Restaurant Rotisserie Zott

Dorpsstraat 49 3433 CL Nieuwegein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Onthaast en geniet

Deze fraaie zaak is de ideale plek om te onthaasten.Terwijl je tot rust komt in dit mooie stukje Nieuwegein geniet je van verse vis, schaal- en schelpdieren of van een mals stuk vlees van de rotissoir. Het kundige personeel wat altijd het perfecte wijntje te schenken bij je gerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Rotisserie Zott

• Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Was, zoals gebruikelijk, weer heel goed. Zijn er vaker geweest, en gaan weer terug.
Hans en Toke Duivestein.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We werden zeer gastvrij ontvangen
F.J. S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Precies wat je kunt verwachten: spannende gerechten, goed klaar gemaakt. Vriendelijke service.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Met mijn moeder hier gaan eten vanwege de AH restaurantactie. Ondanks 1 driegangenmenu gratis moesten we toch nog 75 euro bijbetalen. En dat voor een fles water, 2 glazen wijn, een voor en hoofdgerecht en een kopje koffie. Een hoop geld. Het eten was lekker maar dat mag ook wel voor dat geld.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We werden wat rommelig ontvangen, maar dat was niet het ergste. Ons werd na de amuse de wijnkaart aangeboden. Toen we, we zouden a la carte eten, om de menukaart vroegen, werd ons verteld, dat we vlees en vis zouden eten... Raar! We zouden a la carte eten. Desgevraagd bleek, dat er mensen in de keuken ziek waren en dat daarom de menu-keuze was aangepast van AH-a la carte naar: zie maar wat je op je bord krijgt, iets wat we na vele heel fijne bezoeken aan Zott niet hadden verwacht. Toen we daar tegen protesteerden, zei dienstertje nogal chagerijnig: nou dan haal ik de kaart wel! Het toontje waarop dat gebeurde deed ons besluiten, dat de avond verneukt was en zijn we vertrokken. Lekker gegeten bij Pizzeria Vreeswijk, aan de overkant van de straat. Het was goed geweest, om de situatie bij binnenkomst uit te leggen, maar zoon van de baas vond dat niet nodig. Voor ons was dit van de zotte en we bedenken ons voortaan wel een keertje extra voor we hier weer heen gaan.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie creatieve gerechten(Plaatjes). Prettige sfeer. Vriendelijke attente bediening.
Zijn er eerder geweest, en zullen er zeker weer naar toegaan.(Het laatste moet toch een aanbeveling zijn?)

Mvg,

Hans Duivestein
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad
met z’n vieren met super eten en een heerlijk borrel en als afsluiting een heerlijke zelfgemaakte aardbeiensoep,ijs,fruit op ons bord..Top
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH-actie, 1*menu en 1* a la carte. Lekkere bijpassende wijnen.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
altijd leuk in Zott, en prima eten, goede sfeer, uitstekende service
Catrien J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gezellige ambiance, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten was uitstekend, wel iets prijzig. Bediening verliep vrijwel vlekkeloos, enkel iets lang aan begin moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen. Maar dat stoorde niet. Het toetje was enorm lekker. De indeling was goed gedaan, genoeg ruimte tussen de tafels.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
weer heerlijk met zijn 2en gegeten bij zot en dit keer blij verrast dat er een fijne alcoholvrije prosecco was!!! Een volwassen drankje, dat wel combineert met mijn pilletjes die ik slik wegens ziekte
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het was heerlijk en we werden erg vriendelijk bediend. Via de actie van de AH viel de rekening erg mee!
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Super gegeten en een heerlijke avond gehad .. Een aanrader ..
T.E V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Veel en veel te duur. Ah aktie. 3 gangenmenu € 53,--.
Een glas wijn € 7,--. Schandalig. Dit restaurant zou niet met de AH aktie mee moeten doen.
Carin L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Ik was op een woensdag in het restaurant via de AH restaurant actie. Wij waren de enige gasten in het restaurant, dat vond ik wel jammer. Het eten was zeer goed en het werd mooi opgediend. Het is niet het goedkoopste restaurant maar dat zie en proef je duidelijk aan de gerechten. Geen problemen gehad m.b.t. de restaurant actie.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
€53 is erg veel voor een driegangenmenu dat niet a la carte te kiezen valt en waarbij het brood nog extra wordt berekend. Dan mag je prijs/kwaliteit van de keuken verwachten. Die maakt dat helaas absoluut niet waar. Een bezoek aan dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar.
Adrianus G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Een restaurant waar je graag terug komt.
Bediening is ongecompliceerd, gezellige sfeer.
Als je leuke gerechten wilt nuttigen ben je daar op het juiste adres.
Warm aanbevolen.
Natalie B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We maakten gebruik van de AH aktie. Althans dat dachten we...
Dat je als horeca-ondernemer niet blij wordt van akties als die van AH snappen we. Maar doe er dan niet aan mee. Nu mét bonnen (twee-voor-de-prijs-van-één) toch gemiddeld €40 pp durven vragen, terwijl een normaal driegangenmenu €37 kost, is ronduit schandalig, neigend naar oplichting. Ter illustratie: voor de vegetarische risotto werd €28,50 gerekend, terwijl deze voor €17 op de kaart staat. Het eten was lekker, maar € 246 voor 6 personen (terwijl er dus voor drie personen afgerekend zou moeten zijn) is het niet waard.