Restaurant ’s Molenaarsbrug

2401LL 2401 LL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart
31-172432087

Meer informatie over restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Vanaf het station in Alphen aan den Rijn, bereikbaar met bus 169 richting Leiden Centraal, bushalte 's-Molenaarsbrug.
  • Kom je met de auto?
    Indien de navigatie het adres niet weet, is het mogelijk om Gnephoek in te vullen
  • : Gratis parkeergelegenheid

Za en zo 17:00 - 22:00 uur
Mei t/m september
Ma gesloten
Di t/m zo 12:00 - 22:00 uur

Voor gezelschappen zijn andere openingstijden mogelijk

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ’s Molenaarsbrug

Nel W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Een heerlijk Valentijns menu gegeten!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Dineren in een ontspannen en rustige setting. Absoluut aan te bevelen.
Goede kwaliteit, zeer vriendelijke bediening, die weten hoe het moet. Een echt avondje uit.
We hebben genoten.
Rini V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Vrijdag heerlijk gedineerd en vanmiddag van een fijne lunch genoten in een mooie ambiance
Beste Rini,

Het was ons plezier om u te verwelkomen bij Restaurant 's Molenaarsbrug, leuk dat u voor ons heeft gekozen. Wij zijn erg blij te vernemen dat beide bezoeken goed zijn verlopen en dat u heeft genoten van de gerechten. Elke dag streven wij naar het hoogst haalbare, uw review is een mooi compliment voor ons!

Vriendelijk bedankt voor deze review, wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Graag tot ziens.

Marga D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Het eten was heerlijk! Het eten kwam op een relaxt tempo door.
Helaas waren andere gasten erg luidruchtig. Kan het restaurant niets aan doen, helaas
Beste Marga,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten in een relaxt tempo. Bij Restaurant 's Molenaarsbrug kunt u genieten van een Franse keuken in een klassiek-moderne ambiance. Wanneer u 'last' heeft van andere gasten, kunt u dit altijd aangeven bij de gastheren en gastvrouwen. Wij zoeken dan graag naar een oplossing.

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw review. In de toekomst staan wij graag wederom voor u klaar, tot snel!

Boud K.
goede persoonlijke bediening
Beste Boud,

Hartelijk dank voor uw bezoek, het was een eer om u te verwelkomen. Het verheugd ons te vernemen dat uw bezoek goed is verlopen en dat u de bediening als goed en persoonlijk omschrijft. Wij vinden uitstekende en persoonlijke service ontzettend belangrijk, uw review is dan ook een mooi compliment welke wij met het Team zullen delen. In de toekomst staan wij wederom voor u klaar, wij ontvangen u graag!

Madelief V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten bij s'Molenaarsbrug. Het restaurant ligt op een prachtige locatie en het personeel is erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Beste Madelief,

Wij bedanken u graag voor uw bezoek en deze leuke review. Het verheugd ons enorm om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en dat u het personeel als erg vriendelijk omschrijft. Vanuit ons Restaurant heeft u een prachtig uitzicht over de Oude Rijn. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, graag tot ziens!

Edo V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Top restaurant. Mooie ligging aan het water en ook de bediening was fantastisch. De moeite waard om terug te gaan
Beste Edo,

In de eerste plaats willen wij graag bedanken voor uw bezoek, het was een eer om u te verwelkomen. Daarnaast bedanken wij u voor het delen van uw mening op Iens. Wij zijn erg blij te vernemen dat uw bezoek uitstekend is verlopen en dat u heerlijk heeft gegeten. U geeft aan dat het de moeite waard is om terug te komen, dit is een mooi compliment. Wij staan graag voor u klaar, tot ziens!

Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Super lekker gedineerd in dit mooie restaurant! Het eten was erg goed en de bediend was sipper vriendelijk! Wij komen zeker nog een keertje terug!
Beste Maaike,

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw review op Iens. Het was ons plezier om u te hebben mogen verwelkomen. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u super lekker heeft gedineerd. De keukenbrigade werkt vol passie aan het bereiden van de heerlijke gerechten. Uw review is een compliment welke wij met het Team zullen delen. Het verheugd ons enorm dat u zeker nog eens terug komt, wij verwelkomen u graag. Tot ziens!

Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Prettige service, rustig, alle tijd, vriendelijk. Eten heerlijk. Fijne plek
Beste Lenneke,

Vriendelijk bedankt voor uw bezoek en uw review. Het was ons plezier om u en uw gezelschap te verwelkomen. Het is fijn om te lezen dat u Restaurant ´s Molenaarsbrug een fijne plek vindt. U komt naar ´s Molenaarsbrug voor een avond uit, uitstekende service vinden wij dan ook erg belangrijk. Uw review is een mooi compliment welke wij met het Team delen. In de toekomst staan wij graag voor u klaar, tot ziens!

