Restaurant Smaek

Nieuwendijk 17 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Smaek

Hetgeen smaak prikkelt

Smaek is een perfecte naam voor een restaurant waarbij alles, van het eten tot aan het decor, tot in de puntjes klopt. Klassiek, met een moderne twist. Dit zie je terug in de verfijnde gerechten, zoals de zeebaars met risotto van inktvis, en in de mooie leren stoelen tegen de bakstenen muur. Bij de wijnbar kun je terecht voor verschillende tapas en bijpassend wijntje!

Meer informatie over restaurant Restaurant Smaek

Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De inrichting heeft met de muziek te maken. Was erg indringend voor mij, mijn 5 tefelgenoten hadden er minder last van.
Uitstekende keuken en bediening. Heerlijk, gezellig gegeten.
Domichielsen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten deed denken aan haute cuisine. Een relatief lang verhaal bij weinig eten. Ook viel er geen menu te kiezen. Het 2e glaasje wijn was een totaal ander dan het eerste, waarover ik reclameerde. Werd keurig opgelost. Jammer dat er bij het personeel geen lachje af kon. Het deed me sterk aan de Dela denken.
Eigenlijk toch wel met honger vertrokken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We komen hier vaak en graag. Alhoewel de prijzen eigenlijk iets boven ons budget liggen, wordt dit volledig gecompenseerd door de kwaliteit van het eten, de vriendelijke bediening en de persoonlijke aandacht van de eigenaar/chefkok. Een restaurant derhalve waar je jezelf tenminste één keer op moet trakteren om vervolgens overtuigd te geraken van een vervolgbezoek.

Waar we ons bij het eerste bezoek nog beperkten tot een 3-gangen menu, kiezen we tegenwoordig voor het heerlijke 5-gangen menu inclusief wijnarrangement, waardoor ons avondje uit een avondvullend, culinair feestje is geworden.
Iris Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij Smaek! Vijfgangen menu met bob arrangement gehad en van iedere hap genoten. Heel sfeervol ingericht en de bediening was werkelijk fantastisch. Komen zeker terug!!!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. De prijzen liggen iets hoger maar dan krijg je ook wel waar voor je geld. Echt goede kwaliteit en dat proef je. Het zou ons niets verbazen als dit restaurant in de toekomst nog een ster gaat krijgen want gerechten, bediening, opmaak van de borden alles was tot in de puntjes verzorgd. Wij komen zeker terug!
KeanoAthletic .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Via de AH-actie en het enthousiasme van een goede vriend besloten om te gaan eten in mijn geboortedorp en daar heb ik zeker geen spijt van gekregen. Ikzelf ben niet echt een uitgesproken fijnproever, maar de manier waarop de gerechten en de wijnen worden gepresenteerd is echt genieten. Het feit dat de eigenaar zelf ook naar de tafel kwam om een praatje te maken droeg voor ons bij aan het fijne gevoel. Je voelt in het restaurant dat de medewerkers bezig zijn om jou een zo fijn mogelijke avond te bezorgen.
Je krijgt eigenlijk nooit het idee dat de medewerkers van Smaek je iets door de strot proberen te duwen, wat voor een fijne sfeer zorgt. Over het eten kan ik kort zijn: werkelijk subliem. Een enorme aanrader.
Onno.janssen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
5 gangen verjaardagsmenu was een feestje. Vraag even wat het kost: Elementen buiten het menu laten de totaalprijs snel oplopen.
Kidusebout .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Leuk ingericht, fijne sfeer, vriendelijk personeel. Eten was perfect! Leuk bij wijnarrangement dat de sommelier met enthousiasme en kennis over de wijn vertelde.
Ook heel leuk dat de eigenaar/chef-kok een aantal keren persoonlijk kwam vragen hoe wij het vonden. En bij een vraag over bier, zelfs een Italiaans biertje opende om te laten proeven.
Dus helemaal top, komen graag terug!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
heerlijk gegeten.....mooie combi s en leuk gedecoreerd op t bord
was wel rumoerig maar dat waren wij waarschijnlijk ook
ah actie.dus extra voordelig en super gegeten
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een prachtig restaurant waar je heerlijk kan eten. Wij zijn hier geweest met de actie van de Albert Heijn want anders was het voor ons niet te betalen. Het eten was echter voortreffelijk. Gerechten zo mooi dat ze in masterchef (het tv-programma) voor zouden kunnen komen! Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Er was bij onze online reservering iets mis gegaan, maar dit werd gelukkig met een snelle passende oplossing opgelost. Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad en onthouden dit restaurant zeker voor een volgende keer!
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Top restaurant!!! Lekker gegeten en zeer goede bediening. We hebben een inzettend goede avond gehad mede door dit restaurant, eten en de bediening.
Josewgm.bloks .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig team dat zorgt dat je je gast voelt. Zeer prettig dat bij elke gang wordt gevraagd of het kan worden uitgeserveerd. Zeer attent voor de gelegenheid van het familiediners. Kwaliteit eten verrassend goed. Huiswijn gunstig geprijsd.
AnkyV .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Kwamen voor de IENS-/AH-actie, maar kozen voor bet verjaardagsarrangement: 5 gangen incl. wijnarrangement (met AH-korting van € 34,50). Heerlijk gegeten, mooie gerechten, lekkere wijn. Een aanrader dus!
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij aankomst bleek ons gereserveerde tafeltje nog bezet te zijn. Vriendelijk werden wij vlakbij de ingang aan de bar geposteerd en werd vast een drankje ingeschonken. De "voorkamer" deed qua inrichting warm aanvoelen maar de ruimte qua temperatuur totaal niet. De verklaring was later die avond een defecte verwarming welke nog die avond kapot was gegaan. Na circa 10 minuten wachten werden we naar onze tafel gedirigeerd.
De inrichting van dit restaurant is rustgevend en warm . Niet teveel poespas maar op smaak ingericht tot een aangenaam niveau. Het personeel is goed geïnstrueerd aangezien niet alleen de etiquette tot in de perfectie werden uitgevoerd maar ook de kennis van het voorgeschotelde eten/drinken ruim voldoende was. Wel moet ik zeggen dat wat mij betreft de borden zo nu en dan wel heel snel na de laatste hap onder onze neus werden gehaald. Dit kwam de verder gemoedelijke sfeer niet geheel ten goede.
En dan het eten zelf.... De chef-kok opereert duidelijk op een ander niveau dan de restaurants in de omgeving. De opmaak van de borden is zeer professioneel en gedetailleerd en de smaken zijn zorgvuldig en verfijnd samengesteld. Zo heb ik bijvoorbeeld erg genoten van de kalfstartaar met diverse pastinaak combinaties als voorgerecht.

