Restaurant Sevens!

Boekhorsterweg 18 2374 Oud Ade Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Sevens!

Klassiek met moderne invloeden

Achter de statige voorgevel van een 19e-eeuwse boerderij in Oud Ade vind je Sevens! Het fantastische uitzicht op de polders en de uiterst stijlvolle inrichting maken het mooie plaatje helemaal af. De chefs koken heerlijke klassiekers met een dikke knipoog naar de moderne wereldkeuken. Genieten!

Meer informatie over restaurant Restaurant Sevens!

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- High Tea vanaf 14:30

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sevens!

Annette K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wij waren te gast op een bruiloft. Een unieke locatie, supermooi pand en het varen naar de trouwlocatie was zeker romantisch te noemen voor het bruidspaar.

Het eten was vers gemaakt, erg lekker en zeker ruim voldoende.
De eigenaar alsmede het personeel zeer vriendelijk en schatten de aanwezige gasten goed in qua omgang.

Ik kan niets anders zeggen dan: Perfect!
Hermab .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vanwege de verjaardag van mijn man hier gegeten met 18 familieleden waaronder twee kinderen. Alles was super goed, de vriendelijke ontvangst, de tafels die al klaarstonden, het eten was erg lekker en ruim voldoende. Het personeel zeer bekwaam en vriendelijk. En dan is er nog de leuke rit er naar toe en het mooie uitzicht. In een woord fantastisch.
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gegeten met onze kinderen (11 en 9 jaar). De kok kwam vooraf bij ons langs om door te spreken wat ze wel en niet lustten. De dame die ons bediende was erg relaxed, voelde goed aan dat ze niet al te lang hoefde uit te weiden over de verschillende gangen en de wijn. We hebben 4 gangen menu gekozen en heerlijk gegeten.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Genoten van een 4 gangenlunch met bijpasssend wijnarrangement.
Menu bestond o.a. uit voorgerecht een lekkere bietenmousse, tussen zalm met asperge, hoofd lamskoteletjes met een héél lekkere jus.
Koffie op het terras in het zonnetje.
Bediening top.
Aanrader
Marissa C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Voor de verjaardag van mijn man op een donderdagavond hier wezen eten. We waren de enige, maar dit maakte de inzet van de kok/eigenaar en zijn vrouw niet minder.
Heerlijk gegeten, verrassend menu en volledig rekening gehouden met wensen.
dggv .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Veel reclame, dus wilde dit zeker proberen. Niet naast de deur, hoge verachtingen. Helaas. Eten is ok, maar niet super. Decor voelt goedkoop aan. Hoge prijs, en service moet echt beter. Langzaam, één keer koude gang (eten zelf was goed geweest, maar het helpt als het op temperatuur is...). Vond bediening kortaf, gaf niet het gevoel dat de klant de koning is...
carla167 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het eten was heerlijk. We werden gastvrij ontvangen daarna ging het mis met de gastvrijheid. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu echter het voorgerecht bestond uit diverse vissoorten. We vroegen of we dit om konden ruilen voor een soepje. Er werd zeer zuinig gekeken en gezegd dat dit niet de bedoeling was. Ze zou overleggen met de kok. En dit alles alleen voor een soepje! De gastvrouw straalde de rest van de avond geen enkele warmte meer uit. We hebben moeten vragen om de rekening en zijn naar haar toe gelopen om te betalen. Ze stonden achter de bar bij te praten. Verder niets meer gehoord. Onze jas hebben we zelf opgezocht. Al met al viel het ons erg tegen! Volgende keer naar een ander restaurant!
Ricky S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Vanavond gegeten in restaurant Sevens. Het 2 = 1 4 gangenmenu, ge-upgrade met 5 euro voor de amuses. Het was heerlijk, bijzondere smaaksensaties. We bestelden een heerlijke fles Rhonewijn erbij. De bediening was voorkomend en gaf uitgebreid uitleg op het eten en antwoord op onze vragen en opmerkingen. We waren vroeg, het was nog rustig. Toen we weggingen was het bommetje vol. Een goede zaak, aanrader!
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
De aanbieding twee voor de prijs van een is een uitnodiging Sevens uit te proberen. Het eten is smakelijk, maar zoals de ober zegt in kleine porties. Bij de tafel naast ons horen we de verzuchting "Ik lust er nog wel een tosti tussendoor." Het tempo van serveren is ruim drie kwartier per gang. Het Bob arrangement zal je zeker niet in problemen brengen bij een alcoholcontrole. De kleine bodempjes wijn voor bijna vijf euro per glas moeten kennelijk de korting weer compenseren en dat lukt goed.
