Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Spui

Verrassende keuken in Amersfoort

Spui in Amersfoort houdt ervan zijn gasten te verrassen. Met een internationaal menu en heerlijke wijnen waar ze meer dan trots op zijn, schotelen ze je de lekkerste gerechten voor. Niet alleen smaakvol, maar ook boordevol vitamines en variatie. In ieder geval staat de personeel van Restaurant Spui voor je klaar om je in een prachtig pand op de Westersingel een heerlijke avond te bezorgen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Spui

• : Per gezelschap krijgt u één horecakaart om gratis de Stadhuisplein parkeergarage te verlaten. Deze aanbieding is niet geldig in de combinatie met andere aanbiedingen.

- Maandag gesloten
- Dinsdag t/m zondag geopend van 12:00 tot 22:00
- Lunch van 12:00 tot 17:00
- Diner vanaf 17:30 tot 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Spui

Menno W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Personeel is zeer vriendelijk en persoonlijk, sfeer in het restaurant is erg aangenaam, het eten is werkelijk uit de kunst! Het voelt alsof je in een sterrenrestaurant eet, zelfs de jas wordt aangenomen!
Suus K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Goed eten, originele gerechten met verrassende smaakcombinaties. Bediening weet wat ze doen en zijn vakkundig. Mooie zaak met veel ambitie. Ons zul vaker zien!
Sebastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kleine porties, wel goed klaargemaakt, maar helaas onsamenhangende smaken op het hoofdgerecht na. Jammer!
Eline T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk 4 gangen verrassing menu gegeten. Bijpassend wijnarrangement was perfect. De mogelijkheid om uit te breiden met kasplankje was ideaal! De huisgemaakte bonbons zijn echt amazing. Wij komen absoluut terug!
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Erg goed eten, mooi opgemaakt, op culinair niveau met veel verschillende technieken. De bediening kan goed uitleggen wat er op het bord ligt en er heerst een huiselijkere sfeer dan doorgaans bij dit niveau eten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Leuk restaurant aan de rand van het centrum van Amersfoort, op loopafstand van P-Garage Stadhuisplein. Bijzondere, lekkere gerechten, met niet alledaagse ingrediënten. Bediening is verteld uitgebreid over alles wat je op je bord hebt liggen :-)

Heel lekker gegeten, aanrader (3-gangen proeverijmenu)
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten is van goede kwaliteit. Het ziet er mooi uit. Helaas overschaduwd het lange wachten ( er waren geen menukaarten meer terwijl het niet vol zat) , het personeel loopt constant gehaast heen en weer en weer maar waarom ???? Dit voelt zeer onrustig. Ze zijn vriendelijk genoeg maar er valt veel te leren. Een tafel met allerlei flessen wijn erop? Wat leek op een tafel aan eind van een verjaarsfeest. Niet passend bij een restaurant. Iedereen draagt verschillende kleding? Geen idee wat een ieders rol is. Al deze factoren leiden af van het eten. En dat is jammer want het eten is goed! Voor ons geen tweede keer meer.
Harma K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg lekker gegeten! Gekozen voor het 3 gangen proeverij menu, kwaliteit van het eten was erg goed, wel waren de porties wat aan de kleine kant. Verder hing er een leuke sfeer en is het restaurant mooi ingericht.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prima omgeving.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima verzorgd en opgemaakt! Mooie inrichting en prettige ambiance. Kortom een heerlijke en gezellige avond gehad!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gekozen voor verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement, fantastische keuze en heerlijk gegeten. Plezierige bediening, smakelijke gerechten en keuze van wijnen zeer goed, hier gaan we absoluut vaker eten. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
Erik E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eenvoudig maar zeer smaakvol. We komen zeker terug.
Anjali S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor deze prijs en uitstraling verwacht je gerechten die daarbij passen. Dit was niet het geval bij 4 van de 5 gerechten.
Service erg goed, wel heel formeel.
maiteip .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De uitleg die we kregen over wat er op je bordje lag vonden we overbodig. Dit hadden we al gelezen op de menukaart. Was ietwat overdreven en stond haaks op het feit dat we zelf het water moesten inschenken?
We hebben beslist een heel gezellige avond gehad.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was een klein feestje. Beide gekozen voor de proeverij. Ieder gerecht is een plaatje. De kok heeft er kennelijk zichtbaar veel plezier in en kennis van. Daarnaast lekkere op de gerechten aangepaste wijnen gedronken. Halve glazen was geen probleem.
Hier komen wij zeker nog eens terug.
jan-oude-luttikhuis O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De geluiddemping zou iets beter kunnen zijn. De service en personeel PRIMA!
Tieke P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wachttijd veel te lang. Porties te klein, met name de groente.
Smaken niet verrassend.
team moet nog op elkaar ingespeeld raken.
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Op een rustige dinsdagavond gereserveerd met mijn vriendin. Eten was mooi opgemaakt en lekker. Service was uitstekend, af en toe een ongedwongen gesprekje en ons verrast toen ze wisten dat we een jubileum hadden. Locatie is prachtig, pand mooi alleen interieur niet onze smaak. Een aanrader in Amersfoort.
Brent D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ontzettend goed en lekker gegeten, de toelichting bij elk gerecht en elke wijn is in de toevoeging die de beleving van het gerecht nóg beter maakt. Enigzins prijzig, maar dat is het zeker waard.
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Genoten van 4 gangen all-in menu. Er was in totaliteit één jonge gastvrouw in de bediening die alles naar behoren aan tafel bracht. Heerlijke amuse met gerookte mini mais, waarna makreel, eendenborst, kabeljauw en als hoofdgerecht lam. Mineraal water en leuke bijpassende wijnen inclusief. Als afsluiting goede koffie met wat tegenvallende simpele (smaak) friandises....
De keukenkwaliteit staat hier op een hoger niveau dan de entourage en gastvrouw/heerschap.
Op de rekening was brood extra berekend, terwijl op de flyer en de website staat dat het inclusief is. Gastvrouw gaf aan dat dit nog aangepast moest worden......slordig. Credit keurig opgelost door de gastvrouw.