Restaurant Ruitersbosch

Doctor Batenburglaan 111 4837 BP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

Genieten van seizoensgerechten

Het Ruitersbosch is gelegen op een prachtige plek aan de rand van het Mastbos. Geniet in alle rust van je lunch of diner, geïnspireerd op de Franse keuken met invloeden uit de rest van Europa. De chef werkt zo veel mogelijk met seizoensproducten waardoor de kaart vaak wisselt. Kom het beleven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruitersbosch

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

nancy D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Super heerlijk en relaxt gegeten met vrienden (collega) groep. Genoten van alle gerechten en de wijn. Kwam hier al vaker en kom hier zeker nog vaker terug. Aanrader!
John D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goede prijs / kwaliteit met eigen parkeer gelegenheid welke makkelijk is te bereiken. Kort bij A16. Verse producten. Goede bedienning met kennis van de kaart.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
ziei boven ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
ER IS NIETS OP AAN TE MERKEN. HET MENU WAS DIK VOOR ELKAAR.
François F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We begonnen deze avond met n lekker huisaperitief en n amuse. Prima 5 gangen wildmenu. Mooi opgemaakte borden. Het smaakte heerlijk. We hebben heel diverse wildgerechten geproefd: gerookte duif, bouillon met eekhoorntjesbrood en n ravioli, everzwijn met zuurkool en daarna hertenbief en hertenstoof met rose kool en tenslotte perentaartje met specerij-ijs. Afsluitend nog koffie met lekkers. De bijpassende wijnen waren heel goed gekozen. Prima passend bij de gerechten.De mensen van de bediening lichtten de gerechten en de wijnen goed toe.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fijne kleinschalige locatie, bediening met aandacht, heerlijk eten. Alles met aandacht. Gratis parkeergelegenheid voor de deur. En een van de weinige restaurants waar ook een fietsenrek staat. Perfect.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, lekkere wijnen met leuke uitleg, kortom een heerlijk avondje uit. We hebben ervan genoten
François F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was gewoon lekker. Niet bijzonder. Wat wel verrassend lekker was, was de alcoholvrije cocktail. Dat was een uitstekende vervanger voor de wijn als BOB.
Drik H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het voorgerecht was lekker, maar er zat een lastige 'pees' in de vis. die hinderde bij het snijden, waardoor de vis niet helemaal in goed op te delen was . Het hoofdgerecht was uitstekend. Het geluidsnivo door enkele hard pratende gasten was aanvankelijk wat lastig.
Al met al hebben we prima geluncht en zullen er zeker weer spoedig terugkomen.
grefte .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met vrienden zeer smakelijk en gezellig gegeten. Kwaliteit van de gerechten zeer goed en de bediening was deskundig en vriendelijk.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, dagmenu was lekker. Gerechten waren mooi opgemaakt en de bijpassende wijnen waren ook prima, en zelfs nog een keer bijgeshonken. Hier komen we nog een keer terug.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We zijn gastvrije ontvangen en we hebben er heerlijk gegeten. De gerechten waren mooi uitgebalanceerd. Een plaats om nog eens terug te keren.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Top! Prettig personeel! Rekeninghoudend met mijn koolhydraadbeperkt dieet verrukkelijk gegeten! Wat een bijzondere smaken en combinaties! Bedankt!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fantastisch! Ik at koolhydraadbeperkt en mijn partner ' normaal'. Heerlijk gegeten, sublieme smaken, prettig personeel! Albert Heijn actie is goed geweest om kennis te maken met dit restaurant!
willy B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Viel ons op dat er geen keus was in het AH menu, maar wat er geserveerd werd was prima. Misschien volgende keer toch wat meer keuzemogelijkheden.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer met mooi opgemaakte gerechten. De bediening was ook zeer attent. Doet niet onder voor een sterrenrestaurant.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk chef menu gegeten met een fantastisch bijpassend wijnarrangement. De bediening was gezellig, vriendelijk en gastvrij.
H J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
mooie gezellige locatie. Prima ontvangst en een gezellige sfeer, ambiance. Kortom een zeer goed restaurant
met kwaliteitsproducten. Ook het terras is zeer gezellig en uitnodigend om wat te drinken en/of te eten,
dit restaurant kan ik aanbevelen bij andere mensen die voor kwaliteit en gezelligheid gaan.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Op doorreis even van de snelweg af en bij Ruitersbosch terecht gekomen.Dit was ons eerst bezoek en wat een prima restaurant, zeer attente bediening mooie ambiance en een prima kaart met heerlijke gerechten.Nagenoeg alles klopte wat je van een restaurant in deze prijs klasse mag verwachten.Voor de vaste klanten veel aandacht en voor de pasanten zoals wij meer dan voldoende aandacht.Wij bestelden alleen het hoofdgerecht vanwege tijdsdruk, echter het was bijzonder van smaak en prima uitgeserveerd.Daarna nog koffie heerlijk van melange en bijna goed geserveerd.Ook de bonbonnetjes waren voortreffelijk.Wij komen bij dit restaurant zeker nog een keer terug, en dan gaan we natuurlijk een heel diner bestellen.