Restaurant Setare

Bierkade 13 2512 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Setare

Binnen de Perzische keuken is er veel variatie, elke regio in Iran heeft namelijk zijn eigen specialiteiten. Barg klinkt misschien wat cru, maar deze ossenhaas met gegrilde tomaten en saffraanrijst is niet te versmaden. Setare ontvangt je meer dan hartelijk, zichtbaar trots op hun keuken waar ze je ook van alles over kunnen vertellen. Het duizend-en-een-nacht verhaal uit het Midden-Oosten leeft in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Restaurant Setare

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

9,3
7,2
Guntoro U.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Klein restaurant maar met zeer goede sfeer. Eten is erg lekker. Een echte Perzische gerechten. Service is super! Heel aardige mensen. Een familie bedrijf. Moeder is de chef en zon en vader doen de bediening. Heel erg vriendelijk. Zeker een aanrader!!
Alfje .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prachtige avond onder meer door de zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Heerlijk gegeten, Een aanrader ook voor vegetariërs. Ruime vegetarische kaart. De gastvrouw vertelde ons dat dit in noord Iran gebruikelijk is. We komen zeker terug!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We zijn hier op zaterdagavond geweest. Een klein, gezellig restaurant met een informele sfeer en vriendelijke bediening. De kubide (gegrilled platgeslagen gehakt) is zeker de lekkerste die ik in Nederland gegeten heb. De rijst was ook uitstekend! Al met al een hele leuke aanwinst voor Den Haag!
Christian D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten en een erg vriendelijke bediening. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug!
Jan Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zeer betaalbaar en heel lekker gegeten in dit uitstekende restaurant. Vriendelijke, gastvrije en snelle bediening. Er werd ons gevraagd of wij op een bepaalde tijd ergens moesten zijn, zodat daar rekening mee gehouden kon worden indien nodig. Heel attent! Een aanrader.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben hier super lekker gegeten voor een mooie prijs! Je merkt dat alles met zorg en aandacht wordt gedaan. Bediening is zeer vriendelijk en service gericht. Op Valentijnsdag was er veel aandacht voor detail in de aankleding van het restaurant, maar ook in de gerechten (bijv het brood en tomaatjes in de vorm van een hartje). We komen zeker nog eens terug!
J. E.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Alleen al voor de gastvrije bediening zou ik terugkomen. Ook het eten was heerlijk! Veel keuze en goede porties. Met een uitzicht op de gracht is dit zeker een aanrader!
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Bij Setare kan je heerlijk Perzisch eten en er staan ook genoeg goede vegetarische opties op het menu. De bediening is enorm vriendelijk en attent. Zeker een aanrader!
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super gegeten, porties waren goed en erg lekker en zeker voor de prijs die we hebben betaald. Gastheer was heel erg vriendelijk. Vrouw kwam even vragen of alles heeft gesmaakt. Top!!
Daan J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een eerste blik op het interieur van het restaurant doet niet vermoeden dat het een erg levendig restaurant is. Des te groter is de blijde verrassing wanneer het eten geserveerd wordt. De traditionele gerechten met de overheerlijke verse ingrediënten doen je werkelijk in verre oosten wanen. Daarnaast is er zeer vriendelijk personeel met heel veel kennis over zowel de ingrediënten als de gerechten en de geschiedenis en oorsprong hiervan. Een echte aanrader!
Else K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Tijdje geleden hier samen met mijn vriend gegeten. De ontvangst was zeer hartelijk en het eten erg goed van smaak. De eigenaar is erg vriendelijk en gastvrij.
magnus M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker eten en leuke eigenaren, een aanrader.
Sasan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hebben de mixer grill gehad en die was uitstekend. Ook vriendelijk personeel en hele leuke sfeer. Zeker een aanrader!
somaje D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het gastvrijheid was uitstekend. Het was een gezellige warm sfeer.
Het is zeker een aanrader.
Wij gaan zeker nog terug.
arthur S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Moeder staat in de keuken en dat is duidelijk te merken en te proeven. Het is allemaal met liefde bereid en met zorg en aandacht op tafel geserveerd. Ik ben het dan ook oneens met de 6 /10 van Robert M hier onder. De Iraanse keuken komt hier zeer goed tot zijn recht. De ruimte is zoals gebruikelijk uit deze landen koel ingericht. Positieve kritiek: Wil men meer "Nederlanders " over de drempel dan stel ik voor de wandlampen/hal lamp....... niet te voorzien van spaarlampen die wit licht geven , maar zoals mensen in noordelijke landen fijn vinden 2700 Kelvin lampen of dimbaar warm (geel) licht. Dat men vanuit restaurant recht de keuken in kan kijken in een bak blauw licht is ook geen prettige ervaring, maar zoals ik al aangaf.......gebruikelijk in de zuidelijke cultuur.
Belangrijkste is dat de bediening zeer prettig, echt, lief is en je een warm en welkom gevoel geeft. De keuken moeder kwam ook nog even vragen of alles heerlijk was en dat was het zeker!
Mildo S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten is echt heerlijk! Mijn vriendin is half Iraanse, dus zij kan het weten. Vergeet de voorafjes niet. Natuurlijk de Ash - soep - en andere voorgerechten: dolmes met zoetzure saus en de gebakken aubergines. In het weekend maken ze kip met granaatappelsaus. Moet je proberen. De kebab is mals en sappig. Voor vegas is er voldoende aanbod! En niet te vergeten de eigenaren zijn heel aardig en gastvrij.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Toegegeven: ik wist niet wat ik me bij de Iraanse keuken moest voorstellen. Toch viel het een beetje tegen. Het vlees (lam/rund) was goed, de wijn lekker en een ruim glas. De soep een beetje gewoontjes, voor zo'n exotische naam. Het eten is een beetje aan de gare kant, vooral de groente, dat schijnt wel de gewoonte te zijn. De inrichting is kalig, weinig sfeervol. De gastheren en vrouw maken veel goed, wat een vriendelijke mensen. Voor hen ga ik een keertje terug. Of zoals de jonge ober beleefd afscheid kwam nemen: ' nu wordt u bediend door mijn vader, helaas is hij niet zo grappig als ik...' Geweldig! Prima eethuisje.
ottenbr O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zie boven
G. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De ontvangst was zeer hartelijk.
We lieten ons overhalen tot het 3-gangendagmenu, vandaag een verrassingsmenu en we werden aangenaam verrast!
Bij alle gerechten was duidelijk gebruik gemaakt van verse ingrediënten en authentieke Perzische kruiden.
Dit maakte ons bezoek aan Setare een zeer smaakvolle beleving.
En ook een reden om terug te komen want er is nog veel meer te proeven.
Otto R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Al 2x in dit restaurant gegeten en op 6 december vanwege een speciale gelegenheid met 12 personen een heerlijke proeverij gehad. Ik heb veel ervaring met de Perzische keuken, het eten in dit restaurant is heerlijk, echt authentiek Perzisch en wordt door de eigenaresse zelf bereid. Iedereen was erg enthousiast. Ook de rode wijn was heerlijk. De warme ontvangst en vriendelijke bediening maakten de avond compleet. Wij komen zeker terug!