Over het restaurant Restaurant Spelt

Kwaliteit & authenticiteit

Eerlijk en smaakvol dineren, hier kan het. Het vriendelijke personeel laat je helemaal thuis voelen en houdt rekening met al je wensen. Je proeft het meteen, bij Spelt hebben ze oog voor de mooiste producten die helmaal in balans samenkomen op het bord.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en zaterdag van 11:30- 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Spelt

Annemarie G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooie plek met fijne sfeer aan verrassende, grote binnentuin waar je lekker wat ruimte om je heen hebt aan de (wel) kleine tafeltjes. Ik begrijp niet helemaal waarom dit restaurant in de lijst staat van beste groenterestaurants. Er is in elk geval maar weinig aan vegetarische (hoofd-)gerechten op de kaart te vinden...
Lieve, goedbedoelende bediening die mijn vraag of de asperges echt helemaal gaar zijn (zoals ik ze lekker vind) volmondig met 'ja' beantwoord, terwijl ze bij het serveren nog bite blijken te hebben en ze kunnen niet nagegaard worden... Jammer... voor de rest is het zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk, smakelijk en gezond
Zeer attente en fijne bediening. Mooie lokatie met uitzicht op prachtige binnentuin! Zeker om terug te keren.
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Top
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk vers eten, beetje aan de prijzige kant. Fijne sfeer maar ook een beetje ongezellig met die plastic stoeltjes. Ook goede wijnen
karolien P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Tweede maal dat we dit gezellige restaurant bezoeken vooraleer we naar een theatervoorstelling van TA gaan.
Lekker en licht gegeten, fijn sfeervol en prima bediening. Aanrader!
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Spelt is een favoriet van mij en mijn zus. Jammer dat de inrichting is veranderd, we misten de mooie foto's aan de muren. En de bediening was lief maar erg onzeker en jong. Weinig persoonlijke aandacht terwijl er maar 1 andere tafel was, beetje jammer. MAAR het eten was HEERLIJK!
Diana Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede smaken en met zorg bereid.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Aardige bediening, maar niet adequaat. Tikje chagerijn van een van de koks die luid opruimt.
Salade Nicoise met veel rocula en zuur waardoor originele smaak van tonijn en ansjovis weinig aanwezig is. Tafelgenoot met lekkere vissoep maar weinig vocht/soep en veel ingrediënten.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Graag uw eigen frieten weer terug Die stapeling was zo goed ! Verder een goede steak !
John M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was heerlijk, sfeer minder maar dit zeker komen door de rustige avond. Het was nog niet voor de helft gevuld en om 20:00 al gesloten
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Weer fijn gegeten bij dit kleine restaurant in de Nieuwe Spiegelstraat. Concept is aangepast naar toegankelijke, (h) eerlijke gerechten. Uitstekend. Prima prijs/kwaliteit, goede service van de eigenaar en rustige ambiance.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was op zich van goede kwaliteit maar het mist de wow-factor die we gewend waren van eerdere bezoeken, zowel in presentatie als in smaak. Ook de inrichting is erg sober geworden.
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke plek in het centrum van Amsterdam. Enorm aardig personeel en heerlijk, vers en smaakvol eten. Inmiddels mijn favorite restaurant in Amsterdam. Ik heb al veel mensen getipt en die waren stuk voor stuk enthousiast!
Nell C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke plek om te eten zeker als je buiten gaat zitten????Net alsof je op vakantie bent gevoel! Bediening was super!!!???? Vissoep viel qua prijs/kwaliteit wat tegen maar de Salade Nicoise was perfect en goed gevuld ! Kortom een aanrader
JW H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Echt ver onder de maat. Gerechten niet goed bereid. Magnetron kwaliteit tegen hoge prijzen.

Dit restaurant serveert echt slechte kwaliteit
Carpaccio wordt ontdooit in de magnetron en is zo taai dat het niet eens gesneden kan worden. Mosterdsoep proeft naar azijn. Hamburgers zover doorbakken dat de buitenkant er hard van is. Smaakloze friet. Met 4 personen gegeten alle gerechten slecht en niet lekker. Bediening wel vriendelijk. Niet alle gerechten zij in rekening gebracht. Maar uiteindelijk ga je daarvoor niet uit eten.
Beste Jan Wijnand,

Wat spijtig om via deze weg uw teleurstellende ervaringen te moeten vernemen. Wij doen bij iedereen altijd onze uiterste best er een fijne en smaakvolle avond van te maken. Wij kunnen ons niet vinden in wat u hier allemaal omschrijft, maar zal ik hieruit moeten opmaken dat dit dus helaas bij u niet geluk is.

Met vriendelijke groet,

Team restaurant Spelt.
Douglas B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuk restaurant met prettige bediening en vooral heerlijke aspergeschotel!

Wel te warm en teveel keukengeuren in het restaurant, dat kan beter...
Jozef V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker eten, beperkte kaart , gezellig zitten
karolien P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
gezellig, licht restaurant in hartje Amsterdam.
lekkere keuken en vriendelijk personeel. (erg opmerkzame dienster!)
we hebben ontzettend genoten!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg verrassend heerlijke eerlijke gerechte. Bijzonder goede keuken en vriendelijke bediening.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Anders dan de naam en de recensies deden vermoeden, viel het ons tegen. Kaart is niveau eetcafe. Het is niet slecht, maar als je oppas regelt en hoopt op een leuke nieuwe stek uit te komen... voor deze cijfers (en geld) eet je elders in de stad veel beter en exclusiever!!