Restaurant Scampi

Kleine Houtstraat 42 2011 DN Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Scampi

Een ontspannen avondje uit bij Scampi

In hartje Haarlem, en volgens velen in de gezelligste winkelstraat van Nederland, vind je restaurant Scampi. De ongedwongen en huiselijke sfeer zorgen voor een ontspannen avondje uit! Geniet van heerlijke gevarieerde gerechten en een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Scampi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,8
Ton231 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Na een hartelijk ontvangst keuze gemaakt uit het AH Menu. Porties niet groot en de varkenshaas was wat aan de taaie kant. Kaasplankje stelde ook niet veel voor. Waarvoor bijbetaald moest worden.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De scampi's in de scampisalade waren lekker, maar de salade eronder de meest fantasieloze die ik ooit gegeten hebt. Ijsbergsla met 1 stukje tomaat en een plakje komkommer. Idem dito voor de geitenkaassalade. Bediening niet professioneel. Rode wijn zou zo maar worden bijgeschonken in het witte wijnglas van de eerste bestelling. Vage vragen: 'is het allemaal gelukt?' Dan denk je wat is gelukt? Netjes m'n bord leeggegeten? Of bedoelde ze misschien of het had gesmaakt. AH-bonnen zijn er juist om restaurants eens te proberen. Wij komen niet nog een keer.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met mijn partner via de Ah gaan eten. Het hoofdgerecht (vlees) was erg droog. Toen ik dit vertelde tegen de bediening werd ik uitgelachen met de excuses dat ik een grapje maakte, dit vond ik erg vervelend. Na overleg met de eigenaar kreeg ik een gratis drankje, dit was heel aardig, het maakte onze avond helaas niet meer goed. Helaas gaan wij hier nooit meer eten.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Redelijk eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Decor en eten zeker niets bijzonders. Niet voor herhaling vatbaar.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten in een typisch stadsrestaurant. Gevarieerde kaart voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening en zeer vlotte service. Prima restaurant voor gewoon even lekker hapje eten.
l.bouckaert .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten en erg lekker zelfs al was het via de AH actie
Het Menu heeft voldoende keuze en voor ieder wat wils
H.B. G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezellig, hartelijke mensen, lekker eten, goed verzorgd, leuke locatie, prima dus. Deze recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten van Iens, alsof ik een kleuter ben. Nou, bij deze.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gezellige avond gehad. AH restaurantactie gebruikt. 37,50 voor een drie gangenmenu. Jammer dat toen we weg gingen hetzelfde menu buiten voor 15 euro werd aangeboden. Dan voel je je bekocht. Daardoor geen goed gevoel overgehouden aan het restaurant.
j.mulder6810 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten.Vriendelijke bediening.Gezellig druk en een goede sfeer.Wij waren hier met de AH bon en komen zeker nog een keer terug.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eigenaardig dat het AH menu € 37,50 kost en het gewone 3 gangen menu (nog uitgebreider) € 27,50 kost. Dan betaal je dus een flink stuk mee aan het "gratis 2e persoon menu". Ook vind ik de prijs van een glas huiswijn voor € 4.75 wel heel goed betaald in dit restaurant. Het glas wordt wel goed volgeschonken. De naam "Scampi" vind ik raar gekozen als wij alleen maar uit Scampi piri piri kunnen kiezen. Wij houden niet van heet. Genoeg keus overigens. Dus ik heb de scampi's niet gemist. Het moet mij alleen van het hart.
katinka en peter .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer attente bediening.
Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, had de gastheer/eigenaar alles goed in de gaten en maakte het iedereen naar de zin.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De dames in de bediening waren zeer vriendelijk.
Het 3 gangen diner van de kaart t.b.v. 37.50 was in verhouding tot wat we kregen zeer weinig.
De door mij gekozen 2 biefstukjes als hoofdgerecht waren zeer klein en taai.
Het voorgerecht Carpaccio was zo dun en moest je van het bord schrapen.
Het nagerecht was prima.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijke avond gehad. Chef nam ruim de tijd om de gerechten nader toe te lichten en gaf goede wijntips bij het eten. Het eten was ook goed met gebruik van juiste smaakcombinaties. We waren uiteten met de AH-actie waar een aangepaste menukaart voor was gemaakt, maar wel met ruime keuze.
Restaurant ook wel aardig ingericht. Al met al een heerlijke avond.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met AH deal wezen eten in een van onze favoriete steks. Het was allemaal weer goed, de kangoeroebiefstuk, lekker stevig vlees voor mij en de pittig gekruide scampi voor mijn vrouw.
Mijn chevre vooraf had heerlijk zacht smakende geitenkaas, goed bereid.
De fles rode wijn (Argentijns dacht ik) was lekker vol en stevig, kwam lekker binnen.

We will be back (again) !
MARTIN L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hadden een beperkte keuze vanwege het gebruik van Albert Heijn actie coupon maar de keuze was groot genoeg om een heerlijk 3 gangen menu samen te stellen. Elk gerecht was heerlijk en zag er prachtig uit. De bediening was prima en dat er zelfs 3 soorten rode huiswijn waren om uit te kiezen was voor ons geweldig. Ik neem aan dat voor de witte hetzelfde opgaat. Minpuntje is de erg krappe toilet voorruimte waardoor je de toilet deur alleen open krijgt door de voorruimte deur open te laten wat niet zo fijn voor de gasten die vlak bij deze deur zitten. U zult ons daar zeker terug zien.
l.bouckaert .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier met de AH actie gegeten ! Menu keuze was voldoende en het kaasplankje MET port smaakte naar meer!
Wij komen zeker terug !!
loodewijck B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De ontvangst was uitermate warm te noemen. Het eten was goed, lekker en voldoende. De dame die ons bediende keek niet al te vrolijk maar het overige personeel was absoluut vriendelijk. Het interieur en het toilet kunnen wel een update gebruiken. We hebben een heel gezellige avond gehad.
sabien-1 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Kosten voor het AH menu (37,50) voor 2 personen is duurder dan het reguliere stuntmenu (15,- pp), terwijl de gerechten in mijn geval overeen kwamen. Dat klopt naar mijn idee niet helemaal! Porties zijn vrij summier.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten !!! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Scampi' s waren erg goed.!! Hebben nog lekker gezellig nagetafeld.
trees.van.winden .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en het was super gezellig, we hebben een topavond gehad en komen zeker nog een keer terug. De keus uit het menu was, via de AH actie prima.