Restaurant ’s Molenaarsbrug

2401LL 2401 LL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart
31-172432087

Meer informatie over restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Vanaf het station in Alphen aan den Rijn, bereikbaar met bus 169 richting Leiden Centraal, bushalte 's-Molenaarsbrug.
  • Kom je met de auto?
    Indien de navigatie het adres niet weet, is het mogelijk om Gnephoek in te vullen
  • : Gratis parkeergelegenheid

Mei t/m september
Ma gesloten
Di t/m vr 12:00-15:00/17:30-22:00 uur
Za+zo 12:00-22:00 uur
Voor gezelschappen zijn andere openingstijden mogelijk

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk buiten op de veranda gezeten. Enig storend element was rokers aan aanpalend tafeltje, Het wordt tijd dat roken op restaurantterrassen verboden wordt want het bederft wel de smaakbeleving van anderen, Maar daar kan het restaurant nu nog niets aan doen.
Beste Arnold,

Hartelijk dank voor uw review! Uw gemiddelde cijfer (9,5) maakt ons trots. Het is een genot om te vernemen dat u de service en de kwaliteit met een 10 beoordeelt. Roken -op het terras, in de buitenlucht- is inderdaad toegestaan. De bediening helpt u graag -indien mogelijk- aan een ander tafeltje, zonder rokers om u heen.

Nogmaals bedankt voor uw mooie cijfers! Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Graag tot dan!

Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten op dat prachtige terras aan het water. Voorgerecht met gerookte zalm en coquilles zag eruit als een plaatje.
Beste Mieke,

Hartelijk dank voor uw review! Wij waarderen dit. U beoordeelt ons met gemiddeld een 9, hier zijn wij ontzettend blij mee. U heeft gegeten op ons vernieuwde terras aan de Oude Rijn, het is een genot om te lezen dat u dit als prachtig omschrijft. Het keukenteam werkt erg hard om de beste gerechten te bereiden, welke door de bediening met een lach wordt geserveerd. Uw woorden zijn dan ook grote complimenten voor ons allemaal, dit zullen wij delen met het team.

Nogmaals bedankt, wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan.
Graag tot dan!

• Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het mooie terras aan het water.
Vriendelijke bediening.
attent versierd nagerecht i.v.m. de feestelijke gelegenheid.
flexibel in gerechten, zonder problemen karafje water op tafel.
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review! Dit is voor ons erg belangrijk, wij zijn blij dat u hier de tijd voor heeft genomen. U geeft aan dat u heerlijk heeft gegeten op het mooie terras, dit is een mooi compliment! Het terras aan de Oude Rijn leent zich uitstekend voor een lunch, borrel of diner. Zowel zakelijk als privé bent u van harte welkom. U bezocht ons in verband met een feestelijke gelegenheid, wij zijn dankbaar dat wij u mochten ontvangen. Het personeel denkt graag met u mee!

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen, graag tot dan!

Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten was goed maar vrij prijzig
Beste Anneke,

Vriendelijk bedankt voor uw recensie. Het is een compliment om te zien dat u de service en de kwaliteit met een 8 beoordeelt. Tevens zijn wij blij te vernemen dat het eten goed was. U bent welkom voor de lunch, borrel of een uitgebreid diner; met de optie voor een 3-, 4- of 5-gangen menu. De bediening helpt u graag en weet bij elk gerecht een bijpassende wijn te serveren.

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, graag tot dan!

Ferrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We wáren in de veronderstelling dat we met de ah restaurant actie hier terecht gekomen waren maar dit restaurant doet nergens aan mee. Viel een beetje tegen
Beste Ferrie,

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn erg blij met een 8.
Het klopt inderdaad dat Restaurant 's Molenaarsbrug niet mee doet aan de Albert Heijn Restaurant Actie.

Jos B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst grote gastvrijheid maaltijden met uitstekende ingrediënten (salades geiten kaas/ gamba’s) erg lekker maar porties hadden wat ons betreft iets groter gekund...
Beste Jos,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Het verheugd ons om te lezen dat u goed heeft gegeten. De chefs gebruiken inderdaad de beste ingrediënten en zij weten dit heerlijk te bereiden. Uw woorden over de vriendelijke ontvangst, grote gastvrijheid en het lekkere eten zullen wij delen met het hele team. Uw review is een groot compliment, bedankt!

Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen ontvangen, graag tot dan!

Jos F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ontwikkeld zich tot een van de betere eetgelegenheden in Alphen. Prima kaart met leuke combinaties. Entourage en bediening zijn dik in orde! We komen graag weer terug om te genieten van een heerlijk avondje op het terras.
Beste Jos,

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn hier erg blij mee. Het is een genot om te lezen dat u schrijft: 'ontwikkeld zich tot een van de betere eetgelegenheden in Alphen.' De menukaart, met een menu van de chef, is uitgebreid en verrassend. Wij zullen uw complimenten delen met het hele team.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer te mogen ontvangen, graag tot dan!

Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het was een aangename avond, we werden vriendelijke bediend en hebben lekker gegeten. Een goede keuken en mooie gerechten, maar niet spectaculair. Gewoon goed.
Beste Barbara,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij te vernemen dat de wachttijd kort was, het geluidsniveau rustig was en dat er een goede prijs-kwaliteit verhouding was. Het is een groot compliment te lezen dat u een aangename avond heeft gehad, mede door de vriendelijke bediening en het lekkere eten. Wij streven naar verbetering en daarbij is uw review ook van belang, hopelijk vindt u de gerechten de volgende keer wel spectaculair.

Wij zullen de volgende keer wederom voor u klaar staan, graag tot dan!

Rieske J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Afgelopen week hier voor het eerst geweest, en alles was boven verwachting!
Stijlvolle inrichting, en een fantastisch terras.
Heerlijk gegeten, gezellige bediening... al met al een top avond gehad.
Aanrader! Wij komen zeker terug.
Beste Rieske,

Hartelijk dank voor uw review! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Na de verbouwing is het interieur naar modern klassiek gegaan, goed om te lezen dat u dit als stijlvol omschrijft. Het terras aan de Oude Rijn leent zich goed voor een lunch, borrel of diner. De bediening doet altijd haar uiterste best om het u naar uw wens te maken. Uw review is een mooi compliment!

Danique W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Leuk gelegen aan de Rijn. Gezellige sfeer en leuke entourage. Enthousiast personeel, erg lekker gegeten! Echt een aanrader voor een leuke gelegenheid.
Beste mevrouw Westerbeek,

Hartelijk dank voor uw leuke en positieve review! Dit waarderen wij. Ons restaurant met terras aan de Rijn is er voor diverse gelegenheden. Wij zijn blij dat wij u hebben mogen verwelkomen. Het enthousiaste personeel helpt u graag! Goed om te lezen dat u ons aanraadt.

Nogmaals bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer!

Cviper .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Afgelopen vrijdag bij 's Moolenaarsbrug geweest, waren er nog niet geweest na de verbouwing.
De keuken was zoals vanouds weer geweldig, echt genoten vriendelijke en vakkundige bediening.
Was TOP
Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw review! Wij waarderen het ten zeerste dat u hier de tijd voor heeft genomen. Wat fantastisch om te lezen dat u onze keuken als geweldig omschrijft. Dit is een groot compliment! Tevens zijn uw woorden over de bediening erg fijn om te lezen, dank voor uw mooie woorden!

Wij zullen de volgende keer weer voor u klaar staan, tot dan.

schotber .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Nauwelijks commentaar, alles zeer goed. Alleen jammer dat bij de vis geen viscouvert werd gelegd, maar dat is een beetje bijzaak!
Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw positieve review! Uw mening is voor ons erg belangrijk, dit maakt ons trots.
Wij zullen uw tip meenemen.

Thirza D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Goed eten met fijne bediening in een rustige sfeer! Zeker voor het herhaling vatbaar. De gerechten waren echt heerlijk!!
Beste Thirza,

Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw bezoek te omschrijven. Uw recensie maakt ons trots. Het keukenteam gebruikt de beste producten en zij weten dit heerlijk te bereiden, welke door het bedienend personeel met een lach wordt geserveerd. De bediening staat graag voor u klaar.

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Met de nieuwe eigenaar is het restaurant aardig gemoderniseerd en kan zo weer lang mee! Eten is uitstekend, bediening prima en de lokatie is nog altijd uitstekend.
Beste meneer Vaal,

Vriendelijk bedankt voor uw leuke recensie! Wij waarderen dit erg. Het pand is volledig verbouwd, nu met een modern klassieke uitstraling. Onze chefs bereiden elk gerecht met aandacht voor details, goed om te lezen dat u dit als uitstekend omschrijft! De bediening is gastvrij, meedenkend en professioneel. Fijn dat u dit met een 10 beoordeelt, uw review is een mooi compliment!

