Restaurant Sistermans

Stationsplein 9 4702 VZ Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sistermans

In Restaurant Sistermans, dat ook regionaal grote bekendheid geniet, voel je je op je gemak! Of je nu weinig tijd heeft of rustig de tijd wilt nemen voor een lunch of diner. Ons keukenteam verrast je graag met zowel eigentijdse als traditionele gerechten. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart met een groot aantal wijnen, die ook per glas verkrijgbaar zijn. Voor de vegetarische gasten stellen ze in overleg graag een passend menu samen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Sistermans

Hotel Central is gelegen tegenover het treinstation en op korte loopafstand van het gezellige centrum van Roosendaal.

Dagelijks 11.30 - 23.30 uur

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sistermans

Manuela H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten.

Komen graag terug :)
rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, met een vriendelijke en goede service!
Komen zeker eens terug.

Ge. Carien
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was een verrassing voor onze vrienden ,en uit positieve ervaring wilde wij hun kennis laten maken met dit restaurant.
We waren allemaal erg tevreden en voldaan .
Het was gezellig en met de keuze van de gerechten maakte het de avond compleet.
Onze vrienden waren aangenaam verrast over de opmaak van de borden ,en vonden alles overheerlijk zoals wij gewend zijn .
Dit is een restaurant waar we zeker terug komen met onze vrienden .
Hier komen wij met plezier ,en onze vrienden
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk, eerlijk eten, mooi opgediend, rustige omgeving, vlotte bediening met aandacht.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellige avond ,met een heerlijk etentje.
Was lekker relaxt.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wat een geweldig restaurant! Ik heb hier samen met mijn vriend voor de eerste keer gegeten en alles was vrijwel perfect! De bediening is erg vriendelijk, het restaurant is prachtig ingericht en ook de toilets zijn mooi. Van die zachte handdoekjes om je handen mee af te drogen, alles gaf een chique gevoel maar niet koel. Het eten was verrukkelijk en de wijn was ook heerlijk. We komen hier zeker nog eens!
Dion A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gegeven de kaart hadden we wat meer smaak verwacht. Het eten was zout; werd warm gehouden in een oven; het vlees was droog en ik snap niet waarom als je vis met spek serveert de saus dan ook nog eens extra zout moet zijn. Kom op mensen bij Sistermans. Jullie hebben een leuk team voor en creatieve recepten. Nu alleen de smaak er nog aan toevoegen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We zijn hier al verscheidene malen geweest en het is nog nooit tegengevallen. Zo ook gisteren.
Na de zeer goed smakende voorgerechten, goed gevulde courgettesoep en zalm en rivierkreeft kwamen de al even smakelijke hoofdgerechten. Mijn partner koos voor paling in combinatie met zacht gegaard buikspek. Dat laatste smolt als het ware op je tong. Mijn hoofdgerecht was op de huid gebakken dorade. Dit werd gepresenteerd als een prachtig schilderijtje en het smaakte navenant. Heerlijk.
Nog even aandacht voor het nagerecht passievrucht met passievruchtparels, bros en een parfait van witte chocolade en sesam. Een streling voor de smaakpapillen.
Voeg hierbij nog de vriendelijke bediening en je hebt een perfecte avond. Zeer geslaagd!
Philippe L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Excellent. ..très bon repas...
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten. Rustig en relaxed. Geen tafeltje naast tafeltje
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
opnieuw heerlijk gegeten in voor ons het beste restaurant van Roosendaal
klase hoe de vrij jonge bediening ons geholpen heeft met de bijzonder smakelijke 4 gangen
kijken nu al uit naar een volgende bezoek,