Restaurant Savage

Schiedamse Vest 14 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Savage

Savage is de Engelse vertaling van barbaar, dus als je een stukje wildernis in Rotterdam wilt zien, ben je op de goede plek. Een jong team wordt geïnspireerd door de rauwe schoonheid van de natuur. Op het menu staan hele creatieve gerechten opgemaakt uit producten als oerkomkommer, geiten lam Pörkölt, boterkoek. Uiteraard geserveerd in karkassen. In het restaurant staat een echte eikenboom en aan de zijkant een glazen wijnkast.

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Restaurant Savage

Diner Woensdag t/m zondag 17.30 - 22.30
Lunch Donderdag en vrijdag 11.30-14.00

vanaf 18 januari zijn wij weer open en zien u graag in Restaurant Savage!

Sluitingstijd

9,5
9,2
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Keuze uit een 5, 6 of 7-gangen menu. Wij kozen voor de 6 gangen, met aangepaste wijnen.
Bij elke gang werden we aangenaam verrast door de samenstelling van de gerechten, telkens weer kregen we een zeer lekker gerecht met prachtige smaakervaringen.
De keuze van wijnen sloot uitmuntend aan bij de gerechten.
Er werd voldoende tijd gelaten tussen de verschillende gangen zo dat je telkens extra kon nagenieten. Hierdoor zit je hier snel 3 à 4 uur aan tafel.
Zeer vlotte bediening met bij elk gerecht een deskundige uitleg.
Zeer de moeite waard en een geslaagd verjaardagsetentje voor de echtgenote.
Een aanrader voor wie van lekker eten houdt met een vleugje eigentijdse invulling.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Speciaal naar Rotterdam gekomen voor dit restaurant en niet voor niets. De zaak is smaakvol ingericht, waarbij de grote wijnkast een prominente plek inneemt. De ontvangst is zeer persoonlijk en de menukaart is verzegeld en bedoeld om mee naar huis te nemen, als je dat wilt natuurlijk.
We hebben het 7 gangen menu genomen met wijn pairing. Voor de wijnen konden we kiezen voor middensegment wijnen of topsegment wijnen. We kozen voor het laatste en daar hebben we geen spijt van gekregen.
We startte met 3 amuses, ieder voor zich bijzonder.
De volgorde van de 7 gangen waren, makreel, bonen, zeeduivel, mangalica (wolvarken), boerderij eend, kaas en duindoorn. Dit zijn de hoofdbestanddelen en daarmee doe ik de keuken enorm tekort. Ieder gerecht was een geweldige mix van spannende smaken die zowel harmonieus als contrastrijk waren.
De wijnen waren dat ook, zoals bijvoorbeeld een wijn uit Tenerife die duidelijk een een neus van zwavel had. De wijn paste echter perfect bij de wijze waarop de zeeduivel was bereidt.
Gedurende de avond waren de ober-kelners zeer attent en wisten duidelijk waarover zij spraken.
De eigenaar Xander Rodrigues heeft in Rotterdam iets bijzonders neergezet. Deze avond was in alles een absolute 10!
Hij gaf aan nu te werken aan nog drie extra gangen. We kunnen bijna niet wachten...
meta B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
bijzondere gerechten in opmaak en smaak; verrassend en erg lekker
matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
5 gangen diner was overheerlijk, maar net niet genoeg.
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Beperkte keus in het menu, maar we hebben voortreffelijk gegeten en genoten van heerlijke wijnen. Verrassende ingrediënten gaven de gerechten geraffineerde smaakcombinaties. Een aanrader in het hogere prijssegment.
De inrichting is modern en smaakvol, de acoustiek laat wat te wensen over.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
In een woord top!
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Mooi restaurant met een boom in het midden. Het eten wordt mooi geserveerd en ze verbruiken alles van het dier wat je terugziet, erg leuk gedaan. Eten is goed. Ik vond het alleen een erg "herfstig" menu voor in maart.
Loes F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Aangemoedigd door de recensie in de Volkskrant gereserveerd.Wij waren zeer teleurgesteld.
gerechten zo onvoorstelbaar klein (bv makreel voorgerecht van twee piepkleine reepjes makreel)dat wij het idee kregen dat wij ilv een vijfgangen menu vijf amuses hadden gekregen.
Het brokje boerderij eend was behalve aan de rauwe kant ook taai.De obers vertelde wonderschone verhalen maar wij vroegen ons af waar zijn die koks mee bezig.5 borden met frutsels van eten is zeker niet ons idee van een leuke avond.
een vrijwel leeg restaurant waarbij wij boven achterin moesten zitten trouwens ook niet.
kortom met 189,00 euro lichter was het maar goed dat wij sowieso kleine eters zijn want ik kan mij goed voorstellen dat jongeren nog even naar de Febo gingen.
Tanya T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Verrassende gerechten, fijne sfeer. Goede, vriendelijke bediening. Echt van genoten!
Noah H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een geweldige avond waarin het wild tot leven komt op je bord.
Tahlita Z.
Fantastische service
Eten was erg verassend en Hongaarse achtergrond van de chef komt daarin terug. Wijnen complimenteren de gerechten. De gerechten zijn outside de box, geweldig! De natuur/wilder is komt in alles terug.
Prachtig!!
Baharak S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
1,5 na ontvangst eindelijk de drankjes, dit omdat de wijn naar keuze niet kon worden gevonden. overige drankjes inmiddels gesmolten in het ijs, wijn te koud, warme theedoek vragen....
Het personeel kwam erg onprofessioneel en niet klant gericht over en zo ging het maar door....
Eten is prima, maar niet heel bijzonder.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg lekker eten met mooie rustieke smaken. Wij hadden een 5 gangen menu met wijnarangement. De wijnen waren heel goed gekozen bij de gerechten en erg lekker en bijzonder. De wacht tijden tussen de gangen waren aan de lange kant. Vooral tussen het hoofdgerecht en de kazen. De gerechten zijn echt aan de kleine kant ik ging met honger naar buiten.
petra N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een heerlijk avondje uit met leuke spannende gerechtjes, prima wijn en zeer vriendelijke bediening.
FP V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
ALS dit restaurant over een jaar geen michelinster heeft wet Ik mijn hoed op. Het was een Avondale vol met smaken.
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Echt een feestje om hier te eten!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Geweldig gegeten! Aparte combinaties die een sensationele smaakbeleving gaven. Service was ook super, goed tempo en alles klopt.
susan V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
wow, wat hebben wij hier heerlijk verrassend gegeten. Combinaties van smaken, gerechten waren super. Een vindingrijke kok en ontzettend aardige bediening! Een ster in wording
Tristan L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
In één woord, uitmuntend!
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
De nieuwe trend kleine gerechtjes leuk maar rauwe Makreel is aan ons niet besteed .
De zaak is mooi sfeervol goede bediening .