Restaurant Sahan

Meer informatie over restaurant Restaurant Sahan

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:30

BeatrixWegen1962 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het etentje was met 14 personen en we hebben superheerlijk gegeten. Heel aardige bediening en we kregen alle aandacht ondanks dat ook de andere tafels goed bezet waren. Een van onze gasten heeft een glutenintolerantie en ook met haar wensen werden keurig rekening gehouden! Dit restaurant is echt een aanrader! Wij komen terug!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met vrienden afgelopen dinsdag, 18 juli heerlijk gegeten. Hielden het eenvoudig met alleen mezzes : 4 koude voorgerechten en vier warme. We konden zelf aangeven wanneer we toe waren aan de warme. Bediening aardig, maar kon wat attenter, we hebben tot 3x aan toe om extra brood moeten vragen, terwijl het toch niet echt druk was.
Ambiance is mooi, modern en ruim.
Komen nog eens terug voor een wat uitgebreidere maaltijd.
miekewielings .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prettige, ruime en schone locatie. Aardig personeel en lekkere mezzes. Ideaal voor een combinatie met het theater de Meervaart!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening. Alsof ik even op vakantie was!
Ook prima prijs en lekkere wijn.
Echte aanrader en voor ieder wat wils.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijke bediening, goed en lekker eten, komen zeker terug !
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Aangename ontdekking van de turkse keuken. Zeer vriendelijke bediening. Er werd volop rekening gehouden met het feit dat we op tijd weg moesten voor een voorstelling in de Meervaart.
Miret E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Voor de 2e x heel tevreden. Prima prijs kwaliteit verhouding. Uitstekende tent om pre theater een hapje te eten. Uitstekende attente bediening.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De mezes waren heel gevarieerd, lekker van smaak. We werden hartelijk ontvangen en ruim op tijd van eten voorzien, zodat we onze voorstelling in de Meervaart konden halen. Prettige bediening.
Mos .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima restaurant!

Vriendelijk personeel. .

Francis M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima restaurant. Goed eten. Aardige mensen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel leuk/vrolijk/snel/gastvrij/attent!
Wij hadden oa de stoofschotel met lam, de gevulde champignons vooraf en als toetje de griesmeel. Mjammie!
Ik kom zeker weer terug.
qp .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Sahan/Revvan behoort tot een Luxe restaurant van Turkse eten. Heeft uitstekend goed vlees, wordt ook heel goed voorbereid en kan daarover absoluut niet over klagen. De service, decoratie zorgen ervoor dat je gewoon wat meer betaald voor het gerecht, wat je bij een andere Turkse tent voor minder kan krijgen. Zoek je een leuk ambiance dan is dit een prima restaurant, maar dan moet je ook niet klagen over het bedragen.
Remy L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Al jarenlang is het eten goed. Maar dat de bediening al jarenlang ook attent, opmerkzaam, vriendelijk en professioneel is, zie je niet vaak. Bij Sahan dus wel. En dat maakt een groot verschil.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag met 4 personen eindelijk eens bij Sahan gegeten en wij zijn fan! Wat een heerlijke gerechten hebben we voorgeschoteld gekregen. We hebben zelf een soort meze tafel samengesteld en telkens diverse kleine gerechten besteld en gedeeld. Samen met een goed glas rode wijn was dit genieten met de hoofdletter "G".
We komen heel graag weer terug.
Mi-Ja M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
ik wil alles proeven het was zo lekker. Maar vind het leuker om met meer dan 2 personen te gaan zodat je meerder gerechten kunt bestellen en van alles kunt proeven. Het was met een voorgerecht delen en allebei een eigen hoofd gerecht op zich prima porties. Ik kom terug.
D C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was koud en het vlees was niet goed. Heel jammer
ottovisser61 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst ondanks dat de boeking in eerste instantie niet terug te vinden was, werd een oplossing gezocht.
Lekker eten en ontspannen sfeer tegen een gunstige prijs.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede prijs-kwaliteitverhouding. We namen de meze special, een gevarieerde schotel bestaande uit 4 koude en 4 warme mezes, daarbij rode Turkse wijn.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker traditioneel Turkse gegeten! Vooraf lekkere verschillende meze en goeie kebab als hoofdgerecht. Natuurlijk als afsluiter baklava.
nico-marjan1 V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Al meerdere malen hier gegeten en altijd: Prima kwaliteit gerechten, meer dan voldoende en een goede bediening. Zeer schone en bezorgde omgeving. Goede inpandige rookruimte.