Restaurant Ruitersbosch

Doctor Batenburglaan 111 4837 BP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

Genieten van seizoensgerechten

Het Ruitersbosch is gelegen op een prachtige plek aan de rand van het Mastbos. Geniet in alle rust van je lunch of diner, geïnspireerd op de Franse keuken met invloeden uit de rest van Europa. De chef werkt zo veel mogelijk met seizoensproducten waardoor de kaart vaak wisselt. Kom het beleven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruitersbosch

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag

Corry B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fijne bediening
Vriendelijk personeel en de wachttijd was precies goed
Zal het zeker bij vrienden aanbevelen
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Jeannette250 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met de AH actie heerlijk buiten gegeten. Prettige ontvangst, prettige bediening en heerlijk gegeten. Prijs menu komt overeen met prijs menu als je niet met AH actie eet. Positief want er zijn veel restaurants die hun 3 gangen menu met een AH actie ineens veel duurder maken. Wat ook leuk was dat het nagerecht vervangen kon worden door tussen gerecht met kleine meerprijs. Fijne avond gehad, leuke tuin, we komen graag terug.
Hein G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima gegeten. Alleen ons toetje - moestuintje - viel tegen door overdadig chocoladebruin, waardoor smaak van aardbeien verloren gaat. De akoestiek laat zwaar te wensen over. Het was zo rumoerig dat je elkaar vaak niet of met heel veel inspanning kon verstaan. Isoleren van het plafond zal denk ik een oplossing kunnen bieden.
Sillibilly .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ruitersbosch had een heerlijk diner samengesteld voor de AH actie. We hebben ervan genoten.
De gerechten werden op een leuke manier gepresenteerd en waren smaakvol samengesteld.
Echt een aanrader
jiem N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
zijn na twee weken weer met vrienden hier gaan eten, omdat het zeer goed en gezellig is en een fijne sfeer en zeer gastvrij ontvangen in alles.
jiem N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zeer goed gegeten. Prijs kwaliteit perfect. Leuke en zeer goede bediening. Komen hier zeker terug.
Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst waarbij direct bleek dat ze mijn opmerking bij de reservering ook paraat had!
Vriendelijke en vrolijke bediening. Erg lekker gegeten in een prettige sfeer.
Raoul A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met klanten uit Oostenrijk gegeten bij Ruitersbosch. Zij leveren in Oostenrijk serviesgoed voor Gastronomie en kunnen goed eten en een mooi gedekte tafel wel waarderen. En tevreden waren ze zeker. Het verassingsmenu was heerlijk en goed gevarieerd. Verrassende combinaties en mooie porties geserveerd op prachtig serviesgoed. Ruitersbosch is daarnaast niet te formeel en de bediening uitstekend. Zeker zakelijk aan te raden maar ook privé ga ik hier zeker nog eens eten.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten! Alleen een hoofdgerecht was voor ons wel wat weinig. Een glaasje wijn was echt heel leeg voor een glas van 6 euro. Qua service was het zeer goed. Fijne ambiance.
Lisetta L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een prettige en vriendelijke ontvangst. Het 4 gangenmenu Chefs choice was prima, alleen jammer dat het tussengerechtje van witvis iets te ver gegaard was, waardoor het wat uit elkaar viel maar dat deed aan de smaak gelukkig niets af. Het hoofdgerecht met eendeborstfilet was perfect! Fijne bijpassende wijnen. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Koen F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie gerechten gegeten bij Ruitersbosch, vooral de gepekelde zalm was lekker. Bediening was vriendelijk, maar had wellicht wat meer uitleg over de gerechten kunnen geven tijdens het uitserveren.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gelunched. Uitstekend eten en bediening. Klein minpuntje vanwege de kou was t soms minder aangenaam.
Rien O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gastvrije ontvangst. Goede verzorging, van amuse tot dessert. Bediening attent zonder opdringerig te zijn. Plezierige ambiance.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
"Dat is jouw mening!" Fijne reactie van de bediening als je aangeeft dat het lekker was maar dat de taaie donkere aardappelschijfjes in het tussengerecht niet iets toevoegen.

Ook jammer dat ze niet snappen dat mensen voor hun ontspanning uit eten gaan en dat je dus niet voor het avonddiner baby's moet plaatsen die gaan huilen, tussen de tafels kruipen, etc. Gelukkig nog nooit ergens anders meegemaakt.

Het voor- en tussengerecht, zalm en tartaar, was prima maar zeker niet bijzonder. Het hoofdgerecht, kip en witvis, is erg saai. De kip was overgoten met een hele sterke truffelsaus waar je van moet houden.

Wij hebben hier een tijd terug een paar keer gegeten, maar omdat de ligging niet ideaal is en het eten niet bijzonder was, niet vaker. Toch nog maar eens uitgeprobeerd, maar nu voor het laatst, met dank aan de vriendelijke bediening.
dajobreda .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was ons eerst bezoek aan Ruiterbosch, maar gelet op onze ervaring zullen we er zeker nog eens terugkomen. Alles was top!
ansdegra .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was redelijk tot goed. Helaas waren de porties mager, te minimaal.
De keuze uit de gerechten was beperkt, dit met de AH actie.
De keuze was te maken uit 2 voor-en hoofdgerechten. Nagerecht was maar 1 gerecht of een behoorlijke bijbetaling voor een kaasplankje.
Daaraan gekoppeld is de menuprijs dan te hoog
De service en uitleg mbt de gerechten was goed.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van onze trouwdag. Het is een leuk restaurant met een goede sfeer en een goede bediening.
marianvanschendel V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gegeten via AH bonnen. Prijs kwaliteit goed, alleen het tempo van bedienen te snel. Bediening kwam borden al
ophalen terwijl ik nog zat te eten.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gegeten met de AH actie, heerlijke gerechten met een bijpassend wijntje. Wij kimen hier zeker een keer terug. Ook een vriendelijke bediening.