Restaurant Setare

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Setare

Laura S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Rommelige ambiance en dito akoestiek, en soms moesten we lang wachten, maar de bediening was erg vriendelijk en het eten was lekker, en het was ook fijn dat er veel vegetarische opties waren.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was de eerste keer en we voelden ons erg in de watten gelegd.
Alles werd met veel passie uitgelegd en tijdens het eten vaak gevraagd wat we ervan vonden.
Het eten was heel bijzonder, echt een uitje!!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuk restaurant, gerund door een vriendelijke familie, lekker eten, goede prijs, een aanrader! Voor het lamsbout is een special.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Mix van voorgerechten is een echte aanrader. Vriendelijke bediening met aandacht en goede uitleg.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het eten was heerlijk, smaakvol, vers en authentiek. Hele vriendelijke ontvangst en bediening. We hebben genoten!
Jipke K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima eten in royale porties: een mix van voorgerechten -voor 2 personen bestond uit een heel lekker soepje, 2 royale porties met auberginedip en een soort aardappelsalde en 2 dolmas met linzen.
Als hoofd beiden een stoof gekozen: het lamsvlees met walnoot en granaatappel was onze favoriet, maar het lamsvlees met spinazie, linzen en pruimen was ook best lekker. als dessert Iraans gebak, wat de hoeveelheid slagroom, suikermuisjes en chocoladesaus niet nodig had.
Bediening door de eigenaar was vriendelijk. Wel zat er een familie te eten met kinderen, en de akoestiek versterkte hun geluid wel iets, daar moet je tegen kunnen.
Janaina V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten.
We hadden het 4 gangen menu met de grill mix. Was meer dan genoeg wat over bleef hebben we mee naar huis genomen in een goody bag.
Zeker een aanrader.
Tot snel :)!
wijsmuller M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vriendelijk ontvangst, verzorgde maaltijd
doordat er nergens stof/materiaal wordt gebruikt is het geluid van stemmen behoorlijk aanwezig, een beetje hol.
We gaan zeker terug om andere smaken van Iran te proeven.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij hebben op zaterdag met 7 personen (1 persoon van Iraanse afkomst) bij Setare gegeten. Het eten was heerlijk! Omdat sommige Iraanse ingredienten prijzig zijn, zijn Iraanse restaurants vaak wat zuinig hiermee. Bij Setare was hier geen sprake van. De rijst werd met bijvoorbeeld voldoende zereshk (besjes in suiker en saffraan) geserveerd. De bediening was buitengewoon aardig en speciale verzoeken waren geen probleem. N.b. Ook voor veganansiten staan lekkere gerechten op de kaart.
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een klein, maar knus restaurant. Heerlijke gerechten. Er werd ook uitgelegd waar in Iran de gerechten oorspronkelijk vandaan kwamen. Vlotte bediening. Leuke en goede sfeer.
mahin H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mijn vrienden en ik hebben het heel goed naar ons zin gehad.
fantastisch bediening ook.
Het eten was echt lekker.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk authentiek Iraans eten met hrle vriendelijke en behulpzame bediening.
Sara D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We zijn met onze kinderen zeer gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben van een heerlijke introductie in de Perzische keuken mogen genieten. Erg smaakvolle gerechten die mild gekruid zijn. Met een ruime keuze uit vlees- en vegetarische gerechten, waaronder een erg lekkere Ash soep. Geserveerd door de zoon van het gezin met uitgebreide uitleg over de ingrediënten. Bereid door de moeder, die even kwam vragen of alles smaakte.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Korting via Iens verliep niet goed maar het restaurant heeft het gelukkig hersteld!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hartelijke ontvangst van de eigenaar en goede uitleg bij de (voor ons) onbekende gerechten. De kokkin kwam ook nog langs om te vragen of alles gesmaakt heeft. Onde de bezoekers ook Iraniers wat mij de indruk geeft dat het voor 'experts' van de Perzische keuken een goede kwaliteit is.
Eten was overigens zalig. Veel onbekende smaken.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten in dit warme familie restaurant. Een aanrader!
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg lekker gegeten in dit kleine frisse restaurantje. Zeer vriendelijke en attente bediening. Kom hier zeker nog een keer!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het restaurant is eenvoudig ingericht met wit licht aan het plafond. Er staan tafels bij het raam, waar ook een lichtpunt van onder is. Dat is fel licht waar je dan in kijkt. Het lekkere eten en de fijne bediening maken de inrichting van ondergeschikt belang.
Gökhan A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer attente en vriendelijke gastheer gastvrouw en verrassend lekker Iraanse gerechten. Ik ga hier vaker komen!