Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

• Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
leuk en gezellig restaurant
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Kijk! Daar ga je voor naar een restaurant. Eten dat je thuis niet krijgt en van een heerlijke kwaliteit. Moeder is de chefkok en ze brengt Iran op je tafel. De gerookte aubergine was, denk ik, de lekkerste die we ooit proefden. Het vegetarische maal was heerlijk en ook de verschillende geroosterde vleessoorten smaakten helemaal geweldig. De bediening was vriendelijk, alert maar niet opdringerig. Kortom: we hadden feestelijke avond met het gezin ter gelegenheid van onze 30-jarige verkering.
B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, goede aanbevelingen en opvallend veel gasten met Perzische achtergrond in dit Perzische restaurant. Voor ons was het een eerste kennismaking met de Perzische keuken en die is ons zeer goed bevallen. We komen zeker weer eens terug. Enige kritiek puntje: het eten (met name hoofdgerecht vlees) zou iets warmer kunnen worden geserveerd.
Corine A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vanuit het verrassingsmenu zaten goede maar ook minder goede gerechten. Het laat je wel kennis maken met de Iraanse keuken. Bediening is zeer gastvrij.
De tafel van Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Uiterst gastvrije bediening. Wij hebben gekozen voor het driegangenmenu verrassingsbezoek, omdat we de gerechten op de kaart niet kenden. De toelichting werd erg goed gedaan, niet alleen wat het was, maar ook hoe je smaak kon toevoegen er. Stuk voor stuk was het eten heerlijk gekruid.
Fleur V.
Wat hebben we heerlijk gegeten! De bediening is ontzettend gastvrij. Voor mensen die niet vaak Iraans proeven kun je je laten verassen door de chef. Echt een aanrader
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben genoten van een overheerlijk 3-gangen verrassingsmenu voor slechts € 25,- p.p. Bij ieder gerecht kregen we alle vier iets anders, zodat we met elkaar konden delen en van elkaars gerechten konden proeven. De bediening van vader en zoon was zeer vriendelijk en gastvrij. Sfeer en inrichting heel authentiek. Fantastische avond gehad.
Viola D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zeer lekker gegeten! Gastheer was erg vriendelijk en grappig. Aanrader als je weer eens wat nieuws te proberen!
MiekeD D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Bijzondere en voor Hollandse monden onbekende smaken. Lieve , attente bediening. Echt een avondje uit eten en dan niet de gebruikelijke gerechten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer gastvriendelijke bediening en spannende Perzische gerechten!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Zaterdag 6 okt jl voor het eerst gegeten bij Perzisch restaurant Setare in Den Haag. Aangezien wij totaal niet bekend waren met de Perzische keuken was het voor ons vieren (waaronder 2 vegetariërs) een culinaire ontdekkingsreis. Maar wat een ontdekking! Wat een heerlijke gerechten met een verfijnde smaak en bijzondere kruiden en met al die groenten, yoghurt, linzen etc ook heel gezond. Superlekker!
Ook het restaurant zelf is heel gezellig en huiselijk. De bediening (vader en zoon) zijn uiterst gastvrij, geven goede adviezen, leggen bij elk gerecht uit wat het is en dat alles met warmte en een vleugje humor. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Dus wil je eens een keer iets anders proberen en echt een avondje uit, ga naar restaurant Setare aan de Bierkade in Den Haag. Groet, Liesbeth
Aminata G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer vriendelijk en persoonlijke service. Met uitleg over het eten. Nieuwe smaken geproefd, alles met zorg bereid.
We komen er graag nog eens terug.
D D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en goede bediening! Mooi aangekleed restaurant met hele huiselijk uitstraling. Aanrader om kennis re maken met de Perzische keuken!
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ik ken de Iraans/ Perzische keuken redelijk goed. De bereiding van de gerechten is de beste die ik in Nederland heb gehad. Eten erg lekker. Bediening zeer vriendelijk. Dit restaurant verdient het om elke dag vol te zitten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
H R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening! Aanrader! We waren weer even terug in Iran. Onwijs genoten van een mooie avond.
Anh Khoi T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Gut hhh
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gelet op de vele goede recensies was de verwachting hoog, maar het was niet meer dan redelijk. Geen vers gebakken naan en enkele populaire gerechten waren niet beschikbaar op woensdag. Prijsniveau best pittig. Jammer, volgende keer wellicht beter, dan wel in het weekeinde
Sara A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018