Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
MauPet2010 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Sfeervol restaurant, aan de prijzige kant maar daar krijg je wel heerlijke gerechten voor. Aanrader voor gezellig, intiem etentje
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat goed is aan dit restaurant is de kwaliteit van het eten en de prijs die je er voor betaald de bijpassende wijnen bij het menu zijn goed gekozen en het menu is goed in balans is ook de enige keuze mogelijkheid en met 50 couverts en drie man in de keuken is dat goed te begrijpen. Het bedienend personeel is jong en soms onzeker bij het uitleggen aan tafel en de somollier is erg nerveus. Een belangrijke tip zou ik mee willen geven de tafels zijn helaas erg klein dus je zit nogal op elkaar en de stoelen zitten niet zo prettig en het belangrijkste erg is geen tafelkleed en op houten tafels waar het bestek op ligt vind ik persoonlijk niet zo prettig. Kortom aan de kwaliteit van het eten ligt het niet want die is prima in orde een paar aandachtspunten en het is meteen top!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wederom heerlijk gegeten,super personeel.
De wachttijd tussen de gerechten door kan iets sneller maar het stoort niet.
Een restaurant waar je lekker kan eten voor een niet al te hoog bedrag.
Straatman .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Fantastisch gegeten, wederom een ander verrassingsmenu met heerlijke bijpassend wijnarrangement. Echt genoten !! Wij komen snel weer !
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Slim om zonder kaart te werken. Je wordt gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten en super bediening. Het bezoek van de kok aan tafel zorgt er voor dat je je nog meer gast voelt!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het is een super restaurant, het eten is heerlijk en de bediening is top! Eten bij Smaek is een echte aanrader. Wij gaan zeker vaker eten bij Smaek.
M V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Ook voor een vegetariër bracht het viergangenmenu genoeg variatie.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooie gerechten. Leuke, vriendelijke bediening. Sfeervolle zaak. We hadden een 3-gangen verrassingsmenu. Er werd de mogelijkheid geboden i.p.v. voorgerecht, hoofdgerecht, dessert te kiezen voor voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht. Prijs op de kaart van 36,50 euro werd echter op de kassabon 39,50 euro. Redelijk forse prijs!
Grinsven .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten met de familie. Super vriendelijk personeel, uitstekende kennis van gerechten en bijpassende dranken. Fijn sfeertje, kortom een super avond!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met 6 personen op een zondagavond hier gaan eten met de AH-restaurantactie-zegels.
We werden door de eigenaar, René, vriendelijk ontvangen en kregen uitleg van hem over de kaart: er worden alleen nog verrassingsmenu's geserveerd en niet meer a la carte.
Wij lieten ons verrassen met een 4-gangendiner. Elke gang zag er schitterend uit; echt heel mooi opgemaakte borden. En 'smaeken' deed het zeer zeker! Echt een aanrader dit restaurant, dus we komen zeker terug.
Carlita B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk en knus restaurant! Sfeer is prima. Bediening geweldig en verstand van zaken!
Wijnarrangement erbij gedaan, leuk om te horen met hoeveeel kennis van zaken de wijn wordt gepresenteerd.
De chef kok komt langs de tafels om te vragen of alles naar wens was: een zeer goede zaak, zeker behouden!
Compliment voor de chef kok: WoW wat een leuke opmaak van de borden en wat een verassende combinaties van smaken op een bord gepresenteerd .
Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke tien van ons! Ga vooral zo door!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Volop genoten van de voortreffelijke en culinaire gerechten. Zeker een Michelin ster waard wat ons betreft.
Complimenten voor de kok en de charmante en professionele bediening. We komen hier zeker terug.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met 4 personen gegeten bij restaurant Smaek (AH-actiezegels). Gastvrije ontvangst door vriendelijke medewerkers. Wij hebben het 3-gangenmenu gekozen. De gerechten zagen er heel mooi uit en werden goed toegelicht, net als de wijn. De gerechten waren verrassend van consistentie, smaak en origineel gebruik van ingrediënten. Wij waren zeer onder de indruk! Onze tafel stond paar meter van de half open keuken, dat is niet altijd plezierig, maar we hebben er zeker geen hinder van gehad.
Restaurant Smaek is een aanrader! wij gaan zeker terug.
joyo_100 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ontvangst erg vriendelijke. Mooie gedekte tafel. Goede uitgebreide uitleg over de gerechten die er prachtig uitzagen en heerlijk smaakten.
carola ten camp .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke avond gehad met heerlijk eten, zeer kundige bediening en goede sfeer.
We waren met AH kortingsbon en soms is het dan minder goed dan als je volledig betaalt, maar dat was hier zeker niet.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een echte aanrader, zeer goede prijs - kwaliteitverhouding en de bediening was erg vriendelijk en attent.
Ook leuk dat ze met een open keuken werken, je kunt de koks bezig zien en dat brengt "leven in de brouwerij". Een echte aanrader!
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Alles heel smaakvol en de samenstelling van het menu was heel goed. Goede en snelle bediennig. Echt een aanrader voor een speciale gelegenheid.
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk en hulpvaardig . We hebben een heerlijke avond gehad , een echte aanrader . We gaan zeker terugkomen.
j.rouwen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zeer geslaagde avond. We hadden een arrangement van AH en daarbij een extra tussengerecht en een Bob-arrangement genomen. De verschillende gangen waren verrassend met goede bijpassende wijnen. Het hoofdgerecht - eendenborst - was zeer geslaagd terwijl we dat in een andere gelegenheid wel eens anders hebben meegemaakt. Hierdoor hebben we ons niet uit het veld laten slaan en we zijn dan ook zeker niet teleurgesteld in de prestaties van de kok. We komen hier zeker terug; een echte aanrader.
anjatewalvaart .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten. Mooie ambiance en vriendelijke personeel. Een hele lekkere en gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.