Restaurant ’s Molenaarsbrug

2401LL 2401 LL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart
31-172432087

Meer informatie over restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Vanaf het station in Alphen aan den Rijn, bereikbaar met bus 169 richting Leiden Centraal, bushalte 's-Molenaarsbrug.
  • Kom je met de auto?
    Indien de navigatie het adres niet weet, is het mogelijk om Gnephoek in te vullen
  • : Gratis parkeergelegenheid

Za en zo 17:00 - 22:00 uur
Mei t/m september
Ma gesloten
Di t/m zo 12:00 - 22:00 uur

Voor gezelschappen zijn andere openingstijden mogelijk

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Toppie???? Een fijne ,gezellige sfeer en het eten is er iedere keer weer top .
Beste Marie-Anne,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en uw review. Het is geweldig om te lezen dat u het eten iedere keer weer top vindt. Wij zijn blij met u als onze gast, uw loyaliteit waarderen wij enorm. U bent van harte welkom, graag tot ziens!

Nol V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Alles uitstekend!
Beste Nol,

Vriendelijk bedankt voor uw review. Wij vonden het leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen bij Restaurant 's Molenaarsbrug. Het verheugd ons enorm te zien dat uw bezoek uitstekend is geweest. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, namens het hele team: graag tot ziens!

John D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben genoten van een heerlijk avondje uit in een zeer mooie ambiance. Eten was mooi opgediend en smaakte voortreffelijk.
Beste John,

Het was een eer u te verwelkomen bij Restaurant ´s Molenaarsbrug, bedankt voor uw bezoek! Daarnaast willen wij u graag bedanken voor het delen van uw mening op Iens. Wij waarderen dit enorm. Uw review maakt ons erg trots, het is een groot compliment op het werk. Zowel de keukenbrigade als de gastheren en gastvrouwen werken dagelijks met veel passie voor onze gasten. Wij verwelkomen u graag, tot ziens!

Hubert Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wij hebben genoten van heerlijke bijzondere gerechten, fraai geserveerd, en kijken met veel genoegen terug op de viering van onze trouwdag. Heel zeker oor herhaling vatbaar.
Beste Hubert,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor uw bezoek en voor het delen van uw mening op Iens. Wat leuk dat u voor Restaurant ´s Molenaarsbrug heeft gekozen op deze bijzondere dag. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Het verheugd ons enorm te lezen dat u heeft genoten van de gerechten. De keukenbrigade weet de gerechten feestelijk en heerlijk te serveren. Wij zullen uiteraard uw compliment delen met hen.

Wij waarderen uw review enorm, een 10 maakt ons erg trots en blij. U geeft aan dat uw bezoek zeker voor herhaling vatbaar is, wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan. Namens het hele team: graag tot ziens!

Jatcmaatjes V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Goede service en aandacht. Komen graag nog eens terug. Eigenlijk maar één punt van kritiek: bij het 3/4-gangenmenu is er wat betreft het hoofdgerecht helemaal geen keuze (was alleen hertenbout).
Beste Jatcmaatjes,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor uw leuke en positieve review. Wij vonden het erg leuk om u te hebben mogen verwelkomen bij Restaurant 's Molenaarsbrug! Het is geweldig om te lezen dat uw bezoek goed is verlopen en dat u heerlijk heeft gegeten. Het menu van de Chef is een regelmatig wisselend menu, hier is inderdaad geen keuze in het hoofdgerecht. Hopelijk heeft de hertenbout u uitstekend gesmaakt.

Nogmaals vriendelijk bedankt. Wij zullen uw complimenten delen met het team. In de nabije toekomst zullen wij wederom voor u klaar staan, graag tot ziens!

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Erg goed eten, goede service.
Beste Jan,

Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek, wat ontzettend leuk dat wij u als onze gast hebben mogen verwelkomen. Het is goed om te vernemen dat u erg goed heeft gegeten en heeft genoten van de goede service. Elke dag werkt het team erg hard voor de beste service, uw review is een compliment voor ons allemaal, bedankt!

In de toekomst zullen wij wederom voor u klaar staan, graag tot ziens!

Hide Section - Web InformationWeb Information
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
3 gangen gedineerd met bijpassend wijnarrangement. Vooraf de zalmcarpaccio, de tonijnsteak als hoofd en kaasplankje als dessert. Alle gangen met bijpassende wijnen hebben heerlijk gesmaakt. Het restaurant zat vol maar alles kwam zeer op tijd en de bediening had alles onder controle. Service was goed, het personeel was erg vriendelijk en wist ons te vertellen over de producten. Geslaagde avond!
Beste Tim,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening op Iens, wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen. Ondanks de drukte wist het personeel de controle te behouden en een goede service te bieden, dit is een mooi compliment. Het verheugd ons enorm te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en dat het bijpassende wijnarrangement ook goed is bevallen. Deze selectie wijnen is met grote zorg uitgezocht.

Nogmaals dank voor uw bezoek en voor uw review. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, tot ziens!

Ivo B.
Heerlijk gegeten
Beste Ivo,

Wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen. Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw mening op Iens. Het is fijn te zien dat u dit doet met een 9. Dit is een mooi cijfer waar wij erg blij mee zijn. Goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en dit met een 10 beoordeelt. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, tot ziens!

Jeannette B.
Mooi gerenoveerd. Prima gegeten
Beste Jeannette,

Vriendelijk bedankt voor uw recensie. Wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen. Fijn om te lezen dat u de klassiek- moderne ambiance mooi vindt. Namens het hele Team van Restaurant 's Molenaarsbrug: graag tot ziens!

