Restaurant Shirak

Karrenstraat 14 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Shirak

Als je nu echt eens iets bijzonders wilt proeven, is een tafel reserveren in dit gastvrije Armeense restaurant een absolute aanrader. De keuken is met niets te vergelijken en heeft een heel eigen manier van gerechten bereiden. Vlees of vis, maar vooral ook vegetarische specialiteiten. Noten, fruit, aubergine, yoghurt en brood zijn de basisingrediënten van de lekkerste vegetarische
hapjes en gerechten. Maak kennis met traditionele Armeense gerechten waar een kleine, moderne draai aan is gegeven.

Meer informatie over restaurant Restaurant Shirak

10 minuten lopen vanaf Centraal station

Keuken dagelijks open van 17:00 - 22:00,

Uitzondering mogelijk op verzoek.

Bezoek http://restaurant-shirak.nl/ voor actuele openingstijden.

• Diners Club , Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Shirak

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijke diversiteit aan gerechtjes, ontzettend vriendelijke bediening, een aanrader!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gezellig met familie gegeten, met de AH-actie. Erg tevreden over 3-gangen verrassingsmenu. Het werd ons aangeraden om allemaal voor iets anders te kiezen (vis, vega, vlees), alle drie ontzettend lekker op eigen manier. Lekker om ook van alles iets te proeven.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Als vegetariër ben zeker bij het goede adres hier. Enorm veel keuze uit vegetarische gerechten; ik heb gekozen voor het Armeense stoofpotje. Was op en top! Ik kom zeker terug en kijk er nu al naar uit wat ik dan ga kiezen.
Hrach M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bediening en decor was prima. Armeense gerechten bestonden uit verrassingsmenu’s, zelf geen fan van verrassingen, maar toch geprobeerd. Geen spijt van gehad, heerlijke barbecue mix met Armeense pilaf en salade. Super!
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Geen woorden voor! Uit eten was nog nooit zo amusant. Eten was top, eigenaar was vriendelijk en grappig, decor was iets aan de drukke kant, maar zeker hierdoor kreeg je een breder inzicht over de Armeense cultuur. Absoluut een aanrader en wij komen terug.
Antonette V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Als vegetariërs hadden wij Shirak bewust bij Shirak gereserveerd. Alle 3 het verrassingsmenu gekozen, de "luxe" versie.
Vanaf voorgerecht t/m dessert heerlijk en ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Kregen na afloop nog een kortingsbon voor de volgende keer mee. Komen hier zeker nog eens terug.
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer vriendelijk personeel
Gastvrije ontvangst
Veel keuze in heerlijke vegetarische gerechten
Ook genoten van de Armeense wijn
Komen zeker nog een keer terug
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
In een mediterrane sfeer, ( Armeens restaurant...) met zeer goede ontvangst, redelijk goed gegeten. De muziek was passend (natuurlijk) vooral Charles Aznavour en Armeense Folk. Die laatste stond wel wat hard waardoor de stemmen dus ook harder gingen. Het voorgerecht was een variatie aan lekkere salade, We hadden gekozen voor vleesmenu, dat sprong er niet uit, was een gewoon hoofdgerecht met gegrild vlees, lekker toetje. We gaan ook een keer het vismenu uitproberen. De rode wijn was heerlijk!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, keuze was dit keer vlees en vis. Net zo lekker als vorige keer met weet hele andere gerechten. Echt een aanrader!
Fabienne V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Ik heb erg lekker gegeten bij Shirak! Veel verschillende gerechtjes, allemaal erg goed op smaak. Daarnaast werden we vriendelijk bediend. Erg leuk restaurantje!
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Lekker eten, verrassende combinaties, mooie verschillende smaken. Vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader! Gezellig om te zitten.
Grikor G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Shirak. Samen met een vriendin hebben we gekozen voor de “luxe Armeense tafel”; was zeker een goede keuze, heerlijk genoten van de gerechten. Zeker een aanrader dus!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eerste keer Armeens gegeten en ben ontzettend tevreden. Tafels zaten wel dicht bij elkaar, maar dat maakte het wel gezelliger vind ik persoonlijk. We hebben heerlijk kunnen genieten van een verrassingsmenu, was even spannend wat we zouden krijgen, maar uiteindelijk super tevreden. We komen zeker een terug!
Raoul C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, ik had gegeten iets met kebab, was lekker. Goede service, aardig personeel. Gezellige sfeer. Dus zeker een aanrader!
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zeer tevreden over de kwaliteit van de Armeense gerechten bij Restaurant Shirak! Was prettige sfeer, ook nog even een leuk praatje gemaakt met de eigenaar. Wij komen een keer terug.
Mauritz S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het personeel van Shirak was ontzettend goed in de service en het adviseren van het eten en de bijbehorende drank. Het eten was fantastisch: bekende en onbekende gerechten die op basis van traditionele recepten zijn bereid en met de juiste balans van specerijen zet Shirak in zijn vernieuwde keuken de gerechten geweldig neer.
Als je houdt van bijzondere smaken kan ik je dit Armeense restaurant aanraden voor de vlees, vis en vegatarische liefhebber.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wij heben weer heerlijk gegeten.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Eten erg erg goed en verrassend, De wijn wel zeeeeer aan de prijs. Als je daarvoor een normale prijs laat betalen zou ik ook een tweede of misschien wel een derde glas genomen hebben nu hield ik het bij eentje.