Restaurant Sfeerlijk

Raadhuisstraat 158 5161 BK Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sfeerlijk

Zoveel passie op een bord

Zakelijk of romantisch. ’s Middags of ’s avonds. Vlees of geen vlees. Het is altijd sfeervol en heerlijk. Eigenaren Michael Somers & Enid Kroot staan garant voor de kwaliteit van het eten en de bediening. Seizoengerechten met zoveel mogelijk ingrediënten uit de streek met passie bereid en geserveerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Sfeerlijk

Buurtbus
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats bij Zidewinde

woensdag tot en met zondag
Lunch 13:00 - 15:00
Diner vanaf 18:00

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sfeerlijk

Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor de eerste keer naar Sfeerlijk, heel dichtbij huis. We werden zeer vriendelijk ontvangen en dat bleef zo de hele avond. Alle gerechten zijn kleine feestjes. We hebben fantastisch gegeten en zullen zeker vaker teruggaan. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
David D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De naam past goed bij het restaurant, er heerst een fijne sfeer; niet alleen de zachte muziek en de rustige ligging, maar een enthousiaste gastvrouw die excellente uitleg geeft over het eten, maakt dit tot een absolute aanrader
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Fantastisch , heerlijk gegeten ,
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
geweldige bediening, erg netjes en vriendelijk. Genoten van het overheerlijke eten en de top presentatie!
Marcel_en_Nelleke .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Sfeerlijk heeft iedere maand een heerlijk wisselend keuze menu.

Bij lekker weer kun je op het terras zitten en binnen is er voldoende ruimte tussen de tafels, zodat je niet het idee krijgt dat je op elkaars lip zit, erg prettig.

Bij het menu in Juni hebben Enid en Michael vooraf een frisse amuse toegevoegd, zodat je smaakpapillen alvast in de juiste stemming komen :)
Wij hadden deze keer voor 4 van de 6 gangen gekozen, welke echt alle 4 zeer bijzonder smakelijk waren.
- gepekelde zalm met yuzu (met nog veel meer smaakjes erbij: tip om niet elk onderdeel apart op te peuzelen, maar vooral veel smaken bij elkaar ineens proeven)
- bouillabaisse
- ikzelf had de coquille op erwtencreme en wasabi schuim als tussen gerecht gekozen en bestempelde deze meteen als beste coquille variant tot nu toe (en ik heb er echt al een heel aantal op). Deze combinatie was zo goed... de smaken, de basis van erwt, het krokantje, het klein beetje pittig van de wasabi, heerlijk
- Turf & Surf, oftewel gamba met hoenderfilet en licht pikante tomaten-kokossaus. Die saus is echt...... niet te beschrijven zo lekker en het vlees zoals altijd heerlijk mals
- witte chocolade & kers waarbij het steeltje van chocolade is gemaakt.
Bij ieder gerecht zijn, uiteraard zou ik haast zeggen, bijpassende wijnen en samen met het zonnetje op het terras was dit een vernoemenswaardig menu/avond, vandaar deze recentie.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk en eerlijk gegeten!
coco M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Je voelt je super welkom door de persoonlijke en warme benadering. Het is duidelijk dat gastvrouw, personeel en de kok je willen verwennen. Het eten is eerlijk, puur, mooi opgemaakt en heerlijk. Alles Top en prijs/kwaliteit ook helemaal in orde! We hebben het verrassingsmenu genomen en iedereen vond alles lekker! Was er al eerder geweest maar ga er zeker vaker komen. Aanrader dus!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Mee genomen door familie hebben wij gisteren hier voor de eerste keer gegeten. In een woord geweldig! Vriendelijke ontvangst met humor! Het menu van de chef genomen volgens mij 5 gangen met wijn arrangement. Alles was perfect.
Lydian S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een heerlijke avond gehad met z'n tweeën. 5 gangen verrassingsmenu en dat was een feestje. Fijne bediening! Was een top avond. Bedankt
mgjm V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het eten was heerlijk - de twee voorgerechtjes waren voortreffelijk en het door ons gekozen sukadevlees was ook heerlijk - alhoewel we de stukken vlees wel wat groot vonden!! Wat mijn vriendin en mij betreft mag er ook wat minder zout gekookt worden. UItleg en service waren prima. Een aanrader !!!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het was net als de vorige keer gewoon perfect, top restaurant. Ben verlieft op jullie coquilles
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, enthousiaste uitleg van de eigenaar over het eten, wij hadden 4 gangen menu en gingen voldaan naar huis. De opvolging van de gerechten had iets vlotter gemogen. Prima restaurant waar de rust een goed gesprek mogelijk maakt. Aanrader!
Esselyne N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, alles was tot in de puntjes verzorgd.
Paul En Lia M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Superlekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Het wijnarrangement was heel goed afgestemd op de gerechten en wat heel prettig was: je kon halve glazen wijn nemen. Zo kon je toch al de bijbehorende wijnen proeven zonder teveel te drinken.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We hebben een geweldige avond gehad, spontane gastvrouw en heerlijk eten. Een groot compliment van ons, wij vonden het beter dan restaurant Wolfslaar (met Michelin ster). Hartelijk dank
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De service was traag, moesten overal om vragen, drankjes, onze jassen...
Eten was redelijk!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig diner gehad met veel persoonlijke aandacht van de bediening. Gaan we vaker terugkomen, wel op tijd reserveren.
Lydian S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zeer lieve mensen. Eigenaresse is een schat. Eten is fantastisch.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijke gerechten en een fijne bediening. Echt een avond genieten!
Helma O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017