Restaurant Sahan

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Sahan

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Goede bediening en een fijne gelegenheid. Eten uitstekend. Smaakvol en prijs/ kwaliteit verhouding is prima!
Sfeer is uitstekend.
tinusg .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Aardige bediening, eten kwam heel snel en zag er goed uit. Verhouding vlees-groenten-rijst/aardappelen zou meer ten gunste van groenten mogen.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vanaf de opening houdt Sahan een goed niveau van kwaliteit goed vast. Wij lunchen en dineren regelmatig bij Sahan. Altijd zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vriendelijke bediening, duurde alleen wel wat lang. Eten (mezes) erg prijzig naar verhouding wat je krijgt en vrij simpel.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
goed en lekker eten. Verbaasd dat het niet drukker is. - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -
Michelle R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. We komen hier zeker terug!
Familie Radix
R.J. B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Goede gastvrijheid!
Merre D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Niemand vertelde ons dat we na de voorgerechten zelf moesten seinen om het hoofdgerecht, drankjes werden niet nagevraagd, duurde allemaal onnodig te lang waardoor een verjaardag niet naar behoren gevierd kon worden.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima restaurant, we gingen er heen voorafgaand aan theaterbezoek. Er werd goed op onze timing gelet. Erg prettig. Heel sympatieke ontvangst en het eten was heerlijk!
Habip D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, obers zijn zeer vriendelijk. Restaurant is schoon en het grote aquarium is echt een blikvanger. Wij komen snel nog een keer terug!
René R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met een prima service. Kan het iedereen met een gerust hart aanbevelen.
Alles wordt vers klaar gemaakten ziet er verzorgd en smakelijk uit.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuke bediening en lekker eten
ruudhomann .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, Verfijnde smaken en lekkere wijn. Geserveerd met rijst en aardappel. Ook de saladde was erg lekker. Uitgebreide kaart.
RobdeW R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden 3 verschillende mezes en 3 hoofdgerechten. Alles van prima kwaliteit en goed bereid. Prettige bediening, alleen de verlichting mag wat beter, het is er tamelijk donker.
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke gerechten en fijne sfeer.
Hebben hier gegeten voor een theatervoorstelling en ging relaxed en toch goed op tijd.
Seval T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een supergezellige avond gehad bij Sahan en goed gegeten! vooral de Sahan kebap is een aanrader! Ik heb zelden zo'n mals stukje vlees gegeten. Een aantal minpuntjes: de bijgerechten en het brood kregen we al heel snel en moesten vervolgens meer dan een uur wachten op de hoofdgerechten. Tussendoor werd niet gevraagd of we nig wat wilden drinken. Ik denk dat het te wijten is aan het feit dat er geen vaste bediening is per tafel. Wij werden steeds door iemand anders geholpen. De kinderen hadden trek en hebben zich al volgegeten met de bijgerechten. Vervolgens hebben ze een groot deel van de hoofdgerechten laten staan. We wilden alle vier geen rijst, maar frietjes daarvoor in de plaats. Helaas werd daar geen gehoor aan gegeven en kregen we toch rijst (en frietjes). Zonde, want dat kon zo de bak in. De kunefe is echt een teleurstelling, want deze hoort knapperig te zijn, maar was hartstikke zacht. De kazandibi daarentegen was goddelijk. Overall hebben we er prima gegeten.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eerste keer Turks eten voor mij en mijn partner. We werden aangenaam verrast: zeer attente bediening, heerlijk eten en niet te duur. Wij hebben in lange tijd niet meer zo'n goede service gehad (normaal eten we in centrum Amsterdam). Zou dit restaurant aan iedereen aanraden.
Josien Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gisteren met mijn partner wederom fantastisch gegeten. Heerlijk. En super aardige mensen. AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BeatrixWegen1962 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het etentje was met 14 personen en we hebben superheerlijk gegeten. Heel aardige bediening en we kregen alle aandacht ondanks dat ook de andere tafels goed bezet waren. Een van onze gasten heeft een glutenintolerantie en ook met haar wensen werden keurig rekening gehouden! Dit restaurant is echt een aanrader! Wij komen terug!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met vrienden afgelopen dinsdag, 18 juli heerlijk gegeten. Hielden het eenvoudig met alleen mezzes : 4 koude voorgerechten en vier warme. We konden zelf aangeven wanneer we toe waren aan de warme. Bediening aardig, maar kon wat attenter, we hebben tot 3x aan toe om extra brood moeten vragen, terwijl het toch niet echt druk was.
Ambiance is mooi, modern en ruim.
Komen nog eens terug voor een wat uitgebreidere maaltijd.