Restaurant Shirak

Karrenstraat 14 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Shirak

Als je nu echt eens iets bijzonders wilt proeven, is een tafel reserveren in dit gastvrije Armeense restaurant een absolute aanrader. De keuken is met niets te vergelijken en heeft een heel eigen manier van gerechten bereiden. Vlees of vis, maar vooral ook vegetarische specialiteiten. Noten, fruit, aubergine, yoghurt en brood zijn de basisingrediënten van de lekkerste vegetarische
hapjes en gerechten. Maak kennis met traditionele Armeense gerechten waar een kleine, moderne draai aan is gegeven.

Meer informatie over restaurant Restaurant Shirak

10 minuten lopen vanaf Centraal station

Keuken dagelijks open van 17:00 - 22:00,

Uitzondering mogelijk op verzoek.

Bezoek http://restaurant-shirak.nl/ voor actuele openingstijden.

• Diners Club , Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Shirak

wfvanewijk .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat een heerlijk eten, we hebben vis en vlees gegeten van het verrassingsmenu, het eten is smakelijk gekruid, zeer vriendelijke bediening,
een aanrader!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heel lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
na enkele malen aangeraden te zijn door vrienden besloten wij bij restaurant Shirak te eten. het is zeker een aanrader!
heerlijke smaken en unieke gerechten. Wij komen binnenkort terug!
Joni R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk!
Geachte Reiche,

Bedankt voor u beoordeling. Wij zijn alleen benieuwd naar de reden voor de lage beoordeling op service en interieur.
Wij willen namelijk onze concept verbeteren en dat kan alleen met de feedback van onze gasten.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Team restaurant Shirak
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
De eigenaar ontving ons zeer vriendelijk. Wij wilden buiten eten en voor ons lagen er kussentjes op de stoelen, maar de overige stoelen waren leeg, wat de sfeer niet ten goede kwam. Binnen ziet het er erg mooi uit! Wij hadden met 2 personen 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht en geen wijn en moesten € 50 afrekenen, waar de 20% niet vanaf gehaald was. Waarschijnlijk omdat we geen menu hadden genomen. Wij hadden 1 gerecht wat erg zout was. Dat heeft de eigenaar keurig opgelost door een ander gerecht aan te bieden.
Nelly Ina Wae S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij hebben hier gegeten naar aanleiding van de verjaardag van mijn man. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. De gerechten waren heerlijk! Goed gekruid met veel smaak, niet pittig. De service was ook super! We kregen bij ons toetje een lekker kopje thee erbij. Mijn man had de armeense kruiden thee besteld. Een aanrader als je van thee houd!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
voor eerste keer armeens gegeten en het was SUPPPEERR.
Met 4 vrienden luxe armeense tafel besteld en we kregen heerlijke gerechten en bijpassend bijgerechten. Wij komen zeker terug voor de armeense bbq
Agnieska S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Op advies van vrienden zijn ik en mijn vriendje hier gaan eten en we gaat zeker weten terug komen. Bediening was vriendelijk, eten was top en wijn was heerlijk ! wij komen terug
Loesje V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Liep vandaag langs kraapje van restaurant Shirak tijdens Gezellige Zaken en voor het eerst armeens geprobeerd. Erg verrassend en super vriendelijk personeel! kreeg korting bon voor bezoek bij restaurant waar ik zeker gebruik van ga maken!
gino P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
voor het eerst armeens gegeten vandaag en onze verwachtingen zijn overtroffen. MIjn vriendin is vegetarisch ze was erg te spreken over de ruime keuze mogelijkheden. Ik heb de 3 gangen vlees variant gekozen en alles was TOP! goeie porties en mooie prijzen. komen zeker terug.
tarik A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Vandaag met 20% korting gegeten bij restaurant Shirak en het was erg lekker. Aanrader voor iedereen. Erg uitgebreid vegetarisch menu en genoeg mogelijkheden voor vlees en vis.
vanina S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
leuk concept, centraal gelegen tussen station en centrum, goeie bediening en heerlijk eten. Alles was top en zeker voor herhaling vatbaar
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Afgelopen zondag met social deal 3-gangen menu uitgeprobeerd en het was ongelooflijk. Nooit eerder Armeens eten op, maar dit heeft ons erg positief verrast.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Uitstekend vegetarisch, Armeens lunch gegeten. Mooie porties, opmerkelijk gekruid. Bijgerechten pilavrijst en salade. Lekkere armeense wijn uitgeprobeerd en zeer toegankelijke prijzen
Jana A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten! We hebben het 3-gangen verrassingsmenu gehad met enkele bijgerechten op advies, erg lekker en zeer uniek
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Sfeer is goed, al hangen er nog discolampen en heb je een beetje het idee dat je in een opgeknapte kroeg zit. Eigenaar loopt steeds met jas aan door de zaak. Voorafjes erg goed, hoofdgerecht niet bijzonder, matige mix grill. Al met redelijk, zeker dankzij de vriendelijke bediening een gezellige avond gehad.
Gerben N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik heb bij Shirak voor het eerst de Armeense keuken mogen proeven en ik was zeer onder de indruk. De gerechten waren stuk voor stuk heel smaakvol en gevarieerd. De service was vriendelijk en behulpzaam en konden ons goed informeren. Het restaurant zelf is wel vrij klein en kan daardoor al gauw wat druk aanvoelen, maar de sfeer is goed en het goede personeel in combinatie met het uitstekende menu maakt dat ik Shirak zeker kan aanbevelen!
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke mensen!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Verrassend lekker
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuke kennismaking met de Armeense keuken en vooral ook de wijnen en zelfs gedestilleerd uit Armenië. De "luxe tafel" biedt een proeverij(tje) van Armeense gerechtjes waarbij je kan kiezen voor vega, vlees of vis. Geen tafel vol maar per persoon een bord met voorgerechtjes en daarna aan bord met hoofdgerechtjes. Na het dessert nog koffie met Ararat Brandy. Dankzij de 50%korting hebben wij voor een heel prettig bedrag de Armeense en vegetarische keuken mogen ontdekken (70 euro). Het doet erg denken aan Afghaans en is weer een leuke aanvulling op het restaurantaanbod in de regio.