Restaurant Ruig

Veemarktplein 43-44 3521 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Ruig

Basic met een ruige twist

What's in the name? Steaks, burgers & beers is het thema van restaurant Ruig, wat door hun lendenen stroomt! De meest basic gerechten geven zij een originele twist en serveren zij op 'ruige' houten serveerbladen. De bediening geeft ruimte voor spoedetentjes vanwege de voorstellingen in het naastgelegen Beatrixtheater, maar neem vooral de tijd om hier van de “ruige” gerechten te genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Ruig

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 00:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ruig

Rinze S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Tournedos was uitstekend gebakken en super mals.Ook de burgers en de kipsate werden door de andere familieleden ten zeerste gewaardeerd. We zullen zeker weer terug komen.
reginaquakernaat .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goed gegeten, was erg gezllig ook. Zeker aanrader! Dichtbij het beatrix theater waar wij aansluitend naar een musical gingen. Ook dichtbij parkeren, kortom een aanrader!
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten, leuk restaurant en aardige bediening! Wij waren op vrijdag avond en het was gezellig druk, ondanks dat toch gewoon op tijd onze bestelling en ideaal in combinatie met bezoek aan beatrix theater!
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk dat je hier voor een theaterbezoek snel een hapje kan eten.
Riekje T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekkker gegeten. Uitstekende service. Kreeg op mijn verzoek een glas kraanwater. Hier werd niets voor gerekend, top! Zeer vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar.
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben anderhalve week geleden hier heerlijk gegeten met een grote groep collega's, er hangt een erg gezellige sfeer, het eten is erg goed, de bediening is erg vriendelijk, wij vinden het echt een aanrader!
eline A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De ijzeren stoeltjes waren wat hard, verder was alles naar wens, en het is vlak bij het Beatrix theater dus mooi te combineren met een voorstelling
Gertruud Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik had gereserveerd via Iens en daarvan een bevestiging gekregen via de mail. Toen we binnen kwamen zagen we direct dat alle tafels bezet waren. En dat onze reservering niet was doorgekomen. Er werd gezegd dat ze dat hadden uitstaan omdat ze het doorgaans te druk hebben op zaterdag. Beetje teleurstellend. Het rook er wel lekker.
Gertruud
Melissa Robby Bradley R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We kwamen binnen en het stond helemaal vol met drinkende studenten. Het was daardoor erg rumoerig en konden elkaar onder eten bijna niet verstaan. Daarbij zaten de andere mensen naast ons bijna bij ons aan tafel, zo dicht stonden de tafels op elkaar. Eten was wel goed maar we moesten steeds erg lang wachten op ons drinken.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding, met de kwaliteit van het bestelde was alles goed, alleen een klein potje met (te) droge salade en wat weinig friet, kan mij niet een voldoende doen geven. Mijn advies, kleed het wat meer aan, met b.v. betere rauwkostsalade of wat aardappelsalade en wat meer friet.
Geluidsniveau, is bij een volle zaak (en dat was het bijna) te rumoerig, je moet bijna tegen elkaar schreeuwen om elkaar te verstaan, m.i. word dit veroorzaakt omdat het geluid nergens geabsorbeerd word, maar alleen weerkaatst. Hier moet echt wat aan gedaan worden, want een rustige conversatie is niet mogelijk.
Maar m.n. de rumoerigheid houd ons voor een tweede bezoek aan dit restaurant weg. Als dit verholpen is, dan laten wij ons graag uitnodigen om opnieuw te komen dineren, want personeel is vriendelijk en de inrichting spreekt ook ons aan.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed klaargemaakt maar de portie"s waren wat aan de kleine kant.
Het was erg vol en het geluid kon niet echt weg waardoor wij erg veel moeite hadden om elkaar te verstaan.
Het personeel is zeer vriendelijk het eten goed maar wij zullen niet snel weer gaan.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Bediening was erg ongastvrij... restaurant heel lawaaiig, je kunt elkaar amper verstaan... hamburger was nog heel roze...
Cobu D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gistere heerlijk gegeten bij Restaurant Ruig. Gezellig...correcte bediening...vlot...en voor herhaling vatbaar!!!
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Op zich prima. Inderdaad wel wat veel geluid door weinig dempende aankleding.
De eerste indruk zou sterk kunnen verbeteren door de wel erg beduimelde menukaarten eens te vernieuwen
Eddie B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitstekend gegeten en ideaal gelegen wanneer je naar een theatervoorstelling in het Beatrixtheater gaat.
Spareribs hadden alleen wel wat warmer gemogen maar voor de rest geen aanmerkingen.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gisteren met zoon gegeten in restaurant Ruig. We gingen hier speciaal naartoe voor de T-bonesteak, allebei nog nooit eerder gehad, voor ons dus even een mannendingetje om zo'n lap vlees naar binnen te werken. De bediening was erg vriendelijk, we werden steeds snel geholpen en regelmatig werd er gecheckt of alles naar wens was. Ook het eten en drinken werd steeds verrassend snel op tafel gezet. Ons vlees was heerlijk mals, het had mogelijk iets kruidiger gekund. De daarbij geserveerde friet en coleslaw waren oké. Goede indruk, maar wel flinke rekening.
Marlous D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Redelijk lang op eten moeten wachten, verder prima
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geen welkom bij het binnenkomen van het restaurant. En 20 minuten wachten tijdens de lunchpauze op een uitsmijter is erg lang.
Liesbeth J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vriendelijk personeel en lekkere kruidenboter. Helaas hebben we lang op ons eten moeten wachten. De prijs-kwaliteitsverhouding kan beter, ik heb vrij veel betaald voor een salade die vooral bestond uit grote stukken smaakloze sla. Mijn vriendin bestelde een well done steak (ik begrijp ook niet waarom haha) maar ze kreeg 'm toch medium. Geen tent waar ik snel naar terug zou gaan.
K.arlien K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Voor de tweede keer hier met een vriendin gegeten. We hebben allebei een tournedos besteld. Deze was lekker mals. Mijn vriendin werd zeer netjes geholpen met haar dieetwensen. De porties frites werden leuk geserveerd in een puntzakje. Maar het zakje was wel heel klein en daarom hebben we allebei een extra portie besteld, waar we €2,00 per bakje voor moesten bijbetalen. Niet erg netjes. Hoe leuk het puntzakje ook: of een groter zakje of de frites meteen in een bakje serveren.
Er is een aparte drankenkaart waar bieren, cocktails en andere dranken op staan, maar geen wijn. Zou fijn zijn als die ook ergens vermeld staan, zodat je weet wat je bestelt en hoe duur het is. €7,00 voor een glas Chardonnay vind ik erg fors.
Hele prettige bediening.