Restaurant Sluiszicht

Tipstraat 13 6051 CV Maasbracht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Sluiszicht

Heerlijke visspecialiteiten in Maasbracht

Voor een heerlijke avond zit je goed bij het gezellige restaurant Sluiszicht. Met een prachtig uitzicht over de haven van Maasbracht geniet je hier van de lekkerste visspecialiteiten van de chef-kok. Een restaurant met een zeer gevarieerde menukaart dat uitsluitend seizoensgerechten serveert en ook nog eens goed betaalbaar is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Sluiszicht

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Goede kaart, mooie keuzes. Aanrader ijs met kersen als toetje en vooraf 5 xvis. Lekker eten, mooie wijn, bijzonder uitzicht aardige mensen, prima
Deeje3 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We hebben een gezellige avond met zijn tweën zitten tafelen.
Aangezien wij nog niet zo goed bekend zijn met wijnen heeft de gastheer ons goed geadviseerd.
Alle drie de gangen waren heerlijk en goed verzorgd.
Wij gaan dit zeker nog een keer over doen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
4 personen. Bij binnenkomst schaaltje met chips, een paar olijven en wat kappertjes (erg minimaal)! Geen drankkaart met prijzen. Hoofdgerecht oke. Bijgerechten op bord erg karig. Bij afruimen niet even vragen of het gesmaakt heeft. Flinke tip bleef onopgemerkt. Bij het verlaten van het restaurant geen dankjewel of tot ziens.
Henk-nicole .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Wederom heerlijk gegeten! Vernieuwende gerechten uit de keuken. Met name het nieuwe lekkere voorgerecht van koningscrab. Wijnen uitstekend. Bediening top. Kortom, een echte aanrader!
JGielen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heerlijk eten, goede proporties en aantrekkelijk geserveerd.
Attente en vriendelijke service en een heldere uitleg over de gerechten.
Een decor dat mij erg aanspreekt, met de vele scheepsattributen en wandschilderingen die een naar mijn smaak goede ambiance creëren en die bij ons zelfs tot gespreksonderwerpen leidde.
Renzke1984 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Wederom heerlijk gegeten... Met speciale wensen, zoals zwangerschap bij mij, houden ze daar echt rekening mee en krijg je toch nog een heerlijk mals (niet rose) stuk vlees. Doorbakken maar niet uitgedroogd, heerlijk!!!!
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Lekker gegeten met een wat grotere groep familieleden, inclusief een paar kinderen. Prima bediening die dit aantal goed aankon. Voor, hoofd en nagerecht waren allen smaakvol en meer dan voldoende. Inrichting is wat truttig maar doet wel gezellig aan.