Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

Uitmuntend
9,2
Roosvandenhurk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Lekker gegeten in de tuin. Het nadeel van de tuin was dat er gerookt werd, dat is jammer want is niet fijn als je lekkere dingen aan het proeven bent.
Het eten was van goede kwaliteit en een mooie opmaak maar niet heel verrassend. De bediening was vriendelijk en had een goede uitleg over de gerechten en de wijn.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
René, het terras heb je omgetoverd tot een oase van rust en gemoedelijkheid.
Iedereen zat volop te genieten van de inrichting, het personeel maar vooral de inhoud van de borden.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Prima bediening, goede uitleg over wijnen en gezellig praatje en rondleiding van eigenaar. Komen zeker terug!!
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ik vond de kwaliteit echt top en zeer goed verzorgd. Echter de hoeveelheid (we hadden een 4-gangendiner) was voor ons (dames) wel voldoende, echter bij het hoofdgerecht misten we wat frietjes. Voor mannen zou de hoeveelheid te gering zijn geweest. Maar we gaan zeker nog eens terug.
erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de ah bonnen. Creatieve gerechten, mooi opgemaakt. Je kan lekker buiten zitten op een mooi terras aan de achterkant. Een aanrader. Alleen serveren ze geen kraanwater...
Manja L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Uitstekende gerechten zijn er gedurende de avond door René op tafel getoverd! Het eten was mooi op elaar afgestemd, met prima wijnen.
De borden prachtig opgemaakt zonder te overdrijven, met super mooie, op elkaar afgestemde gerechten.
Een echte aanrader (maar wij wisten dat al)!
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooral het tussengerecht was erg lekker. Alles was precies goed en ze nemen je wensen echt serieus en houden er rekening mee met wat je echt niet lust.
T B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Leuk restaurant. Eten was prima. Porties per gang vrij klein. Gevoel dat je thuis nog wat gaat eten omdat het net te weinig is. Bij iedereen de vraag of men het wil uitbreiden tegen meerprijs. De uitbreiding moet je wel betalen per persoon. Dan is de tweede persoon niet gratis.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vriendelijk, verrassende smaak-combinaties, mooie gerechten, porties precies goed.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijke gerechten, goede service. Eenmaal verkeerd gerecht uitgeserveerd, maar prima hersteld. Helemaal goede omstandigheden: heerlijk weer op het terras!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben genoten van een heerlijke avond bij Smaek. Aangezien het een prachtige avond was hebben we gegeten in de sfeervolle achtertuin. De gerechten waren mooi op smaak, het personeel vriendelijk en het tempo goed. Halverwege de avond is ons zelfs nog de mogelijkheid geboden het diner binnen voort te zetten omdat de wind wat aantrok. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
w.hal1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een zeer enthousiast team troffen wij aan. Voor ons de eerste kennismaking met Smaek. Eten was erg lekker en met veel zorg bereid. Prima bediening. Fijn om in de mooie tuin te dineren op een mooie dag in juni! Ga zo door!
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zaten heerlijk buiten in de tuin en hebben genoten van de gezellige ambiance, het heerlijke eten en het vriendelijke personeel! Wel moesten we iets te lang wachten op ons voorgerecht en werden overgeslagen met de kroepoek die aan andere tafels wel werd geserveerd. De overheerlijke gerechtjes die daarna volgden maakten het wachten echter ruimschoots goed! Het personeel had het druk, maar nam toch de tijd om een praatje met ons te maken. De sommelier gaf goede wijnadviezen bij de gerechten en de eigenaar/kok kwam na afloop ook nog een praatje maken aan onze tafel. We kwamen met een AH-actiekaart, maar kregen hetzelfde verrassingsmenu als de andere gasten én nog een gratis kop koffie aangeboden. We komen zeker terug: Smaek is een echte aanrader!
niek G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten. Geen opdringerig personeel voor de drankjes.
Wat erg leuk was dat de chef op t end kwam vragen of alles naar tevredenheid was en ons een tweede kopje koffie namens de zaak aanbood! Aanrader!
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Genoten!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Loes1983 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eerste ervaring met dit restaurant. We hebben ons laten verassen. Mijn man wilde geen asperges en ik geen vis. En daar wordt dan ook prima rekening mee gehouden. We hadden gekozen voor een uitbreiding naar een 4 gangen menu. De prijzen zijn wel aan de hoge kant. Maar de kwaliteit was er wel naar. Het waren plaatjes op het bord en smaaksensaties. Ook heerlijk bijpassende wijnen.
WvanDuren .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Was voortreffelijk vriendelijke en professionele bediening.
Uitleg van gerechten en wijnen vriendelijk en gedegen.
Opvolging van gerechten was perfect georganiseerd.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Super lekker gegeten, meer voor fijnproevers, wij waarderen dat enorm.
Hoofdgerecht was vlees en vis, alles lekker, alleen viel de smaak van de vis weg. De heerlijke smaak van het vlees overheerste . Andere 3 gangen waren top. Complimenten aan de kok. De jonge bediening deed super zijn best.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Op het eten en drinken was niets aan te merken. Doordat je geen kaart hebt ben je niet op de hoogte van de prijzen, waardoor ik nogal schrok achteraf van de rekening. Dat vind ik een minpunt.