Restaurant Sanjou

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sanjou

Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Grote hompen rijst met weinig vis, ook niet altijd goed strak gerold. Erg jammer. Bij andere all you can eat restaurants heb ik dit nooit mee gemaakt. Toen Sanjou nog niet aan all you can eat deed was de sushi er heerlijk. Bij afhaal zal het waarschijnlijk beter zijn omdat je dan per gerecht betaald. De pluspunten zijn dat het er wel lekker rustig is( doordeweeks iig) , de bediening is verder ook prima.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Relaxed, gewoon relaxed. Het eten was prima, goeie sushi en genoeg keuze voor iedereen. De bediening was soms iets té relaxed waardoor kleine foutjes voorkwamen. Niets wat niet gelijk opgepakt werd, maar het geeft geen gevoel van aandacht die je als gast zou willen. Al met al informeel maar lekker eten. En dat was precies wat wij wilden...
WilJ J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zoals altijd prima eten en drinken en vlotte bediening. Dat het erg rumoerig is en we onze jassen bij de stoel moeten hangen omdat hij anders stinkt door de keuken weten wij en houden we rekening mee. Echter dat er ouders zijn die hun kinderen met de eetstokjes op de tafel , borden en glazen laten rammen en niet 1 x maar wel een half uur lang was erg ittitant. Na veel klachten van meerdere tafels loste de manager dit op door de kinderen aan te spreken, dit had alleen wat eerder gekund !!
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een slechte ervaring zojuist.
3/4 uur tussen ronde 1 en 2. Moeten wachten ondertien werd kind ziek wilden stoppen maar moest evengoed 53 euro neertikken(2rondes en drinken).....voor 1 volwassen en 1 kind.......belachelijk
Sig J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zulke heerlijke verse sushi krijg je alleen bij Sanjou in deze omstreken. Een echte aanrader voor wie van goede verse sushi houdt. De huiswijn is ook erg lekker en de eigenaar is heel gastvrij.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Als we geen zin hebben om te koken lopen we vaak even binnen bij San Jou. Het zit immers vlak bij. Zo ook vanavond.
San Jou werkt volgens het ‘all you can eat’ principe. In twee uur tijd kunnen er per ronde 5 gerechten per persoon gekozen worden die dan in de open keuken vers worden klaar gemaakt. Juist omdat alles vers wordt bereidt zijn alle gerechtjes altijd zeer smaakvol.
Het restaurant is niet erg groot en er is altijd voldoende personeel. Vanwege het concept loopt het personeel continue rondjes door de zaak waardoor je nooit lang hoeft te wachten. Ook valt het op dat er heel vaak mensen met kleine kinderen komen eten. Kennelijk valt de smaak van dit soort hapjes ook bij de kids goed! Dat betekend ook, dat het soms iets rumoerig is.
De locatie is op de hoek van een (‘s avonds verlaten) winkelplein. Niet bijzonder dus. En hoewel de inrichting modern (en onze smaak) is zorgen we wel altijd dat we de jassen thuis of in de auto laten liggen. Aan het eind van de avond ruik jij en je kleren net zo als de keuken. Vandaar een lage waardering voor het decor.
dynel .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Dit restaurant gaat elke keer vooruit met de kwaliteit van het eten en de snelheid (en het was al goed!). In tegenstelling tot bepaalde sushiketens zijn ze hier wel vriendelijk en erg attent. De koks begroeten je vriendelijk en er hangt gewoon een relaxte sfeer.

De kwaliteit van de sushi is ook top, handrolls worden ter plekke bereid (zo hoort het ook) en de nigiri's eveneens. De warme gerechten zijn ook erg lekker, probeer vooral eens de kipspiesjes, of de gebakken udon! Bovenstaande is ook erg knap, als je realiseert dat ze naast het restaurant ook een bezorgservice hebben die altijd op tijd de spullen levert.

Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de lucht uit de keuken soms niet goed wordt weggezogen, dit zorgt er vaak voor dat er door de zaak een baklucht hangt die na afloop in je kleding zit. Ik heb het er graag voor over, al hoop ik dat het restaurant hier eens een keer wat mee doet en in een nieuw systeem investeert.

Verder dan dat zou ik zeggen, vooral zo doorgaan!
Tamara1976 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vorige week met zijn 3 gegeten. Wij waren een van de eerste gasten en de bediening was duidelijk niet warm gedraaid. Bij de 3e ronde ging het mis. Het duurde een half uur voor dat het eten op tafel stond.
En als tip wil ik toch iets heel anders meegeven. Koop nieuwe Wc-borstels. Heel onsmakelijk. Dit was overgens de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Afgelopen zondag voor het eerst bij Sanjou binnen gegeten (normaal altijd afhaal) De meiden zijn snel en je eten komt ook redelijk snel. Kwaliteit qua eten weer top. Wel stink je een uur in de wind als je het restaurant verlaat, erg vies. Misschien beter afzuigsysteem?
M Z.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Lekker gegeten bij San Jou. Sushi smaakt goed en redelijk vers. Bediening was vriendelijk alhoewel er wel wat spanning voelt tussen de baas en de rest van het personeel. Het geeft geen goede indruk als je lekker zit te eten en een baas (onterecht?) boos wordt op iemand van het personeel. Natuurlijk is dit in sommige gevallen nodig maar dan kan dit nog altijd achter de schermen plaatsvinden... Decor is leuk, strak en kleinschalig wat het gezellig houdt en geen massa-effect geeft. Goed restaurantje dus.
Remko U.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Altijd erg goed en lekker gegeten, het is wat kleinschaliger waardoor je niet direct in een vreetschuur zit als Tokyoto of Boss.
Dit jaar ook weer op eerste kerstdag gereserveerd bij Sanjou !

