Restaurant Sfeerlijk

Raadhuisstraat 158 5161 BK Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sfeerlijk

Zoveel passie op een bord

Zakelijk of romantisch. ’s Middags of ’s avonds. Vlees of geen vlees. Het is altijd sfeervol en heerlijk. Eigenaren Michael Somers & Enid Kroot staan garant voor de kwaliteit van het eten en de bediening. Seizoengerechten met zoveel mogelijk ingrediënten uit de streek met passie bereid en geserveerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Sfeerlijk

woensdag tot en met zondag
Lunch 13:00 - 15:00
Diner vanaf 18:00

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sfeerlijk

Marco R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten in een prettige atmossfeer met goede en eerlijke producten met zeer vriendelijke bediening.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voor het eerst dit restaurant bezocht. We werden hartelijk welkom geheten door de zeer vriendelijke eigenaresse, die ook de bediening verzorgde en duidelijk uitleg gaf over de gerechten. Haar partner en mede-eigenaar is de chef-kok die aan het einde van het menu nog even aan onze tafel kwam en op vriendelijke wijze naar onze bevindingen vroeg. We kregen een prachtig plekje aan het raam. We kozen voor een verrassingsmenu waarbij we beiden steeds een ander gerecht voorgeschoteld kregen. Het was in één woord: fantastisch! Wat een kwaliteit aan mooie en heerlijke producten. Over smaak gesproken! Geweldig! Alles werd bovendien keurig gepresenteerd met bij elk gerecht een lekker bijpassend wijntje. De zaak was halfvol en het viel ons op dat gesprekken aan andere tafels soms letterlijk te volgen waren, maar dit bleef dus beperkt en stoorde ons niet. Toiletgroep keurig netjes. Niet goedkoop maar de prijzen zijn wél volledig in overeenstemming met de kwaliteit die er op tafel komt. Een topavond gehad!
ilse W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken en goede balans. Prima wijn. En vriendelijke bediening. Avondvullend tafelen als je wilt.
Duidelijk mensen met een overtuiging en passie.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We komen hier regelmatig, maar worden iedere keer weer verrast. En voor een bijzondere gelegenheid wordt je extra in de watten gelegd. Het eten is fantastisch! Super ingrediënten in heerlijke gerechten, maar niet te ingewikkelde creaties. De eigenaresse is een echte kaasliefhebber, dus de XXL kaasplank is zeker een aanrader!
Cyril V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zeer gastvrij ontvangst met de nodige humor (indien gewenst :-).
Elk gerecht van de kaart wordt vooraf toegelicht en prachtig geserveerd.
Kennis van passende wijn is uitstekend.
Hier komen we zeker terug en beveel ik zeker aan aan anderen.
IMW D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Topkok, toppartner, grote liefde voor het product!
(tip: meer gordijn zorgt voor wat meer geluiddemping ;))
Guy B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Kon niet voor de tweede keer brood bestellen i.v.m. baktijd
Lucille A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gezellig en lekker gegeten, alles biologisch en ook glutenvrij!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk eten!!! Gezellige bediening en
mooi restaurant!! Elke maand een ander menu dus veel afwisseling. Top! De passie voor goed eten is duidelijk te zien en te proeven aan hun schitterende gerechten!!
ben M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel op een onverwachte plaats.
Ben
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Mooie gerechten en zeer goede pure smaakcombinaties. Aanrader!
Gisela F.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Genieten bij Sfeerlijk!
Dat hebben we vandaag gedaan met een voortreffelijke lunch in dit sfeervol restaurant. De gastvrouw wat attent en zeer gastvrij. Het eten was geweldig: alle gerechten waren puur van smaak, origineel en met aandacht bereid, van de amuse tot aan het dessert. De wijn die werd geadviseerd bij de gerechten, was verrassend en heerlijk. Zelfs bij de koffie kregen we 4 huisgemaakte bonbons, die met veel creativiteit en smaak waren klaargemaakt. We weten zeker dat we hier terugkomen!!
lithic .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na een dagje Efteling zochten wij een goed restaurant met veel zorg voor duurzaamheid om lekker te eten. Iens bracht ons naar Sfeerlijk en dat was meer dan terecht. We kozen voor het menu van 4 gangen. Als ik al een kritiekpuntje moet noemen dan was het dat wij niet genoeg ruimte hadden om alles op te krijgen. Na het hoofdgerecht moesten we namelijk stoppen omdat we te vol zaten. Het eten was voortreffelijk en de zelfgemaakte cocktails net zo. Ook de gastvrijheid van onze gastvrouw was erg fijn. Wij gaan zeker nog een keer terugkomen! Ik kan niet anders dan voor het eerst een 10 uitdelen.
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Omdat we aantal dinercheques hadden liggen was ik op zoek naar een restaurant waar we deze konden besteden, daarbij kwam ik op Sfeerlijk uit welke lovende recensies kreeg.
Nou, dat is dan ook niet overdreven. Wat een gastvrijheid en ook het eten was uitmuntend.
We waren helemaal alleen in het restaurant, dus werd privé diner maar dat deed niets af aan de gezellige en gemoedelijke sfeer die de gastvrouw neerzette, top!