Syta P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
We hebben er erg prettig kunnen zitten, praten en eten... het eten was daarentegen erg gemiddeld. Het desert gedeeltelijk laten staan want de beloofde spongecake was droog en niet echt eatable. De bediening was zeer vriendelijk en correct.
Beste Syta,

Wij willen u graag vriendelijk bedanken voor uw bezoek! Het is goed om te lezen dat u een prettig bezoek heeft gehad en dat u de bediening als zeer vriendelijk en correct omschrijft. Het is vervelend om te lezen dat u niet volledig heeft genoten van de gerechten, dit betreuren wij. Bij Restaurant 's Molenaarsbrug komt u voor een verfijnde Franse keuken die is geïnspireerd op culinaire invloeden vanuit de hele wereld. Indien iets niet volledig naar wens is, lossen wij dit graag in het restaurant met u op. De vriendelijke bediening helpt u graag. Hopelijk kunnen wij in de toekomst een nieuwe kans krijgen, wij verwelkomen u graag.

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het was allemaal boven verwachting goed! We komen zeker nog een keer terug.
Beste Richard,

Wij willen u graag vriendelijk bedanken voor uw bezoek en uw review. Gaaf om te lezen dat wij uw verwachting hebben weten te overtreffen. Dit doen wij graag, het beste leveren aan onze gasten. Uw beoordeling maakt ons erg trots. Bedankt hiervoor! Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkom, graag tot snel.

Rochelle S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gedineerd bij dit mooie authentieke restaurant aan het water. Ontvangst was erg vriendelijk, nadat de jassen zijn aangenomen werden we aan tafel geplaatst. De hele avond was de bediening erg correct en vriendelijk, men wist ons goed te informeren over wijn spijs combinaties. De tournedos was uitstekend gebakken, erg lekker!

Restaurant is mooi gelegen aan de rijn, parkeergelegenheid naast de deur en het interieur is klassiek en sfeervol. Wij komen zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk geluncht in een mooie ambiance
Beste Jeroen,

Vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Leuk dat u voor 's Molenaarsbrug heeft gekozen voor uw lunch. Het verheugd ons enorm te lezen dat u heeft genoten van de lunch. De keukenbrigade weet van elk gerecht een echte beleving te maken. Wij zijn trots op het cijfer 10, die u ons heeft gegeven. In de toekomst staan wij wederom voor u klaar, graag tot ziens!

Alwil .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het restaurant is sfeervol en deed zowel de kwaliteit van het eten als de bediening aan onze verwachtingen.
het restaurant is ruim van opzet, zodat je weinig last van " lawaai" van andere gebruikers.
Wij komen zeker nog eens terug omdat dit restaurant aan het water ligt met bij behorend terras
Beste Alwil,

Hartelijk dank voor uw bezoek, wij hebben u graag ontvangen. Daarnaast bedanken wij u graag voor uw review op Iens. Het is fijn te vernemen dat uw bezoek goed is verlopen en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij doen ons uiterste best om de verwachting te overtreffen. Restaurant 's Molenaarsbrug staat voor modern klassiek, u kunt in rust genieten van onze Franse keuken. Goed om te lezen dat u zeker nog een terug komt, in de zomer kunt u heerlijk genieten op ons terras aan de Oude Rijn. Wij zien u graag terug, tot ziens!

Isabe V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het eten was heerlijk, er was een goede service en vriendelijk personeel die tijd voor je nam. Echt een 10 waard! Ook een mooie locatie zo aan het water. Het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit.
Beste Isabe,

Wij zijn u dankbaar voor uw bezoek en uw review. Het was ons plezier u te verwelkomen bij Restaurant 's Molenaarsbrug. Vanuit het Restaurant aan het water heeft u een prachtig uitzicht over de Oude Rijn. Het verheugd ons enorm te lezen dat uw bezoek goed is geweest en dat u alle aspecten met een 10 beoordeelt. Het Keukenteam werkt vol passie en plezier aan het bereiden van uw gerechten. Persoonlijkheid en aandacht vinden wij erg belangrijk, bedankt voor dit compliment. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Tot ziens.

Lars N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
's Molenaarsbrug is een leuk restaurant waar je van jong tot oud heerlijk kunt genieten van de aangename ligging - aan het water - en de diversiteit aan gerechten geserveerd door vriendelijk en klantgericht personeel.

