Restaurant Sevens!

Boekhorsterweg 18 2374 Oud Ade Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Sevens!

Klassiek met moderne invloeden

Achter de statige voorgevel van een 19e-eeuwse boerderij in Oud Ade vind je Sevens! Het fantastische uitzicht op de polders en de uiterst stijlvolle inrichting maken het mooie plaatje helemaal af. De chefs koken heerlijke klassiekers met een dikke knipoog naar de moderne wereldkeuken. Genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Sevens!

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- High Tea vanaf 14:30

Dggv .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Veel reclame, dus wilde dit zeker proberen. Niet naast de deur, hoge verachtingen. Helaas. Eten is ok, maar niet super. Decor voelt goedkoop aan. Hoge prijs, en service moet echt beter. Langzaam, één keer koude gang (eten zelf was goed geweest, maar het helpt als het op temperatuur is...). Vond bediening kortaf, gaf niet het gevoel dat de klant de koning is...
Carla167 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het eten was heerlijk. We werden gastvrij ontvangen daarna ging het mis met de gastvrijheid. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu echter het voorgerecht bestond uit diverse vissoorten. We vroegen of we dit om konden ruilen voor een soepje. Er werd zeer zuinig gekeken en gezegd dat dit niet de bedoeling was. Ze zou overleggen met de kok. En dit alles alleen voor een soepje! De gastvrouw straalde de rest van de avond geen enkele warmte meer uit. We hebben moeten vragen om de rekening en zijn naar haar toe gelopen om te betalen. Ze stonden achter de bar bij te praten. Verder niets meer gehoord. Onze jas hebben we zelf opgezocht. Al met al viel het ons erg tegen! Volgende keer naar een ander restaurant!
Ricky S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Vanavond gegeten in restaurant Sevens. Het 2 = 1 4 gangenmenu, ge-upgrade met 5 euro voor de amuses. Het was heerlijk, bijzondere smaaksensaties. We bestelden een heerlijke fles Rhonewijn erbij. De bediening was voorkomend en gaf uitgebreid uitleg op het eten en antwoord op onze vragen en opmerkingen. We waren vroeg, het was nog rustig. Toen we weggingen was het bommetje vol. Een goede zaak, aanrader!
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
De aanbieding twee voor de prijs van een is een uitnodiging Sevens uit te proberen. Het eten is smakelijk, maar zoals de ober zegt in kleine porties. Bij de tafel naast ons horen we de verzuchting "Ik lust er nog wel een tosti tussendoor." Het tempo van serveren is ruim drie kwartier per gang. Het Bob arrangement zal je zeker niet in problemen brengen bij een alcoholcontrole. De kleine bodempjes wijn voor bijna vijf euro per glas moeten kennelijk de korting weer compenseren en dat lukt goed.
Geen aanrader dus.
Cosmas .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Nieuwjaarswens van Alex & Jacqueline

Een gezellig e-mailtje deed ons besluiten om toe te happen en af te reizen naar Oud Ade.
We werden ontvangen door Robert met een amuse van gerookte palingmoes, welke heerlijk smaakte bij de witte Spaanse Alberino Pionero maccerato 2011 uit Rias Baixas, NW Spanje. Capacho van hert gevolgd door huisgerookte Zalm met botersaus en heerlijke zachtgekookte tomaatjes waren een waar genoegen. De Corton ‘Grand Cru’ 2007, Jean-Claude Belland, Santenay werd kundig ontkurkt door Robert , is fantastisch op dronk, en verrijkte de kalfswang die Alex voor deze mooie wijn had bereid. Een predessert, een mousse van Kir Royal, en als het ware dessert een warm chocolade taartje met ijs, gevolgd door koffie met friandises sloten dit menu af. Een grote verrassing was de factuur waar 1 x diner (gedurende januari) niet wordt berekend.
We hebben nog gezellig koffie gedronken met Alex en zijn welvoldaan naar huis getogen.
Tot de volgende keer.
Nieuwjaarswens van Alex & Jacqueline
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Op uitnodiging van een goede vriendin, in een groot gezelschap, gegeten bij Sevens. Onwaarschijnlijk goed wat ze weten te presenteren voor een groep met in de twintig couverts. Vier gangen met tussengerechten en een begeleiding van prima op de gerechten afgestemde wijnen. Vooraf carpaccio van hert, daarna een spannende bereiding van zalm, gevolgd door een perfecte kalfswang. Ik ben iets minder een nagerechtenfan dus die voornamelijk geëindigd in de magen van mijn tafelgenoten. De gastheer heeft voor ieder een vriendelijk woord en weet goed in te schatten wie hij wel en wie hij niet zijn informatie over de gerechten en wijnen moet geven. De leerling gastheer was allervriendelijkst, liet enkele steekjes vallen maar speelde er goed op in richting de gasten. In de maand januari hebben ze de actie 2 voor de prijs van 1 echt een aanrader.
Maxouwehand .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Hartelijke ontvangst, erg soepel en niet zo stijfjes allemaal. Wij waren met 8 personen en wij hadden ook wat speciale wensen, waaronder 2 vegetariers. Dit alles werd snel besproken en daarna hebben wij niet meer hoeven zeggen wie de vegetariers zijn en wie de allergieen hadden. Wij hebben dit als zeer professioneel ervaren.
Kregen heerlijke cremmetjes van vergeten groenten.
Amuse was ook weer prachtig. stucturen van oester op moes van kreeft!
Voorgerecht was filet americain 7's style erg lekker en de bonbon van augurk en kappertjes was erg fris!
De wijn die erbij geschonken wer was een witte rioja.
wij hadden verschillende tussengerechten uitgekozen. Ik had de smoked beef en daarbij werd een viognier geschonken. enigzins verrast dat ik een witte wijn bij mijn smoked beef geschonken kreeg ging over in BLIJ verrast. uitstekende combinatie.

