Restaurant Rotisserie Zott

Dorpsstraat 49 3433 CL Nieuwegein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Onthaast en geniet

Deze fraaie zaak is de ideale plek om te onthaasten.Terwijl je tot rust komt in dit mooie stukje Nieuwegein geniet je van verse vis, schaal- en schelpdieren of van een mals stuk vlees van de rotissoir. Het kundige personeel wat altijd het perfecte wijntje te schenken bij je gerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Geertje B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en alles klopte . Vriendelijk bediening ..Super avond gehad ..
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Omdat ik last van voedselallergieen heb is uit eten altijd een beetje spannend maar er werd goed op gelet en ik kon zonder zorgen lekker genieten. Toen ik twijfelde over 2 desserts, kreeg ik gewoon kleinere porties van beiden!
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Ons doel: zomertruffel menu.
Door het mooie weer zaten de meeste klanten op het terras. Gevolg een trage bediening.
Het voorgerecht (Tongschar-filet, een duxelles van paddenstoelen, porselein en geraspte truffel) was heerlijk. Helaas ontbrak de geur van truffel . Van de lekkere erbij geschonken chardonnay werd alleen verteld dat het er een was van een groot merk.
Als tussengerecht: Crème brullee van hoeve-eitje en puree van gepofte witte ui, krokante macadamia-ringen en geschaafde truffel met een prima rosé als wijn.
Weer werd er verder niets over de wijn verteld. Hier was er net als bij het voorgerecht geraspte truffel toegevoegd. Helaas zelfde gebrek.
Het hoofdgerecht was kalfsmedaillon of heilbot, een mousseline van nieuwe aardappel, knolselderij en een truffelsaus. Daarbij werd een blau burgunder wijn geschonken. Een goede keuze. Zelfde maar.
Conclusie: We hebben lekker gegeten op een leuk terras, maar helaas was er (iets te) weinig bediening en service. Verder was de wijn nogal prijzig.
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Mooi restaurant, goede service. De geserveerde gerechten zien er culinair uit, maar de smaken zijn niet bijzonder. De wijn is uitzonderlijk duur, € 7,75 voor een droge witte chardonnay, nog nooit zoveel betaald voor een glas wijn.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wat een teleurstelling. Vroeger ging ik hier nog wel eens eten en nu via Social deal weer een keer terecht gekomen voor een 5 gangen menu. Deze 5 hebben we niet gered omdat we na 3 uur pas bij het hoofdgerecht waren. Het begon bij aankomst: door het mooie weer zat iedereen op het terras en was het restaurant binnen leeg. Er waren 2 mensen in de bediening. We hebben na 3 kwartier pas een broodje gekregen en het drinken. Op de vraag of ze een bijpassend wijn aragnement hadden voor het menu kregen we als antwoord dat ze een chardonnay of een huiswijn hadden.1 vd gasten dronk bier. Dit kwam in een 30cl glas maar bij het 2e glas was dit in een 20cl glas geworden. Hierop werd geantwoord dat dit kwam omdat de glazen op waren.
Na 3 uur hadden we pas het 3e gerecht. We hebben hier (net als andere gasten) een opmerking over gemaakt en kregen als antwoord dat het kwam omdat iedereen om 7 uur binnen kwam en wij besloten van buiten naar binnen te gaan. We gaven aan dat we het 4e gerecht niet meer wilde en in plaats daarvan liever koffie hadden bij het toetje.
Bij het afrekenen hadden ze voor de biertjes de volle prijs aangeslagen terwijl de glazen 30% minder waren geworden en stond de koffie ook gewoon aangeslagen. Daarnaast rekende ze 15 euro voor een broodje voor 4 personen!
De koks deden nog hun best maar de bediening was echt slecht. De dame liep op teenslippers en was na wat klachten van andere gasten niet meer te zien in de bediening. Borden stonden lang leeg te wachten,bestek werd uit een besteklade op tafel gelegd, je moest zelf aangeven als je wat wilde drinken en als je dan na 3 uur aangeeft dat je het allemaal wat lang vind duren en een antwoord krijgt dat het eigenlijk aan jou als gast ligt heb je niet echt het horeca gen.

