Restaurant Samen

Graafseweg 699 6603 CE Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Samen

Restaurant Samen nodigt u uit om SAMEN te genieten van een heerlijke avond uit, een snel hapje eten of een zakelijk diner. In een ongedwongen gezellige sfeer proeft u de smaakvolste gerechten die onze koks met liefde voor u klaarmaken. Of u nu geniet van ons Seizoensmenu, onze à la carte,- en vegetarische kaart, of een snelle bite; ons Samen team heet u meer dan welkom! Met mooi weer kunt u dineren op ons sfeervolle terras en ook is er aan onze kleine gasten gedacht. Met een speciale kidsroom, oppas op vrijdagavond en onze kindermenukaart zullen de kids zich, SAMEN met u, uitstekend vermaken. Parkeren kunt u voor de deur. Kortom sfeervol, ongedwongen en gezelligheid! Wanneer komt u het SAMEN beleven?

Meer informatie over restaurant Restaurant Samen

Restaurant Samen is gelegen 2,5 km vanaf station Wijchen en 9 km vanaf station Nijmegen. Vanaf station Wijchen is het hotel het beste te bereiken met een taxi. Vanaf station Nijmegen kunt u met de bus, lijndienst 99, naar het hotel reizen. U dient uit te
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

A. N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Mooie kaart met leuke keuzes. Diverse gerechten zeer goed bereid en voor heel redelijke prijzen. Wachttijd tussen de gerechten soms wat lang, maar verder uitstekende bediening, zonder fratsen; een aanrader.
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Seizoensmenu mooi op elkaar afgestemd en verrassing menu ook goed
Algemeen een leuk restaurant goed maar verwacht geen haute cuisine
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Op een gewone dinsdag waren we zowat de enige die er zaten, maar dat kon de pret niet drukken. Mooie loungemuziek met deels houten en deels 'lederen' stoelen die lekker zaten. Het is een modern restaurant met wat oubollige elementen (glas-in-lood raam) binnenkort gaan ze moderniseren en krijgen een nieuw restaurant. Prettige bediening. Ze hebben div. menukaarten en je begint met heerlijk zelfgemaakt brood. De spinaziesoep met zalm is ontzettend lekker, evenals de gerookte forel met rivierkreetjes, de surf en turf en heel apart...de gebakken abdijkaas met gewokte groenten. Het smaakte allemaal heerlijk en we komen beslist terug!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig knus restaurant met een fantastische kok! Hier krijg je echt waar voor je geld. Het verrassingsmenu is aan te raden, geef hierbij wel door wat je wel of niet graag lust.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Waar voor je geld. Heerlijk driegangen seizoensmenu, niks op aan te merken. Malse steak, goede smaken, heerlijk brood (wel kleine portie). Samen genoten.
Lolaisabelle .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van het 3-gangen seizoensmenu. Meer dan waard voor je Geld!! Het zelfgemaakte brood was ontzettend lekker. De bediening was vriendelijk en snel! Knus en klein restaurant, ik was blij dat ik gereserveerd had want het zat vol! Twee hele kleine puntjes, er werd niet gevraagd hoe we onze rumpsteak wilde zodat een van ons een voor haar gevoel te doorbakken rumpsteak had. Deze was overigens nog steeds mals. En de venkel bij het visgerecht was niet gaar waardoor deze heel taai was. Beter geweest was of rauw of echt gaar. De sinaasappelparfait als dessert was heerlijk evenals de aardbeienmousse! Als dit restaurant dichter bij onze woonplaats zou zijn dan was ik hier zeker vaker terug gekomen!
Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Wij nemen de tips ook zeker mee, ook dank daarvoor. We zien u graag SAMEN nog eens terug!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuk ,wat kleiner modern stijlvol ingericht restaurant, knus met open doorkijk naar open keuken. Heel prettige bediening. Stijlvol en smaakvol eten , niets op aan te merken. Je kunt hier erg lekker eten in een rustige omgeving. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen. En zeker nog eens terug gaan.
Bedankt voor uw enthousiaste reactie! We zien u graag nog eens terug bij Samen!
Oosterlaak .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lekker gegeten vanavond bij Samen. Genoten van de chateaubriand, geserveerd met verse asperges.
Pepersaus verrukkelijk.
Rode wijn paste uitstekend bij dit gerecht.
Thanx.

Roy en Rina
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
In eerste instantie was het restaurant wat lastig te vinden. Het bleek zich te bevinden in hotel Umberto. We werden daar verwelkomd door een sympathieke medewerkster, die ons naar het restaurant heeft begeleid.
De sfeer en aankleding van het restaurant zijn goed, net als het eten. Het voorgerecht (tonijn carpaccio) had wel iets minder koud gemogen, maar verder hebben we heerlijk gegeten. Zeker een aanrader, ook gezien de zeer schappelijke prijs van het driegangen seizoensmenu (EUR 19,50).
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met het hele gezin kun je hier zeer goed dineren. Ambiance is sfeervol. We hebben genoten van de 3 gangen 'samen' beleven menu. Met z'n tweeën kregen we allerlei lekkere gerechtjes zowel voor- en hoofdgerechten hadden een combinatie van vlees en vis en van alles wat als nagerecht. Het was super lekker. We komen zeker snel terug. Een echte aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Al wat gehoord over de goede kwaliteit van restaurant Samen te Wijchen. Als binnenkomer een glaasje met kaas met rosbief, daarna olijven, brood en pesto.
Als voorgerecht voor " samen delen " gekozen, 3 heerlijke gerechten. Het hoofdgerecht het pannetje was heerlijk en als nagerecht voor framboze monchoutaart gekozen. Al met al was het heerlijk.
22 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Na een lange tijd geleden bij dit restaurant niet zo'n geweldig diner gehad te hebben, had ik mijn partner overgehaald dit restaurant opnieuw te proberen. Graag gaan wij in de buurt eten om de lokale gelegenheden aan te houden/stimuleren.
De ontvangst was prima, een leuk aperitiefje in vorm van een paar kaasstengels en huisgemaakte chips.
Wij hebben gekozen voor het menu 'samen delen' aangezien dit het thema van het restaurant is (vroeger onder de naam Umberto). Dit was een hoofdgerecht voor 2 personen. Helaas viel dit erg tegen, we kregen ieder 4 hapjes van ongeveer 1,5 vierkante cm. Een stukje bief, zalm, garnaal en lamskotelet, en friet. Groenten moesten extra betaald worden, broodmandje ook. Wij vonden dit echt zeer minimaal. Daarnaast was het niet sublieme kwaliteit.
Helaas houd ik niet van vis, dus bleef er helemaal niet veel over (ik had dit niet aangekaart, maar dit was ook niet gevraagd).
Het kaasplankje na het hoofdgerecht was opnieuw erg klein.

Wij vinden het erg jammer dat het zo tegenviel. We zullen dit restaurant niet opnieuw proberen.