Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Pien D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Met z'n vieren heerlijk gegeten bij Smaek! We kozen met de AH restaurantzegels voor het drie-gangen verrassing menu en dat was weer prima!
Smaek is een echte aanrader!
Danny F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
carola ten camp .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
hank H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooi restaurant makkelijk parkeren . prima inrichting.
Goede gerechten veel variatie met de smaakjes. mooi uitgebalanceerd . aanrader.
Wij komen zeker terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wat was het weer een feestje bij SMAEK, met 9 vrienden wéér heerlijk genoten van de wijn/spijs combinaties! Al vaak geweest en dat blijven we doen!

René en Team ga zo door!!
Netty H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Al meerdere malen gegeten bij Smaek. Vanavond verrast met nieuwe gerechten. Heerlijke combinaties. Alles top bediening, keuken, kortom aanrader
Netty H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super, voor herhaling vatbaar. Ik zal het zeker promoten bij vrienden en kennissen. Ook vonden wij het erg gastvrij. Goede bediening en erg smaakvol.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Tevoren aangeven dat we beperkte tijd in het restaurant konden doorbrengen en daar werd volledig door het personeel aan meegewerkt. Eten heel lekker en bijpassende wijnen ook.
Vlees en vis vormen echter het hoofdbestanddeel, en dat mag wel wat minder in een tijd van toenemend beschikbaar komend inzicht in de ecologische bezwaren hiervan.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer gezellig sfeer, goede bediening, verrassende smaaksensatie bij iedere gang. Wijnarrangement is ook een echte aanrader met een erg leuke sommelier die op een erg prettige manier uitlegt. Chefkok Rene en personeel, bedankt voor de super avond! Tot snel :)
Ramon B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Fantastisch! Al vele malen gegeten bij SMAEK, iedere keer weer nieuwe smaaksensaties in combinatie met de wijnen.... TOP!

En vooral heel veel persoonlijke aandacht! Wij gaan nog vaak komen!
Lieke F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
GENOTEN van het "5- gangen Lente menu"!
Daarbij werden er 5 passende wijntjes geschonken waar een leuke uitleg bij werd gegeven.
De wijntjes pasten perfect bij de gerechten.
De gerechten zijn erg smaakvol en presentatie ziet er top uit.
Voor de 3e keer gegeten bij Smaek en iedere keer weer een culinaire verrassing.
Samen met een leuke bediening klopt het allemaal.
Ga zo door Smaek, tot de volgende keer!
MauPet2010 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Sfeervol restaurant, aan de prijzige kant maar daar krijg je wel heerlijke gerechten voor. Aanrader voor gezellig, intiem etentje
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat goed is aan dit restaurant is de kwaliteit van het eten en de prijs die je er voor betaald de bijpassende wijnen bij het menu zijn goed gekozen en het menu is goed in balans is ook de enige keuze mogelijkheid en met 50 couverts en drie man in de keuken is dat goed te begrijpen. Het bedienend personeel is jong en soms onzeker bij het uitleggen aan tafel en de somollier is erg nerveus. Een belangrijke tip zou ik mee willen geven de tafels zijn helaas erg klein dus je zit nogal op elkaar en de stoelen zitten niet zo prettig en het belangrijkste erg is geen tafelkleed en op houten tafels waar het bestek op ligt vind ik persoonlijk niet zo prettig. Kortom aan de kwaliteit van het eten ligt het niet want die is prima in orde een paar aandachtspunten en het is meteen top!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wederom heerlijk gegeten,super personeel.
De wachttijd tussen de gerechten door kan iets sneller maar het stoort niet.
Een restaurant waar je lekker kan eten voor een niet al te hoog bedrag.
Straatman .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Fantastisch gegeten, wederom een ander verrassingsmenu met heerlijke bijpassend wijnarrangement. Echt genoten !! Wij komen snel weer !
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Slim om zonder kaart te werken. Je wordt gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten en super bediening. Het bezoek van de kok aan tafel zorgt er voor dat je je nog meer gast voelt!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het is een super restaurant, het eten is heerlijk en de bediening is top! Eten bij Smaek is een echte aanrader. Wij gaan zeker vaker eten bij Smaek.
M V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Ook voor een vegetariër bracht het viergangenmenu genoeg variatie.
Zeker voor herhaling vatbaar.