Restaurant SES

Strandboulevard 27 3882 RN Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant SES

Restaurant SES ligt op een unieke locatie direct aan het strand en het Veluwemeer. SES staat voor Strand & Smokeyfood. De gerechten worden bereid op een Green Egg en houtvuur, wat een bijzondere smaak aan de gerechten geeft. Een eigen droogkast zorgt voor bijzonder Dry Aged vlees. We werken samen met de beste leveranciers uit de regio die kwaliteitsproducten leveren, vers en met respect voor de natuur en met oog voor diervriendelijkheid. Gezellig borrelen, een heerlijke lunch of ongedwongen diner, maar ook zakelijke bijeenkomsten, feesten zoals bruiloften en partijen krijgen hier alle aandacht die nodig is voor een zorgeloze dag!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant SES

• : Voldoende parkeergelegenheid direct voor de deur.

kijk op de website voor de actuele openingstijden

Op andere dagen zijn wij geopend op afspraak voor feesten en partijen. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi