Restaurant Sistermans

Stationsplein 9 4702 VZ Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sistermans

In Restaurant Sistermans, dat ook regionaal grote bekendheid geniet, voel je je op je gemak! Of je nu weinig tijd heeft of rustig de tijd wilt nemen voor een lunch of diner. Ons keukenteam verrast je graag met zowel eigentijdse als traditionele gerechten. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart met een groot aantal wijnen, die ook per glas verkrijgbaar zijn. Voor de vegetarische gasten stellen ze in overleg graag een passend menu samen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Sistermans

Hotel Central is gelegen tegenover het treinstation en op korte loopafstand van het gezellige centrum van Roosendaal.

Dagelijks 11.30 - 23.30 uur

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sistermans

Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijk, hartelijk, en op een fijne (en fijn bescheiden) manier vrolijk, dat is de fijn sfeer, de toon, bij Sistermans. Er is aandacht voor de klant, zonder op te dringen. En: Sistermans doet op verzoek graag iets extra’s. Service met een glimlach: Compliment!
Sistermans serveert daarbij een mooi gebalanceerd (vis/vlees/vega) keuzemenu voor een nette prijs.
Kortom: een fijn restaurant voor een fijne avond uit in Roosendaal.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zoals altijd een zeer prettig restaurant om te eten. De bediening is vlot en de gangen komen redelijk snel (mag iets langere tussentijd). Prijs-kwaliteitsverhouding is prima, ambiance sfeervol, bediening goed en niet opdringerig.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk eten. Heel aardig personeel. Wij komen er regelmatig en altijd zo gezellig en goed eten. Kortom top restaurant met fijne bediening.
Ed E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Kom hier al jaren en nog steeds mijn favoriete restaurant.. Eten, drinken en bediening heel goed.
Steeds een afwisselend menu.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Met vrienden hier wederom heerlijk gedineerd. De nieuwe kaart bevatte weer een aantal heerlijke verrassende creaties. Het langzaam gegaarde buikspek als voorgerecht viel bij mij en mijn tafelgenoten die het ook besteld hadden zeer in de smaak. Het hoofdgerecht, hertenrugfilet met pastinaak en spruitenquiche was fantastisch. Daarna kwam een overheerlijk desert met pana cotta van hazelnoot met onder andere pompoen en kaneelijs. Heerlijk. Ook bij mij tafelgenoten niets dan lof. Voeg daarbij nog een heerlijke wijn, prima koffie en niet te vergeten een kundige en zeer vriendelijke bediening en je hebt een geweldige avond. Wij komen weer snel terug.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker eten en een vriendelijke, prettige bediening. Mooie porties.
Toevallig een rumoerig gezelschap in de buurt.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gerechten kwamen te snel op elkaar. Glazen stonden te lang leeg. En de vraag om een nieuw servet werd vergeten. We kwamen voor een rustig avondje winen, dinen en om ons eens goed in de watten te laten leggen, maar ik kreeg het gevoel dat er snel afgewerkt werd en dat er geen oprechte aandacht voor ons (avondje uit) was. Dit heb ik wel eens anders bij jullie ervaren. Misschien was het een drukke avond? Hoe dan ook.... Top restaurant; eten is heerlijk, sfeer is super, normaliter een goede service, maar let daar op. Dat is de reden waarom ik naar jullie kom, zou komen.
Queeny C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Ik denk dat wij in het vergeet hoekje zaten duurden erg lang voor dat wij een drankje konden bestellen.
Gerry S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Top avond gehad mede door het verrukkelijke eten en de vriendelijke en meegaande ( grapjes maken ) bediening !!!
Fritz M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Super!!!!, gezellig, aangenaam
EdwinDM V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Blijft het beste restaurant van Roosendaal. Chique uitstraling, maar schijn bedriegt. Ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel, keuken vam hoog niveau zobder overbodige poespas, veel privacy. Houden zo!
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten!
Reijer J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima keuze. Goed gastheerschap!
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance
C. B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij hebben heel erg lekker gegeten in een mooie en zeer gastvrije ambiance! Echt een aanrader! Wij komen heel graag nog eens terug!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebbenal verschillende keren hier gegeten..... en het is altijd voortreffelijk !!!
We hebbener niets op aan te merken, het is altijd heerlijk en zeer vriendelijkebediening.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Uutstekend restaurant met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Absolute aanrader in Roosendaal
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Mijn partner en ik hebben hier wederom heerlijk gegeten. Van de ontvangst tot aan het vertrek klopt alles!. Heerlijke smaakvolle gerechten die er ook nog eens geweldig uitzien. Fijn meedenkend personeel waardoor je jezelf echt te gast voelt. Het is een verademing om een keukenploeg te treffen die de gerechten zodanig aan kunnen passen dat, een niet veel voorkomende vervelende allergie, geen belemmering meer is. Het is helaas maar al te vaak anders.
Prima gegeten in een zeer relaxte ambiance. Met recht een van de betere restaurants in Roosendaal.
Joshua Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zoals altijd was het weer top! Erg lekker gegeten met een mooi bijpassend wijnarrangement. We komen hier snel weer terug!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was vriendelijk. Het menu was voortreffelijk vanaf de amuse tot en met her dessert. Kortom een echte aanrader!