Restaurant Rotisserie Zott

Dorpsstraat 49 3433 CL Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Onthaast en geniet

Deze fraaie zaak is de ideale plek om te onthaasten.Terwijl je tot rust komt in dit mooie stukje Nieuwegein geniet je van verse vis, schaal- en schelpdieren of van een mals stuk vlees van de rotissoir. Het kundige personeel wat altijd het perfecte wijntje te schenken bij je gerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
deborahschussel .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Zott!

Samen met mij moeder gebruik gemaakt van het 3 gangen diner (icm de AH spaaractie). Keuze uit twee gerechten per gang. Beide genoten van de Malfatti als voorgerecht, het Hert als hoofdgerecht en de Witte Chocolade mousse als dessert. Aanvullend hadden wij vooraf het plankje met lekkers (brood, aioli, nootjes, worst, en nog veel meer) en nog een kopje thee afsluiter. De amuse van het huis en het lekkers bij de thee waren een hele leuke verassing!

Daarnaast: fijne bediening met veel kennis, heerlijke wijnen en leuk het kijkje in de keuken.
Echt een aanrader!
lindatulner .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bijzonder hartelijk en plezierig ontvangen. Verrassende smaken, de liefde voor het vak is te proeven, en te aan de enthousiaste zwarte brigade.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Bediening wat onzeker, wijn arrangement alleen bij dessert passend !
Femme80 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten met de AH actie. Leuke, relaxte sfeer.
Bediening laat je wel lang met een leeg glas of leeg bord zitten. Dat kan echt beter! Ik ga zeker nog eens terug om te kijken of ze wat met deze tip gedaan hebben! :-)
Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het nagerecht is fantastisch: Witte Chocolademousse met spekkoek en ijs van kokos. Voor- en hoofdgerecht zijn smakelijk. De bediening geeft onvoldoende aandacht aan de gasten, ook als het niet druk is kan de wachttijd korter. De website, die overigens heel matig functioneert, zegt: "een heerlijke locatie om even te onthaasten." Klopt, maar laat je gasten dan niet zo lang wachten als ze willen afrekenen. Er ontbreekt een bierkaart en beide dames die bedienden hebben er geen bal verstand van. Terwijl Zott een prachtig bier als aperitief op tap heeft, de Château Neubourg van Gulpener. Ook de Gerardus Dubbel is een prachtig bier dat uitstekend past bij vleesgerechten. Maar dat vertellen ze niet, helaas. Voor de gerechten gaat dat ook op. Met "we hebben een kaasplateau als nagerecht" doen ze zich zelf te kort.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een kwestie van sommige dingen wel, andere niet.
Prima en enthousiaste uitleg bij de wijnen, maar de jassen worden bij binnenkomst niet aangenomen en na het hoofdgerecht worden we lange tijd 'vergeten'. Ook wordt er niet meer gevraagd of we een dessertwijn wensen. Het staartstuk, de sausen en de coquilles zijn heerlijk, maar de eendenborst, kalfswang en spekkoek missen smaak.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
ons favouriete restaurant, elke keer goed, mijn coquile's waren werkelijk verukkelijk, bomvol dus als tip: tijdig reserveren!!
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het kleine restaurant is zakelijk warm ingericht. De persoonlijke service en aandacht hebben wij gewaardeerd. De gerechten waren redelijk op smaak en klein. Prachtig opgemaakt op het bord, je kon zien dat het met aandacht gemaakt is. Echter de porties waren zeer beperkt.
gijsbert V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg goed gegeten! Goeie kwaliteit van zowel het eten als de wijn, mooie combinatie's.
Fijne sfeer en geweldige bediening die weten wat ze doen en hun vak verstaan!
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hebben heerlijk gegeten, deze keer geen AH-menu maar een 'diner voor twee' arrangement, all inn, van aperitief, wijnarrangement t/m koffie incl.water maar geen brood...
Het bestond uit heerlijke, licht-gegaarde tonijn vooraf, hoofdmenu was wild (hert en zwijn) daarvan was het hert ietsje droog maar smakelijk en mooi geserveerd en toetje keuze uit kaas of zoet, wij namen zoet, dat was met de koffie een lekkere afsluiting.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met mijn ouders, zus en mijn vrouw gegeten op zaterdagavond.
