Restaurant Sahan

Meer informatie over restaurant Restaurant Sahan

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:30

Mi-Ja M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
ik wil alles proeven het was zo lekker. Maar vind het leuker om met meer dan 2 personen te gaan zodat je meerder gerechten kunt bestellen en van alles kunt proeven. Het was met een voorgerecht delen en allebei een eigen hoofd gerecht op zich prima porties. Ik kom terug.
D C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was koud en het vlees was niet goed. Heel jammer
ottovisser61 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst ondanks dat de boeking in eerste instantie niet terug te vinden was, werd een oplossing gezocht.
Lekker eten en ontspannen sfeer tegen een gunstige prijs.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede prijs-kwaliteitverhouding. We namen de meze special, een gevarieerde schotel bestaande uit 4 koude en 4 warme mezes, daarbij rode Turkse wijn.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker traditioneel Turkse gegeten! Vooraf lekkere verschillende meze en goeie kebab als hoofdgerecht. Natuurlijk als afsluiter baklava.
nico-marjan1 V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Al meerdere malen hier gegeten en altijd: Prima kwaliteit gerechten, meer dan voldoende en een goede bediening. Zeer schone en bezorgde omgeving. Goede inpandige rookruimte.
Job M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een toprestaurant in alle opzichten!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op een ontspannen wijze heerlijk origineel eten met vriendelijke bediening
Goede familiaire sfeer. Prachtig aquarium!
Super plek midden in Osdorp!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten: mezeschotel voor 2p met 4 koude en 4 warme mezes. Prima verzorgd, zeer vriendelijk personeel. Uitstekende plek voor etentje voorafgaand aan theaterbezoek de Meervaart.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Fantastisch restaurant: heerlijk eten, gemoedelijke sfeer, niet aan de prijs en zeer netjes en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Lenie51 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met 2 vriendinnen lekker gegeten. Het viel op dat het best druk in het restaurant was.
De muziek gaat je na een tijdje wel de keel uithangen. Misschien iets meer afwisseling.
Het eten is lekker, maar niet echt bijzonder. Heb het idee dat de menukaart in het verleden meer afwisseling had.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het eten was echt heerlijk, de service was fantastisch en heel snel en het restaurant was zo leuk ingericht!! We hadden met z'n drieen de kleine meze die de chef samen zou stellen en dat was echt heel leuk en lekker. Opa vroeg of hij misschien als toetje 1 baklava mocht in plaats van het hele gerecht met ijs, maakt niet uit hoeveel het koste, omdat hij van de dokter niet te veel suiker mocht eten, en toen hadden we dat gewoon gratis gekregen, superlief! We waren wel op een donderdagavond, dat dreg wel iets bij aan de rust, maar het is sowieso een aanrader!
Tanja Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De Sahan Kebap was overheerlijk, erbij een salade van rucola die net zo heerlijk was. Vriendelijke vlotte service, echt een aanrader.
i.koroglu .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was smakelijk en lekker. Goede ontvangst en service.
Tafels kunnen wat rijkelijk gemaakt worden met servetten, olijfolie, tandenstoken etc.
Men moet steeds om dat soort dingen vragen.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Kwaliteit van het eten is keer op keer goed. Grote porties.
Heerlijke voorgerechten geserveerd met Turks brood, waar je snel teveel van eet.
Hoofdgerecht wordt geserveerd met rijst en een heerlijke aardappel. Dit is eigenlijk teveel en zou van mij een keuze mogen zijn.
Vriendelijke bediening.
jimo .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gerechten lekker maar minder gebruik van zout kan geen kwaad. Porties net genoeg. Bediening aan tafel vriendelijk maar afstandelijk. Sfeer goed.
Arzu O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het eten is altijd smaakvol. Dit geldt voor voorgerecht als hoofdgerechten. Ik zou het zeker een ander aanraden, maar niet voor de sfeer en de ambiance als ik eerlijk mag zijn.
synchroonzwemmen.dedolfijn .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Schone toiletten. Muziekkeuze was niet de mijne maar ook niet vreselijk (leek meer Aziatisch dan Turks)
nietje73 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Al meerdere keren gegeten. Het leukste vind ik om te vragen om verschillende getechten neer te zetten zodat je van alles wat kan eten. Vriendelijke bediening en een netjes verzorgde inrichting.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We namen de Meze speciaal (koude en warme). Vooral de koude meze waren heerlijk, lekker vers en smakelijk en geserveerd met heerlijk Turks brood.