Restaurant Rozenhof

Nijmeegsebaan 114 6564 CK Heilig Landstichting Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Rozenhof

Dineren in heuvelachtige omgeving

Gelegen in het prachtige heuvelachtige landschap tussen Nijmegen en Groesbeek ligt het mooie restaurant Rozenhof. Samen met echtgenote Natalia runt Marcel Vermeulen het restaurant. De keuken wordt gekoesterd met verrassende internationale gerechten en de koks streven altijd naar spanning in smaak, vorm en presentatie!

Meer informatie over restaurant Restaurant Rozenhof

Bas B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Al met al best een aardige avond gehad maar top was het zeker niet. Een serveerster, best vriendelijk overigens, met een mouwloos topje zag er onverzorgd uit. Prima voor het eetcafé maar niet in dit soort restaurants. De andere dame wel in zwart maar verder erg kleurloos. Eten was redelijk maar niet bijzonder ook door de erg hoge prijzen. Filet mignon met wat asperges voor € 26,50 verwacht ik echt wat meer van. Het ei was te ver doorgekookt en de filet mignon was niet, zoals gevraagd, rood maar medium gebakken. De inrichting was een allegaartje van 19de, 20ste en 21ste eeuw. Maak een keuze en ga voor nostalgie of voor modern. Er staat werkelijk alles in het restaurant. Net als het gebruikte servies. Er valt nog wel wat te doen aan dit restaurant om deze hoge prijzen te rechtvaardigen.
Merano .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Na geruime tijd weer eens bij Rozenhof gaan dineren. Restaurant ziet er binnen erg mooi en sfeervol uit, modern. Het avondje was helaas niet zoals we de vorige keer hebben mogen ervaren, teleurstellend zelfs. Helaas in deze week een beperkte menukaart, was ons verteld. Het eten was lekker, de Lasagne (18,50) en wijn aan de prijs (€5.-) voor een erg zuinig glaasje. Geen broodje, boter/olie/tapenade. Een klein bakje met olijfjes kwam er op tafel. Bij het hoofdgerecht ging er wat mis, werd ruimschoots goedgemaakt door de kok. Nagerecht lekker, maar prijs/kwaliteit klopt niet, jammer ook van de "slagroom" die vermoedelijk uit de spuitbus kwam.
Eindconslusie, eten goed, maar alles daaromheen minder, jammer.
Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat uw diner niet geheel soepel verliep. Echter al onze producten zijn vers, zo ook de slagroom, deze komt i.i.g. zeker niet uit een spuitbus.
We hopen u toch weer te mogen ontvangen in ons restaurant.
Sander .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Met 3 personen bij Rozenhof gegeten om het verrassingsmenu te proberen, dit was uitstekend! Aanvankelijk wilden we de wijnkaart zien, maar de ober vermeldde dat er ook een bijpassend wijnarrangement beschikbaar was en dat was achteraf een prima keus. De wijnen gingen perfect samen met de gerechten. Het menu startte met een artisjok (nooit gegeten maar erg lekker), toen lekker zalmgerechtje en verder een lamsgerecht en een zeebaarsgerecht. Als dessert fruit met een aardbeiensoepje en ijs. Bij de koffie kregen we nog een heerlijke zelfgemaakte bonbon. Echt een succes, en voor een schappelijke prijs. Aanrader!
JacintaL .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Met gezin (10 volwassenen en twee kleine kinderen) genoten van een zeer goed verzorgd Paasontbijt. Binnen heerlijk gegeten daarna lekker buiten in het zonnetje in de tuin gezeten. Op zich misschien niet zo bijzonder, maar normaal gesproken kunnen de hotelgasten tot half 11 ontbijten. Wij waren geen hotelgasten, maar wilde alleen gebruik maken van het ontbijt en bij voorkeur pas om 11.00 u. "Geen probleem u bent van harte welkom". We werden vriendelijk ontvangen alles was speciaal voor ons klaar gezet, alles vers en heerlijk. Dit gaan we zeker vaker doen. Wat een heerlijk begin van 1e Paasdag.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen in Rozenhof.
FamVanvliet .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
We komen hier al jaren eten. En als de prijs-kwaliteit niet zo enorm goed was zouden we dat niet zo vaak doen. Daarom hoogste tijd voor een prima recensie!
Het eten is altijd goed, modern, vers en steeds vaker met lokale ingrediënten. Zo ook deze keer. Complimenten voor de kok.
Prima service. De eigenaresse is een echte gastvrouw. De bediening zorgt ervoor dat je je welkom voelt.
De inrichting wordt door de jaren heen stukje bij beetje steeds beter. Elke keer als we komen is er weer iets gemoderniseerd. Volgende keer mogen van mij de 'rokjes' van de tafels af.
Alle reden voor de lezers van deze recensie om zelf eens te gaan proeven bij de Rozenhof.
Namens al het personeel van Rozenhof dank ik u voor deze positieve recensie. Wij zullen ons uiterste best doen om de kwaliteit en gastvrijheid te handhaven. Momenteel wordt onze tuinzaal gerenoveerd , zo werken we aan een moderner Rozenhof.
Aliceberg .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Diverse keren gegeten in een heerlijke ambiance. Vooral de tong a la meuniere was een feest voor een epicurist! Ook de andere gerechten waren van een goede kwaliteit en met zorg en gevoel van samenstelling bereid.
Dank u voor deze reactie. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in Rozenhof.
Fam.ruijs F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Voor de 3e keer weer heerlijk gegeten.
We bestelden de zeetong en de entrecote en het was zoals het hele menu weer voortreffelijk. De prijs kwaliteit verhouding is goed en de bediening attent en vriendelijk. De inrichting is zeer ruim waardoor je goed met elkaar kunt praten zonder anderen te storen of gestoord te worden door andere gasten.
Wij danken u voor deze positieve recensie. Wij zullen ons best blijven doen om ook in de toekomst kwalitatief goede gerechten te blijven serveren.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Hier a la carte gegeten: ruime keuze in verschillende gerechten. De service was goed, soms nog wat onprofessioneel. Bijvoorbeeld dat niet alles meer te bestellen was en dat dit niet meteen gemeld werd bij het aanreiken van de menukaart. Aan de andere kant kregen we de aandacht wanneer dat nodig was en was de bediening attent maar niet opdringerig. Eten was prima bereid, smakelijk en bij de tijd. De inrichting is wat oubollig, echter er is wel ruimte en je zit elkaar niet zo in de weg. Kortom: een prima avond en een restaurant om terug te keren.