Restaurant Ruitersbosch

Doctor Batenburglaan 111 4837 BP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

Genieten van seizoensgerechten

Het Ruitersbosch is gelegen op een prachtige plek aan de rand van het Mastbos. Geniet in alle rust van je lunch of diner, geïnspireerd op de Franse keuken met invloeden uit de rest van Europa. De chef werkt zo veel mogelijk met seizoensproducten waardoor de kaart vaak wisselt. Kom het beleven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruitersbosch

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Huberthendriks .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekende service en prima kwaliteit en dat in een prima setting. Wij zaten op het terras en hoewel er veel gasten waren, bood het toch privacy. We hebben genoten.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vind het wat dubieus als een restaurant een aparte kaart heeft voor mensen die komen eten met Albert Heijnzegels. Wat wil je dan als restaurant? De keus was daardoor zeer beperkt en sprak ons niet erg aan. Het lamsvlees van het hoofdgerecht was gewoon niet smakelijk. Lamsvlees moet mals en zacht zijn. De amuse stond al te lang klaar, was niet vers. Ook het toetje Moestuintje geheten was wel origineel, maar niet lekker met die enorme hoeveelheid chocola.
Kortom: het was geen succes.
Lidia R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende keuken, ontzettend vriendelijke bediening in een prachtige omgeving. Kortom: een echte aanrader
A B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima restaurant, vriendelijk vlotte bediening, kortom een aanrader! Bij mooi weer kun je er ook heerlijk buiten zitten.
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een gezellig etentje, in een goede ambiance en vriendelijke bediening.
Geen op-/of aanmerkingen. Wachttijden waren acceptabel.
Wil A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren van goede kwaliteit.
zeker een reden om binnenkort een keertje terug te gaan.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima
hansenmaria .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Niet geheel toevalligerwijs twee maal in dit Hemelvaart-weekend daar gegeten. Na de eerst zeer aangename verrassing t.a.v. ambiance, de kwaliteit van de gerechten qua oorspronkelijkheid en smaak, naast de ontspannen, gastvrije ontvangst en passende service aan tafel, een tweede avond daar gereserveerd om een ander deel van de kaart ook te proberen. Wederom een zeer aangename avond gehad op het prettige terras met spannende, uitstekend geportioneerde, creatief opgemaakte gerechten, en goede (Oostenrijkse) wijnen. Absolute aanrader.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fijne bediening
Vriendelijk personeel en de wachttijd was precies goed
Zal het zeker bij vrienden aanbevelen
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijke lunch gehad met verrassende gerechten, in de tuin aan de achterzijde. De wijnsuggesties per gang waren zeer passend. Bediening is vriendelijk en professioneel. Voor herhaling vatbaar.
Jeannette250 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met de AH actie heerlijk buiten gegeten. Prettige ontvangst, prettige bediening en heerlijk gegeten. Prijs menu komt overeen met prijs menu als je niet met AH actie eet. Positief want er zijn veel restaurants die hun 3 gangen menu met een AH actie ineens veel duurder maken. Wat ook leuk was dat het nagerecht vervangen kon worden door tussen gerecht met kleine meerprijs. Fijne avond gehad, leuke tuin, we komen graag terug.
Hein G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima gegeten. Alleen ons toetje - moestuintje - viel tegen door overdadig chocoladebruin, waardoor smaak van aardbeien verloren gaat. De akoestiek laat zwaar te wensen over. Het was zo rumoerig dat je elkaar vaak niet of met heel veel inspanning kon verstaan. Isoleren van het plafond zal denk ik een oplossing kunnen bieden.
Sillibilly .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ruitersbosch had een heerlijk diner samengesteld voor de AH actie. We hebben ervan genoten.
De gerechten werden op een leuke manier gepresenteerd en waren smaakvol samengesteld.
Echt een aanrader
jiem N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
zijn na twee weken weer met vrienden hier gaan eten, omdat het zeer goed en gezellig is en een fijne sfeer en zeer gastvrij ontvangen in alles.
jiem N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zeer goed gegeten. Prijs kwaliteit perfect. Leuke en zeer goede bediening. Komen hier zeker terug.
Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst waarbij direct bleek dat ze mijn opmerking bij de reservering ook paraat had!
Vriendelijke en vrolijke bediening. Erg lekker gegeten in een prettige sfeer.
Raoul A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met klanten uit Oostenrijk gegeten bij Ruitersbosch. Zij leveren in Oostenrijk serviesgoed voor Gastronomie en kunnen goed eten en een mooi gedekte tafel wel waarderen. En tevreden waren ze zeker. Het verassingsmenu was heerlijk en goed gevarieerd. Verrassende combinaties en mooie porties geserveerd op prachtig serviesgoed. Ruitersbosch is daarnaast niet te formeel en de bediening uitstekend. Zeker zakelijk aan te raden maar ook privé ga ik hier zeker nog eens eten.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten! Alleen een hoofdgerecht was voor ons wel wat weinig. Een glaasje wijn was echt heel leeg voor een glas van 6 euro. Qua service was het zeer goed. Fijne ambiance.
Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een prettige en vriendelijke ontvangst. Het 4 gangenmenu Chefs choice was prima, alleen jammer dat het tussengerechtje van witvis iets te ver gegaard was, waardoor het wat uit elkaar viel maar dat deed aan de smaak gelukkig niets af. Het hoofdgerecht met eendeborstfilet was perfect! Fijne bijpassende wijnen. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Koen F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie gerechten gegeten bij Ruitersbosch, vooral de gepekelde zalm was lekker. Bediening was vriendelijk, maar had wellicht wat meer uitleg over de gerechten kunnen geven tijdens het uitserveren.