Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
anjatewalvaart .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten. Mooie ambiance en vriendelijke personeel. Een hele lekkere en gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Peeters J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Volle smaak. Met zorg gemaakt. Verrassende mengeling. Kortom: unieke ervaring. Voor herhaling vatbaar.
Je kan in de keuken kijken en zien hoe de chef het eten creëert en serveert. Geslaagd.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben genoten van deze eerste kennismaking. Vooral het voorgerecht sprong er echt uit qua kwaliteit. Bij het tussengerecht hadden we liever een minder aanwezige saus gehad. Het hoofdgerecht, de eend, was ook zeer smakelijk en niet teveel. Hetzelfde geldt voor het lekkere nagerecht. We komen graag weer terug voor een ander menu.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Mooi restaurant waar je heerlijk kunt eten. Hoe de gerechten eruit zien en hoe ze smaken daar kun je alleen maar blij van worden!! Fijn en ontspannen tafelen ipv na 1uur alweer volgevreten buiten staan. Kortom een dikke aanrader. Groeten Mike en Karlijn
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij zijn bij Smaek geweest op kerstavond en hebben in een gemoedelijke sfeer heerlijk gegeten met een goed wijnarrangement.
Komen zeker terug!
Culinairdennis .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gastvrij onthaald. Men heeft het hier prima voor elkaar.
karin R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Smaek is een uitstekend restaurant met een fijne en ingetogen sfeer. De gastheer/eigenaar toont veel betrokkenheid bij zijn gasten en verschijnt zo nu en dan aan tafel om te polsen of alles naar wens is. Smaek hanteert geen keuzemenu, maar voor ons was de vraag waar we zin in hadden, heel verrassend. Er wordt een uitstekend wijnarrangement geserveerd met een mooie uitleg over de herkomst en keuzemotivatie.
Een echt pluspunt is ook de persoonlijke benadering met veel oog voor speciale wensen. Smaek is een aanrader!
Arno J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We zijn hier met de korting van de AH gaan eten. Toch werden we niet als low budget klanten behandeld. De chef (ook eigenaar) kwam aan onze tafel om zich voor te stellen. Tussen de gangen door kwam hij vragen of alles naar wens was en maakte echt een praatje, dus niet zo eentje omdat het nu eenmaal hoort. De sommelier zette zijn beste beentje voor toen ik aangaf dat ik liever geen zoete dessertwijn wilde (ik had het bijhorende wijnarrangement genomen) en kwam met een verrassende cocktail. De bediening was ook goed.
De gerechtjes smaakte beter dan we vooraf verwacht hadden. In plaats van het “recht toe recht aan” eten wat je vaak bij restaurants in deze prijsklasse ziet was er sprake van creativiteit. Waardoor we meermaals aangenaam verrast werden.
Al met al is het ons zo goed bevallen dat we aankomend weekend teruggaan en zelfs een paar van onze vrienden mee durven nemen.
joop V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
goed,gezelig en goede sfeer
Istvan P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening. Zelfs de chefkok (tevens eigenaar) kwam even vragen hoe het was geweest; altijd leuk.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De inrichting heeft met de muziek te maken. Was erg indringend voor mij, mijn 5 tefelgenoten hadden er minder last van.
Uitstekende keuken en bediening. Heerlijk, gezellig gegeten.
Domichielsen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten deed denken aan haute cuisine. Een relatief lang verhaal bij weinig eten. Ook viel er geen menu te kiezen. Het 2e glaasje wijn was een totaal ander dan het eerste, waarover ik reclameerde. Werd keurig opgelost. Jammer dat er bij het personeel geen lachje af kon. Het deed me sterk aan de Dela denken.
Eigenlijk toch wel met honger vertrokken.
Jola V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Super lekker gegeten! Gerechten worden heel mooi gepresenteerd en zijn van zeer goede kwaliteit!
Erg vriendelijk personeel en na afloop een persoonlijk praatje met de eigenaar. Helemaal GEWELDIG!!
Ik ga zeker nog een keer terug!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We komen hier vaak en graag. Alhoewel de prijzen eigenlijk iets boven ons budget liggen, wordt dit volledig gecompenseerd door de kwaliteit van het eten, de vriendelijke bediening en de persoonlijke aandacht van de eigenaar/chefkok. Een restaurant derhalve waar je jezelf tenminste één keer op moet trakteren om vervolgens overtuigd te geraken van een vervolgbezoek.

Waar we ons bij het eerste bezoek nog beperkten tot een 3-gangen menu, kiezen we tegenwoordig voor het heerlijke 5-gangen menu inclusief wijnarrangement, waardoor ons avondje uit een avondvullend, culinair feestje is geworden.
Iris Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij Smaek! Vijfgangen menu met bob arrangement gehad en van iedere hap genoten. Heel sfeervol ingericht en de bediening was werkelijk fantastisch. Komen zeker terug!!!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. De prijzen liggen iets hoger maar dan krijg je ook wel waar voor je geld. Echt goede kwaliteit en dat proef je. Het zou ons niets verbazen als dit restaurant in de toekomst nog een ster gaat krijgen want gerechten, bediening, opmaak van de borden alles was tot in de puntjes verzorgd. Wij komen zeker terug!
KeanoAthletic .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Via de AH-actie en het enthousiasme van een goede vriend besloten om te gaan eten in mijn geboortedorp en daar heb ik zeker geen spijt van gekregen. Ikzelf ben niet echt een uitgesproken fijnproever, maar de manier waarop de gerechten en de wijnen worden gepresenteerd is echt genieten. Het feit dat de eigenaar zelf ook naar de tafel kwam om een praatje te maken droeg voor ons bij aan het fijne gevoel. Je voelt in het restaurant dat de medewerkers bezig zijn om jou een zo fijn mogelijke avond te bezorgen.
Je krijgt eigenlijk nooit het idee dat de medewerkers van Smaek je iets door de strot proberen te duwen, wat voor een fijne sfeer zorgt. Over het eten kan ik kort zijn: werkelijk subliem. Een enorme aanrader.
onno.janssen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
5 gangen verjaardagsmenu was een feestje. Vraag even wat het kost: Elementen buiten het menu laten de totaalprijs snel oplopen.