Restaurant Sphinx Maarheeze

Stationsstraat 6 6026 CV Maarheeze Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Sphinx Maarheeze

Gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Zeer uitgebreide kaart en de mixgrill schotel en doner zijn erg lekker en niet vet. Bediening erg gastvrij en snel. Ook de grote verscheidenheid aan pizza's maakt het voor iedereen mogelijk te kiezen.
Morgan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Inmiddels is het restaurant naar een nieuwe lokatie verhuisd. Het ziet er geweldig uit, alles steigerhout met natuursteen. Het eten blijft constant, dus goed. Vandaag spareribs gehad. Deze zijn zeer mals en heerlijk van smaak. Ze zijn absoluut niet aan het bezuinigen op de porties, deze zijn ruim. Het nieuwe terras is ook een groot succes. Overall, groot succes!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Ook wij kozen voor de grote schotel voor twee personen. Prima salade erbij, lekker krokant gebakken frites en zalig, heerlijk, prima ........ vlees. De aankleding is wat gedateerd, maar de vriendelijke bediening en met name de smaak doet je dat snel vergeten. Wij konden niet alles op, dus kregen we wat over was netjes ingepakt mee naar huis. Aanrader.