Restaurant Roxenisse

Bouwdijk 7B 3248 Melissant Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Roxenisse

Een unieke eetervaring in een golf restaurant

Het team van Golf Restaurant Roxenisse heet je van harte welkom op een bijzondere en culinaire avond. Dit is een unieke plek om te genieten van een sublieme maaltijd. Kies een gerecht van de ruime kaart en kijk uit over de prachtige golfbanen. Ook als je geen fanatiek golfer bent beleef je hier een geweldige avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Roxenisse

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robwinkelman .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk restaurant op golfbaan. Vriendelijke ontvangst. Leuke Ah kaart. Vlees of Vis. Prima klaar gemaakt. ruim voldoende. Op zondag wel stil in restaurant wat misschien te maken heeft met de'' Bible Belt'' op dit eiland.
Voor de ondernemer te hopen dat de golfers wat meer gebruik maken van dit restaurant.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij waren hier al eens eerder geweest en toen was het ook goed. Jammer dat we alleen in de zaak waren. Er waren verder geen reserveringen. Dan is het eigenlijk niet zo gezellig. Maar daar kan het restaurant niets aan doen. Vooraf hadden we gerookte zalm, hoofdgerecht een piepkuiken en eendenborst met garnituur en als nagerecht een creme brulee en een variatie met framboos. Dit alles leuk opgedient. Bediening is erg vriendelijk en restaurant is leuk ingericht. Vanaf volgende week wordt de kaart veranderd. Dus gaan we nog een keer maar dan niet meer op zondag. Wellicht zijn er op een andere dag wat meer reserveringen.
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was van elk gerecht heeeeeeelijk!!!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker met z n tweetjes gegeten. Volgende de keer gaan we met het hele gezin!!!
G.mijnders .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een mooi ingericht restaurant en voor ons lekker dicht in de buurt. Voor de AH-actie is er een speciaal menu gemaakt voor €32,50. Er zijn drie keuzes per gang. De carpaccio vooraf was supermals, de poussin een aangename verrassing en de tournedos van zeebaars was een feestje op de tong. Ook de mogelijkheid om een Irish Coffee in plaats van een van de desserts vonden we erg fijn. Was alleen jammer dat achteraf bleek dat de Irish Coffee op de rekening stond. Na een telefoontje werd dat gecorrigeerd. Al met al een aanrader!
Karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed uitgedacht menu voor de AH-restaurant aktie. Als hoofdgerecht heb ik zelf zwaardvis gegeten en mijn vrouw eendenborst. De voorafjes en het nagerecht waren ook zeer smakelijk.
Een regelrechte aanrader.
Wilmapolack .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het restaurant word slecht aangeven en weinig verlichting op de plek van bestemming maar als je dan eenmaal binnen bent dan is het super gezellig aangekleed personeel super aardig en het eten helemaal top ????
H. F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een gezellig avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar.
Hele goede bediening met verstand van zaken.
Complimenten aan het team.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We zijn met ah actie geweest . Bediening eeg vriendelijk en goed ! Voorgerecht prima, hoofdgerecht echt vreselijk , echt vies eten ! Vis was niet gaar !., eendenborst was nog bijna rauw !!
Bij 3 van de 6 personen. We hebben her gemeld ,aar het enige wat ze kon doen was het aanbieden van gratis koffie !
Zonde dat de kok zelf niet even langs kwam en jammer dat het niet opgelost werd.
Viergever-kooiman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een prachtig terras, zeker omdat het weer meewerkte. Lekker rustig met uitzicht op de groen golfbaan. Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk en correct.
Tamaraholster .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super lekker gegeten.. we gingen voor het ahmenu van de actie.
Bediening erg vriendelijk, we gaan zeker nog een keer terug.
Peterenjoke1 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was prima op smaak, werd op mooi serviesgoed geserveerd. Bediening was vriendelijk en goed. De inrichting van de zaak ruim en functioneel. Het uitzicht 10+. Het terras schoon en gezellig. Wij zeggen, we hebben waar voor ons geld gehad.
Henkboender42 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk buiten in de zon genoten van een 3 gangen menu, voorgerecht 8 hoofdgerecht kabbeljouw op de huid gebakken 10 en een heerlijk nagerecht roomijs met rood fruit.
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na een rondje 18 holes op de golfbaan lekker gegeten bij het restaurant van Roxenisse.
We maakten gebruik van de Albert Heijn restaurantzegels .
Buiten het voorafje , een romige broccolisoep met blauwkaas : een mooie combinatie.
De temperatuur daalde en we verhuisden naar binnen waar we het hoofdgerecht aten.
We kozen voor zeebaars met groene asperges en zeekraal : ook weer goed ! Goede dikke frites en kleine salade . Voor ons ruim voldoende.
Het nagerecht bestond uit ijs met in vlierbloesemsap gemarineerd vers fruit.
We waren de zegelkaart vergeten : dat was geen enkel probleem . We mogen die de volgende keer inleveren .
Dat gaan we zeker doen! We zijn benieuwd naar de eendenborstfilet: de tweede keuze mogelijkheid met de restaurantzegels van de Albert Heijn actie!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het gererecht dat wij het lekkerste vonden was de heerlijk romige broccolisoep met bleu stilton cheese. de bediening was zeer vriendelijk en gastvrij en deed alles om het je naar de zin te maken en de accomodatie was zeer wijds met uitzicht op de golfbaan. Jammer dat het zo rustig was maar gaan misschien wel terug met vijftig personen. alom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.
Ciska R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hebben gisteren heerlijk genoten van ons voorafje op het terras buiten in het zonnetje met uitzicht op de golfbaan. Het hoofdgerecht hebben we binnen op. Het werd wat frisjes. Heerlijke tournedos op deze was boterzacht. Met complimenten aan de kok en een heerlijke tonijnsteak. Ook de bediening was erg gezellig en goed.!!! Al met al ee superavond gehad. Tot de volgende keer
Hartelijk dank en vertel het aub verder. Graag tot een volgende keer.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hadden met 5 mensen een high beer, op vaderdag, het was in een woord fantastisch en gratis live muziek, en zeer behulpzaam en correct personeel
een aanrader en een pracht omgeving, bij een golfbaan
Fijn te lezen en vertel het door. Graag tot ziens
Lekkereadresjes .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een geweldige dag. Omdat wij golfers zijn hebben we een geweldige baan ondekt. Maar ook een goed restaurant. We hebben lekker buiten gezeten op het terras waar je zo over de baan kijkt. Na een heerlijk aperitief hebben we buiten gegeten. Een 3 gangen menu met als hoofdgerecht een sappige entrecote en mooi zomerfruit als dessert. Leuke vlotte bediening die ons heel de avond verwend heeft. We hebben er weer een plekje bij.
RinusvanLenten .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk en netjes. mooie locatie aan de golfbaan . AANRADER voor nu en nog eens .
Karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een moeilijk te vinden locatie. Uiteindelijk bleek het aan de achterkant van het gebouw te zijn.
We mochten met onze Shell vouchers van de gehele menukaart kiezen. Ruime keuze en een goede smaak.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Mijn tafelgenoten hebben lekker gegeten maar ik maakte een verkeerde keuze. De kabeljauw was laf, puf en koud. Lag op een fantasieloos heel erg dun bedje van zeekraal. Het personeel was erg vriendelijk maar wist niets van het eten, stak de kaarsjes niet opnieuw aan toen ze uit waren en vroeg na afloop ook niet of we nog koffie wensten. Meestal heb ik veel geduld maar 3 uur voor 3 gerechten vind ik wat te veel.