Restaurant SENSE

De Stoven 37 7206 AZ Zutphen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant SENSE

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
we hebben hier 2 avonden lekker gegeten op het terras ,heerlijk in de zon met tennispelers als begeleiden decor,de bediening was zeer vriendelijk en het opgediende eten kon ons zeer bekoren,water werd gratis geschonken, de huiswijn was goed drinkbaar,we kijken er met een goed gevoel en zonder honger op terug
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Heerlijk gegeten en een zeer attente en vriendelijke bediening. Dit ondanks dat de kelner ook de bar en de gasten van de bijbehorende tennishal moest verzorgen.
Ook de door hem aanbevolen Achterhoekse wijn was goed te drinken.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Het restaurant maakt onderdeel uit van het Inntel hotel waar we twee nachten zijn geweest.
De eerste avond in het hotel gegeten omdat we laat waren en dat was zo goed dat we ook de tweede avond daar hebben gegeten. De eerste dag een voorgerecht en hoofdgerecht, de tweede een hoofdgerecht en nagerecht. Als voorgerecht de eerste dag een cesar salad met kip (voortreffelijke dressing) en een zeer smakelijke soep. Als hoofdgerecht beiden een zeer goed klaargemaakte dorade filet, op een bedje van geschaafde prei en wortel, met gebakken aardappeltjes en een smakelijke salade. De tweede dag een Victoriabaaarsfilet van de grill met Oosterse groenten en een voortreffelijke dressing van soja en sesam en een (Griekse) vegetarische schotel met yoghurt en feta. Beide zeer smakelijk, hoewel groenten in de vegetarische schotel iets langer op de grill hadden mogen liggen. Het desert was een grand desert, dat goed was maar niet bijzonder. De inrichting van de zaak is plezierig, met veel ruimte en bloemen een een mooie houtachtige vloer. Ook als je niet in hret hotel slaapt is het een stukje omrijden waard.
Smaakbeleid .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
We hadden in Inntel resort Zutphen een arrangement geboekt met daarbinnen eenmaal een driegangen diner. Onze verwachting was niet hoog gespannen: diners binnen een hotelarrangement zijn vaak niet erg goed. Het eten op 18-12-2012 was echter zo goed dat we daarna buiten het arrangement nog een keer op 19-12-2012 zijn blijven eten. De driegangenmenu's wisselden per dag wat voor een hotelgast uiterst plezierig is.

De opbouw van het menu was uitstekend en de porties meer dan voldoende.

Op 19-12-2012 was de soep een uitstekende pompoensoep. Daarna als hoofdgerecht een verrukkelijk parelhoentje met bijpassend groenten. Het dessert was zeer uitgebreid, divers en bestond uit kleine gerechtjes. Op 18-12-2012 was het dessert een uitgebreid buffet; op 19-12-2012 werd het als een grand dessert van kleine hapjes aangeboden.

De service was zeer goed. Bij het niet zeer grote aantal eters was de bediening zeer attent en de ober nam de tijd om de bereiding van de gerechten gedetailleerd te beschrijven.