Restaurant Sistermans

Stationsplein 9 4702 VZ Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sistermans

In Restaurant Sistermans, dat ook regionaal grote bekendheid geniet, voel je je op je gemak! Of je nu weinig tijd heeft of rustig de tijd wilt nemen voor een lunch of diner. Ons keukenteam verrast je graag met zowel eigentijdse als traditionele gerechten. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart met een groot aantal wijnen, die ook per glas verkrijgbaar zijn. Voor de vegetarische gasten stellen ze in overleg graag een passend menu samen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Sistermans

Hotel Central is gelegen tegenover het treinstation en op korte loopafstand van het gezellige centrum van Roosendaal.

Dagelijks 11.30 - 23.30 uur

Uitmuntend
9,3
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sistermans

Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lang lang geleden dat ik er was geweest. Iets te veel ons kent ons tent vond ik toen.
Nu was de sfeer relaxed. Ongedwongen en zonder pretentie maar service en kwaliteit op hoog niveau.
Chapeau!!
Rogier B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Men weet nog steeds de smaakpapillen te prikkelen, dus wat ons betreft een echte aanrader.
Met een heerlijke huiswijn......
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Kerstdiner
Volgens mij kreeg ik steeds het laatste bord wat was opgemaakt.
Was goed dat het niet hard waaide anders was het eraf gevlogen.
De houtduif leek of je op een tuinslang zat te knagen zo taai, de zuurkool was koud bij mij.
De hertefiletjes waren 2 kleine lapjes van een 1/2 cm dik 1 hapje risotto lag eronder.
Dan het grand dessert aangegeven dat ik niet van chocolade hou, waar er veel van in het dessert zou zitten, kregen we 2 bolletjes ijs met slagroom, noem ik geen grand dessert.
Al met al veel geld voor het gebodene, jammer, al vaak gegeten en altijd prima, maar viel nu zwaar tegen.
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Geweldige sfeer en eten was overheerlijk. Verrassende combinaties wat betreft eten en hele lekkere bijpassende wijnen, helemaal top!
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was druk maar ondanks dat was de wachttijd tussen de gerechten goed. Bediening was goed en de gerechten heerlijk.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Goed eten, maar dit keer niet bijzonder. De wildpate vooraf was te koud, waarschijnlijk direct uit de koeling, maar daardoor weinig smaak. De bijpassende wijnen waren wel goed gekozen.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk eten, snelle en vriendelijke service. Overigens ook makkelijk parkeren. Een aanrader.
Ja P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Mooie gerechtjes die ook nog heerlijk smaken. Fijn dat je een karaf water krijgt. Mooie wijnen. Kaasplankje mag meer uitgesproken.
John H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige, gezellige omgeving met vriendelijke bediening.
karin T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijke gerechten. Met bijpassende wijnen. Vriendelijk en enthousiaste bediening.
Top! Zijn zeer tevreden. Komen hier gauw weer terug.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Hier gegeten in het weekend. Het eten was best prima, maar de cijfers die hier gegeven worden zijn wel erg hoog. Opvallend dat de meeste recensenten die tienen geven alleen bij dit restaurant zijn geweest. Bediening is correct. Restaurant is mooi ingericht.
E K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Vriendelijke bediening, mooie zaak, fijne stoelen en mooi opgemaakte bordjes. Heerlijk brood vooraf. Bij de voorgerechten zijn de smaken een beetje uit balans, bij mijn gerecht te veel komijn, bij mn partner teveel bergamot. Het nagerecht chocolademousse was erg vettig waardoor het te machtig is. Sommige dingen zijn smoezelig. De waterfles, de suikerpot en het schaaltje met zoetigheden bij de koffie.
EJ M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Aandacht en uitleg voor en over gerecht en bijpassende wijnen.
Laetitia T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijke verzorgde avond met m’n vader van 71 gehad!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Eten was van goede kwaliteit. Tafel die we hadden was bij de deur en erg onrustig omdat er voortdurend mensen langs kwamen. Bediening in het begin was niet goed.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was prima, we komen zeker nog eens terug, was onze eerste keer heel lekker gegeten waren met vier personen en hebben allemaal iets anders van de uitgebreide menu kaart genomen het was een feest. Ook het prima passende wijnarangement werd met overtuiging en passie uitgelegd en verzorgd.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten op maandagavond. Tempo was precies goed. Bij binnenkomst was het best koud. De zeer vriendelijke gastheer heeft netjes te kachel aangezet waardoor we er heerlijk bij zaten.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, lekker eten,lekkere wijn en er wordt zeer goed rekening gehouden met allergiën.
Wij hadden een fijne namiddag.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een dikke 10! Voortreffelijk menu en zeer vriendelijk en professioneel personeel. Aanrader.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk eten. Goede prijs kwaliteitverhouding. Voor maandagavond redelijk druk. Gezellig. Carpaccio lekker. Hert heerlijk.