Restaurant Rotisserie Zott

Dorpsstraat 49 3433 CL Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Onthaast en geniet

Deze fraaie zaak is de ideale plek om te onthaasten.Terwijl je tot rust komt in dit mooie stukje Nieuwegein geniet je van verse vis, schaal- en schelpdieren of van een mals stuk vlees van de rotissoir. Het kundige personeel wat altijd het perfecte wijntje te schenken bij je gerecht.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rotisserie Zott

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Was een super 5 gangen diner. Helaas was boeken via Heerlijk.nl niet meer mogelijk, maar omdat we die aanbieding hadden gezien, en wel geldig was voor die dag, toch van de aanbieding gebruik kunnen maken. Top service! Heerlijke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alleen we vonden het erg vreemd dat we de aangeboden Amuse(tafelhapje) in rekening is gebracht.

Verder een prima restaurant om terug te komen.
Andres V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk 3-gangen diner gegeten in een gezellig restaurantje met sfeer. We komen zeker nog eens terug bij Zott in Vreeswijk.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Aanlokkelijke prijs voor een 3-gangenmenu! 23.50 euro! Nota moet door de bediening worden opgeschroefd met water, smeerseltjes en koffie met friandises voor 5.75 euro pp! Skrei ok! Procureur een lapje vlees van de Aldi! Geen Zott meer voor ons!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prachtige plek aan de oude sluis in het dorp Vreeswijk (Nieuwegein).
Vriendelijke ontvangst, met 6 personen gezellige ronde tafel. Leuke, warme inrichting. Gekozen voor 'menu voor 2' voor het hele gezelschap. Lekkere prosecco vooraf met schaaltje met nootjes, olijfhapje, brood en smeersels. Uitleg over de keuzes (2 voor/2 hoofd/ 2 na) uit het Bib Gourmand menu. Mooie opgemaakte borden. Voorgerecht Tartaar schorseneer en Coppa di Parma overheerlijk. Hoofdgerecht Skrei, erg lekker, of Procureur van Duroc Wellington. Tafelgenoten vonden de smaak erg goed maar wel veel 'vet'. Nagerecht kaasplank of rosemarijn ijs. Allen kozen voor ijs die erg lekker was. Na een lekker kopje koffie met bonbons. Een complete avond uit, heerlijk eten in een zeer goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
gewoon een TOP restaurant
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Alles was perfect, alleen jammer dat in een restaurant van dit nivo geen droge sherry en bourbon aanwezig is. Smetje echt jammer.
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Boven verwachting, leuk gelegen en goed gegeten. Zorg voor gerechten. Sympathiek bediend. Ga er zeker nog eens naar toe, maar dan hopelijk op het buitenterras.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn hier wezen eten met de AH actie, na ook al eerder hier zelf gegeten te hebben. Het was vol (ik denk 50% AH gasten), en de bediening had het moeilijk met maar 2 mensen. Geduld hebben dus. Het eten was goed. We namen een extra tussengang en daarmee hadden we zeker voldoende.
David1977 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eten was goed, bediening vriendelijk maar kwam niet ervaren over...bv. tot 2 keer toe de gerechten eerder brengen dan het bestek. Daarnaast moesten we een uur wachten voordat we iets van eten zagen op onze tafel.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Restaurant Rotisserie Zott is gevestigd in een wijk, die op een soort van eiland in Nieuwegein ligt nabij de Lek. De ophaalbrug die naar deze wijk leidt, is verkeerstechnisch niet geschikt voor grotere auto's. Er staan rood witte palen die de breedte van de brug beperken. Die palen zijn duidelijk al diverse keren geraakt door auto's en de brug is maar door 1 auto tegelijk te nemen. Bij het restaurant is (althans 's avonds) geen parkeergelegenheid. Anderhalve kilometer voor het restaurant is wel enige parkeergelegenheid. Het restaurant is gevestigd in een tamelijk oud pand maar het interieur is netjes. De tafels zijn ruim en de zitplaatsen uitstekend. Geen achtergrondmuziek. De ontvangst is goed en de bediening is netjes. Het AH menu biedt een keuzemogelijkheid tussen 2 verschillende voorgerechten, 2 verschillende hoofdgerechten en 2 verschillende nagerechten. Eventueel nog uit te breiden met 1 tussengerecht. Wij hadden vooraf bij de drank (goede wijnen) nog brood waarbij olijfolie, knoflookboter, tapenade, plakjes droge wordt en verschillende zoutjes werden geleverd. Helemaal in orde !!. Vervolgens werden getrakteerd op een amuse die ook goed was. Voorgerechten:1x Tartaar van schorseneer en 1x Parma ham. Beide goed. Hoofdgerechten 1x zeewolf en 1x varkenshaas. Varkenshaas was prima maar de zeewolf was gedeeltelijk nog rauw. Nagerecht: 2x rozemarijn ijs met sinaasappel in 3 verschillende structuren. Nagerecht was weer heerlijk. Naargelang de avond vorderde en het restaurant bijna vol bezet was, liep de wachttijd wel sterk op. Kan ook niet anders met twee dames in de nette bediening en 3 personen in de (open) keuken (waar dus altijd zicht op was)
rinke N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond samen met mijn vrouw meer dan uitstekend gegeten bij Zott. Na een hartelijk ontvangst werden kregen we vrij snel een verse jus d'orange uitgeserveerd, tevens de vraag of we nog broodjes met toebehoren vooraf wilden. We kregen vervolgens een uitgebreidt plankje met broodjes, plakjes worst, beleg etc.
Met de AH-actiekaart konden we kiezen uit het Bib Gourmant menu. Mijn vegetarische vrouw kreeg de keuze tussen een risoto als hoofdgerecht of in overleg met de kok wat anders. Ze koos het eerste. Beide voorgerechten waren schitterend opgemaakt, ruim van portie en zeer goed van smaak. De geadviseerdewitte wijn (bij Coppa di Parma) paste prima. Hoofd- en nagerechten waren wederom meer dan prima! Voldoende ruim van portie, mooi opgemaakt en zeer goed van smaak met wederom goede bijpassende wijnen! Ik kan werkelijk niet snappen dat mensen niet genoeg aan deze hoeveelheden hebben. Het gaat bij een restaurant als Zott wat mij betreft om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Gelukkig zitten ze met beide zaken aan de goede kant... Kortom, mooie smaken, voldoende ruime porties, vriendelijk personeel maakt het een zeer ruime voldoende. Na afloop besloten ook hier eens te eten dit jaar zonder een actiebon! Tot ziens....
San B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We kwamen met de AH actie. Eten was lekker, maar te weinig. Tweemaal doorgegeven dat er we geen vlees aten, zat er alsnog spek om mijn zeewolf. Hele grove fout. Bord terug gestuurd en er kwam een bord voor terug met NOG minder eten, niet compleet. Eten wat voor de rest erg lekker, maar niet heel verrassend. Wel rekening gehouden met een vegetarisch alternatief. Aankleding rustig. Restaurant zat vol, dit maakte het wel heel rumoerig.
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben hier met de AH restaurant bon gegeten, en konden bij voor-, hoofd-, en nagerecht uit 2 gerechten kiezen. Alle gerechten waren voortreffelijk, het smaakte heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt.
Ook de gastvrouw c.q. bediening gaf ons echt het gevoel dat we hier meer dan welkom waren.
Wij gaan hier zeker terugkomen.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk eten , wat prachtig op de borden ligt. Ik vond alleen weinig smaak aan de Zeewolf zitten . Leuke ligging in vreeswijk
deborahschussel .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Zott!

