een prachtig pand op de Westersingel een heerlijke avond te bezorgen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Spui

• : Per gezelschap krijgt u één horecakaart om gratis de Stadhuisplein parkeergarage te verlaten !

- Maandag gesloten
- Dinsdag t/m zondag geopend van 12:00 tot 22:00
- Lunch van 12:00 tot 17:00
- Diner vanaf 17:30 tot 21:00

Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We bestelden het 5 Gangen Proeverij-menu: "Het volgende gerecht serveren we als uw glas weer gevuld mag worden". En daarmee bepaal je volledig zelf je eigen tempo.
Elke gang, elke hap en elke slok klopte volledig: perfect in smaak en afstemming en precies de juiste hoeveelheid.

Daarnaast willen we graag opmerken dat inrichting en geluid een prima verbetering hebben doorgemaakt (t.o.v. M en Kroontje).
Zouden we hier weer heen gaan? Jazeker en heel graag!
rozanne F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Enorm genoten op het terras in het avondzonnetje. Leuke bediening en goed eten. Mooi concept met kleine goede gerechtjes. Aanrader!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De gerechten zijn kleine kunstwerken. De tijd tussen de gangen is lang genoeg, geen haast, heerlijk zo. De bediening is correct en met charme. Wij hebben tot laat kunnen tafelen op het terras.
Dominique W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met z'n vieren hier vanavond gegeten. Het menu is evenwichtig en werkt het bestelsysteem van een aantal middelgrote porties goed in de kaart. De gerechtjes waren stuk voor stuk uitstekend van smaak en prachtig opgemaakt. Ook de aanbevolen bijpassende wijnen waren goed gekozen. De bediening was attent en kundig. We voelden ons thuis en op ons gemak. Kortom, een fijne avond!
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Eten en ambiance is goed, het terras zou ook bij minder weer wat uitnodigender kunnen zijn. Bediening was helaas lomp en weinig inlevend. Lekker gegeten met een goed glas wijn voor een nette prijs.
gj6 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eten bij Spui is met recht een beleving. Zeker het verrassingsmenu is een aanrader. Verrassende combinatie van mooi gemaakt eten en goede wijnen. Tel hierbij het enthousiasme van de bediening en het is compleet. Wij komen hier zeker terug!
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Afgelopen vrijdag hier samen met mijn lief gegeten. SPUI deed mee met de Heerlijk 10daagse, wat betekende dat er een 4 gangen menu geserveerd werd. Mijn lief eet kosher en hier is echt fantastisch op geanticipeerd. De gerechten waren heerlijk van smaak en prachtig opgemaakt. (Love de viooltjes!) De bijpassende wijnen waren erg lekker en ik ben zelfs overtuigd om een dessertwijn te nemen. Bedankt voor de fijne avond! Wij komen hier zéker nog eens terug.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een leuk concept, elk gerecht €8,50, zodat je zelf je maaltijd kunt samenstellen. Houd ruimte vor een toetje want die zijn allemaal heel lekker!
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wauw..!! Fantastische kaart en uitmuntende service..!! De sfeer is erg gezellig en de bediening is erg gastvrij en beleefd. We hebben een topavond gehad, voor herhaling vatbaar..!!
BJansen56 J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
prima gegeten. gekozen voor het 3 gangen menu, porties zijn niet erg groot maar wel erg goed klaargemaakt. bediening is enthousiast en vriendelijk.
Pe3 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Superlekker gegeten hier met een personeelsuitje. Voor 20 man draaien ze hun hand niet om! Heerlijk eten, lekkere wijnen... We zaten in een aparte ruimte van het restaurant waardoor wij als gezelschap privacy hadden en de andere gasten geen last van ons ;). We hebben een hele avond lang heerlijk getafeld. Bedankt SPUI, en tot snel weer! ;)
José W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Ik vond het redelijk. Mijn vriendin en ik hadden vis besteld waarvan ik het vermoeden had dat ik haar gerechtje had gekregen. Dit bleek achteaf ook zo te zijn. Beetje slordig. Vriendelijke bediening maar slechte prijs kwaliteit verhouding.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Tijdens onze bruiloft een heerlijke lunch en diner bij SPUI gehad. Er wordt met je meegedacht; in overleg is eigenlijk alles wel mogelijk. Het personeel is ontspannen, oprecht gastvrij en niet overdreven correct of vice versa. En niet onbelangrijk: zowel de lunch als het diner waren van fantastische kwaliteit. Wij komen terug!
Reynold D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Goede restaurant met vriendelijke bediening en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Super lekker gegeten. Ontspannen sfeer, mooie smaken, erg nette prijs (ook voor wijn). Absoluut voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader!
Martha B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke, leuke bediening. Wachttijd was lang, maar dat is positief bedoeld. Het was gewoon goed. Tussen de gerechten door lekker even wat tijd en dan de volgende gang. Heel goed gedaan!
Geen harde muziek, dus voor mensen die last hebben van omgevingsgeluiden, is dit een uitstekende locatie. Dan kan iedereen er van genieten!
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Op een rustige dinderdagavond na Pasen aten we met z'n tweetjes in dit leuke restaurant op een mooie plek in Amersfoort. Het concept is dat alle gerechten het formaat van een tussengerecht hebben. Daardoor kun je drie, vier of - voor grote eters - vijf gerechten proeven. Onze gerechten zijn allemaal lekker, met als uitschieter de runderstaartstuk. De verrassing van de avond is de jonge, enthousiaste en zeer kundige sommelier, die bij elk gerecht een bijzondere en passende wijn weet te serveren. Wij komen zeker terug!
Ageeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De mensen die aan ons tafeltje kwamen hadden veel kennis van de gerechten en wijnen en konden ons goed adviseren. Ze waren heel gastvrij en aardig, het was een mooie avond. Gesmuld in een heel fijne ambiance.
Corry L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Leuk restaurant, smaakvol en lekker gegeten, sfeervolle ambiance. Kom hier zeker terug.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten op het terras op een mooie zondag 9 april. Het proeverijmenu van 49,50 met bijpassend wijnen. Heel vriendelijke bediening. Lekkere wijnen en als extra een heerlijk kaasplankje.