Restaurant Sizzling

Stationsplein 3A 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Sizzling

3-gangen of fast dining op het stationsplein in Eindhoven

Midden op het stationsplein in Eindhoven vind je Sizzling. Een restaurant waar ze rekening houden met je plannen voor die avond. Neem bijvoorbeeld het film menu wanneer je een avondje bioscoop gepland hebt of kies het 3-gangen menu voor een avond uitgebreid dineren. De warme gietijzeren borden waar de maaltijden op gepresenteerd zijn én de brandende fakkels aan de voorgevel geven een warme en informele sfeer, een sfeer die je ook binnen tegen het lijf loopt!

Meer informatie over restaurant Restaurant Sizzling

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
S J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Komen hier al jaren, de kwaliteit is en blijft top! Elke keer smaakt alles het zelfde, hoe druk het ook is. Chapeau!
Ga zo door!
MHMartins .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Jammer. Ik kom al jaren bij Sizzling en het wordt helaas steeds minder. De portie friet en groente worden elk jaar kleiner, zo krijg je met 3 personen evenveel friet/groente als met z'n tweeën, en idem als je in je eentje bent. Vreemd. De prijzen gaan wel steeds verder omhoog. Opzich prima, maar dan verwacht ik ook kwaliteit. Reeds zijn de groenten ook vervangen door smaakloze slappe sla met een berg zoute feta eroverheen. Niet te eten helaas. De laatste twee keer waren kortom een grote teleurstelling. En ik loop voortaan met een grote boog om Sizzling heen.
Miekedeferm .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Had online geboekt en je kon je wensen /voorkeur aangeven. Aangegeven dat we op t terras wilden zitten. Bij aankomst bleek dat ze daar geen rekening meehouden. T terras was vol en er was alleen boven nog plaats. Balen..... vraag dan niet aan de mensen of ze een voorkeur hebben.
Marnix T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Maandagavond heb ik met mijn zus genoten van de 3 gangen diner/film combinatie bij Sizzling van €25,50. We waren hier voorheen nog niet geweest en waren dus erg benieuwd hoe het eten en de ambiance was. Deze is ons zeer goed bevallen, een prettig onthaal en de keuze gekregen om buiten of binnen te gaan zitten. We kozen ervoor om uiteindelijk binnen plaats te nemen en kregen de kaart.
Tegen een geringe meerprijs van €3 mochten we gerechten van de hele kaart kiezen en we besloten dat dan ook te doen. Ik ben zelf groot carpaccio fan en had dit dan ook als voorgerecht. We hoefde niet lang op ons voorgerecht te wachten wat prettig was en het gerecht was super, zeker een van de betere carpaccio's die ik heb gehad.
Voor het hoofdgerecht koos ik voor de Argentijnse steak op pittige olie met rucola en Parmezaanse kaas (medium-rare). De serveerster bood zelf aan dat er ook nog een pepersausje bij kon worden geleverd, indien dat gewenst was en was mijn vraag dus al voor, een goede actie. Wat de steak betreft petje af voor de kok, hij heeft mij bij wijze van spreken meegenomen naar een restaurantje in Buenos Aires en een heerlijke steak weten klaar te maken die zeker met de gebruikte pittige olie je echt het gevoel geeft niet in Nederland te zijn.
