Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,3
7,2
Indegevuldedoperwt S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gastvrije ontvangst en leuke uitleg over de symbolen in de inrichting. Smakelijke, wat zware (koshk), voorgerechten, waaronder een stevige spinaziesoep en prima hoofdgerechten (kabeljauw was lekker gebakken; een beetje gekookte groenten erbij had nog leuk geweest, nu wat veel rijst), maar we komen terug voor de toetjes, want de Faloodeh was er helaas niet! We genoten van het Saffraanijs en de verfijnde snoepjes bij de rekening. Leuk was ook dat de kok zelf nog even aan ons tafeltje langskwam: Qua gastvrijheid, helemaal af!
Tip: Als je met z'n vieren bent, neem dan slechts 1 voorgerecht-/bijgerechtmix om te delen anders wordt het teveel naast de hoofdgerechten! En je wilt het dessert niet missen;)!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten... De bediening is uitermate vriendelijk. Je voelt je echt welkom. Vooral huisgemaakte safraanijs is aanrader!
marit B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Leuk om eens een andere keuken te proberen, erg lekker gegeten. Personeel is geweldig, ga zeker nog eens terug.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten. Leuk de Iranese keuken te ontdekken. Vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten. Een aanrader!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben vanavond met 4 personen gegeten in dit familierestaurant. Ieder vond het door hem/haar gekozene heerlijk. Verfijnde smaken (niet flauw maar ook niet pittig) die toch aardig verschillen van bijv. de Indische of Indiase keuken.. Ontvangst door de zoon was vriendelijk evenals de uitleg bij de gerechten. Moeder (kokkin) kwam na afloop een praatje aan tafel maken en uitleg geven over haar Iraanse keuken.
Ik kan vorige recensenten gerust stellen: de verlichting is aangepast en niet fel meer. We komen hier zeker nog eens terug.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, was de eerste keer. Sympathieke bediening, waarbij veel werd uitgelegd over o.a. de oorsprong van de gerechten. Hier wordt met liefde gekookt. Volle glazen wijn, lekkere gerechten (zachte smaken) in een ontspannen setting. Zeker ook voor vegetariërs een prima adres: veel keuze! Zulke lekker bereide aubergines krijg je bijv. niet vaak in restaurants. Aanrader op de Bierkade. Wij gaan snel op herhaling.
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
We vonden de bediening echt heel vriendelijk, we hadden allebei twee lekkere stoofgerechten. Echt weer een keer iets anders. Aanrader
Alison D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten, heel attente service. Een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Naast het erg lekkere eten wat vooral opviel was de erg vriendelijke en attente bediening. Ze zorgen ervoor dat je niets tekort komt. Daarnaast is het ook nog eens erg redelijk geprijsd, dus al met al een aanrader als je eens wat anders wilt proberen.
v A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker gegeten en vooral zeer vriendelijke bediening! Aanrader is de gebakken aubergine!! Heerlijk!
Guntoro U.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Klein restaurant maar met zeer goede sfeer. Eten is erg lekker. Een echte Perzische gerechten. Service is super! Heel aardige mensen. Een familie bedrijf. Moeder is de chef en zon en vader doen de bediening. Heel erg vriendelijk. Zeker een aanrader!!
Alfje .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prachtige avond onder meer door de zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Heerlijk gegeten, Een aanrader ook voor vegetariërs. Ruime vegetarische kaart. De gastvrouw vertelde ons dat dit in noord Iran gebruikelijk is. We komen zeker terug!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We zijn hier op zaterdagavond geweest. Een klein, gezellig restaurant met een informele sfeer en vriendelijke bediening. De kubide (gegrilled platgeslagen gehakt) is zeker de lekkerste die ik in Nederland gegeten heb. De rijst was ook uitstekend! Al met al een hele leuke aanwinst voor Den Haag!
Christian D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten en een erg vriendelijke bediening. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug!
Jan Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zeer betaalbaar en heel lekker gegeten in dit uitstekende restaurant. Vriendelijke, gastvrije en snelle bediening. Er werd ons gevraagd of wij op een bepaalde tijd ergens moesten zijn, zodat daar rekening mee gehouden kon worden indien nodig. Heel attent! Een aanrader.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben hier super lekker gegeten voor een mooie prijs! Je merkt dat alles met zorg en aandacht wordt gedaan. Bediening is zeer vriendelijk en service gericht. Op Valentijnsdag was er veel aandacht voor detail in de aankleding van het restaurant, maar ook in de gerechten (bijv het brood en tomaatjes in de vorm van een hartje). We komen zeker nog eens terug!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mijn vriend en ik hebben hier via Groupon ontzettend genoten van een driegangendiner. Alle gerechten, waaronder een kipsalade, een stoofschotel met lamsvlees en aubergine en gehaktspiezen met gegrilde tomaat waren erg smakelijk en zagen er daarnaast mooi uit. Maar het hoogtepunt van de avond was voor ons de geweldige service van de eigenaren en hun zoon. De passie waarmee ze hun zaak runnen spatte niet alleen van het eten af, maar was minstens net zo goed te merken in de manier waarop wij werden ontvangen en bediend. Een erg fijne ervaring!
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Bij Setare kan je heerlijk Perzisch eten en er staan ook genoeg goede vegetarische opties op het menu. De bediening is enorm vriendelijk en attent. Zeker een aanrader!
J. E.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Alleen al voor de gastvrije bediening zou ik terugkomen. Ook het eten was heerlijk! Veel keuze en goede porties. Met een uitzicht op de gracht is dit zeker een aanrader!
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super gegeten, porties waren goed en erg lekker en zeker voor de prijs die we hebben betaald. Gastheer was heel erg vriendelijk. Vrouw kwam even vragen of alles heeft gesmaakt. Top!!