Restaurant Rotisserie Zott

Dorpsstraat 49 3433 CL Nieuwegein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Onthaast en geniet

Deze fraaie zaak is de ideale plek om te onthaasten.Terwijl je tot rust komt in dit mooie stukje Nieuwegein geniet je van verse vis, schaal- en schelpdieren of van een mals stuk vlees van de rotissoir. Het kundige personeel wat altijd het perfecte wijntje te schenken bij je gerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Vrij makkelijk, bus halte is aan het einde van de straat.

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , Cheque , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Anke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten, heel mooi opgediend en uitstekend van smaak. Prima bediening. Een aanrader!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het eten was heerlijk! De borden waren mooi opgemaakt met heerlijke producten. De inrichting had een gezellige “huiselijke sfeer”! met een open keuken.
MT H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening, schoon en een goede prijs.
Geri H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke avond gehad. Parkeren was een drama.
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
In het kader van de AH-restaurantactie hier gegeten. Vooraf op de website gezien dat er a la carte gegeten kon worden en dat er op het menu een keuze menu is a 37 euro. Na binnenkomst echter geen menukaart o.i.d. gekregen, maar werd een vast menu geserveerd. Op zich niet erg, echter de tafel naast ons kreeg een ander menu. Hier verder niet naar geïnformeerd hoe of wat, maar wel verbaasd. Het eten was lekker, service was goed, echter schrokken we uiteindelijk wel van de rekening. Denk je voordeling uit eten te gaan met de actie, moet je alsnog een flink bedrag betalen. Het menu bleek achteraf 42 euro te kosten en bijgerechten stonden ook los op de rekening. Jammer van alle onduidelijkheid, want dit zorgt er voor dat de kans dat we hier terug komen niet groot is, ondanks het goede eten.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
prettige rustige sfeer, fijne bediening, mooi opgemaakte borden, prima vegetarisch!
A H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wat opdringerig voor drankjes en extra gerechten. Voorgerecht niet warm. Rekening niet correct
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten en gedronken. in Nieuwegein.
Niet zo heel erg druk helaas, maar genoeg aandacht in een mooie sfeer.
Eelkje V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Was erg goed en lekker was ons alleen niet duidelijk dat hoofdgerecht uit vlees en groente bestond
Geertje B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten ..Gezellige bediening ..Alles klopt een heerlijke avond gehad ..
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Was, zoals gebruikelijk, weer heel goed. Zijn er vaker geweest, en gaan weer terug.
Hans en Toke Duivestein.
w.m. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We werden zeer gastvrij ontvangen
F.J. S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Precies wat je kunt verwachten: spannende gerechten, goed klaar gemaakt. Vriendelijke service.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Met mijn moeder hier gaan eten vanwege de AH restaurantactie. Ondanks 1 driegangenmenu gratis moesten we toch nog 75 euro bijbetalen. En dat voor een fles water, 2 glazen wijn, een voor en hoofdgerecht en een kopje koffie. Een hoop geld. Het eten was lekker maar dat mag ook wel voor dat geld.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We werden wat rommelig ontvangen, maar dat was niet het ergste. Ons werd na de amuse de wijnkaart aangeboden. Toen we, we zouden a la carte eten, om de menukaart vroegen, werd ons verteld, dat we vlees en vis zouden eten... Raar! We zouden a la carte eten. Desgevraagd bleek, dat er mensen in de keuken ziek waren en dat daarom de menu-keuze was aangepast van AH-a la carte naar: zie maar wat je op je bord krijgt, iets wat we na vele heel fijne bezoeken aan Zott niet hadden verwacht. Toen we daar tegen protesteerden, zei dienstertje nogal chagerijnig: nou dan haal ik de kaart wel! Het toontje waarop dat gebeurde deed ons besluiten, dat de avond verneukt was en zijn we vertrokken. Lekker gegeten bij Pizzeria Vreeswijk, aan de overkant van de straat. Het was goed geweest, om de situatie bij binnenkomst uit te leggen, maar zoon van de baas vond dat niet nodig. Voor ons was dit van de zotte en we bedenken ons voortaan wel een keertje extra voor we hier weer heen gaan.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie creatieve gerechten(Plaatjes). Prettige sfeer. Vriendelijke attente bediening.
Zijn er eerder geweest, en zullen er zeker weer naar toegaan.(Het laatste moet toch een aanbeveling zijn?)

Mvg,

Hans Duivestein
Geertje B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad
met z’n vieren met super eten en een heerlijk borrel en als afsluiting een heerlijke zelfgemaakte aardbeiensoep,ijs,fruit op ons bord..Top
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH-actie, 1*menu en 1* a la carte. Lekkere bijpassende wijnen.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
altijd leuk in Zott, en prima eten, goede sfeer, uitstekende service
Catrien J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gezellige ambiance, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.