Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen

7,1
7,2
Tanya R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We zijn al vaker bij De Zoete Zoen geweest en het is er altijd goed. Het eten was heerlijk, lekkere wijnen de ontvangst hartelijk en oprecht. Alle gerechten worden mooi gepresenteerd en zijn heerlijk van smaak. We hebben gerechten gegeten van de nieuwe kaart, o.a. de wrap met salade en geitenkaas is een echte aanrader. Alle bediening top en erg enthousiast.
Een aanbeveling om hier te dineren en een heerlijke avond te hebben.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben hier 2 avonden gegeten. De eerste a la cartè en 2e via coupon een 3gangen menu. Dit verschil was grandioos. De eerste avond was een prima avond. De gerechten waar naar de prijs niet perfect, maar je kan voor een landal park ook niet alles verwachten. De 2 avond toen we het 3 gangen diner deden merkte we een groot verschil. De gerechten waren niet te kiezen, dit werd je gewoon opgedragen. Erg frappant aangezien het vis was, en niet veel mensen vis lusten. De bediening was ongeïnteresseerd en ons liever kwijt dan rijk. Dit restaurant is niet aan te raden als je lekker voor een goede prijs wil eten. Dan kun je beter even de berg af lopen richting de restaurantjes in Valkenburg zelf.
BvdHS .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
2 keer gedineerd bij de zoete zoen.
De 1e avond vond ik de carpaccio wat dik gesneden maar ondanks dat wel lekker. De saté was perfect. Toetje van het huis lekker.
De 2e avond was de schnitzel prima. Er had wat meer saus bij gemogen maar verderlekker. De milkshake als toetje is een aanrader!
Personeel was vriendelijk en snel.
Heidi61 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een deceptie.
Twee avonden met een voucher gegeten. Eerste avond eten zowel als bediening echt onprettig.
Hurrt hurry en wegwezen leek het motto.
Tweede avond dan maar volgens de kaart. Pasta met scampi's niet onaardig...de scampi's dan.
Bediening wederom ongeinteresseerd, vluchtig en flauw....dat maakt het decor daarmee ook niet fijn.
Jammer....zoete zoen? Een natte klapzoen.....maar daar zullen ook fans voor zijn :-)
Femke-maria .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Volgens mij maakt het niet uit wat je hier bestelt, al is het een gerecht dat je normaal gesproken helemaal niet lust. Als deze kok het klaarmaakt, lust je alles. Dit is de reden waarom een mens uit eten gaat: dit kun je thuis echt niet nadoen. Het eten was echt ontzettend lekker, verrassend, niet te vet, en zelfs gezond want er zat ook volop heerlijke groente bij. Het was ook helemaal niet duur.
Een echte aanrader, we hebben zelden zo lekker gegeten. De enige keer die in me opkomt die vergelijkbaar was, was in een peperduur restaurant met een bruiloft. En dit was helemaal niet duur, dus top!
Nog een pluspuntje: wij hadden een 3 gangen menu gekozen en ik mocht kosteloos het hoofdgerecht laten vervangen door iets anders van de kaart! Achteraf gezien was dat misschien helemaal niet nodig geweest, want wat ik al zei: het maakt hier volgens mij niet uit wat je eet, het is allemaal heerlijk.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
De bediening was erg vlot en vriendelijk,vooral Paticia, we hebben er alle morgens ons ontbijjt genoten en 1x gedineerd.Sfeervol ingericht.
Allessie1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We hebben diverse dagen heerlijk gegeten in de Zoete Zoen. Leuk restaurant, ontvangst goed. Gezellige sfeer. Veel aandacht wordt besteed aan het opdienen van de gerechten, Alles op het bord klopte. Van voorgerecht, tot nagerecht. Mooi opgemaakt met verassende verschillende heerlijke smaken. Vriendelijk personeel die bij elke gang uitleg gaf. Daarnaast nog de heerlijke wijn. Compliment voor het gehele team! Heerlijke avonden gehad. Aanrader!!!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Mooie lunchgerechten (salades) met landbrood. Perfect verzorgd. Biefstuk bij diner was minder dan verwacht (smaakte een beetje naar lever). Het andere hoofdgerecht was wel goed. De vriendelijkheid van de bediening maakt veel goed. Goede huiswijn!
Zeker de moeite waard.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Alles prima in orde. Lekkere gerechten. Zeer smaakvol. Wel wat grote porties.
