Restaurant Shirak

Karrenstraat 14 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Shirak

Als je nu echt eens iets bijzonders wilt proeven, is een tafel reserveren in dit gastvrije Armeense restaurant een absolute aanrader. De keuken is met niets te vergelijken en heeft een heel eigen manier van gerechten bereiden. Vlees of vis, maar vooral ook vegetarische specialiteiten. Noten, fruit, aubergine, yoghurt en brood zijn de basisingrediënten van de lekkerste vegetarische
hapjes en gerechten. Maak kennis met traditionele Armeense gerechten waar een kleine, moderne draai aan is gegeven.

Meer informatie over restaurant Restaurant Shirak

10 minuten lopen vanaf Centraal station

Keuken dagelijks open van 17:00 - 22:00,

Uitzondering mogelijk op verzoek.

Bezoek http://restaurant-shirak.nl/ voor actuele openingstijden.

• Diners Club , Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Shirak

O.B. B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Prima voorgerecht en vleeshoofdgerecht. Vooral de groentes zijn voortreffelijk. Alleen het stukje lamsvlees was een beetje droog. Het overige vlees (rund en varken) was prima. Bediening was vriendelijk en attent. Het is een relatief klein restaurant en een beetje rumoerig. Helaas vind ik de titel restaurant weer een te mooie naam voor wat in feite meer een bistro is. Ook hier geen tafelkleden noch placemats!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Eerste keer Armeens geprobeerd, zeer tevreden over de kwaliteit en de Armeense keuken. Met zorg bereid. Vriendelijke service. Verassingsmenu erg verrassend.
Dominique T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Erg smakelijk gegeten en gedronken in een sfeervolle ambiance waar we werden geholpen door een bijzonder aardig team. Je moet wel honger hebben want het zijn behoorlijke porties (2 voorgerechten waren ons meer dan voldoende).
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Echt heerlijk gegeten, leuk om kennis te maken met een nieuwe keuken en fijn dat er zo veel vegetarische keus is! Een aanrader in Den Bosch.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het eten was authentiek en erg lekker. De gastheer legde bij elk gerecht uit wat het was.
Artak A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Dit is nou wat ik noem een bijzondere ervaring. Nog nooit Armeens gegeten, maar ik ging weg met een lach op mijn gezicht. Ik raad het iedereen aan die een keer iets anders wilt proberen.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Prima service, lekker gegeten. Alleen bij thuiskomst kwam ik er achter dat de 50% korting op het niet goed was verrekend. Dit was alleen berekend op de menu en niet op de overige etenswaren.
Th.de.jong D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gastvrij. Heerlijke Armeense keuken, met prima vegetarische gerechten ook. Aanrader.
Anske B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst, lekker gegeten !!! Wat wil je nog meer als gast? Aanrader!????
Sandor Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Erg lekker vegetarisch gegeten.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Niet te gek, gewoon lekker eten!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
De maaltijden zijn smaakvol opgebouwd: verse kruiden en verrassende nieuwe groenten. Maar het lijkt alsof ' het verrassingsmenu' al van te voren in grote hoeveelheden is bereid en vervolgens opnieuw wordt opgewarmd voordat het op tafel komt. Het voedsel wordt namelijk erg snel geserveerd en veel onderdelen (zoals rijst, groenten) waren overgaar. Dit is jammer; het zou lekkerder zijn als het vers werd bereid. Verder is de eigenaar wel heeeel erg sturend in het kiezen voor het verrassingsmenu: leek goed bedoeld, maar kan wat onaangenaam overkomen. Verder vriendelijke benadering, Armeense limonade is een aanrader!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Erg leuk restaurant met eens een andere keuken.

We werden vriendelijk ontvangen en konden plaats nemen waar we zelf wilden. Ondanks dat we een reservering met de AH restaurantactie hadden gemaakt, werden we bijzonder vriendelijk geholpen. De eigenaar is enthousiast en heeft een leuke interactie met zijn gasten.

Met de restaurantactie waren we beperkt tot het 3 gangen verrassingsmenu, maar eventuele extra bijgerechten konden worden bijbesteld. Het menu had keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Ik had de vis, mijn partner vegetarisch. Zowel de voor- als hoofdgerechten waren leuk gepresenteerd en zéér smakelijk, gecombineerd met Armeense rode wijn en Armeens bier. Het extra broodplankje is een aanrader.
Met een royaal dessert van vers fruit en een kop koffie sloten we onze maaltijd af.

Oordeel: absoluut leuk restaurantje met enthousiaste uitbater. Hier komen we terug!
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Vriendelijke bediening, eten was heerlijk van smaak. Veel gebruik van groente op een bijzondere manier. Erg verrassend allemaal.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Verrassing menu € 25 met aparte supplementen bij te bestellen. Niet bepaald verfijnd bereid, heb wel eens meer Armeens gegeten. Prijs kwaliteit ver onder het niveau. Wijnen zijn voor hetgeen aan eten wordt geserveerd aan de hoge kant. Slim concept van de eigenaar. Je hoeft niet veel in te kopen, doch zorg er dan wel voor dat het smakelijk wordt geserveerd.
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
We hebben een leuke avond gehad in een warme sfeer, gemoedelijke bediening en heerlijkgegeten precies wat we wilden
Marjorie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten was erg goed. Bijzondere kaart, echt iets anders dan anders. En erg vriendelijke bediening.
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Één van de lekkerste vegetarische tentjes wat mij betreft. Heel moeilijk om in Den Bosch een restaurant te vinden met zoveel aanbod vegetarische gerechten, die ook nog eens lekker zijn.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
In het gemengde verrassingsmenu ( een kennismaking met de Armeense keuken) kozen wij als hoofdgerecht vegetarisch. Een aanrader! De bediening is attent en erg vriendelijk.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke bediening, het eten is een fantastische smaakbeleving, echt een keer iets anders. Er is voor ieder wat wils, zelfs met een divers en groot gezelschap dat vlees, vis, vega en zelfs vegan wilde eten. Iedereen was super tevreden en ik zou dit restaurant zeker aanraden. De prijs viel ontzettend mee, we hebben echt veel bijgerechten gekregen (op inschatting van de bediening, maar deze kostten wel extra), allemaal een 3-gangen verrassingsmenu en 2 of 3 drankjes per persoon en waren slechts 30 euro per persoon kwijt.