Restaurant Roxenisse

Bouwdijk 7B 3248 Melissant Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Roxenisse

Een unieke eetervaring in een golf restaurant

Het team van Golf Restaurant Roxenisse heet je van harte welkom op een bijzondere en culinaire avond. Dit is een unieke plek om te genieten van een sublieme maaltijd. Kies een gerecht van de ruime kaart en kijk uit over de prachtige golfbanen. Ook als je geen fanatiek golfer bent beleef je hier een geweldige avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Roxenisse

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
tonliesbeth .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed een "jonge" bekende (Laura) terug te zien.

Prima locatie met even zo goede service en kwaliteit van eten.
Goed toeven in een rustige ontspannen sfeer.
De moeite waard om je in Restaurant Roxenisse te laten verwennen.
janvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zondag avond het restaurant was wat moeilijk te vinden in het donker. Nette ontvangst aan de bar er was iets mis met de reservering maar dat werd direct goed gemaakt. voor en hoofdgerecht waren precies goed en smaakvol.
Bij de bestelling werd kenbaar gemaakt dat er geen slagroom meer was. Ijs zonder slagroom is ook lekker en misschien wel beter ook. Wij gaan daar nog wel een keertje terug om te eten.
leen1944 N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mooie en gezellige gelegenheid met vriendelijke bediening en een goede uitgebreide menu kaart en zeer goed eten.
Na deze mogelijkheid van AH, om daar te kunnen eten, is het zeker een aanrader om daar nog eens terug te gaan om te eten.
miganto .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Van de ah bon daar geweest,warm welkom,mooie omgeving,eten was echt heerlijk keuze van de kaart echt super, we komen zeker weten nog een keer terug omdat ze het hebben verlengt tot eind februari,zekerweten een aanrader
beschier N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
we zijn er al verschillende keren wezen eten en het is voor ons een prefect restaurant en nog steeds voor herhaling vatbaar
m.oele2 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren lekker gegeten . Bij binnenkomst rumoerig i.v.m nieuwjaarsreceptie, maar gaf wel een gezellige sfeer. Prima keuze van de winterkaart. Voor herhaling vatbaar. De ah actie wordt hier nog een maand verlengd, dus tot eind februari. Goede zet !
robwinkelman .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk restaurant op golfbaan. Vriendelijke ontvangst. Leuke Ah kaart. Vlees of Vis. Prima klaar gemaakt. ruim voldoende. Op zondag wel stil in restaurant wat misschien te maken heeft met de'' Bible Belt'' op dit eiland.
Voor de ondernemer te hopen dat de golfers wat meer gebruik maken van dit restaurant.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij waren hier al eens eerder geweest en toen was het ook goed. Jammer dat we alleen in de zaak waren. Er waren verder geen reserveringen. Dan is het eigenlijk niet zo gezellig. Maar daar kan het restaurant niets aan doen. Vooraf hadden we gerookte zalm, hoofdgerecht een piepkuiken en eendenborst met garnituur en als nagerecht een creme brulee en een variatie met framboos. Dit alles leuk opgedient. Bediening is erg vriendelijk en restaurant is leuk ingericht. Vanaf volgende week wordt de kaart veranderd. Dus gaan we nog een keer maar dan niet meer op zondag. Wellicht zijn er op een andere dag wat meer reserveringen.
corrie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was van elk gerecht heeeeeeelijk!!!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker met z n tweetjes gegeten. Volgende de keer gaan we met het hele gezin!!!
g.mijnders .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een mooi ingericht restaurant en voor ons lekker dicht in de buurt. Voor de AH-actie is er een speciaal menu gemaakt voor €32,50. Er zijn drie keuzes per gang. De carpaccio vooraf was supermals, de poussin een aangename verrassing en de tournedos van zeebaars was een feestje op de tong. Ook de mogelijkheid om een Irish Coffee in plaats van een van de desserts vonden we erg fijn. Was alleen jammer dat achteraf bleek dat de Irish Coffee op de rekening stond. Na een telefoontje werd dat gecorrigeerd. Al met al een aanrader!
karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed uitgedacht menu voor de AH-restaurant aktie. Als hoofdgerecht heb ik zelf zwaardvis gegeten en mijn vrouw eendenborst. De voorafjes en het nagerecht waren ook zeer smakelijk.
Een regelrechte aanrader.
wilmapolack .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het restaurant word slecht aangeven en weinig verlichting op de plek van bestemming maar als je dan eenmaal binnen bent dan is het super gezellig aangekleed personeel super aardig en het eten helemaal top ????
H. F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een gezellig avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar.
Hele goede bediening met verstand van zaken.
Complimenten aan het team.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We zijn met ah actie geweest . Bediening eeg vriendelijk en goed ! Voorgerecht prima, hoofdgerecht echt vreselijk , echt vies eten ! Vis was niet gaar !., eendenborst was nog bijna rauw !!
Bij 3 van de 6 personen. We hebben her gemeld ,aar het enige wat ze kon doen was het aanbieden van gratis koffie !
Zonde dat de kok zelf niet even langs kwam en jammer dat het niet opgelost werd.
viergever-kooiman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een prachtig terras, zeker omdat het weer meewerkte. Lekker rustig met uitzicht op de groen golfbaan. Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk en correct.
tamaraholster .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super lekker gegeten.. we gingen voor het ahmenu van de actie.
Bediening erg vriendelijk, we gaan zeker nog een keer terug.
peterenjoke1 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was prima op smaak, werd op mooi serviesgoed geserveerd. Bediening was vriendelijk en goed. De inrichting van de zaak ruim en functioneel. Het uitzicht 10+. Het terras schoon en gezellig. Wij zeggen, we hebben waar voor ons geld gehad.
henkboender42 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk buiten in de zon genoten van een 3 gangen menu, voorgerecht 8 hoofdgerecht kabbeljouw op de huid gebakken 10 en een heerlijk nagerecht roomijs met rood fruit.
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na een rondje 18 holes op de golfbaan lekker gegeten bij het restaurant van Roxenisse.
We maakten gebruik van de Albert Heijn restaurantzegels .
Buiten het voorafje , een romige broccolisoep met blauwkaas : een mooie combinatie.
De temperatuur daalde en we verhuisden naar binnen waar we het hoofdgerecht aten.
We kozen voor zeebaars met groene asperges en zeekraal : ook weer goed ! Goede dikke frites en kleine salade . Voor ons ruim voldoende.
Het nagerecht bestond uit ijs met in vlierbloesemsap gemarineerd vers fruit.
We waren de zegelkaart vergeten : dat was geen enkel probleem . We mogen die de volgende keer inleveren .
Dat gaan we zeker doen! We zijn benieuwd naar de eendenborstfilet: de tweede keuze mogelijkheid met de restaurantzegels van de Albert Heijn actie!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het gererecht dat wij het lekkerste vonden was de heerlijk romige broccolisoep met bleu stilton cheese. de bediening was zeer vriendelijk en gastvrij en deed alles om het je naar de zin te maken en de accomodatie was zeer wijds met uitzicht op de golfbaan. Jammer dat het zo rustig was maar gaan misschien wel terug met vijftig personen. alom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.