Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Setare

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We waren eigenlijk al weer vergeten hoe lekker we hier zon 1/2 jaar geleden hebben gegeten. We kregen van het huis een heerlijk soepje vooraf. Ik had voor een vegan mix gevraagd en dat smaakte voortreffelijk. Mijn partner had eerlijke kip met rijst en rode besjes, ook voortreffelijk van smaak. Als nagerecht had ik een paprijst safraan toetje, aanrader. Deze zaak verdient het om een bezoek te brengen.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Aangenaam verrast door de Iraanse gerechten. Wij gingen voor het 4 gangen keuze menu waardoor je van alles kan proeven, zowel de stoof als grill gerechten. Het eten is heerlijk en echt weer 's wat anders.
Verwacht geen hip restaurant maar een restaurant met Iraanse invloeden. Een zeer vriendelijke gastheer die uitgebreid uitleg geeft over de gerechten. Dit restaurant is echt een aanrader als je weer 's wat anders wilt proeven.
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We zijn nogal gewend aan de vrij uitgesproken smaken van de Italiaanse, Indische, Indiase of Spaanse keuken, maar dit is allemaal een stuk subtieler. Je moet er als het ware even voor gaan zitten. Gewoon doen! Zeer vriendelijke bediening, iemand ‘ met een verhaal’.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Eerste keer Iraans, erg lekker gegeten! Ruime porties, ontzettend vriendelijke en geïnteresseerde bediening en goede uitleg over het eten. Zeker een aanrader, was top!
F. I.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Fijne gerechten, goede keuken. Vriendelijke en behulpzame bediening, rustig en klein restaurantje, inrichting niet echt modern, maar de rest weegt daar ruimschoots tegenop.
F. I.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Klein, knus restaurantje. Het interieur is niet echt stijlvol, maar de fijne gerechten en de vriendelijke, vlotte bediening maakte dit ruimschoots goed.
Atiyeh S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeker een aanrader ❤️ Het eten was lekker vooral maste musir , zeyton parwardeh en dogh was bijzonder heerlijk. Naast het eten geniet ik van een warm en rustig sfeer en zeer een goede bediening en vriendelijkheid. Ik ben dankbaar voor ????
Merel L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Verrassend eten, erg vriendelijke bediening en ook voor een vriendelijk prijsje. Wat wil je nog meer?
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heel vriendelijk ontvangen in dit kleine restaurantje dat op deze druilerige woensdag gezellig vol bleek te zitten.
Gastvrijheid en uitleg van de gerechten is top. Eten verrassend (1e keer Iraans voor ons allebei), met name voorgerecht Mirza ghasemi was heel een blijvende herinnering. Hier kom ik nog wel een keer terug denk ik!
ann K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, we waren vroeg dus het was nog rustig. Bediening nam alle tijd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. Met name de stoofpotjes waren fantastisch. Uitstekende en vlotte bediening. Aanrader
danny C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Dit weekend bij Setare gegeten. De aankleding van het restaurant had nog wat gezelliger gekund, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de heerlijke gerechten en de bediening waardoor je je gelijk welkom voelt. Deze mensen hebben verstand van gastvrijheid en dat i.c.m. lekker eten is dit een aanrader.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het was voor ons de eerste keer Iaans eten. De gastheer was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij raade ons aan om het 4 gangen menu te nemen en dat hebben we ook gedaan. Een zeer goede keuze, want we kregen van veel gerechten iets, zodat we veel konden proeven. Het is ook zeker een aanrader als je er voor het eerst gaat eten. We gaan zeker nog een keer terug!
Oda B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. We zijn erg gastvrij en zeer vriendelijk ontvangen en de zoon gaf interessante informatie over de gerechten. Een aanrader.
Shanaz B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het eten is heerlijk, de porties zijn perfect. De fesenjan is een aanrader! Bij goed weer is het terrasje aan het water ook prima vertoeven. Ik kom hier graag weer.
Mand K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Traditionele gerechten, goede kwaliteit, goed service, vriendelijk. Leuk terras aan het water, zie je niet veel in de wijk.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijk ontvangst en bediening. Zalig gegeten voor een goede prijs
Het toetje Shole Zard is echt verrukkelijk
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima eten tegen een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk niet alledaags eten. Zeer vriendelijke mensen. En heel gunstige prijzen.
Voor herhaling vatbaar.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima Perzisch eten voor een prima prijs.