Restaurant Ruig

Veemarktplein 43-44 3521 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruig

Basic met een ruige twist

What's in the name? Steaks, burgers & beers is het thema van restaurant Ruig, wat door hun lendenen stroomt! De meest basic gerechten geven zij een originele twist en serveren zij op 'ruige' houten serveerbladen. De bediening geeft ruimte voor spoedetentjes vanwege de voorstellingen in het naastgelegen Beatrixtheater, maar neem vooral de tijd om hier van de “ruige” gerechten te genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruig

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 00:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ruig

Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Verrassend restaurant. Leuk, service gericht personeel dat een bijdrage levert aan een leuke avond. Simpele kaart. Kwaliteit van de producten en de bereiding daarvan is prima. Voorgerechten soep en carpaccio prima. Hoofdgerechten, steak en burgers ook goed. Vegaburger matig. Nagerechten, dame blanche eenvoudig, cheesecake redelijk, chocoladetaart uitstekend. We komen graag nog een keer.
Marinella .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goede service. We waren al laat en hadden tot half 8 de tijd om te eten door een besloten feest. Wij konden geen parkeerplek vinden en waren om kwart voor 7 aangekomen, terwijl we half 7 gereserveerd hadden. Ik had even gebeld en we konden alsnog komen en zouden wat voor ons regelen. Wat dat betreft helemaal top. Alleen wel ontzettend rumoerig toen we binnen kwamen, echt veel te druk en hard geluid om rustig te kunnen eten. Je kon elkaar amper verstaan. Ook werd je niet echt ontvangen toen je binnen kwam, we liepen maar gewoon naar de bar om ons aan te melden. Dat zijn wel wat verbeterpuntjes.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
superlekker gegeten, gezellige tent!aanrader, als je in de buurt bent!
heerlijke hamburger gegeten, fijne bediening , prettige sfeer
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima gegeten. Porties zijn voldoende. Dessert erg lekker Alleen lag er zo bleek bij vertrek een dode muis onder een van onze stoelen.
mona10 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

Ontzettende leuke tent,leuke sfeer en kwaliteit van het eten perfect

Een leuke manier van serveren
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Top personeel, super vriendelijk. Kwamen regelmatig vragen of we nog drinken wilden. Grote porties voor de prijs die je betaald. Prijs kwaliteit verhouding perfect. Gezellige sfeer. Toiletten waren super schoon (niet geheel onbelangrijk). Top avond gehad
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het was er erg druk en rumoerig.
Door de drukte was het snelle afhandeling. Het vlees t boansteak was niet zo lekker. Droog. En voor 27 euro is ook niet niks. Helaas dus niet voor herhaling vatbaar.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
vlotte bediening.en lekkere gerechten!
Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima gerechten voorgeschoteld en binnen een mum van tijd was het klaar, terwijl het hele restaurant vol zat! Goede prijs-/kwaliteit verhouding.
Juultje J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel lekker gegeten..goede hamburger, we vonden alleen een beetje jammer van de kaas ..die smaakte een beetje te sterk ...overheersend
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Alleen voor de lunch geweest, maar diverse lunch mogelijkheden van goede kwaliteit voor een nette prijs in een rustige omgeving.
Rinze S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Tournedos was uitstekend gebakken en super mals.Ook de burgers en de kipsate werden door de andere familieleden ten zeerste gewaardeerd. We zullen zeker weer terug komen.
reginaquakernaat .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goed gegeten, was erg gezllig ook. Zeker aanrader! Dichtbij het beatrix theater waar wij aansluitend naar een musical gingen. Ook dichtbij parkeren, kortom een aanrader!
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten, leuk restaurant en aardige bediening! Wij waren op vrijdag avond en het was gezellig druk, ondanks dat toch gewoon op tijd onze bestelling en ideaal in combinatie met bezoek aan beatrix theater!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Restaurant gekozen vanwege gunstige ligging tov jaarbeurs.
Het feit, dat wij hier, vanuit Noord Brabant, voor de 2de keer binnen 3 maanden gegeten hebben, geeft al aan, dat het goed bevallen is.
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk dat je hier voor een theaterbezoek snel een hapje kan eten.
Riekje T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekkker gegeten. Uitstekende service. Kreeg op mijn verzoek een glas kraanwater. Hier werd niets voor gerekend, top! Zeer vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar.
eline A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De ijzeren stoeltjes waren wat hard, verder was alles naar wens, en het is vlak bij het Beatrix theater dus mooi te combineren met een voorstelling
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben anderhalve week geleden hier heerlijk gegeten met een grote groep collega's, er hangt een erg gezellige sfeer, het eten is erg goed, de bediening is erg vriendelijk, wij vinden het echt een aanrader!
Gertruud Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik had gereserveerd via Iens en daarvan een bevestiging gekregen via de mail. Toen we binnen kwamen zagen we direct dat alle tafels bezet waren. En dat onze reservering niet was doorgekomen. Er werd gezegd dat ze dat hadden uitstaan omdat ze het doorgaans te druk hebben op zaterdag. Beetje teleurstellend. Het rook er wel lekker.
Gertruud