Tot slot was het dessert van mij de aardbeienparfait met witte chocolade. Een smaakvolle afsluiting van een heerlijk diner. Op basis van mijn ervaring raad ik Sizzling zeker aan en ben ik ook absoluut van plan eens terug te komen wanneer de mogelijkheid zich voordoet.
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Samen met mijn vriend kregen wij een Pathé menu van mijn schoonmoeder. De keuze was klein, dus besloten we een toeslag te betalen. Het was erg lekker, alleen was het wel heel donker. Ik vond het ook heel irritant dat mensen naast ons hun kinderen niet in bedwang konden houden. Naar mijn inzien had het personeel daar best iets van kunnen zeggen. Ook kregen we eerst de verkeerde kaartjes mee. Daarna duurde het heel lang voordat we de goede kaartjes kregen. Gelukkig waren we wel op tijd op de film.
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met een aantal collega's heerlijk gegeten! Service was gemoedelijk en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader voor een avondje tafelen, met vrienden maar ook zakelijk. En nog heerlijk betaalbaar!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Na een dagje shoppen in Eindhoven de avond afgesloten met een diner bij Sizzling. Heerlijk buiten op het terras gezeten. Als hoofdgerecht gekozen voor de rib eye. Deze was heerlijk mals en er werden lekkere groenten bij geserveerd. Als toetje kozen we voor de chocolademousse en de brownie met ijs. Ook deze waren heerlijk. Al met al heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Mandarine5 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met een vriendin uit eten geweest bij Sizzling.
We hebben gebruik gemaakt van het pathé menu met bijbetaling.
Leuk zo een actie, dat je een avondje uit hebt met een diner en een filmpje, voor een schappelijke prijs. Het eten was erg lekker, vooral de steak is aan te raden.
Ook het is noodzakelijk te reserveren, aangezien het helemaal vol zat. Dit hadden wij ook gedaan.
Wel jammer dat we in een hoekje achterin gezet werden, maar wellicht was dit wel de laatste tafel. De sfeer van het restaurant over het algemeen is wel in orde, maar het hoekje waar wij zaten was net wat minder gezellig, het was er erg donker, en we zaten achter een muurtje verstopt. Ook de bediening kon ons niet goed in de gaten houden. We hebben geregeld met lege glazen gezeten, en we moesten erg lang wachten tot we onze bestelling door konden geven. Nu was het zo dat ze wisten dat we de film moesten halen, maar dat mocht niet baten. We hadden geen tijd meer voor het dessert, en deze hebben we dan ook niet meer gegeten. (wel afgerekend)
Dit is een beetje jammer, ben dit niet gewend van hen, kwam hier namelijk vaker.
Verder was het wel een prima avondje, alleen jammer van het dessert, het was denk ik te druk ;)
Evenwichtlinnie K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Lang geleden dat ik ergens heb gegeten waar alles klopte en echt goed was. Zijn er van 18 tot 22.00 uur geweest. Heerlijke wijn, verrassende dag aanbieding vooraf, lekkere zalm en top aanrader cheescake dessert. Iedereen vriendelijk en alles netjes. Snel weer!
LekkeretenDD .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Eten: gekozen voor het drie gangen pathe menu. De keuze was vrij minimaal dus met toeslag gebruik gemaakt van het gehele menu. De porties zijn klein, maar de kwaliteit is wel redelijk. Carpaccio was meer sla dan vlees.

