Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooie gerechten. Leuke, vriendelijke bediening. Sfeervolle zaak. We hadden een 3-gangen verrassingsmenu. Er werd de mogelijkheid geboden i.p.v. voorgerecht, hoofdgerecht, dessert te kiezen voor voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht. Prijs op de kaart van 36,50 euro werd echter op de kassabon 39,50 euro. Redelijk forse prijs!
Grinsven .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten met de familie. Super vriendelijk personeel, uitstekende kennis van gerechten en bijpassende dranken. Fijn sfeertje, kortom een super avond!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met 6 personen op een zondagavond hier gaan eten met de AH-restaurantactie-zegels.
We werden door de eigenaar, René, vriendelijk ontvangen en kregen uitleg van hem over de kaart: er worden alleen nog verrassingsmenu's geserveerd en niet meer a la carte.
Wij lieten ons verrassen met een 4-gangendiner. Elke gang zag er schitterend uit; echt heel mooi opgemaakte borden. En 'smaeken' deed het zeer zeker! Echt een aanrader dit restaurant, dus we komen zeker terug.
Carlita B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk en knus restaurant! Sfeer is prima. Bediening geweldig en verstand van zaken!
Wijnarrangement erbij gedaan, leuk om te horen met hoeveeel kennis van zaken de wijn wordt gepresenteerd.
De chef kok komt langs de tafels om te vragen of alles naar wens was: een zeer goede zaak, zeker behouden!
Compliment voor de chef kok: WoW wat een leuke opmaak van de borden en wat een verassende combinaties van smaken op een bord gepresenteerd .
Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke tien van ons! Ga vooral zo door!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Volop genoten van de voortreffelijke en culinaire gerechten. Zeker een Michelin ster waard wat ons betreft.
Complimenten voor de kok en de charmante en professionele bediening. We komen hier zeker terug.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met 4 personen gegeten bij restaurant Smaek (AH-actiezegels). Gastvrije ontvangst door vriendelijke medewerkers. Wij hebben het 3-gangenmenu gekozen. De gerechten zagen er heel mooi uit en werden goed toegelicht, net als de wijn. De gerechten waren verrassend van consistentie, smaak en origineel gebruik van ingrediënten. Wij waren zeer onder de indruk! Onze tafel stond paar meter van de half open keuken, dat is niet altijd plezierig, maar we hebben er zeker geen hinder van gehad.
Restaurant Smaek is een aanrader! wij gaan zeker terug.
joyo_100 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ontvangst erg vriendelijke. Mooie gedekte tafel. Goede uitgebreide uitleg over de gerechten die er prachtig uitzagen en heerlijk smaakten.
carola ten camp .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke avond gehad met heerlijk eten, zeer kundige bediening en goede sfeer.
We waren met AH kortingsbon en soms is het dan minder goed dan als je volledig betaalt, maar dat was hier zeker niet.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een echte aanrader, zeer goede prijs - kwaliteitverhouding en de bediening was erg vriendelijk en attent.
Ook leuk dat ze met een open keuken werken, je kunt de koks bezig zien en dat brengt "leven in de brouwerij". Een echte aanrader!
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Alles heel smaakvol en de samenstelling van het menu was heel goed. Goede en snelle bediennig. Echt een aanrader voor een speciale gelegenheid.
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk en hulpvaardig . We hebben een heerlijke avond gehad , een echte aanrader . We gaan zeker terugkomen.
j.rouwen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zeer geslaagde avond. We hadden een arrangement van AH en daarbij een extra tussengerecht en een Bob-arrangement genomen. De verschillende gangen waren verrassend met goede bijpassende wijnen. Het hoofdgerecht - eendenborst - was zeer geslaagd terwijl we dat in een andere gelegenheid wel eens anders hebben meegemaakt. Hierdoor hebben we ons niet uit het veld laten slaan en we zijn dan ook zeker niet teleurgesteld in de prestaties van de kok. We komen hier zeker terug; een echte aanrader.
anjatewalvaart .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten. Mooie ambiance en vriendelijke personeel. Een hele lekkere en gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
we hebben genoten! zou het persoonlijk prettig hebben gevonden om 1 iemand aan mijn tafel te hebben gehad vanplaats 3. Maar we komen zeker nog een keer terug
Peeters J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Volle smaak. Met zorg gemaakt. Verrassende mengeling. Kortom: unieke ervaring. Voor herhaling vatbaar.
Je kan in de keuken kijken en zien hoe de chef het eten creëert en serveert. Geslaagd.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben genoten van deze eerste kennismaking. Vooral het voorgerecht sprong er echt uit qua kwaliteit. Bij het tussengerecht hadden we liever een minder aanwezige saus gehad. Het hoofdgerecht, de eend, was ook zeer smakelijk en niet teveel. Hetzelfde geldt voor het lekkere nagerecht. We komen graag weer terug voor een ander menu.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Mooi restaurant waar je heerlijk kunt eten. Hoe de gerechten eruit zien en hoe ze smaken daar kun je alleen maar blij van worden!! Fijn en ontspannen tafelen ipv na 1uur alweer volgevreten buiten staan. Kortom een dikke aanrader. Groeten Mike en Karlijn
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij zijn bij Smaek geweest op kerstavond en hebben in een gemoedelijke sfeer heerlijk gegeten met een goed wijnarrangement.
Komen zeker terug!
Culinairdennis .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gastvrij onthaald. Men heeft het hier prima voor elkaar.
karin R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Smaek is een uitstekend restaurant met een fijne en ingetogen sfeer. De gastheer/eigenaar toont veel betrokkenheid bij zijn gasten en verschijnt zo nu en dan aan tafel om te polsen of alles naar wens is. Smaek hanteert geen keuzemenu, maar voor ons was de vraag waar we zin in hadden, heel verrassend. Er wordt een uitstekend wijnarrangement geserveerd met een mooie uitleg over de herkomst en keuzemotivatie.
Een echt pluspunt is ook de persoonlijke benadering met veel oog voor speciale wensen. Smaek is een aanrader!