Restaurant Ruijgh

Maandag 11:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een echte aanrader op ieder gebied! Afgelopen zaterdag met 15 dames gegeten. Goede service, snelle bediening, en vooral heerlijk en vers eten voor een goede prijs. Erg leuk concept.
Wij vonden het zo leuk dat we de dag erna zijn teruggegaan voor de lunch!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Al verschillende malen hier gegeten. Zowel de lunch als diner. Wat ik echt leuk vind is dat je een kaart krijgt met veel kleine verschillende gerechten waaruit je kunt kiezen. Een concept dat tegenwoordig erg populair is.
Bij de lunch betaal je per gerecht een paar euro's, terwijl bij het diner een vast bedrag staat. (Soms een kleine extra bijdrage).
Het eten is een voldoende. Verwacht geen smaakexplosies. Maar de gerechten zijn verzorgd, de porties zijn groot zat en de smaken in orde. Al vind ik de prijs van dit restaurant wat aan de hoge kant. Voor een lunch met twee pewrsonen(mijn vrouw en ik) zijn we hier gemiddeld €35 voor kwijt. Als diner bijna het dubbele.

De bediening is erg netjes en verzorgt. Ze zijn vlot, vriendelijk en willen je het echt naar je In maken. Echt een compliment. De keuken is ook erg verzorgt en de chefs werken vlot en goed. Ook al is het soms gezellig druk in het restaurant je hoeft niet lang te wachten.

Al met al een prima restaurant.
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben een fijne avond gehad bij restaurant ruijgh. Het restaurant zit waar vroeger de aldi zat en is heel mooie ingericht. Het was zaterdagavond en helemaal vol. De 2e persoons tafeltjes zaten erg dicht op elkaar. Dit zorgde er wel voor dat we een gezellig gesprek met onze buren hadden, maar niet helemaal de bedoeling van een romantisch avondje. Wij hebben deze avond gekozen voor het eten zonder limiet. Je kunt dan onbeperkt gerechten bestellen. Voor sommige gerechten en het toetje moet je wel bij betalen. Het zijn wel behoorlijk grote porties. Wij hebben in het totaal 6 keer een gerecht besteld (inclusief toetje) en zaten toen echt vol. Over het algemeen was het eten heerlijk. Met hoogtepunten als de rundercarparccio en het zacht gegaard spek. De zalmfilet en de calamaris waren iets te lang gebakken. Ook hebben we echt genoten van het citroentaartje als dessert. Wel jammer om daarna te moeten horen dat het biscuit van het taartje kant en klare jodenkoeken zijn. Zeker voor een restaurant dat aangeeft met veel biologische producten te werken. Maar desalniettemin een mooi restaurant, vriendelijk personeel en lekker eten.
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Ruijgh heeft een prima concept: diverse gerechtjes om van te genieten zonder limiet. Na een warm ontvangst werd ons een tafel toegewezen. Voor een maandag avond lekker druk. Bediening was lekker alert, informeel, maar wel correct. Gerechten prima op smaak. Voor €25,00 zeker een aanrader!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Op 25 november met 23 vrienden bij Ruijgh gaan eten, ondanks de grote groep vlotte bediening en het eten werd lekker snel uitgeserveerd.

Ruijgh heeft als concept voor € 25,00 onbeperkt genieten van voor- en hoofdgerechten. Voor de nagerechten betaal je een kleine meerprijs € 4,00, alsmede voor sommige wat luxere gerechten betaal je € 2,00 bij.

Het personeel is erg goed op de hoogte van allergeneninformatie en denkt mee, bovendien heeft het restaurant een speciale allergenenkaart.

Door het concept is het restaurant uitermate geschikt om met een grote groep te gaan eten, door de kleine gerechten is er tussen de bestellingen door tijd om te borrelen en is het leuk om vaker van zitplaats te wisselen.

De gerechten zijn geen culinaire hoogstandjes, maar ik denk ook niet dat je dat mag verwachten van het concept.

Concluderend, prima eten, vlotte attente bediening en ik kom zeker nog eens terug!
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
op een zondag avond hier gegeten met vrienden. bediening vlot en alert. eten: concept goed, smaken mogen iets meer uitgesproken zijn. bv: de Thaise hamburger had pittiger gemogen, het enige Thaise wat ik er in proefde was iets van sereh/ citroengras.