Restaurant Silver

Zilverparkkade 1 8232 WJ Lelystad Nederland Kaart
31-320417645

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Restaurant Silver

Op 100 meter van het station
  • : Parkeergarage: Zilverparkgarage

Woensdag t/m Vrijdag: 12:00 tot 14:30 - Lunch
Dinsdag t/m Zaterdag: 18.00 tot 21:30 - Diner
Maandag en zondag: Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Silver

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wat een bijzondere avond hebben wij hier gister gehad. Het was een echte smaakbelevenis van de amuses tot aan het kopje koffie met bonbon toe. Wat een verfijning! Heel fijn dat chef-kok Roy zijn gerechten uit komt leggen. Hij heeft zijn doel voor ogen en dat op zeer jonge leeftijd. Wij zijn 100% verwend! Flevoland heeft er een aanwinst bij.
Willemijn O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
heerlijk gegeten
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Een Topper dit restaurant wat een verfijning van het culinaire leven vind je hier bij Silver waar alles is afgestemd op genieten bij het eten en de bij passende wijn wij hadden zaterdag met ons vieren weer een geweldige avond met een 6 gangen menu en fantastische amuses door kok Roy Kramer geserveerd. Een prachtige ambiance in lelystad. Wij komen zeker terug,
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zeer boven verwachting! Complimenten. Erg leuk om even ervaringen te wisselen met de chef en de eigenaar. Hulde
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Was gewoon allemaal super!
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Wij voelden ons misleid door IENS toen bij de afrekening bleek dat we geen gebruik konden maken van de AH-bonnen. IENS vermeldde op haar boekingssite dat er nog 5 plaatsen beschikbaar waren.
Silver meldde dat de "enige" tafel van die avond al vergeven was.
Erg jammer at IENS geen goede en correcte voorlichting geeft.
Gelukkig was het restaurant zo coulant om ons toch nog voor 1 kaart korting te geven. Dank daarvoor!
A. T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Bij Silver kun je echt speciaal eten; het eten is bijzonder lekker, maar ook prachtig opgemaakt. Samen met de amuses en een goede wijn wordt je echt verwend. De bediening is vriendelijk en de chefkok komt de keuken uit om gerechten een toelichting te geven. Echt een aanrader om hier te eten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Bijzonder én lekker gegeten! Neem rustig de tijd om van dit alles goed te kunnen genieten, want je krijgt de ene smaaksensatie na de andere. En dan ook nog eens op een extreem goed verzorgde en verrassende manier gepresenteerd. De chefkok zit er overduidelijk met hart en ziel in. Het verrassingsmenu samen met het winetasting arrangement is niet iets om snel te vergeten. Absoluut een aanrader!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Donderdagmiddag heerlijk geluncht. We waren met z’n tweeën, verder was het restaurant leeg, typisch Lelystad, de prijzen zijn hier hoger dan gemiddeld. Dat terwijl er bij Silver hoge kwaliteit tegenover staat, een prachtige ambiance en uitstekende bediening! Wij kozen het verrassingsmenu met begeleidende wijnen, uitstekend! Bijna sterren niveau. Heb je enig budget en wil je niet die standaard biefstuk met pepersaus op je bord, kies dan eens voor dit restaurant!
P V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Wat een verassing! We hebben genoten, veel bijzonder lekkere amuses op creatieve manier gepresenteerd. Een zeer gedreven jonge chefkok die overheerlijke gerechten maakt en erover verteld. Het was gewoon een belevenis! Een echte aanrader dus.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
13 oktober zijn wij met vrienden naar Restaurant Silver geweest. Het Restaurant ziet er prachtig en heel sfeervol uit! Wij hebben een 5 gangen menu gehad met bijpassende winetasting. Voor ons was dit allemaal heel verrassend. Alle gerechten werden door chef kok Roy voorgeschoteld met tekst en uitleg erbij, welke hij en Mart hebben bereid! Dit smaakte allemaal voortreffelijk!
