Restaurant ’s Molenaarsbrug

2401LL 2401 LL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart
31-172432087

Meer informatie over restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Vanaf het station in Alphen aan den Rijn, bereikbaar met bus 169 richting Leiden Centraal, bushalte 's-Molenaarsbrug.
  • Kom je met de auto?
    Indien de navigatie het adres niet weet, is het mogelijk om Gnephoek in te vullen
  • : Gratis parkeergelegenheid

Za en zo 17:00 - 22:00 uur
Mei t/m september
Ma gesloten
Di t/m zo 12:00 - 22:00 uur

Voor gezelschappen zijn andere openingstijden mogelijk

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wij hebben lekker geluncht met prima bediening en goede kwaliteit van het eten.
Wij zaten aan het raam met uitzicht op de Rijn dus dat is altijd leuk om alles te zien.
Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op Iens. De gastheren, gastvrouwen en de keukenbrigade hebben passie voor het vak, uw complimenten zullen wij uiteraard met hen delen. Vanuit het restaurant heeft u een prachtig uitzicht over de Oude Rijn.

Namens het hele team nogmaal bedankt en we kijken er naar uit u in de toekomst te verwelkomen om u wederom een geweldige lunch of diner te bezorgen. Graag tot ziens in Alphen aan den Rijn.

Restaurant ´s Molenaarsbrug
bijzonderzoek T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs en in een goede sfeer. Mijn advies zou wel zijn een keuze in de huiswijn aan te bieden. Bijvoorbeeld een Merlot naast een Cabernet Sauvignon o.i.d.. Het was en is een klasse restaurant.
Beste Toine,

Wij willen u bedanken voor uw review! Het is fijn om te vernemen dat uw bezoek goed is geweest en dat u dit met een 9,5 beoordeelt. Het is een groot compliment om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en dat u ons een klasse restaurant noemt. Wij waarderen uw loyaliteit.

In totaal serveren wij 5 verschillende (rode) wijnen per glas, wij nemen uw advies mee en zullen dit de volgende keer aan u voorleggen. Bedankt voor uw feedback.

Het was een eer om u als gast te hebben mogen verwelkomen, wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan. Graag tot ziens!

Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lamsrack als lunch gegeten! Was gewoon mogelijk! Waanzinnig lekker! Attente bediening en leuk terras aan het water. Het weer hielp ook mee maar dat heb je niet in de hand. We komen zeker terug.
Beste Klaas,

Vriendelijk bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm. U beoordeelt de service en de kwaliteit zelfs met een 10, dit maakt ons erg trots en blij. Het verheugd ons te vernemen dat u heeft genoten van de waanzinnig lekkere lamsrack. U kunt in het restaurant genieten van een klassiek-moderne ambiance.

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, graag tot ziens!

Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Fijn ontvangst, aanpassingen aan gerechten geen probleem, professionele bediening, heerlijke atmosfeer. Ontzettend fijn rustig en gezellig te eten. Aanrader voor iedereen.
Beste Lenneke,

Hartelijk dank voor uw review. U geeft aan dat de wachttijd kort is, de prijs kwaliteit verhouding voordelig en dat het geluidsniveau rustig is. De gastheren en gastvrouwen staat graag voor u klaar, vanaf de ontvangst tot het afscheid. Het is een compliment om te lezen dat u hen als professioneel omschrijft. Zij denken graag met u mee, bijvoorbeeld met aanpassingen aan gerechten. De koks bereiden het gerecht graag voor u.

Fijn dat uw bezoek goed is geweest, het hele team van Restaurant 's Molenaarsbrug kijkt uit naar uw volgende bezoek. Wij zullen wederom voor u klaar staan. Tot ziens!

Marc D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
lekker gegeten in een prettige sfeer op het heerlijke terras. iets meer aandacht voor de vertrekkende klant zou op zijn plaats zijn! Verder prima.
Beste Marc,

Vriendelijk bedankt voor uw review. U beoordeelt ons met een 8! Wat fijn om te vernemen dat u lekker heeft gegeten in een prettige sfeer. Bij Restaurant 's Molenaarsbrug kunt u genieten van een compleet diner. De koks bereiden de beste gerechten welke door de vriendelijke bediening altijd met een lach wordt geserveerd. Wij vinden de ontvangst, het verblijf en het vertrek alle 3 erg belangrijk. Wij zullen uw opmerking meenemen om zo onze service te kunnen verbeteren. Bedankt!

