Restaurant Roxenisse

Bouwdijk 7B 3248 Melissant Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Roxenisse

Een unieke eetervaring in een golf restaurant

Het team van Golf Restaurant Roxenisse heet je van harte welkom op een bijzondere en culinaire avond. Dit is een unieke plek om te genieten van een sublieme maaltijd. Kies een gerecht van de ruime kaart en kijk uit over de prachtige golfbanen. Ook als je geen fanatiek golfer bent beleef je hier een geweldige avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Roxenisse

- Lunch vanaf 12:00

karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij zijn hier al meerdere keren te gast geweest. Dit is altijd naar wens geweest. Tot deze laatste keer.
De bediening kwam niet professioneel over en was vergeetachtig en langzaam. Daarnaast was het waarschijnlijk belangrijker om de kussentjes van het terras op te ruimen dan voor de gasten te zorgen. Dit resulteerde in lange wachttijden, waardoor de vuile borden op tafel bleven staan. Dit wekte bij ons (en bij andere gasten) irritatie op. Zo...zelfs dat wij ons nagerecht niet hebben genomen en om de rekening hebben gevraagd.
Naast boven genoemde bleef de kwaliteit van het eten achter bij wat we gewend waren bij dit restaurant.
clara.hokke .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij vonde het hoofdgerecht aan de matige kant de mix grill was wat weinig, stond op de kaart 300gr dat was het niet.Verder gezellig en leuke bediening.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima gegeten, gewoon van de kaart. Mooie omgeving, rustgevend. Gezellig terras en ook gezellige inrichting binnen. Er waren alleen geen andere gasten!
leen T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
we gaan zeker nog een keer daar eten tot volgen keer ieder kan zo gaan eten daar het heel goet daar te gaan eten het is heel leuk daar
zonnetje2015 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Voorgerechten salade carpaccio en vischotel waren heerlijk, evenals de hoofdgerechten kogelbiefstik en zalmfilet. Ook de dame blanche en brownie waren om te smullen. De bediening was supervriendelijk. Een aanrader!
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heel lekker gegeten en de bediening heel vriendelijk! Is een mooi gezellig aangekleed reastaurant en ik wil zeker vaker hierheen!
Kon gewoon A la carte kiezen en dat vind ik persoonlijk heel fijn.
Pluspunt....er ligt een golfbaan bij voor de geintresseerden.
Susanne L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eenvoudige kaart maar superheerlijk eten, ik had de varkenshaas en mijn tafelgenoot de sliptong. Voor het eten gaan we zeker nog een keer terug. Onbegrijpelijk dat op een zaterdagavond het zo stil was, ik zou zeggen iedereen in de buurt van Mellisant ga een keertje eten hier! het is de moeite waard.

Het restaurant ligt op het golfterrein dus het is even zoeken want het restaurant staat niet goed aangegeven en dus in het donker heel moeilijk te vinden (een betere beschrijving op de website zou kunnen helpen).
tonliesbeth .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed een "jonge" bekende (Laura) terug te zien.

Prima locatie met even zo goede service en kwaliteit van eten.
Goed toeven in een rustige ontspannen sfeer.
De moeite waard om je in Restaurant Roxenisse te laten verwennen.
janvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zondag avond het restaurant was wat moeilijk te vinden in het donker. Nette ontvangst aan de bar er was iets mis met de reservering maar dat werd direct goed gemaakt. voor en hoofdgerecht waren precies goed en smaakvol.
Bij de bestelling werd kenbaar gemaakt dat er geen slagroom meer was. Ijs zonder slagroom is ook lekker en misschien wel beter ook. Wij gaan daar nog wel een keertje terug om te eten.
leen1944 N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mooie en gezellige gelegenheid met vriendelijke bediening en een goede uitgebreide menu kaart en zeer goed eten.
Na deze mogelijkheid van AH, om daar te kunnen eten, is het zeker een aanrader om daar nog eens terug te gaan om te eten.
miganto .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Van de ah bon daar geweest,warm welkom,mooie omgeving,eten was echt heerlijk keuze van de kaart echt super, we komen zeker weten nog een keer terug omdat ze het hebben verlengt tot eind februari,zekerweten een aanrader
beschier N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
we zijn er al verschillende keren wezen eten en het is voor ons een prefect restaurant en nog steeds voor herhaling vatbaar
m.oele2 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren lekker gegeten . Bij binnenkomst rumoerig i.v.m nieuwjaarsreceptie, maar gaf wel een gezellige sfeer. Prima keuze van de winterkaart. Voor herhaling vatbaar. De ah actie wordt hier nog een maand verlengd, dus tot eind februari. Goede zet !
robwinkelman .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk restaurant op golfbaan. Vriendelijke ontvangst. Leuke Ah kaart. Vlees of Vis. Prima klaar gemaakt. ruim voldoende. Op zondag wel stil in restaurant wat misschien te maken heeft met de'' Bible Belt'' op dit eiland.
Voor de ondernemer te hopen dat de golfers wat meer gebruik maken van dit restaurant.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij waren hier al eens eerder geweest en toen was het ook goed. Jammer dat we alleen in de zaak waren. Er waren verder geen reserveringen. Dan is het eigenlijk niet zo gezellig. Maar daar kan het restaurant niets aan doen. Vooraf hadden we gerookte zalm, hoofdgerecht een piepkuiken en eendenborst met garnituur en als nagerecht een creme brulee en een variatie met framboos. Dit alles leuk opgedient. Bediening is erg vriendelijk en restaurant is leuk ingericht. Vanaf volgende week wordt de kaart veranderd. Dus gaan we nog een keer maar dan niet meer op zondag. Wellicht zijn er op een andere dag wat meer reserveringen.
corrie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was van elk gerecht heeeeeeelijk!!!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker met z n tweetjes gegeten. Volgende de keer gaan we met het hele gezin!!!
g.mijnders .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een mooi ingericht restaurant en voor ons lekker dicht in de buurt. Voor de AH-actie is er een speciaal menu gemaakt voor €32,50. Er zijn drie keuzes per gang. De carpaccio vooraf was supermals, de poussin een aangename verrassing en de tournedos van zeebaars was een feestje op de tong. Ook de mogelijkheid om een Irish Coffee in plaats van een van de desserts vonden we erg fijn. Was alleen jammer dat achteraf bleek dat de Irish Coffee op de rekening stond. Na een telefoontje werd dat gecorrigeerd. Al met al een aanrader!
karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed uitgedacht menu voor de AH-restaurant aktie. Als hoofdgerecht heb ik zelf zwaardvis gegeten en mijn vrouw eendenborst. De voorafjes en het nagerecht waren ook zeer smakelijk.
Een regelrechte aanrader.
wilmapolack .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het restaurant word slecht aangeven en weinig verlichting op de plek van bestemming maar als je dan eenmaal binnen bent dan is het super gezellig aangekleed personeel super aardig en het eten helemaal top ????
H. F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een gezellig avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar.
Hele goede bediening met verstand van zaken.
Complimenten aan het team.