Aan het eind van de avond kwam de chef-kok persoonlijk aan tafel informeren of alles naar wens was verlopen. Na het geven van alle hierboven beschreven complimenten gaf hij ons nog een rondleiding door zijn restaurant wat net 1-jaar bestaat. De 3,5 uur aanwezigheid zodoende prettig afgesloten.

Ik had met mijn gezelschap gekozen voor de AH-actie en dan valt de prijs, ondanks de uitbreiding van 4 ipv 3 gerechten alleszins mee. Zonder dit kortingtarief moet je met twee personen, niet al te gek dineren, toch gauw denken aan circa 110,- euro in totaal en dat is voor een aantal mensen boven hun budget. Dat wil wat mij betreft niet zeggen dat de prijs-kwaliteit niet in verhouding is. In tegendeel zelfs. Ik kan dit restaurant aan eenieder aanraden die écht goed wil eten.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
atentte en goede bediening, die wist waar hij het overhad, zelfs de kok kwam af en toie langs om uitleg te geven over het eten en om te vragen of alles naar wens was. de bediening wist ook erg veel vd wijn af in combinatie met het gerecht voor dat moment. Er was zelfs een BOB versie uiteraard vd helft vd gangbare prijs.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Super goed gegeten goede bediening..... koffietje van de zaak... goede uitleg over de gerechten. en een autoproof wijn arrangement... kortom ook dankzij het AH menu prima menu
Sixtiesmargreet .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Op deze natte en herfstige avond voelde de ontvangst als een warm bad. We kregen meteen al een schaaltje met kleine augurkjes, nootjes en plakjes verfijnde worst. Daarna volgde duidelijke uitleg van het (AH) menu met de optie om tegen meerprijs nog een 4e gang te bestellen. Als ik maar een woord mag gebruiken om de keuken te definiëren dan is dat VERFIJND. Met wat meer woorden: smaakexplosies, vernieuwende keukentechnieken, elk hapje smaakt weer anders en/of fantastische combinaties van borden en gerechten. Ook werd een "BOB" wijnarrangement aangeboden en nadrukkelijk nagevraagd of er dieetwensen waren. De koffie werd mét opgediend zonder dat daar een toeslag voor werd gerekend, sterker nog het 2e kopje was "van het huis"
We vertrokken nog nagenietend na 3,5 uur. Van harte aanbevolen.
Vandervrande .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De ontvangst was heel goed en kregen uitleg over de filosofie van het restaurant en wat we konden verwachten.
Het eten was echt top , wat een zorgvuldig samengesteld menu met verfijnde smaken, we hebben genoten en kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen misschien met uitzondering van mensen die volle borden verwachten.
Sanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, bijzondere, lekkere en kwalitatief goede gerechten. Het personeel was vriendelijk, in voor een praatje en nam echt de tijd voor je. Het ontstaan van het restaurant en de filosofie van het bedrijf werd uitgelegd en was terug te zien. Een prettige locatie met voldoende parkeergelegenheid. Echt een geslaagde avond. Wij gaan zeker nog eens terug.