Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

Jola V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Diane B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben genoten van een 4-gangenmenu en vonden het echt superlekker allemaal. De tijd tussen de gangen door was goed niet te lang en niet te kort. Zeker een aanrader! Het enige minpuntje was dat we bij aankomst een huisaperitief kregen welke later wel op de rekening stond terwijl wij er vanuit gingen dat het van het huis was zoals bij zovelen. Dat moeten ze dus niet zo over laten komen. Gelukkig was het wel lekker.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Grote klasse wat hier geserveerd wordt. Genoten van het prachtige pallet aan kleuren, geuren en smaken die heel goed op elkaar zijn afgestemd. Zeer vriendelijke en attente bediening. Mooie en interessante wijnen, schappelijke prijzen. Als we in de buurt zijn, komen we hier zeker terug!
Br-sch .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wederom Weer super lekker gegeten met als hoogtepunt de sucade in zwarte knoflooksaus. De gecombineerde wijnen waren weer prima en het huisaperetief een verassing. We hebben een topavond gehad in een ongedwongen sfeer.
hein.crooijmans .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Verrassende omgeving, waar we lekker gegeten hebben. Compliment voor voor de bijzonder heerlijke en passende wijnen bij het verrassingsmenu. Een chef kok die enthousiast zijn zaak laat zien en ondertussen wordt jouw servet aan tafel weer keurig gevouwen. Ruime opstelling van de tafels, waardoor er veel privacy is.
Marlieke M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
kleding van de heren in de bediening vond ik niet smaakvol maar dat is een klein detail.
MarkTijsen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten, zeer kwalitatief eten! Tevens was het personeel erg kundig; men wist tot ieder detail wat er geserveerd werd en er was een goede kennis van de wijnkaart. Erg speciaal dat was de kok als afsluiting de rekening kwam brengen en een praatje met je maakte. Smaek is een aanrader dus!!!
Davy M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten. Het verrassingsmenu is iedere keer weer een heerlijke verrassing. Goede sfeer en persoonlijk. Ook door gesprekje van chef-kok / eigenaar aan tafel. TOP
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Door het lekkere eten en de gezellige bediening krijgen we iedere keer een aangename drang om terug te gaan.
Lianne R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Erg mooi gepresenteerd. Zeer gastvrije bediening. Mooie uitleg bij de wijnen. Wijnen passen heel mooi bij de gerechten.
kworkum .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben met z'n zessen heerlijk gegeten. Echt mooie gerechtjes. De gerechten werden keurig tegelijk opgediend en het personeel was zeer vriendelijk. De wijnkaart mag nog wel iets uitgebreider en de vegetarische gerechten mogen ook wel iets meer aandacht van de kok.
Algemene indruk was prima.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
In een woord: fantastisch!
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, hier krijg je echt waar voor je geld. Komen zeker nog eens!
hennie H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
restaurant Smaek doet zijn naam eer aan. zeer smaakvolle gerechten worden gereserveerd door een enthousiast team. prima uitleg over de passende wijnen
het restaurant ademt een gezellige sfeer, kortom tien punten waard.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
De sommelier was erg goed! Mede hierdoor een gezellige en heerlijke avond gehad!
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Overheerlijk gegeten. De ingredienten waren op zich 'bekend', maar door de combinaties zeer verrassend.
Kundige en leuke uitleg bij het wijnarrangement.
Hier komen wij zéker nog eens terug.
Duikhond .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Al eerder gegeten tot grote tevredenheid, nu vanwege een gekregen kado een 6 gangen wine&taste gehad. Prima ontvangst, en geen gebrek aan aandacht. De gerechten waren weer verrassend van combinatie en erg lekker, complimenten aan de kok/eigenaar. Hij kwam overigens ook zelf langs de gasten om te horen hij zij zijn kookkunsten ervaren. Top, hier komen wij zeker nog vaker terug.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten. Elk gerecht was top bereid. Je kunt merken dat de kok een enorme passie voor eten heeft. Ook wordt er af en toe een verrassende combi geserveerd, die bijzonder goed smaakt. Wij komen hier zeker terug!!!
jfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Geweldig restaurant!! Zeer bijzondere gerechten en erg lekker. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De wijnen pasten perfect bij de gerechten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin van dit sfeervol ingerichte restaurant. Van het aperitief met amuse tot het toetje genoten van de heerlijke gerechten. Service is vriendelijk en met een lach, geen stijf gedoe, maar gewoon lekker normaal, zodat je je op je gemak voelt. Tweede keer dat we hier waren en we komen zeker nog een keer terug.
etkersten .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Modern, licht en hoog op smaak - leuke gerechten met vaak een originele twist (gegrilde watermeloen + kreeft? Jawel). Lekker en fijn gematcht wijn arrangement. Aanrader!