EstherB83 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Als wij uit eten gaan, gaan we eigenlijk altijd naar Sanjou omdat we weten dat het heerlijk eten is. Vlees gerechten zijn echt heerlijk en de sushi altijd vers en gelukkig veel (lekkere) keus.
Personeel is altijd in de buurt zodat je niet lang hoeft te wachten op eten/drinken, alleen zouden ze wel iets aan de baklucht kunnen doen, want die zit idd in de kleding na het eten mede door de grote open keuken, maar dat nemen wij altijd voor lief. Dus echt een aanrader en niet te vergelijken met andere sushi all you can eat concepten.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Ik bestel altijd bij Sanjou en het eten is altijd heerlijk! Snelle bezorging en niet duur. Vanaf buiten ziet het interieur er prima uit.
Babette27 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Eten is erg lekker. Sushirollen zijn wel wat aan de dikke kant, goed gevuld maar ook veel rijst.
Zou fijn zijn als ze een beter afzuigingssysteem zouden hebben, je stinkt helemaal naar de baklucht als je weggaat.
Rinze H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Voor de 2e keer wezen eten in dit all you can eat restaurant. Voor € 25,50 pp allerlei heerlijke gerechtjes gehad als sushi, gebraden en gebakken en gefrituurd vlees en zee voedsel. De gerechtjes werden na het uitzoeken snel bezorgd, de tafel was nooit leeg. Knappe jongen als je hier weg gaat zonder goed gevulde buik!
R V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We waren hier op een zondagavond. Het restaurant zat helemaal vol en dat betekent dat het zeer rumoerig is, zeer warm (de open keuken met frituurlucht draagt daar ook aan bij) en dat het lang wachten is op je eten. De kleine tafeltjes staan dicht op elkaar, en de akoestiek is zodanig dat het geroezemoes alleen maar versterkt wordt. Een snelkookpan, ook voor de bediening die ontzettend zijn best doet maar toch niet kan voorkomen dat je alles fragmentarisch opgediend krijgt. Dat geldt ook voor de sushi: hij viel al uit elkaar als je er naar keek. Volstrekt oninteressante bierkaart. Oja, een fles (Chaudfontaine) water kost hier 6 euro 70.
Proever1507 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Hebben hier warme en koude gerechtjes afgehaald. Je bestelt aan de bar en hebt hier uitzicht op het restaurant. Vriendelijk personeel. Bij thuiskomst bleek de ebi soep er niet bij te zitten. Nadat we gebeld hadden kwamen ze deze alsnog thuis brengen, goede service. Maar er was wel iets misgegaan met de soep, op het plaatje een heldere bouillon met garnalen en groenten erin; het was een bruin, troebel goedje met helemaal niets erin, geen groenten, geen garnaal. Smaakte ook echt niet lekker en hebben we dan ook niet opgegeten. Erg jammer want de overige gerechtjes zoals de ossenhaas, de gyoza (vleespasteitjes), de loempia met eend, de sashimi van tonijn en de diverse sushi's waren heel erg lekker.
Decor een 6; aan de inrichting niets op te merken maar jammer dat dit restaurant op zo'n verlaten plek zit, aan de rand van een winkelcentrum. Dat is de reden om hier niet 'gezellig' naar toe te gaan maar om af te halen of laten bezorgen is het prima.
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Reeds een aantal keer hier wezen eten. De laatste keer hebben we hier met 4 personen gegeten.
De sushi is best goed, zeker voor een all you can eat concept.
Ook de service van het personeel is OK. De bestellingen worden redelijk snel gebracht. De prijs\kwaliteit verhouding is prima.

Een 4 voor het decor: dat komt met name doordat de laatste 2x (zat ongeveer 1 maand tussen) je gewoon in een baklucht zit te eten, voorheen was dat niet zo. Het is gewoon niet fijn dat wanneer je thuis komt, aan je kleding kunt ruiken dat je ergens hebt gegeten. Dat verwacht ik van een frietkot, maar niet van een sushi restaurant.

We hebben ook een aantal keer via thuisbezorgd.nl besteld. De bezoriging was snel, maar de bestelde warme gerechten werden vrijwel koud gebracht. Ook vind ik de prijs\kwaliteit verhouding bij de bezorging ronduit slecht. Je kunt daar beter gaan eten; door het all you can eat concept is dat stukken voordeliger.
WilJ J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Eten was prima, sushi lekker, salades en soep, alles heerlijk gevuld !
Het personeel is jong en irritant en veel te veel aanwezig. Duidelijk geen eigen tafeltjes waardoor er om de vijf min een meisje naast je staat om weer een bord of leeg schaaltje weg te halen.
Het geheel zou ook wat gezelliger mogen
Paulien1981 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Een kleinschalig All you can eat restaurant, wat prettig is. Helaas is er erg veel licht en heb je het idee dat je in een kantine zit. Van het eten waren wij niet onder de indruk. Sushi die uit elkaar vielen en erg ongelijke plakken. De eendenborst was een homp vlees en we ontvingen zelfs gerechten die wij niet besteld hadden. Hiernaast moet je voor bepaalde gerechten bijbetalen en het toetje (alleen ijs) kost je ook weer meer. Bediening heeft geen een keer gevraagd of het smaakte / naar wens was en uitleg mbt de geserveerde gerechten was er ook niet bij. Of je nog wat wil drinken vragen ze wel elke 10 minuten. Ook de jasmijn thee was heet water met een theezakje!! Kortom, wij komen niet meer terug. Er zijn betere Japanse All you can eat restaurants waar je prima kunt eten en waar je niets extra hoeft te betalen, er een uitgebreide dessertkaart is en waar de jasmijnthee op originele wijze geserveerd wordt.