Restaurant Scampi

Kleine Houtstraat 42 2011 DN Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Scampi

Een ontspannen avondje uit bij Scampi

In hartje Haarlem, en volgens velen in de gezelligste winkelstraat van Nederland, vind je restaurant Scampi. De ongedwongen en huiselijke sfeer zorgen voor een ontspannen avondje uit! Geniet van heerlijke gevarieerde gerechten en een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant Scampi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,8
MARTIN L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
L.bouckaert .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier met de AH actie gegeten ! Menu keuze was voldoende en het kaasplankje MET port smaakte naar meer!
Wij komen zeker terug !!
Loodewijck .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Sabien-1 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Kosten voor het AH menu (37,50) voor 2 personen is duurder dan het reguliere stuntmenu (15,- pp), terwijl de gerechten in mijn geval overeen kwamen. Dat klopt naar mijn idee niet helemaal! Porties zijn vrij summier.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten !!! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Scampi' s waren erg goed.!! Hebben nog lekker gezellig nagetafeld.
Trees.van.winden .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en het was super gezellig, we hebben een topavond gehad en komen zeker nog een keer terug. De keus uit het menu was, via de AH actie prima.
BerlindaT .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Qua inrichting misschien een beetje sjabbes, maar doet niet af aan de gerechten.
Lekker gegeten en supervriendelijke mensen! Prima!
Verakoenen .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en d weigeraar nam alle tijd om het menu en de gerechten te bespreken. Zeer goede bediening en ook de kwaliteit was goed. Ik had de kangaroebiefstuk en die smaakte erg lekker.Heerlijke avond gehad.
Harro J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Wat erg jammer is dat het menu dat ze aanbieden voor AH 10 euro duurder is gemaakt dan dat het normaal kost. Normaal eet je hier voor 27,50 per persoon en nu 37,50. Dat is jammer want je hebt dan niet echt het idee dat je voordelig eet. Je betaalt voor de 2e persoon gewoon 10 euro.
Harm-Kleinman .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de ah zegels hier gegeten. Prijs kwaliteit is aan de hoge kant. Zeker 10 euro duurder dan een standaard 3 gangen menu. Ontvangst was prettig. Goede uitleg van de menu keuzes. Kwaliteit voldoende van het voor gerecht. Het hoofd gerecht was goed. Nagerecht ook goed. Lekker gegeten en was er gezellig druk.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prijs-kwaliteit slecht! Hele matige bediening, wilde blijkbaar geen geld aan ons verdienen door te vragen of we nog drinken wilden. Eten straalde niks uit. Kangoeroe was te doorbakken, gamba's met een homp Turks brood.
Jammer!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig klein restaurant vlak bij het Spaarne.
Gemotiveerd, vriendelijk personeel!
Voor en hoofdgerecht waren prima, alleen wat weinig groente naar mijn smaak bij de op zich prima kangoeroe biefstuk. Leuke gimmick: Friet toegevoegd in een puntzakje rustend in een standaard!
Nagerecht viel een beetje tegen, vergeleken bij de andere gangen..
Gerrry1iens .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Jammer dat "normaal" een driegangenmenu € 25 kost, met voor een aantal gerechten een extra prijs.
Voor het AH-3 gangenmenue rekent men € 37,50 (eveneens met een enkele extra prijs).
Het eten was voortreffelijk, de bediening vriendelijk. We komen zeker weer terug.
Angeliquehs .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten - enige aanmerking: de saus bij het hoofdgerecht was erg pittig - biefstuk

service was erg goed - leuke mensen
Was druk maar dit was niet vervelend!
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Veel aandacht voor de gasten. Met de AH bon gegeten 3 gangen. Eten was prima. Hoeveelheid voor ons ouderen voldoende, maar gezien de gastvrijheid denk ik dat je zeker friet en groenten kan bijbestellen. Het was druk, maar voor nieuwe klanten werd zeer snel ruimte gemaakt omdat werd aangegeven dat je even moest wachten op klanten die bijna klaar waren. Personeel had het druk maar maakte tijd voor een praatje.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het was erg druk en er was iets mis gegaan met onze reservering. Door de gastheer werden we echter heel vriendelijk ontvangen en werd ons een goed alternatief aangeboden. Hier waren wij uiterst tevreden over! De kangaroebiefstuk was iets te droog en bij het kaasplankje miste een stukje brood en een glaasje port, die wel aangegeven stonden op de kaart. Dat is jammer en het laatste kwamen wij later pas achter. Ik ben hier al eerder komen eten en ben altijd dik tevreden, er zijn meerdere aanbiedingen voor drie gangen gerechten (vanaf €15,-), en ik vond het dan ook gek dat er via de Albert Heijn actie tien euro bovenop het duurdere driegangen menu kwam (€37,95). Uiteindelijk was ik nu duurder uit dan en een eerdere keer dat ik bij hier ging eten, terwijl dat niet de opzet van de Albert Heijn actie is.
Maar goed, de vriendelijke ontvangst van de ontvangstheer heeft veel goed gemaakt en we hebben een leuke avond gehad.
ManetteBokern .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij aten bij Scampi via de AH actie en ik had van te voren gereserveerd. Bij binnenkomst kregen we een tafeltje aangeboden in de loop, naast de keuken, terwijl er wel andere tafels leeg waren en niet waren gereserveerd. Toen het menu kwam zag ik tot mijn verbazing dat voor alle gasten een menu €15,00 koste en via de AH voucher 37,50 per twee..... daar kwam dan nog wel een toeslag bij voor bepaalde gerechten..... Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van de AH actie als je het dubbele moet betalen van wat de andere gasten betalen en weggestopt wordt in een hoekje bij de keuken. Als klap op de vuurpijl zag ik dat we voor een simpele Merlot €5,00 moesten betalen..... Ik ga hier echt Nooit meer eten!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik laat me niet snel zo negatief uit over een restaurant, maar mijn gezelschap en ik vinden Scampi geen aanrader. Eerlijk gezegd; afrader! Het eten was tamelijk 'zielloos'. Voor mij als voorgerecht een klein bordje carpaccio met een hand ruccola erop gekwakt, als hoofdgerecht een schaaltje scampi's met een homp brood erbij op het bord. En soortgelijks gold ook voor de gerechten van de anderen aan tafel. Wij werden bediend door een chagrijnige dame bij wie er geen lachje af kon. En tot slot stonden er veel dingen op de factuur die niet klopten en/of van gerechten die we niet hadden gekregen. Toen we er wat van zeiden ging er plotseling bijna 50 euro van de rekening af. Beste mensen die dit lezen, kies liever een ander restaurant!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Eten voor 15 euro was lekker, bediening kan vriendelijker en meer gastvrij. Ook was de werkkleding niet professioneel (merkshirt Gucci aan). Maar de wijn was erg lekker :)