Restaurant Ruitersbosch

Doctor Batenburglaan 111 4837 BP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

Genieten van seizoensgerechten

Het Ruitersbosch is gelegen op een prachtige plek aan de rand van het Mastbos. Geniet in alle rust van je lunch of diner, geïnspireerd op de Franse keuken met invloeden uit de rest van Europa. De chef werkt zo veel mogelijk met seizoensproducten waardoor de kaart vaak wisselt. Kom het beleven!

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruitersbosch

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ruitersbosch

• Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We zijn gastvrije ontvangen en we hebben er heerlijk gegeten. De gerechten waren mooi uitgebalanceerd. Een plaats om nog eens terug te keren.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Top! Prettig personeel! Rekeninghoudend met mijn koolhydraadbeperkt dieet verrukkelijk gegeten! Wat een bijzondere smaken en combinaties! Bedankt!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fantastisch! Ik at koolhydraadbeperkt en mijn partner ' normaal'. Heerlijk gegeten, sublieme smaken, prettig personeel! Albert Heijn actie is goed geweest om kennis te maken met dit restaurant!
willy.brok3 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Viel ons op dat er geen keus was in het AH menu, maar wat er geserveerd werd was prima. Misschien volgende keer toch wat meer keuzemogelijkheden.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer met mooi opgemaakte gerechten. De bediening was ook zeer attent. Doet niet onder voor een sterrenrestaurant.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk chef menu gegeten met een fantastisch bijpassend wijnarrangement. De bediening was gezellig, vriendelijk en gastvrij.
H J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
mooie gezellige locatie. Prima ontvangst en een gezellige sfeer, ambiance. Kortom een zeer goed restaurant
met kwaliteitsproducten. Ook het terras is zeer gezellig en uitnodigend om wat te drinken en/of te eten,
dit restaurant kan ik aanbevelen bij andere mensen die voor kwaliteit en gezelligheid gaan.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Op doorreis even van de snelweg af en bij Ruitersbosch terecht gekomen.Dit was ons eerst bezoek en wat een prima restaurant, zeer attente bediening mooie ambiance en een prima kaart met heerlijke gerechten.Nagenoeg alles klopte wat je van een restaurant in deze prijs klasse mag verwachten.Voor de vaste klanten veel aandacht en voor de pasanten zoals wij meer dan voldoende aandacht.Wij bestelden alleen het hoofdgerecht vanwege tijdsdruk, echter het was bijzonder van smaak en prima uitgeserveerd.Daarna nog koffie heerlijk van melange en bijna goed geserveerd.Ook de bonbonnetjes waren voortreffelijk.Wij komen bij dit restaurant zeker nog een keer terug, en dan gaan we natuurlijk een heel diner bestellen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heldere toelichting op en wezenlijke ondersteuning bij de menu-keuzes. Vriendelijke en klantgerichte bediening. Entourage is perfect.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Perfect. Mijn waardering over alles zegt voldoende.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hier weer eens gegeten, ditmaal met een AH-bon. Mooie ligging, gemakkelijk parkeren, erg gezellig en mooie inrichting. Goede ontvangst en de hele avond prima bediening. Ruitersbosch heeft zelfs de maître van restaurant Wolfslaar in dienst genomen, welke ook als sommelier prima zijn mannetje staat.
Er was voor de klanten met een AH -bon geen keuze-menukaart, doch een driegangen verrassingsmenu samengesteld. Prima, we doen vaak niet de moeite iets te kiezen, "verras ons maar". Ook ditmaal bleek de verrassing prima. Het menu werd omlijst met mooie wijnen. Het menu was verder erg smakelijk, mooi opgemaakte borden en werd erg netjes geserveerd met een goede uitleg. Gewoon niets op aan te merken. Prijs-kwaliteitverhouding prima.
Dit restaurant probeert gewoon op een nog hoger niveau terecht te komen. Iets wat ze aardig aan het lukken is. Binnen Breda zit het echt in het betere segment in alle opzichten. Alle betere restaurants binnen Breda kennende, komt Ruitersbosch voor ons op een gedeelde derde plaats. Prima, gaat zo door, wij komen zeker terug.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
4gangen menu met wijn arrangement: genoten!
Zeer prettige bediening
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Uitstekend gegeten.
fam L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Pluspunten: Bediening is uitstekend.
Gerechten zijn origineel te noemen en de prijs/kwaliteit verhouding is precies goed.
Een wat ruimer aanbod van tapbier zou wenselijk zijn.
Minpunt: Tafeltjes staan veel te dicht op elkaar waardoor geluidsoverlast kan ontstaan.
lia.kamerbeek K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Alles was perfect, we werden gastvrij ontvangen, de gerechten waren SUPER. Zowel de vis, als de vleesgerechten heerlijk, mijn man had n.l.gekozen voor een vleesmenu, en ik voor een vismenu. Het hoofdgerecht van vlees was eend, het enige waar mijn man niet van hou. Geen probleem, dat werd keurig vervangen door een ander vleesgerecht. Super service dus bij Restaurant Ruitersbosch, wij kunnen dan ook iedereen dit restaurant aanbevelen. Vriendelijk dank, voor de heerlijke, en zeer geslaagde avond. Henk en Lia.
Marise B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heel gezellig buiten gegeten op je mooie terras
Hubert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vriendelijke bediening en kwaliteitsgerechten. Mooi buitenterras.
fons V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
het is een mooie locatie , Maar op het terras tegen de zijkant aan stonk het enorm naar paarden mest wat niet te goede was van het aangenaam samen eten!!!!!!!!!
RL S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wederom hier gegeten met AH actie.
We begonnen met een cava als aperitief, welke aangenaam fris smaakte, maar wel wat eenvoudig. Voor bijna 7 euro per glas mag je volgens mij wel wat meer verwachten.
We gingen ook beiden voor het bijpassende wijnarrangement bij het 3 gangen menu, met het verzoek tot 1 kleine aanpassing, wat geen probleem was.

Daar het een verrassingsmenu betrof, vonden we het wel een minpuntje dat we geen toelichting kregen bij het hoofdgerecht (maar vervolgens dus zelf om gevraagd), terwijl de andere gerechten wel goed toegelicht werden.
Waar ik de voorgaande keren het voorgerecht het hoofdgerecht vond overtreffen, was dat nu omgekeerd.
Alle gerechten waren gewoon goed, met als uitblinker het hoofdgerecht (ossenhaas en kalfswang).
De sommelier wist de wijnen ook goed te beschrijven.

Prijs/kwaliteit is het hier verder in orde, hoewel het door lichte prijsstijgingen wel steeds meer concurrentie heeft gekregen. Verder lijkt het voorheen toch al nette interieur een lichte opfrisbeurt te hebben gekregen, wat we kunnen waarderen.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gerechten zijn voortreffelijk, geweldig voor je smaakpupillen! Sfeervol terras, een aanrader en voor herhaling vatbaar. Ook leuk met vrienden.