Wij zijn erg blij dat uw bezoek prima is geweest. In de nabije toekomst zullen wij wederom voor u klaar staan, graag tot dan!

Herman C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Na enige tijd kwamen wij weer terug in dit restaurant en het bleek een goede keuze.
Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wat leuk dat u wederom voor ons gekozen heeft, dat waarderen wij! Geweldig om te vernemen dat het wederom goed is bevallen. U beoordeelt de kwaliteit van het eten zelfs met een 10! Dit is een groot compliment voor de koks, zij weten elk gerecht uitstekend te bereiden.

Wij zijn u dankbaar voor uw bezoek én uw recensie. In de nabije toekomst zullen wij wederom voor u klaar staan, graag tot dan!

Servais V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We voelden ons heel welkom toen we het restaurant binnenkwamen. De gerechten die wij hadden besteld waren heerlijk. Topavond gehad ????
Beste Servais,

Hartelijk dank voor uw review. Het gemiddelde cijfer 10 maakt ons trots en blij tegelijk. U vindt de prijs-kwaliteitsverhouding erg voordelig, het geluidsniveau erg rustig en de wachttijd erg kort. U geeft aan dat u zich gelijk erg welkom voelde, de gastheren en gastvrouwen van Restaurant 's Molenaarsbrug staan graag voor u klaar. Wij zijn erg trots op al het personeel, u geeft aan dat de gerechten heerlijk zijn geweest. Deze complimenten delen wij met het team!

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, tot dan!

Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht over de Rijn.
Voor herhaling vatbaar. Onze vrienden vonden het ook prima.
Beste Anneke,

Vriendelijk bedankt voor uw review! Wat geweldig om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten op het mooiste stukje van Alphen aan den Rijn. Het vriendelijke personeel helpt u graag en altijd met een lach, tevens weten zij u uitstekend te adviseren over bijpassende wijnen. Het verheugd ons te vernemen dat uw bezoek zo goed is geweest dat u dit met een 10 beoordeelt! Dit maakt ons erg trots.

Hopelijk tot snel!

R. J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Mooie lokatie, goed eten en prettige bediening, wat wil je nog meer.
Beste R.J.

Wij willen u bedanken voor uw review! Ons restaurant, met terras aan de Oude Rijn is misschien wel het mooiste stukje van Alphen. Het verheugd ons enorm om te lezen dat u goed heeft gegeten, onze koks werken met de beste ingrediënten en zij weten dit dan ook uitstekend te bereiden. Tevens heeft u de bediening als prettig ervaren, wij zullen uw complimenten delen met zowel de koks als de bediening.

Hopelijk tot snel, wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten op een mooi aan het water gelegen terras.
Beste Trudie,

Hartelijk dank voor uw review! Uw gemiddeld gegeven cijfer maakt ons erg trots. U geeft aan dat u heerlijk heeft gegeten op een mooi terras aan de Oude Rijn. Dit zijn mooie complimenten, net als dat u de service met een 10 beoordeelt. Wij zullen deze complimenten delen met het team.

U bent van harte welkom voor de lunch, borrel en diner! Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen, graag tot dan!

Mariëtte N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Wij komen regelmatig in dit restaurant en het bevalt steeds weer uitstekend. Ik kan echt geen negatief punt bedenken. Alles is perfect.
Beste Mariëtte,

Hartelijk dank voor uw review! Het is elke keer weer een plezier om u te mogen ontvangen. Het is voor ons een groot compliment om te lezen dat uw bezoek steeds weer uitstekend is en dat u geen negatief punt kunt bedenken.

U bent een graag geziene gast, tot de volgende keer!

Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We zaten heerlijk buiten, aan het water. Vlotte leuke bediening. Mooie gerechten om uit te kiezen.
Beste Ineke,

Vriendelijk bedankt voor uw leuke en positieve review! U heeft heerlijk op ons terras aan het water gezeten, op het mooiste stukje van Alphen aan den Rijn. Wat fantastisch om te lezen dat u de bediening als vlot en leuk omschrijft, dit compliment zullen wij met hen delen. Onze menukaart met wisselend menu van de chef biedt verschillende opties, voor een ieder wat wils.

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen, graag tot ziens!

