Restaurant Spui

Westsingel 48 3811 BB Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Spui

Verrassende keuken in Amersfoort

Spui in Amersfoort houdt ervan zijn gasten te verrassen. Met een internationaal menu en heerlijke wijnen waar ze meer dan trots op zijn, schotelen ze je de lekkerste gerechten voor. Niet alleen smaakvol, maar ook boordevol vitamines en variatie. In ieder geval staat de personeel van Restaurant Spui voor je klaar om je in een prachtig pand op de Westersingel een heerlijke avond te bezorgen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Spui

• : Per gezelschap krijgt u één horecakaart om gratis de Stadhuisplein parkeergarage te verlaten !

- Maandag gesloten
- Dinsdag t/m zondag geopend van 12:00 tot 22:00
- Lunch van 12:00 tot 17:00
- Diner vanaf 17:30 tot 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Spui

Koen S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een van de slechtste restaurants waar ik ooit geweest ben. De amuse smaakte naar benzine daarna moesten we na elk gerechr ongemakkelijk lang wachten. uiteindelijk na 3.5 uur bij het hoofdgerecht aangekomen kregen we een stuk lamsvlees dat zo taai was als een baksteen. alles teruggestuurd en het desert maar overgeslagen. Zeer ontevreden en met lege maag naar huis gegaan. wel een rekening van 200 euro overigens.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
In tijden niet zo slecht gegeten. Bij binnenkomst moesten werden we niet begeleid door het personeel naar de tafel. Daarnaast had het personeel meer aandacht voor elkaar, dan voor de overige gasten. Iedere keer moesten we het personeel attenderen om nieuwe wijn te bestellen. Wanneer je naar een restaurant gaat is het de bedoeling dat je kan genieten van het eten. Bij de spui waren de meeste gerechten niet te eten, met name het hoofdgerecht was verschrikkelijk. Dit eten kan eigenlijk linea recta de vuilniszak in.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Mooie, sfeervolle ambiance. Vriendelijke en deskundige bediening. Omdat we graag vegetarisch wilden eten, werd ons het viergangen verrassingsmenu geadviseerd. Hiervan kon de laatste gang een dessert worden, dat was geen enkel probleem. Na een smaakvolle en mooi opgemaakte amuse, werden we inderdaad verrast met 4x een heerlijk, smaakvol en als kunstwerkjes opgemaakt, gerecht. Bij het afrekenen bleek dat de op de website beloofde uitrijkaart voor de parkeergarage niet aanwezig was. Dat werd opgelost door ons contant het geld voor een dagkaart aan te bieden. Prima service!
Simone P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker gegeten!!
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en gedronken. Locatie bevindt zich tussen Eemplein en binnenstad, fijn en ontspannen interieur, prachtig en lekker eten. Bovendien, ook niet onbelangrijk, hele deskundige en aardige bediening. Top avond, we komen zeker terug!
minke S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker en verrassend eten op een van de mooiste plekjes in Amersfoort
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heel puur, uitstekend eten. Wijnen en gerechten uitmuntend. Combinaties mogen iets spannender. Bediening is helemaal top!
In dit segment een aanwinst voor Amersfoort.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk concept met alle gerechten voor de zelfde prijs om zodoende je eigen menu samen te stellen. Maar we konden niet kiezen dus we kozen voor het verrassingsmenu van 4 gangen met wijn. Voor nog geen € 50,00 pp, inclusief de koffie. Bij het afrekenen dachten we dat er wat vergeten was :-). De tartaar van makreel was erg lekker en het varkensvlees met een Italiaanse rode wijn was top. De hoeveelheid is niet groot maar bestel er een schaaltje dikke frieten bij, heerlijk. De bediening was informeel en professioneel. We komen zeker terug. Hopelijk is het dan mooi weer en kunnen we op het terras zitten.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke formule , vriendelijke ontvangst, goed wijnadvies.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We bestelden het 5 Gangen Proeverij-menu: "Het volgende gerecht serveren we als uw glas weer gevuld mag worden". En daarmee bepaal je volledig zelf je eigen tempo.
Elke gang, elke hap en elke slok klopte volledig: perfect in smaak en afstemming en precies de juiste hoeveelheid.

Daarnaast willen we graag opmerken dat inrichting en geluid een prima verbetering hebben doorgemaakt (t.o.v. M en Kroontje).
Zouden we hier weer heen gaan? Jazeker en heel graag!
rozanne F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Enorm genoten op het terras in het avondzonnetje. Leuke bediening en goed eten. Mooi concept met kleine goede gerechtjes. Aanrader!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De gerechten zijn kleine kunstwerken. De tijd tussen de gangen is lang genoeg, geen haast, heerlijk zo. De bediening is correct en met charme. Wij hebben tot laat kunnen tafelen op het terras.
Dominique W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met z'n vieren hier vanavond gegeten. Het menu is evenwichtig en werkt het bestelsysteem van een aantal middelgrote porties goed in de kaart. De gerechtjes waren stuk voor stuk uitstekend van smaak en prachtig opgemaakt. Ook de aanbevolen bijpassende wijnen waren goed gekozen. De bediening was attent en kundig. We voelden ons thuis en op ons gemak. Kortom, een fijne avond!
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Eten en ambiance is goed, het terras zou ook bij minder weer wat uitnodigender kunnen zijn. Bediening was helaas lomp en weinig inlevend. Lekker gegeten met een goed glas wijn voor een nette prijs.
gj6 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eten bij Spui is met recht een beleving. Zeker het verrassingsmenu is een aanrader. Verrassende combinatie van mooi gemaakt eten en goede wijnen. Tel hierbij het enthousiasme van de bediening en het is compleet. Wij komen hier zeker terug!
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Afgelopen vrijdag hier samen met mijn lief gegeten. SPUI deed mee met de Heerlijk 10daagse, wat betekende dat er een 4 gangen menu geserveerd werd. Mijn lief eet kosher en hier is echt fantastisch op geanticipeerd. De gerechten waren heerlijk van smaak en prachtig opgemaakt. (Love de viooltjes!) De bijpassende wijnen waren erg lekker en ik ben zelfs overtuigd om een dessertwijn te nemen. Bedankt voor de fijne avond! Wij komen hier zéker nog eens terug.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een leuk concept, elk gerecht €8,50, zodat je zelf je maaltijd kunt samenstellen. Houd ruimte vor een toetje want die zijn allemaal heel lekker!
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wauw..!! Fantastische kaart en uitmuntende service..!! De sfeer is erg gezellig en de bediening is erg gastvrij en beleefd. We hebben een topavond gehad, voor herhaling vatbaar..!!
BJansen56 J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
prima gegeten. gekozen voor het 3 gangen menu, porties zijn niet erg groot maar wel erg goed klaargemaakt. bediening is enthousiast en vriendelijk.
Pe3 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Superlekker gegeten hier met een personeelsuitje. Voor 20 man draaien ze hun hand niet om! Heerlijk eten, lekkere wijnen... We zaten in een aparte ruimte van het restaurant waardoor wij als gezelschap privacy hadden en de andere gasten geen last van ons ;). We hebben een hele avond lang heerlijk getafeld. Bedankt SPUI, en tot snel weer! ;)