De zalm... mmmhhh met een mooi glas chablis erbij! Wat was dit genieten zeg!! Tussen de bedrijven door, ontzettend leuke en professionele bediening die niet alleen maar borden in kwamen zetten maar er echt voor gezord heeft dat ons avondje uit een TOPPER is geworden! Mensen, 7's is een aanrader!
EvanRosmalen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
De verwachtingen waren hoog, het viel echt wat tegen: het eten zag er mooi uit maar er waren geen smaak explosies. Normaal kan ik intens genieten van een klein hapje van ieder klein gerechtje op het bord. Ik vond het te eentonig, vrij smakeloos ( bv de polenta, de 2 soorten vis) de gerookte zalm was bitter, het 'pre dessert' was vies en chemisch, en vreemd, in ons wijn arrangement zaten alleen maar witte wijnen , ' we hadden nog een flesje chablis open staan', wat ook weer aangeeft dat EEA niet uitgebalanceerd was.
Missy S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Gezien eerdere recenties hadden we ons op het eten bij Sevens! verheugd, het werd echter een aaneenschakeling van teleurstellingen. De oester die we op het terras probeerden, zat vol met stukjes van de schelp, heel vervelend eten en jammer.Het duurde drie kwartier voordat we van het terras uitgenodigd werden om naar binnen te gaan. Vermoedelijk kon de keuken het volle restaurant niet goed aan. Het duurde nog een 20 minuten voordat het voorgerecht kwam, terwijl we het menu van de restaurantweek hadden en het dus bekend was wat we gingen eten. Het was weining en ik was blij dat we de extra tussengang besteld hadden. We vroegen de bediening het tempo wat op te schroeven, we hadden honger! Dat gerechtje bleek wederom ook erg klein, zodat we toch besloten de puntzak friet die voor € 6 bijbesteld kon worden, ook maar erbij te nemen. We vroegen de bediening wederom om het tempo wat op te schroeven, we wilden geen 30 min. wachten op ons hoofdgerecht. De sommelier was erg ingenomen met zichzelf en hield een heel verhaal over de wijn uit Argentinie. De eigenaar zou alle flessen die in NL te koop waren hebben opgekocht. Wie schetst mijn verbazing, een week later eet ik ergens op de Veluwe en daar werd dezelfde wijn aangeboden...
Uiteindelijk na het dessert geen koffie meer genomen, het was inmiddels bijna half elf. Niet voor herhaling vatbaar, pretentieus en duur.
MarinusMontagne .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Feestje gevierd met 70 gasten bij de Meerhoeve/ Sevens in Oud Ade.
We hadden gekozen voor het BBQ arrangement, een all-in prijs afgesproken, dus inclusief drankjes.We hadden gekozen voor de zaal aan de achterzijde met een prachtig terras, voorzien van comfortabele zitjes, met een schitterend uitzicht op de polder.
De Meehoeve is een fantastische locatie voor een feestje, goed bereikbaar en meer dan genoeg eigen parkeergelegenheid.
Bij binnenkomst van de gasten zorgden de dames van de bediening dat een ieder een drankje kreeg. Dit was representatief voor de rest van de avond. De BBQ was goed verzorgd, een kwalitatief goed assortiment. Het buffet met salades en sauzen was uitgebreid en werd ook doorlopend aangevuld.
Als dessert was er een zeer uitgebreid ijstaartenbuffet, dit zag er geweldig uit en werd door alle gasten zeer gewaardeerd.
Na afloop van dit alles hadden we een DJ ingehuurd, de liefhebbers konden dansen en de rest van de gasten konden gezellig op het terrras blijven zitten.
Om 24.00 namen we afscheid van onze gasten.
Het was een prachtig feest!
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Ontvangst hartelijk, goede uitleg van het menu. Leuk ingerichte zaak maar stoelen bij de tafels achterin zijn barkrukken en zitten te hoog en niet lekker. Ook werd het naar mate de avond vorderde steeds warmer en warmer.