En daarom is Restaurant 's Molenaarsburg het uitgelezen restaurant om te bezoeken!
Beste Lars,

Hartelijk dank voor uw bezoek, goed dat u voor Restaurant 's Molenaarsbrug heeft gekozen. Wij bedanken u ook graag voor uw review op Iens. U schrijft dat Restaurant 's Molenaarsbrug het uitgelezen restaurant is om te bezoeken door haar: ligging, personeel en diversiteit. Dit zijn mooie complimenten voor ons allemaal. Iedereen is van harte welkom, wij verwelkomen u graag! Wij staan in de toekomst wederom voor u klaar, tot snel!

T G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goed en zeer gastvrij ontvangen, prima keuze vanuit menu, redelijke prijs, wijn keuze uitstekend maar inrichting wat lawaaiig door houtenvloer geluid wordt niet gedempt.
Ga beslist terug.
Beste T.,

In de eerste plaats zijn wij blij dat wij u als onze gast hebben mogen verwelkomen. Daarnaast bedanken wij u graag voor het delen van uw mening op Iens. Het verheugd ons enorm te lezen dat uw bezoek goed is verlopen. Service en kwaliteit staan bij ons erg hoog, fijn te zien dat u dit positief benoemd. Bij goed eten hoort een goed glas wijn, de gastheren en gastvrouwen kunnen u hierin uitstekend adviseren. Het restaurant kent een geschiedenis die teruggaat tot het jaar 1650, hier en daar zijn de mooie oude eigenschappen van het pand nog aanwezig. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, graag tot ziens!

Steffelien B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Zoals we gewend zijn bij ‘s Molenaarsbrug. Fijne sfeer waarin je rustig met elkaar kunt praten, vriendelijk personeel. Een aanrader!
Beste Steffelien,

Wij bedanken u graag voor uw bezoek en uw review. Het is geweldig om te lezen dat u wederom heerlijk heeft gegeten. Wij waarderen uw loyaliteit enorm. Zoals u van ons gewend bent, staan wij graag voor u klaar. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We hadden goede verwachtingen van het eten op basis van de menukaart. We hadden gereserveerd maar kregen geen plekje aan de wTerkant. We begonnen met een mooi glas witte wijn. De amuse was echter vlak van smaak (duif met peer en balsamico). Whisky en bacon heb ik bij het voorgerecht niet teruggeproefd en het hoofdgerecht was helaas echt niet lekker (hazenbout met blauwe kaas is geen goede combi). Mijn vriendin had wel een goed klaargemaakte tournedos, maar de gerookte knoflook smaakte aangebrand. De koffie met bonbons waren ook niet van echte kwaliteit. Het eten was gewoon niet in balans, en dat is erg jammer.
Beste Hans,

In de eerste plaats willen wij u graag hartelijk bedanken voor uw bezoek, wij verwelkomen u graag! U kunt een voorkeur voor de waterkant altijd uitspreken, waar wij ons uiterste best voor zullen doen. Wij verbazen ons over uw commentaren betreft de gerechten, wij ontvangen normaliter erg positieve reacties op het hoofdgerecht Hazenbout. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan, dit betreuren wij. Heeft u dit ook aangegeven in het restaurant? De gastheren en gastvrouwen helpen graag bij het vinden van een oplossing. Onze gasten moeten 100% tevreden de deur uit lopen, te lezen uit uw review is dit helaas niet gelukt. Dit betreuren wij enorm.

Hopelijk krijgen wij in de toekomst een nieuwe kans, wij staan graag voor u klaar. Namens het hele team: graag tot ziens!

Willekeenalbert K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
´s Molenaarsbrug is een prijzenswaardig restaurant geworden. De ligging aan het water is leuk. Goede parkeergelegenheid. Mooi oud gebouw met stijlvolle inrichting. Het eten is erg lekker en mooi opgemaakt. Al met al zeer aan te raden bij vrienden en familie voor een lekker etentje
Beste Willeke en Albert,

Wij bedanken u graag voor uw bezoek en uw review, leuk dat wij u als onze gasten hebben mogen verwelkomen! Vanuit het Restaurant heeft u een prachtig uitzicht over de Oude Rijn, leuk dat u het pand positief benoemt. Het Restaurant kent een geschiedenis die teruggaat tot het jaar 1650, in 2017 is het compleet gerenoveerd. Wij zijn blij te lezen dat u lekker heeft gegeten, de koks bereiden een volledige belevenis.

Vriendelijk bedankt voor uw aanbeveling, dit waarderen wij enorm. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, wij ontvangen u graag!