Restaurant Sfeerlijk

Raadhuisstraat 158 5161 BK Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sfeerlijk

Zoveel passie op een bord

Zakelijk of romantisch. ’s Middags of ’s avonds. Vlees of geen vlees. Het is altijd sfeervol en heerlijk. Eigenaren Michael Somers & Enid Kroot staan garant voor de kwaliteit van het eten en de bediening. Seizoengerechten met zoveel mogelijk ingrediënten uit de streek met passie bereid en geserveerd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Sfeerlijk

Buurtbus
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats bij Zidewinde

woensdag tot en met zondag
Lunch 13:00 - 15:00
Diner vanaf 18:00

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sfeerlijk

Rian D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijke, eerlijke en smaakvolle gerechten. Leuke gastvrouw. Sfeervol interieur, de naam van het restaurant klopt helemaal!
Lizette D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Best chique voor ons, gewone mensen. Maar niet dat je niet op je gemak bent. Het personeel past zich feilloos aan de gasten aan. Goed eten, verrassende gerechten. Niet te veel, precies goed. Je krijgt tijd tussen de gerechten door. Prettige behandeling en heerlijk eten. Mooi ingericht, sfeervol (sfeerlijk dus). Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Een fantastische gastvrouw, met mooie verhalen over de keuken en hun produkten en de fijne toelichting op de
uitgeserveerde gerechten. Zonder dralen een drankje laten proeven als de keuze wat moeilijker is en steeds maar
weer vragen of het smaakt en alles naar wens is. Groot compliment !!
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en zijn super bediend!
Dankjewel voor de lekkere en leuke avond ! We komen zeker nog eens terug. X
G.L.M. K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zeer goede kwaliteit van vrijwel uitsluitend uit de streek afkomstige producten, uitstekend op smaak en aantrekkelijk opgemaakt. Vriendelijke, attente en behulpzame bediening die goed op de hoogte is van wat er aan de gasten wordt geserveerd. Een aanrader!
Franca A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Een toprestaurant met heerlijke gerechten, gezellige bediening en het is iedere keer weer en verrassing wat we voorgeschoteld krijgen. Ik kom hier graag terug!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Hebben heerlijk gegeten bij Sfeerlijk. Voldoende persoonlijke aandacht en heldere uitleg over het eten en drinken.
Miriam O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben voortreffelijk gegeten, de service was echt uitmuntend. Een waar feest voor je smaakpapillen! De hele entourage is erop gericht om je avond uit tot een waar feest te maken.
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Goede bediening, erg vriendelijk, lekkere wijnen, verrukkelijke gerechten, sfeervolle ambiance. Aanrader!!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Uiterst vriendelijk en ook nog lekker
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en is sfeervol en rustig. Zullen zeker vaker teruggaan.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Verrassend 6 gangenmenu van de chef met bijpassende wijnen, met zorg en enthousiasme bereid en geserveerd! .
Tini V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
We waren met 6, enige verwarring omdat gedacht werd dat de jarige in ons midden 8 jaar zou zijn geworden terwijl het 21 was. Een kleurplaat en een verjaardagsmuts stonden/lagen al klaar. De jarige, zelf kok mocht in de keuken gaan kijken en gesprek voeren met de chefkok. We werden erg vriendelijk ontvangen, kregen duidelijke uitleg omtrent de gerechten en de mogelijkheden. We hebben er heerlijk gegeten in een heel gemoedelijke en gezellige sfeer. Voor zeker een reden terug te komen bij Sfeerlijk.
Mieneke L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk en spart eten, erg gezellig
S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. Dit ook in combinatie met de hoeveelheid eten.

Het was erg gezellig en het was gastvrij personeel.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met leuke bediening.
Gonda B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wat een fijn restaurant. Het is er sfeervol en rustig. Het eten is heerlijk en ziet er prachtig uit. Echt top!
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Zeer aanggename bediening,topkwaliteit eten, sfeervolle omgeving. We hebben er de reistijd van een uur graag voor over. Met een vaste menukaart en een maandelijks wisselend chefs menu is er voor ieder wat wils.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Zeer bijzonder restaurant, met een uitstekende service. Het eten is van zeer hoog niveau hetgeen de prijs rechtvaardigt.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor de eerste keer naar Sfeerlijk, heel dichtbij huis. We werden zeer vriendelijk ontvangen en dat bleef zo de hele avond. Alle gerechten zijn kleine feestjes. We hebben fantastisch gegeten en zullen zeker vaker teruggaan. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.