Restaurant Shirak

Karrenstraat 14 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Shirak

Als je nu echt eens iets bijzonders wilt proeven, is een tafel reserveren in dit gastvrije Armeense restaurant een absolute aanrader. De keuken is met niets te vergelijken en heeft een heel eigen manier van gerechten bereiden. Vlees of vis, maar vooral ook vegetarische specialiteiten. Noten, fruit, aubergine, yoghurt en brood zijn de basisingrediënten van de lekkerste vegetarische
hapjes en gerechten. Maak kennis met traditionele Armeense gerechten waar een kleine, moderne draai aan is gegeven.

Meer informatie over restaurant Restaurant Shirak

10 minuten lopen vanaf Centraal station

Keuken dagelijks open van 17:00 - 22:00,

Uitzondering mogelijk op verzoek.

Bezoek http://restaurant-shirak.nl/ voor actuele openingstijden.

• Diners Club , Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Shirak

Carl B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Personeel was deskundig en in de weer. Eten was goed. Inrichting restaurant wel wat sober.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goed gegeten. Sommige gerechten van ons gezelschap waren echt lekker , maar sommige ook minder. Bediening was chaotisch en niet altijd alert. Jammer van de serveerster die met haar lange haren letterlijk in de borden met eten zat tijdens de bediening.
Danitia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een top resaurant, vooral voor vegetariërs. Ze hebben een hele uitgebreide keuze aan gerechten
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Top! We gaan dit restaurant vaker bezoeken.
FW H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De ontvangst was correct. Echter de jongedame die ons bediende heeft nog heel veel te leren qua "zwarte brigade etiquette". Het eten was redelijk, alleen jammer dat we halverwege het hoofdgerecht zelf achter de frites aan moesten gaan, die een tijd later werden gebracht. Had er iemand een zoutpot op de frites om laten vallen?? Serveer ze dan ongezouten met de zoutpot er bij zodat een ieder naar eigen smaak dit kan toevoegen. Dit bezoek was dus eenmalig...
Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten. Gezellig tentje en weer eens wat anders. Voor het AH-menu kon je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch, verder niet gespecificeerd wat, maar dat was prima. Porties waren voor mij perfect. Ik had lekker gegeten, maar voelde me niet volgepropt met het gevoel dat ik een paar kilo zwaarder het restaurant verliet. Het brood vooraf met diverse dipjes is ook echt een aanrader. Zit niet bij het menu inbegrepen, maar voor slechts 5 euro voor 2 personen, is dat geen probleem. Bediening was heel vriendelijk, maar het duurde nadat we klaar waren met het hoofdgerecht wel vrij lang voordat onze borden werden afgeruimd.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige bediening!!
We komen hier zeker nog eens terug.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten en wat werden we hartelijk ontvangen!
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Eten was oke, maar prijs-kwaliteitverhouding klopt niet, waardoor toch niet helemaal tevreden. Zelfs met AH actie nog veel geld kwijt door (te) dure drankjes en betalen voor brood, waarvan men zei dat dit erbij zat. 2x 3,50 voor wat kruidenthee is ook erg overdreven. Bediening maakte veel fouten, wat helemaal niet erg is, want je mag ook leren, maar voor de prijs die we betaalde klopte dat niet. Prima gegeten, maar voor die prijs zijn er veel betere restaurants te vinden in Den Bosch.
Geachte Rosanne,

Bedankt voor u feedback. Wij hebben ondertussen onze prijzen voor Armeense thee aangepast naar 3,- en warderen u feedback.
Betreft het brood en fouten, excuus hiervoor. Dit komt door dat mijn collega pas een week bij ons werkt en nog aan het leren is, waardoor misschien een miscommunicatie was betreft het brood.
Blij dat het eten naar wens was en hopen jullie een nogmaals terug te zien ongeacht de kleine fouten.

mvg
Team Shirak
Raje D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Voor het eerst Armeense gerechten geprobeerd en het was erg lekker. Heerlijke wijnen en achteraf ook een armeense thee gehad met armeense cognac en de smaken waren allemaal erg nieuw. wij komen binnenkort terug
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Voortreffelijk eten en zeer goede service! Prijzen zijn aan de hoge kant, maar de beleving is het waard.
Quirine V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuk concept en ongekende smaken. Erg veel keus voor vegetariers! Wij komen zeker een keer terug. De Armeense wijnen waren ook erg speciaal en passend bij de menu.
Linge O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk en smaakvol vegetarische / vegan gegeten. Zeer vriendelijke en goede bediening.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten met de ah actie.
Leuk om weer eens een totaal andere keuken te proberen.
Voorgerecht waren 3 lekkere salades, hoofdgerecht een soort kebab en een worstje vd grill en een lekker dessert met vanalles wat. Variatie in de gerechtjes sprak ons erg aan.
Minpuntjes;
De bediening was vriendelijk maar wij vonden ze té commercieel waardoor het gemoedelijke er beetje vanaf is.
Wijn erg duur!! 5.50 voor een glas!!
Yoshi P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Wij zijn echt blij verrast door de Armeense keuken. Daarnaast super vriendelijk bediend. Top! Genoten!
Adriaan J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker en goed apart eten met een lekkere Armeense wijn!
Margo T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Verrassend smaakvol eten. Mijn partner had het vegetarisch verrassingsmenu en ik de visvariant. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en super lekker! Echt een aanrader. Leuk dat ik door de AH actie in dit restaurant terecht gekomen ben :-)
Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Mijn vriendin en ik voelden ons zeer welkom. Niets was teveel gevraagd. We hebben heerlijk gegeten. Jammer dat we niet uit de buurt komen c.q. bijna nooit in Den Bosch zijn!
Pien K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten van de AH-actie en konden kiezen uit een drie gangen verrassingsmenu, per gang te kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. De Armeense keuken was ons niet bekend: heel bijzonder en heerlijk !!. Meer en ook anderssoortige groenten dan je normaliter krijgt. En de mensen die bedienden waren zeer vriendelijk. Het enige minpuntje was dat de wijn wel wat aan de prijs was. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer verzorgde opmaak van borden. Uitstekende kok. Gewoon erg, érg goed. En niet onbelangrijk..... bijzonder prettige zéér vriendelijke bediening. n dikke 10 ! Fijne tijd gehad daar.