Toen we afgerekend hadden kon een 'fije avond" er niet van af en moesten we het doen met een "joeee"
Ondanks de Social deal hebben we alsnog 240 euro totaal met 4 personen betaald.
Ik snap werkelijk waar niet wat de Michelin stickers op de deur doen als dit je manier is van het omgaan met gasten.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vanavond bij Zott gegeten en het was ronduit teleurstellend! De bediening was rommelig en allesbehalve attent. We moesten lang wachten op de kaart en tussen de gangen door. Lege borden en glazen bleven erg lang staan ook al liep de verwarde jongeman meerdere malen langs. Het eten was lekker maar niet bijzonder en de wijn is simpelweg te duur. Ruim 40 euro voor een simpele rode wijn is echt te veel, en zeker aangezien dit nog een van de goedkoopste wijnen van de kaart was. We waren ruim 230 euro kwijt met zijn drieën, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is belabberd.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Voor de tweede keer hier geweest en wederom heerlijk gegeten! Fijne service en een gezellige sfeer. Het bib gourmand menu is een aanrader!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Als toetje wilde 2 vrouwen cheesecake alleen kon dit niet want het was op. Het was alleen mogelijk als je het driegangenmenu had besteld. Als reactie kreeg ik te horen dat dit gerecht vers werd bereid en dit was de reden dat het op was. Ook is er geen enkel alternatief geboden om iets anders als nagerecht te nemen.
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Nee, de prijs kwaliteit verhouding klopt niet!! Wij ( man & vrouw, leeftijd 52) komen twee keer per week in een restaurant van een simpele Griek tot aan een sterrenrestaurant. Via heerlijk dit restaurant ( na eigenlijk beter weten, we zijn hier al eens eerder geweest) geboekt maar het eten was zeer matig. Entourage oké maar hebben wel te lang op het nagerecht moeten wachten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
redford .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Ik ben een paar maanden geleden in 2017 in Restaurant Zott geweest en het was enorm duur. Er staat heel weinig op de diner kaart en de nota was erg duur. De medewerkster die aan de tafel de gerechten brengt dat duurde heel lang. Viel erg tegen
Rosita L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Met de kerst gegeten bij Zott, het eten had niks spannends, vlees was droog en maar net warm, smaken niet op elkaar afgestemd, groente waren koud, kortom een matig geheel. Bij binnenkomst was het er koud, als de buitendeur opengaat voel je kou binnenkomen. Al met al een teleurstellende avond.
ed127 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gisteravond genoten van een heerlijk kerstdiner. Goede bijpassende wijnen bij elk gerecht. Dit restaurant is echt een aanrader.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We reserveerden vanwege het kreeftmenu. We werden vriendelijk ontvangen en onze tafel gewezen. En snel daarna gevraagd wat we wilden drinken. Onze vraag naar een speciale spumante, werd vlot geregeld. tevens een begeleidend hapje.
Na bevestiging dat wij het kreeftmenu wilden, waarbij dat uitgelegd werd, kregen een lekkere amuse.
Ondanks dat slecht een persoon de bediening deed, en het redelijk druk was, werd er vlot gereageerd.
Het voorgerecht, een salade van kreeft, was heerlijk.
Het tussengerecht, ravioli van kreeft en een heerlijk schuim van gedroogd eekhoorntjesbrood, was uitstekend. Evenals de wijn die erbij werd geserveerd.
Ook het hoofdgerecht, halve kreeft Thermidor was uitstekend met een prima begeleidende wijn.
Wat op viel was dat er voor alle tafels voldoende tijd genomen werd om met de klanten te spreken, zonder dat anderen echt moesten wachten. Bovendien was de bediening uitermate vriendelijk en kon zeer goed met (met name) ons overweg.
Bij ons toetje wilden we zelf kiezen wat we erbij wilden drinken. Daarop kregen we een rijtje proefglaasjes. Top gereageerd.
Het toetje (van het BIB-menu) was heerlijk.
Koffie was prima (met normale prijzen). Taxi die werd gebeld, kwam snel en er hartelijk afscheid genomen.
Conclusie, een heerlijke avond, met goed gezelschap en heerlijk eten en super bediening.
Sijmen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weinig inspirerende kaart . Helaas was de herterug op , dat was erg jammer zeker in dit seizoen.
Het kan wat spannender allemaal.
David B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gegeten op een zaterdagavond, restaurant zat vol. De service was niet optimaal: Bij binnenkomst geen ontvangst, na het apiritief hebben we anderhalf uur gewacht voordat we de kaart kregen en we moesten vragen of we iets te drinken konden bestellen. De kennis van de menu's liet ook te wensen over. In ons gezelschap was 1 vegetarier, de vegetarische keuze was beperkt. Dat gezegd hebbende, het eten was wel lekker..
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De kok doet zijn best maar met de bedroevend slechte service van de bediening kan hij beter de tent sluiten. Geen ontvangst, jassen konden we over een barkruk gooien. Na half uur zelf moeten vragen om de kaart, na 1,5 uur kwam het voorgerecht. Toen we aan de serveerster (zich hullend in een smog van opdringerige parfum) kenbaar maakte dat het allemaal wat traag ging, kregen we de snerpende opmerking dat ‘als iedereen om 19.00u binnenkomt zij er ook niks aan konden doen)
Over het eten: de keuken leeft zich uit in prachtige verassende voorgerechten. Daarna ging het al snel berg afwaarts met een hoofd gerechten in de categorie ‘bistro om de hoek’, goede kwaliteit vlees maar een weinig fantasievolle of verrassende bereiding en presentatie. Nagerechten waren redelijk en de koffie ronduit een belediging, zonder enige aankleding. Het aangeklede fabrieksbroodje kostte de lieve duit van 15 euro... let daar op, de bediening zegt dat er niet bij. Net zoals ze geen verstand hadden van de kazen en totaal geen uitleg geven. Ik de gerechten. Kortom onkundig, ongeïnteresseerd en ongastvrij....
gelukkig waren we in goed gezelschap en hebben we ons kostelijk vermaakt over de bedroevende situatie waarin we beland waren. Bij vertrek was al het bedienend personeel onvindbaar en hebben we zelf de jassen gezocht en zijn betrokken. Het mag duidelijk zijn dat we de 350 euro (!) die we kwijt waren voor 4 personen nooit meer uit zullen geven in deze zaak. Kortom, een zaak om te vermijden!
Wies H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben met z'n 4tjes heerlijk gegeten, er was een prima gezellige sfeer. Kan dit restaurant zeker aanbevelen. Erg leuk dat Zott meedoet aan de AH-actie????????????