Restaurant Ruitersbosch

Doctor Batenburglaan 111 4837 BP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

Genieten van seizoensgerechten

Het Ruitersbosch is gelegen op een prachtige plek aan de rand van het Mastbos. Geniet in alle rust van je lunch of diner, geïnspireerd op de Franse keuken met invloeden uit de rest van Europa. De chef werkt zo veel mogelijk met seizoensproducten waardoor de kaart vaak wisselt. Kom het beleven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruitersbosch

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag

Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een prettige en vriendelijke ontvangst. Het 4 gangenmenu Chefs choice was prima, alleen jammer dat het tussengerechtje van witvis iets te ver gegaard was, waardoor het wat uit elkaar viel maar dat deed aan de smaak gelukkig niets af. Het hoofdgerecht met eendeborstfilet was perfect! Fijne bijpassende wijnen. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Koen F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie gerechten gegeten bij Ruitersbosch, vooral de gepekelde zalm was lekker. Bediening was vriendelijk, maar had wellicht wat meer uitleg over de gerechten kunnen geven tijdens het uitserveren.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gelunched. Uitstekend eten en bediening. Klein minpuntje vanwege de kou was t soms minder aangenaam.
Rien O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gastvrije ontvangst. Goede verzorging, van amuse tot dessert. Bediening attent zonder opdringerig te zijn. Plezierige ambiance.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
"Dat is jouw mening!" Fijne reactie van de bediening als je aangeeft dat het lekker was maar dat de taaie donkere aardappelschijfjes in het tussengerecht niet iets toevoegen.

Ook jammer dat ze niet snappen dat mensen voor hun ontspanning uit eten gaan en dat je dus niet voor het avonddiner baby's moet plaatsen die gaan huilen, tussen de tafels kruipen, etc. Gelukkig nog nooit ergens anders meegemaakt.

Het voor- en tussengerecht, zalm en tartaar, was prima maar zeker niet bijzonder. Het hoofdgerecht, kip en witvis, is erg saai. De kip was overgoten met een hele sterke truffelsaus waar je van moet houden.

Wij hebben hier een tijd terug een paar keer gegeten, maar omdat de ligging niet ideaal is en het eten niet bijzonder was, niet vaker. Toch nog maar eens uitgeprobeerd, maar nu voor het laatst, met dank aan de vriendelijke bediening.
dajobreda .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was ons eerst bezoek aan Ruiterbosch, maar gelet op onze ervaring zullen we er zeker nog eens terugkomen. Alles was top!
ansdegra .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was redelijk tot goed. Helaas waren de porties mager, te minimaal.
De keuze uit de gerechten was beperkt, dit met de AH actie.
De keuze was te maken uit 2 voor-en hoofdgerechten. Nagerecht was maar 1 gerecht of een behoorlijke bijbetaling voor een kaasplankje.
Daaraan gekoppeld is de menuprijs dan te hoog
De service en uitleg mbt de gerechten was goed.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van onze trouwdag. Het is een leuk restaurant met een goede sfeer en een goede bediening.
marianvanschendel .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gegeten via AH bonnen. Prijs kwaliteit goed, alleen het tempo van bedienen te snel. Bediening kwam borden al
ophalen terwijl ik nog zat te eten.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gegeten met de AH actie, heerlijke gerechten met een bijpassend wijntje. Wij kimen hier zeker een keer terug. Ook een vriendelijke bediening.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Binnen de AH-actie kozen we weer eens voor dit restaurant. Gemakkelijk te bereiken, genoeg en gemakkelijk parkeren, ongedwongen doch netjes ontvangst in een gezellig ingericht restaurant. Over het algemeen een ruim opgezet restaurant met voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Voor de actie was er een mooie kaart samengesteld: een selectie van de normaal gebruikte kaart voor de prijs van 35 euro. Mooi opgemaakte gerechten, goede porties, mooi van smaak en dit op een nette, correcte doch niet al te formele wijze geserveerd. Gezellig ongedwongen. Beperkt tot een goed passende wijn bij het hoofdgerecht. Kortom, prima gegeten tegen een goede prijs in een gezellig en net restaurant. Aan te bevelen.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Verrassend lekker gegeten bij dit restaurant waarop we uitkijken vanuit onze woning. Vaak langs (hard)gelopen en gefietst en nu eens naar binnen. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. De juiste drankjes werden bij de juiste personen gezet zonder te vragen wie wat had besteld. Dat is alvast een goed begin! Jammer dat dit niet bij hoofdgerecht gebeurde maar ach... de borden waren mooi opgemaakt en de smaken prima! Maakt alles weer goed. We komen er zeker nog eens terug.
Mariette N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijke gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijke en kundige bediening. Goed wijn advies, duidelijke uitleg over de gerechten.
Clara M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk geluncht. Gezellige inrichting. Mooie gerechten. Prima bediening. We hebben in de zomer ook heel prettig op het terras gegeten.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Leuk ingericht, comfortabele stoelen. En heerlijk gegeten ! Het is een aanrader !
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zaterdagavond 26 november met 4 personen wezen eten bij Ruiterbosch op de AH/Iens kaartenactie.
Al met al redelijk tevreden over de avond; het was gezellig en niet overdadig rumoerig. De kwaliteit van de gerechten was prima, maar de keuzemogelijkheden uit de menu kaart waren o.i te beperkt; slecht 2 uit voor- en hoofdgerechten. Het restaurant zou duidelijk meerwaarde hebben als je kon kiezen uit de volledige menukaart, zoals je dat op de website kunt zien. Ook de meerprijs van € 4,50 voor het kaasplateau ( overigens uitstekend) is aan de ruime kant. De bijpassende wijnen waren prima; zeker de sherry bij het kaasplateau. Bij een ruimere keuze uit de menukaart is het restaurant zondermeer aan te bevelen.
Wenny D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goed verzorgde avond met oog voor detail en klant. Gezellige sfeer. Goede met het vak bezig. Goede uitleg van middels een speciale menukaart AH arrangement waarbij de gerechten niet onder doen voor de eigen menukaart.
Uitleg kaasplateau was perfect en de kazen op de juiste manier bij elkaar gebracht. Wijn-spijzen goede combinatie.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij vonden dit een erg goed adres
Goede ontvangst
Eten was heerlijk
Leuke gelegenheid en erg gezellig ingericht
Het is zeker voor herhaling vatbaar en zullen dit ook zeker doen
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer goed verzorgde maaltijd. Prachtig opgediend en zeer vriendelijk personeel. Restaurant is zeker kindvriendelijk. We gaan zeker nog eens terug
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was een leuke ervaring bij dit mooie, modern ingerichte restaurant waar wij gastvrij ontvangen werden. Het verrassingsmenu deed zijn naam eer aan want ik kreeg een paar heerlijke aparte gerechten. Het eerste gerecht met fijne zachte makreel en een beetje piccalilly was voortreffelijk en heel apart fris van smaak, voor een makreelgerecht. Daarna volgde een doperwtensoep met kabeljauw, ook niet een bepaald standaard gerecht maar wel geweldig lekker. Het hoofdgerecht van hertenbiefstuk was zeer goed van smaak maar niet alle delen waren even mals, dat was op het geheel een kleine min want het nagerecht was weer erg goed. Steranijs ijs met ananas en karamel, zalig. Samen met een prima service, er werd heel goed ingegaan op vegetarische wens, en de goede prijs kwaliteit verhouding is dit zeker een aanrader.