Service: Ze komen regelmatig vragen of het smaakt of dat je nog iets te drinken wilt, helaas niet op de meest vriendelijke toon.

Decor: Leuk dat je in de keuken kunt kijken, leuke muziek en een romantische setting.
Elisa1679 L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Weinig keuze voor de vegetariër. Één voorgerecht en soepen, en twee hoofdgerechten. Terwijl er wel drie pagina's vol met vlees en vis is. Champignons in chili olie als voorgerecht, heb helaas geen chili olie geproefd. Dan moest ik wel groentelasagna met geitenkaas kiezen, anders was het gevulde portebello geweest. Lasagne best lekker maar bergen geitenkaas leek het wel. Dus erg vet en machtig. Als toetje toramisu. Deze was te zoet. Wel goede en vriendelijke bediening. En het was heel gezellig, ook qua inrichting.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Prima locatie in het centrum van Eindhoven, met parkeergelegenheid op loopafstand. Ondanks dat onze reservering niet goed was gegaan (onze fout), konden we toch nog een tafeltje bemachtigen. We kozen voor het 3-gangenmenu, een prima geprijsd geheel. De gerechten waren goed, maar niet bijzonder. De hoeveelheden waren niet aan de ruime kant. De bediening was zeer vriendelijk, maar alles kwam wel erg snel waardoor we zó weer buiten stonden. Fijn als je naar de film moet, maar minder fijn als je een gezellig avondje dineren had gepland.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Goede locatie in het centrum vlakbij winkelcentrum en bioscoop. Binnen kijk je vanuit veel plaatsen naar hoe de koks aan het werk zijn, de stoelen zitten matig en de ruimte aan en rond tafel is krap.
Bediening is erg alert, vlot en vriendelijk - al gaat het meer om de gezellige avond dan de kwaliteit en smaak van het eten. Die is matig: hoewel mooi opgemaakt en goed tegelijk geserveerd over onze groep (12 personen) heeft de zalmmousse en -terrine weinig smaak en had de steak enkele zeentjes.
Nagerecht sizzling brownie was qua smaak ok, alleen wat droog en hard.
Conclusie: leuk om met een groep(je) te landen na het winkelen of voor een bioscoopje, met wat extra echte smaak in de gerechten zou Sizzling hun potentie beter kunnen benutten.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Al zoooo vaak wezen eten, en nu gisteren wederom, wat overheerlijk allemaal voor een fantastische prijs, echt een verwennerij.
X_leintjuh_x .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Regelmatig komen wij hier vanwege de combinatie film+diner met de pathé, maar ook vaak genoeg omdat we het er gewoon zo lekker vinden. Grote kaart (iets beperkter met de film combi maar nog genoeg) met een enorme keuze aan mediterraans eten. Vis, vlees, groente je kunt het zo gek niet noemen. Één keer hebben wij een haar van de kok gevonden tussen de vis, werd niet moeilijk over gedaan en binnen een paar minuten stond er een nieuw bord met vers gebakken haarvrije vis op tafel. Favoriet zijn vooral de albondigas (spaanse gehaktballetjes in pittige tomatensaus) en biefstuk. Personeel is jong, vriendelijk en erg bekwaam (kunnen elk met gemak 4-5 volle borden tegelijk dragen). Netjes opgeleid! Prijs-kwaliteit is super, goed eten voor niet te veel geld. Het restaurant is wat donker, met rustieke lampen en muurschilderingen. De kok kookt in een open keuken boven grote vlammen, ziet er erg spectaculair uit. Wil je een gezellig avondje uit met je partner of een groep dan zou ik niet twijfelen en per direct reserveren. (de datum waarop wij hier zijn geweest klopt niet helemaal, wist niet meer precies wanneer).
Rowan123 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Daarna naar de bioscoop die echt om de hoek is. De prijs kwaliteit verhouding is precies goed.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Sizzling; ik bestelde vooraf Albondigas, heerlijke gehaktballetjes in een pittige tomatensaus, goed gekruid! Voor mijn hoofdgerecht koos ik voor de gegrilde bavette steak met rode port en sjalotten saus, zeer mals vlees en lekker op smaak gebracht met daarbij wat krulfrietjes en verse groenten! Mijn nagerecht was de sizzling brownie met hazelnoten, vanille ijs en chocolade saus; dit was echt de perfecte afsluiter van een heerlijk diner! Verder vond ik het erg gezellig zitten; knus met veel kaarsen en warme kleuren in het interieur. Zeker voor herhaling vatbaar en iedereen aan te raden!
Regillio E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Correcte en snelle bediening. We waren met een groep van 4 personen en hebben gekozen voor het 3 gangen diner. We haden voldoende keuze van de kaart en waren tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.
Caya S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Het was een goede aanrader van wen collega. Enkele minpunten eerst:
- De tournedos medium rare willen en behouden op een hot plate is lastig gebleken
- als de gastvrouw iets wil serveren aan de tafel naast ons, kan ze ook aangeven dat ze er niet goed langs kan, in plaats van erdoor heen te walsen zodat mijn stoel naar de tafel geduwd wordt (en geen excuus ofzo)

Voor de rest was de bediening vriendelijk en behulpzaam! En het eten was goed van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar (alleen ergens anders zitten).
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Grill restaurant op mooie centrale locatie in het centrum van Eindhoven recht tegenover het Centraal station. t Is de buurt waar veel restaurants zijn, dus er is keuze genoeg. Gisteren gegeten. Prijzen zijn in orde maar t is wel wat gewoontjes. Op zich is de kwaliteit van het eten in orde, maar er mag wel wat minder met zout gestrooid worden! De bediening is er wel erg op uit dat je wat te drinken bestelt. Waarschijnlijk moet het daar mee verdiend worden. Er stonden nog 2 halfvolle glazen op tafel maar er werd wel gevraagd of we nog iets te drinken wilde.