Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen

- Brunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen

Alex P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Drie dagen hier gegeten met coupon via Landal daar alles de vorige keer perfect voor elkaar was en zeker een negen waard.
Helaas komen wij deze keer niet hoger dan een vier door zeer beperkte keuze en kwaliteit van het gebondene.
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Vlotte bediening. Fijn dat je bezoeker van het Landal Park zo naar je huis kunt wandelen!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima restaurant waar wij jaarlijks komen tijdens ons verblijf op landal Kasteeldomein de Cauberg. Gezellige sfeer en wisselende kaart. Prima en gezellig ontvangst door het zeer vriendelijke personeel. Diverse kaart met uitmuntende gerechten van hoge kwaliteit. Porties zijn precies goed, na 3 gangen zit je ook gewoon goed vol. De sfeer is er prima, mits je niet te laat gaat eten (na 20.30 uur, dan loopt het snel leeg en begint men al met opruimen). We komen er nu al jaren en zullen er nog vaak komen.
wilma D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zoals altijd tijdens ons verblijf op "Kasteeldomein De Cauberg", heerlijk gegeten bij "Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen". Prima kaart, prettige sfeer en super gastvrije bediening. Een aanrader! Niet een doorsnee parkrestaurant maar, kwaliteit waar je met volle teugen van kunt genieten. Graag tot volgende keer!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Ons heerlijke verblijf op Landal Greenpark De Cauberg, wilden wij afsluiten met een diner in restaurant de Zoete Zoen op het terrein. We reserveerden voor zondag om 20.30 uur.
Het diner, gegrilde biefstuk met ketjap was super! De bediening van de gastvrouw werd echter steeds minder vriendelijk. Ze wilde duidelijk naar huis. Na ons hoofdgrecht bestelde wij koffie en likeur. Daarna, om 21.30, wilden we nog één kopje koffie bestellen en meteen afrekenen. De gastvrouw was met een prive telefoon gesprek bezig en had geen aandacht meer voor ons. Uiteindelijk lukte het ons om haar aandacht te krijgen en bestelden nog een kopje koffie. Dat was niet meer mogelijk omdat de koffiemachine al uit stond. Zij verontschuldigde zich en zei dat het haar fout was, ze dacht dat wij geen koffie meer wilden. Als zij het even aan ons had gevraagd, had zij deze verkeerde inschatting niet hoeven te maken. Zij vervolgde haar telefoon gesprek luidkeels zodat wij konden horen " nee hoor ik heb nog maar één tafel dus ik ben er over 15 minuten".

Wij hadden de boodschap begrepen, rekenden af en stonden om 21.45 buiten. Zo kreeg door haar ongastvrije houding, een avond in de Zoete Zoen een zure nare bijsmaak, heel erg jammer!
Fabienne J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super en goed lekker gezellig en fijne attente bediening
Veel variatie en goede toegankelijke kaart
Prettig en goed !!!

Een aanrader voor iedereen zowel op het park als voor mensen van buiten
pieter J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vanavond ontzettend lekker gegeten bij De Zoete Zoen. Wat een verrassend restaurant op een Landal park. De medewerkers zijn vriendelijk, enthousiast en super gastvrij. Het eten is van perfecte kwaliteit. Onze tournedos was perfect gebakken. Een hele gezellige avond gehad. Onze complimenten!
Pietet .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Drie dagen te gast geweest
prima eten lekkere goede kaart voor elk wat wils tweede dag gourmet en ontbijt heerlijk alles er op en eraan

