Restaurant Rudra

Meer informatie over restaurant Restaurant Rudra

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Zeer gastvrij personeel, we hebben maaltijden afgehaald en die waren zeer goed van kwaliteit, restaurant zelf heeft huiskamer sfeer, niets mis mee, komen hier zeker en graag terug.
Darshan J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Hier een aantal hartige gerechten besteld waaronder telo bakkeljauw, broodje kipkerrie en bara. Allen goed bevallen. Vriendelijk personeel. Het restaurant zit op de eerste verdieping naast de Hema. Ik kom hier zeker terug voor de maaltijden te proberen!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Voor het eerst hier afgehaald, roti kipfilet en een bloedworst. Leuk gesprek gevoerd met (ik neem aan) de eigenaar tijdens het wachten. Hij was heel zelfverzekerd dat ik nog een keer terug zou komen. En daar heeft hij gelijk in het eten was heerlijk. Heb uiteindelijk wel wat extra hotsauce eroverheen gedaan, omdat ik van pittig hou. Ze zitten jammer genoeg op een onopvallende locatie en het is niet bijzonder ingericht. Op naar de volgende keer!