Restaurant Ruijgh

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ruijgh

M. T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Sfeervol, menu voor vaste prijs was verrassend divers, mooi opgediend en vlot geserveerd. Prettige, attente bediening. Echte aanrader!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Reservering ruim van te voren gedaan. Tafel toegewezen met hoge stoelen/tafel. Gevraagd om lage tafel/stoelen. Dit gekregen, maar helaas ongezellige plek. " Kleine gerechtjes zijn soms best "groot" en dus snel maag gevuld, terwijl het (leuke) concept is dat je veel verschillende gerechtjes kunt proberen. Smaak gerechten prima!
Marie-Louise G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige avond gehad met heerlijk eten in een prima tempo. Kennis van biersoorten liet te wensen over bij personeel. Grootte van de porties is fijn, zo kun je toch meerdere gerechten proeven zonder snel helemaal vol te zitten.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker gegeten, leuke kleine gerechtjes en lekker van smaak. De keuze is reuze voor ieder wat wils.
Prijs kwaliteit verhouding is goed
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, prijs kwaliteit verhouding was er goed. Leuke en gezellige lokatie. Alleen de tijd tussen de gerechten was naar mijn menig wat lang.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten
Hier eten is gewoon genieten van een top avond met super eten en super bediening
Chapeau!
En tot de volgende keer
Gr Deborah Verheijen
San V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eigenlijk voor ons zelf wij waren zoveel aan het praten daardoor deden we niet veel eten bestellen. Maar wat we hebben gegeten was heerlijk we komen zeker nog terug.
Eekels .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie sfeer en goede bediening, gerechten zijn heerlijk bereid en waren allemaal lekker, vooral de pulled pork was super
gemma50 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Snelle en zeer vriendelijke bediening .Lekkere gerechtjes,pomodori soep heerlijk!
Jammer dat de nagerechten allemaal super zoet zijn en dat daar geen fruit of kaas bij is!!
Bibi D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De bediening was aan het begin van de avond top. Totdat er een grote tafel binnenkwam toen vonden we het spijtig dat we in het hoekje zaten het leek of we telkens vergeten werden.
nhoog .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima plek, gastvrij personeel, behulpzaam, prima concept, lekker eten, goede menukeuzen. Als ik dichterbij zou wonen, zou ik hier vaker komen.
Beek M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
super avond gehad bij Ruijgh en 120 tekens, ben geen schrijver maar een smuller, een echte smuller die na het eten bij Ruijgh niet 123 120 tekens op papier gezet krijg. Liever mes en vork in plaats van de pen maar als tripadvisor zegt dat t moet dan pas ik me wel aan.
Maikel D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk restuaurant. Je kunt er goed eten! De sfeer is industrieel en ziet er echt gaaf uit! Service is top! Na elke keer dat het eten op is wordt er alvast gevraagd wat je erna wilt hebben. Ik vind het niet storend, maar kan me indenken dat sommige mensen dit wel vinden.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettend goede bediening!!! Leuk restaurant waar je heel gezellig kunt zitten. Zeker de moeite waard om heen te gaan.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een echte aanrader op ieder gebied! Afgelopen zaterdag met 15 dames gegeten. Goede service, snelle bediening, en vooral heerlijk en vers eten voor een goede prijs. Erg leuk concept.
Wij vonden het zo leuk dat we de dag erna zijn teruggegaan voor de lunch!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Al verschillende malen hier gegeten. Zowel de lunch als diner. Wat ik echt leuk vind is dat je een kaart krijgt met veel kleine verschillende gerechten waaruit je kunt kiezen. Een concept dat tegenwoordig erg populair is.
Bij de lunch betaal je per gerecht een paar euro's, terwijl bij het diner een vast bedrag staat. (Soms een kleine extra bijdrage).
Het eten is een voldoende. Verwacht geen smaakexplosies. Maar de gerechten zijn verzorgd, de porties zijn groot zat en de smaken in orde. Al vind ik de prijs van dit restaurant wat aan de hoge kant. Voor een lunch met twee pewrsonen(mijn vrouw en ik) zijn we hier gemiddeld €35 voor kwijt. Als diner bijna het dubbele.

De bediening is erg netjes en verzorgt. Ze zijn vlot, vriendelijk en willen je het echt naar je In maken. Echt een compliment. De keuken is ook erg verzorgt en de chefs werken vlot en goed. Ook al is het soms gezellig druk in het restaurant je hoeft niet lang te wachten.

Al met al een prima restaurant.
Annemarieke C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben een fijne avond gehad bij restaurant ruijgh. Het restaurant zit waar vroeger de aldi zat en is heel mooie ingericht. Het was zaterdagavond en helemaal vol. De 2e persoons tafeltjes zaten erg dicht op elkaar. Dit zorgde er wel voor dat we een gezellig gesprek met onze buren hadden, maar niet helemaal de bedoeling van een romantisch avondje. Wij hebben deze avond gekozen voor het eten zonder limiet. Je kunt dan onbeperkt gerechten bestellen. Voor sommige gerechten en het toetje moet je wel bij betalen. Het zijn wel behoorlijk grote porties. Wij hebben in het totaal 6 keer een gerecht besteld (inclusief toetje) en zaten toen echt vol. Over het algemeen was het eten heerlijk. Met hoogtepunten als de rundercarparccio en het zacht gegaard spek. De zalmfilet en de calamaris waren iets te lang gebakken. Ook hebben we echt genoten van het citroentaartje als dessert. Wel jammer om daarna te moeten horen dat het biscuit van het taartje kant en klare jodenkoeken zijn. Zeker voor een restaurant dat aangeeft met veel biologische producten te werken. Maar desalniettemin een mooi restaurant, vriendelijk personeel en lekker eten.
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Ruijgh heeft een prima concept: diverse gerechtjes om van te genieten zonder limiet. Na een warm ontvangst werd ons een tafel toegewezen. Voor een maandag avond lekker druk. Bediening was lekker alert, informeel, maar wel correct. Gerechten prima op smaak. Voor €25,00 zeker een aanrader!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Op 25 november met 23 vrienden bij Ruijgh gaan eten, ondanks de grote groep vlotte bediening en het eten werd lekker snel uitgeserveerd.

Ruijgh heeft als concept voor € 25,00 onbeperkt genieten van voor- en hoofdgerechten. Voor de nagerechten betaal je een kleine meerprijs € 4,00, alsmede voor sommige wat luxere gerechten betaal je € 2,00 bij.

Het personeel is erg goed op de hoogte van allergeneninformatie en denkt mee, bovendien heeft het restaurant een speciale allergenenkaart.

Door het concept is het restaurant uitermate geschikt om met een grote groep te gaan eten, door de kleine gerechten is er tussen de bestellingen door tijd om te borrelen en is het leuk om vaker van zitplaats te wisselen.

De gerechten zijn geen culinaire hoogstandjes, maar ik denk ook niet dat je dat mag verwachten van het concept.

Concluderend, prima eten, vlotte attente bediening en ik kom zeker nog eens terug!