Restaurant Rotisserie Zott

Dorpsstraat 49 3433 CL Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Onthaast en geniet

Deze fraaie zaak is de ideale plek om te onthaasten.Terwijl je tot rust komt in dit mooie stukje Nieuwegein geniet je van verse vis, schaal- en schelpdieren of van een mals stuk vlees van de rotissoir. Het kundige personeel wat altijd het perfecte wijntje te schenken bij je gerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
ons favouriete restaurant, elke keer goed, mijn coquile's waren werkelijk verukkelijk, bomvol dus als tip: tijdig reserveren!!
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het kleine restaurant is zakelijk warm ingericht. De persoonlijke service en aandacht hebben wij gewaardeerd. De gerechten waren redelijk op smaak en klein. Prachtig opgemaakt op het bord, je kon zien dat het met aandacht gemaakt is. Echter de porties waren zeer beperkt.
Gijsbert V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg goed gegeten! Goeie kwaliteit van zowel het eten als de wijn, mooie combinatie's.
Fijne sfeer en geweldige bediening die weten wat ze doen en hun vak verstaan!
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hebben heerlijk gegeten, deze keer geen AH-menu maar een 'diner voor twee' arrangement, all inn, van aperitief, wijnarrangement t/m koffie incl.water maar geen brood...
Het bestond uit heerlijke, licht-gegaarde tonijn vooraf, hoofdmenu was wild (hert en zwijn) daarvan was het hert ietsje droog maar smakelijk en mooi geserveerd en toetje keuze uit kaas of zoet, wij namen zoet, dat was met de koffie een lekkere afsluiting.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met mijn ouders, zus en mijn vrouw gegeten op zaterdagavond.
Werkelijk voortreffelijk gegeten. Verfijnde smaken.
Aanbevelenswaardig.
Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij Zott gegeten met de AH dineractie. Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Keuze uit het standaard 3 gangen menu. Vooraf heerlijke ham met warme vijgen en geitenkaas. Prima tussengerecht van risotto met paddenstoelen en witte truffel. Als hoofdgerecht heilbot met een olijvenkorst. Kaasplankje als nagerecht viel een beetje tegen: slechts 3 zeer dunne plakjes kaas. Dit gaf een wat schrale afsluiting van een verder heerlijke maaltijd. Wijnarrangement was verrassend en paste goed bij de verschillende gerechten.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Attente bediening. Wachttijd voor we konden bestellen was wat aan de lange tijd, maar de diverse gerechten kwamen achtereenvolgens mooi op tijd op tafel (niet te snel en niet te traag).
Fijn dat een BOB-wijnarrangement mogelijk is: dan proef je bijpassende wijnen bij de gerechten en drink je toch niet te veel. Wijnadvies was prima, ter zake kundig.
Steefster .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk genoten. Week menu was verrassend en fantastisch. Bediening erg vriendelijk en attent. Restaurant is leuk met vrienden, maar ook romantisch. Goed advies m.b.t. de wijn.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Terug gekomen omdat we hier jaren geleden erg lekker hadden gegeten. Conclusie voor nu: wat op het bord lag was prima, maar de porties waren wel héél erg klein. Zelfs voor een kleine eter als mijn vrouw. Hopelijk waren de porties aangepast vanwege de AH restaurant actie, anders is datgene wat op de normale kaart wel erg stevig geprijsd. Verder erg lange wachttijden; wij wilden na het dessert nog een kopje koffie bestellen. Na 20 minuten, de borden van het dessert stonden nog steeds voor ons, zelf aan de bar maar om de rekening gevraagd. Om ons heen mensen die ook al 20 minuten, met dichtgeklapte menukaart, wachten om te bestellen. Wij denken dat een extra mens in de bediening zich zelf terug verdiend.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Restaurant Zott ontving ons prima. In het begin was het heel rustig maar later werd het steeds drukker. Duidelijk werd dat er veel AH kaarten werden ingewisseld. Wij namen het menu voor twee inclusief bijpassende wijnen. Het voorgerecht was tonijn op 2 manieren klaargemaakt. Het zag er smakelijk uit, maar erg weinig. Toen de smaak doordrong, was het al op. Het hoofd gerecht, wij namen staartstuk, was ook lekker maar ook hier weer aan de karige kant. Prachtig opgemaakt, met zorg, prima smaken maar gewoon te weinig. Voor deze prijs wil ik graag een gevulde maag hebben en niet het gevoel van ik moet even naar de Mac bij wijze van spreken. Erg jammer. Misschien zijn wij wel grote eters.
Suzan84 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gingen hier eten met de AH actie. Jammer dat we alleen de keuze hadden van een speciaal menu.
Verder lekker gegeten en goede bediening
Pascalle C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vriendelijke bediening, goed eten, weinig wijnvoorraad, na 1 glas was deze al niet meer voorradig.
Redelijk aan de prijs
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Samen met een goede vriendin, die hier al vaker geweest is, genoten wij van een onvergetelijke avond. Gastheer Maurits ontving ons gastvrij. We kwamen voor het nazomer-menu, drie gangen met voortreffelijke huiswijn uit Languedoc. De zaak was gezellig vol, zonder muziek en... goede verlichting op het bord. De gerechten waren stuk voor stuk perfect bereid, een mooi stukje heilbot en een heerlijk kalfsgebraad. Het grand-petit dessert was fris en mooi gedrapeerd op de borden.
We komen hier snel weer terug.
Jordi B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Normaal ga ik vaak richting Utrecht om een hapje te eten door het grote aanbod, echter is Zott in Nieuwegein zeer de moeite, eten was top lekkere wijnen bediening netjes zonder je er ongemakkelijk onder te voelen, decor prima al met al een zeer leuke ervaring. Ik kom zeker terug.
Mzoeri .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heel erg lekker gegeten. Vooraf de gemarineerde zalm, deze was voortreffelijk. Daarna kalfstaarstuk heerlijk en dan het gorgonzola toetje. Alles was heerlijk en heel mooi opgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
de goede kwaliteit van het eten,
de huiselijke, open sfeer met het keukengedeelte deels geintergreerd in het restaurant gedeelte
de kleinschaligheid van het restaurant
goede uitleg bij wat er opgediend wordt
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Fijn avondje bij Zott. Lekker gegeten. Mijn tafelgenoten hadden de risotto als hoofdgerecht, was een toppertje. Bediening goed en relaxt, dat hebben we daar wel eens anders meegemaakt.
Delapenja .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk buiten gegeten en gedronken. Smaak sensatie is erg fijn! De bedienig duidelijk in de leer maar dat maakt het ook wel eeer leuk.
Bouhuu .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We beleefden een gedenkwaardige, warme avond op het terras onder de grote bomen bij de oude sluis in Vreeswijk. Een Proeverij van zes harmonieuze bordjee met prachtige afwisseling. Wat een liefde, aandacht en vooral ook inspiratie stopt de chef van Zott in zijn werk. Er vielen diverse hoogtepunten te noteren (scholfilet in parmezaanschuim, twee bereidingen van kalfsgebraad met fijne gegrilde groentes, een Dessert met Méringue in een goddelijke bosvruchtensoep) en we dronken een heerlijke en fatsoenlijk geprijsde huiswijn. De bediening was rimpelloos, een leuke knul die het erg druk had maar vriendelijk rn geconcentreerd bleef. Een gedenkwaardige en inspirerende tafelavond, precies waarnaar je op zoek bent. Een absolute aanrader!!