Carla D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het enige dat iets beter had gekund was de hoeveelheid groente of salade bij de gerechten. Verder waren de vijf gangen van het menu van de chef uitstekend.....
Beste Carla,

Hartelijk dank voor uw review, dit waarderen wij! Wat geweldig om te zien dat u ons met een 10 beoordeelt, hier zijn wij ontzettend trots op. Wij zullen uw tip over de groente / salade meenemen, om zo onze gerechten nóg beter te maken. U omschrijft het 5-gangen menu van de chef als uitstekend, bedankt!

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, tot dan!

Bora H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
voor herhaling vatbaar
Beste Bora,

Hartelijk dank voor uw review!
Wij waarderen het dat u hier de tijd voor heeft genomen. Het is fijn om te vernemen dat uw bezoek goed is geweest en dat u dit met een 8.5 beoordeelt. U geeft aan dat uw bezoek voor herhaling vatbaar is, wat geweldig om te lezen. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan.

Graag tot snel!

Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk buiten op de veranda gezeten. Enig storend element was rokers aan aanpalend tafeltje, Het wordt tijd dat roken op restaurantterrassen verboden wordt want het bederft wel de smaakbeleving van anderen, Maar daar kan het restaurant nu nog niets aan doen.
Beste Arnold,

Hartelijk dank voor uw review! Uw gemiddelde cijfer (9,5) maakt ons trots. Het is een genot om te vernemen dat u de service en de kwaliteit met een 10 beoordeelt. Roken -op het terras, in de buitenlucht- is inderdaad toegestaan. De bediening helpt u graag -indien mogelijk- aan een ander tafeltje, zonder rokers om u heen.

Nogmaals bedankt voor uw mooie cijfers! Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Graag tot dan!

Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten op dat prachtige terras aan het water. Voorgerecht met gerookte zalm en coquilles zag eruit als een plaatje.
Beste Mieke,

Hartelijk dank voor uw review! Wij waarderen dit. U beoordeelt ons met gemiddeld een 9, hier zijn wij ontzettend blij mee. U heeft gegeten op ons vernieuwde terras aan de Oude Rijn, het is een genot om te lezen dat u dit als prachtig omschrijft. Het keukenteam werkt erg hard om de beste gerechten te bereiden, welke door de bediening met een lach wordt geserveerd. Uw woorden zijn dan ook grote complimenten voor ons allemaal, dit zullen wij delen met het team.

Nogmaals bedankt, wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan.
Graag tot dan!

Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten was goed maar vrij prijzig
Beste Anneke,

Vriendelijk bedankt voor uw recensie. Het is een compliment om te zien dat u de service en de kwaliteit met een 8 beoordeelt. Tevens zijn wij blij te vernemen dat het eten goed was. U bent welkom voor de lunch, borrel of een uitgebreid diner; met de optie voor een 3-, 4- of 5-gangen menu. De bediening helpt u graag en weet bij elk gerecht een bijpassende wijn te serveren.

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, graag tot dan!

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We wáren in de veronderstelling dat we met de ah restaurant actie hier terecht gekomen waren maar dit restaurant doet nergens aan mee. Viel een beetje tegen
Beste Ferrie,

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn erg blij met een 8.
Het klopt inderdaad dat Restaurant 's Molenaarsbrug niet mee doet aan de Albert Heijn Restaurant Actie.

Graag tot ziens!

Jos B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst grote gastvrijheid maaltijden met uitstekende ingrediënten (salades geiten kaas/ gamba’s) erg lekker maar porties hadden wat ons betreft iets groter gekund...
Beste Jos,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Het verheugd ons om te lezen dat u goed heeft gegeten. De chefs gebruiken inderdaad de beste ingrediënten en zij weten dit heerlijk te bereiden. Uw woorden over de vriendelijke ontvangst, grote gastvrijheid en het lekkere eten zullen wij delen met het hele team. Uw review is een groot compliment, bedankt!

Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen ontvangen, graag tot dan!

Restaurant ´s Molenaarsbrug
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ontwikkeld zich tot een van de betere eetgelegenheden in Alphen. Prima kaart met leuke combinaties. Entourage en bediening zijn dik in orde! We komen graag weer terug om te genieten van een heerlijk avondje op het terras.
Beste Jos,

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn hier erg blij mee. Het is een genot om te lezen dat u schrijft: 'ontwikkeld zich tot een van de betere eetgelegenheden in Alphen.' De menukaart, met een menu van de chef, is uitgebreid en verrassend. Wij zullen uw complimenten delen met het hele team.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer te mogen ontvangen, graag tot dan!