Restaurant Silver

Zilverparkkade 1 8232 WJ Lelystad Nederland Kaart
31-320417645

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Restaurant Silver

Op 100 meter van het station
  • : Parkeergarage: Zilverparkgarage

Woensdag t/m Vrijdag: 12:00 tot 14:30 - Lunch
Dinsdag t/m Zaterdag: 18.00 tot 21:30 - Diner
Maandag en zondag: Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Silver

Henk P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Geweldige ervaring opgedaan bij restaurant Silver in Lelystad.. als je binnen komt word je even stilgezet het heeft een prachtige inrichting met een prachtige verlichting en kleurenstelling warm, De nieuwsbrief gaf aan een verrassing menu van de jonge kok Roy we hebben een 5 gangen menu bestelt met bijpassende wijnen wat daar mogelijk is per glas geadviseerd Rick die veel kennis had van de geserveerde wijn Top, het eren werd geserveerd door de kelners met kennis van zaken en vriendelijk, met tussen door een 6 tal amuses van bijzondere kwaliteit waar de chef kok zelf uitleg bij gaf en de handamuses verzorgde een leuke ervaring. Het was voor ons vieren een onvergetelijk avond in een restaurant die je een ster waardig zou willen noemen een grote aanwinst voor Lelystad en heel Flevoland een geweldige Topper????????
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bedankt voor een heerlijke avond vol smakelijke verassingen en eet belevenissen. Wij hebben genoten van de rustige en relaxte sfeer die er hing in het restaurant, gecreëerd door de gastvrouwen. Wij lieten ons verassen door de kookkunsten van Roy en Mart. De gerechten waren echte mooie kunstwerken met hele lekkere verrassende smaakexplosies, jullie zijn echt "Kook Kunstenaars". De wijnen die we erbij geserveerd kregen waren perfect afgestemd op alle gerechten. Het was echt een avond uit, waar wij volop van hebben genoten.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Fantastisch verrassingsdiner van de chef. Allerlei heerlijke kleine amuses in het begin en ook prachtig geserveerd. Dit is het restaurant waar je niet heen gaat om te eten maar om te genieten van een tasting experience om dan eind van de avond toch zeer voldaan naar huis te gaan. Echt een kwaliteitsrestaurant voor een avondvullende eetbeleving.
Erwin F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Kwaliteit van de gerechten was prima, uitstekend. Maar qua portionering zeer, zeer mager. Niet niezen, want dan is je bord leeg. Bediening zeer onpersoonlijk. Al met al, geen 2e bezoek waard. Prijs - kwaliteitverhouding niet in balans.
Kokbird K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
wij hebben geboekt met A.H. Restaurant zegels. Ter plaatse bleek dat niet zo doorgekomen.
Er kwam geen te gemoetkoming daarin.
De porties waar zeer klein, de wachttijden lang
De bediening liet ook te wensen over. Jammer allemaal. Wij komen er niet weer.
De tafel van Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het is hier echt een avondje uit. Veel kleine gerechtjes en alles is stuk voor stuk bijzonder. Er is ook zeer veel oog voor de presentatie van de gerechtjes. De verrassing van de chef is nog altijd super bevallen, zeker een aanrader
Michel S.
Echt gezellige sfeer en super lekker eten geen lange wachttijden , bediening is super.
Alles wordt aan tafel uitgelegd hoe alles is bereid en wat het is.

Aan het eind gesprekje gehad met de kok echt geweldig als je hoort de passie van de jonge kok hoe hij praat over het eten en zij bereiding.

Geweldige restaurant echte aanrader.
Hartelijk dank voor uw positieve ervaring en beleving met ons restaurant.
Graag tot een volgende keer.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer sfeervolle inrichting. Deskundige uitleg bij de amuses, gerechten en wijnen. Onder de indruk van de chef kok.
Van 7 uur savonds toot 11 uur voor 4 gangen is iets te lang. Heeft misschien te maken met de aandacht die gegeven wordt aan ieder gerecht. Al met al een aanwinst voor Lelystad waar wij niet rijk bedeeld zijn met kwalitatief hoogwaardige culinaire pareltjes.
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Elk gerecht was een kunstwerk! Er werd zeer nauwkeurig verteld wat je voorgeschoteld kreeg door een zeer attente bediening. We komen zeker terug!
raymond R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Super lekker en mooi eten. Je proeft duet plezier van de chef. Leuke bediening. Ik hou wel van kleine porties waar aandacht aan is besteed
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg goede jonge chef-kok met talent.
Culinaire smaakbeleving met goede wijnen. Een aanrader voor de fijnproever.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat een fantastische avond hebben wij deze week gehad bij Silver! Na een bezoek aan de Hiswa zijn wij op aanraden van een zakelijke relatie gaan eten bij the place to be in Lelystad. Sinds 2 weken staat de jonge chef Roy Kramer aan het roer in de keuken om alle gasten verrukkelijke, originele & spannende gerechten te serveren. Ook de bediening scoort hoge ogen, vriendelijke en uitermate deskundige gastvrouw op het gebied van zowel wijn als spijs. Op deze kaart geen slijterij wijnen, maar mooi geselecteerde flessen voor een prima prijs/kwaliteit verhouding. Michelin ster waardig, hopelijk voor Silver komt deze spoedig, hij is dik verdiend! Wij komen speciaal uit de Randstad snel weer heerlijk genieten bij jullie!!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wat een verrassing!
Fantastisch gegeten met heerlijke bijpassende wijnen.
Op naar de Michelinster voor de jongste chefkok van Nederland Roy Kramer.
Jola V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekker gegeten. Bijna te mooi om op te eten. Fijne bediening en een enthousiaste kok die graag uitlegt wat er zoal op je bord ligt. Een goede aanwinst voor Lelystad.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een perfect diner, verrassend, smaakvol. Beslist een aanrader!

De koffie na het diner had aangekleed kunnen worden, een lichte teleurstelling.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Hebben een gezellige avond gehad. Werden vriendelijk ontvangen. Wij hadden het verrassingsmenu gekozen en dit overtrof onze verwachtingen. Alles was goed bereid en door de kok creatief op de borden gedaan. Nogmaals de complimenten aan de kok en de gastvrouw. Wij komen zeker nog een keer terug.
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk eten met veel extra's erbij. Goede service en mooie inrichting
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Veel verassende extra's, zeker voor herhaling vatbaar.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi verhaal bij alle gerechten en drankjes.
LUC L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
de prijzen van de gerechten zijn aan de dure kant en prijs van een glaasje wijn is schandalig duur, erg jammer
A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten, verrassend menu met zeer goede uitleg van de gerechten en vriendelijke correcte bediening