Restaurant Safran

6,3
6,2
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Laatst voor de derde keer bij Safran gegeten en het stelde wederom niet teleur. Bijzondere Perzische gerechten en ontzettend vriendelijk personeel. Het zeer smakelijke brood uit de kleioven geeft de voorgerechten een apart tintje. De stoofschotels zijn allemaal aanraders. Het personeel isontzettend lief voor kinderen en dat is voor gezinnen een bonus. Aanrader!
Shy A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Behalve de koubide zijn alle hoofdgerechten onsmakelijk en ver onder de mate. Alles werd lauw geserveerd. De voorgerechten waren niet vers (leek alsof ze uit blikjes kwamen)
Onze wijnglazen werden bijgevuld ipv dat ze een nieuw glas wijn gingen halen.
Ontzettend slechte service. Een van de serveersters was ontzettend onbeleefd, ze smeet eerder met de borden ipv deze op een nette manier op de tafel te zetten en toen er geen ruimte meer was op de tafel, heeft ze ervoor gekozen om de rest van onze gerechten op de tafel ernaast te zetten ipv extra ruimte te maken!!
Buitengewoon slecht!!
O. H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Locatie goed.
MAAR...
Bediening zeer slecht!
Voorgerechten kwamen allen uit de blik! Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten waren zeer onder de maat!
Voor ons geen aanrader!
jokeverkerk .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
2e kerstdag een buffetmenu besteld, de gerechten waren over het algemeen smakeloos en niet warm, geen speciale voorgerechten en al helemaal geen nagerechten. En dat voor 39,50 p/p! De bediening liet ook te wensen over. Hier komen we niet meer.
Dwinya K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben hier inmiddels 3 keer gegeten en we hebben elke keer wat anders uit het menu geprobeerd en alle keren was het heerlijk. Door de weeks is het rustig en de bediening is erg vriendelijk. Dus er volgen zeker nog meer bezoeken!