Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Setare

Bill L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Erg aardige en service gerichte bediening. We hadden een leuke avond!
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten met m'n vrouw bij Setare. Totaal onbekend met de Perzische keuken zijn we naar binnen gestapt en lieten we ons verrassen. De ober bood ons een verrassingsmenu aan met 3-gangen (even grappig, de gerechten los bestellen blijkt achteraf goedkoper ;-)). Bij elke gang werd kort toegelicht welk gerecht het was, welke ingredienten er in verwerkt zaten etc. Ook deed de ober (echt een geschikte kerel) suggesties over "hoe" te eten in combinaties en met kruiden bv. Absoluut geslaagd als avond. Natuurlijk waren niet alle gerechten even spot-on, maar dat hoort bij het begrip verrassing. Ik was erg te spreken over het hoofdgerecht met lam/rund vlees en mijn vrouw over haar stoofpot.
Carlotta H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Gisteren met een vriendin gegeten in dit gezellige restaurantje. De bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, heerlijk gegeten en de moeder kwam vanuit de keuken even vragen of alles in orde was. Een aanrader!!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
De sfeer, gastvrijheid en bediening was goed. De prijs-kwaliteitverhouding was oké, maar getotaliseerd was het wel wat prijzig.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijke gerechten! Een ruime keuze voor vegetariers; wij namen drie verschillende gerechten en proefden bij elkaar, alles was bijzonder lekker. Persoonlijke bediening, leuke uitleg over ingredienten en meer.
Ik ga het thuis ook eens proberen te maken ;) maar we komen graag terug om ons nog eens te laten bedienen en een gezellige avond door te brengen.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Samen met vriendin een eerste kennismaking gehad met de Iraanse keuken (met een verrassingsmenu). De bediening was erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg bij de gerechten. Het eten was lekker. Het voorgerecht (spinazietaart) was wat zout, het hoofdgerecht (stoofpot en soort kebab) was erg lekker mals, maar miste wat lekkere bijgerechten en het toetje (ijs met saffraan) was verrassend.
René W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Attente en vriendelijke bediening. Goede gerechten in ruime porties voor zeer billijke prijzen. Gerechten en ingrediënten die je niet overal vindt met verrassende smaken. Wel behoorlijk machtig, bestel niet té veel.
Sephania B.
Fijn en vriendelijk personeel
Steef V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Op basis van alle positieve recensies op IENS hebben wij gekozen voor Setare. De bediening was inderdaad uitermate vriendelijk en wit veel te vertellen over de Iraanse keuken. Deze keuken zelf viel ons wat tegen: de gerechten waren niet heel erg in balans, te sterk gekruid en gaven een erg vol gevoel. Wij vonden het leuk voor een keer, maar geen plek om nog een keer terug te gaan
Susannevdg V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Super lekker eten en geweldige service!
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten, aardige bediening.
Nu de AH kaart gebruikt, maar we komen zeker een keer terug als we weer in Den Haag zijn.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Bijzondere smaken, weer eens wat anders! Vriendelijke bediening.
Éva H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Zaterdag hier gegeten en nergens iets op aan te merken. De kaart biedt een diverse keus aan Iraanse goedjes, die door de vriendelijke en behulpzame bediening worden uitgelegd. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zal deze plek zonder twijfel aanraden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Het was vrijdagavond en het restaurant was om 19:30 met ons er bij vol. De 1-mans-bediening was uiterst vriendelijk en nam de tijd voor uitleg. Persische gerechten hebben een eigen smaak en zijn niet erg gekruid. Mijn vrouw en ik hebben geprobeerd het objectief te bekijken, maar hebben niet echt een "wouw"-moment gehad. De gerechten waren wat vlak van smaak. De opgediende gerechten waren per gast verschillend met de bedoeling om elkaars gerechten te proeven. Ze doen hun uiterste best, maar onze smaakpapillen werden niet positief geprikkeld.
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
goed eten en bijzonder vriendelijke bediening
K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Gezellig ingericht restaurant, dit keer in kerstsfeer. Gastvrije ontvangst, heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Christopher B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeer prettige setting met uiterest vriendelijke bediening.
Eten was heerlijk, van voorgerechten naar hoofdgerechten tot de toetjes was alles heerlijk!
Alles was heerlijk gelruid en goed in balans. Per gerecht werd uitgelegd wat voor ingrediënten werden gebruikt en hoe het gerecht het best tot zijn recht komt c.q. genuttigd kan worden.
De ober krijgt een extra plus punt van mij, heel correct maar ook gezellig en grappig
Wij hebben erg genoten van onze eerste ervaring met de Iraanse keuken en zullen zeker weer is terugkomen!!
Dank jullie wel :)
M V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Gezellige avond en lekker gegeten.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Lekker gegeten. Goede uitleg. Alleen denk je altijd dat het vol zit, maar meestal maar 2 tafeltjes bezet.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Voor de tweede keer gegeten. Het was weer een groot feest. Heerlijk eten en goede uitleg over de gerechten en de ingrediënten. Wat een ongelooflijk gastvrij restaurant en wat er heerlijk eten. We hebben genoten en komen graag nog een keer terug.