Restaurant SENSE

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant SENSE

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
we hebben hier 2 avonden lekker gegeten op het terras ,heerlijk in de zon met tennispelers als begeleiden decor,de bediening was zeer vriendelijk en het opgediende eten kon ons zeer bekoren,water werd gratis geschonken, de huiswijn was goed drinkbaar,we kijken er met een goed gevoel en zonder honger op terug
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Heerlijk gegeten en een zeer attente en vriendelijke bediening. Dit ondanks dat de kelner ook de bar en de gasten van de bijbehorende tennishal moest verzorgen.
Ook de door hem aanbevolen Achterhoekse wijn was goed te drinken.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Het restaurant maakt onderdeel uit van het Inntel hotel waar we twee nachten zijn geweest.
De eerste avond in het hotel gegeten omdat we laat waren en dat was zo goed dat we ook de tweede avond daar hebben gegeten. De eerste dag een voorgerecht en hoofdgerecht, de tweede een hoofdgerecht en nagerecht. Als voorgerecht de eerste dag een cesar salad met kip (voortreffelijke dressing) en een zeer smakelijke soep. Als hoofdgerecht beiden een zeer goed klaargemaakte dorade filet, op een bedje van geschaafde prei en wortel, met gebakken aardappeltjes en een smakelijke salade. De tweede dag een Victoriabaaarsfilet van de grill met Oosterse groenten en een voortreffelijke dressing van soja en sesam en een (Griekse) vegetarische schotel met yoghurt en feta. Beide zeer smakelijk, hoewel groenten in de vegetarische schotel iets langer op de grill hadden mogen liggen. Het desert was een grand desert, dat goed was maar niet bijzonder. De inrichting van de zaak is plezierig, met veel ruimte en bloemen een een mooie houtachtige vloer. Ook als je niet in hret hotel slaapt is het een stukje omrijden waard.