Restaurant Silvius (Hotel Overbosch)

Hooiweg 23 3886 PM Garderen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Silvius (Hotel Overbosch)

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Bij Silvius was men duidelijk overvallen door de drukte na hemelvaart. Wij hadden wel een reservering. Toch duurde het veel te lang om iets te drinken te kunnen bestellen en voordat we de kaart kregen. We namen het drie-gangen keuze menu. Mijn man en ik bestellen vooraf coquilles (+ X,- pp). Ik kreeg nog 3 mini coquilles op mijn boord , maar mijn man allen wat snijsels en hij stuurde dit terug .We hebben nooit meer een ander boord gezien. Een arrogante maitre in de vorm van de eigenaar deed de rest. We komen hier nooit meer terug.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een geweldige verrassing in Garderen. Als hotelgast een Paasarrangement geboekt bij het hotel Overbosch. Blijkt een geweldig restaurant te hebben met een super top keukenbrigade. Mooie en smaakvolle gerechten van voorgerecht tot dessert. Echte kunstwerkjes op het bord en nog eens vullend ook. Tevens wordt de mogelijkheid geboden om echte verse zelfgemaakte frites te bestellen of extra groente. Voor een ieder wat wils. Ze hebben twee bestekjes melding in de Michelingids en terecht! Ga zo door!
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Restaurant Silvius is gelegen in het Hotel Overbosch.
Wij werden netjes ontvangen en begeleid naar een tafel. Wij kregen direct het gevoel dat we welkom waren!
In restaurant Silvius konden wij drie gangen kiezen van de hele menukaart voor een scherpe prijs. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Overal werd rekening mee gehouden.
Ondanks de gezellige drukte op deze zaterdagavond stond er genoeg personeel en werd de aandacht goed verdeelt. Niemand kwam iets te kort als je het ons vraagt.
Een wijnkaart met veel keuzes van lekkere wijnen voor nette prijzen.
Wij vonden het op en top geregeld en komen hier zeker vaker terug!
Vn .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Hotel Overbosch geeft twee restaurantmogelijkheden, Grand Cafe en Silvius. Beide restaurants worden door dezelfde keuken voorzien, prijsverhouding bij Silvius heeft echter pretenties. Druk, weinig personeel, slecht eten. Groenten verslapt, parelhoen bloederig rose, zogenaamd gerookte eendenborst? Jammergenoeg een afrader!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
wat een zalig en goed verzorgd familiehotel. we werden met alle vriendelijkheid ontvangen, kozen voor tonijn, mosselen en een vanilleijssousje....het was een groot feest
de bediening uiterst vriendelijk, de verzorging goed en het hotel was gewoon helemaal zoals het moet zijn
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Uit het driegangenmenu kozen wij de tartaar van tonijn, de diamanthaas en een kaasplakje. Allemaal goed en met zorg en kunde bereid. Deze kok heeft kwaliteiten! De bediening is goed, tikkeltje te popie. Van de entourage kregen we tranen in de ogen... Mensen mensen het lijkt nu toch wel een beetje een achterzaaltje waar een paar tafels in gezet zijn. Haal er snel een interieur deskundige bij, mooi muziekje aan en de mensen staan straks te dringen om van de kookkunsten van deze chef te genieten!
Josefa1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Gezellige sfeer, zitten bij de open haard en zo. Ze hadden me per ongeluk de verkeerde rekening laten betalen, twee keer zo hoog, maar ze belden diezelfde avond nog op om dit mede te delen en hebben het teveel betaalde gelijk teruggestort. Dat noem ik nog eens service want ik had zelf gewoon beter op moeten letten. Goed eten, mooie omgeving.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Het gebruik van een restaurant dat onderdeel uitmaakt van een hotel is meestalgeen succes. Restaurant Silvius bewijst dat deze stelling volledig ondergraven wordt. Wij verbleven in het hotel en dachten even en hapje te eten in het restaurant. Het werd een culinaire verassing van de de eerste orde. Wij kozen voor het driegangenmenu menu van €32,-. De keuze staat vrij
Als voorgerecht kozen we voor het een asperge salade , subtiel ingebonden met komkommer op een bedje van een heerlijke aardappel salade. De asperge roppen waren goed teruggekeerd en daardoor knapperig.
Het hoofdgerecht, lamsrack ,goed rosé gebakken en mals als boter met aspergers en zeekraal n een lichte honing tijdsafstand. Werkelijk zalig.
En dan het dessert, een panacotta van mango. Het restaurant had net een doorstart gemaakt, zo vertelde het personeel. Wat ons betreft een vliegend start en een parel voor Garderen.
Hou deze kwaliteit vast en de naam wordt een begrip.