Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Smaek

Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten maar 2 puntjes van aandacht. De borden werden erg snel opgeruimd ( had het broodje nog in mijn mond). Voor degene die geen wijn arrangement nemen die willen ook graag iets te drinken ( geen enkele keer gevraagd)
kidusebout .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de 2e keer bij Smaek gegeten, beide keren geweldig lekker gegeten. Het wijnarrangement, heerlijke wijnen bij alle gerechten, leuke uitleg.
Enige minpunt was de rioollucht die bij binnenkomst in de hal en restaurant hing. Dat kan eigenlijk niet voor een restaurant. Gelukkig roken wij het na een tijdje niet meer.
Wij komen graag terug!
Ester D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was echt heerlijk! Bescheiden porties, wat we erg op prijs stelden, met liefde samengesteld. De fijne bediening, de knusse en intieme inrichting en een bezoekje van de chef aan het einde van de avond maakten dat we een hele mooie en culinair voortreffelijke avond hebben gehad!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer goed en verzorgd restaurant met goede smaakvolle en mooi gepresenteerde gerechten. De bediening vraagt of het volgende gerecht geserveerd mag worden of dat u nog even wilt wachten. Na het eten komt de chef-kok (tevens eigenaar) een praatje aan tafel maken. Zeker aan te raden.
Raf F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer goede ervaring: verzorgde, mooi afgewerkte en verfijnde gerechten, vriendelijk personeel en chef, aangename setting, ...
Fay123 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het restaurant werkt met verrassingsmenu's en het was inderdaad verrassend. Er was geen gerecht wat niet lekker was, er werd rekening gehouden met de wensen en voorkeuren. Twee mensen van ons gezelschap moesten wat eerder weg, daar werd perfect rekening mee gehouden zonder dat het een gehaast etentje werd. De sommelier vertelde gepassioneerd over de wijn en hoe het met het gerecht combineerde, super! Een extra vermelding: het viel ons op dat de bedrijfskleding zo mooi op elkaar afgestemd is. Zwart met lichtblauw, een keer wat anders en een mooie kleurcombinatie.
anjavanhoeij .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij binnenkomst bijna omgedraaid door vieze lucht afkomstig van wc die helemaal achterin het restaurant is.
Die Lucht hing overal.
Het was er te koud.
Serveerster was niet op de hoogte van onze reservering met Iens, onze rekening viel 16 euro hoger uit dan vooraf werd verteld. Gelukkig maakte het lekkere eten dat wel beetje goed.
marja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ontvangst was hartelijk, eten voortreffelijk, wijnarrangement perfect erbij evenals de uitleg van de wijnen.
Eten was mooi opgediend, vriendelijk personeel, kortom top avond gehad!
Chiel H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijke lunch gehad. De gastvrouw (blonde dame) was professioneel en weet wat het vak inhoud. Gerechten hebben mooi balans en bijpassende wijnen ben ik zeer over te spreken. Een restaurant met veel potentie!
WIL V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het ontbreken van een menukaart en idem prijsindicaties vond ik een gemis
Paul en Annet G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Al een tijdje ons favoriete restaurant in de omgeving Eindhoven. De verhouding tussen kwaliteit, service en prijsstelling is TOP. Een echte aanrader.
Carolien J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het restaurant ziet er gezellig uit, de sfeer was goed
het eten was lekker, maar de porties hadden groter mogen zijn. Ook gezien de prijs
mini S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Verrassende gerechten, mooie borden en heel smaakvol. De marshmallow bij het dessert is als vorm/structuur wel een toevoeging maar ik hoop dat deze ooit door iets vervangen wordt.
phermsen .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een heerlijke smaakervaring! Hier wordt gekookt!!en dat proef je! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Hier gaan wij zeker nog een keer terug.
Gerrit C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
ook deze keer zijn we niet teleurgesteld in het aangeboden menu en de daarbij behorende wijnen.Werkelijk geweldig. We komen zeker terug!
Annelies C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Ontvangst was bijzonder vriendelijk: we voelden ons echt welkom. In kort bestek werd de historie van het restaurant en de formule uitgelegd. We zaten tegenover de keuken waar de borden opgemaakt werden en dat zag er al meteen vertrouwenwekkend uit. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren aangenaam van "portie", smaakten voortreffelijk en ook het wijnarrangement paste voortreffelijk bij het menu. Kortom: een aanrader!
Berty G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het eten was goed, smaakte heerlijk. Helaas waren de porties klein, met name het hoofdgerecht was meer een tussengerecht. Met een 3 gangen menu heb je niet voldoende gegeten.
brouwer.ingrid .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten. Alles klopte. Lekker lang getafeld, zeer goede bediening! We hebben met smaak bij restaurant Smaek gegeten! Bedankt!
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vanavond bij Restaurant Smaek gegeten. Wauw...... Geen stress van keuzes maken, altijd een verassingsmenu met een mooi wijnarrangement. De dames in de bediening hebben een verhaal te vertellen. En wat een mooie gerechten, pure smaken en een genot voor het oog.

Eigenaar en chef René kwam aan het einde van de avond nog even een praatje maken.

Voor ons de eerste keer en wij komen zeker terug!
Pieter en Antoinette
Marjet D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Bediening was vriendelijk en alert. Gerechten waren zonder uitzondering heerlijk. Hier wordt met liefde en zorg gekookt en dat proef je !!!!