Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,2
7,2
magnus M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten en leuke eigenaren, een aanrader.
Sasan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hebben de mixer grill gehad en die was uitstekend. Ook vriendelijk personeel en hele leuke sfeer. Zeker een aanrader!
somaje D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het gastvrijheid was uitstekend. Het was een gezellige warm sfeer.
Het is zeker een aanrader.
Wij gaan zeker nog terug.
arthur S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Moeder staat in de keuken en dat is duidelijk te merken en te proeven. Het is allemaal met liefde bereid en met zorg en aandacht op tafel geserveerd. Ik ben het dan ook oneens met de 6 /10 van Robert M hier onder. De Iraanse keuken komt hier zeer goed tot zijn recht. De ruimte is zoals gebruikelijk uit deze landen koel ingericht. Positieve kritiek: Wil men meer "Nederlanders " over de drempel dan stel ik voor de wandlampen/hal lamp....... niet te voorzien van spaarlampen die wit licht geven , maar zoals mensen in noordelijke landen fijn vinden 2700 Kelvin lampen of dimbaar warm (geel) licht. Dat men vanuit restaurant recht de keuken in kan kijken in een bak blauw licht is ook geen prettige ervaring, maar zoals ik al aangaf.......gebruikelijk in de zuidelijke cultuur.
Belangrijkste is dat de bediening zeer prettig, echt, lief is en je een warm en welkom gevoel geeft. De keuken moeder kwam ook nog even vragen of alles heerlijk was en dat was het zeker!
Mildo S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten is echt heerlijk! Mijn vriendin is half Iraanse, dus zij kan het weten. Vergeet de voorafjes niet. Natuurlijk de Ash - soep - en andere voorgerechten: dolmes met zoetzure saus en de gebakken aubergines. In het weekend maken ze kip met granaatappelsaus. Moet je proberen. De kebab is mals en sappig. Voor vegas is er voldoende aanbod! En niet te vergeten de eigenaren zijn heel aardig en gastvrij.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Toegegeven: ik wist niet wat ik me bij de Iraanse keuken moest voorstellen. Toch viel het een beetje tegen. Het vlees (lam/rund) was goed, de wijn lekker en een ruim glas. De soep een beetje gewoontjes, voor zo'n exotische naam. Het eten is een beetje aan de gare kant, vooral de groente, dat schijnt wel de gewoonte te zijn. De inrichting is kalig, weinig sfeervol. De gastheren en vrouw maken veel goed, wat een vriendelijke mensen. Voor hen ga ik een keertje terug. Of zoals de jonge ober beleefd afscheid kwam nemen: ' nu wordt u bediend door mijn vader, helaas is hij niet zo grappig als ik...' Geweldig! Prima eethuisje.
ottenbr O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zie boven
G. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De ontvangst was zeer hartelijk.
We lieten ons overhalen tot het 3-gangendagmenu, vandaag een verrassingsmenu en we werden aangenaam verrast!
Bij alle gerechten was duidelijk gebruik gemaakt van verse ingrediënten en authentieke Perzische kruiden.
Dit maakte ons bezoek aan Setare een zeer smaakvolle beleving.
En ook een reden om terug te komen want er is nog veel meer te proeven.
Otto R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Al 2x in dit restaurant gegeten en op 6 december vanwege een speciale gelegenheid met 12 personen een heerlijke proeverij gehad. Ik heb veel ervaring met de Perzische keuken, het eten in dit restaurant is heerlijk, echt authentiek Perzisch en wordt door de eigenaresse zelf bereid. Iedereen was erg enthousiast. Ook de rode wijn was heerlijk. De warme ontvangst en vriendelijke bediening maakten de avond compleet. Wij komen zeker terug!
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eenvoudig restaurant met prima bediening. We hadden de pech dat een groep luidruchtig dacht te moeten converseren hetgeen niet bijdroeg aan de ervaring. De voorgerechten waren lekker. De hoofdgerechten niet echt. Wat opviel was dat zowel het lam als de vis flauw van smaak was. De vis was ook nog een muf. Mijn partner heeft het laten staan. Dat viel de kok op en ze kwam om uitleg vragen. De manier van benaderen zorgde dat we toch met een goed gevoel de zaak verlieten. Wellicht dat we het nog een keer proberen
mandybinky .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met Groupon bon heerlijk gegeten. Zeer gastvrij eigenaarsechtpaar. Goede uitleg over de gerechten. Voor herhaling vatbaar!!!
Genieter-vegetarisch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op 3 nov. ontdekt en heerlijk gegeten. Fijn dat er ook keus is uit vegetarische gerechten. Vriendelijke en attente bediening. Jammer dat er geen echte keus is in desserts, maar het huisgemaakte saffraanijs was lekker. Wij komen hier zeker terug.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Restaurant is een echte aanrader. De eigenares kookt geweldig en is zeer gastvrij en hartelijk. Alles wordt er aan gedaan om het je naar de zin te maken. Wij gaan hier zeker weer naar toe!
Kourosh .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke gerechten, prettige sfeer en ontzettend aardige gastheer en gastvrouw.
Koekjes en cake worden door de gastvrouw zelfgemaakt en waren overheerlijk.
We gaan zeker weer terug!
Duco K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ik sluit me helemaal aan bij de voorgaande beoordelingen. De bediening was erg vriendelijk en kon vol enthousiasme vertellen over de gerechten en het eten was lekker met uitgesproken smaken. Het decor is ok, maar niet heel gezellig, vooral wat sfeer verlichting zou het restaurant nog beter maken; desalniettemin zeker een aanrader
Lina K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij zijn er met zijn tweetjes op 9 oktober 2016 geweest. Heerlijk Iraans eten en een heel goede en gastvrije service. Vooral het typisch Iraanse drankje doogh is een aanrader.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Kort geleden hier wezen eten. Is een fijn, rustig restaurant met vriendelijke en zorgzame bediening. Uitleg bij gerechten is interessant. Ik herinner me niet exact meer de namen van de gerechten die ik gegeten heb, maar o.a. de kipfilet, yoghurt met komkommer, bijgerecht met gebakken (?) aubergine, het saffraan ijs en de koekjes zijn erg lekker!
Enig nadeel is dat de persoon die ons bediende niet heel goed Nederlands sprak waardoor we hem niet altijd goed verstonden/begrepen.
Kasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij zijn zeer goed bekend met het perzische eten maar moeten helaas constateren dat het eten niet vers is bereid en dus niet goed smaakt. Inrichting is ook erg sober, bediening is ok. Wij zullen hier nooit meer komen, er zijn voldoende andere goede perzische restaurants
René H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening en goede verhouding prijs / kwaliteit!
Een aanrader voor iedereen!!!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk restaurant, heel vriendelijke eigenaren die ons hartelijk ontvingen en alle gerechtjes toelichtten. Wij kregen een mix van verschillende Iraanse gerechtjes, allemaal van goede kwaliteit en zacht van smaak. Zeker een aanrader!