Restaurant SES

Strandboulevard 27 3882 RN Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant SES

Restaurant SES ligt op een unieke locatie direct aan het strand en het Veluwemeer. SES staat voor Strand & Smokeyfood. De gerechten worden bereid op een Green Egg en houtvuur, wat een bijzondere smaak aan de gerechten geeft. Een eigen droogkast zorgt voor bijzonder Dry Aged vlees. We werken samen met de beste leveranciers uit de regio die kwaliteitsproducten leveren, vers en met respect voor de natuur en met oog voor diervriendelijkheid. Gezellig borrelen, een heerlijke lunch of ongedwongen diner, maar ook zakelijke bijeenkomsten, feesten zoals bruiloften en partijen krijgen hier alle aandacht die nodig is voor een zorgeloze dag!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant SES

• : Voldoende parkeergelegenheid direct voor de deur.

kijk op de website voor de actuele openingstijden

Op andere dagen zijn wij geopend op afspraak voor feesten en partijen. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Fam L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Per toeval vanaf de snelweg hier aangekomen voor snel een hapje te eten. Werden blij verrast door de gastvrijheid en gratis amuse vooraf welke verrukkelijk was en ons prikkelde voor een minder gangbaar diner. Het was zo lekker dat we de locatie in inze tomtom hebben opgeslagen voor als we weer hier in de buurt komen. In onze ogen zeker een michilin ster waard tegen normale prijzen!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Afgelopen zondag met de familie gegeten tijdens de storm. Wat een mooi uitzicht hier en lekker de openhaard aan wat een heerlijk gezellig intieme sfeer gaf... de menu kaart is verrassend en er staan bijzonder gerechten op. De smaak was top van alles wat ik geheten heb. De risotto was zo geweldig van smaak. Nagerecht hebben we niet genomen. Maar het is zeker de moeite om hier heen te rijden.