Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen

Mark W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Pietet .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Drie dagen te gast geweest
prima eten lekkere goede kaart voor elk wat wils tweede dag gourmet en ontbijt heerlijk alles er op en eraan

kortom een aanrader
ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima restaurant, gezellige inrichting en lekker eten. De eigenaresse was wel wat minder vriendelijk richting de gasten en het personeel (kwam wel wat bazig over). Maar als je dat voor lief neemt is het een prima restaurant om gewoon een keer lekker te eten. Lekker dicht bij het appartement.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten en het was goed. Ik heb het lager gewaardeerd omdat het wel wat saai was. Allemaal gerechten waar geen echte bijzonderheden bij waren. Wijnkaart is klein. De groene salade als bijgerecht is wel karig.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lunch, diner en ontbijt in een paar dagen achter elkaar. Ontbijt was prima verzorgd per tafel geserveerd. Diner: prima sate. Lunch: hele lekkere uitsmijter. De barra's hebben erg overheersende dressings. Het is erg druk daardoor gaat er in de keuken wat mis en moet ik lang wachten op mijn goede broodje. Je voelt je absoluut welkom.
Tanya R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We zijn al vaker bij De Zoete Zoen geweest en het is er altijd goed. Het eten was heerlijk, lekkere wijnen de ontvangst hartelijk en oprecht. Alle gerechten worden mooi gepresenteerd en zijn heerlijk van smaak. We hebben gerechten gegeten van de nieuwe kaart, o.a. de wrap met salade en geitenkaas is een echte aanrader. Alle bediening top en erg enthousiast.
Een aanbeveling om hier te dineren en een heerlijke avond te hebben.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben hier 2 avonden gegeten. De eerste a la cartè en 2e via coupon een 3gangen menu. Dit verschil was grandioos. De eerste avond was een prima avond. De gerechten waar naar de prijs niet perfect, maar je kan voor een landal park ook niet alles verwachten. De 2 avond toen we het 3 gangen diner deden merkte we een groot verschil. De gerechten waren niet te kiezen, dit werd je gewoon opgedragen. Erg frappant aangezien het vis was, en niet veel mensen vis lusten. De bediening was ongeïnteresseerd en ons liever kwijt dan rijk. Dit restaurant is niet aan te raden als je lekker voor een goede prijs wil eten. Dan kun je beter even de berg af lopen richting de restaurantjes in Valkenburg zelf.
BvdHS .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
2 keer gedineerd bij de zoete zoen.
De 1e avond vond ik de carpaccio wat dik gesneden maar ondanks dat wel lekker. De saté was perfect. Toetje van het huis lekker.
De 2e avond was de schnitzel prima. Er had wat meer saus bij gemogen maar verderlekker. De milkshake als toetje is een aanrader!
Personeel was vriendelijk en snel.
Heidi61 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een deceptie.
Twee avonden met een voucher gegeten. Eerste avond eten zowel als bediening echt onprettig.
Hurrt hurry en wegwezen leek het motto.
Tweede avond dan maar volgens de kaart. Pasta met scampi's niet onaardig...de scampi's dan.
Bediening wederom ongeinteresseerd, vluchtig en flauw....dat maakt het decor daarmee ook niet fijn.
Jammer....zoete zoen? Een natte klapzoen.....maar daar zullen ook fans voor zijn :-)
femke-maria .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Volgens mij maakt het niet uit wat je hier bestelt, al is het een gerecht dat je normaal gesproken helemaal niet lust. Als deze kok het klaarmaakt, lust je alles. Dit is de reden waarom een mens uit eten gaat: dit kun je thuis echt niet nadoen. Het eten was echt ontzettend lekker, verrassend, niet te vet, en zelfs gezond want er zat ook volop heerlijke groente bij. Het was ook helemaal niet duur.
Een echte aanrader, we hebben zelden zo lekker gegeten. De enige keer die in me opkomt die vergelijkbaar was, was in een peperduur restaurant met een bruiloft. En dit was helemaal niet duur, dus top!