kortom een aanrader
ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima restaurant, gezellige inrichting en lekker eten. De eigenaresse was wel wat minder vriendelijk richting de gasten en het personeel (kwam wel wat bazig over). Maar als je dat voor lief neemt is het een prima restaurant om gewoon een keer lekker te eten. Lekker dicht bij het appartement.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten en het was goed. Ik heb het lager gewaardeerd omdat het wel wat saai was. Allemaal gerechten waar geen echte bijzonderheden bij waren. Wijnkaart is klein. De groene salade als bijgerecht is wel karig.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lunch, diner en ontbijt in een paar dagen achter elkaar. Ontbijt was prima verzorgd per tafel geserveerd. Diner: prima sate. Lunch: hele lekkere uitsmijter. De barra's hebben erg overheersende dressings. Het is erg druk daardoor gaat er in de keuken wat mis en moet ik lang wachten op mijn goede broodje. Je voelt je absoluut welkom.
Tanya R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We zijn al vaker bij De Zoete Zoen geweest en het is er altijd goed. Het eten was heerlijk, lekkere wijnen de ontvangst hartelijk en oprecht. Alle gerechten worden mooi gepresenteerd en zijn heerlijk van smaak. We hebben gerechten gegeten van de nieuwe kaart, o.a. de wrap met salade en geitenkaas is een echte aanrader. Alle bediening top en erg enthousiast.
Een aanbeveling om hier te dineren en een heerlijke avond te hebben.
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben hier 2 avonden gegeten. De eerste a la cartè en 2e via coupon een 3gangen menu. Dit verschil was grandioos. De eerste avond was een prima avond. De gerechten waar naar de prijs niet perfect, maar je kan voor een landal park ook niet alles verwachten. De 2 avond toen we het 3 gangen diner deden merkte we een groot verschil. De gerechten waren niet te kiezen, dit werd je gewoon opgedragen. Erg frappant aangezien het vis was, en niet veel mensen vis lusten. De bediening was ongeïnteresseerd en ons liever kwijt dan rijk. Dit restaurant is niet aan te raden als je lekker voor een goede prijs wil eten. Dan kun je beter even de berg af lopen richting de restaurantjes in Valkenburg zelf.
BvdHS .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
2 keer gedineerd bij de zoete zoen.
De 1e avond vond ik de carpaccio wat dik gesneden maar ondanks dat wel lekker. De saté was perfect. Toetje van het huis lekker.
De 2e avond was de schnitzel prima. Er had wat meer saus bij gemogen maar verderlekker. De milkshake als toetje is een aanrader!
Personeel was vriendelijk en snel.
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een deceptie.
Twee avonden met een voucher gegeten. Eerste avond eten zowel als bediening echt onprettig.
Hurrt hurry en wegwezen leek het motto.
Tweede avond dan maar volgens de kaart. Pasta met scampi's niet onaardig...de scampi's dan.
Bediening wederom ongeinteresseerd, vluchtig en flauw....dat maakt het decor daarmee ook niet fijn.
Jammer....zoete zoen? Een natte klapzoen.....maar daar zullen ook fans voor zijn :-)
femke-maria .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Volgens mij maakt het niet uit wat je hier bestelt, al is het een gerecht dat je normaal gesproken helemaal niet lust. Als deze kok het klaarmaakt, lust je alles. Dit is de reden waarom een mens uit eten gaat: dit kun je thuis echt niet nadoen. Het eten was echt ontzettend lekker, verrassend, niet te vet, en zelfs gezond want er zat ook volop heerlijke groente bij. Het was ook helemaal niet duur.
Een echte aanrader, we hebben zelden zo lekker gegeten. De enige keer die in me opkomt die vergelijkbaar was, was in een peperduur restaurant met een bruiloft. En dit was helemaal niet duur, dus top!
Nog een pluspuntje: wij hadden een 3 gangen menu gekozen en ik mocht kosteloos het hoofdgerecht laten vervangen door iets anders van de kaart! Achteraf gezien was dat misschien helemaal niet nodig geweest, want wat ik al zei: het maakt hier volgens mij niet uit wat je eet, het is allemaal heerlijk.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
De bediening was erg vlot en vriendelijk,vooral Paticia, we hebben er alle morgens ons ontbijjt genoten en 1x gedineerd.Sfeervol ingericht.
Allessie1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We hebben diverse dagen heerlijk gegeten in de Zoete Zoen. Leuk restaurant, ontvangst goed. Gezellige sfeer. Veel aandacht wordt besteed aan het opdienen van de gerechten, Alles op het bord klopte. Van voorgerecht, tot nagerecht. Mooi opgemaakt met verassende verschillende heerlijke smaken. Vriendelijk personeel die bij elke gang uitleg gaf. Daarnaast nog de heerlijke wijn. Compliment voor het gehele team! Heerlijke avonden gehad. Aanrader!!!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Mooie lunchgerechten (salades) met landbrood. Perfect verzorgd. Biefstuk bij diner was minder dan verwacht (smaakte een beetje naar lever). Het andere hoofdgerecht was wel goed. De vriendelijkheid van de bediening maakt veel goed. Goede huiswijn!
Zeker de moeite waard.
michel M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Alles prima in orde. Lekkere gerechten. Zeer smaakvol. Wel wat grote porties.
Als je 3 gangen eet, ga je tonnetje rond naar buiten.