Als je 3 gangen eet, ga je tonnetje rond naar buiten.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Gisteren een driegangenmenu gegeten bij de Zoete Zoen in Valkenburg. Vooraf verse Hollandse garnaaltjes op een bedje van sla. Mooi gegarneerd, lekkere dressing, goed van smaak. Hoofdgerecht was een mixed grill. Lekker stukje kip, mals stukje varkenshaas, alleen het biefstukje was veel te doorbakken en kreeg daardoor een leversmaak. De gastvrouw reageerde zeer attent en vriendelijk op onze opmerking daarover: volgende keer meteen reclameren als er iets niet goed is, dan kan er iets aan worden gedaan. We kregen ter compensatie een kopje koffie aangeboden. Dessert was heerlijk: witte chocolademousse met Nutella (!) ingevroren tot een heerlijk ijsje, niet te zoet, maar wel machtig. Fijn restaurant, waar we graag terugkomen.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wederom een keer naar De Zoete Zoen en nu ook was alles top. Vriendelijk, gastvrij en een geweldige keuken. Dit verwacht je niet van een Landal park. Ik raad dan ook locale mensen aan om een keer de Cauberg te beklimmen.
MenCN .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Na twee jaar opnieuw tijdens onze vakantie bij Landal de Cauberg in dit restaurant geweest voor een heerlijk diner of gewoon even voor een drankje. Heel leuk was dat we direct na aankomst herkend werden en warm werden begroet.
Wij vinden het nog steeds een geweldig restaurant met uitstekend, gezellig en geïnteresseerd personeel. In de zomermaanden is de kaart iets toegankelijker gemaakt voor gezinnen met kinderen, maar dat heeft de kwaliteit niet negatief beïnvloed. Absoluut een aanrader dit restaurant met goede ambiance en leuk terras.
Chai .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Bijna op de top van de Cauberg staat een betrekkelijk nieuw sfeervol en toegankelijk restaurant.
Het staat bij een vakantiepark en daar komen waarschijnlijk ook de meeste gasten vandaan. Restaurant leent zich dus uitstekend om even ongedwongen wat te eten. Leuke kaart, verse en smakelijke producten, ook vis en vegetarisch prima in orde. Ontspannen, correcte bediening.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Goed eten, ook kans eten af te halen of een bbqarrangement te boeken en af te halen. Vriendelijk personeel, denkt mee en doen hun best.
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Het restaurant ziet er erg leuk uit vanbinnen, goede sfeer. Het personeel is net en correct. Tot je ze zegt dat er iets niet in orde is, dan worden ze ronduit nasty. Ijs met kersen is ten zeerste af te raden aangezien het is gedrenkt in yoghurt die de smaak compleet verpest. Geen aanrader dit restaurant.
Savatara .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Meerder malen verbleven op Landal de Cauberg, prima park, maar helaas ook voor het tweede jaar als het om eten gaat bij De Zoete Zoen een behoorlijk tegenvaller.
Wat is er moeilijk aan een goede friet bakken, kroket of hamburger?
Op zich een mooi ingericht restaurant in een hele mooie omgeving.
Het moet niet zo moeilijk zijn, om met een beetje aandacht en liefde iets leuks en lekkers op tafel te zetten De Zoete Zoen maak er wat van!
Rvincken .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Deze week gegeten bij de zoete zoen , ik ben dol op asperges , dus had als voorgerecht een heerlijke salade met gerookte zalm en gemarineerde asperges ,als hoofdgerecht de lam met asperges en daar zat een heerlijke honing mosterd saus bij , als dessert hadden we na advies van de medewerkster een heerlijk frisse kwart baverois met roodfruit en als afsluiter een kop koffie waar een huisgemaakte lolly bij zat ,deze avond hebben we heerlijk gegeten en ook genoten van de service van de medewerkster .
Hier komen we zeker nog een keer terug.
Sjeufke83 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Van het begin tot het einde perfecte avond gehad. Veel variatie in de menukaart en totaal geen problemen met aanpassingen van gerechten vanwege dieet. Kortom een echte aanrader.
Ruditr .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Eigenlijk gaan we nooit eten in restaurants die op vakantieparken liggen maar op aanraden van een vriend zijn we toch gegaan. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd. Ik moet zeggen dat we zeer verrast waren door de kwaliteit. We kregen een smakelijke amuse met een goed bolletje brood. Als voor gerecht hadden we de rosbief en de aardappelsoep. Heerlijk, niets mis mee. Als hoofdgerecht hadden we lamsbout met boterzachte asperges van de speciale aspergekaart en de kalfsoester. Heel goed gebakken. Wederom erg lekker. Na het hoofdgerecht vroeg de attente serveerster of we nog een dessert willen en raadde ons de trifle van Bastognekoekjes aan. Ze wist te vertellen dat deze erg lekker was en dat had ze niet gelogen.
Als wij weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug. Bedankt voor de fijne avond.
Biagio .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Na een heerlijke wandeling lekker gaan eten. We werden warm ontvangen. Personeel erg vriendelijk echte limburgse gastvrijheid.
Het eten was voortreffelijk zeer smaakvol en een ruime keuze. De sfeer was gezellig en de bediening zorgde ervoor dat we niets tekort kwamen. Zeker een aanrader.