Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Setare

ronald V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij aten bij Setare a.g.v. de AH-actie. De ontvangst was vriendelijk en correct. Wij hadden graag een keuze van de kaart gemaakt, maar dat kon met de AH-actie niet. Wij kregen een verrassingsmenu. Voor mijn partner de vegetarische variant, voor mij als hoofdgerecht een schotel met lamsvlees. Afgaande op de vele goede recensies, hadden wij er meer van verwacht. Het eten was zeker niet slecht, maar niet echt 'smaakvol' en vrij flauw. Het had best wat pittiger en/of kruidiger gemogen. Het lamsvlees was niet goed warm. De bediening liet te wensen over. Kennelijk zaten er aan een tafeltje vier bekenden, want degene die bediende bleef daar regelmatig tot 10 minuten staan praten. Zonder daarbij oog te hebben voor de overige gasten. Al met al vonden wij het een teleurstellende ervaring. Gelet op het bedrag dat wij via de AH-actie moesten afrekenen, voelden wij ons echter niet bekocht. Wat nog opviel waren de toiletten en de ruimte om je handen te wassen. Brandschoon en uiterst netjes.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Eten bij Setare is net als een sprookje uit duizend en één nacht: MAGNIFIEK !!
Bijzonder attente onbevangen bediening. Uitermate aantrekkelijke uiteenlopende menukaart. Bijzonder unieke smakelijke gerechten. Flink royale porties. Merkbaar verse kwaliteit. Voelbare betrokkenheid voor het vak vanuit de keuken. Gebruik van fijn gespecialiseerde kruiden. Prettig ontspannen rustige sfeer. Leuke sfeervolle achtergrondmuziek. Blije tevreden gezichten van andere tafelgebruikers. Uiterst betaalbare prijzen.
Wat wil je nog meer....
Ik ga nog veel van mijn vrienden hier mee naartoe nemen !!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten en bijzonder gastvrij ontvangen door het koppel dat dit bijzondere restaurant runt. Blij met deze ontdekking in onze kleur- en cultuurrijke buurt.
mdh1 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Onze eerste kennismaking met de Iraanse keuken. Deze is zachter van smaak en meer ingetogen dan bijv. de Turkse, Griekse en andere medirterrane keukens. Ons werd uitgelegd dat dit de keuken is van het midden van Iran; noordelijker en westelijker is de keuken sterker gekruid en meer uitgesproken. Zeker een aanrader!
Marie-Aude A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heel gezellig en lekker ! De Bierkade is een leuke locatie.
Het eten was lekker. De mensen daar zijn vriendelijk en professionneel.
De decoratie is misschien een beetje oud.
Maar zeker een leuk avond.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Je wordt bijzonder vriendelijk ontvangen. Er heerst een hele ongedwongen sfeer. De schalen met gerechten zien er verzorgd uit. Het eten is vers en smaakt heerlijk. Een restaurant om terug te komen.
ANS O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijke bediening, eten was lekker op smaak maar vraag mij af of de prijs en kwaliteit in verhouding staat. In de winter zal de glazen muur of raam een beetje koud zijn om daar te zitten lijkt mij. Natuurlijk kan je ook een ander plekje kiezen.
Raoul R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zeer gastvrij, service gericht, oprecht vriendelijk. Puur en buitnegewoon smakelijk eten. Chapeau!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. En super aardige mensen! Alleen de inrichting is wat kil. Mag wel wat meer sfeer. Het eten was heel verrassend. We hadden nog nooit in een Iraans restaurant gegeten. Is zeker voor herhaling vatbaar!
Anitasuiker .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Afgelopen avond hier gegeten verrassend lekker vriendelijke bediening heerlijke wijn ga beslist daar nog eens eten Anita
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Uiterst klantvriendelijke benadering. Heel goede gerechten met veel variëteit. Goede samenstelling en goede temperatuur.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een super service, met name de klantvriendelijkheid was iets dat we zelden zo hebben meegemaakt.
Smaken waren verrassend lekker.
Khaled K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
de mesnsen hebben hun best gedaan.
ze zijn aardige en vriendelijk.
het eten was vers en voldonde.
het is prima zaak.
de verhouding met de prijs is zeer gunstige
René R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten!We maakten gebruik van de AH actie. Er werd voor ons een menu samen gesteld van een voor hoofd en nagerecht, alledrie bestaande uit twee keuzes zodat we konden delen en proeven. Gerechten waren prima op smaak, zeer vriendelijke bediening! Een aanrader!
liesbethbrouwer B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voor de 1ste keer bij Setare gegeten. Nieuwe positieve ervaring. Bediening is uiterst vriendelijk! Wat opviel is dat het een restaurant is dat zéér vriendelijk is voor vegetariërs! Heerlijk gegeten met de AH restaurantbon actie. De locatie is ook héél leuk aan de Bierkade! Een aanrader! Ik kom op zeker terug
bibie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten, veel persoonlijke aandacht. Een restaurant om aan te bevelen en nog een keer naartoe te gaan.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gegeten met de AH actie. Wij konden kiezen voor AH menu of verrassingsmenu. Wij kozen voor het (vegetarische) verassingsmenu. Alles was heerlijk! Heel goede bediening en goede uitleg. Topper was saffraan-ijs, heel bijzonder. Omdat het rustig weer was, lekker aan het water buiten gezeten. En gratis kraanwater bij de wijn.
Hier komen we graag nog eens terug!
icroep .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben ons laten verrassen.

Voorgerecht: 2x spinazie soep met bruine bonen en pasta
2x kipsalade met brood
We hebben van elkaar geproefd .wel veel maar smaakte heel goed.

Hoofd gerecht: rijst met saffraan , 3 schaaltjes, rundvlees met granaatappelsaus, kip met linzen , vijgen, spinazie er doorheen, rundvlees met spinazie,bonen,

Toetje. 2 x ijs met pistach nootjes.
2x warme rijstevla met wat cocos en kaneel.
Was lekker en de prijs ook goed
Nanny.christoffels C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het was een grote verassing, prachtig aan de gracht , ontvangen met veel respect en vriendelijkheid door de zoon van de eigenaars die ons de verdere avond met veel aandacht begeleide bij de overheerlijk gemaakte gerechten.
vers en gezond. een avond die we graag een keer willen herhalen.
complimenten voor het eten en ambiance en vooral aan de zoon , voor zijn professionaliteit.
Jana B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening, gastheer gaf duidelijke uitleg over alle gerechten. Doordat wij niet bekend waren met de Iraanse keuken was het extra leuk een verrassingsmenu te krijgen.