Restaurant Ruitersbosch

Doctor Batenburglaan 111 4837 BP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

Genieten van seizoensgerechten

Het Ruitersbosch is gelegen op een prachtige plek aan de rand van het Mastbos. Geniet in alle rust van je lunch of diner, geïnspireerd op de Franse keuken met invloeden uit de rest van Europa. De chef werkt zo veel mogelijk met seizoensproducten waardoor de kaart vaak wisselt. Kom het beleven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruitersbosch

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag

RL S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wederom hier gegeten met AH actie.
We begonnen met een cava als aperitief, welke aangenaam fris smaakte, maar wel wat eenvoudig. Voor bijna 7 euro per glas mag je volgens mij wel wat meer verwachten.
We gingen ook beiden voor het bijpassende wijnarrangement bij het 3 gangen menu, met het verzoek tot 1 kleine aanpassing, wat geen probleem was.

Daar het een verrassingsmenu betrof, vonden we het wel een minpuntje dat we geen toelichting kregen bij het hoofdgerecht (maar vervolgens dus zelf om gevraagd), terwijl de andere gerechten wel goed toegelicht werden.
Waar ik de voorgaande keren het voorgerecht het hoofdgerecht vond overtreffen, was dat nu omgekeerd.
Alle gerechten waren gewoon goed, met als uitblinker het hoofdgerecht (ossenhaas en kalfswang).
De sommelier wist de wijnen ook goed te beschrijven.

Prijs/kwaliteit is het hier verder in orde, hoewel het door lichte prijsstijgingen wel steeds meer concurrentie heeft gekregen. Verder lijkt het voorheen toch al nette interieur een lichte opfrisbeurt te hebben gekregen, wat we kunnen waarderen.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gerechten zijn voortreffelijk, geweldig voor je smaakpupillen! Sfeervol terras, een aanrader en voor herhaling vatbaar. Ook leuk met vrienden.
Ernest V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima ontvangst. Bijzonder fijne en deskundige bediening.Heerlijk diner. Perfect
Wij hebben genoten en willen onze dank uitbrengen aan het gehele team.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
uitstekend en verrassend lekker 3 gangen diner zalm in een bietensaus, heerlijk vlees hoofdgerecht met de juiste hoeveelheden en een uitstekend dessert , prima,warm en alerte bediening, gezellige sfeer in een heerlijke ambiance.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De kok had goed zijn best gedaan. De gerechten waren een streling voor het oog en de smaakpapillen de drankjes waren nogal hoog geprijsd . Bediening heel attent
l.conradi C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
beste, goed gegeten netjes ontvangen gaan er zeker ook zonder kaart eten. l.conradi. verder was er af gesproken 10 aug/ze verwachten ons 8 aug.
fleurkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke gastvrouw! Heerlijk gegeten buiten in de tuin maar ook van binnen is het restaurant sfeervol. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke, vriendelijke ontvangst. Gezellig terras en leuke inrichting binnen . Snelle vriendelijke bediening met duidelijke uitleg over het eten. Gewoon goed.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met ah restaurantkaart heerlijk en voortreffelijk verzorgd gegeten. . Huiswijn erg lekker. Voor herhaling vatbaar. Bij vol geboekt restaurant wel veel geluid . Wellicht kunnen dempingspanelen hier goed werk doen.
vlinder_96 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten. Alles supervers. Ondanks het feit dat het een vast AH-menu was, was het geen enkel probleem dat ik liever vis wilde i.p.v. het vlees dat bij het menu hoorde. Helemaal super!!
waals .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wij hebben heerlijk buiten gezeten. Daarom weet ik ook niets over b.v. het geluidsniveau.
Het eten was redelijk. De bediening was perfect en de tijd die tussen de gangen zat ook goed.
Thea J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zalig was het diner.
Goede combinatie van zzzb=zout zoet zuur bitter , was te herkennen bij ieder gerecht .
We hebben genoten super restaurant en je zit heerlijk rustig buiten
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Je voelt je hier altijd thuis.
Vriendelijke, begripvolle bediening. Persoonlijke benadering.
Heerlijk eten. Goede wijnkeuze. Relaxte sfeer.
Parkeren voor de deur.
Prettige stoelen. Wat wil je nog meer.

Goed aan te fietsen op een zonnige dag en dan heerlijk lunchen / lounchen op het terras.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening
Ook een mooie locatie aan de rand van het Mastbos.
Gaan nog eens terug als de zon schijnt , want er is ook een mooi buitenterras
rnobel1 N.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hebben genoten van voortreffelijke maaltijd / wijn. Uitstekende (buiten)ambiance.
4813ar3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Aan te raden gaan zeker nog een keer terug. Een zeer gezellig terras.
Goede en vlotte bediening.De drank en het eten was van goede kwalitet.
Complimenten aan de keuken.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel fijn restaurant met heerlijk terras, vriendelijk personeel en, niet het onbelangrijkste, mooie gerechten die perfect klaargemaakt zijn en bijzonder goed smaken.
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een warm ontvangst, prima bediening en lekker eten en drinken!
Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren met met zijn drietjes gegeten. Vooraf gereserveerd en we kregen een vriendelijke ontvangst. Het Chef's menu gekozen en weer heerlijk gegeten.
Verrassende combinaties die bijzonder goed bij elkaar pasten. De wijnen werden met een begeleidend verhaaltje geserveerd. Ook de bediening was prettig en attent. Zeker voor herhaling vatbaar!
sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was heel lekker, de wachttijden precies goed. Bediening vriendelijk en professioneel. Wij hadden wensen m.b.t. allergie, dit werd heel netjes opgelost, erg fijn! Absoluut een aanrader en wij komen hier zeker nog een x terug!