Geen aanrader dus.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Op uitnodiging van een goede vriendin, in een groot gezelschap, gegeten bij Sevens. Onwaarschijnlijk goed wat ze weten te presenteren voor een groep met in de twintig couverts. Vier gangen met tussengerechten en een begeleiding van prima op de gerechten afgestemde wijnen. Vooraf carpaccio van hert, daarna een spannende bereiding van zalm, gevolgd door een perfecte kalfswang. Ik ben iets minder een nagerechtenfan dus die voornamelijk geëindigd in de magen van mijn tafelgenoten. De gastheer heeft voor ieder een vriendelijk woord en weet goed in te schatten wie hij wel en wie hij niet zijn informatie over de gerechten en wijnen moet geven. De leerling gastheer was allervriendelijkst, liet enkele steekjes vallen maar speelde er goed op in richting de gasten. In de maand januari hebben ze de actie 2 voor de prijs van 1 echt een aanrader.
Missy S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Gezien eerdere recenties hadden we ons op het eten bij Sevens! verheugd, het werd echter een aaneenschakeling van teleurstellingen. De oester die we op het terras probeerden, zat vol met stukjes van de schelp, heel vervelend eten en jammer.Het duurde drie kwartier voordat we van het terras uitgenodigd werden om naar binnen te gaan. Vermoedelijk kon de keuken het volle restaurant niet goed aan. Het duurde nog een 20 minuten voordat het voorgerecht kwam, terwijl we het menu van de restaurantweek hadden en het dus bekend was wat we gingen eten. Het was weining en ik was blij dat we de extra tussengang besteld hadden. We vroegen de bediening het tempo wat op te schroeven, we hadden honger! Dat gerechtje bleek wederom ook erg klein, zodat we toch besloten de puntzak friet die voor € 6 bijbesteld kon worden, ook maar erbij te nemen. We vroegen de bediening wederom om het tempo wat op te schroeven, we wilden geen 30 min. wachten op ons hoofdgerecht. De sommelier was erg ingenomen met zichzelf en hield een heel verhaal over de wijn uit Argentinie. De eigenaar zou alle flessen die in NL te koop waren hebben opgekocht. Wie schetst mijn verbazing, een week later eet ik ergens op de Veluwe en daar werd dezelfde wijn aangeboden...
Uiteindelijk na het dessert geen koffie meer genomen, het was inmiddels bijna half elf. Niet voor herhaling vatbaar, pretentieus en duur.
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Ontvangst hartelijk, goede uitleg van het menu. Leuk ingerichte zaak maar stoelen bij de tafels achterin zijn barkrukken en zitten te hoog en niet lekker. Ook werd het naar mate de avond vorderde steeds warmer en warmer.
Eten is prima, goed opgemaakt en smakelijk.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Wij genoten van de 2 = 1 aanbieding voor januari, een vier gangen lunch Van de amuse tot het nagerecht was alles smakelijk, verzorgd en een lust voor het oog. De wijnen pasten goed. Het gevraagde platte water werd na advies van de bediening een fles, waarvoor betaald diende te worden. De koffie, die voor ons wat sterker had gemogen, werd begeleid door zelfgemaakte zoetigheden. De bediening was spontaan en vriendelijk. Er was alle tijd om af en toe een gezellig praatje te houden. Tot onze verrassing waren mijn vrouw en ik namelijk de enigen die zich zondag niet door de sneeuwval hebben laten weerhouden te lunchen in dit mooi gelegen restaurant in het buitengebied van Oud Ade. Wel waren we blij daar niet 's avonds gereserveerd te hebben, aangezien het gebied voor ons niet bekend was en dan al die sneeuwval. Komen zeker nog eens terug, mogelijk dat er dan bootjes langs varen en er op het terras gelunched kan worden. Een aanrader!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Hier wezen eten naar aanleiding van een aantrekkelijke nieuwjaarsactie en na goede berichten van anderen! Vriendelijke bediening en ontvangst. Heerlijk viergangendiner wat varieert tussen de Nederlandse keuken met een Franse touch naar mijn smaak. Zou hier graag nog eens willen eten!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Afgelopen zaterdag hier wederom met onze vrienden gegeten.

Het menu incl wijn voor € 50.
Mooie gerechtjes met lekkere wijn.

Het eten was weer erg goed!

Wij gaan zeker weer terugkeren.

triple-BBB .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Het is in de herfstavond in het donker even zoeken , maar verstopt in een boerderij is er dan het restaurant met hele vriendelijke en professionele bediening heerlijke wijn en lekker eten. Voor 2 personen 4 gangen diner met wijn en port 115 euro kwijt.