Cem V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten restaurant 's Molenaarsbrug. Allerlei bijzondere maar vooral heerlijke combinaties en een perfecte timing!
Beste Cem,

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw mening op Iens. Wat fijn om te vernemen dat u heerlijk heeft gegeten. Het keukenteam -onder leiding van chef Tjeerd- weet bijzondere combinaties te creëren, leuk dat u dit benoemt. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan. Tot snel!

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gelegen op een mooie locatie aan het water. Gratis parkeren voor de deur. De bediening was uiterst correct en vriendelijk, wijn en het eten hebben ons allemaal heerlijk gesmaakt. Wij gaan hier vaker terug komen!
Beste Inge,

Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek. Wat leuk dat u voor 's Molenaarsbrug heeft gekozen. Het is geweldig om te lezen dat uw ervaring uitstekend is geweest en dat u dit met een 10 beoordeelt. Het hele team kijkt er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De eerste keer dat wij restaurant smolenaarsbrug bezochten. Wij waren er tijdens de wilddagen. Bediening was zeer goed en heerlijk gegeten!
Beste Joke,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor uw review, dit waarderen wij. De gastheren en gastvrouwen ontvangen u graag met open armen. Tijdens de Wilddagen hebben wij een speciaal menu ontworpen, wat geweldig om te lezen dat dit goed is bevallen. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, graag tot ziens!

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
In korte tijd hier twee keer gegeten! Beide keren prima kwaliteit en fijne bediening! Prachtige lokatie! Alle reden om terug te komen!
Hi Marijke,

Wat ontzettend leuk dat wij u hebben meerdere malen hebben mogen verwelkomen! Wij zijn verheugd dat u uw mening deelt op Iens. Zowel de bediening als het keukenteam staat graag voor u klaar. U bent van harte welkom. Graag tot ziens!

Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Top kan niet beter
Hallo Tineke,

Wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen! Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review. Wij zijn erg blij te vernemen dat het niet beter kan. Elke dag streven wij naar het hoogst haalbare. Uw review is een compliment voor ons allemaal.

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, graag tot ziens!

Harry V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Fijne ontvangst , sfeervolle ambiance , mooie en smakelijke gerechten , top bediening
Beste Harry,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw fijne ervaring op Iens. Wij zijn erg verheugd dat u uw bezoek met een 10 beoordeelt! De gastheren en gastvrouwen verwelkomen u graag, zij hebben hospitality in het bloed zitten. U geeft aan dat de gerechten gesmaakt hebben, wij zijn hier erg blij om.

Nogmaals bedankt, wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan. Graag tot ziens!

J M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten in een rustige omgeving.
Beste J. M.,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op Iens. Wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen. Wij zijn erg blij dat u lekker heeft gegeten, in een klassiek- moderne ambiance. Het team van Restaurant 's Molenaarsbrug zal u in de toekomst wederom met open armen ontvangen, graag tot ziens!

Familie D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Regelmatig bij oude eigenaars te gast geweest, altijd prima gegeten. Voor ons was het vandaag de eerste keer bij nieuwe eigenaars, dus best benieuwd hoe het nu zou zijn.
Wij zijn zeer aangenaam verrast! Heerlijk gegeten, mooi en rustige inrichting, sfeervol. Bediening heel correct en vriendelijk.
Prijs en kwaliteit houden elkaar in evenwicht.
Wij komen terug!
Beste familie D.,

Wij willen u bedanken voor uw bezoek en voor het schrijven van deze leuke review! Het team van Restaurant ´s Molenaarsbrug verwelkomt u graag, leuk dat u voor ons heeft gekozen. Wat geweldig om te vernemen dat het vernieuwde ´s Molenaarsbrug u zeer aangenaam verrast heeft. U kunt genieten in een klassiek-moderne ambiance. Wij zullen uw compliment aangaande het eten en de bediening uiteraard met het team delen.

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, graag tot ziens!

B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Coquille was super gegaard, het gerecht zag er mooi opgemaakt uit.
En heel erg attent dat ze de zeetong hebben gefileerd, service!
We hebben een fijne avond gehad.
Beste Blaauw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke review! Wij zijn blij dat u voor ons heeft gekozen. Het doet ons goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten. Bij Restaurant ´s Molenaarsbrug doen wij graag nét iets meer, u bent onze gast. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, het team staat voor u klaar.

A.H.F.J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De kreeft en de lambsrack zag er zeer verzorgd uit en was heerlijk!
Best A.H.F.J.,

Wij willen u vriendelijk bedanken voor uw bezoek en voor het delen van uw mening. Wij zijn blij dat wij u hebben mogen verwelkomen. Het verheugd ons te vernemen dat u heeft genoten van het diner. Het keukenteam, onder leiding van Tjeerd, weet alle gerechten uitstekend te bereiden. Nogmaals bedankt voor uw bezoek en graag tot ziens!

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wij hebben lekker geluncht met prima bediening en goede kwaliteit van het eten.
Wij zaten aan het raam met uitzicht op de Rijn dus dat is altijd leuk om alles te zien.
Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op Iens. De gastheren, gastvrouwen en de keukenbrigade hebben passie voor het vak, uw complimenten zullen wij uiteraard met hen delen. Vanuit het restaurant heeft u een prachtig uitzicht over de Oude Rijn.

Namens het hele team nogmaal bedankt en we kijken er naar uit u in de toekomst te verwelkomen om u wederom een geweldige lunch of diner te bezorgen. Graag tot ziens in Alphen aan den Rijn.