Restaurant Rubens (Golden Tulip Hotel)

Schipholweg 3 2316 XB Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rubens (Golden Tulip Hotel)

Net buiten het drukke centrum van Leiden vind je Restaurant Rubens. Tegenover Leiden Centraal en dus prima bereikbaar met openbaar vervoer. Maar natuurlijk ook met de auto of fiets. Heerlijk dineren en daarbij genieten van een bijpassende wijn. De uitgebreide wijnkaart biedt voor ieder wat wils. Dat geldt ook voor het diner: kies voor bijvoorbeeld het Rubens menu, vegetarische specialiteiten of een dagmenu met een dagelijks wisselend voor- en hoofdgerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rubens (Golden Tulip Hotel)

Maandag t/m Zaterdag
- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Lunch vanaf 11:30
- Bar vanaf 15:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sieger Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Bediening was goed. Kundig ook qua wijn- en kaaskennis. Preisoepje was goed, varkensoester was een beetje droog, supplementen waren goed. Kaasplankje was erg goed met een fijne port.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Weekendje leiden, mooi restaurant in het golden tulip hotel. ( ver boven de standaard hotel restaurants ) Wij hadden beide het 3-gangen menu. De prijs kwaliteit verhouding was geweldig. 2 hele mooie gangen en als dessert de keuze uit een prachtig verzorgde kaastrolley of een surprise van de chef ( een proeverij van huisgemaakte desserts ) Bediening had veel verstand van het eten en een mooi wijnadvies. Aanrader dus!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Samen met mijn vader hier gegeten als onderdeel van ons verblijfsarrangement. Keurige, beetje zakelijk formele inrichting. Goede ontvangst en uitleg over menu. 3 gangen menu bestond uit brood met smeersel vooraf, tomatensoep (uit een pakje?), varkensoester (beetje bleek maar wel goed van smaak) met groentes, rosti en aardappels in room. Dessert was een trio van zoetigheden. Alles goed van smaak. Uitstekende, maar wel dure (6,75/glas) Chardonnay en lekker kopje koffie na. Bediening is formeel, alert en vriendelijk. Alert omdat mijn vader last heeft van tremor (trillende handen), dit werd opgemerkt door bediening waarop wijn in een whiskeyglas werd geschonken en gevraagd werd of de kok het vlees vast moest snijden. Top! De volgende ochtend werd bij het ontbijt nog vriendelijke gevraagd of mijn vader hulp nodig had bij het pakken van het ontbijtbuffet. Zo hoort het.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Dit restaurant is werkelijk waar verbazingwekkend goed!
Ze hebben vorig jaar kerst het pand verbouwd waardoor het nu van buitenaf meer opvalt. Daarvoor was het wat minder bekend en vandaar schrijf ik verbazingwekkend goed.
Maar restaurant Rubens is werkelijk een enorme aanrader, het eten is fan-tas-tisch (en ik weet uit betrouwbare bronnen hoe vers alles gemaakt wordt).
Ik vind Rubens persoonlijk vele malen beter dan menig bekend restaurant in Leiden en omstreken, als ik thuis in 'een uit-eten bui' ben en heel goed wil eten, dan staat Rubens voor mij bovenaan het lijstje.

Een aanrader!
Dik48 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Nooit geweten dat je in een hotel zo'n goede keuken kan hebben. Mooie kaart, verse producten en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Service is Top!
Heb hier nu meermalen gegeten zelfs met mijn schoonmoeder!