Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,4
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
bianca F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Onze mening over de gerechten was wisselend; de voorgerechten (mix) waren zalig en de Fesenjan was goddelijk. Voor wie dit leest: bestel dit!! Het lamsvlees was teleurstellend en de Perzische omelet was enigszins saai. Over de linie miste ik uitgesproken smaken. Later bedacht ik, dat een proeverij, waarbij je in de gelegenheid komt met een keur aan gerechten kennis te maken, geen slecht idee zou zijn. Niemand in ons gezelschap kon een gerichte keuze maken bij het maken van de bestelling vanwege onbekendheid met de Iraanse keuken.
De ruimte vonden wij nogal benauwd: een lange, smalle pijpenla met een laag plafond.
Ten slotte was het personeel supervriendelijk. Een vriendelijke, efficiente serveerster en wat altijd leuk is: de kok kwam langs de tafels om te vragen of alles naar wens was.
Hedwig V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Azadeh F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wat een super ervaring! Leuk terras aan het water, heerlijk iraans eten (ook veel vega opties!) en een hele leuke bediening. Bij een volgend bezoek aan Den Haag weten we jullie te vinden!
biovega .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Fantastisch gegeten, zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Niets is teveel moeite, alles kan, zoutloos geen probleem. Zeer verzorgd interieur. Heerlijk terrasje aan het water om een drankje te doen of buiten te eten.
Azadeh F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wat een super ervaring! Leuk terras aan het water, heerlijk iraans eten en een ontzettend nette en fijne bediening. Bij een volgend bezoek aan Den Haag weet ik jullie weer te vinden!
margrietqvu .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vanavond (3augustus) hebben we hier gegeten. Wat een plezierig restaurant. Werden heel vriendelijk ontvangen, mochten met ons vieren aan een tafel bij het raam voor 6 personen. Attente bediening en goed advies van begin tot het eind. En..... we mochten niet bestellen als we de naam van het gerecht niet uitspraken :-) We spreken Iraans voor we het eten. We hadden een mix van voorgerechten. We waren met ons vieren maar 2x2 zou te veel zijn, dus 1x2 en voor ons allemaal een heerlijke spinazie soep.
Daarna 2 stoofgerechten en 2 grilgerechten met daarbij yoghurt, één met spinazie en de ander met sjalotjes. Bijzonder bijzonder. Toe hadden we gebakken noodles met rozenwater en safraanijs.
Wat een goed idee om hier te gaan eten! van harte aanbevolen.
mkubbe .
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gisteren met mijn zusje bij Setare gaan eten. We waren met de iens/AH actie en vonden het goed om verrast te worden. Vooraf kregen we 2 soorten smeersels (aubergine en kip) met plat brood. Heel erg lekker en ondanks de grote hoeveelheid hebben we het helemaal op gegeten! Als hoofdgerecht kregen we gegrilde kip, gekruid rund/gehakt en runderstoofvlees. Alle 3 erg lekker, mooi mals en goed gekruid. Daarbij rijst en wat salade. Als toetje huisgemaakt saffraan ijs en saffraan rijst pudding. Beiden ook erg lekker, maar de 3 gangen samen waren toch wat veel voor ons dus deze gang kregen we niet helemaal op. Kortom, we hebben echt heerlijk gegeten en door de actie was het ook heel erg voordelig. Wat vooral heel fijn was, was de warme en hartelijke bediening. Het is echt een familie restaurant en dat voel je aan alles. Super, ga zo door! Wij komen zeker nog eens terug. Groetjes van de prinsesjes ;)
M V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk authentiek Iraans gegeten. En fijne persoonlijke bediening. Aanraders zijn vegetarische schotels en Fesenjan. Zeer betaalbaar en goede wijn
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een lieve mensen en wat een lekker eten. Voor het verrassingsmenu gekozen, dat is een leuke kennismaking met deze keuken met voor mij nieuwe smaken die ik nog niet kende. Een aanrader!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wat een heerlijk en gezellig restaurant: we hebben genoten van het eten, de wijn, de sfeer en de aandacht van zowel Pouya als zijn moeder, die tevens de kokkin is.
Hana D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten. Wij waren met een groepje, waaronder 2 vegetariërs. Allemaal hadden we iets anders besteld zodat we konden combineren. De ober gaf een uitleg. Iedereen was tevreden. Herhaling vatbaar.
s.woesthof .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik kan het iedereen aanraden om eens restaurant Setare uit te proberen. Men kreeg de gerechten zeer vlot en waren héérlijk. De aandacht voor de klanten was top!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wat een leuke locatie zo aan het water. Ontzettende vriendelijke ontvangst. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Het was voor ons een ervaring om kennis te maken met de Perzische keuken.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening. We zaten op het terras, aan de gracht, met z'n zessen. Hoe het binnen zou zijn geweest, daar heb ik dus geen zicht op. We zaten heel gezellig daar. Het eten was prima in orde.
Dunja B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Service was uitstekend en de gerechten waren heerlijk! De gerechten waren snel klaar en de sfeer was heel fijn. De serveerders waren heel vriendelijk en gaven veel informatie over elk gerecht! Zeker een aanrader!!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten bij Setare was een kennismaking met de Perzische keuken. Goed verzorgd en zeer gastvrij personeel. Onze wensen stonden centraal.
jsdewit .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteren hebben we hier heerlijk gegeten! Eindelijk weer eens andere smaken en kruiden die je tong strelen. Wij Werden aangenaam verrast. Ok de eigenaren waren super lief, aardig en behulpzaam. Oprecht geïnteresseerd in hun klanten en dat voelde als een warm welkom. Echt een aanrader!! Dus probeer eens wat nieuws, de Iraanse keuken is echt heerlijk: Gewoon proberen, proeven en je laten verrassen!!