Eten is prima, goed opgemaakt en smakelijk.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Wij genoten van de 2 = 1 aanbieding voor januari, een vier gangen lunch Van de amuse tot het nagerecht was alles smakelijk, verzorgd en een lust voor het oog. De wijnen pasten goed. Het gevraagde platte water werd na advies van de bediening een fles, waarvoor betaald diende te worden. De koffie, die voor ons wat sterker had gemogen, werd begeleid door zelfgemaakte zoetigheden. De bediening was spontaan en vriendelijk. Er was alle tijd om af en toe een gezellig praatje te houden. Tot onze verrassing waren mijn vrouw en ik namelijk de enigen die zich zondag niet door de sneeuwval hebben laten weerhouden te lunchen in dit mooi gelegen restaurant in het buitengebied van Oud Ade. Wel waren we blij daar niet 's avonds gereserveerd te hebben, aangezien het gebied voor ons niet bekend was en dan al die sneeuwval. Komen zeker nog eens terug, mogelijk dat er dan bootjes langs varen en er op het terras gelunched kan worden. Een aanrader!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Hier wezen eten naar aanleiding van een aantrekkelijke nieuwjaarsactie en na goede berichten van anderen! Vriendelijke bediening en ontvangst. Heerlijk viergangendiner wat varieert tussen de Nederlandse keuken met een Franse touch naar mijn smaak. Zou hier graag nog eens willen eten!
PvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Wij hebben met 3 zussen hier een high tea gedaan als verjaardagscadeau. We zaten met prachtig uitzicht op de polders en de trouwtuin, maar daar was weinig te zien vanwege de winter. Eerst een prosector als aperitief. Vervolgens een amuse. Toen kwam de verwennerij met het plateau. Erop lagen huisgemaakte sandwiches en bitterkoekje en gevulde speculaas. Zowel zoet als hartig super smaakvol. Bediening bestond uit 1 meisje en was erg attent. Hadden zo zitten kletsen dat er nog veel over was. Na de vraag of we iets mee konden nemen werd hier erg beleefd op gereageerd en kregen we het in een zakje mee. Leuk detail op het einde: de zelfgemaakte pepermunt
Cosmas .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Gelokt door de mooie e-mail van Jacqueline hebben we weer eens het best bewaarde geheim van Zuid-Holland bezocht, op fiets afstand van Leiden en Leiderdorp.
Mooie ontvangst met vuurkorven en feeeriek verlichte lijsten van het restaurant; dat is leuk in deze donkere dagen.
Robbert ontving Thea en ondergetekende hartelijk en ook werden we begroet door Jacqueline en later door Alex die weer zelf in de keuken staat. De zaak was vol en gelukkig hadden wij gereserveerd.
Als start begonnen met een zeer mooie, iets te koude Saint-Aubin 1e Cru ' Les Champlots 2008, Francoise & Denis Clair Santenay, een zeer mooi glas wijn lekker bij de amuse en het voorgerecht van het menu Januari (€ 44,50/ 2 personen) een hertencarpaccio met cranberries. Ook bij compositie van huisgerookte Alevidoff zalm en het derde gerecht, de op de huid gebakken makreel smaakte dit glas wijn heerlijk. Voor de malse kalsentrecote kregen we een glas Vinsobre 2010 (20% Syrah, 80% Grenache) uit het wijnarrangement. Ik had reeds genoten en Thea wilde nog graag het toetje uit het menu.

Prima ambiance en lekker eten, met terecht een vol restaurant.

Schoorver .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Een polonaise van smaakexplosies in een heerlijk omgeving en sfeer. Deskundige bediening met humor. Twee jaar geleden zijn we hier ook getrouwd, je blijft hier terugkomen!!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Afgelopen zaterdag hier wederom met onze vrienden gegeten.

Het menu incl wijn voor € 50.
Mooie gerechtjes met lekkere wijn.

Het eten was weer erg goed!

Wij gaan zeker weer terugkeren.

Triple-BBB .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Het is in de herfstavond in het donker even zoeken , maar verstopt in een boerderij is er dan het restaurant met hele vriendelijke en professionele bediening heerlijke wijn en lekker eten. Voor 2 personen 4 gangen diner met wijn en port 115 euro kwijt.