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Perfecte locatie goeie parkeergelegenheid zeer vriendelijk personeel! Komen zéker terug! Wat wil je nog meer weten???? Heb alles gezegd 120 tekens is wel erg veel
Beste heer Slingerland,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Het pand gelegen aan de Oude Rijn heeft een schitterend uitzicht, tevens beschikken wij over ruime parkeervoorzieningen. Uw recensie maakt ons trots!

Het vriendelijke personeel staat ook de volgende keer weer voor u klaar, tot ziens.

Ed B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Na recente verbouwing waren we nog niet geweest. Mooie zaak, heerlijk terras, prima bediening en mooie gerechten. Kortom een prima locatie voor een mooie avond.
Beste meneer Bouman,

Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Harstikke leuk om te lezen en ontvangen. Dit wordt erg door ons gewaardeerd. Wij doen onze uiterste best om, op alle fronten, het onze gasten naar wens te maken en het is erg leuk om te lezen dat zowel het interieur, het terras, de bediening en de gerechten naar wens waren.

Robert G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
een prachtig gelegen restaurant aan het water. Een zeer goede en gastvrije ontvangst. Het eten was uitstekend.
Beste meneer Gebel,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Dit zijn mooie complimenten voor ons, bedankt.
Het pand heeft een heerlijk terras aan het water, waar het tot laat aangenaam is. Het personeel van de bediening doet alles voor onze gasten, fijn om te zien dat u dit opmerkt. Onze keukenbrigade gebruikt de beste producten en weet dit uitstekend te bereiden.

Graag tot de volgende keer!

John B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer wijnig keuze en kleine beetjes
Beste heer Bosman,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw tijd om een review te schrijven. Helaas was uw ervaring niet zoals verwacht. Onze uitgebreide menukaart is erg divers, daarnaast werken wij met een menu van de chef. Wij delen uw mening van 'zeer weinig keuze' dan ook niet. Goed om te lezen dat u de ontvangst en service met een 8 beoordeelt.

Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk buiten gezeten. Goed gegeten. Vriendelijk geholpen
Beste mevrouw van der Ent,

Hartelijk dank voor uw recensie! Alle producten die onze keuken gebruikt zijn van de beste kwaliteit, goed om te lezen dat u goed heeft gegeten en dit met een 8 beoordeeld. De bediening staat voor u klaar en heeft gastvrijheid erg hoog in het vaandel staan. Op ons terras aan de Rijn kunt u lang zitten, met de hele avond zon. Smaak van inrichting verschilt per persoon, welke in andere reviews als positief wordt beoordeeld.

Graag tot ziens, wij staan de volgende keer wederom voor u klaar!

win S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Niet aan te raden als je een dieet volgt, wij hadden dit vooraf gemeld maar zowel bediening als keuken hadden geen enkel idee wat wel en niet kon/mocht, zodat wij herhaaldelijk gerechten moesten weigeren (en er werd dan ook geen alternatief bedacht of voorgesteld). Jammer want diverse andere restaurants in Alphen kunnen wel prima omgaan met ons dieet.
Beste gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw bezoek en voor het schrijven van een review. Goed om te zien dat u de kwaliteit van de gerechten met een 8 beoordeelt, net als de sfeer. Op onze IENS pagina staat vermeld dat wij goed om kunnen gaan met allergieën en dieetwensen, dit is ook zo. Tot onze spijt heeft u deze ervaring niet gehad, hiervoor onze excuses. Wij voorzien onze gasten alleen van correcte informatie, dit gaat soms in overleg met het keuken personeel. Zij zijn goed op de hoogte van alle allergenen en diëten, tevens kunnen wij altijd een voorstel doen naar aanleiding van het dieet. Wij gaan uw review intern oppakken, zodat u de volgende keer met een gerust hart kunt komen eten.

Wij hopen dat wij een 2e kans van u krijgen.
Om zeker te zijn dat u de volgende keer een goede ervaring heeft, vraag ik u bij een volgende reservering te mailen naar: info@molenaarsbrug.nl t.a.v. Tim. Wij doen de rest!

Tot ziens.