Restaurant Samen

Graafseweg 699 6603 CE Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Samen

Restaurant Samen nodigt u uit om SAMEN te genieten van een heerlijke avond uit, een snel hapje eten of een zakelijk diner. In een ongedwongen gezellige sfeer proeft u de smaakvolste gerechten die onze koks met liefde voor u klaarmaken. Of u nu geniet van ons Seizoensmenu, onze à la carte,- en vegetarische kaart, of een snelle bite; ons Samen team heet u meer dan welkom! Met mooi weer kunt u dineren op ons sfeervolle terras en ook is er aan onze kleine gasten gedacht. Met een speciale kidsroom, oppas op vrijdagavond en onze kindermenukaart zullen de kids zich, SAMEN met u, uitstekend vermaken. Parkeren kunt u voor de deur. Kortom sfeervol, ongedwongen en gezelligheid! Wanneer komt u het SAMEN beleven?

Meer informatie over restaurant Restaurant Samen

Restaurant Samen is gelegen 2,5 km vanaf station Wijchen en 9 km vanaf station Nijmegen. Vanaf station Wijchen is het hotel het beste te bereiken met een taxi. Vanaf station Nijmegen kunt u met de bus, lijndienst 99, naar het hotel reizen. U dient uit te
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Samen

Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gerechten zijn met zorg en smaak bereid en worden niet te snel achter elkaar uitgeleverd. Hierdoor zit je in een ontspannen sfeer te genieten van je eten. Personeel is altijd vriendelijk en zijn zeker niet opdringend! Top en lekker gegeten
Jeske S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Super lekker gegeten voor een vriendelijke prijs. Fijne bediening, goede sfeer en gemakkelijk parkeren. Het is dat we ver weg wonen, anders kwamen we zeker terug.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Sfeervol restaurant, heerlijke gerechten.
corry E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten ,de mosselen vooraf waren uitstekend, goed gekruid en licht pittig. Bavette als hoofdgerecht: vlees redelijk saus geweldig lekker (bavette is iets stugger als longhaas) vandaar. Ook het dessert waslekker.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker eten, goede bediening en een mooie ambiance. Prijs kwaliteit prima. Zeker een aanrader voor een lekker en gezellig etentje.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Beetje rumoerige ruimte maar dat mag de pret niet drukken. Voor herhaling vatbaar.
Janny P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Wij hebben genoten.
Lekker eten, vriendelijke bediening in een gezellige ambiance.

We komen hier graag terug.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Een goede bediening in een vriendelijke sfeer. Het 3 - gangen menu was vriendelijk geprijsd, de kwaliteit goed.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten, niet duur. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
genoten van een heerlijk diner. Prettige bediening.voldoende gegeten.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met een groep van 17 personen op een zaterdagavond hier gegeten. Het 3 gangen menu Samen genomen met bij de borrel nog wat Samen plankjes met heerlijke worsten/kaas etc. De kwaliteit is goed en de prijs kwaliteit zelfs nog beter. De prettige bediening maakte dat het echt een heel gezellige avond is geworden, een aanrader als je in de buurt van Wijchen bent.
marijke W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig, gastvrij en goed.
A. N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Mooie kaart met leuke keuzes. Diverse gerechten zeer goed bereid en voor heel redelijke prijzen. Wachttijd tussen de gerechten soms wat lang, maar verder uitstekende bediening, zonder fratsen; een aanrader.
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Seizoensmenu mooi op elkaar afgestemd en verrassing menu ook goed
Algemeen een leuk restaurant goed maar verwacht geen haute cuisine
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Op een gewone dinsdag waren we zowat de enige die er zaten, maar dat kon de pret niet drukken. Mooie loungemuziek met deels houten en deels 'lederen' stoelen die lekker zaten. Het is een modern restaurant met wat oubollige elementen (glas-in-lood raam) binnenkort gaan ze moderniseren en krijgen een nieuw restaurant. Prettige bediening. Ze hebben div. menukaarten en je begint met heerlijk zelfgemaakt brood. De spinaziesoep met zalm is ontzettend lekker, evenals de gerookte forel met rivierkreetjes, de surf en turf en heel apart...de gebakken abdijkaas met gewokte groenten. Het smaakte allemaal heerlijk en we komen beslist terug!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig knus restaurant met een fantastische kok! Hier krijg je echt waar voor je geld. Het verrassingsmenu is aan te raden, geef hierbij wel door wat je wel of niet graag lust.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Waar voor je geld. Heerlijk driegangen seizoensmenu, niks op aan te merken. Malse steak, goede smaken, heerlijk brood (wel kleine portie). Samen genoten.
Lolaisabelle .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van het 3-gangen seizoensmenu. Meer dan waard voor je Geld!! Het zelfgemaakte brood was ontzettend lekker. De bediening was vriendelijk en snel! Knus en klein restaurant, ik was blij dat ik gereserveerd had want het zat vol! Twee hele kleine puntjes, er werd niet gevraagd hoe we onze rumpsteak wilde zodat een van ons een voor haar gevoel te doorbakken rumpsteak had. Deze was overigens nog steeds mals. En de venkel bij het visgerecht was niet gaar waardoor deze heel taai was. Beter geweest was of rauw of echt gaar. De sinaasappelparfait als dessert was heerlijk evenals de aardbeienmousse! Als dit restaurant dichter bij onze woonplaats zou zijn dan was ik hier zeker vaker terug gekomen!
Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Wij nemen de tips ook zeker mee, ook dank daarvoor. We zien u graag SAMEN nog eens terug!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuk ,wat kleiner modern stijlvol ingericht restaurant, knus met open doorkijk naar open keuken. Heel prettige bediening. Stijlvol en smaakvol eten , niets op aan te merken. Je kunt hier erg lekker eten in een rustige omgeving. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen. En zeker nog eens terug gaan.
Bedankt voor uw enthousiaste reactie! We zien u graag nog eens terug bij Samen!
Oosterlaak .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lekker gegeten vanavond bij Samen. Genoten van de chateaubriand, geserveerd met verse asperges.
Pepersaus verrukkelijk.
Rode wijn paste uitstekend bij dit gerecht.
Thanx.

Roy en Rina