Nog een pluspuntje: wij hadden een 3 gangen menu gekozen en ik mocht kosteloos het hoofdgerecht laten vervangen door iets anders van de kaart! Achteraf gezien was dat misschien helemaal niet nodig geweest, want wat ik al zei: het maakt hier volgens mij niet uit wat je eet, het is allemaal heerlijk.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
De bediening was erg vlot en vriendelijk,vooral Paticia, we hebben er alle morgens ons ontbijjt genoten en 1x gedineerd.Sfeervol ingericht.
Allessie1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We hebben diverse dagen heerlijk gegeten in de Zoete Zoen. Leuk restaurant, ontvangst goed. Gezellige sfeer. Veel aandacht wordt besteed aan het opdienen van de gerechten, Alles op het bord klopte. Van voorgerecht, tot nagerecht. Mooi opgemaakt met verassende verschillende heerlijke smaken. Vriendelijk personeel die bij elke gang uitleg gaf. Daarnaast nog de heerlijke wijn. Compliment voor het gehele team! Heerlijke avonden gehad. Aanrader!!!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Mooie lunchgerechten (salades) met landbrood. Perfect verzorgd. Biefstuk bij diner was minder dan verwacht (smaakte een beetje naar lever). Het andere hoofdgerecht was wel goed. De vriendelijkheid van de bediening maakt veel goed. Goede huiswijn!
Zeker de moeite waard.
michel M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Alles prima in orde. Lekkere gerechten. Zeer smaakvol. Wel wat grote porties.
Als je 3 gangen eet, ga je tonnetje rond naar buiten.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Gisteren een driegangenmenu gegeten bij de Zoete Zoen in Valkenburg. Vooraf verse Hollandse garnaaltjes op een bedje van sla. Mooi gegarneerd, lekkere dressing, goed van smaak. Hoofdgerecht was een mixed grill. Lekker stukje kip, mals stukje varkenshaas, alleen het biefstukje was veel te doorbakken en kreeg daardoor een leversmaak. De gastvrouw reageerde zeer attent en vriendelijk op onze opmerking daarover: volgende keer meteen reclameren als er iets niet goed is, dan kan er iets aan worden gedaan. We kregen ter compensatie een kopje koffie aangeboden. Dessert was heerlijk: witte chocolademousse met Nutella (!) ingevroren tot een heerlijk ijsje, niet te zoet, maar wel machtig. Fijn restaurant, waar we graag terugkomen.
pieter J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wederom een keer naar De Zoete Zoen en nu ook was alles top. Vriendelijk, gastvrij en een geweldige keuken. Dit verwacht je niet van een Landal park. Ik raad dan ook locale mensen aan om een keer de Cauberg te beklimmen.
MenCN .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Na twee jaar opnieuw tijdens onze vakantie bij Landal de Cauberg in dit restaurant geweest voor een heerlijk diner of gewoon even voor een drankje. Heel leuk was dat we direct na aankomst herkend werden en warm werden begroet.
Wij vinden het nog steeds een geweldig restaurant met uitstekend, gezellig en geïnteresseerd personeel. In de zomermaanden is de kaart iets toegankelijker gemaakt voor gezinnen met kinderen, maar dat heeft de kwaliteit niet negatief beïnvloed. Absoluut een aanrader dit restaurant met goede ambiance en leuk terras.
chai .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Bijna op de top van de Cauberg staat een betrekkelijk nieuw sfeervol en toegankelijk restaurant.
Het staat bij een vakantiepark en daar komen waarschijnlijk ook de meeste gasten vandaan. Restaurant leent zich dus uitstekend om even ongedwongen wat te eten. Leuke kaart, verse en smakelijke producten, ook vis en vegetarisch prima in orde. Ontspannen, correcte bediening.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Goed eten, ook kans eten af te halen of een bbqarrangement te boeken en af te halen. Vriendelijk personeel, denkt mee en doen hun best.