Restaurant Sahan

31-203343286

Meer informatie over restaurant Restaurant Sahan

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op een ontspannen wijze heerlijk origineel eten met vriendelijke bediening
Goede familiaire sfeer. Prachtig aquarium!
Super plek midden in Osdorp!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten: mezeschotel voor 2p met 4 koude en 4 warme mezes. Prima verzorgd, zeer vriendelijk personeel. Uitstekende plek voor etentje voorafgaand aan theaterbezoek de Meervaart.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Fantastisch restaurant: heerlijk eten, gemoedelijke sfeer, niet aan de prijs en zeer netjes en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Lenie51 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met 2 vriendinnen lekker gegeten. Het viel op dat het best druk in het restaurant was.
De muziek gaat je na een tijdje wel de keel uithangen. Misschien iets meer afwisseling.
Het eten is lekker, maar niet echt bijzonder. Heb het idee dat de menukaart in het verleden meer afwisseling had.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het eten was echt heerlijk, de service was fantastisch en heel snel en het restaurant was zo leuk ingericht!! We hadden met z'n drieen de kleine meze die de chef samen zou stellen en dat was echt heel leuk en lekker. Opa vroeg of hij misschien als toetje 1 baklava mocht in plaats van het hele gerecht met ijs, maakt niet uit hoeveel het koste, omdat hij van de dokter niet te veel suiker mocht eten, en toen hadden we dat gewoon gratis gekregen, superlief! We waren wel op een donderdagavond, dat dreg wel iets bij aan de rust, maar het is sowieso een aanrader!
Ajmzund .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De Sahan Kebap was overheerlijk, erbij een salade van rucola die net zo heerlijk was. Vriendelijke vlotte service, echt een aanrader.
I.koroglu .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was smakelijk en lekker. Goede ontvangst en service.
Tafels kunnen wat rijkelijk gemaakt worden met servetten, olijfolie, tandenstoken etc.
Men moet steeds om dat soort dingen vragen.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Kwaliteit van het eten is keer op keer goed. Grote porties.
Heerlijke voorgerechten geserveerd met Turks brood, waar je snel teveel van eet.
Hoofdgerecht wordt geserveerd met rijst en een heerlijke aardappel. Dit is eigenlijk teveel en zou van mij een keuze mogen zijn.
Vriendelijke bediening.
Jimo .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gerechten lekker maar minder gebruik van zout kan geen kwaad. Porties net genoeg. Bediening aan tafel vriendelijk maar afstandelijk. Sfeer goed.
Arzu O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het eten is altijd smaakvol. Dit geldt voor voorgerecht als hoofdgerechten. Ik zou het zeker een ander aanraden, maar niet voor de sfeer en de ambiance als ik eerlijk mag zijn.
Synchroonzwemmen.dedolfijn .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Schone toiletten. Muziekkeuze was niet de mijne maar ook niet vreselijk (leek meer Aziatisch dan Turks)
Nietje73 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Al meerdere keren gegeten. Het leukste vind ik om te vragen om verschillende getechten neer te zetten zodat je van alles wat kan eten. Vriendelijke bediening en een netjes verzorgde inrichting.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We namen de Meze speciaal (koude en warme). Vooral de koude meze waren heerlijk, lekker vers en smakelijk en geserveerd met heerlijk Turks brood.
TomasG .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Super eten en vriendelijke bediening! Fijn ook dat de voorgevel helemaal open kan zodat je bijna buiten zit. Wij komen zeker terug!
CarmenJ J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Lekker gegeten. Veel verschillende Mezzes op het menu, dus niet alleen gericht op de hoofdgerechten. Als vegetarier genoeg keus.
Zeker een aanrader!
Fazil_gokmen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Geweldige restaurant met een aardige bediening! Een minpunt is dat je vrij weinig op je bord krijgt. Voor de rest op en top.
Regillio1972 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Echt een aanrader! Alles was top......ontvangst, het eten, personeel was en is heel vriendelijk. Ik heb echt genoten en mijn gezin ook
Fvgessel1 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten was prima, heerlijke warme en koude Mezes gegeten.

Er werd goed rekening gehouden en meegedacht met het glutenvrij dieet van één van de tafelgenoten, al zou met alle schaaltjes en broodmandjes in de gang van keuken naar tafel best iets met sporen van gluten kunnen gebeuren. Service dus beleefd en goed.

De zaak is mooi aangekleed met langs 1 wand een indrukwekkend tropisch aquarium.
Op de mooie zomerdag kan de hele voorpui open, waardoor het naast het terras ook binnen goed toeven is.
Sultandurmus .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Top! we waren afgelopen vrijdag met een grote groep van 18 man bij sahan gaan eten.
Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Een collega had een allergie en daar werden speciaal meze s voor gemaakt (zonder yoghurt).
Marisa G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Sahan. De mezzes in het rood op de menukaart zijn echt een aanrader! De grillgerechten waren allemaal erg lekker met een echte bbq smaak en het vlees erg mals. Als toetje zeker de baklava nemen! Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.