Restaurant Sistermans

Stationsplein 9 4702 VZ Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sistermans

In Restaurant Sistermans, dat ook regionaal grote bekendheid geniet, voel je je op je gemak! Of je nu weinig tijd heeft of rustig de tijd wilt nemen voor een lunch of diner. Ons keukenteam verrast je graag met zowel eigentijdse als traditionele gerechten. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart met een groot aantal wijnen, die ook per glas verkrijgbaar zijn. Voor de vegetarische gasten stellen ze in overleg graag een passend menu samen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Sistermans

Hotel Central is gelegen tegenover het treinstation en op korte loopafstand van het gezellige centrum van Roosendaal.

Dagelijks 11.30 - 23.30 uur

Uitmuntend
9,2
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sistermans

Ton M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was vriendelijk. Het menu was voortreffelijk vanaf de amuse tot en met her dessert. Kortom een echte aanrader!
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten. De kaart bood weinig keus uit vegetarische gerechten. Dat was geen probleem, want er werd een mooi vegetarisch gerecht samengesteld, wat echt verrukkelijk was. Dat is echte gastvrijheid.
Lian B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben sinds lange tijd weer eens heerlijk gegeten. Het is echt culinair genieten voor een schappelijke prijs. We hadden gekozen voor vis, kabeljauw en scholfilet en die was super bereid. Ook de bediening is zeer vriendelijk en zeer attent. We hadden echt het gevoel dat iedereen die daar werkt, het werk ook met plezier doet. Deze avond was zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben ons restaurant wel gevonden in roosendaal!!
Rina H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor de eerste keer geweest,maar komen zeker terug. Het was heel goed !!!!
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij zaten aan de laatste ronde tafel als je het restaurant binnen komt linkse. Na onze tafel was een ruimte waar een receptie gegeven werd. Omdat de deur open stond kwam daar veel geluid vandaan. Tevens liepen constant gasten vanuit die ruimte langs ons. Dat gaf ons geen fijn gevoel om echt lekker uit eten te gaan. Het eten was goed.
Als ik de volgende keer weer bij u zou boeken zou ik aan de rechter kant willen zitten wat uit ervaringen veel rustiger is.
Marion E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk weer gegeten super gezellige zaak heel vriendelijk personeel Top!! echt een aanrader .
We zullen hier zeker weer een keer opnieuw reserveren om van al het goede wat ze bieden te genieten.
Laetitia T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wederom top avond gehad! Fantastisch gegeten met heerlijke wijntjes.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was heerlijk! Service was top! Wij zaten in eerste instantie naast een stel wat vrij hard praatte, gevraagd om ander tafeltje en dit werd geregeld. Gekozen voor het Sistermans 5 gangen menu en alles was gewoon heel goed. Mooi opgemaakt, goede porties, heerlijke smaken, goede wijn. Aanrader.
L. S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een recensie is eigenlijk niet nodig. Het is altijd goed.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk eten met een redelijke prijs-kwaliteitverhouding. Service was uitstekend. Aanrader voor een lekker avondje uit.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Aangename sfeer. De ambiance oogt kostbaarder dan de prijs doet vermoeden. Oftewel ik betaalde veel minder dan ik redelijkerwijs gedacht had.
Therese Van B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Restaurant Sistermans heeft een metamorfose ondergaan in de afgelopen periode. Na een 'warme' ontvangst bij binnenkomst bleef de benadering door de medewerkers erg prettig. Informeel maar toch heel netjes en respectvol. De sfeer in het restaurant is heel aangenaam: moderne aankleding met een fijne verlichting maken het geheel tot een aangenaam verblijf. Uiteraard speelt daar het eten ook een belangrijke rol in. Mooie , niet overdreven grote, kaart. Mooi geserveerd, en prima bereid: precies zoals gevraagd. Door de drukte was de responstijd van de bediening iets langer dan veracht op sommige momenten. Maar dat werd door de houding van de medewerkers zeker goed gemaakt. We gaan zeker terug!
Manuela H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten.

Komen graag terug :)
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, met een vriendelijke en goede service!
Komen zeker eens terug.

Ge. Carien
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was een verrassing voor onze vrienden ,en uit positieve ervaring wilde wij hun kennis laten maken met dit restaurant.
We waren allemaal erg tevreden en voldaan .
Het was gezellig en met de keuze van de gerechten maakte het de avond compleet.
Onze vrienden waren aangenaam verrast over de opmaak van de borden ,en vonden alles overheerlijk zoals wij gewend zijn .
Dit is een restaurant waar we zeker terug komen met onze vrienden .
Hier komen wij met plezier ,en onze vrienden
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk, eerlijk eten, mooi opgediend, rustige omgeving, vlotte bediening met aandacht.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellige avond ,met een heerlijk etentje.
Was lekker relaxt.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wat een geweldig restaurant! Ik heb hier samen met mijn vriend voor de eerste keer gegeten en alles was vrijwel perfect! De bediening is erg vriendelijk, het restaurant is prachtig ingericht en ook de toilets zijn mooi. Van die zachte handdoekjes om je handen mee af te drogen, alles gaf een chique gevoel maar niet koel. Het eten was verrukkelijk en de wijn was ook heerlijk. We komen hier zeker nog eens!
Dion A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gegeven de kaart hadden we wat meer smaak verwacht. Het eten was zout; werd warm gehouden in een oven; het vlees was droog en ik snap niet waarom als je vis met spek serveert de saus dan ook nog eens extra zout moet zijn. Kom op mensen bij Sistermans. Jullie hebben een leuk team voor en creatieve recepten. Nu alleen de smaak er nog aan toevoegen.