Werkelijk voortreffelijk gegeten. Verfijnde smaken.
Aanbevelenswaardig.
sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij Zott gegeten met de AH dineractie. Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Keuze uit het standaard 3 gangen menu. Vooraf heerlijke ham met warme vijgen en geitenkaas. Prima tussengerecht van risotto met paddenstoelen en witte truffel. Als hoofdgerecht heilbot met een olijvenkorst. Kaasplankje als nagerecht viel een beetje tegen: slechts 3 zeer dunne plakjes kaas. Dit gaf een wat schrale afsluiting van een verder heerlijke maaltijd. Wijnarrangement was verrassend en paste goed bij de verschillende gerechten.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Attente bediening. Wachttijd voor we konden bestellen was wat aan de lange tijd, maar de diverse gerechten kwamen achtereenvolgens mooi op tijd op tafel (niet te snel en niet te traag).
Fijn dat een BOB-wijnarrangement mogelijk is: dan proef je bijpassende wijnen bij de gerechten en drink je toch niet te veel. Wijnadvies was prima, ter zake kundig.
Steefster .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk genoten. Week menu was verrassend en fantastisch. Bediening erg vriendelijk en attent. Restaurant is leuk met vrienden, maar ook romantisch. Goed advies m.b.t. de wijn.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Terug gekomen omdat we hier jaren geleden erg lekker hadden gegeten. Conclusie voor nu: wat op het bord lag was prima, maar de porties waren wel héél erg klein. Zelfs voor een kleine eter als mijn vrouw. Hopelijk waren de porties aangepast vanwege de AH restaurant actie, anders is datgene wat op de normale kaart wel erg stevig geprijsd. Verder erg lange wachttijden; wij wilden na het dessert nog een kopje koffie bestellen. Na 20 minuten, de borden van het dessert stonden nog steeds voor ons, zelf aan de bar maar om de rekening gevraagd. Om ons heen mensen die ook al 20 minuten, met dichtgeklapte menukaart, wachten om te bestellen. Wij denken dat een extra mens in de bediening zich zelf terug verdiend.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Restaurant Zott ontving ons prima. In het begin was het heel rustig maar later werd het steeds drukker. Duidelijk werd dat er veel AH kaarten werden ingewisseld. Wij namen het menu voor twee inclusief bijpassende wijnen. Het voorgerecht was tonijn op 2 manieren klaargemaakt. Het zag er smakelijk uit, maar erg weinig. Toen de smaak doordrong, was het al op. Het hoofd gerecht, wij namen staartstuk, was ook lekker maar ook hier weer aan de karige kant. Prachtig opgemaakt, met zorg, prima smaken maar gewoon te weinig. Voor deze prijs wil ik graag een gevulde maag hebben en niet het gevoel van ik moet even naar de Mac bij wijze van spreken. Erg jammer. Misschien zijn wij wel grote eters.
Suzan84 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gingen hier eten met de AH actie. Jammer dat we alleen de keuze hadden van een speciaal menu.
Verder lekker gegeten en goede bediening
Pascalle C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vriendelijke bediening, goed eten, weinig wijnvoorraad, na 1 glas was deze al niet meer voorradig.
Redelijk aan de prijs
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Samen met een goede vriendin, die hier al vaker geweest is, genoten wij van een onvergetelijke avond. Gastheer Maurits ontving ons gastvrij. We kwamen voor het nazomer-menu, drie gangen met voortreffelijke huiswijn uit Languedoc. De zaak was gezellig vol, zonder muziek en... goede verlichting op het bord. De gerechten waren stuk voor stuk perfect bereid, een mooi stukje heilbot en een heerlijk kalfsgebraad. Het grand-petit dessert was fris en mooi gedrapeerd op de borden.
We komen hier snel weer terug.
Jordi B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Normaal ga ik vaak richting Utrecht om een hapje te eten door het grote aanbod, echter is Zott in Nieuwegein zeer de moeite, eten was top lekkere wijnen bediening netjes zonder je er ongemakkelijk onder te voelen, decor prima al met al een zeer leuke ervaring. Ik kom zeker terug.