Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Setare

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Na een hartelijke ontvangst, mochten we plaats nemen, buiten op het terras. Het was aangenaam van temperatuur. We hebben voortreffelijk gegeten, heerlijk vlees! Ook het nagerecht was heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk. Kortom: een aanrader!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goed ontvangst. Zeker een aanrader.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gemoedelijk familierestaurant. Eerste keer dat ik Iraans at en was verrast door de verfijnde smaken en specerijen. Het is zeker anders dan de Hollandse kost. En zeker de moeite waard om in dit restaurant te gaan eten. Vriendelijke bediening niet over de top.
Sheila L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Op zondagavond heerlijk op het terras gegeten. Via de AH spaaractie super gegeten. Lekker en ruime porties! Wij hadden de Kuku Sabzi (Een Perzische omelet van groenten met walnoten, jum!), Salad (Aardappel-kip salade met brood, prima maar niet onze favoriet), Fesenjan (Stoofschotel van Kip met walnoten puree en granaatappelsaus, heerlijk malse kip!) en Kubideh (Mix van runder en lamsgehakt, gegrilde tomaat en saffraanrijst, mijn favoriet!). Als toetjes hadden we nog 2 gerechtjes met safraan, een rijstpudding en een ijsje, dat hadden we nog niet eerder op. Ohja, en niet onbelangrijk: vriendelijk personeel die ook nog wat kon vertellen over de gerechtjes.

Kortom: zeker een aanrader en wij komen beslist terug.
Mariette R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, met liefde bereid. Bediening zeer vriendelijk.
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Lekker Perzisch familie restaurant. Goede sfeer buiten aan de gracht, waar we getrakteerd werden op zowel mooie (voor ons) nieuwe en lekkere smaken alsook grote porties. De stoofgerechten zijn zeker een aanrader!
Leila M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Aardige host
Tijd voor een praatje
Heerlijk verse sap
Typisch Iraans
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mijn komst met 3 vrienden werd verwacht. Ik werd met naam verwelkomd door de eigenaar. Een uiterst vriendelijke man die met plezier veel informatie gaf over de menukaart. Hij was ontvankelijk voor verzoeken deels af te wijken van een vaststaand menu ivm diëten. Voor bezoekers die onbekend zijn met de Perzische keuken zijn er mogelijkheden kennis te maken met veel gerechten. Het viergangenmenu voor twee personen is heel royaal, gevarieerd en gunstig van p4ijs. Aan te bevelen als kennismaking.
De bestellingen kwamen in een goed tempo en voor iedereen tegelijk. Bij mooi eeer is er mogelijkheid aan het water buiten te eten. Extra bonus. Er waren landgenoten onder de gasten. Altijd een aanbeveling.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening.
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Aardige man, goed voedseladvies. Eten is lekker en genoeg. Goed verzorgd. Zeker het saffraan-worteldrankje nemen! 5 reeten voor deze tent.
Marlena V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten en super attente en leuke service. Kom graag mogen keee terug om ook de aubergine te proeven.
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Ottima la minestra di spinaci!
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goede service en klantvriendelijk! Enigste punt was dat het heel rustig was toen we aankwamen en de tafeltjes een beetje wiebelig en goedkoop overkomend. Dus qua sfeer vonden wij het niet enorm leuk maar voldoende. Het eten was in ieder geval wel heel erg lekker!!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We waren eigenlijk al weer vergeten hoe lekker we hier zon 1/2 jaar geleden hebben gegeten. We kregen van het huis een heerlijk soepje vooraf. Ik had voor een vegan mix gevraagd en dat smaakte voortreffelijk. Mijn partner had eerlijke kip met rijst en rode besjes, ook voortreffelijk van smaak. Als nagerecht had ik een paprijst safraan toetje, aanrader. Deze zaak verdient het om een bezoek te brengen.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Aangenaam verrast door de Iraanse gerechten. Wij gingen voor het 4 gangen keuze menu waardoor je van alles kan proeven, zowel de stoof als grill gerechten. Het eten is heerlijk en echt weer 's wat anders.
Verwacht geen hip restaurant maar een restaurant met Iraanse invloeden. Een zeer vriendelijke gastheer die uitgebreid uitleg geeft over de gerechten. Dit restaurant is echt een aanrader als je weer 's wat anders wilt proeven.
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We zijn nogal gewend aan de vrij uitgesproken smaken van de Italiaanse, Indische, Indiase of Spaanse keuken, maar dit is allemaal een stuk subtieler. Je moet er als het ware even voor gaan zitten. Gewoon doen! Zeer vriendelijke bediening, iemand ‘ met een verhaal’.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Eerste keer Iraans, erg lekker gegeten! Ruime porties, ontzettend vriendelijke en geïnteresseerde bediening en goede uitleg over het eten. Zeker een aanrader, was top!
F. I.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Fijne gerechten, goede keuken. Vriendelijke en behulpzame bediening, rustig en klein restaurantje, inrichting niet echt modern, maar de rest weegt daar ruimschoots tegenop.
F. I.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Klein, knus restaurantje. Het interieur is niet echt stijlvol, maar de fijne gerechten en de vriendelijke, vlotte bediening maakte dit ruimschoots goed.
Atiyeh S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeker een aanrader ❤️ Het eten was lekker vooral maste musir , zeyton parwardeh en dogh was bijzonder heerlijk. Naast het eten geniet ik van een warm en rustig sfeer en zeer een goede bediening en vriendelijkheid. Ik ben dankbaar voor ????