Hierbij kregen wij iedere keer weer een heerlijke wijn om te proeven. ,
Het was een hele gezellige avond en zeker een aanrader.
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bedankt voor een heerlijke avond vol smakelijke verassingen en eet belevenissen. Wij hebben genoten van de rustige en relaxte sfeer die er hing in het restaurant, gecreëerd door de gastvrouwen. Wij lieten ons verassen door de kookkunsten van Roy en Mart. De gerechten waren echte mooie kunstwerken met hele lekkere verrassende smaakexplosies, jullie zijn echt "Kook Kunstenaars". De wijnen die we erbij geserveerd kregen waren perfect afgestemd op alle gerechten. Het was echt een avond uit, waar wij volop van hebben genoten.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Geweldige ervaring opgedaan bij restaurant Silver in Lelystad.. als je binnen komt word je even stilgezet het heeft een prachtige inrichting met een prachtige verlichting en kleurenstelling warm, De nieuwsbrief gaf aan een verrassing menu van de jonge kok Roy we hebben een 5 gangen menu bestelt met bijpassende wijnen wat daar mogelijk is per glas geadviseerd Rick die veel kennis had van de geserveerde wijn Top, het eren werd geserveerd door de kelners met kennis van zaken en vriendelijk, met tussen door een 6 tal amuses van bijzondere kwaliteit waar de chef kok zelf uitleg bij gaf en de handamuses verzorgde een leuke ervaring. Het was voor ons vieren een onvergetelijk avond in een restaurant die je een ster waardig zou willen noemen een grote aanwinst voor Lelystad en heel Flevoland een geweldige Topper????????
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Fantastisch verrassingsdiner van de chef. Allerlei heerlijke kleine amuses in het begin en ook prachtig geserveerd. Dit is het restaurant waar je niet heen gaat om te eten maar om te genieten van een tasting experience om dan eind van de avond toch zeer voldaan naar huis te gaan. Echt een kwaliteitsrestaurant voor een avondvullende eetbeleving.
Erwin F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Kwaliteit van de gerechten was prima, uitstekend. Maar qua portionering zeer, zeer mager. Niet niezen, want dan is je bord leeg. Bediening zeer onpersoonlijk. Al met al, geen 2e bezoek waard. Prijs - kwaliteitverhouding niet in balans.
Kokbird K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
wij hebben geboekt met A.H. Restaurant zegels. Ter plaatse bleek dat niet zo doorgekomen.
Er kwam geen te gemoetkoming daarin.
De porties waar zeer klein, de wachttijden lang
De bediening liet ook te wensen over. Jammer allemaal. Wij komen er niet weer.
De tafel van Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het is hier echt een avondje uit. Veel kleine gerechtjes en alles is stuk voor stuk bijzonder. Er is ook zeer veel oog voor de presentatie van de gerechtjes. De verrassing van de chef is nog altijd super bevallen, zeker een aanrader
Michel S.
Echt gezellige sfeer en super lekker eten geen lange wachttijden , bediening is super.
Alles wordt aan tafel uitgelegd hoe alles is bereid en wat het is.

Aan het eind gesprekje gehad met de kok echt geweldig als je hoort de passie van de jonge kok hoe hij praat over het eten en zij bereiding.

Geweldige restaurant echte aanrader.
Hartelijk dank voor uw positieve ervaring en beleving met ons restaurant.
Graag tot een volgende keer.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer sfeervolle inrichting. Deskundige uitleg bij de amuses, gerechten en wijnen. Onder de indruk van de chef kok.
Van 7 uur savonds toot 11 uur voor 4 gangen is iets te lang. Heeft misschien te maken met de aandacht die gegeven wordt aan ieder gerecht. Al met al een aanwinst voor Lelystad waar wij niet rijk bedeeld zijn met kwalitatief hoogwaardige culinaire pareltjes.
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Elk gerecht was een kunstwerk! Er werd zeer nauwkeurig verteld wat je voorgeschoteld kreeg door een zeer attente bediening. We komen zeker terug!