Restaurant Sinne

Ceintuurbaan 342 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-206827290

Over het restaurant Restaurant Sinne

Zweeds verwennen

Sinne is Zweeds voor zintuig, gemoed, humeur en ‘state of mind’. Maar het is vooral genieten van Frans en Mediterrane gerechten bij restaurant Sinne. De gemoedstoestand van de gast staat voorop, dat merk je aan het service-gerichte personeel. Zij doen alles om je te verwennen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Sinne

Jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Alles was perfect. Geweldig eten, superwijnen, enorm vriendelijke en kundige bediening. Wijn-spijscombinatie ook erg goed. Topavond!
Brian A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Knus restaurant met spontane, leuke maar professionele bediening. Goede kennis van wijnen die goed aansluitte op het 6 gangen menu dat wij hadden gekozen. Een voor een fantastische gerechten met de Langoustines en de knolselderij als favoriet!
AM J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Voor de vijfde keer hier gegeten. Kwaliteit is wederom erg goed. Zeer goed advies voor de gerechten en voor de (bijpassende) wijn. Voor vegetariërs diverse creatieve oplossingen.
Prijs-kwaliteit blijft ongeëvenaard . Dank. We komen terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima restaurant, echt een aanrader! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening en gaven duidelijke uitleg bij zowel de gerechten als de vino!
Melchert D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Geweldig gegeten, goeie atmosfeer, perfecte en losse bediening. Eten was zeer goed zeker in combinatie met de wijnen. Keuken en bediening werken goed samen. Veel goeie amuses, zelfs de koffie was erg goed. Echt een aanrader, we komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Sinne heeft me ook deze keer weer verrast met een heerlijk 4-gangen menu. Een nieuw, voortreffelijk voorgerecht en ook de overige drie gerechten buitengewoon qua smaak en presentatie. De fantastische balans in het menu als geheel, de goede bediening en verrassende wijnsuggesties maakten het weer tot een bijzondere avond. Onze welgemeende complimenten!
Dolf van Veen
Nely V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Je voelt je welkom vanaf het moment dat je binnenkomt. En dan krijg je ook nog bijzondere en heel erg lekker gerechten, we zijn heel enthousiast.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was echt genieten bij Sinne. Echt Michelinster waard. Prachtige gerechten (4 gangen lunch). Mooie amuses en wijnen. Ontzettend leuke lieve bediening. Zij zorgen er echt voor dat je gast bent en voelt. Je bent echt de middag uit. Alles rustig aan maar toch is het wachten niet te lang. Mooie balans. Kortom de moeite waard. Ik kom zeker nog een keer terug. top!!
Remko D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Iedere keer weer een feest. Absoluut de reisafstand (Tilburg-Amsterdam) waard!! Speciaal een vermelding waard: de sfeer in het restaurant, die wordt gevormd door de harmonie tussen de bediening en keuken.
Amzah M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zeer verfijnd eten. De prijs is voor de kwaliteit die je krijgt ook heel goed. Elk gerecht had qua smaak kleine verrassingen het zag er allemaal prachtig uit. Een aanrader
Serena K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat is het toch een feest om hier te eten! Voor de tweede keer geweest. Wij komen zeker terug in de heerlijke restaurant!
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Uitmuntend goed diner! Mooie gangen met bijpassende en verassende wijnen. De sfeer en bediening maken het af. Echt een aanrader, beste restaurant van Ansterdam!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goede service , prettige sfeer en verrassend lekkere combinaties. OOk mooie porties!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Wat een feest om hier iedere keer te mogen eten. Het team voelt heel goed aan hoe er met de gasten omgegaan kan worden, erg prettig. Zalige wijnen bij de mooi opgemaakte borden, het blijft een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten, mooie wijn spijs combinaties, vriendelijk personeel, fijne ambiance. Kom zeker nog een keer terug bij dit fijne restaurant.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima plek, heerlijk eten, goede bediening, humorvol, redelijke prijs voor de geboden kwaliteit. Goede plek om met zijn tween te eten of met een groep van man of vier.
Ik kom zeker terug!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke gerechten, leuke combinaties en bijpassende wijnen. Goed advies en een fijne sfeer. De wachttijd tussen de gerechten door was prima en de toelichting verhelderend.
Wolter K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Nu de 2e keer bij Sinne geweest. Wat heerlijk gegeten!! Ik kan niet wachten op de 3e keer...:).

4-gangen verrassingsmenu i.c.m. wijnarrangement is uitstekend voor een normale eter. De subtiele samenstelling van elk gerecht in combinatie met de juiste wijnkeuze geeft een even verrassende als ongelofelijke smaaksensatie. Een ster waardig zonder dat je overdreven veel moet betalen.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We waren een beetje aan het zoeken naar betaalbaar culinair eten in Amsterdam en kwamen zo bij Sinne terecht. We wisten niet wat we ervan moesten verwachten, maar het was in 1 woord geweldig. Mooie, gezellige zaak, met geweldig eten en topsfeer. Mooie open keuken, waar ze met een paar mensen de hele zaak van topgerechten voorzien. Gerechten waren mooi hoog op smaak en met durf gekookt, helemaal super, geen kritiekpuntje kunnen vinden. Goede sfeer, met een gastheer die nergens moeilijk over doet en gewoon z'n ding doet, zodat je je als gast echt thuis voelt.
Wij hebben in dit gezelschap in vele sterrenzaken gegeten, maar dit was zeker een van de beste, we komen hier zeer zeker terug!
Een echte aanrader!