Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mandybinky .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met Groupon bon heerlijk gegeten. Zeer gastvrij eigenaarsechtpaar. Goede uitleg over de gerechten. Voor herhaling vatbaar!!!
Genieter-vegetarisch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op 3 nov. ontdekt en heerlijk gegeten. Fijn dat er ook keus is uit vegetarische gerechten. Vriendelijke en attente bediening. Jammer dat er geen echte keus is in desserts, maar het huisgemaakte saffraanijs was lekker. Wij komen hier zeker terug.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Restaurant is een echte aanrader. De eigenares kookt geweldig en is zeer gastvrij en hartelijk. Alles wordt er aan gedaan om het je naar de zin te maken. Wij gaan hier zeker weer naar toe!
Kourosh .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke gerechten, prettige sfeer en ontzettend aardige gastheer en gastvrouw.
Koekjes en cake worden door de gastvrouw zelfgemaakt en waren overheerlijk.
We gaan zeker weer terug!
Duco K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ik sluit me helemaal aan bij de voorgaande beoordelingen. De bediening was erg vriendelijk en kon vol enthousiasme vertellen over de gerechten en het eten was lekker met uitgesproken smaken. Het decor is ok, maar niet heel gezellig, vooral wat sfeer verlichting zou het restaurant nog beter maken; desalniettemin zeker een aanrader
Lina K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij zijn er met zijn tweetjes op 9 oktober 2016 geweest. Heerlijk Iraans eten en een heel goede en gastvrije service. Vooral het typisch Iraanse drankje doogh is een aanrader.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Kort geleden hier wezen eten. Is een fijn, rustig restaurant met vriendelijke en zorgzame bediening. Uitleg bij gerechten is interessant. Ik herinner me niet exact meer de namen van de gerechten die ik gegeten heb, maar o.a. de kipfilet, yoghurt met komkommer, bijgerecht met gebakken (?) aubergine, het saffraan ijs en de koekjes zijn erg lekker!
Enig nadeel is dat de persoon die ons bediende niet heel goed Nederlands sprak waardoor we hem niet altijd goed verstonden/begrepen.
Kasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij zijn zeer goed bekend met het perzische eten maar moeten helaas constateren dat het eten niet vers is bereid en dus niet goed smaakt. Inrichting is ook erg sober, bediening is ok. Wij zullen hier nooit meer komen, er zijn voldoende andere goede perzische restaurants
René H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening en goede verhouding prijs / kwaliteit!
Een aanrader voor iedereen!!!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk restaurant, heel vriendelijke eigenaren die ons hartelijk ontvingen en alle gerechtjes toelichtten. Wij kregen een mix van verschillende Iraanse gerechtjes, allemaal van goede kwaliteit en zacht van smaak. Zeker een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een leuke gastvrouw met prima uitleg over de gerechten. Leuke sfeer en genoten van de kennismaking met dit restaurant .
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met een oude studievriend dit leuke restaurantje bezocht. De eigenaren ontvangen je hartelijk en zorgen ervoor dat het hele diner goed verloopt.
Wij hadden gekozen voor een 4 gangen verassingsmenu. Een goede keuze om uitgebreid kennis te maken met de Iraanse keuken: mooie porties, smakelijk bereid en leuk opgediend.
We hadden een heerlijke avond hier en na het diner nog even gepraat met het vriendelijke echtpaar dat het restaurant runt.
Een aanrader!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
De Iraanse keuken is er een met verfijnde smaken verborgen in de verschillende gerechten. Ook voor de vegetarier is er voldoende keuze.
De eigenaresse serveerde met veel informatie over bereiding en ingredienten waar mee je een kijkje kreeg in de Iraanse keuken. Met een woord Lekker en voor herhaling vatbaar
Min puntje te veel licht.
Henk-Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zeer goede ervaring gehad. Zeer vriendelijke bediening van de zoon, moder eb vader in de keuken. Wij waren met een grote groep, maar werden snel en goed geholpen. Wij hadden een mix van gerechten die zeer gevarieerd was. Erg lekker!
DocDog D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer vriendelijk echtpaar, die met trots Iraanse gerechten serveert. Goede uitleg. Eenvoudige inrichting, maar dat paste met zachte Iraanse muziek wel bij elkaar.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zooooooo aardig! De inrichting is wat kil, maar dat wordt volledig gecompenseerd door de kwaliteit van het eten en vooral de warme uitstraling van de eigenaar.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Erg lekker eten, veelzijdige keuken, vers gemaakte gerechten, super bediening die voor iedereen de tijd neemt, terwijl dat niet ten koste gaat van de wachttijd voor anderen. Ik heb ook het idee dat ik echt bijzondere gerechten heb gegeten. Voor mij een blijver, om nogmaals te gaan eten.
Femke W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk Perzisch eten met de liefste bediening die je kunt verzinnen. Naar Nederlandse maatstaven ziet het er niet heel gezellig uit, maar de hartelijk, gastvrije en servicegerichte eigenaars maken dat meer dan goed. Het eten is zoals Perzisch hoort te zijn: verfijnd en smakelijk. Een absolute aanrader!
A O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ter kennismaking op een groupon bon: leuke ontvangst, smalle zaak, dus wering plek aan het raam.
Als je van een beetje andere smaken wilt ontdekken waar niet iedereen van houdt, (lam, geitenkaas), dan zit je hier goed.
De kokkin houdt van koken, dat proef je...