Wij gaan hier zeker nog vaker terug komen!
Barry T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Sinds we Sfeerlijk enkele jaren geleden ontdekt hebben, komen we regelmatig terug om te genieten van het heerlijke eten, de perfect bijpassende wijnen en de meer dan fijne bediening door o.a. gastvrouw Enid. Gisterenavond zijn we door haar en chefkok Michael weer eens flink in de watten gelegd!

We hadden gekozen voor het 5-gangenmenu van de maand. Een voorgerecht met drie bereidingen van zalm. De vis was al zo smakelijk van zichzelf, maar de subtiele toevoegingen van allerlei verse producten was echt een feest om mee te beginnen! Vervolgens een heerlijk soepje met o.a. doperwten. Als tussengerecht lekkere coquilles met heerlijke groenten, olie en gemberschuim; een fantastische combinatie! Het hoofdgerecht was een duo van gamba's en parelhoen, omringd door verse groenten en een heerlijke, beetje pittige saus. Bij het gerecht werden ook heerlijke frietjes geserveerd. Het sappige vlees was geweldig lekker gekruid! Het dessert was een lekkere combinatie van witte chocolademousse met kersen, die ook weer gevuld waren met chocolade. Bij elk gerecht heb ik een heerlijk bijpassend wijntje geproefd!

Tot en met de afsluitende koffie hebben mijn tafelgenoot en ik wederom intens genoten van alles! De combinatie van het fantastische eten, de gastvrije service en de ambiance maakt dit sfeervolle restaurant tot een ware parel van Noord-Brabant en ver daarbuiten! Heel graag tot de volgende keer!
infodi .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Blij dat we dit restaurant gevonden hebben, heerlijk gegeten! We kozen voor een drie gangen menu en hebben de meest heerlijke combinatie's geserveerd gekregen. De filosofie van de eigenaren spreekt ons erg aan. Hier gaan we terugkomen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Lekker gegeten bij Sfeerlijk. We hadden het 6-gangenmenu met bijpassende wijntjes. Bij ons sprongen de aspergesoep en de longhaas eruit. Heerlijk!!
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Vandaag de tartines gegeten waren echt heerlijk.
Lekker buiten op het terras gezeten.
Mooi uitzicht en vriendelijk personeel.
Wim van Eeuwijk K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Sfeerlijk. Super eten (biologisch), sfeerlijke ambiance, gepaard met een heerlijk wijnarrangement, top bediening met goede kennis van de gerechten en wijnen en een super gastvrouw: Enid Kroot. Bedankt chef Michael Somers (die na afloop ook nog eens aan tafel kwam) en de koks. Een echte aanrader!
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Goede ontvangst.
Zeer attente bediening die uitstekend rekening hield met lactose-vrije wens.
Heerlijk eten en nog met een oog op dierenwelzijn en de kleine lokale boer ook!