Samen met mij moeder gebruik gemaakt van het 3 gangen diner (icm de AH spaaractie). Keuze uit twee gerechten per gang. Beide genoten van de Malfatti als voorgerecht, het Hert als hoofdgerecht en de Witte Chocolade mousse als dessert. Aanvullend hadden wij vooraf het plankje met lekkers (brood, aioli, nootjes, worst, en nog veel meer) en nog een kopje thee afsluiter. De amuse van het huis en het lekkers bij de thee waren een hele leuke verassing!

Daarnaast: fijne bediening met veel kennis, heerlijke wijnen en leuk het kijkje in de keuken.
Echt een aanrader!
lindatulner .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bijzonder hartelijk en plezierig ontvangen. Verrassende smaken, de liefde voor het vak is te proeven, en te aan de enthousiaste zwarte brigade.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Bediening wat onzeker, wijn arrangement alleen bij dessert passend !
Femme80 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten met de AH actie. Leuke, relaxte sfeer.
Bediening laat je wel lang met een leeg glas of leeg bord zitten. Dat kan echt beter! Ik ga zeker nog eens terug om te kijken of ze wat met deze tip gedaan hebben! :-)
Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het nagerecht is fantastisch: Witte Chocolademousse met spekkoek en ijs van kokos. Voor- en hoofdgerecht zijn smakelijk. De bediening geeft onvoldoende aandacht aan de gasten, ook als het niet druk is kan de wachttijd korter. De website, die overigens heel matig functioneert, zegt: "een heerlijke locatie om even te onthaasten." Klopt, maar laat je gasten dan niet zo lang wachten als ze willen afrekenen. Er ontbreekt een bierkaart en beide dames die bedienden hebben er geen bal verstand van. Terwijl Zott een prachtig bier als aperitief op tap heeft, de Château Neubourg van Gulpener. Ook de Gerardus Dubbel is een prachtig bier dat uitstekend past bij vleesgerechten. Maar dat vertellen ze niet, helaas. Voor de gerechten gaat dat ook op. Met "we hebben een kaasplateau als nagerecht" doen ze zich zelf te kort.