Restaurant Scampi

Kleine Houtstraat 42 2011 DN Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Scampi

Een ontspannen avondje uit bij Scampi

In hartje Haarlem, en volgens velen in de gezelligste winkelstraat van Nederland, vind je restaurant Scampi. De ongedwongen en huiselijke sfeer zorgen voor een ontspannen avondje uit! Geniet van heerlijke gevarieerde gerechten en een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Scampi

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

6,8
christina H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Afgelopen zaterdag een heerlijke gezellige avond gehad !Gezellig met mijn vriendinnengroep (8) hier fantastisch gegeten en genoten van de gastvrije bediening. Ondanks de drukte verliep alles heel ontspannen en op tijd. Alle gerechten waren super mooi bereid en zeer smaakvol
De volgende afspraak staat alweer gepland
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eerst vijf minuten wachten tot er iemand kwam. Tien minuten op brood met olijven gewacht. Voorgerecht: carpaccio veelste dun gesneden en ossenhaassalade zonder rode uit en sesamdressing. Alle hompen ossenhaas lagen op ijsbergsla. Hoofdgerecht: klein stukje varkenshaasmedaillon met geitenkaas en iets zurigs. 2 soorten biefstuk waren goed. Harige haricots verts en veelste weinig mayonaise. Nagerecht: op het bord gekwakte chocolademousse. En koude creme brulee met een verbrand en bitter suikerlaagje.
indewolken .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met een andersoortig menu. de kaasplank spande de kroon.
Er was veel wisseling van gasten. opstelling dicht naast elkaar.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
gastvrije ontvangst, leuke inrichting,
wij waren i.h.k. van de AH-actie. Speciaal menu hiervoor op de kaart.
Vooraf geitenkaas met groente en honing, uitstekend,
hoofdgerecht kangeroebiefstuk, goed,
Nagerecht chocomousse met ijs en slagroom, geweldig, bereid door de (Egyptische) eigenaar.
Het was een leuke gezellige avond en we komen zeker terug.
Begrijp de negatieve recensies van sommige anderen niet.

Joop en Jeanne
daphned .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker en gezellig diner gehad. Bediening prettig en vriendelijk. Bij het aangeven van 'n allergie, werd daar meteen door de chef op ingehaakt, zeer attent. Dat het geluidsniveau (zeer) levendig was, kwam door de aanwezigheid in het restaurant van 1 feesttafel met ca 20 dames.
We hebben het restaurant leren kennen met een AH diner bon. Prima menukeuzes, alleen voor 'n maaltijd zonder bon, vonden we de prijs iets ad hoge kant.
Komen er echter zeker nog eens terug.
T D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijke, vrolijke bediening. Ondanks grote drukte vlot aan het voorgerecht. Grote porties, goede kwaliteit.
Hoofdgerechten dito. Zalm-scampi, biefstukcombi en kangoeroebief geheel naar smaak. Veel en mooi vlees. Scampi had wat meer gemogen. Goede patatten erbij. Dessertkeus wat beperkt, maar lekker. Extra verrassing voor de jarige in ons gezelschap. Ook zonder AH 2=1 een fijne eetgelegenheid.
Bucky .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was lekker, en personeel vriendelijk. Wel erg druk en hierdoor lawaaiig. We moesten even wachten en kregen een drankje aangeboden, wat attent was dachten wij.....tot we de rekening kregen. Dus even duidelijk doorvragen mocht je ongevraagd iets aangeboden krijgen.
Ton231 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Na een hartelijk ontvangst keuze gemaakt uit het AH Menu. Porties niet groot en de varkenshaas was wat aan de taaie kant. Kaasplankje stelde ook niet veel voor. Waarvoor bijbetaald moest worden.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De scampi's in de scampisalade waren lekker, maar de salade eronder de meest fantasieloze die ik ooit gegeten hebt. Ijsbergsla met 1 stukje tomaat en een plakje komkommer. Idem dito voor de geitenkaassalade. Bediening niet professioneel. Rode wijn zou zo maar worden bijgeschonken in het witte wijnglas van de eerste bestelling. Vage vragen: 'is het allemaal gelukt?' Dan denk je wat is gelukt? Netjes m'n bord leeggegeten? Of bedoelde ze misschien of het had gesmaakt. AH-bonnen zijn er juist om restaurants eens te proberen. Wij komen niet nog een keer.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met mijn partner via de Ah gaan eten. Het hoofdgerecht (vlees) was erg droog. Toen ik dit vertelde tegen de bediening werd ik uitgelachen met de excuses dat ik een grapje maakte, dit vond ik erg vervelend. Na overleg met de eigenaar kreeg ik een gratis drankje, dit was heel aardig, het maakte onze avond helaas niet meer goed. Helaas gaan wij hier nooit meer eten.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Redelijk eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Decor en eten zeker niets bijzonders. Niet voor herhaling vatbaar.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten in een typisch stadsrestaurant. Gevarieerde kaart voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening en zeer vlotte service. Prima restaurant voor gewoon even lekker hapje eten.
l.bouckaert .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten en erg lekker zelfs al was het via de AH actie
Het Menu heeft voldoende keuze en voor ieder wat wils
H.B. G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezellig, hartelijke mensen, lekker eten, goed verzorgd, leuke locatie, prima dus. Deze recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten van Iens, alsof ik een kleuter ben. Nou, bij deze.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gezellige avond gehad. AH restaurantactie gebruikt. 37,50 voor een drie gangenmenu. Jammer dat toen we weg gingen hetzelfde menu buiten voor 15 euro werd aangeboden. Dan voel je je bekocht. Daardoor geen goed gevoel overgehouden aan het restaurant.
j.mulder6810 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten.Vriendelijke bediening.Gezellig druk en een goede sfeer.Wij waren hier met de AH bon en komen zeker nog een keer terug.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eigenaardig dat het AH menu € 37,50 kost en het gewone 3 gangen menu (nog uitgebreider) € 27,50 kost. Dan betaal je dus een flink stuk mee aan het "gratis 2e persoon menu". Ook vind ik de prijs van een glas huiswijn voor € 4.75 wel heel goed betaald in dit restaurant. Het glas wordt wel goed volgeschonken. De naam "Scampi" vind ik raar gekozen als wij alleen maar uit Scampi piri piri kunnen kiezen. Wij houden niet van heet. Genoeg keus overigens. Dus ik heb de scampi's niet gemist. Het moet mij alleen van het hart.
katinka en peter .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer attente bediening.
Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, had de gastheer/eigenaar alles goed in de gaten en maakte het iedereen naar de zin.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De dames in de bediening waren zeer vriendelijk.
Het 3 gangen diner van de kaart t.b.v. 37.50 was in verhouding tot wat we kregen zeer weinig.
De door mij gekozen 2 biefstukjes als hoofdgerecht waren zeer klein en taai.
Het voorgerecht Carpaccio was zo dun en moest je van het bord schrapen.
Het nagerecht was prima.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijke avond gehad. Chef nam ruim de tijd om de gerechten nader toe te lichten en gaf goede wijntips bij het eten. Het eten was ook goed met gebruik van juiste smaakcombinaties. We waren uiteten met de AH-actie waar een aangepaste menukaart voor was gemaakt, maar wel met ruime keuze.
Restaurant ook wel aardig ingericht. Al met al een heerlijke avond.